» »

Varstvo potrošnikov portal 1nadan.si

Varstvo potrošnikov portal 1nadan.si

Kazooki ::

Pozdravljeni,
potrebujem nasvet glede omenjenega portala, ker so me "nategnili" s kuponom.

Naj najprej opišem zgodbo.

19.06.2020 sem preko portala 1nadan.si rezervirala kupon za All inclusive resort Funtana. Ko sem kupon kupila, sem takoj isti dan 19.06.2020 tudi rezervirala nastanitev. Rezervacija je bila omogočena direktno preko portala 1nadan.si, kjer sem to tudi storila, nato pa sem pri ponudniku - Maistra HR to rezervacijo tudi preverila.
Rezervacija je bila za obdobje 26.06.2020-28.06.2020!

Ko sva prišla v omenjeni hotel sva obstala pred zaprtimi vrati, na njih pa je bilo obvestilo da se hotel odpira s 01.07.2020, torej danes.
Klicala sem vse telefonske številke ki sem jih našla, vendar se portal 1nadan.si kot 1. NI JAVIL, kot 2. pa so se končno javili iz Maistra HR, ki imajo čez očitno booking, kjer so mi povedali da so portalu 1nadan.si 06.06.2020 izdali obvestilo o zamiku odprtja omenjenega hotela. Jaz sem kupon rezervirala 19.06.2020. Se pravi so na 1nadan prodajali kupone za hotel, ki sploh ni bil odprt..

Ko sva reševala te probleme, je čisto slučajno prišel bivši direktor hotela, ki naju je začudeno vprašal kaj tam sploh počneva, če je hotel zaprt. Po obrazložitvi vsega poteka dogodkov nama je rekel, da imajo "sestrski" hotel, imenuje se Resort Belvedere v Vrsarju, kamor naju je nato tudi pospremil. V drugem "hotelu" - ki je v bistvu apartmajsko naselje, so naju SPET začudeno gledali, ker kaj v bistvu tam sploh počneva. Ker nas je bilo kar nekaj ki so nas "nategnili" (vsi smo kot gostje imeli iste zelene zapestnice in seveda smo se tudi pogovarjali) so se v tem drugem hotelu odločili da nam dajo nastanitev v apartmajih, dali so nam tudi polni penzion. Seveda pijača in vse ostalo ni bilo vključeno v ceno, kot bi bilo v omenjenem All inclusive resortu Funtana. Seveda sem z razlogom rezervirala hotel, ne pa apartmajev!

Po kateri logiki si drznejo prodajati kupone za neodprt hotel, kjer gostje brez obvestila in opozorila obstanejo pred zaprtimi vrati, brez napotkov in brez pojasnila. Brez da bi se kdo javil na klice ali nas obvestil?? Po kateri logiki portal dovoljuje rezervacijo NEODPRTEGA hotela???
Rezervirala sem hotel All inclusive resort Funtana, na koncu pa sva morala biti nastanjena v apartmajih v Resort Belvedere v Vrsarju, sicer s polnim penzionom, a to ni to, kar sem jaz rezervirala, kar sem plačala in kar sem pričakovala. To ni moj prvi all inclusive oddih in točno vem kaj pričakovati, ampak kar so si pa oni dovolili je pa višek! Definitivno nisem pričakovala apartmajskega naselja, polnega penziona kjer moram vse DOPLAČATI, od pijače, do vseh ostalih aktivnosti, ki naj bi mi jih all inclusive OMOGOČAL. Z razlogom sem plačala ceno 179 eur za tak oddih, če bi želela bi šla v apartmaje PO SVOJI ŽELJI.
Če pred hotelom ne bi čisto slučajno naletela na direktorja bi se lahko samo vrnila v Slovenijo. In ni nas bilo malo takih!!!! Odnos do gostov v apartmajskem naselju je bil grozen, videlo se je, da so nepripravljeni na nekaj 100 novih gostov, ki so se preko portala "nategnili", prodali so namreč preko 70 kuponov. Ko sem se iz apartmajske naselja odjavila so mi dali račun za 179 eur, kar je točno isti znesek kot za kupon, ki sem ga kupila. Plačala torej nisem nič, kupon se mi je pa koristil za isto ceno kot all inclusive. AMPAK to še vedno ne opraviči iskanja novega hotela, sreče ki sva jo imela da sva naletela na direktorja ali pa doplačila za vse storitve, ki naj bi mi bile v prvem hotelu omogočene...
Meni se zdi tovrstno početje nedopustno, obračam se pa na vas kaj lahko sploh storim, ker ne vem kako naprej. Želela bi dobropis ali pa povrnjen denar, za vse težave in nevšečnosti, ki sem jih morala na dopustu na daljavo reševati.

mail o potrjeni rezervaciji:
Pozdrav,

kupili smo kupon na 1nadan.si, za all inclusive resort Funtana.

link
https://1nadan.si/ponudba/89124/all-inc...

Ja sam preko spletne stranice 1nadan.si imela mogućnost da rezerviram ovaj termin preko stranice. Rezervirala sam termin od 26.06-28.06.2020.

Piše, da je bila rezervacija uspešna, ali bi vas zamolila ako možete samo provijerit.

Inače bismo, ako je moguće, imali sobu sa pogledom na more.

Hvala vam na odgovoru i lijep pozdrav,
____________________
Poštovana gospođo,

Zahvaljujemo se na Vašem e-mailu i rezervaciji.
Vaša rezervacija je potvrđena i važeća putem portala 1 na dan.
Ukoliko želite primati naš newsletter, pozivamo Vas da se prijavite putem sljedeće web stranice: http://www.maistra.com/hr/form/newslett...
Informacija o obradi osobnih podataka dostupna je na internetskoj stranici: https://www.maistra.com/hr/ostalo/polit...

Želimo Vam sretan put i ugodan boravak u našem gradu.

Za sva ostala pitanja, stojimo na raspolaganju.

S poštovanjem,
___________________

Ali je to logično???

Želela bi nasvet, ki je podprt z nekimi dejstvi, da se znam zagovarjati in pregovarjati z 1nadan.si, želim vedeti kakšne so moje pravice in kaj lahko dosežem glede na dejstvo da sva še vedno nekje bila, ampak je bilo vse čisto drugače in potemtakem tudi dražje.

Hvala za odgovore in pomoč

Vazelin ::

lahko napišeš povzetek pls?
Npr.
- kupil sem bon
- šel sem nekam
- tam je bilo za en K

al neki
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vazelin ()

Kazooki ::

Kupila sem bon za allinclusive hotel na 1nadan
prišla sem pred ZAPRT hotel navkjub rezervaciji, ki so mi jo potrdili
dali so me v drug hotel, ki ni bil allinclusive in v apartma
nihče me ni obvestil da hotel sploh ni bil nikoli odprt
prodajali so fiktivne bone
namesto all inclusive je polni penzion, namesto sobe apartma
kaj lahko storim da dobim denar nazaj ali pa karkoli drugega

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kazooki ()

Uporabnik ::

Najprej preberi splošne pogoje 1nadan. Potem pa napiši na mail na 1nadan, to kar si tu napisala. Dodaj še kaj pričakuješ od 1nadan (realno pričakovanje gled ena prebrane splošne pogoje).

Zgodovina sprememb…

LapD ::

Najbolje bi naredila, če bi se obrnila domov. Bi ti verjetno povrnili teh 179 eur, ti bi si rezervirala nek nov termin in bi bila zgodba zaključena. Sedaj ko si dejansko koristila storitev pa pomojem lahko upaš samo na kakšno kodo za popust ob naslednjem nakupu. To je čisto osebno mnenje iz izkušenj s podobnimi reklamacijami, kako zadeva izgleda pravno pa pojma nimam.
web&motion designer

Furbo ::

Huh, vsaka čast tem apartmajem, da so vas nastanili, kar jim ne bi bilo treba.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

juroz ::

piši mail, ne pričakuj preveč, apartmajerji so bli kul da so vas nastanil.
ne pretiravaj.

KraitPay ::

Ni mi jasno, zakaj se pritožuješ tukaj, zakaj nisi zahtevala sobo na licu mesta?

Sedaj ko si koristila bon, bo borba zelo težka. Koristila si bon, zdaj bi pa rada še malo zaslužila. No go girl.

c3p0 ::

Za kako inšpekcijo bo že zrelo, za začetek.

techfreak :) ::

Ce bi se obrnila domov (kar bi bilo verjetno najbolj pravilno), bi lahko od ponudnika zahtevala povracilo potnih stroskov?

Machete ::

Nehajte že kupovati te bone in ta jajca, pa bo vaše življenje lažje. To je na ravni topshopa in pa kapsul za hujšanje, torej dobiš kar plačaš (no v primeru kapsul niti to ne).
Pa take stvari se mogoče prej tudi prever, da se pokliče hotel in povpraša, če vse štima, preden greš na pot.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

Kazooki ::

Saj sem napisala da sem pri hotelu ki sem ga rezervirala IN pri 1nadan preverila rezervacijo, pa je bila OBAKRAT potrjena.

Zato mi ni nič več jasno, kdo je meni rezervacijo potrjeval in kam naj se sploh obrnem.

Machete ::

Edino s tsitim, s katerim imaš pgodobo, to je 1nategnadan:

Pomoč uporabnikom
+386 (0)1 235 55 00
od ponedeljka do petka
med 8:00 in 17:00 uro

ali obsik na Tržaški 133.
Če ne pa pač tržni inšpektorat.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

Kazooki ::

Sem sedaj prebrala pogoje poslovanja na spletni strani in tegale ne razumem čisto dobro. Oziroma a razumem prav, da oni niso odgovorni če nastanitev ne obstaja?? Kdo pa kontrolira take stvari, poleg tega so mi na Hrvaškem potem rekli da so jih 6.6 obvestili da se hotel še ne bo odprl, in da zakaj so potem prodajali kupone. Kako naj odgovorim na to? In sedaj se bom morala borit s kom sploh? A je sedaj to 1nadan a je hotel a je kdo drug res ni mi jasno, kako se lahko za neomogočeno storitev tako zavarujejo. Če seveda razmišljam prav...

Ko sem klicala na hrvaško potem ko sva obstala pred zaprtimi vrati so mi pa rekli da so jih obvestili da ponudbe ne bo, a oni so kar prodajali kupone??.. Mislim a razumete to sceno no kdo je sedaj kriv

a) Reklamacije kuponov

MEDIA LAB v nobenem trenutku ni lastnik storitev ali blaga, ki jih oglašuje na 1nadan, zato tudi ne more biti odgovoren za morebitne pravne ali fizične nepravilnosti posamezne storitve ali blaga, kakor tudi ne za drugo škodo, nepravilnosti ali pomanjkljivosti, ki lahko nastanejo med uporabo storitev ali blaga, ki so bili del promocije. Prav tako ne odgovarja za morebitne pritožbe ali posledice, ki bi lahko nastale, ko uporabnik koristi kupljen kupon za blago ali storitev pri ponudniku storitev. Za izvedbo storitev in s tem povezanimi morebitnimi pritožbami, je v celoti odgovoren ponudnik storitve, ki je tudi lastnik posamezne storitve ali blaga.

Reklamacijo vložite pisno na info@1nadan.si.

Reklamacije rešujeta kupec kupona in ponudnik storitve v reklamacijskem roku, ki je za ponudnika storitve osem (8) dni od posredovane pisne pritožbe s strani pritožnika. V tem roku je ponudnik storitev dolžan pritožniku posredovati pisni ali ustni odgovor na posredovano pritožbo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kazooki ()

c3p0 ::

Njihovi pogoji niso nad zakoni.

NoFear85 ::

Meni to bolj smrdi po nategu s strani ponudnika storitve (holet, apartmaji). Slucajno je bil bivsi direktor hotela pred zaprtim hotelom, dobrosrcno vas je odpeljal v drugi hotelski/apartmajski kompleks. Tu je tudi verjetno lastnistvo enako, ce ne kako bi drugi lahko vnovcil vas bon? Prodali so vam zlato za ceno lesa, ampak ker so prijazni, ustrezljivi vam bodo v drugem naselju ponudili vse, samo se nekaj bo za doplacat, da res dobite zlato.

Meni to deluje kot nateg, saj so nekaj ponudili poceni, potem pa ugotovili, da lahko z majhno ukano, dosezejo, da bo gost pustil se kak euro zraven, oni veseli, gost pa... (vesel da je sploh nekaj dobil, vender z grenkim priokusom).

Se zmeraj sem dobil nastanitve ceneje z direktnim klicem, celo direkt na recepciji, kot pa vsa sranja (booking, nategnadan, kupisponko,...).

Sama sreca, da vas je bivsi direktor odpeljal k nekomu drugemu in uspel izkoristit vas bon, ceprav placan drugim ane.

Lep dan pa vec srece prihodnjic

Kazooki ::

in ta ista ponudba je spet gor, 20 eur dražje kot sem jo pa kupila jaz!!! Ne morem verjet ja pa kaj jim noben nič ne more, a se samo jaz bunim al kaj

https://1nadan.si/ponudba/89127/all-inc...

starfotr ::

Joj, kdaj se boste že navadili, da kupovanje preko posrednikov ni nikoli ok?

Vas niso izučile izkušnje od korone, kjer so ljudje izgubili vse živo?

UganiKdo ::

saj s 1.7. je dejansko odprto :)

Drugače pa, če se s podjetjem ne moreš nič dogovorit je stvar zrela za prijavo na TIRS. Na njih je potem, da preverijo ali so bile dejanske pravice kršene. Treba pa upoštevat, da morebitno odškodnino (razlika med tem kaj je bilo plačano in tem kaj je bilo nudeno) ni v pristojnosti TIRS. Drugo vprašanje pa je ali se ti civilna tožba za 100€ splača.

pirat ::

Skratka,
- neposredno pri hrvaškem ponudniku si v hrvaščini preverila, če je rezervacija OK;
- hrvaški ponudnik ti je pisno (preko maila) potrdil, da je rezervacija OK;
- na Hrvaškem si se potem dejansko znašla pred zaprtim hotelom;
- svoj kupon si potem izkoristila v drugem hotelu na Hrvaškem, kjer pa ti v ceni niso nudili pijače ?

Svoj gnev pa izlivaš na slovenski portal preko slovenskega foruma v slovenskem jeziku in na pomoč se kliče slovenska inšpekcija? Vidi še kdo vzorec tukaj?

mn ::

Samo nekaj mojih opažanj. Kakor je razvidno iz podatkov na tvojih linkih je Maistra d.d., ki ti je potrdil rezervacijo lastnik resorta.

Ta "direktor" je čisto slučajno prišel malo po tvojem klicu na njihovo podjetje.

Maistra, ti je potrdil rezervacijo po tem ko so menda že obvestili 1nadan da je hotel zaprt. Zakaj so potem jemali rezervacije.

Moje mnejne je, da ti je resort lagal in da je 1nadan ravno tako "žrtev".

UganiKdo ::

Hrvati mislim, da imajo centraliziran državni inšpektorat, kakor lahko nasloviš pritožbo.

Okapi ::

Kazooki je izjavil:

Ko sva prišla v omenjeni hotel sva obstala pred zaprtimi vrati, na njih pa je bilo obvestilo da se hotel odpira s 01.07.2020, torej danes.
In zakaj ne greste danes v ta hotel, če je odprt?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

KraitPay ::

Naslednjič se za takšne primere pogleda na booking in tam lepo vidiš da so proste še 4 sobe, no enanadan pa je prodaja že preko 40 kuponov :)

Kazooki ::

Ker sem z razlogom rezervirala takrat ko smo bili prosti, in ker se je terminsko vse ujemalo. Če termina nebi bilo bi seveda iskala drugje, ampak če pa je zakaj bi ga? Kdo pa je pomislil da prihajamo pred zaprt hotel navkljub vsem rezervacijam in potrditvam...

Sprašujem pa zato, ker bi rada vedela pravice preden karkoli zaštartam, da bom pripravljena z odgovorom, ne pa bleda ko se bom z njimi soočila.
Seveda ti ni vseeno če plačaš all inclusive resort hotel kjer imaš vse na dosegu roke, dobiš pa to apartmajsko naselje kjer je vse proti doplačilu.

Če bi to hotela bi fix našla nekje cenejši kompleks, ali pa lepše apartmaje, mobilnime hiškame, ma karkoli...

mn ::

Edino kar bi še pridodal je, da v vsakem primeru čim prej kontaktiraj 1nadan. Ker si bon izkoristila, je 1nadan verjetno obvezan poravnati ta strošek pri ponudniku. Kakor hitro bodo to naredili, se zmanjša verjetnost da boš karkoli dosegla pri njih.

KraitPay ::

Morala bi narediti takole:
Prideš pred zaprta vrata in se vrneš domov s cmokom v grlu.
enanadan daš pritožbo, da nisi mogla koristiti bona.
enanadan preveri stanje in preveri ponudnika. Tako zavaruješ tudi ostale kupce.
Danes rezerviraš hotel, saj je uradno že odprt :)

Kvinta ::

Pozabi teh par fičnikov pa živi čim bolj v miru naprej .... mene so v življenju nategnili za več 10 tisoč že ,če vse skupaj potegnem pa se ne sekiram nič...
A.C.A.B

juroz ::

te lahko še jaz? te bom samo za 5 tisoč.

dam številko trrja na privat?

UganiKdo ::

Kazooki je izjavil:

Ker sem z razlogom rezervirala takrat ko smo bili prosti, in ker se je terminsko vse ujemalo. Če termina nebi bilo bi seveda iskala drugje, ampak če pa je zakaj bi ga? Kdo pa je pomislil da prihajamo pred zaprt hotel navkljub vsem rezervacijam in potrditvam...

Sprašujem pa zato, ker bi rada vedela pravice preden karkoli zaštartam, da bom pripravljena z odgovorom, ne pa bleda ko se bom z njimi soočila.
Seveda ti ni vseeno če plačaš all inclusive resort hotel kjer imaš vse na dosegu roke, dobiš pa to apartmajsko naselje kjer je vse proti doplačilu.

Če bi to hotela bi fix našla nekje cenejši kompleks, ali pa lepše apartmaje, mobilnime hiškame, ma karkoli...


Če realno pogledaš na zadevo je stvar taka, da edino kar lahko dejansko uveljavljaš je razlika med plačano ponudbo in dobljeno ponudbo. 1nadan so ti prodali nastanitev in ti si to nastanitev dejansko koristila. Edina sporna zadeva v vsej zgodbi pa je, da nisi dobila točno tega kar si plačala. Imo je tukaj večja odgovornost na HR ponudniku kot na 1nadan. Treba pa se tudi zavedat, da razlika v doplačilih med tem kar si plačala in kar si dobila ni nevem kaj (par 10, mogoče skupaj 100€) in močno dvomim, da se boš za to jajcala po sodiščih.

freesty ::

Ce imas shranjene racune od pijace, lahko reces, da ti 1nadan da dopropisa v toliksni vrednosti. Pomoje najbolj enostavna resitev in postena za obe stranki.

Je pa kisel obcutek ja, da prides tja pa ni hotela. Jaz bi bil tudi jezen ampak skoraj nimas kaj druga naredit.
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0

Facebook dev ::

mn je izjavil:

Samo nekaj mojih opažanj. Kakor je razvidno iz podatkov na tvojih linkih je Maistra d.d., ki ti je potrdil rezervacijo lastnik resorta.

Ta "direktor" je čisto slučajno prišel malo po tvojem klicu na njihovo podjetje.

Maistra, ti je potrdil rezervacijo po tem ko so menda že obvestili 1nadan da je hotel zaprt. Zakaj so potem jemali rezervacije.

Moje mnejne je, da ti je resort lagal in da je 1nadan ravno tako "žrtev".


In tudi vsi ostali gostje, ki so bili potem nastanjeni v tem drugem aparmajskem naselju, so morali nekako priti od hotela do tja. Je tudi te prisel pobrat direktor in jih pripeljal tja? Pa teh kot pravi OP ni bilo malo. Tako da cisto mozno, da je to play s strani hotela, nevem pa ce se jim to dejansko splaca pocet ...
If you can't handle me at my worst,
you don't deserve me at my best.

mn ::

> Tako da cisto mozno, da je to play s strani hotela, nevem pa ce se jim to dejansko splaca pocet ..

Če bi jaz ugibal, bi rekel, da so do zadnjega zbirali rezervacije in ker jih ni bilo dovolj, hotela enostavno niso odprli, odprte rezervacije pa na tak način preusmerili v drugo nastanitev. Seveda pojma nimam kje je resnica.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vinjeta 2019

Oddelek: Na cesti
469386 (4744) Machete
»

Poceni počitnice =) (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5223240 (9341) shadeX
»

1nadan.si - pokomentirajte nov dizajn

Oddelek: Izdelava spletišč
173681 (2638) Nummy
»

Prodajalci popustov in šifrirane povezave

Oddelek: Omrežja in internet
6835 (580) Nikonja
»

Skupinsko nakupovanje

Oddelek: Loža
143221 (2012) Eurizi

Več podobnih tem