Forum » Loža » Top sport family car
Top sport family car
UganiKdo ::
Ne vem zakaj ne bi bila Kia Proceed za ovinke? Pa saj sem povedal, da ne bom sel delat rekordov na Nurburgring.
Kot sem povedal, po normalni voznji z otroci, ko grem prat avtomobil bi se rad se kam sam zapeljal in malo obcutil cesto.
Napisal si:
zato gledam kaj bi clovek kupil, da ko ni otrok v avtomobilu, da lahko ocka malo pritisne na gas in se dinamicno vozi skozi ovinke.
Zdaj očitno vsak po svoje razume tvoj zapis. Naslo teme "Top sport family car" je očitno zavajujoč.
mislim, da ga vsi razumemo. Rad bi imel družinski avto, ki se, po potrebi (ko je sam v avtu) spremeni v športen avto.
To je pač vse prej kot simple in ima pravzarpav samo dve reali opciji glede na budget. Normalen družinski avto z najmočnejšo različico motorja ali pa razne našminkane sport verzije le teh z tistih 50 konjev več in 10k višjo ceno, ki se realno vozijo povsem enako ampak očku v srednjih let omogočijo tršo, saj veste kaj.
Ravno sem peljal skodo kodilaq RS in če pomislim, da je bila skoraj 10k dražja od službene, ki ima samo 190KM, se mi človek res smili. Sploh ker vem, da bo teh ekstra 10k oplačeval več kot 2 leti. Ampak vsakemu svoje.
Niti eno niti drugo pa ne bo primerljivo z dobrim hot hatchom. Osebno bi se odločil raje za dva avtomobila, če bi mi športni del res toliko pomenil.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()
KAVINSKY ::
Piše, da hoče malo zabave v ovinkih, za kaj takega pa ne rabiš 200 konjev in vsemogočih značk poleg. Hitrosti so nizke in ravnine kratke. Pri downhill konji igrajo še manj vloge. Trše podvozje, klasični volanski sklop, turbo ali visokobratni vvt motor, ne pretirano težek avto, spodobne gume in sedež z stransko oporo. Malo (precej) pogledaš vozniške tehnike, od bremzanja z levo nogo, sinhroniziranja obratov pri prestavljanju, heel-toe, weight transfer. Malo povadiš na kakšnem praznem parkirišču in kasneje med vsakodnevno vožnjo.
Postane perverzno, ko z avtom z cca 80 konjev manj loviš Octavie Rs čez Rakitno ali Predmejo. Iz ovinka so res hitrejše, do naslednjega ovinka si pa mu nazaj na riti.
Postane perverzno, ko z avtom z cca 80 konjev manj loviš Octavie Rs čez Rakitno ali Predmejo. Iz ovinka so res hitrejše, do naslednjega ovinka si pa mu nazaj na riti.
damirj79 ::
Se primerjaš z neprimerljivim. Verjetno bi bilo še boljše, če bi utaknil KTM x-bow zraven.
borisk ::
Malo (precej) pogledaš vozniške tehnike, od bremzanja z levo nogo, sinhroniziranja obratov pri prestavljanju, heel-toe, weight transfer. Malo povadiš na kakšnem praznem parkirišču in kasneje med vsakodnevno vožnjo.
3/4 omenjenih avtom sploh nima primernih stopalk za omenjene tehnike, vsaj za povprečno gorilo z št45 čevlji. poleg tega pri 3/4 omenjenih avtomobilov ne rabiš naprednih vozniških tehnik, ker so neprimerni za aktivno hitrejšo vožnjo ker so med njimi križanci z gumi podvozjem, z 2 tone skupne teže in težiščem 1 meter nad vozno površino. Razn kak fikus ST in i30N ki spadata med hothatche z poštimanim podvozjem.
m0LN4r ::
To je enako kot bi se spraševal zakaj moraš kupit različne copate za košarko in nogomet. Ja, lahko, ampak praviloma to ni potem ne tič ne miš.Ne bi rekel, ker obstajajo ljudje, ki ne rabijo obe skrajnosti, saj ne hodijo dirkat in ne vlacijo nonstop omare s sabo, ampak se zadovoljijo z multipraktikom.
Lastnosti družinskega avtomobila preprosto niso kompatibilne z lastnostmi športnega avtomobila in vse kar poskuša to mešat zahteva ogromno kompromisov s katerimi so na koncu zadovoljni predvsem tisti, ki z avtom zdravijo druge težave.
Ni vse crno belo. Lahko gledas na stvar pessimisticno, torej da stvar ni dobra za niti eno, drugi pa spet gledajo na to tako, da jim je povsem dovolj za oba nacina uporabe, ker ne iscejo skrajnosti za oboje.
Pa en nov avto z garancijo, ki je 2 za 1 narave in zadovolji 90% obeh potreb, je nekaj povsem drugega, kot 2 rabljena avta, kjer je en samo za eno stvar dober, drugi pa za drugo.
Ko gres z enim avtom na pot, ki potegne kot GTI in velik kot octavia si prakticno fleksibilen in delas kaj hoces, pa imas v prtljazniku vozicek, pa celo familijo. Pa ko gres v hribe kampirat komot prehitevas vse po vrsti.
Skratka te zadeve so vedno bolj priljubljene z razlogom.
Piše, da hoče malo zabave v ovinkih, za kaj takega pa ne rabiš 200 konjev in vsemogočih značk poleg. Hitrosti so nizke in ravnine kratke. Pri downhill konji igrajo še manj vloge. Trše podvozje, klasični volanski sklop, turbo ali visokobratni vvt motor, ne pretirano težek avto, spodobne gume in sedež z stransko oporo. Malo (precej) pogledaš vozniške tehnike, od bremzanja z levo nogo, sinhroniziranja obratov pri prestavljanju, heel-toe, weight transfer. Malo povadiš na kakšnem praznem parkirišču in kasneje med vsakodnevno vožnjo.To jih lovis, ker tistim pred tabo prakticno dol visi oz. se jim s tabo sploh ne da ubadat.
Postane perverzno, ko z avtom z cca 80 konjev manj loviš Octavie Rs čez Rakitno ali Predmejo. Iz ovinka so res hitrejše, do naslednjega ovinka si pa mu nazaj na riti.
Ko se je en za mano zaganjal enkrat, medtem ko me je prehiteval sem samo pritisnil na gas pa ga vec ni blo, end of story. Sem za eno minuto pospesil pa me je pol ujel, ko sem jaz spet sel v ECO-Comfort mode.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
HotBurek ::
Ko se je en za mano zaganjal enkrat, medtem ko me je prehiteval sem samo pritisnil na gas pa ga vec ni blo, end of story.
Čak mal, nekdo te je šel prehitevat, in ti si po gastu stistanl, da si dokazal da imaš hitrejšega?
- Prvo, to da pohodiš po gasu medtem, ko te nekdo prehiteva ni varno. Je nevarno.
- Drugo, početje ki ga opisuješ, da drugim dokažeš, bi znalo bit ravno to, da sam zdraviš neke komplekse.
Čak mal, nekdo te je šel prehitevat, in ti si po gastu stistanl, da si dokazal da imaš hitrejšega?
- Prvo, to da pohodiš po gasu medtem, ko te nekdo prehiteva ni varno. Je nevarno.
- Drugo, početje ki ga opisuješ, da drugim dokažeš, bi znalo bit ravno to, da sam zdraviš neke komplekse.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
avom23 ::
Jaz osebno ne razumem fascinacije nad avtomobili. Lahko, da me bo kdo razsvetlil, a takšno je moje mnenje.
V nekaterih primerih bi rekel, da avto predstavlja podaljšek ega ali "jaza", tudi je razvidno, da se nekateri ravno na takšen način postavljajo ali petelinijo pred drugimi.
Sam bi se "skeširal", vzel kredit le za samovozeči avtomobil, da si spustim naslonjalo, skuham kavo, naštimam glasbo, film ali posvetim kakšni družbi, če jo imam.
Tole vozakanje: bremza, gas sklopka, semafor, pazi na pešce, kolesarje, živali na cesti, pa gužve, kolone...Ja, v hitri, predrzni vožnji je nek "thrill", ampak ne v resničnem življenju, ko en sam trenutek neprevidnosti na cesti lahlo povzroči nepopravljive posledice na življenja udeleženih, ali pa četudi samo ogromno gmotno škodo.
V čem je torej "catch"?
Kaj pa občasno uživaš v predrzni, hitri vožnji na kakšni igralni konzli? grafika, oprema je že zelo napredovala. Ne more biti gmotne škode in ne žrtev.
V nekaterih primerih bi rekel, da avto predstavlja podaljšek ega ali "jaza", tudi je razvidno, da se nekateri ravno na takšen način postavljajo ali petelinijo pred drugimi.
Sam bi se "skeširal", vzel kredit le za samovozeči avtomobil, da si spustim naslonjalo, skuham kavo, naštimam glasbo, film ali posvetim kakšni družbi, če jo imam.
Tole vozakanje: bremza, gas sklopka, semafor, pazi na pešce, kolesarje, živali na cesti, pa gužve, kolone...Ja, v hitri, predrzni vožnji je nek "thrill", ampak ne v resničnem življenju, ko en sam trenutek neprevidnosti na cesti lahlo povzroči nepopravljive posledice na življenja udeleženih, ali pa četudi samo ogromno gmotno škodo.
V čem je torej "catch"?
Kaj pa občasno uživaš v predrzni, hitri vožnji na kakšni igralni konzli? grafika, oprema je že zelo napredovala. Ne more biti gmotne škode in ne žrtev.
UganiKdo ::
Tole vozakanje: bremza, gas sklopka, semafor, pazi na pešce, kolesarje, živali na cesti, pa gužve, kolone...Ja, v hitri, predrzni vožnji je nek "thrill", ampak ne v resničnem življenju, ko en sam trenutek neprevidnosti na cesti lahlo povzroči nepopravljive posledice na življenja udeleženih, ali pa četudi samo ogromno gmotno škodo.
Obstajajo tudi povsem legalni načini, da "predrzno voziš" in uživaš v adrenalinu.
Gagarin ::
legalni način je tudi recimo vožnja po kakšni zaviti planinski cesti z 90 na uro (recimo na Roglo), pa s tem kar dodaš na verjetnosti da za ovinkom naložiš kakšnega kolesarja, pohodnika ali pa lokalnega fitipaldija ki pripelje po sredi ceste.
UganiKdo ::
legalni način je tudi recimo vožnja po kakšni zaviti planinski cesti z 90 na uro (recimo na Roglo), pa s tem kar dodaš na verjetnosti da za ovinkom naložiš kakšnega kolesarja, pohodnika ali pa lokalnega fitipaldija ki pripelje po sredi ceste.
ja, psihopati verjamem, da tako razmišljajo.
Gagarin ::
Edni Legalni in pameten način da se ti z lastno vožnjo dvigne adrenalin je izključno na dirkališču. OP pa ni pisal o dirkališču.
UganiKdo ::
Edni Legalni in pameten način da se ti z lastno vožnjo dvigne adrenalin je izključno na dirkališču. OP pa ni pisal o dirkališču.
Op tudi ni pisal o krsenju predpisov in gazenju kolesarjev, pa smo vseeno prisli do tega.
Pod crto je to samo se dodaten argument zakaj sta dve vozili bolj smiselna resitev.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()
Gagarin ::
Kar nekaj planinskih cest poznam kjer je dovoljeno voziti 90 pa se znajde kolesar sredi ceste, bi vozil legalno pa si še vedno idiot. In kje po javnih cestah se voziš ti da se ti dvigne adrenalin in da nisi idiot? Retorično.
codeMonkey ::
codeMonkey je izjavil:
Ti ne locis zeno gospodinjo pa kespicko.
Ker zena "gospodinja" ne more imeti dobrega okusa za vozilo? :)
dober okus se konča, ko začneš tja noter tlačit otroški voziček in špezo. Špotrten družinski avto je bolj kot ne oksimoron s katerim pri zarustriranih moških srednjih let izvlečejo 10-20k več kot je avto vreden.
Bistveno boljša (z vidika uporabnosti in tudi užitka) je kombinacija dveh vozil, če si seveda to lahko privoščiš.
To je meni jasno. Imam Octavio Combi. Greenline :) Otroka, vozicki, kolesa, ipd. so jo posteno obdelali v teh petih letih uporabe. Pa se nisem niti malo sekiral, ker je bilo pricakovano oz. sama izbira vozila posledica teh pricakovanj. Za svoje potrebe sem imel motor. Imel zato, ker mi ga je bilo zal gledati v garazi, ko sem uspel z njim narediti le 500 km na leto. Pri tem je bila zena tista, ki mi je priporocala naj si ga pustim za uzitek.
Ravno zato mi ni jasno kaj naj bi z "racionalno sportnostjo", kot je Ateca Cupra. Je mocna, ampak kljub temu je to SUV, kjer je polozaj sedenja bolj podoben kombiju, kot sportnemu vozilu. Tvojemu opisu lepo pase sosed, ki si jo je kupil: German, sredi 40-ih, nek menedzer v banki :)
Kaksna mocnejsa izvedba Giulie je itak neracionalen nakup za druzinski avto, ampak je vsaj nek okusen priblizek vozila, ki bi ga clovek z veseljem vozil tudi v ovinku. Ko so mulci dovolj stari, da ti ne unicijo pol notranjosti, pa je tak avto mogoce celo sprejemljiv za kaksno druzino.
Sam sem tudi za dve vozili. Zato bom se ene 5 let gonil Octavio, potem pa jo zamenjal za elektricarja za druzino, ko bo dejansko kaj izbire. Po dveh planiranih nepremicninskih projektih pa bo sin ravno dovolj star, da se z ocetom mogoce lotimo kakega kita. Bivsi sodelavec je kriv, da ne morem iz glave izbiti tega: https://www.factoryfive.com/type-65-cou...
Pa se sin bo mogoce tretji strojnik v liniji zaradi tega, kar bo tudi OK :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
m0LN4r ::
Jaz osebno ne razumem fascinacije nad avtomobili. Lahko, da me bo kdo razsvetlil, a takšno je moje mnenje.Jaz pa nad fuzbalom, kaj bom opa zdaj?
Kaj pa občasno uživaš v predrzni, hitri vožnji na kakšni igralni konzli? grafika, oprema je že zelo napredovala. Ne more biti gmotne škode in ne žrtev.Ja naceloma lutke za seks in VR je ze tudi tako dalec, da pravih bab ne rabis.
IL_DIAVOLO je izjavil:
Premajhen penis?3cm, ko pa sm na tracku pa se raztegne na 30
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
vitranc ::
Kmalu bo leto od kar imam proceed (2019) in sem izredno zadovoljen. Brez pripomb, brez napak do sedaj. Vožnja super. Prostora več kot dovolj za našo familijo + 2 čivavi :)
zmaugy ::
codeMonkey je izjavil:
Kakšne pa so težave z zadnjim Passatom? Al gre za kak kontreten motor in z njim povezane težave? Jaz ga imam v konkurenci s Superbom/Octavio in Focusom zaenkrat.
Volkswagen Passat GTE fails the moose test
Velik fail, IMO. In ni zato, ker je hibirid. Navadna razlicica se obnasa podobno. Na koncu pokazejo primerjavo s Peugeot 508...
Navadna različica se obnaša boljše, ker nima dodatnega elektromotorja in 100 kg+ baterij v riti.
Ni ravno raketa, je pa boljše kot hibrid.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
IL_DIAVOLO ::
vitranc ::
Je starost ker gre za nov model, pač najstarejša kot je lahko :) Kupljena ena izmed prvih v slo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: vitranc ()
codeMonkey ::
Ni ravno raketa, je pa boljše kot hibrid.
To ti zgleda dobro? Nisem napisal enako. Sem prej pogledal tudi ta posnetek. Ponovno poglej kako je to videti pri 508 in MB C, ce ti ni jasno, da je to slabo.
Prekrmarjenje je precej katastrofalna zadeva za cestno rabo, kar se varnosti tice. Zato se proizvajalci trudijo namenoma delati vozila podkrmarjena.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
IL_DIAVOLO ::
Uff mecka temu se pa rece lega. Ze peugeot je suveren, ampak mecka pa brez zdrsa, dobesedno zalimana.
Vw go home.
Vw go home.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: IL_DIAVOLO ()
zmaugy ::
codeMonkey je izjavil:
Ni ravno raketa, je pa boljše kot hibrid.
To ti zgleda dobro? Nisem napisal enako. Sem prej pogledal tudi ta posnetek. Ponovno poglej kako je to videti pri 508 in MB C, ce ti ni jasno, da je to slabo.
Prekrmarjenje je precej katastrofalna zadeva za cestno rabo, kar se varnosti tice. Zato se proizvajalci trudijo namenoma delati vozila podkrmarjena.
Passat hibrid je failal pri 72 km/h, navaden Passat pa je šel do 74 km/h. 508 je bil zelo dober, zanimivo bi bilo videti, kako boljši bi bil Passat HB od navadnega.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
codeMonkey ::
zmaugy ::
Evo ti Mercedes C350 e (prejšnji model). Glej in jokaj.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
zmaugy ::
Tesla 3:
Zelo dobro, se pozna nizko težišče.
Ford Focus:
Tudi zelo dobro.
Zelo dobro, se pozna nizko težišče.
Ford Focus:
Tudi zelo dobro.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
ziga1990 ::
Še vedno priporočam Passata GTE ker:
-če OP in njegova žena dnevno delata manj kot 30km ali pa kdajkrat kdo skoči v bližnjo trgovino se to naredi samo na elektriko
-če se OP odloči da bo malo bolj športno vozil pa ga da v GTE način
-če OP in njegova žena dnevno delata manj kot 30km ali pa kdajkrat kdo skoči v bližnjo trgovino se to naredi samo na elektriko
-če se OP odloči da bo malo bolj športno vozil pa ga da v GTE način
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
UganiKdo ::
Ce se ne vozis vsakodnevno na elektriko investicije ne pokrijes.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()
Nebomgabiksa ::
Vsakemu svoje... priključni hibrid. Hm?
Pomeni, da ga moraš doma priključiti. Ga boš? Vedno?
218KM (1.4TSI 156KM + elektrika), 1760 kg, 7.6s
In tudi 218KM je na voljo samo dokler so baterije polne.
Potem pa ima samo še 88KM / tono
To ni ista klasa :)
Ford Focus ST Wagon
280KM (2.3 EcoBoost), 1543 kg, 5.8s
181KM / tono.
CUPRA Leon R Sportstourer ST
300KM (2.0 TSI), 1557 kg, 4.9s
192KM / tono
HYUNDAI i30N
275KM (2.0 T-GDI HP), 1504 kg, 6.1s
182KM / tono
Pomeni, da ga moraš doma priključiti. Ga boš? Vedno?
218KM (1.4TSI 156KM + elektrika), 1760 kg, 7.6s
In tudi 218KM je na voljo samo dokler so baterije polne.
Potem pa ima samo še 88KM / tono
To ni ista klasa :)
Ford Focus ST Wagon
280KM (2.3 EcoBoost), 1543 kg, 5.8s
181KM / tono.
CUPRA Leon R Sportstourer ST
300KM (2.0 TSI), 1557 kg, 4.9s
192KM / tono
HYUNDAI i30N
275KM (2.0 T-GDI HP), 1504 kg, 6.1s
182KM / tono
ziga1990 ::
Kaj pa če OP lahko naredi večino svojih poti na elektriko plus vsi tvoji predlogi imajo motorje 2.0 ali več verjetno se pri registraciji in zavarovanju kaj pozna tudi?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
sunshine403 ::
@ziga11990 verjetno se pozna pri registraciji in zavarovanju. Pa pri tankanju se verjetno tudi pozna. Ampak po pravici povedano se vsaj jaz nisem nikoli obremenjeval s tem, ali mi bo kuril 5l/100km ali pa 9, ali pa ce me pride registracija in zavarovanje 100eur vec ali manj. Ko se bom zacel obremenjevati s tem, da nimam za poln tank bencina, si sigurno ne bom sel kupit avto za 35 jurjev z 280 konji, pac pa nekaj za 10 jurjev z 1.0 masino... ali pa hibrid
Reaper ::
Škoda Superb L&K z motorjem po izbiri (2.0 TDI 190 km ali pa 2.0 TSI 272 km) s tem,da je slednji že čez tvoj budget.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | Nasveti za nakup avtomobila (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 11543 (7088) | bluefish |
» | Nakup avta do 16000Oddelek: Na cesti | 5117 (3697) | Scaramouche |
» | Manjši družinski avto (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 10505 (8715) | m0LN4r |
» | "gokard" za slabe 10k? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 71879 (60218) | Unknown_001 |