Temo vidijo: vsi
««
16 / 107
»»

Pac-Man ::

@3:20
The ideal subject of totalitarian rule is not the convinced Nazi or
the convinced Communist, but people for whom the distinction between fact and
fiction and the distinction between true and false no longer exist.

zmaugy ::

" "The more you put this on China, the less you can say that we were slow on mobilizing," one person close to the White House said."

https://edition.cnn.com/2020/05/05/poli...
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Pac-Man je izjavil:

Anti-Trump scena z desne se na veliko šlepa na Reaganove oglase.

Updejt:

Predvajali so ga med Tuckerjem Carlsonom. Trump je oglas videl in šel ob enih zjutraj "off the rockers" kot zna samo on. S tem je poskrbel, da so avtorji v enem dnevu zbrali mio $ donacij. Obljubljajo nadaljevanje, tale je bil menda na izi.

Winning.

‘Mourning In America’ Ad Sets Off Trump Rage Tweeting | The Last Word | MSNBC

https://twitter.com/realDonaldTrump/sta...
A group of RINO Republicans who failed badly 12 years ago, then again 8 years ago, and then got BADLY beaten by me, a political first timer, 4 years ago, have copied (no imagination) the concept of an ad from Ronald Reagan, “Morning in America”, doing everything possible to get even for all of their many failures. You see, these loser types don’t care about 252 new Federal Judges, 2 great Supreme Court Justices, a rebuilt military, a protected 2nd Amendment, biggest EVER Tax & Regulation cuts, and much more.

I didn’t use any of them because they don’t know how to win, and their so-called Lincoln Project is a disgrace to Honest Abe. I don’t know what Kellyanne did to her deranged loser of a husband, Moonface, but it must have been really bad. John Weaver lost big for Kasich (to me). Crazed Rick Wilson lost for Evan “McMuffin” McMullin (to me). Steve Schmidt & Reed Galvin lost for John McCain, Romney’s campaign manager (?) lost big to “O”, & Jennifer Horn got thrown out of the New Hampshire Republican Party.

They’re all LOSERS, but Abe Lincoln, Republican, is all smiles!

Zgodovina sprememb…

• spremenilo: Pac-Man ()

dild0idis ::

Vazelin ::

Malo sem lolnil ko sem na eni sliki videl Trumpa z zasčitnimi očali in brez zaščitne maske ko drži zaboj zaščitnih mask haha
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

Actually, the Orange Man Is Bad

This week America tallied the 75,000th official death from COVID-19—the real number won’t be known until after the crisis has passed and will be much higher.
Last week the 30 millionth unemployment claim was submitted.

Amidst this death and destruction the president of the United States has been spending his days pecking around on his iPhone, tweeting that certain cable TV hosts are murderers and dogs and that the husband of his top strategist is a “moonface” loser. Oh, and he claimed—again—that the opposition party and the American media are “The Enemy of the People!”

It is impossible to imagine a circumstance in which such behavior would be viewed as acceptable in normal life. Imagine sitting at a funeral service and seeing somebody standing a short distance away yelling and caterwauling about how the mourners or the priest were “dogs” and “The Enemy of the People!”

Would you think that man was in full control of his faculties?

We sit at the most consequential moment in a generation and it is now clear that it is not the case that President Trump doesn’t want to change his behavior. It’s that he is congenitally incapable to moderate it even for a single day.
The malignant self-obsession and childish vitriol only scratches the surface of the man’s flaws. His compulsions aren’t hidden or covered up. They are broadcast for the entire country to see, for hours on end, every day, late into the night.

Here is where the final corruption takes place. Trump’s behavior is so far outside the realm of acceptable that even his supporters have been forced to concede it.
And so, because they are unwilling to abandon Trump, they have chosen to embrace his vile abnormality and wear it as a badge of honor, turning it into a rallying cry to attack anyone who is bothered by the behavior.

“Orange Man Bad,” they say.

As if, by taking ownership of this fact, it somehow invalidates it.

Last week Ben Shapiro, someone who has made his mark as a skilled debater, tweeted asking “What’s [Biden’s] case for being president, other than Orange Man Bad?”
And while I could come up with a substantive argument for Biden on the merits, it led me to wonder: Doesn’t the question actually answer itself?

The badness is enough. The badness is so bad that it’s all that really matters in our politics right now.

Because the plain fact is that Donald Trump is not just a bad man. He is an avatar for iniquity and immorality and selfishness. He runs the table on the seven deadly sins and demonstrates not a trace of any of the four cardinal virtues. He possesses not a single character trait that you would want your child to fully emulate. He cares about nothing and no one besides himself.

The country is suffering from his badness. And he is utterly aloof to their suffering.

So I write this simply to let those who are unwilling to stand up to him for whatever reason know that on this one matter we wholeheartedly concur:

The Orange Man is bad indeed.

Da pri nas, ki mamo 2mio ljudi ne najdeš neke hude kandidate še ne rečem.
Ampak pri 300mio američanih je potem na izbiro Sleepy Joe in Orange man8-O
Sistem gre res v K.

Zgodovina sprememb…

• spremenilo: Vazelin ()

Bwaze6 ::

It is a well-known fact that those people who must want to rule people are, ipso facto, those least suited to do it.
To summarize the summary: anyone who is capable of getting themselves made President should on no account be allowed to do the job.

Douglas Adams, The Restaurant at the End of the Universe (Hitchhiker's Guide to the Galaxy, #2)

zmaugy ::

To zelo drži in je ena od mnogih res lepih misli iz brilijantne Adamsove zbirke, ampak če primerjaš retardiranega psihopata Trumpa z na primer Obamo ali Clintonom, je očitno, da se tudi psihopati med sabo razlikujejo.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Fritz ::

zmaugy je izjavil:

To zelo drži in je ena od mnogih res lepih misli iz brilijantne Adamsove zbirke, ampak če primerjaš retardiranega psihopata Trumpa z na primer Obamo ali Clintonom, je očitno, da se tudi psihopati med sabo razlikujejo.

Vsi trije našteti so kriminalci odgovorni za veliko število vojnih zločinov po vsem svetu -> če, recimo, uporabimo iste vatle kot pri Titu.

Res pa je, da sta bila Obama in Clinton manj očitna sociopata in dokaj razgledana in izobražena medtem, ko je Trump tako zakompleksan in omejen osebek, da proti njemu še Bush Jr. deluje kot doktor znanosti.

Paco vedno pozablja, da je lep del Američanov Trumpa volil zato, ker so v tem (sicer napačno) videli neko obliko upora proti establishmentu. In ker tudi Biden pooseblja ta establishment, bo sedaj podobno - progresivci Bidna ne bodo podprli, mnogi neopredeljeni pa bodo podprli Trumpa. Če se volitve ne prestavijo ali Trumpo ne začne nove vojne, za kar ima sedaj absolutno proste roke.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

Trump bo izgubil del republikancev, Biden bo izgubil del demokratov.

Vprašanje je edino, ali bo več demokratov Trump pridobil glede na to, koliko republikancev bo Biden pridobil.

ps: Flynn zadeva je kar zanimiva in še daleč od končane, baje se tudi že nekaj Obamovo ime tukaj pojavlja.

Tudi vprašanje je, kdo vse, če sploh, bo odgovarjal pri tem primeru, morda Clapper, Comey, McCabe, Strozk, Page, ...?

Kaj je zanimivo?
Flynn je priznal laganje FBI.

https://twitter.com/mrbromwich/status/1...
https://twitter.com/neal_katyal/status/...
https://twitter.com/JoyceWhiteVance/sta...
https://twitter.com/NoahShachtman/statu...

v drugih novicah, to

https://twitter.com/charlie_savage/stat...
The Trump administration asked the Supreme Court on Thursday to block Congress from seeing grand jury secrets gathered in the Russia investigation by Mueller, saying the executive branch would suffer irreparable harm if lawmakers see the evidence.

in to

https://twitter.com/jadler1969/status/1...
They did nothing wrong and it was all a hoax, but there will be irreparable harm if this information about the most transparent administration in history is revealed.

Da si sam odgovorim - Q scena ga ima za mučenika, njihovega Mandelo.

In so v kampanji ugotovili, da lahko s pogrevanjem zgodbe iz idiotov iztisnejo še kak dolar.

Zgodovina sprememb…

Pac-Man logika.

En policaj, ki se dogovarja z svojo ljubico se pogovarja, da je ta in ta oseba bad.

Njegovemu sodelavcu policija namesti dokaze.

Človek prizna.

DNK človeka oposti in tožilstvo zavrže prime.

Pac-Man: "Kriv je, ker je priznal in Orange man je bad", zraven pa prilepi pet komentatorjev MSM medijev, ki obožujejo demokrate in sovražijo Trumpa in republikance!

Pac-Man se čez par mesecev čudi: "Trump je ponovno predsednik, kako je to možno, če pa vsi moji MSM viri pravijo, da je orange man bad in da je Biden v vodstvu? 8-O"

Ma ja. Trump in Flynn sta dip stejt.
Vse kar znate je premikat gole.

8. stran:
https://www.justsecurity.org/wp-content...

Zgodovina sprememb…

TineTone ::

A potem je sedaj fingeriranje žensk OK ali ne za levico?

tone31 ::

a levica je zenska?

c3p0 ::

Pac-Man je izjavil:

Ma ja. Trump in Flynn sta dip stejt.

Tvoj favorit Biden pa je kaj?

TineTone ::

Pac-Man ne spremljam vsak dan, tole si že komentiral?

Tucker Carlson: Adam Schiff should resign

Jim Clapper, President Barack Obama's director of national intelligence, said: "I never saw any direct empirical evidence that the Trump campaign or someone in it was plotting or conspiring with the Russians to meddle with the election."

Former Obama administration U.N. ambassador Samantha Power was asked by the committee if she had any evidence of collusion with the Russians. She replied this way: "I am not in possession of anything - I am not in possession and didn't read or absorb information that came out of the intelligence community."

Obama administration National Security Adviser Susan Rice said: "I don't recall intelligence that I would consider evidence."

And here's former Obama administration Attorney General Loretta Lynch. Asked if she saw evidence of Russian collusion, Lynch replied: "I do not recall that being briefed up to me."

Adam Schiff heard those words directly, he heard them from the one person who would know for certain. Schiff knew there was nothing substantial at the core of the Russian collusion story. At the very center, it was hollow, it was a sham.

dild0idis je izjavil:

Pac-Man ne spremljam vsak dan, tole si že komentiral?

Grrrrrrrrift.

Why Tucker Carlson pretends to hate elites

Zheegec ::

TineTone je izjavil:

A potem je sedaj fingeriranje žensk OK ali ne za levico?

Za levico vsekakor ne. Liberalcem je pa vseeno.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

V nekih boljših časih 2 meseca nazaj, 9. marca:

https://twitter.com/realDonaldTrump/sta...
So last year 37,000 Americans died from the common Flu. It averages between 27,000 and 70,000 per year. Nothing is shut down, life & the economy go on.
At this moment there are 546 confirmed cases of CoronaVirus, with 22 deaths. Think about that!

Zdaj:

https://www.bbc.com/news/world-us-canad...
According to Johns Hopkins University data, the US has 1.3 million confirmed cases and has recorded 78,794 deaths - by far the highest total in the world.

Eksponentna rast je šit.

mtosev ::

V petek je bil podatek, da bo odstotek brezposelnosti 8-10% novembra ko bodo volitve. Trump ima zelo resen problem.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro
moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Trumpek bo težko izvoljiv. In novembra brezposelnost ne bo samo 8%. Če bo pod 10 bo uspeh imo

Zgodovina sprememb…

• spremenilo: Vazelin ()

thoughts and prayers

kuall ::

Vazelin je izjavil:

Trumpek bo težko izvoljiv. In novembra brezposelnost ne bo samo 8%. Če bo pod 10 bo uspeh imo

Z Bidnom so se ustrelili v koleno. Je zelo nepriljubljen pri skrajnih levičarjih. Zanimivo mi je spremljat te youtube kanale skrajnih levičarjev, ki stalno kritizirajo Bidna, Trumpa pa sploh nič. Jih ni malo takih.

posiljevalec proti posiljevalcu, tezka odlocitev resno

Biden je lastnoročno pometel z #metoo gibanjem:))
Malo ironično

grozno, jype je vedno resnico pravil

To, da vas je večina anti-Trump in se derete: "Orange man bad" in postate linke v tem slogu ves čas je znano.

Imam pa vprašanje, ali je sploh kdo tukaj: "Pro Biden" oz. ali sploh kdo tukaj podpira Bidenove rešitve ali kdo sploh ve, kaj Biden predlaga?

Enako vprašnje, se mi pa tudi postavlja za ameriške volilce, ker nisem prepričan, da bo anti-Trump ideologija dovolj za izvolitev Bidena.

ma trump je mamino dete niti en dan v zivljenju ni rabil delati starsi so mu zrihtali svega i svasta zdaj pa se pri mocnejsih od sebe prostituira

biden je isto edino malo lepse so ga vzgojili ker so bili revni starsi in ljudje takrat ko so ga izvolili se tudi malo manj vsekani na histerike z desne

leve pa itak zaprejo pri njih

Zgodovina sprememb…

• spremenil: tone31 ()

Vazelin je izjavil:

Biden je lastnoročno pometel z #metoo gibanjem:))
Malo ironično

Ne samo zato, ker je posiljevalec. Ena glavnih Bidenovih svetovalk za 2020 je ZASTONJ svetovala Harveyu Weinsteinu, ko je bil kredibilno obtožen spolnega nadlegovanja.
Liberalci so pripravljeni uničiti vse v kar so verjeli (ali pa so se pretvarjali da verjamejo, ker jim je bilo politično priročno) in riskirati ponovno izvolitev Trumpa, samo zato da Bernie Sanders ne bo predsednik. Kljub Trumpovi nesposobnosti glede COVID in visoke brezposelnosti, ima še vedno visoke možnosti za zmago novembra.
Janez Janša, 29.04.2014

in to vse zaraid tega da jim ne bi trebalo urediti zdravstveno zavarovanje tako kot vse normalne drzave imajo urejeno ze dolga leta

Jap, velika zmaga za liberalce in Obamacare!!

>Up to 43m Americans could lose health insurance amid pandemic, report says

https://www.theguardian.com/us-news/202...
Janez Janša, 29.04.2014

dild0idis je izjavil:

Imam pa vprašanje, ali je sploh kdo tukaj: "Pro Biden" oz. ali sploh kdo tukaj podpira Bidenove rešitve ali kdo sploh ve, kaj Biden predlaga?

Enako vprašnje, se mi pa tudi postavlja za ameriške volilce, ker nisem prepričan, da bo anti-Trump ideologija dovolj za izvolitev Bidena.

Klele maš:
https://joebiden.com/joes-vision/ *

*Terms & conditions apply. Subject to confirmation by congress and senate and any future supreme court lawsuits.

Trumpov program je bil svetlobna leta manj kvaliteten od tistega, ki ga je predstavila ga. Clinton in kaj se je zgodilo?

Enako velja za bidnovega.

Večine volivcev ne zanimajo detajli v programu, ampak se igra na čustva. Poleg tega se lahko na njih lepo zatakneš npr. kaki konkretni predlogi za medicare for all, ko se pride do financiranja. Nihče ne mara novih davkov.

beri:
https://www.theguardian.com/us-news/202...

Berem, berem:

MSNBC founder says Joe Biden not ready for prime time: 'Worrisome inability to focus his message'

Zanimivo mi je, koliko ljudi je tukaj anti-Trump in "Orange man bad", noben pa še niti ene pozitivne zadeve ni napisal o Bidenu (razen tega, da je manj slab od Trumpa in da ni Trump).

Še glede Clintonke je folk pisal, da je najbolj pripravljena oseba za predsednico!

Za Trumpa je folk, vsaj na prejšnjih volitvah pisal, da je dobro, da ni politk, ampak gospodarstvenik.

Za Sandersa smo vedeli, kaj predstavlja in kaj zagovarja.

Pa sedaj ne govorim o tem, ali smo se strinjali ali ne oz. zagovarjali njihovo politiko ali pa jo kritizirali.

Kaj je pa napisano tukaj in v ostalih medijih pozitivnega za Bidena, razen tega, da ni orange man?

Seveda se voli po čustvih in ni program bistvo, samo IMHO še vedno moraš ljudi prepričati, da si za NEKO IDEJO, če hočeš zmagati, samo ANTI NEKDO ne bo dovolj!

https://twitter.com/i/status/1259829108...

Medtem je jokica pobegnil iz tiskovne konference:
https://mobile.twitter.com/iPicNews/sta...

Trumpo in Biden sta dve strani istega kovanca, pri čemer je Biden bolj škodoval spremembam kot Trump, saj sprememb pri republikancih ni pričakovati. No, kakor kaže tudi pri demokratih ne.

Potrjuje se, da sta dve stranki iluzija in da gre za eno samo stranko superbogatih, ki ima dve struji zaradi videza demokratičnosti.
A. Einstein

Danes pred vrhovnim sodiščem potekajo oralni zagovori, če mora Trump predložit davčne napovedi ali je kot predsednik ZDA imun.

Nit s 100+ tviti, kolikor sem preletel sodniki večinoma kažejo dvom v njegovo teorijo popolne imunitete.

https://twitter.com/i/status/1260202863...
The demand for Trump’s Tax returns has reached the United States Supreme Court. My live-tweet thread today is dedicated to the more than 120,000 people who gathered for @taxmarch nationwide on Tax Day in 2017.

Tole sem zgrešil ali pozabil od l. 2016.

Prikolica, užge na the feels:

če yt embed ne dela:
https://vimeo.com/174731795

in film

Zgodovina sprememb…

Pac-Man je izjavil:

Danes pred vrhovnim sodiščem potekajo oralni zagovori, če mora Trump predložit davčne napovedi ali je kot predsednik ZDA imun.

Sekulow je danes pred vrhovnim sodiščem zagovarjal tezo, da predsednik ZDA ne sme biti podvržen kongresnemu nadzoru.

Njegov tvit iz l. 2016:

https://twitter.com/JaySekulow/status/7...
President #Obama is not above the law. So why does he and his Administration act like it?

Twitter račun bele hiše namiguje, da je bivši predsednik kriminalil.

https://twitter.com/bitburner/status/12...
The Whitehouse is participating in partisan propaganda that accuses a former president of a crime without really actually accusing him of a crime.
They only need to make it appear that way for their dumb followers who won't check. I can't even put into words how far we've slidden.

No ja, Obama si vsekakor zasluži zapor, samo ne za te neumnosti.
Janez Janša, 29.04.2014

Wall Street Journal - Barack Obama on Michael Flynn

Barack Obama is a lawyer, so it was stunning to read that he ventured into the Michael Flynn case in a way that misstated the supposed crime and ignored the history of his own Administration in targeting Mr. Flynn. Since the former President chose to offer his legal views when he didn't need to, we wonder what he's really worried about.

Je tole začetek?

to

https://twitter.com/CBS_Herridge/status...
SCOOP @CBSNews obtains @RichardGrenell notification to congress declassified “unmasking list” Flynn between late 2016 and January 2017 - Read 3 pages provided by NSA here

in komentar ex-NSA

https://twitter.com/20committee/status/...
Unlike 99.999% of the people commenting on this story I've actually done SIGINT "unmaskings" for NSA, which makes me what @RadioFreeTom would call an Expert, so I have a couple comments on this story...

1st, Mike Flynn's notorious call to RU Amb Kislyak, which got this whole furball rolling, was on 29 DEC 2016...and a lot of these unmasking requests are wayyyyy before that. Back to 30 NOV, in fact. Hmmmmm.....
2nd, this looks like a very normal unmasking request list, given what we know Flynn was talking about during the transition and with whom (ie RU, TU). There are all pretty senior policymakers or IC personnel -- some indeed very senior -- not random GS-13s....
3rd, what was so interesting in those NSA mid-DEC SIGINT report(s) that featured Flynn that so many officials wanted his USP ID unmasked ca 14-16 DEC? Inquiring minds want to know!

Why on earth did top #natsec policymakers and IC officials have any need to know that the incoming APNSA was apparently acting as an agent of a hostile foreign power and plotting to illegally extradite a US Green Card holder?
WHAT ABOUT FLYNN'S RIGHTS?

Trumpers want you to think "unmasking" is somehow sinister. It is a tightly controlled process that exists only because NSA is so careful about protecting the identities of US Persons who wind up in SIGINT reports in the first place.
Snowden lied to you, which now helps Trump.

Poldi112 ::

Senate votes down anti-surveillance amendment, as both parties back warrantless spying on Americans' browser history

https://www.rt.com/usa/488586-senate-bl...
Where all think alike, no one thinks very much.
Walter Lippmann, leta 1922, o predpogoju za demokracijo.

Paco na tvojem linku, katero je zadnje ime in datum je?

Je bilo to ime ze vprasano, kaj je s tem, se sploh spomne?

Pocasi bodo prisli tudi razlogi, zakaj je bil unmasking zahtevan...

Zgodovina sprememb…

Pac-Man je izjavil:

Snowden lied to you, which now helps Trump.

Zakaj bi naj verjel nekemu domnevnemu NSA-jevcu pred Snowdenom, ki je žrtvoval kariero in življenje v ZDA ter dejansko tvegal življenje zato, da bi svetu in predvsem Američanom povedal resnico?

Zanimivo, kako se določene agende vrinejo v te info-ops in psy-ops operacije.
A. Einstein

dild0idis je izjavil:

Paco na tvojem linku, katero je zadnje ime in datum je?
Je bilo to ime ze vprasano, kaj je s tem, se sploh spomne?
Pocasi bodo prisli tudi razlogi, zakaj je bil unmasking zahtevan...

Podpredsednik ZDA, 12. januarja. Očitno ne razumeš kaj unmasking sploh je.

Vodilni kadri dobijo na mizo interesantne prestrežene komunikacije, kjer je identiteta morebitnih sodelujočih ameriških državljanov zakrita. Se pravi, če gremo na organizacijo ugrabitve Gulena, so dobili material z imenovanimi osebami na turški strani in zakrito identiteto Američanov.

Ideja, da so se sistemsko spravili na Flynna pade takoj, ker seveda niso vedeli za koga se gre. Zadeva je bolj obremenilna zanj, saj je moral imeti blazno zanimive komunikacije, da je padlo toliko zahtevkov. In to tip, ki naj bi vedel kako stvari tečejo (direktor DIA), ampak kot kaže enostavno DGAF. TDS je resničen?

Bomo videli, samo, Biden se je v intervjuju že malce izmikal.

Se bo še bolj izmikal, ko pridejo njegovi razlogi ven?

Kaj vse šele bo?

Paco praviš, da nič, kaj boš pa jutri pravil, nekaj časa nazaj si pravil, da ne bo nič iz tega.

Včeraj pa trenda #ObamaGate!

ps: Smo že slišali kako opravičilo od demokratov in medijev in tudi Slo-Techovcev, ki so aktivno propragirali RussiaGate?
««
16 / 107
»»