Forum » Strojna oprema » Zunanji usb M.2 disk
Zunanji usb M.2 disk
dvihtelic ::
Pozdravljeni,
preko interneta sem nabavil tole zadevo: http://www.orico.cc/us/product/detail/6..., sedaj mi pa noče zagnati v win nikakor tega diska. Mi lahko kdo pomaga, oz ali je sploh mogoče ? Lp
preko interneta sem nabavil tole zadevo: http://www.orico.cc/us/product/detail/6..., sedaj mi pa noče zagnati v win nikakor tega diska. Mi lahko kdo pomaga, oz ali je sploh mogoče ? Lp
rdecaluc ::
Je mogoče. Katero ssd palčko pa imaš? Prek česa priklapljaš? V Windows disk managerju ni nič, restart PCja ne pomaga?
Est modus in rebus. ,typos
dvihtelic ::
Priklop je mogoč preko usb ali preko usb-c. Ne nikjer ne pokaže nič, razen v disk management pokaže, zraven pa rdeč klicaj in ko kliknem nanj napiše the request failed due to a fatal device hardware error. disk je iz prenosnika in dela sigurno gre pa za :https://www.memory4less.com/hynix-256gb....
ne ne pomaga nić restart.
ne ne pomaga nić restart.
FireSnake ::
Vseh M2 diskov ne moreš uporabiti kot USB.
Disk mora imeti eno oznako, pa se ne spomninjam točno katere.
To sem zadnjič zasledil v eni temi. Jo bom skušal poiskati.
Disk mora imeti eno oznako, pa se ne spomninjam točno katere.
To sem zadnjič zasledil v eni temi. Jo bom skušal poiskati.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
Baja ::
na strani od ohisja pise da je kompatibilen le z m2 B key interfacom. tvoj ssd je m2 M&B key.
FireSnake ::
RTFM
Ti lepo piše
> Compliant with SATA 3.0/3.1
> Supports SATA-based NGFF SSD.
Torej rabiš sata based m.2 ssd, ne nvm/pcie
Je tole lahko problem?
Na citatu imaš tudi link.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: FireSnake ()
dvihtelic ::
ok se pravi sem zastonj plačal za ohišje. hvala vsem za hitro pomoč, disk gre najbrž v prodajo.
Han ::
Če bi kupil TS-CM80S, ki je običajno na voljo tudi pri naših prodajalcih, bi zadeva delovala...
https://www.transcend-info.com/Products...
https://www.transcend-info.com/Products...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Han ()
scipascapa ::
ok, hvala za pomoč. Bom naročil tako kot je predlagal HAN....pa potem vidimo.
TS-CM42S
TS-CM80S
lahko dobiš preko mene, če si v lj.
https://www.avtera.si/ssd-transcend-ohi...
https://www.avtera.si/ssd-transcend-ohi...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: scipascapa ()
jackhicks121 ::
Pozdravljeni,
Vidim, da imate težave s povezovanjem diska, ki ste ga kupili preko spleta, v sistemu Windows. Tukaj je nekaj korakov, ki jih lahko poskusite, da bi disk deloval:
Preverite povezavo: Prepričajte se, da je disk pravilno povezan z vašim računalnikom. Preverite, ali so vsi kabli dobro priključeni in da USB vrata delujejo.
Disk Management (Upravljanje diskov): Odprite "Disk Management" v Windows (lahko ga najdete preko iskalne vrstice). Tam preverite, ali je disk zaznan. Če je zaznan, vendar nima dodeljene črke, jo lahko dodelite ročno.
Posodobitev gonilnikov: Preverite, ali so gonilniki za USB naprave in disk v vašem sistemu posodobljeni. Lahko obiščete spletno stran proizvajalca in preverite, če so na voljo novejši gonilniki.
Preizkus na drugem računalniku: Če disk še vedno ne deluje, ga poskusite priključiti na drug računalnik. To vam lahko pomaga ugotoviti, ali je težava v disku ali računalniku.
Formatiranje diska: Če disk še ni formatiran ali ima nezdružljiv format, ga boste morda morali formatirati. Opozorilo: formatiranje izbriše vse podatke na disku, zato to storite le, če ste prepričani, da podatki niso pomembni.
Če nobena od teh metod ne deluje, obstaja možnost, da disk ni združljiv z vašim sistemom ali pa je morda prišlo do težave s strojno opremo. V tem primeru bi bilo najbolje, da se obrnete na proizvajalca ali prodajalca za dodatno pomoč.Ali pa kupite nov SSD https://serverorbit.com/solid-state-dri...
Lep pozdrav!
Vidim, da imate težave s povezovanjem diska, ki ste ga kupili preko spleta, v sistemu Windows. Tukaj je nekaj korakov, ki jih lahko poskusite, da bi disk deloval:
Preverite povezavo: Prepričajte se, da je disk pravilno povezan z vašim računalnikom. Preverite, ali so vsi kabli dobro priključeni in da USB vrata delujejo.
Disk Management (Upravljanje diskov): Odprite "Disk Management" v Windows (lahko ga najdete preko iskalne vrstice). Tam preverite, ali je disk zaznan. Če je zaznan, vendar nima dodeljene črke, jo lahko dodelite ročno.
Posodobitev gonilnikov: Preverite, ali so gonilniki za USB naprave in disk v vašem sistemu posodobljeni. Lahko obiščete spletno stran proizvajalca in preverite, če so na voljo novejši gonilniki.
Preizkus na drugem računalniku: Če disk še vedno ne deluje, ga poskusite priključiti na drug računalnik. To vam lahko pomaga ugotoviti, ali je težava v disku ali računalniku.
Formatiranje diska: Če disk še ni formatiran ali ima nezdružljiv format, ga boste morda morali formatirati. Opozorilo: formatiranje izbriše vse podatke na disku, zato to storite le, če ste prepričani, da podatki niso pomembni.
Če nobena od teh metod ne deluje, obstaja možnost, da disk ni združljiv z vašim sistemom ali pa je morda prišlo do težave s strojno opremo. V tem primeru bi bilo najbolje, da se obrnete na proizvajalca ali prodajalca za dodatno pomoč.Ali pa kupite nov SSD https://serverorbit.com/solid-state-dri...
Lep pozdrav!
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: Ales ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kateri USB ključekOddelek: Kaj kupiti | 4394 (2638) | FireSnake |
» | Kateri 64 GB ali 128 GB USB Ključ? (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 10360 (6509) | Han |
» | SSD m2 NVMe na PCIE (druga reža) ni videnOddelek: Strojna oprema | 2104 (1530) | Ahim |
» | SSD v zunanjem ohisju ali USB kljucekOddelek: Kaj kupiti | 1167 (949) | Han |