» »

kaj mislite o tem Trdem disku

kaj mislite o tem Trdem disku

thundercat ::

Trdi disk IDE ExcelStore (IBM) 60GB, 7200rpm, ATA-100 ...zanima me kaj pomeni ATA 100...disk je nekam poceni 18.000...glede na druge....kaj mislite o tem...a je to kaj posebnega če ima oznako ATA 100...ne mi zamerit sam sem laik na tem področju....npr. ta disk IDE MAXTOR 80GB je 21000 sit...nebi rad kompliciral s tem do sedaj sem imel 6 Gb in je bil vedno 1 Gb fraj na disku...zatorej potrebujem en srednji disk za čim manj denarja pa da bo delal nekaj časa....kaj mi svetujete

bosstjann ::

mislim da je 80gb trenutno racionalnejši nakup kot 60gb

poglej še malo cene drugih diskov wd, segate itd.

boštjan ::

ATA 100,ATA 133 to ti pomeni prenos podatkov v MB/s,torej 100MB/s ali 133B/s,kar pa noben HDD ne izkoristi. poglej pa še malo za drugimi diski,še posebej za diski z 8MB predpomnilnikom,recimo pri wd je 600JB eden takih.

Misty ::

Sploh ne vem, od kje kar naenkrat ta ExcelStor... Sem danes v Jae-tu kupu disk IBM (gledu sm sam, da na njemu piše 80 Gb), prnesem dam in na njem piše ExcelStor WTF
(rabu sm pa nov disk zaradi tega, ker je prejšnji IBM 40 Gb šel rakom zvižgat -> bad sektorji)
Torej zaenkrat ta disk dela :D , samo je izredno glasan, ko kaj dela (beri naglas "melje")...

Frgazor ::

excelstor je ena zelo nova firma, ki izdeluje diske. in kot mi je znano nimajo kaksne posebne zveze z ibmom. so meli njihov 40gb disk pred kakim letom v monitorju na testu diskov, pa je bil najhitrejsi v konkurenci. zgleda da so se nasi prodajalci odlocili, da jih bodo prodajali kar kot ibme, ker jim folk se ne zaupa. to vsekakor klice po kaksni trzni inspekciji.

jimboo ::

kakšna je razlika med ATA in SATA?

Matek ::

Frgazor ne seri :)

IBM diske sedaj dela Hitachi, poleg tega je pa se ena tovarna, kjer se trzijo pod imenom ExelStore.

Torej ExcelStore=IBM=Hitachi

Je pa kr dobra izbira.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo