» »

Bmw 320i Touring

Bmw 320i Touring

Temo vidijo: vsi
«
1
2 3
...
5

kajetan ::

Ima kdo izkušnje s tem avtom?
To je trenutno eden od mojih favoritov. Ni prevelik, ne premajhen. Začel sem z Mazdo 6, vendar sem mislim da danes zaključil z Mazdami.
Za 20k + uvoz dobim že solidnega bmw-ja. Recimo:

https://www.autoscout24.de/angebote/bmw...

ME pa zanima kako so kaj stroški vzdrževanja, če bi primerjali Mazdo 6 in ta modela BMW-ja?
Verjetno Audio, VW in BMW imajo vsi podobne stroške vzdrževanja ali? Govorim o bencinarjih.

celo Xdrive dobiš za 21k včasih, ampak redko:

https://www.autoscout24.de/angebote/bmw...

user-pass ::

kajetan je izjavil:

Za 20k + uvoz dobim že solidnega bmw-ja.

Zakaj ne serije 5? Ker pri rabljenih je cenovna razlika veliko manjsa.

KG-348 ::

Zakaj bi? 3 je soliden avto, bi vsekakor izbral

kajetan ::

user-pass je izjavil:

kajetan je izjavil:

Za 20k + uvoz dobim že solidnega bmw-ja.

Zakaj ne serije 5? Ker pri rabljenih je cenovna razlika veliko manjsa.


Nevem... ker sem si zadal da res prek 24jurje ne grem. Torej moram najt oglas za 21000, mora benzinar bit in avtomatik (zaradi cruise control) in do 80 000 km. Ne razumem se v BMWje, komaj 2 tedna se zdaj ukvarjam z avtomobili. :) Je pa zanimivo...

Danes sem sedel v 318 letnik 2014, in mi je zelo všeč. Sedel sem tudi v novi Mazda 3 Sportback 2019 letnik - katero razočaranje!! Na zunaj je extremno lepa, notr pa dobi klavstrofobijo! ŠE 20 let star peđo 106 je 2x bolj prostoren.. Jaz ne vem kaj delajo s temi avti? Samo, da se malo poakžeš, kako lep avto imaš? MAlo se mi je zamerila Mazda - pa plastika smrdi, da te začne glava boleti po 5 minutah - vsi tako govorijo da se lahko MAzda primerja z nemškimi avtomobili jaz pa močno dvomim - že pleh se mi zdi čuden po zvoku :D v glavnem....nova mazda 3 sportback je totalno razočaranje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kajetan ()

hojnikb ::

defenitivno 3er, ker 5tko si bos slej ko prej zazelel z 6 cilindri. Bo pa facelift kr ok, ker ima ze novejsi b48 motor, kateri naj zaenkrat se nebi mel known defektov. se pa tudi zelo lepo scipira, na slabih 260hp

ce bos kupo avtomatika, obvezno naredit servis, ker ti imajo kao lifetime olje in potem noben ne menjuje.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

WizzardOfOZ ::

Glede na nekvalitetno izdelane zadnje serije bmw-jev, definitvno mazda.

-valvoline- ::

audi ftw

Machete ::

Bmw je vse kar rabiš. Problem je edino, ker se včasih kar v prazno voziš, ker je tako lušna vožnja in dobri zvočniki (samo ne osnovnih jemat, pazi da ima hifi paket ali harman kardon). Bolje se pelje samo še 6 cilinderski a6. Ni pa prav, zaradi onesnaževanja se tako vozit, samo jaz najdem kak izgovor, da grem npr. preverit, če je zdaj temno povsod. Grem en krog bbl. Aja stroski servisa pri nepooblaščenem, z original kosi, so povsem normalni. V lj je ena super delavnica, ki samo bmwje sraufa in jim bolj zaupam kot uradnemu za 3 kratnik cene.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

kajetan ::

hojnikb je izjavil:

defenitivno 3er, ker 5tko si bos slej ko prej zazelel z 6 cilindri. Bo pa facelift kr ok, ker ima ze novejsi b48 motor, kateri naj zaenkrat se nebi mel known defektov. se pa tudi zelo lepo scipira, na slabih 260hp

ce bos kupo avtomatika, obvezno naredit servis, ker ti imajo kao lifetime olje in potem noben ne menjuje.

hvala za pomoč. Kaj pa stroški vzdrževanja so vsepovsod podobni? (mercedes, audio, VW, bmw)?

Machete je izjavil:

Bmw je vse kar rabiš. Problem je edino, ker se včasih kar v prazno voziš, ker je tako lušna vožnja in dobri zvočniki (samo ne osnovnih jemat, pazi da ima hifi paket ali harman kardon). Bolje se pelje samo še 6 cilinderski a6. Ni pa prav, zaradi onesnaževanja se tako vozit, samo jaz najdem kak izgovor, da grem npr. preverit, če je zdaj temno povsod. Grem en krog bbl. Aja stroski servisa pri nepooblaščenem, z original kosi, so povsem normalni. V lj je ena super delavnica, ki samo bmwje sraufa in jim bolj zaupam kot uradnemu za 3 kratnik cene.


vidiš za to pa odpiram temo :) zvok mi je važen, hvala za hi-fi nasvet. Edino ledernih sedežev ne rabim, ker se prej obrabijo, navadni Stoff so mi čist zadost.

Kaj pa letniki? 2014-2017? velike razlike?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kajetan ()

IL_DIAVOLO ::

Bencinar, avtomatski menjalnik in aktivni tempomat? Če rabiš cruise control, verjetno delas daljše poti in zato rabiš dizla.

Glej mazdo 6.

https://www.avto.net/Ads/results.asp?zn...

Boš imel bistveno več od zjahanih nemških jajc, ki imajo tudi pretrdo podvozje za slovenske ceste.

-valvoline- ::

BMW pride v postev samo serija 5, serija 3 pesa na komociji. Vsaka generacija a4 povozi bmw 3 po komociji ter izdelavo notrajnosti. Ce ne rabis ravno karavana je recimo a5 5 vratni sportback vrhunec po dizajnu ter komociji, enostavno avto brez konkurence.

Machete ::

Stroški so povsem normalni. Za 5ko je vse dražje. 3er je poceni avto in za kupit in vzdeževat. Brez heca. Ne vem pa koliko je menjava olja v menjalniku, nisem še menjal. Vzemi xdrive. Usnje je kar ok. Zguli se pa res še kar hitro, da začne biti vidno. Ampak je pa mnogo lažje za očistit. Tudi če športaš in se vsedeš prešvican ni panike samo obrišes. Mulci hodjo gor, samo obrišeš. Z blaga so ok, ampak zelo pijejo svinjarijo, pa verjetno se isto zjahajo. Glej da boš vzel primerek s športnimi zici, so dosti boljši blago ali usnje so v obeh variantah.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

-valvoline- ::

Kot zanimivost, sam tudi maol spremljam cene na mobile de, za a5 bencinarje tfsi ter mb e klasa 200 kompresor tudi bencinarje, prvic v zgodovini cene rabljenih bencinarjev so v povprecju za 20-30% visje primerljivo dizelskim. Ne mores verjet.

Zgodovina sprememb…

IL_DIAVOLO ::

Torej ne rabiš ne cruise control in ne avtomatika. Samo hočeš.

Machete ::

Tista rdeča črta na sedežih je vrhunski dvojni šiv in naredi pol notranjosti. Imam obe varianti zicov v familiji in navadni niso vredni avta v katerem so. Če pa govoriš o oni čez armaturi je pa stvar okusa. Če nisi veliko po terenu izven ceste in ce ne bos šparal na res dobrih zimskih gumah, boš preživel brez xdrive. Jaz ga nimam, ampak sem se že zakopal na ravnem v nekem blatu in tudi v snegu z neumnimi gumami, Res pa da je bil zamet pol metra. Drugače na splošno, tudi v snegu, v 10. Letih nisem imel težav samo z zadnjim pogonom, le malo se moraš navadit. Je pa avtomatik ful slabši za v sneg, to vedi, no predvsem za speljevanje in reševanje, če se zakoplješ. Pravega ćasa za nakup ni. Novejši kot ti rata vzet, toliko bolje. Jaz imam '16. Adaptivni led je špica in ti ga priporočam prej kot cruise control. Neukvarjati se z lučmi, ki zraven še naredijo dan, je neprecenljivo. Prižgeš in teraš, na ac na regionalki, pozabiš nanje, mnogo manj se utrudiš in ne depaš napak, da zamudiš skrajšat jih npr. S tem da tudi če imaš pred sabo avto svetijo okoli njega, kar je v slo, ko je veliko divjadi kar fino. Pazi na velikost platišč in zavarovanje, to zna biti kar strošek. Jaz imam 18' in so mi prevelike. Ko dam gor zimske 16 mi je ful boljša vožnja in krmiljenje. Razmišljam, da prodam oba kompleta in vzamem samo ene 17. Pa ne pozqbi na senzorske ventilčke, če boš menjavql, ker rabiš prebrati pritisk, če malo spusti ali napihneš ali menjaš platišča, drugače imaš stalno opozarjanje. Bi pa na tvojem mestu še malo počakal in vzel tanovi model, ko bojo kolikor že imaš budget.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

hojnikb ::

kajetan je izjavil:

hojnikb je izjavil:

defenitivno 3er, ker 5tko si bos slej ko prej zazelel z 6 cilindri. Bo pa facelift kr ok, ker ima ze novejsi b48 motor, kateri naj zaenkrat se nebi mel known defektov. se pa tudi zelo lepo scipira, na slabih 260hp

ce bos kupo avtomatika, obvezno naredit servis, ker ti imajo kao lifetime olje in potem noben ne menjuje.

hvala za pomoč. Kaj pa stroški vzdrževanja so vsepovsod podobni? (mercedes, audio, VW, bmw)?

Machete je izjavil:

Bmw je vse kar rabiš. Problem je edino, ker se včasih kar v prazno voziš, ker je tako lušna vožnja in dobri zvočniki (samo ne osnovnih jemat, pazi da ima hifi paket ali harman kardon). Bolje se pelje samo še 6 cilinderski a6. Ni pa prav, zaradi onesnaževanja se tako vozit, samo jaz najdem kak izgovor, da grem npr. preverit, če je zdaj temno povsod. Grem en krog bbl. Aja stroski servisa pri nepooblaščenem, z original kosi, so povsem normalni. V lj je ena super delavnica, ki samo bmwje sraufa in jim bolj zaupam kot uradnemu za 3 kratnik cene.


vidiš za to pa odpiram temo :) zvok mi je važen, hvala za hi-fi nasvet. Edino ledernih sedežev ne rabim, ker se prej obrabijo, navadni Stoff so mi čist zadost.

Kaj pa letniki? 2014-2017? velike razlike?

Če gledaš F3x, potem glej facelift, motorji so boljši, navigacija je celo uporabna. Fajn je met hifi, čeprav je tudi upgraded audio, ki ponavadi pride z modeli, ki majo navigacijo, povsem zadovoljiv (ga imam sam, tko da ne bluzim glih v tri dni).

Če boš kupoval, se izogibaj N13 (radi pijejo olje) in N47 dizla (problematična ketna, se jo reši za kakšnega tisočaka).

-valvoline- je izjavil:

Kot zanimivost, sam tudi maol spremljam cene na mobile de, za a5 bencinarje tfsi ter mb e klasa 200 kompresor tudi bencinarje, prvic v zgodovini cene rabljenih bencinarjev so v povprecju za 20-30% visje primerljivo dizelskim. Ne mores verjet.

Seveda, bencinarjov se manj proda in imajo tudi praviloma manj kilometrov, zato držaji

Pa ne pozqbi na senzorske ventilčke, če boš menjavql, ker rabiš prebrati pritisk, če malo spusti ali napihneš ali menjaš platišča, drugače imaš stalno opozarjanje

F3x nimajo vsi ventilčkov, moj pfl recimo nima in gre preko abs enote merjenje.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

-valvoline- ::

hojnikb je izjavil:

kajetan je izjavil:

hojnikb je izjavil:

defenitivno 3er, ker 5tko si bos slej ko prej zazelel z 6 cilindri. Bo pa facelift kr ok, ker ima ze novejsi b48 motor, kateri naj zaenkrat se nebi mel known defektov. se pa tudi zelo lepo scipira, na slabih 260hp

ce bos kupo avtomatika, obvezno naredit servis, ker ti imajo kao lifetime olje in potem noben ne menjuje.

hvala za pomoč. Kaj pa stroški vzdrževanja so vsepovsod podobni? (mercedes, audio, VW, bmw)?

Machete je izjavil:

Bmw je vse kar rabiš. Problem je edino, ker se včasih kar v prazno voziš, ker je tako lušna vožnja in dobri zvočniki (samo ne osnovnih jemat, pazi da ima hifi paket ali harman kardon). Bolje se pelje samo še 6 cilinderski a6. Ni pa prav, zaradi onesnaževanja se tako vozit, samo jaz najdem kak izgovor, da grem npr. preverit, če je zdaj temno povsod. Grem en krog bbl. Aja stroski servisa pri nepooblaščenem, z original kosi, so povsem normalni. V lj je ena super delavnica, ki samo bmwje sraufa in jim bolj zaupam kot uradnemu za 3 kratnik cene.


vidiš za to pa odpiram temo :) zvok mi je važen, hvala za hi-fi nasvet. Edino ledernih sedežev ne rabim, ker se prej obrabijo, navadni Stoff so mi čist zadost.

Kaj pa letniki? 2014-2017? velike razlike?

Če gledaš F3x, potem glej facelift, motorji so boljši, navigacija je celo uporabna. Fajn je met hifi, čeprav je tudi upgraded audio, ki ponavadi pride z modeli, ki majo navigacijo, povsem zadovoljiv (ga imam sam, tko da ne bluzim glih v tri dni).

Če boš kupoval, se izogibaj N13 (radi pijejo olje) in N47 dizla (problematična ketna, se jo reši za kakšnega tisočaka).

-valvoline- je izjavil:

Kot zanimivost, sam tudi maol spremljam cene na mobile de, za a5 bencinarje tfsi ter mb e klasa 200 kompresor tudi bencinarje, prvic v zgodovini cene rabljenih bencinarjev so v povprecju za 20-30% visje primerljivo dizelskim. Ne mores verjet.

Seveda, bencinarjov se manj proda in imajo tudi praviloma manj kilometrov, zato držaji

Pa ne pozqbi na senzorske ventilčke, če boš menjavql, ker rabiš prebrati pritisk, če malo spusti ali napihneš ali menjaš platišča, drugače imaš stalno opozarjanje

F3x nimajo vsi ventilčkov, moj pfl recimo nima in gre preko abs enote merjenje.

Govora je bilo o podobnih km na stevcu, dizli z malo vec km so najmanj pol cenejsi k bencinarji. Vzel bi a5 ali e200 kompresor bencinar ter ga predelal na plin, ampak k sem primerjal cene sem biv kar presenecen.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

ce mislis sparat, pol vzames dizla. prihranis na predelavi in gorivu, razliko pa na stran za potencialna izredna popravila.
#brezpodpisa

kajetan ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Torej ne rabiš ne cruise control in ne avtomatika. Samo hočeš.

točno tako! :)

kajetan ::

kaj pa xdrive fantje?ne razumem te tehnologije cisto:

What is xDrive AWD? ... BMW's unique version of all-wheel drive is called xDrive, helping to emphasize that it isn't just like all the other all-wheel-drive systems on the market today. On traditional four-wheel-drive systems, the torque produced by the engine is split evenly between the front and rear wheels



dosti več porabijo?

drugace pa @hojnikb: trenutno gledam samo benziranje in letnike od 2015 naprej..cene kar hitro narastejo.. verjetno bom primoran kupiti kaksnega z 80 000 km, pa se ti so dragi:)

vecina ki nima hi-fi variante ma tam napisano BMW professional audio system kaj pa to pomeni pa jaz ne vem..lahko je to cist standard cheap paket :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kajetan ()

aiko ::

Nasplošno se mi zdi da je f30/31 serija precej bolje narejena kot so bile e61/60/46 z izjemo ketne ter egr (na E46 je ketna praktično večna).
Če imaš dosti mestnih voženj, se izogibaj dizla, če pa že more bit dizel pa vsaj izklopi start/stop sistem. Mu konkretno podaljšaš življensko dobo ketne + odstrani eko saj veš kaj.
Bencinarji so ok.
Naj ti ne bo "so called Harman Kardon HiFi" faktor pri izbiri. Original zvok v BMW-jih je jajc (dobesedno). H/K je malo manj jajc ampak je še vedno jajc. Eni tipski Gladen 3 Ohm zvočniki + mini sub in kitajski android radio ponujajo več + obdržiš kontrole na volanu. Avtomatski menjalnik če se le da (ni ceneje, je pa super comfortno).
Vzdrževanje ni (tako) drago. Na autodoc-u dobiš OE kose za pol cene. Se pa zna zgodit, da ga boš želel imeti v (skoraj) top mehanskem stanju tudi ko bo vozilo starejše, kar ti bo dvignilo strošek. Vsaj do e61 serije so BMWji kot babe. Ne oproščajo če jih zanemariš (no, saj to velja tudi pri drugih). Malenkost na malenkost -> velik strošek da ga spraviš v stanje pred okvaro.
Zadnji pogon je enostavno kul ko se ga navadiš. Servisi obvezno na 15k km (olje, filtri).
Vzemi vozilo ki ima kaj od opreme, da ni ravno golič (je kar razlika). To bi bilo to..

hojnikb ::

kajetan je izjavil:

kaj pa xdrive fantje?ne razumem te tehnologije cisto:

What is xDrive AWD? ... BMW's unique version of all-wheel drive is called xDrive, helping to emphasize that it isn't just like all the other all-wheel-drive systems on the market today. On traditional four-wheel-drive systems, the torque produced by the engine is split evenly between the front and rear wheels



dosti več porabijo?

drugace pa @hojnikb: trenutno gledam samo benziranje in letnike od 2015 naprej..cene kar hitro narastejo.. verjetno bom primoran kupiti kaksnega z 80 000 km, pa se ti so dragi:)

vecina ki nima hi-fi variante ma tam napisano BMW professional audio system kaj pa to pomeni pa jaz ne vem..lahko je to cist standard cheap paket :D

kaksne 0,5/1l vec lahko pricakujes za xdrive, ker je pri f seriji stalne narave.
ce nisi cisto alergicen za dizle, poglej se te (b47 je ze kr kul motor) imas mnooogo vec izbire za manj kesa.
#brezpodpisa

aiko ::

xDrive osebno ne bi kupil. Celo leto ti pije avto 0,5-1 liter na 100 km več, zato da te morda reši 1x letno v snegu, morda reši...mnoge ni :)

"BMW professional audio system" = pač običen radio + zvočniki; prav zlahka bi se imenoval "basic audio system", ker v bistvu je to
Audijev "concerto" ima konkretno boljši zvok in po jakosti in po kvaliteti)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: aiko ()

HotBurek ::

Oba zgornja karavana sta čisto ogulena, brez opreme. To zgleda, kot da kupuješ novejši avto, da se pokažeš, da maš...

Jst en mal poznam sceno.

Zgornja avta:
- navadne luči (brez pranja žarometov)
- pdc samo zadaj
- bež barve strop (k jst to vidim obolim... tist k prav, da mu je vseeno za barvo... ok.)
- navaden volan
- navadni zici (neudobni (prekratki), brez bočnega oprijema... k da bi na deski sedel)
- tamala navigacija


Sicer kar se tiče serije 3, vsaj za moj okus d best avto po velikosti, pa še normalno lahko parkiraš.


Ok, to kar iščeš (320i karavan avtomatik):

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...

- ksenon luči (pranje luči)
- pdc spredaj + zadaj
- črni strop
- športni volan
- športni zici
- tavelika navigacija


Ni pa vlk bencin ponudbe. Če vzameš dizla:

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: HotBurek ()

hojnikb ::

kar nastevas, ni nujno, da je tudi OPju kaj pomembno. Pa razn zadnjega dizla sta oba pfl.

skoncentriri se na opremo ki jo res rabis (drekci kot so navigacije in volani pa nwm kaj se vse spreglej, ker to ni bistvo oz. lahko retrofitas kasnej, kaksne motor ali menjalnik precej tezje/drazje) in najdi najbolsi primerek, ki ti se pade v budget. Osebno js vec kot 20 cukov za f3x nebi dal, ker za 25 jurjov so bili ze novi.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

kajetan ::

hojnikb je izjavil:

kar nastevas, ni nujno, da je tudi OPju kaj pomembno. Pa razn zadnjega dizla sta oba pfl.

skoncentriri se na opremo ki jo res rabis (drekci kot so navigacije in volani pa nwm kaj se vse spreglej, ker to ni bistvo oz. lahko retrofitas kasnej, kaksne motor ali menjalnik precej tezje/drazje) in najdi najbolsi primerek, ki ti se pade v budget. Osebno js vec kot 20 cukov za f3x nebi dal, ker za 25 jurjov so bili ze novi.


to je res, od opreme so mi pomembni samo športni zici, za drugo mi je skoraj vseeno. glavno da je avtomatik - to je skoraj najbolj pomembno. navigacijo imam lahk že na telefonu pa mi ona baba tam kriči kam naj zavijem :D. saj tu se gibam, okol 20.000.

samo kaj me zanima je tole. kaj je boljše...

1. novejši model z basic opremo za enako ceno kot
2. starejši model z športno opremo itd

ali
3. kar se da nov model z dosti prevoženimi kilometri (110 000 recimo)

?
prosil bi te še da mi razložiš kje ti vidiš kateri motor je, namreč včasih piše f3x v opisu, ponavadi pa nikjer ne piše to.

naj gledam letnike? 2014-2015-2016-2017? kje so kateri motorji, kateri letnik je bil večji hit?

aiko je izjavil:

Nasplošno se mi zdi da je f30/31 serija precej bolje narejena kot so bile e61/60/46 z izjemo ketne ter egr (na E46 je ketna praktično večna).
Če imaš dosti mestnih voženj, se izogibaj dizla, če pa že more bit dizel pa vsaj izklopi start/stop sistem. Mu konkretno podaljšaš življensko dobo ketne + odstrani eko saj veš kaj.
Bencinarji so ok.
Naj ti ne bo "so called Harman Kardon HiFi" faktor pri izbiri. Original zvok v BMW-jih je jajc (dobesedno). H/K je malo manj jajc ampak je še vedno jajc. Eni tipski Gladen 3 Ohm zvočniki + mini sub in kitajski android radio ponujajo več + obdržiš kontrole na volanu. Avtomatski menjalnik če se le da (ni ceneje, je pa super comfortno).
Vzdrževanje ni (tako) drago. Na autodoc-u dobiš OE kose za pol cene. Se pa zna zgodit, da ga boš želel imeti v (skoraj) top mehanskem stanju tudi ko bo vozilo starejše, kar ti bo dvignilo strošek. Vsaj do e61 serije so BMWji kot babe. Ne oproščajo če jih zanemariš (no, saj to velja tudi pri drugih). Malenkost na malenkost -> velik strošek da ga spraviš v stanje pred okvaro.
Zadnji pogon je enostavno kul ko se ga navadiš. Servisi obvezno na 15k km (olje, filtri).
Vzemi vozilo ki ima kaj od opreme, da ni ravno golič (je kar razlika). To bi bilo to..


hvala za pomoč, cenim! Se strinjam z napisanim.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kajetan ()

aiko ::

HotBurek je izjavil:

Oba zgornja karavana sta čisto ogulena, brez opreme. To zgleda, kot da kupuješ novejši avto, da se pokažeš, da maš...

Jst en mal poznam sceno.

Zgornja avta:
- navadne luči (brez pranja žarometov)
- pdc samo zadaj
- bež barve strop (k jst to vidim obolim... tist k prav, da mu je vseeno za barvo... ok.)
- navaden volan
- navadni zici (neudobni (prekratki), brez bočnega oprijema... k da bi na deski sedel)
- tamala navigacija

v oklepajih = moje mnenje

- navadne luči brez pranja žarometov (se strinjam, obvezno xenon ali bolje)
- pdc samo zadaj (ok)
- bež barve strop (stvar okusa; osebno preferiram bež)
- navaden volan (nepomembno)
- navadni zici (ja se strinjam, športni so way to go)
- tamala navigacija (kitajski android radio reši ta problem + boljši zvok)

Kar manjka je šibedah, 2-barvna notranjost, les, prešiti sedeži ter konkreta barva (siva - dolgčas, črna ok, ma še vedno precej dolgčas; Recimo rdeča, temno plava?)

kajetan ::

HotBurek je izjavil:

Oba zgornja karavana sta čisto ogulena, brez opreme. To zgleda, kot da kupuješ novejši avto, da se pokažeš, da maš...

Jst en mal poznam sceno.

Zgornja avta:
- navadne luči (brez pranja žarometov)
- pdc samo zadaj
- bež barve strop (k jst to vidim obolim... tist k prav, da mu je vseeno za barvo... ok.)
- navaden volan
- navadni zici (neudobni (prekratki), brez bočnega oprijema... k da bi na deski sedel)
- tamala navigacija


Sicer kar se tiče serije 3, vsaj za moj okus d best avto po velikosti, pa še normalno lahko parkiraš.


Ok, to kar iščeš (320i karavan avtomatik):

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...

- ksenon luči (pranje luči)
- pdc spredaj + zadaj
- črni strop
- športni volan
- športni zici
- tavelika navigacija


Ni pa vlk bencin ponudbe. Če vzameš dizla:

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...



vsi so mi všeč, vendar hočem benzinarja, ki mi je pa tudi všeč. zgleda svetovno in oprema je ql, edino kar ne rabim je navigacija... je pa letnik 2014 - to je pa kar že 5 let staro - nekaj je ane? so velike kozmetične razlike med temi modeli, ali minimalne? bi fajn bilo, če bi kjer našel kak vodič ali review na youtube. In btw, a uvozniki kot so AutoBroker ali naročiavto.si uvozijo tudi avto od privatnega prodajalca, je kaj drugače?
hvala, še enkrat.

dobro, da sem to temo odprl, dosti izveš v zelo kratkem času.
Kak ste pa z barvo fantje? prisegate na črno ali so vam katere druge všeč - recimo ta MineralGrau ali kaj je že :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kajetan ()

kajetan ::

všeč mi je ta oglas, ki ga je posredoval HotBurek:

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...

vendar, se mi zdi cena malo previsoka glede na to da je letnik 2014? Sicer vem da ima dodatke ampak vseeno - bi se ga dalo za kakšnega jurja zbiti... ali? :)

na autoscoutu mi ponavadi najde dosti več ponudb.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kajetan ()

kajetan ::

Torej:

The sixth generation of the BMW 3 Series consists of the BMW F30 (sedan version), BMW F31 (wagon version, marketed as 'Touring') and BMW F34 (fastback version, marketed as 'Gran Turismo') compact executive cars. The F30/F31/F34 generation was produced from 2011 to 2019 and is often collectively referred to as the F30.

od 2011 do 2019 majo vsi iste motorje? Touring ima F31?

hojnikb ::

ne, z 2015 je facelift in s tem novi motorji
#brezpodpisa

Dr_M ::

Ce bi rad OP imel cim nizje stroske vzdrzevanja, se naj drzi stran od novejsih bmwjov, ker bo vec na servisu, kot na cesti. Aja, pa gasilnega aparata naj ne pozabi.

Ja nemci znajo nardit avto, predvsem maksimalno neudobne. Sem imel 3 dni polota za nadomestni avto, se en teden me je hrbtenica bolela. Ampak cez ovinke se pa nagiba, kot francozi.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: aiko ()

kajetan ::

Dr_M je izjavil:

Ce bi rad OP imel cim nizje stroske vzdrzevanja, se naj drzi stran od novejsih bmwjov, ker bo vec na servisu, kot na cesti.

Ja nemci znajo nardit avto, predvsem maksimalno neudobne. Sem imel 3 dni polota za nadomestni avto, se en teden me je hrbtenica bolela. Ampak cez ovinke se pa nagiba, kot francozi.


kateri so zate novejši modeli? bodite specifični ker sem jaz totalen noob. Najprej se moram naučiti "aimati" :D

aiko ::

Uvozniki kot so npr. naročiavto.si ti naredijo papirologijo, morajo ti preverit zgodovino vozila, servise (ti javit če je karkoli spornega), itd ter pripeljejo vozilo v Slo. Saj jih za to plačaš.
Lahko pa ti tudi najdejo vozilo po želji (ga iščejo v več državah)

hojnikb ::

se en renaultovc... vzami lepo postimanga, porihtaj kar je se potrebno, tankaj vozi.
spet niso to stare e39ke z 700kk, kjer je treba vsak drug dan kaj posraufat.
#brezpodpisa

kajetan ::

aiko je izjavil:

Uvozniki kot so npr. naročiavto.si ti naredijo papirologijo, morajo ti preverit zgodovino vozila, servise (ti javit če je karkoli spornega), itd ter pripeljejo vozilo v Slo. Saj jih za to plačaš.
Lahko pa ti tudi najdejo vozilo po želji (ga iščejo v več državah)


to že vse vem, sem se pozanimal. vem za izračune in koliko jih je :) ampak najprej je treba najt oglas.

hojnikb je izjavil:

ne, z 2015 je facelift in s tem novi motorji


hehe, torej vsi po 2015 imajo nov motor. On drugi pa spet govori naj grem vstran od novejših modelov. hitro postaneš izgubljen. :P ampak moje vprašanje.. ni nujno da je nov motor boljši od starega ali pač? ponavadi je v avtih vedno več elektronike in s tem vedno več sranja. Kaj praviš?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kajetan ()

aiko ::

Dr_M je izjavil:

Ce bi rad OP imel cim nizje stroske vzdrzevanja, se naj drzi stran od novejsih bmwjov, ker bo vec na servisu, kot na cesti. Aja, pa gasilnega aparata naj ne pozabi.

Ja nemci znajo nardit avto, predvsem maksimalno neudobne. Sem imel 3 dni polota za nadomestni avto, se en teden me je hrbtenica bolela. Ampak cez ovinke se pa nagiba, kot francozi.


Dej ne nabijaj.
Imamo 5 vozil 3er na firmi in so vsa top. Za EGR je vpoklic (itak ga normalna oseba nima več - egr-ja mislim).

Da pa primerjaš Polota z 3er je pa itak totalno mimo. polo = clio; to še ni niti za 1'er serijo LOL

hojnikb ::

predvsem to govorijo tisti, ki avta niso od blizu vidl in pac pisejo gostilniske cence. Normalno, avti niso brez napak (se noben bmw ni bil).
Bistveno je, da se pravilno informiras o doticnem modelu in motorju in dobis max informacij, predn gres v nakup. Ko pa kupujes, cekiras za vse znane hibe, gledas zgodovino avta itd.

Lahko si pa seveda renaultovc in gres v salon po novga poverty spec megana in se hvalis po forumih, kako so bmwji slabi itd...

ni nujno da je nov motor boljši od starega ali pač? ponavadi je v avtih vedno več elektronike in s tem vedno več sranja. Kaj praviš?

elektronika je se zadnji problem pri novejsih avtomobilih. B serija motorjev je nasploh zelo kul in ni nekih hudih znanih napak.
Recimo 6 cilindrski b58 je sposoben 3x originalnih konjev z primernimi supporting modi. Naredi to na kaksnem renault motorju.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

aiko ::

hojnikb je izjavil:

se en renaultovc... vzami lepo postimanga, porihtaj kar je se potrebno, tankaj vozi.
spet niso to stare e39ke z 700kk, kjer je treba vsak drug dan kaj posraufat.


S tem da E39 postaja počasi kultni BMW, ker po komfortu in porabi (dizel) še vedno poseka vse nove avte do cca 20k+?

Nisem fanatik BMW-jev, kljub temu da ga imam, in jih ne bom zagovarjal za vsako ceno, a če najdeš pravo F31, go for it :)

hojnikb ::

porabi sigurno ne, ker e39 bos tezko spravu pod 4l, kar se z f3x kamot da.
Tezava je, ker so to danes zelo stari avti (najstarejsi se blizajo 25 letom) kar pomeni, da je vecina tistih, ki so cenovno primerni za taksno starost avta enostavno podrtije, ker se prejsni lastniki niso ukvarjal z primernimi servisi. In seveda kilometri, veliko se jih najde pr miljonu, ceprav se prodjajajo z 250kk
#brezpodpisa

kajetan ::

hojnikb je izjavil:

predvsem to govorijo tisti, ki avta niso od blizu vidl in pac pisejo gostilniske cence. Normalno, avti niso brez napak (se noben bmw ni bil).
Bistveno je, da se pravilno informiras o doticnem modelu in motorju in dobis max informacij, predn gres v nakup. Ko pa kupujes, cekiras za vse znane hibe, gledas zgodovino avta itd.

Lahko si pa seveda renaultovc in gres v salon po novga poverty spec megana in se hvalis po forumih, kako so bmwji slabi itd...

ni nujno da je nov motor boljši od starega ali pač? ponavadi je v avtih vedno več elektronike in s tem vedno več sranja. Kaj praviš?

elektronika je se zadnji problem pri novejsih avtomobilih. B serija motorjev je nasploh zelo kul in ni nekih hudih znanih napak.
Recimo 6 cilindrski b58 je sposoben 3x originalnih konjev z primernimi supporting modi. Naredi to na kaksnem renault motorju.


ok, jaz se v to ne bom spuščal.. B serija motorjev torej pomeni druga-facelift serija od F31?

ta oglas, ki mi je zelo všeč je še prva serija:

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...

:)

nekaj takega morem najti vendar facelift verzijo :D počasi vas štekam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kajetan ()

aiko ::

Saj ne govorim o 4 l/100 porabi, govorimm o kulturni porabi za tako vozilo (6,5-7,5/100km).

hojnikb ::

F3x pomeni koda sasije za 2011-2019 letnike 3er
f30 limuzina, f31 karavan, f34 gt drekec itd...

aiko je izjavil:

Saj ne govorim o 4 l/100 porabi, govorimm o kulturni porabi za tako vozilo (6,5-7,5/100km).

za 6,5l se mors na f3x 2.0d kr potrudit (meni to rata sele, ce se cijazim po mestu cel cas). Z normalno voznjo po AC praviloma padem med 4,5-5l, pa tudi 4l je dosegljiv cilj, ce se vozis kot stara mama. Na starih m47 bo vsaj kaksen 0,5-1l vec pri istem rezimu.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

kajetan ::

hojnikb je izjavil:

F3x pomeni koda sasije za 2011-2019 letnike 3er
f30 limuzina, f31 karavan, f34 gt drekec itd...


ja razumem. hvala. drugače pa glede velikosti - ne bi morali bolj zadeti, ta karavan je idealne velikosti, tako na pogled od zunaj in glih dovolj placa znotraj.

ljudje, probajte se vsest v novo Mazdo 3 Sportback - dobili boste klavstrofobijo. :D kako si lahko dovolijo, da tako zajebejo avto? nobenega razgleda, skoz zadnja okna še velik pes ne more glave pomolit. kar šokiran sem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kajetan ()

kajetan ::

od 517 zadetkov za BMW 320 (karavin in limuzine) je samo 21 benzinarjev :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kajetan ()

aiko ::

hojnikb je izjavil:

za 6,5l se mors na f3x 2.0d kr potrudit (meni to rata sele, ce se cijazim po mestu cel cas). Z normalno voznjo po AC praviloma padem med 4,5-5l, pa tudi 4l je dosegljiv cilj, ce se vozis kot stara mama. Na starih m47 bo vsaj kaksen 0,5-1l vec pri istem rezimu.


V bistvu ni niti liter razlike med m47 ter b47 motorjem pri porabi. Ker pri B47 so odpravili le določene hibe od M47 motorja (napenjalci, ketna). Nekih super novosti ni.

kajetan ::

je to res?

Well , I have never owned an N20 motor F30 320i but have rented many of them when ever I went on holiday all were like new low mileage cars, And we purchased a new facelift F30 320i this year with the new B48 engine .

My View is that the new engine is much much better then the old one , I found the old N20 engine to be very sluggish on take off , and not as powerful as I had expected it to be , it wasn't bad but not so fun to drive. The new engine is so much better , All the issues I had experienced with the old engines are gone , The steering also feels much better in the new facelift . Acceleration is much better and the general feel and experience of driving it is so much more fun .

I did find the N20 to feel "Under powered" for the size of the car . With the new engine , not so much . You feel a lot more confident overtaking with the new engine then the old . My uncle has the older engine F30 and his taken our car for a short test and also mentioned , the new engine having much better power and acceleration then his . I felt that the older engine had some sort of Lag or flat sport on initial acceleration and I found this to be very irritating as non of our other cars suffered such , My E46 with the N42 engine seemed more peppy or snappy then that engine, The new car does not seem to suffer from this .

hojnikb ::

aiko je izjavil:

hojnikb je izjavil:

za 6,5l se mors na f3x 2.0d kr potrudit (meni to rata sele, ce se cijazim po mestu cel cas). Z normalno voznjo po AC praviloma padem med 4,5-5l, pa tudi 4l je dosegljiv cilj, ce se vozis kot stara mama. Na starih m47 bo vsaj kaksen 0,5-1l vec pri istem rezimu.


V bistvu ni niti liter razlike med m47 ter b47 motorjem pri porabi. Ker pri B47 so odpravili le določene hibe od M47 motorja (napenjalci, ketna). Nekih super novosti ni.


tole niti slucajno ni res. M47 je bil precej drugacn motor (stvar v prvotni obliki ni mela niti commonrail). Pa tudi tezav z ketno ni mel.

n47 in b47 sta si dost bolj podobna, s tem da je b47 euro6 ready in bi naj imel bolso ketno
#brezpodpisa

kajetan ::



:D :D

hojnikb ::

heh, scotty pa tut najde najhujsi primer nezanesljivih motorjev (n54) v zadnjih 15 letih bavarcov.
nikjer pa ne omeni, da tunerji stisnejo iz teh motorjev 600-700hp brez odpiranja motorja.
Do that on your toyota.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()
«
1
2 3
...
5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Nasveti za nakup avtomobila (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9511622 (7167) bluefish
»

Nakup avta do 16000

Oddelek: Na cesti
385182 (3762) Scaramouche
»

Manjši družinski avto (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5810647 (8857) m0LN4r
»

Avto do 15k eur (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
619088 (7148) Raptor F16
»

Operativni leasing za fizične osebe

Oddelek: Na cesti
4611210 (10561) Utk

Več podobnih tem