» »

Vozniško veljavno do 80let, sedaj rabim očala

Vozniško veljavno do 80let, sedaj rabim očala

sebas4 ::

Pri 18ih sem imel seveda popoln vid. Takrat so nam izdali roza vozniške do 80 let. Sedaj pa se mi je vid malce poslabšal. Verjetno bom dobil očala.

Zanima me kako je to zakonsko urejeno. Ali moram zamenjati vozniško, oz. ali bom moral delati redne preglede, ali naj enostavno nosim očala in to je to. Menda me policija ne bo kaznovala, če nosim očala, a le te niso vpisane v opombe? O tem je sicer že bila polemika na tem forumu, samo konkretno ni nihče odgovoril oz. so se stvari do danes lahko že spremenile.

Če kdo ve - hvala.

nsa_ag3nt ::

Svetujem mehke leče, z očali si še nihče ni (na dolgi rok) izboljšal stanja.


Delaš redne premore pri buljenju v ekrane ?
https://gizmodo.com/c/goodbye-big-five

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nsa_ag3nt ()

sebas4 ::

Hvala, bolj sprašujem kako je to glede predpisov. Ali moram če vozim z očali, to nujno javit na UE, potem bom verjetno imel redne preglede. Ali naj enostavno pustim stvari kot so in pač vozim z očali.

šernk ::

sicer je to potuha vendar:

- koliko je možnosti da te policija sploh ustavi? Sem zunaj vse vikende do 3 zjutraj pa me snamejo morda 1x letno (preostale družinske člane, ki za vikende niso zunaj pa niti 1x na 5 let ne)
- ko te ustavijo in vprašajo glede očal, rečeš da si jih pred kratkim dobil in nisi še uspel vpisati, če te ravno ne trofne isti policaj čez 1 teden si varen za naslednjih 10 let.

načeloma moraš pa javiti.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

matobeli ::

Nsa agent: Tole boš moral pa podpreti z kakšnim virom.

Op:
Po pravilih bi verjetno moral menjat, da bi imel težave ker ne menjaš pa tudi nisem slišal.

Lahko bi policaji množično upokojencem težil ker majo praktično vsi vsaj za na blizu očala.

Še ena zadeva, zdravnik odloča ali so pregledi potrebni ali ne in to zapiše v potrdilo.

Meni ni potrebno delat pregledov, ženictudi ne, poznam pa ljudi ki jim je potrebno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matobeli ()

rokp ::

Itak bos moral menjati voznisko: https://siol.net/avtomoto/novice/uradno...

FormerUser ::

Poleg navadnih si nabavi še sončna očala z dioptrijo in vozi z njimi. Če te bodo ustavili policaji, gotovo ne bodo preverjali ali gre za navadna ali korektivna očala.

sebas4 ::

@rokp

Vem, da bo treba menjati za kartice, ki bodo veljale 10let. Ampak pravica voziti bo veljala še vedno do 80 leta, kartice pa bo treba menjati kot je treba menjati osebne.

Torej, ne vemo če je kak predpis, ki zapoveduje osebi z veljavnim vozniškim do 80 let, da mora javiti nekemu organu, če je naknadno dobila očala. Če je to siva cona, potem je morda bolje narediti očala pri optiku, brez da je vse zabeleženo v zdr. kartonu?

broken/link ::

glede na to, da imaš na vozniškem opombo, s katerimi pripomočki lahko voziš, in je v primeru slabovidnosti različna opomba za:
- samo očala
- samo leče
- očala in leče
glej dokument: http://pisrs.si/Pis.web/npb/2011-01-010...

potem sklepam, če te ustavijo in ugotovijo, da si slaboviden in uporabljaš pripomočke, ki niso v skladu s tem, kar piše na vozniškem, lahko problemi.

Zgodovina sprememb…

poldy_nwx ::

Ne kompliciraj. Nabavi očala, da boš dobro videl in gasa!

Večji "problem" bi bil, če bi imel vpisano dioptrijo, pa se bi ti vid poboljšal in bi vozil z očali... Takrat te pa policaj komot j...

win64 ::

matobeli je izjavil:

Nsa agent: Tole boš moral pa podpreti z kakšnim virom.

Op:
Po pravilih bi verjetno moral menjat, da bi imel težave ker ne menjaš pa tudi nisem slišal.

Lahko bi policaji množično upokojencem težil ker majo praktično vsi vsaj za na blizu očala.

Še ena zadeva, zdravnik odloča ali so pregledi potrebni ali ne in to zapiše v potrdilo.

Meni ni potrebno delat pregledov, ženictudi ne, poznam pa ljudi ki jim je potrebno.

Pri prvem pregledu za izpit si podpisal, da se strinjaš da boš sporočil vse morebitne spremembe glede zdravja. (nekaj v tem stilu)
Eni beremo kaj podpisujemo...

borut_p ::

poldy_nwx je izjavil:

Ne kompliciraj. Nabavi očala, da boš dobro videl in gasa!

Večji "problem" bi bil, če bi imel vpisano dioptrijo, pa se bi ti vid poboljšal in bi vozil z očali... Takrat te pa policaj komot j...


jep, moja je komaj uredila, ko je šla na lasersko operacijo. kar nekajkrat pri okulistu, da so ji brisal zahtevo po očalih iz vozniške.

AndrejS ::

Nosim očala že 20 let - v vozniško jih nimam vpisanih. Medtem so me že parkrat ustavili (imam še staro vozniško) in nikoli ni nobem vprašal nič glede očal.

joze67 ::

Očala ali leče sem uporabljal pred, med in po vozniškem izpitu. Prva leta sem menda moral podaljševati na nekaj let, po osamosvojitvi pa se jim je utrgalo in so mi izdali dovoljenje do 80. leta. Od takrat nobenih pregledov več. Sicer pa, dokler sem primeren za delo...

Furbo ::

sebas4 je izjavil:

Hvala, bolj sprašujem kako je to glede predpisov. Ali moram če vozim z očali, to nujno javit na UE, potem bom verjetno imel redne preglede. Ali naj enostavno pustim stvari kot so in pač vozim z očali.

Slednje. Ne bodi butast.

Seveda si pa vsakih nekaj let daj pregledati vid in po potrebi menjaj očala.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

c3p0 ::

matobeli je izjavil:

Nsa agent: Tole boš moral pa podpreti z kakšnim virom.


Torej, z očali se sčasoma spet izboljša vid?

WhiteAngel ::

Jaz sem delal že izpit z očali in nimam zadaj opombe. So me policaji že velikokrat ustavili, pa ni bilo problemov. Koliko imaš dioptrije? Verjetno tam okoli +-1 sploh ne trznejo.

billy ::

Jaz imam izpit do 80 leta in imam že 20 let očala (ko sem opravil izpit, jih nisem imel), pa še nikoli do sedaj ni policaj komplicirat, ne pri nas, ne v tujini

jest10 ::

c3p0 je izjavil:

matobeli je izjavil:

Nsa agent: Tole boš moral pa podpreti z kakšnim virom.


Torej, z očali se sčasoma spet izboljša vid?


Z lečami se pa?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jest10 ()

mahoni ::

Brezveze kompliciras. Vozi se naprej tako kot si se vozil in adijo.

c3p0 ::

jest10 je izjavil:

c3p0 je izjavil:

matobeli je izjavil:

Nsa agent: Tole boš moral pa podpreti z kakšnim virom.


Torej, z očali se sčasoma spet izboljša vid?


Z lečami se pa?


Ni napisal, da se. Seveda se ne.

Kvatebrigic ::

Samo vozi miško in bodi srečen, da imaš vozniško do 80. leta.
Jaz imam malo višjo dioptrijo in moram vsakih 5 let opraviti zdravniški pregled na novo in dajati delat novo vozniško...
O smislu tega sploh nebi, tretirajo te kot neko rizično osebo, a jaz že tako ali tako skrbim za redne preglede pri okulistu vsako leto, valda mi je v interesu da dobro vidim, ampak to pri vozniškem ne velja nič... ;(
Pustimo tudi to, da popolnoma enako tretirajo daljnovidnost in kratkovidnost. Sam sem daljnoviden in bi brez večjih težav lahko peljal tudi brez očal/leč, le nebi videl dobro kaj piše na radiju, znake in table na cesti pa bi. Na zadnjem pregledu se je o tem strinjala tudi zdravnica...

asdf_jklc ::

Ne kompliciraj - vse kar si boš naredil, so stroški - da boš vsakih 5 let deval na pregled pri zdravniku in vsakih 5 let plačval za neuporaben kos plastike. Težave lahko imaš samo v primeru: npr. povzročiš prometno nesrečo s smrtnim izidom ali kaj podobnega in ugotovijo, da nisi vozil z očali / lečami, čeprav bi moral. Podobno ti lahko imel težave, četudi ti vozniška velja, pa nisi bil sposoben za vožnjo - ker ti je dioptrija preveč zrasla. O samokritičnost se pa ne bom spuščal...

Glugy ::

Vprašaj se kaj je namen tega zakona. S tem ko nosiš očala/leče je namen izpolnjen. S pripomočkom imaš ustrezno vidnost. Opomba je bolj zato da ko narediš zdravniškega da se ve če morš nost; da kdo ne bi nosil. Nikoli ni bil problem da bi kdo nosil pa ni blo zapisano da mora nosit. Priporočam pa da že zarad sebe vsake toliko časa delaš ( na 1 do max 2 leti ) kontrolo če se ti je vid poslabšal/izboljšal. Policaji bi ti recimo težil če bi vidl da ne vidš dobr bodisi če si z pripomočkom bodisi če si brez. Namen zakona ni da bi ti tečnaril zarad birokracije ampak da imaš odličen vid kot se ga zahteva ko voziš. To je bistvo. Vse ostalo je postransko. Če to dosežeš z pripomočkom ali brez v praksi ni relevantno.

Phantomeye ::

Bolj je problem, če imaš vpisana očala (oz. leče), pa jih ne nosiš, kot to, da nimaš vpisanih in jih nosiš.

sebas4 ::

Da povzamem. Seveda zaradi zdravja in varnosti nameravam preglede vsake toliko opravljati. Trenutno vozim brez in razen kakšnih oddaljenih znakov, nimam težav. Bo pa slika bolj ostra, ko bodo očala :)

Strinjam se tudi z vami glede birokracije, da bi te policaj kaznoval, ker nosiš očala, kljub temu, da niso vpisana. To bi bil vrhunec idiotizma. Sam, poznam policaja, ki je fotru napisal kazen za slabe gume. hehe

Hvala, še enkrat vsem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: sebas4 ()

Pac-Man ::

Ne kompliciraj, vozi z očali/lečami pa je.

Po opravljenem vozniškem so mi zaradi vida parkrat podaljšali za par let, tako da gre morda za zastarele informacije. Treba do okulista, zdravnika medicine prometa, ki upravi celoten zdravniški pregled in na UE, pri vsakem se pusti kar nekaj €.
Prvima dvema ni v interesu, da te spustita iz krempljev, ker si krasna molzna krava. Verjemi mi, ne želiš si tega.
The ideal subject of totalitarian rule is not the convinced Nazi or
the convinced Communist, but people for whom the distinction between fact and
fiction and the distinction between true and false no longer exist.

Miha 333 ::

Pravilen postopek glede na ZVoz-1 je tak, da bi moral o hibi oz. bolezni obvestiti osebnega zdravnika, ta pa bi te moral poslati na kontrolni zdravniški pregled, kjer bi ti določili nove pogoje (npr. vožnja z očali) ter obdobje veljavnosti, z vsem tem pa bi potem moral na UE po novo dovoljenje.

nsa_ag3nt ::

c3p0 je izjavil:

jest10 je izjavil:

c3p0 je izjavil:

matobeli je izjavil:

Nsa agent: Tole boš moral pa podpreti z kakšnim virom.


Torej, z očali se sčasoma spet izboljša vid?


Z lečami se pa?


Ni napisal, da se. Seveda se ne.

Kontaktno lečo imaš stalno na idealni goriščni razdalji glede na oko (zato se stanje vsaj ne poslabša), očala skačejo po nosu gor in dol, na idealni poziciji so samo takrat, ko si pri okulistu.
Pri okoliških "očalarjih", kolikor jih poznam, vem da imajo vsake par let višjo dioptrijo.
https://gizmodo.com/c/goodbye-big-five

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nsa_ag3nt ()

Mavrik ::

Vozniške ne boš mogel meti do 80. leta ker boš jo itak moral zamenjati za kartico.
The truth is rarely pure and never simple.

T743 ::

Seveda jo bo imel...samo podatke se bo preneslo na plastiko. A boš/si, ti ponovno opravljal izpit in zdravniško, ko boš/si menjal?

Miha 333 ::

Mavrik je izjavil:

Vozniške ne boš mogel meti do 80. leta ker boš jo itak moral zamenjati za kartico.

....na kateri bo pisalo, da ti kategorija še vedno velja do 80. leta, veljavnost same kartice pa je 10 let. Je razlika, če rabiš za podaljšanje samo novo sliko ali pa še novo zdravniško spričevalo.

starfotr ::

Po pravilih bi moral vsako spremembo javit na medicino dela in nato na UE naročit novo dovoljenje, ki bi vsebovalo omejitve.

Če nosiš očala med vožnjo in nimaš vpisanih v vozniško, si v prekršku, policaj te zajebava in kaznuje. In to ni poceni.

Jaz ti svetujem, da si lepo tiho, uporabljaš očala in hodiš na redne preglede, da boš vedno imel optimalen vid.

Obnova izpita kar nekaj stane, pregledi (podvojeni) pri medicini dela tudi. Da ne omenjam, koliko časa gre v nič za birokracijo.

Če te pa uatavijo, pa flikneš očala nekam dol z nosu.

m0LN4r ::

Je to se vedno trend in strah, da se ljudje ne drzijo enostavnih pravil in skrivajo dejstva??

Javi spremembo in basta.

Mozno, da ne bos imel problemov 20 let, pa bos lih po 21em udelezen v kaki hujsi prometni, policaji si radi vse zapisejo, zavarovalnice tudi in bos lahko ob nekaj tisoc evrov, pa mogoce kaksno tozbo fases iz nasprotne strani.

Polek tega tudi ne razumem ljudi, ki si tega ne vpisujejo, ker kao vcasih nimajo ocal. Pa jebela cesta, na cesti se vozis med drugimi ljudmi pa ti je vseeno al dobro vidis ali ne? Za koga je ogrozanje varnosti koristno?

Pustimo tudi to, da popolnoma enako tretirajo daljnovidnost in kratkovidnost.

Ja nazalost, pri voznji med drugimi ljudmi rabis oboje videt.

Ce se pa doma na privat parceli z zaprtimi oci vozis, mi je pa gladko vseeno.

Pac-Man je izjavil:

Ne kompliciraj, vozi z očali/lečami pa je.

Po opravljenem vozniškem so mi zaradi vida parkrat podaljšali za par let, tako da gre morda za zastarele informacije. Treba do okulista, zdravnika medicine prometa, ki upravi celoten zdravniški pregled in na UE, pri vsakem se pusti kar nekaj €.
Prvima dvema ni v interesu, da te spustita iz krempljev, ker si krasna molzna krava. Verjemi mi, ne želiš si tega.

In dioptrija se pri vsakem posamezniku drugace spreminja, enim hitreje, drugim pocasneje. Zato je smiselno it cimprej na kontrole, ce se sumi, da se je stanje poslabsalo in ne cakat na zanji moment, ko bos ze mal megleno vozil naokoli. Promet se ne odvija samo 10 metrov pred avtom in voznja ni samo od havbe naprej.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

starfotr ::

Tu izključno zaslužijo na medicini dela in prometa, upravne enote, cetis in fotografi.

Meni se zdi res bedno, da če ti specialist izda očala in hodiš k njemu na redne preglede, potem moraš pa k nekemu fikusu od medicine dela in prometa, da ti da papir, da je ok in ga odnesti na UE, da podaljšajo. Izključno ta birokratksa bedarija mi gre tako na živce, da tega vpisa ne podpiram iz protesta.

destroyer2k ::

m0LN4r je izjavil:

Je to se vedno trend in strah, da se ljudje ne drzijo enostavnih pravil in skrivajo dejstva??

Javi spremembo in basta.


Ne bom trdil, ampak standart je ponavadi da moraš javiti v 8 dni. Če se pa kaj naredi si pa pač par dni nazaj dobil očala. Če pa kdo hoče koristit zdravstvo za očala pa tako zdravnik javi naprej.

Pac-Man ::

m0LN4r je izjavil:

In dioptrija se pri vsakem posamezniku drugace spreminja, enim hitreje, drugim pocasneje. Zato je smiselno it cimprej na kontrole, ce se sumi, da se je stanje poslabsalo in ne cakat na zanji moment, ko bos ze mal megleno vozil naokoli. Promet se ne odvija samo 10 metrov pred avtom in voznja ni samo od havbe naprej.

Mi ni treba tega razlagat, očala oz. leče nosim 24/7/365 od začetka OŠ in redno hodim na kontrole. Vozim samo z lečami, ker je večja ostrina, zorni kot in lahko uporabljam navadna sončna očala.
Tudi meni gredo na kuratz upokojenci, ki na stara leta dobijo naočnike nato pa jim vrže na ego in vozijo brez.

Preberi staregafotra zgoraj. Celo birokratsko jajcanje je totalna bedarija in brezvezen strošek.

Sem šel guglat, okulistični pregled za VD je 30€, sicer ti vsake 2 leti pripada na zdravstveno zavarovanje, veliko optik ti ga "časti" tudi vmes, če vzameš očala pri njih.
https://www.clarus.si/aktualno/blog/59/...

Nato moraš na medicino dela, menda spet 30€, ker gre po skrajšanem programu
https://vozniski-izpit.com/kako-do-izpi...

Fotka za dokumente, 15€
http://www.foto-cebron.si/cenik

In še nova vozniška, spet 15€
https://vozniski-izpit.com/voznisko-dov...

Torej vsakih par let 90€ + čas, da letaš od poncija do pilata. Ne, hvala.
The ideal subject of totalitarian rule is not the convinced Nazi or
the convinced Communist, but people for whom the distinction between fact and
fiction and the distinction between true and false no longer exist.

m0LN4r ::

Noben ni rekel, da je zivljenje lahko. Verjamem pa, da lahko v zvezi z zdravjem nastanejo se veliko vecji stroski, kot 90/par let, ce si kako drugace bolan.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Kvatebrigic ::

m0LN4r je izjavil:

Je to se vedno trend in strah, da se ljudje ne drzijo enostavnih pravil in skrivajo dejstva??

Javi spremembo in basta.

Mozno, da ne bos imel problemov 20 let, pa bos lih po 21em udelezen v kaki hujsi prometni, policaji si radi vse zapisejo, zavarovalnice tudi in bos lahko ob nekaj tisoc evrov, pa mogoce kaksno tozbo fases iz nasprotne strani.

Polek tega tudi ne razumem ljudi, ki si tega ne vpisujejo, ker kao vcasih nimajo ocal. Pa jebela cesta, na cesti se vozis med drugimi ljudmi pa ti je vseeno al dobro vidis ali ne? Za koga je ogrozanje varnosti koristno?

Pustimo tudi to, da popolnoma enako tretirajo daljnovidnost in kratkovidnost.

Ja nazalost, pri voznji med drugimi ljudmi rabis oboje videt.

Ce se pa doma na privat parceli z zaprtimi oci vozis, mi je pa gladko vseeno.


Daj ne bluzi, v katerem vzporednem svetu pa ti živiš?! Ni poanta v tem kaj si vpišeš v vozniško da bojo zavarovalnice in policaji zadovoljni! Važno je da ti sam odgovorno poskrbiš za tvoj dober vid in s tem ne ogrožaš sebe in ostalih. Zdaj pa še pomisli, kakšen procent ljudi ima v Slo veljavnost vozniške do 80. leta in kolikim od teh se poslabša vid napram 18. letu in koliko je takih, ki niti nikoli ne gredo do okulista, ker so mnenja da oni pa še čisto dobro vidijo in da očal pa že ne bodo nosili! Jaz jih poznam za en avtobus! Vsaj! Pa mnoge opozorim naj gredo na pregled in rečejo ja, ja sej bom šel enkrat...

Če bi hoteli biti pošteni, bi moral biti pregled obvezen za vse vsaj na 10 let. Ostalo je pa samo je*anje naroda in služenje na račun nekaterih, tako kot pravi Starfotr. Nikoli mi ne bo jasno, zakaj moram na 5 let opraviti kompleten zdr. pregled, če pa rabim samo pregled oči, mnenje strokovnjaka oftalmologa pa nič ne šteje, mora ga podati zdravnik medicine prometa. Facepalm.

Zgodovina sprememb…

starfotr ::

Problem v prometu so tudi druge zadeve. Povsem zdravi ljudje ne upoštevajo varnostne razdalje ipd.

Za avto imamo redne obvezne tehnične preglede. Tudi če odgovorno poskrbiš za avto, da je v dobrem in varnem stanju, redno servisiran, je pregled obvezen. Za voznika pa ne.

Mislim, problem so neodgovorni ljudje. In večina je takih. Če jih ne prisiliš, ne bodo šli, pač imamo v naravi, da gremo po liniji najmanjšega odpora.


In ne pozabite sneti očal, če jih nimate vpisanih v vozniško dovoljenje, če vsa ustavijo. Lahko mi rečete hvala in mi date za pivo, ker sem vam prihranil kar nekaj denarja.

Furbo ::

starfotr je izjavil:

In ne pozabite sneti očal, če jih nimate vpisanih v vozniško dovoljenje, če vsa ustavijo. Lahko mi rečete hvala in mi date za pivo, ker sem vam prihranil kar nekaj denarja.

In isto, ko greš na slikanje za nov izpit ali na UE ponj. :)
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

zk_eu ::

Imam enako situacijo kot ti (OP). Pri 18, ko sem naredil izpit, sem imel brezhiben vid. 2 leti kasneje sem dobil očala, 10 let kasneje pa je mora dioptrija že kar lepo narasla :).

Drži, moral bi javiti. Vendar tudi jaz nisem. Če te kaj potolaži, mene so ustavili vsaj 5-krat z očali in nikoli mi noben policist ni kompliciral, pa čeprav na vozniški nisem slikan z očali, niti nimam to nikjer označeno. Nesreče še nisem povzročil, skrbim za redne preglede, ker je tudi meni (jasno) v interesu lastna varnost, kot varnost drugih. Seveda pa lahko natrofiš ravno na policista, ki ima slab dan.

Predpis je že bil sprejet z namenom. Enim se zdi samoumevno skrbeti za to, drugim pa žal ni in zaradi takšnih so potem vsi na slabšem.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zk_eu ()

sebas4 ::

Po vsem napisanem, bi izpostavil dve poanti.

Prva, glede zavarovalnic oz. kazni, če nosiš očala brez, da bi imel vpisana. Zakaj bi bilo to sporno za zavarovalnice? Zakaj za Policijo? Strinjam se, da je to mogoče prekršek, in verjetno kazen za ta prekršek, ne gre v tisoče EUR. Bolj bi bila problematična, tudi z vidika sodišča, kontra situacija. Ko kdo mora imeti očala, pa jih nima. Ta je dejansko lahko povzročil nesrečo zaradi slabega vida. Da bi pa npr. ne dobil kaska, ker sem dobil očala, pri okulistu in pol ta očala uporabljal, brez da bi to povedal na UE.... Ne vem no, razen, če zavarovalnica izrecno ni zapisala tega scenarija v splošnih pogojih, bi verjetno težko tudi prek sodišča dosegla neizplačilo zavarovalne vsote.

In drugič. Idiotska kazen za prekršek vs. stalni stroški na vsake 3 do 5 let. Mislim, da se celo izide računica.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: sebas4 ()

starfotr ::

Ko je treba nekoga zjebat (ali ne izplačat denarja), bodo našli vse mogoče načine in podrobnosti. Samo dovolj časa morajo vložiti v to, da najdejo eno malenkost.

Dejstvo pa je, da pacient voznik je dolžan obvestiti vsako spremembo zdravstvenega stanja na medicino dela in prometa, ki nato presodi, katere ukrepe je treba izvesti in kakšne so omejitve glede vožnje.

Razumen človek tega ne naredi, ker ni neumen.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vozniska izkaznical za tiste, ki imajo ocala (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7214860 (3229) m0LN4r
»

Podaljšanje vozniškega izpita

Oddelek: Loža
2919763 (7643) krneki2
»

mladi voznik, podalšanje vozniškega dovoljenja

Oddelek: Loža
194797 (4288) blackbfm
»

Kako podaljšati vozniško dovoljenje? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5315451 (12713) dejanslo
»

Podaljšanje vozniškega izpita

Oddelek: Loža
2111406 (10681) Mr_Globus

Več podobnih tem