Forum » Problemi človeštva » Cene stanovanj v LJ in drugod
Cene stanovanj v LJ in drugod
Temo vidijo: vsi

zavajon ::
Prav si rekel, par.
Kar se pa slušb v Celju tiče, nisem še spoznal nikogar, ki bi mu ponudili službo tam, pa bi bil v dilemi, ali naj se preseli v Celje ali naj se vozi. Poznam pa nekaj ljudi, ki se vozijo iz Celja ali drugih še bolj oddaljenih krajev v službo v Ljubljano. Zame to ni človeka vredno življenje.
Kar se pa slušb v Celju tiče, nisem še spoznal nikogar, ki bi mu ponudili službo tam, pa bi bil v dilemi, ali naj se preseli v Celje ali naj se vozi. Poznam pa nekaj ljudi, ki se vozijo iz Celja ali drugih še bolj oddaljenih krajev v službo v Ljubljano. Zame to ni človeka vredno življenje.

johnnyyy ::
Če izvolijo župana, ki ne naredi ničesar v smeri cenejših stanovanj, potem volijo prav, kajti nedvoumno je, da so draga stanovanja po volji ljudstva.
Teh, ki jamrajo nad cenami stanovanj, je zelo malo, velika večina se prav dobro počuti v svojih stanovanjih v socialističnih blokih, ki so vredna milijone.
Pa tudi ne zahtevajo od vas kmetavzarjev, da bi financirali njihova stanovanja.
Hm, ni čudo da smo slovenci eni najmanj finančno pismenih s takšno logiko. Če si investitor potem ti je v interesu, da je cena stanovanj čedalje višja. V primeru, da v njemu živiš pa ti je to cokla, saj "nekje moraš živet". Če ti je 40m² vredno 1mio, boš pač moral napraskati še 1mio da boš prišel na 100m². In tako ti je lažje, da je cena stanovanj čim nižja, saj ti za prehod na večje ni potrebno prodajati ledvice.

zavajon ::
Če izvolijo župana, ki ne naredi ničesar v smeri cenejših stanovanj, potem volijo prav, kajti nedvoumno je, da so draga stanovanja po volji ljudstva.
Teh, ki jamrajo nad cenami stanovanj, je zelo malo, velika večina se prav dobro počuti v svojih stanovanjih v socialističnih blokih, ki so vredna milijone.
Pa tudi ne zahtevajo od vas kmetavzarjev, da bi financirali njihova stanovanja.
Hm, ni čudo da smo slovenci eni najmanj finančno pismenih s takšno logiko. Če si investitor potem ti je v interesu, da je cena stanovanj čedalje višja. V primeru, da v njemu živiš pa ti je to cokla, saj "nekje moraš živet". Če ti je 40m² vredno 1mio, boš pač moral napraskati še 1mio da boš prišel na 100m². In tako ti je lažje, da je cena stanovanj čim nižja, saj ti za prehod na večje ni potrebno prodajati ledvice.
Slovenci ste eni najmanj finančno pismenih zato, ker ne poznate nobene druge možnosti akumulacije kapitala razen v cegle.
Zato morajo cene stalno rasti, kajti razpoložljivega kapitala je vedno več in za njegovo večanje ni nobenih omejitev, razpoložljiva zemljišča za gradnjo nepremičnin pa so omejena z velikostjo države.
Ni pričakovati, da bi Slovenija v kratkem napadla katero sosednjo državo in si tako razširila ozemlje.
Pa cena stanovanja ne raste premosorazmerno s površino, zato je lastniku 40m2 velikega stanovanja v interesu, da je to čim dražje, kajti za večje bo moral doplačati relativno manj, četudi seveda absolutno več.
Sploh pa velika večina ljudi ne kupuje ali prodaja, so le zadovoljni v svojih milijon vrednih luknjah.

bm1973 ::
Če izvolijo župana, ki ne naredi ničesar v smeri cenejših stanovanj, potem volijo prav, kajti nedvoumno je, da so draga stanovanja po volji ljudstva.
Zakaj bi ves support paket za prodajo/gradnjo/najem/... nepremičnin težil k poceni nepremičninam?!?!?!?
Cene so določene glede na procente transakcije, tako da dražje je, bolje je za posrednika...

Utk ::
Pa cena stanovanja ne raste premosorazmerno s površino, zato je lastniku 40m2 velikega stanovanja v interesu, da je to čim dražje, kajti za večje bo moral doplačati relativno manj, četudi seveda absolutno več.
Ti pa si matematik. Tudi če bo relativno manj, bo še zmeraj absolutno več.
Poznam pa nekaj ljudi, ki se vozijo iz Celja ali drugih še bolj oddaljenih krajev v službo v Ljubljano. Zame to ni človeka vredno življenje.
Se strinjam. Niti ne verjamem, da si vsi od teh 150,000, ki se dnevno vozijo, želijo živet v Ljubljani. Zato mi ni jasno zakaj se mučijo. Ravno na to si odgovorjal...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

jernejl ::
...in slabše za vse ostale, ki niso v tej verigi, ker potrošnikom ostane manj razpoložljivega dohodka za vse ostalo.Če izvolijo župana, ki ne naredi ničesar v smeri cenejših stanovanj, potem volijo prav, kajti nedvoumno je, da so draga stanovanja po volji ljudstva.
Zakaj bi ves support paket za prodajo/gradnjo/najem/... nepremičnin težil k poceni nepremičninam?!?!?!?
Cene so določene glede na procente transakcije, tako da dražje je, bolje je za posrednika...
Pa cena stanovanja ne raste premosorazmerno s površino, zato je lastniku 40m2 velikega stanovanja v interesu, da je to čim dražje, kajti za večje bo moral doplačati relativno manj, četudi seveda absolutno več.Kako relativno manj? Če grejo cene nepremičnin x10, bo razmerje med ceno večjega in manjšega stanovanja natanko enako.
Niti ne verjamem, da si vsi od teh 150,000, ki se dnevno vozijo, želijo živet v Ljubljani. Zato mi ni jasno zakaj se mučijo.Očitno imajo nek razlog, ker dnevno gužvanje v koloni na avtocesti najbrž ni nekaj, kar bi 150.000 ljudi veselilo.
Recimo, eden izmed razlogov bi lahko bil ta, da ima osrednjeslovenska regija edina med vsemi regijami več delovnih mest, kot je tam delovno aktivnih prebivalcev. Tako imajo ljudje kot alternativo dnevnemu mučenju pač možnost, da so brezposelni, kar pa res lahko počno v lastni občini.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jernejl ()

zavajon ::
Ti pa si matematik. Tudi če bo relativno manj, bo še zmeraj absolutno več.
In kaj sem jaz napisal drugega?
Se strinjam. Niti ne verjamem, da si vsi od teh 150,000, ki se dnevno vozijo, želijo živet v Ljubljani. Zato mi ni jasno zakaj se mučijo. Ravno na to si odgovorjal...
Mučijo se enostavno zato, ker so firme v Ljubljani, ne pa v vukojebinah. Ker se od kmetijstva po slovensko ne da živeti, morajo pač hoditi v službo.
Sam ne razumem tega, zakaj se ne raje preselijo v Ljubljano, namesto da vsak dan porabijo tri ure na cesti.
Vem, da to počnejo zaradi cen nepremičnin, ki da so v Ljubljani nekoliko višje, a jaz bi kljub temu raje živel v manjšem stanovanju, kot pa tri ure življenja dnevno vrgel proč (še huje, ga porabil za živciranje v koloni).

johnnyyy ::
Slovenci ste eni najmanj finančno pismenih zato, ker ne poznate nobene druge možnosti akumulacije kapitala razen v cegle.
Zato morajo cene stalno rasti, kajti razpoložljivega kapitala je vedno več in za njegovo večanje ni nobenih omejitev, razpoložljiva zemljišča za gradnjo nepremičnin pa so omejena z velikostjo države.
Ni pričakovati, da bi Slovenija v kratkem napadla katero sosednjo državo in si tako razširila ozemlje.
Pa cena stanovanja ne raste premosorazmerno s površino, zato je lastniku 40m2 velikega stanovanja v interesu, da je to čim dražje, kajti za večje bo moral doplačati relativno manj, četudi seveda absolutno več.
Sploh pa velika večina ljudi ne kupuje ali prodaja, so le zadovoljni v svojih milijon vrednih luknjah.
Če bi držalo, da slovenci ne vlagajo denar drugam, potem ne bi 2009-2015 dopustili, da cene nepremičninam padajo. Pa tudi kriptomilionarjev, depozitov in raznih "catch the cash" shem ne bi imeli.
Pač mi smo precejšnji hazarderji in padamo na čredni nagon. In ko cene nepremičninam padajo se jih prodaja, ko rastejo se jih kupuje. Ko imamo rekordno gospodarsko rast smo pametni in na podlagi tega načrtujemo prihodnost, a ko pride kriza gremo v drug ekstrem. In podobno se vidi tudi sedaj. Ogromno ljudi je mnenja, da cena nepremičninam nikoli ne bo padla.

bm1973 ::

Utk ::
In kaj sem jaz napisal drugega?
Da to da je absolutno več, ni pomembno, ker je relativno manj. Če moraš ti našparat 100 jurjev namesto 50, je to 50 jurjev več. Ti pol kurca ne pomaga ali je to relativno veliko, malo ali nekaj vmes.
Mučijo se enostavno zato, ker so firme v Ljubljani, ne pa v vukojebinah. Ker se od kmetijstva po slovensko ne da živeti, morajo pač hoditi v službo.
Niti v vukojebinah se ne živi od kmetijstva, ne glede kaj ljubljanski kmetavzarji mislite. Firme so povsod, raznorazne. Če bi ljudje postopoma pokazali fakiča Ljubljani, bi se tudi firme selile za njimi. Kaj jim bi pa drugega preostalo?
Katera avtocesta je najmanj zabita proti Ljubljani? Po moje ta dolenjska. Pa še ta je zabita kolk je šele od Grosuplja naprej. Zakaj. Ker se NOBENMU ni treba iz Novega mesta vozit v Lj na šiht. Nekateri sicer se, ampak se nekateri tudi v obratno smer. Ker se novomeščanom že dolgo jebe za Ljubljano. Še drugi se bi morali malo "osamosvojit".
To da se pol štajerske in primorske vozi v Lj v službo ni naravno stanje. Niti ni rešitev, da se vsi preselijo tam. Ker se niti nočejo, niti se nimajo kam. Če bi jim postavil ultimat, zdaj je pa konec vožnje, odloči se kje boš živel, ne glede na ceno stanovanj, mislim da jih bi bolj malo izbralo Ljubljano.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

zavajon ::

enemon ::
In kaj sem jaz napisal drugega?
Da to da je absolutno več, ni pomembno, ker je relativno manj. Če moraš ti našparat 100 jurjev namesto 50, je to 50 jurjev več. Ti pol kurca ne pomaga ali je to relativno veliko, malo ali nekaj vmes.
Mučijo se enostavno zato, ker so firme v Ljubljani, ne pa v vukojebinah. Ker se od kmetijstva po slovensko ne da živeti, morajo pač hoditi v službo.
Niti v vukojebinah se ne živi od kmetijstva, ne glede kaj ljubljanski kmetavzarji mislite. Firme so povsod, raznorazne. Če bi ljudje postopoma pokazali fakiča Ljubljani, bi se tudi firme selile za njimi. Kaj jim bi pa drugega preostalo?
Katera avtocesta je najmanj zabita proti Ljubljani? Po moje ta dolenjska. Pa še ta je zabita kolk je šele od Grosuplja naprej. Zakaj. Ker se NOBENMU ni treba iz Novega mesta vozit v Lj na šiht. Nekateri sicer se, ampak se nekateri tudi v obratno smer. Ker se novomeščanom že dolgo jebe za Ljubljano. Še drugi se bi morali malo "osamosvojit".
To da se pol štajerske in primorske vozi v Lj v službo ni naravno stanje. Niti ni rešitev, da se vsi preselijo tam. Ker se niti nočejo, niti se nimajo kam. Če bi jim postavil ultimat, zdaj je pa konec vožnje, odloči se kje boš živel, ne glede na ceno stanovanj, mislim da jih bi bolj malo izbralo Ljubljano.
Kraji ob avstrijski meji vabijo... naprimer s severa Goričkega imaš 15 minut lagane vožnje do mesta v Avstriji s kar veliko industrije in ostale infrastrukture.

borut_p ::
In kaj sem jaz napisal drugega?
Da to da je absolutno več, ni pomembno, ker je relativno manj. Če moraš ti našparat 100 jurjev namesto 50, je to 50 jurjev več. Ti pol kurca ne pomaga ali je to relativno veliko, malo ali nekaj vmes.
Mučijo se enostavno zato, ker so firme v Ljubljani, ne pa v vukojebinah. Ker se od kmetijstva po slovensko ne da živeti, morajo pač hoditi v službo.
Niti v vukojebinah se ne živi od kmetijstva, ne glede kaj ljubljanski kmetavzarji mislite. Firme so povsod, raznorazne. Če bi ljudje postopoma pokazali fakiča Ljubljani, bi se tudi firme selile za njimi. Kaj jim bi pa drugega preostalo?
Katera avtocesta je najmanj zabita proti Ljubljani? Po moje ta dolenjska. Pa še ta je zabita kolk je šele od Grosuplja naprej. Zakaj. Ker se NOBENMU ni treba iz Novega mesta vozit v Lj na šiht. Nekateri sicer se, ampak se nekateri tudi v obratno smer. Ker se novomeščanom že dolgo jebe za Ljubljano. Še drugi se bi morali malo "osamosvojit".
To da se pol štajerske in primorske vozi v Lj v službo ni naravno stanje. Niti ni rešitev, da se vsi preselijo tam. Ker se niti nočejo, niti se nimajo kam. Če bi jim postavil ultimat, zdaj je pa konec vožnje, odloči se kje boš živel, ne glede na ceno stanovanj, mislim da jih bi bolj malo izbralo Ljubljano.
V svoji 'ultra analizi' si pozabil, da na guzvo na AC veliko vpliva tudi tranzitni promet. Ta pa poteka smer koper-maribor. Zato je ta del avtoceste tudi dosti bolj zaguzvan.

Utk ::
Vidim ja. Če grem kdaj zjutraj recimo od Lj proti Celju, do Domžal pa še naprej zabita oba pasova z avti. Ne s tovornjaki. Pa tisto sploh ni edina cesta, na ostalih je najbrž isto. Iz Dolenjske se zmeraj vsaj premika. Od Grosuplja naprej je pa itak praktično prazna.
Jaz že ne. Grem pa kdaj na izlet mimo Lj. V samo Lj niti ne.
Potemtakem ste kmetavzarji očitno mazohisti, ko pa uživate v vsakodnevnih zastojih v kolonah.
Jaz že ne. Grem pa kdaj na izlet mimo Lj. V samo Lj niti ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

Utk ::
Lepo si spet pokazal, da v vukojebinah živi kak kmet, ampak Ljubljana je pa polna kmetavzarjev.

johnnyyy ::
Potemtakem ste kmetavzarji očitno mazohisti, ko pa uživate v vsakodnevnih zastojih v kolonah.
Ogromno teh kmetavzerjev je kar Ljubljančanov oz. bivših Ljubljančanov. Namreč ko so se po 2015 začele cene dvigovati se niso dvigovale enakomerno po vsej Sloveniji ampak so najprej narasle v LJ. In ogromno ljudi iz LJ je prodalo stanovanja in so šli živet izven LJ, saj si lahko menjal 2 sobno stanovanje za hišo. Težav s prometom pa ni bilo toliko. Ob koroni se je to izseljevanje še povečalo. A ker je večina obdržala službe sedaj delajo dodatno gužvo na cesti.

zavajon ::
Res je, a to se ni začelo 2015, ampak že 2007. Vsaj teh, ki jih jaz poznam, se je večina izselila takrat.

johnnyyy ::

Malidelničar ::
Kateri kraji so pa trenutno popularni? Sam bi rekel, da kakšna Ivančna Gorica, Grosuplje, Lavrica, Trebnje.
Na Gorenjskem pa Naklo, Mengeš, Radomlje, Kamnik.
Na Gorenjskem pa Naklo, Mengeš, Radomlje, Kamnik.
Don't invest like a Joe. Invest like a Simon.

johnnyyy ::
Malidelničar je izjavil:
Kateri kraji so pa trenutno popularni? Sam bi rekel, da kakšna Ivančna Gorica, Grosuplje, Lavrica, Trebnje.
Na Gorenjskem pa Naklo, Mengeš, Radomlje, Kamnik.
Težko rečem ker nisem tolk v tem, kolegi ki so imeli namen so kupili, neke populacije v družbi, ki bi sedaj nekaj kupovala pa nimam. Zdej ne vem ali je to samo pri meni ali pa je posledica trga - da se je trg malce umiril.

jernejl ::
Niti v vukojebinah se ne živi od kmetijstva, ne glede kaj ljubljanski kmetavzarji mislite. Firme so povsod, raznorazne.V veliki večini občin ni toliko delovnih mest, kolikor jih občani potrebujejo, zato se pač morajo vozit drugam. Pa tudi tam kjer jih je dovolj, ni 100% ujemanja med tem, kaj delodajalci iščejo, in tem, za kaj je lokalno prebivalstvo usposobljeno.
Če bi ljudje postopoma pokazali fakiča Ljubljani, bi se tudi firme selile za njimi. Kaj jim bi pa drugega preostalo?Če bi firme postopoma pokazale fakiča ljudem in se preselile v Ljubljano ali pač na neko lokacijo X, bi se tudi ljudje selili za njimi. Kaj jim bi pa drugega preostalo?
Realnost je taka, da večina ljudi ni delomrznežev kot si ti, in ko se izšolajo, pač poiščejo službo tam kjer je in ne čakajo, da jim bo nekdo v njihovi vukojebini odprl delovno mesto, za katerega so se izšolali. En svež doktor astrofizike iz Dupleka lahko čaka do penzije, pa ne bo dobil svojim sposobnostim primerne službe v svojem domačem kraju. Lahko pa gre na FMF ali Cosylab ali kaj podobnega in dela tam. Ampak to je v LJ.
Sicer pa plosk plosk za idiotizem dneva. Folk naj množično pusti službe in čaka v vukojebini na socialni, dokler jim ne bo nekdo tam odprl fabrike, pa bodo prec prišli do stanovanja. To je rešitev stanovanjskih težav današnje mladine!!!!1111

Zgodovina sprememb…
- spremenil: jernejl ()

Utk ::
Aha, vsako jutro se odpelje 150,000 astrofizikov, možganskih kirurgov in astronavtov v Ljubljano na šiht.
Ta ti je v rangu inženirjev iz Pakistana.
Ni treba v vukojebini čakat na sociali. Lahko si najprej službo poiščeš. Jaz nisem bil enga dneva na sociali, in v življenju nisem bil na zavodu za zaposlovanje, dobesedeno še nisem praga tega zavoda prestopil.
Ta ti je v rangu inženirjev iz Pakistana.
Ni treba v vukojebini čakat na sociali. Lahko si najprej službo poiščeš. Jaz nisem bil enga dneva na sociali, in v življenju nisem bil na zavodu za zaposlovanje, dobesedeno še nisem praga tega zavoda prestopil.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()

jernejl ::
Aha, vsako jutro se odpelje 150,000 astrofizikov, možganskih kirurgov in astronavtov v Ljubljano na šiht.Slabih 150 tisoč.
Ta ti je v rangu inženirjev iz Pakistana.Ja, tudi v Pakistanu so inženirji, ampak jih je več kot pri nas.
Ni treba v vukojebini čakat na sociali. Lahko si najprej službo poiščeš.Sej so si jo. Ampak ne v vukojebini, ker tam služb ni dovolj.

jernejl ::
Če bi bil ti funkionalno pismen, bi ti predlagal, da odjadraš do SURSa in si prebereš statistične podatke. Ker nisi, te bom pa pustil, da se še naprej motiš tule gor. Saj smo že navajeni, da so tvoje pisarije zmeraj nasprotje resnice.

Utk ::
Vsak rabi samo eno službo. Ne rabi jih 5000. In z novimi službami se ustvarjajo nove službe. Tudi v Lj ni nihče nikoli objavil oglasa da rabi jutri 150,000 ljudi.
Ampak tvoja preprosta pamet tega ne more razumet, i get it.
Ampak tvoja preprosta pamet tega ne more razumet, i get it.

jernejl ::

KG-348 ::
v nekaterih območjih imaš same slabo plačane šihte. Kako bo kdo s tem financiral stanovanje ali hišo je vprašanje.

LeQuack ::
Glede na novice, jih večina kupi brez kredita, se pravi ne rabijo dober plačan šiht ker že imajo denar.
Quack !

Utk ::

KG-348 ::
v nekaterih območjih imaš same slabo plačane šihte. Kako bo kdo s tem financiral stanovanje ali hišo je vprašanje.
Zakaj se potem vozijo v Lj in ne rentajo ali kupijo, če so v Lj pa tako dobre plače?
ker lahko živijo doma ali s tako nižjo najemnino da se po njihovo splača

KG-348 ::
Mogoče v svojem kraju službe niso dobili, kaj pa ti veš. Veš, kako se delodajalci še vedno izmišljujejo pri izboru kandidatov? Že zaradi izobrazbe/izkušenj odpade 3/4 šihtov, pol ti pa ostane tistih nekaj par oglasov na teden kamor se lahko prijaviš. Če nočeš delat v fabrki seveda, ali kot osebni asistent, ki je mimogrede na zavodu postal skoraj najbolj iskan kader, plačan pa vseeno minimalca in zraven imaš cel kup pogodbenih neugodnosti


johnnyyy ::
Da je v LJ toliko delovnih mest oz. da se ljudje selijo sem je IMO največja posledica psiha. Ljubljana je kot neka mikro Amerika, kamor si ljudje želijo, zato da bi uresničili svoje Ljubljanske sanje o velikih plačah, dobrih delovnih mestih itd. A resničnost je takšna, da so najboljše službe večinoma rezervirane za izbrance in če nisi izbranec ali nimaš nekih posebnih specifičnih znanj, potem si obsojen na 2h vožnje za 100/200€ višjo plačo in še malce potnih stroškov.

Utk ::
Ja, to je to, par 100 evrov za par ur vožnje na dan.
Nekdo, ki nikjer ne pride čez minimalca, ne bo niti v Lj dobil 2k neto.
Tudi vse statistike pravijo da ne. Povprečje ni strašno večje.
Nekdo, ki nikjer ne pride čez minimalca, ne bo niti v Lj dobil 2k neto.
Tudi vse statistike pravijo da ne. Povprečje ni strašno večje.

johnnyyy ::
Ja, to je to, par 100 evrov za par ur vožnje na dan.
Nekdo, ki nikjer ne pride čez minimalca, ne bo niti v Lj dobil 2k neto.
Tudi vse statistike pravijo da ne. Povprečje ni strašno večje.
Na žalost je to realnost. Sam poznam precej ljudi, ki so se preselili v LJ (tudi sam sem med njimi) ali pa se vozijo sem v službo. Večina ne zasluži toliko več da bi bila zadaj neka dobra računica. Če zraven dodaš še da cene niso prijazne, parkingi obupni, depresivna zimska megla, hrup, slab zrak ... ni ravno destinacija, ki bi so jo želel za življenje.

PujsekPepe ::
Da je v LJ toliko delovnih mest oz. da se ljudje selijo sem je IMO največja posledica psiha. Ljubljana je kot neka mikro Amerika, kamor si ljudje želijo, zato da bi uresničili svoje Ljubljanske sanje o velikih plačah, dobrih delovnih mestih itd. A resničnost je takšna, da so najboljše službe večinoma rezervirane za izbrance in če nisi izbranec ali nimaš nekih posebnih specifičnih znanj, potem si obsojen na 2h vožnje za 100/200€ višjo plačo in še malce potnih stroškov.
Ljubljana je bolj za sihte da ti ni treba delat v lokalnem skladiscu. Pa tud ce je minimalc

bm1973 ::

redtech ::
Ker dobijo 300 EUR prevoza, 8 ljudi se skupaj pelje, če te kdo vpraša za plačo se teh +300 dobro sliši.

denabiker ::
V LJ so ful lepe plače, kadra primanjkuje, zato pač je tako. Eni se celo vozijo iz Hrvaške vsaki dan v LJ, poznam nekaj tipov strokovnjakov na svojem področju, ki so delali v Zagrebu za lepe plače, živijo blizu meje in sedaj se vozijo v LJ, ker jih je direktor prosjačil in na koncu prepričal, da pridejo k njemu. Dobijo zelo lepo na roko poleg lepe plače.
Sin od kolega je ne dolgo nazaj se odločil za službo v LJ in se tudi vozi, zato ker mu je firma iz LJ ponudila 8k bruto začetno plačo in je pustil v Celju, kjer je delal tudi po cele dneve in z nadurami dobil 1.2k neto. Očitno je problem v LJ, ker je toliko nesposobnih ljudi in tudi očitno lenih, kjer jim je bolj všeč sociala pa droge, kajti ko grem v LJ vidim da je izjemen porast klošarjev in drogirašev po mestu.
Sin od kolega je ne dolgo nazaj se odločil za službo v LJ in se tudi vozi, zato ker mu je firma iz LJ ponudila 8k bruto začetno plačo in je pustil v Celju, kjer je delal tudi po cele dneve in z nadurami dobil 1.2k neto. Očitno je problem v LJ, ker je toliko nesposobnih ljudi in tudi očitno lenih, kjer jim je bolj všeč sociala pa droge, kajti ko grem v LJ vidim da je izjemen porast klošarjev in drogirašev po mestu.

Lonsarg ::
Problem je pac v neenakomerni urbanizaciji. Delovna mesta se urbanizirajo precej hitreje od stanovanj.
Ce bi blo to dvoje izenaceno bi tudi razlike v ceni stanovanj se konkretno zmanjsale.
Pac za poslovni prostor je lazje postavit v vecjem mestu in dobit 5 lokalcev plus 5 vozacev, kot pa postaviti v rovah in dobit 1 lokalca in 9 vozacev.
Ce bi blo to dvoje izenaceno bi tudi razlike v ceni stanovanj se konkretno zmanjsale.
Pac za poslovni prostor je lazje postavit v vecjem mestu in dobit 5 lokalcev plus 5 vozacev, kot pa postaviti v rovah in dobit 1 lokalca in 9 vozacev.

bm1973 ::

denabiker ::
Ja kako boš, če gledaš kako bodo mladi kaj zazidali, če so same parcele po 400k, 500k, 700k,... Obsojeni na vožnje in izguba dragocenega časa. Če gledam enega kolega, ko je dal za slabih 1000m2 700k€ za faking parcelo, ker ji je ženi všeč in ona je skos živi v LJ in ona bi imela tam tudi hišo. Aja, pazi dobi lahko še celo več za njo, ker je že dobival ponudbe, če jo proda, ker je tak interes. Sami so se javljali in mu ponujali, ker je na lepšem placu. Saj to ni normalno. Kot da smo v neki ful znani turistični lokaciji.