Forum » Na cesti » Avtolog.si
Avtolog.si
matevzp ::
Malo posodabljava grafe. Namesto "starosti" lastnika (dvoumno pri avtih na leasing) in uporabnika, prikazujeva le eno starost in barvava skoke, ki nakazujejo na verjetno spremembo lastnka. Prav tako bova dodala spol (verjetno barvanje ozadja po letih).
Trenutno izgleda takole: https://avtolog.si/search/VF32HNFUF4203...
Kaj je bolje? imeti oba podatka, ki terjata malo več branja grafa, ali poenostaviti?
Hvala za mnenja!
Matevž
Trenutno izgleda takole: https://avtolog.si/search/VF32HNFUF4203...
Kaj je bolje? imeti oba podatka, ki terjata malo več branja grafa, ali poenostaviti?
Hvala za mnenja!
Matevž
GizmoX ::
Jaz bi rekel, da sta se prav lotila - enostavno in pregledno. Bi pa še bolj poudaril "sumljivosti", da ti takoj pade v oko - potem pa lahko naprej raziskuješ podrobnosti.
V primeru (verjetne) spremembe lastnika bi pobarval črto z rdečo (ne s sivo). Kar velja tudi ob spremembi spola, spremembi občine, ipd.
Pri kilometrih prav tako (ne le rdeča pika, ampak rdeča črta).
Bi pa poleg tega še drugače (z rdečo?) obarval področja, ki so še posebej vredne nadaljnjega vpogleda.
Avto uvožen iz tujine? Pobarvati "Podatki o vozilu".
Neuspešni tehnični pregledi? Pobarvati "Uspešnost tehničnih pregledov".
Verjetno zamenjan lastnik? Pobarvati "Podatki o lastniku".
Prevrteni kilometri? Pobarvati "Zgodovina vozila".
Mimogrede #1: Čemu naj bi služil klik na legendo? Zgleda, kot da se nekaj obeta.
Mimogrede #2: Iz kje se črpajo/kdaj se zapišejo podatki o starosti lastnika in uporabnika? Vem, da vi le uvažate podatke, ne krivim vas.
V tem primeru se je lastnik zamenjal 5.12.2011, pa je 31.12.2011 uporabnik 1 leto premlad, v 2012 in 2013 pa prestar - starost lastnika pa je bila vedno pravilna, pa tudi uporabnik je bil hkrati tudi lastnik.
Mimogrede #3: Je na obzorju tudi kakšna izvedba časovnice - kaj se je dogajalo z avtomobilom po datumih? Leto izdelave, prva registracija, prva registracija v Sloveniji, datumi tehničnih pregledov, (okvirni) datumi (verjetne) menjave lastnika.
V primeru (verjetne) spremembe lastnika bi pobarval črto z rdečo (ne s sivo). Kar velja tudi ob spremembi spola, spremembi občine, ipd.
Pri kilometrih prav tako (ne le rdeča pika, ampak rdeča črta).
Bi pa poleg tega še drugače (z rdečo?) obarval področja, ki so še posebej vredne nadaljnjega vpogleda.
Avto uvožen iz tujine? Pobarvati "Podatki o vozilu".
Neuspešni tehnični pregledi? Pobarvati "Uspešnost tehničnih pregledov".
Verjetno zamenjan lastnik? Pobarvati "Podatki o lastniku".
Prevrteni kilometri? Pobarvati "Zgodovina vozila".
Mimogrede #1: Čemu naj bi služil klik na legendo? Zgleda, kot da se nekaj obeta.
Mimogrede #2: Iz kje se črpajo/kdaj se zapišejo podatki o starosti lastnika in uporabnika? Vem, da vi le uvažate podatke, ne krivim vas.
V tem primeru se je lastnik zamenjal 5.12.2011, pa je 31.12.2011 uporabnik 1 leto premlad, v 2012 in 2013 pa prestar - starost lastnika pa je bila vedno pravilna, pa tudi uporabnik je bil hkrati tudi lastnik.
Mimogrede #3: Je na obzorju tudi kakšna izvedba časovnice - kaj se je dogajalo z avtomobilom po datumih? Leto izdelave, prva registracija, prva registracija v Sloveniji, datumi tehničnih pregledov, (okvirni) datumi (verjetne) menjave lastnika.
udirač => uni. dipl. inž. rač.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GizmoX ()
weasel ::
Zakaj bi bil zamenjan voznik takoj smatran kot sumljiv in "rdec"? Razumem v primeru, da je teh zamenjav za dolocen avto veliko.
FTad ::
Kar je GizmoX omenil je sicer ok, ampak bi vse te razlicne barve prej pokvarile izgled celotnih grafov in zmedle.
GizmoX ::
Zakaj bi bil zamenjan voznik takoj smatran kot sumljiv in "rdec"? Razumem v primeru, da je teh zamenjav za dolocen avto veliko.Lažje vidiš, če se je zamenjal lastnik. Lažje vidiš tudi, kdaj se je zamenjal lastnik. Potem pa primerjaš z informacijami, ki jih nudi prodajalec.
Ni problema, če se podatki ujemajo. Če pa trdi, da je 1. lastnik, ali pa 2. lastnik že 5 let (v resnici pa le 1 leto) ...
Sicer lahko pogosto menjavanje lastnikov v nedavnem obdobju pomeni, da ima avto zamolčane težave.
udirač => uni. dipl. inž. rač.
ziga1990 ::
matevzp stran odlično napreduje imam pa nekaj pripomb v delu strani kjer so nasveti o nakupu rabljenega vozila:
Začetek je dober ampak potem hitro uide na temo o ceni litih platišč. Bolje bi bilo da piše, da ne dati vsega razpoložljivega denarja za avto ker nebo potem denarja za vzdrževanje ali izredno popravilo.
Dodatni nasvet za 6.korak:
Sedaj ko so tu hibridna vozila le te naj se ne vozi k kolegu ampak k pooblaščenemu serviserju, ker tam poznajo hibridno tehnologijo plus imajo opremo, da preverijo stanje.
3. korak - kupujte avtomobil v okviru svojih finančnih zmožnosti vzdrževanja
Avto je v Sloveniji glavni pokazatelj premožnosti lastnika. Posledično je naš vozni park sestavljen iz večjega števila avtomobilov, ki presegajo dejanske finančne zmožnosti lastnika, kar se lahko odraža v slabem vzdrževanju vozila. Razlika med standardno dimenzijo gum (195/65 R15) in 18 ali več colskimi gumami, ki jih lahko namontirate na isti avto, je lahko tudi več kot 1000 evrov. Velikost gume diktirajo platišča, ki nas lahko pri nakupu zavedejo, saj avto z velikimi litimi platišči izgleda bolje, a je vzdrževanje dražje.
Začetek je dober ampak potem hitro uide na temo o ceni litih platišč. Bolje bi bilo da piše, da ne dati vsega razpoložljivega denarja za avto ker nebo potem denarja za vzdrževanje ali izredno popravilo.
Dodatni nasvet za 6.korak:
Sedaj ko so tu hibridna vozila le te naj se ne vozi k kolegu ampak k pooblaščenemu serviserju, ker tam poznajo hibridno tehnologijo plus imajo opremo, da preverijo stanje.
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
Ales ::
BS. Sploh ni rečeno, da "kolega" nima znanja ali opreme, odvisno pač od "kolega". V past, kjer bomo izgubili možnost popravljanja ali vzdrževanja lastnih naprav, pa le ni treba kar na povprek potiskati ljudi.
ziga1990 ::
^^ Hibridi niso še tako pogosti v Sloveniji, da bi popoldanci in vsi ki se ljubiteljsko okvarjajo z servisiranjem vozil znali pregledat Hibrida kaj šele popravit sicer ne rečem, da ni nobenega samo koliko možnbosti pa je, da poznaš nekoga ki dejansko zna.
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
matobeli ::
Problem bo ker zelo veliko mehanikov nima in noče imet opravka z elektriko, avtoelektričarjev je pa bistveno manj kot mehanikov.
Se pada iz youtuba precej zvedet. Npr kako menjat baterijo v priusu za bistveno nižjo ceno kot na uradnem servisu, pa je delo ki bi ga moral znat vsak opravit z minimalnimi izkušnjami gedoranja.
Se pada iz youtuba precej zvedet. Npr kako menjat baterijo v priusu za bistveno nižjo ceno kot na uradnem servisu, pa je delo ki bi ga moral znat vsak opravit z minimalnimi izkušnjami gedoranja.
ziga1990 ::
^^Že samo te lahko resno strese Baterija ima 273V in 30+ amperov
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
matobeli ::
Lahko te, lahko tudi predreš bencinski kestel.
Skratka, elektrika je bavbav in mehaniki bodo imel velike težave se prešolat za delo na EV, ker je bavbav.
Skratka, elektrika je bavbav in mehaniki bodo imel velike težave se prešolat za delo na EV, ker je bavbav.
Ales ::
Invictus ::
^^Že samo te lahko resno strese Baterija ima 273V in 30+ amperov
Sploh prazna baterija te lahko scvre v trenutku .
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
fikus_ ::
Pojma nimate, kaj je sposobna baterija v EV!
Za šraufanje okrog takšne baterije je fajn imet "gumirane" ključe/šraufncigre, "gumijaste" rokavice in primerno obutev. Tudi če je napetost nenevarnih 60 V in narediš kratek stik s ključem, je velik tok (kratkostični tok je nekaj kratnik 30 A) tisti, ki zašvasa ključ!
Sicer smo pa offtopic s tem, mogoče se preselimo v bolj primerno temo.
Za šraufanje okrog takšne baterije je fajn imet "gumirane" ključe/šraufncigre, "gumijaste" rokavice in primerno obutev. Tudi če je napetost nenevarnih 60 V in narediš kratek stik s ključem, je velik tok (kratkostični tok je nekaj kratnik 30 A) tisti, ki zašvasa ključ!
Sicer smo pa offtopic s tem, mogoče se preselimo v bolj primerno temo.
Gambino ::
Pojma nimate, kaj je sposobna baterija v EV!
Za šraufanje okrog takšne baterije je fajn imet "gumirane" ključe/šraufncigre, "gumijaste" rokavice in primerno obutev. Tudi če je napetost nenevarnih 60 V in narediš kratek stik s ključem, je velik tok (kratkostični tok je nekaj kratnik 30 A) tisti, ki zašvasa ključ!
Sicer smo pa offtopic s tem, mogoče se preselimo v bolj primerno temo.
Baterije so odmaknene od ostalih delov, tako da nimaš kaj šraufat okoli, plus baterije so zaščitene. Kabel za napajanje se odklopi in se šraufa naprej kar je potrebno popraviti. Nobene znanosti ni tukaj.
HappyPills ::
Ok. Sem vpisal avto, katerega sem kupil 2 leti nazaj pri eni firmi v Zagorju in zdaj vidim, da so bli kilometri zavrteni pred prodajo za 50k km. A lahko sploh kej naredim? Škoda ta stran ni obstajala že takrat :(
shadeX ::
Koliko ti je vrednih prevrtenih 50k km?
Načeloma dost, če veš za zadevo pred nakupom. V trenutni situaciji mu je pa to samo škoda, ker ko bo prodajal avto bo lahko kupec pogledal na avtolog in bodo stvari takoj jasne.
XLapse ::
HappyPills je izjavil:
Ok. Sem vpisal avto, katerega sem kupil 2 leti nazaj pri eni firmi v Zagorju in zdaj vidim, da so bli kilometri zavrteni pred prodajo za 50k km. A lahko sploh kej naredim? Škoda ta stran ni obstajala že takrat :(
a bi lahko dal prosim link na avtologu? da vidim kako to zgleda v praksi
alien technology
errhec ::
Greš na https://avtolog.si in na levi strani izbereš : Nenaključno naključno izbrano vozilo.
Pa imaš primer kako izgleda.
Pa imaš primer kako izgleda.
dd
XLapse ::
^^^ evo , najdel https://avtolog.si/search/VF1KT11064238... ... HAHA kok je to smešno, ko magično zgine po 50k km..
Ej pa to je genialno, saj jih ne moreš preliščit , edino če vsako leto prevrtiš manjšo število kilometrov.. Vsa očitna prevrtenja pa so lepo vidna tukaj.
Bom jim kaj doniral, kako jim doniraš?
Ej pa to je genialno, saj jih ne moreš preliščit , edino če vsako leto prevrtiš manjšo število kilometrov.. Vsa očitna prevrtenja pa so lepo vidna tukaj.
Bom jim kaj doniral, kako jim doniraš?
alien technology
Pac-Man ::
skoraj 100% kiks pri vnosu, manjša verjetnost, da so res prevrtavali, ampak je bila prva številka 1 namesto 7.
The ideal subject of totalitarian rule is not the convinced Nazi or
the convinced Communist, but people for whom the distinction between fact and
fiction and the distinction between true and false no longer exist.
the convinced Communist, but people for whom the distinction between fact and
fiction and the distinction between true and false no longer exist.
Kamion ::
Pojma nimate, kaj je sposobna baterija v EV!
Za šraufanje okrog takšne baterije je fajn imet "gumirane" ključe/šraufncigre, "gumijaste" rokavice in primerno obutev. Tudi če je napetost nenevarnih 60 V in narediš kratek stik s ključem, je velik tok (kratkostični tok je nekaj kratnik 30 A) tisti, ki zašvasa ključ!
Sicer smo pa offtopic s tem, mogoče se preselimo v bolj primerno temo.
Lih k si začel offtopic: Uncle Rich (aka. Rich Rebuilds) pa odpira baterijo Tesle s kuhinjskim nožem ....
fikus_ ::
Vsak modul je posebej odklopili, potem ni nec tako visoka napetost. Poleg tega ni naredil kratkega stika!
ziga1990 ::
^^še vedno ne pomeni da ni nevarno in še vedno stojim za tem, da se hibrida pelje k pooblasčenemu serviserju da ga tam pogledajo pred nakupom
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
matevzp ::
Po daljšem premoru se spet oglašamo:
V preteklih dneh smo na https://avtolog.si/ dodali podatke iz evidenc registriranih motornih vozil.
Na podatke zapisnikov tehničnih pregledov še čakamo, obiskovalci pa že lahko preverjate vnešene prevožene kilometre za vozila, ki so bila registrirana v prvi polovici letošnjega leta.
Hvala za vse lajke na fb (https://www.facebook.com/avtolog.si/), donacije na PayPal/BTC/ETH in vaše predloge.
V kratkem bo na voljo filtriranje in PDF izvoz (pilimo še zadnje nianse).
Lp, Matevž
V preteklih dneh smo na https://avtolog.si/ dodali podatke iz evidenc registriranih motornih vozil.
Na podatke zapisnikov tehničnih pregledov še čakamo, obiskovalci pa že lahko preverjate vnešene prevožene kilometre za vozila, ki so bila registrirana v prvi polovici letošnjega leta.
Hvala za vse lajke na fb (https://www.facebook.com/avtolog.si/), donacije na PayPal/BTC/ETH in vaše predloge.
V kratkem bo na voljo filtriranje in PDF izvoz (pilimo še zadnje nianse).
Lp, Matevž
Utisevalec ::
Po daljšem premoru se spet oglašamo:
V preteklih dneh smo na https://avtolog.si/ dodali podatke iz evidenc registriranih motornih vozil.
Na podatke zapisnikov tehničnih pregledov še čakamo, obiskovalci pa že lahko preverjate vnešene prevožene kilometre za vozila, ki so bila registrirana v prvi polovici letošnjega leta.
Hvala za vse lajke na fb (https://www.facebook.com/avtolog.si/), donacije na PayPal/BTC/ETH in vaše predloge.
V kratkem bo na voljo filtriranje in PDF izvoz (pilimo še zadnje nianse).
Lp, Matevž
Neko napako imate pri importu od 2019 ali pa se v neki evidenci križajo podatki ali pa ste zgrešili pri prikazu. Lahko na tem primeru pogledate ki ga poznam (klik). Zadnji tehnični letos je imelo vozilo 223.762, toliko mi piše tudi v e-upravi tako da je ta podatek 100% prav zabeležen. Na vašem grafu pa je ta podatek prestavljen na 6. novembra 2015 (mislim da je trakrat vozilo dobilo novega, trenutnega lastnika).
tomazic89 ::
Utisevalec je izjavil:
Neko napako imate pri importu od 2019 ali pa se v neki evidenci križajo podatki ali pa ste zgrešili pri prikazu. Lahko na tem primeru pogledate ki ga poznam (klik). Zadnji tehnični letos je imelo vozilo 223.762, toliko mi piše tudi v e-upravi tako da je ta podatek 100% prav zabeležen. Na vašem grafu pa je ta podatek prestavljen na 6. novembra 2015 (mislim da je trakrat vozilo dobilo novega, trenutnega lastnika).
Enako velja tudi za moj avto. Kilometri, ki so bili odcitani letos na tehnicnem pregledu, so datirani na 2.6.2015 (takrat sem avto kupil/prepisal). Ce vas zanima konkreten primer mi posljite ZS.
EDIT: ni pa pravilo.. ker za drugi avto so letosnji kilometri ustrezno vpisani.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tomazic89 ()
Ganon ::
Podatki o kilometrih so napačni! Ta spletna stran lahko človeku naredi škodo. Za moj avto kaže, da sem med letoma 2014 in 2015 naredil 43000km (?!), leto zatem je imel avto 30000km manj (!?), za 2017 sploh ni podatka, od 2016 do 2018 pa je bilo narejenih 25000km, kar je spet napačna številka. Skratka, nič od nič.
shadeX ::
Ta spletna stran lahko človeku naredi škodo.
Spletna stran samo bere podatke iz uradnih evidenc. Zmota je na tehničnem.
In ne, tvojega avta po razpoložljivih podatkih ne bi kupil.
Ganon ::
Sem malo raziskoval spletno stran in nekajkrat osvežil, nakar pridem nazaj do podatkov o svojem avtomobilu in zdaj ni več negativnih vrednosti, hkrati pa imam podatke za vsaki dve leti, 2014/16/18. Tokrat se zdijo pravilni. Smešno.
Utisevalec ::
Ja se je sedaj stanje popravilo, pomojem so revertal zadnji import za 2019 ker jim je narobe vnasalo.
Sicer pa ker sem se ravno oglasil s prijavljeno napako pa da ne bom zgledal kot da kritiziram delo, vseeno je stvar koristna in uporabna in le tako naprej!
Sicer pa ker sem se ravno oglasil s prijavljeno napako pa da ne bom zgledal kot da kritiziram delo, vseeno je stvar koristna in uporabna in le tako naprej!
HotBurek ::
Na strani je možnih nekaj html optimizacij:
1 Med odprtim HTML in odprtim HEAD tagom (vrstice 4-9) je style koda. To se lahko prestavi v HEAD x /HEAD.
2 Med zaprtim /HEAD in odprtim BODY tagom (vrstice 43-148) je script/header/div/a itn koda. To se lahko prestavi med BODY x /BODY.
3 Med zaprtim /BODY in zaprtim /HTML je koda (vrstice 420-451). To se lahko prestavi med BODY x /BODY.
Za tastiranje strani online orodja:
https://validator.w3.org/nu/?doc=https%...
https://developers.google.com/speed/pag...
https://www.ssllabs.com/ssltest/analyze...
Pa še tole:
- Lahko se skrije verzija nginx-a 1.14.2 (trenutno najnovejša verzija 1.17.2) z: server_tokens off;
- V DNS se lahko vnese CAA record: @ IN CAA 128 issue "sectigo.com"
- Lahko se doda DH v nginx config:
- 1. generate dh param: openssl dhparam -out /etc/nginx/dhparam.pem 4096
- 2. nginx config: ssl_dhparam /etc/nginx/dhparam.pem;
Ter še ssl_ciphers, ki ga jst furam, če ti pride prav:
ssl_ciphers "TLS13-CHACHA20-POLY1305-SHA256:TLS13-AES-256-GCM-SHA384:TLS13-AES-128-GCM-SHA256:ECDHE-RSA-CHACHA20-POLY1305:
DHE-RSA-CHACHA20-POLY1305:ECDHE-RSA-AES256-GCM-SHA384:ECDHE-RSA-AES128-GCM-SHA256:DHE-RSA-AES256-GCM-SHA384:
DHE-RSA-AES128-GCM-SHA256:DHE-RSA-AES256-CCM8:DHE-RSA-AES256-CCM:DHE-RSA-AES128-CCM8:DHE-RSA-AES128-CCM:
ECDHE-RSA-AES256-SHA384:ECDHE-RSA-AES128-SHA256:!aNULL";
1 Med odprtim HTML in odprtim HEAD tagom (vrstice 4-9) je style koda. To se lahko prestavi v HEAD x /HEAD.
2 Med zaprtim /HEAD in odprtim BODY tagom (vrstice 43-148) je script/header/div/a itn koda. To se lahko prestavi med BODY x /BODY.
3 Med zaprtim /BODY in zaprtim /HTML je koda (vrstice 420-451). To se lahko prestavi med BODY x /BODY.
Za tastiranje strani online orodja:
https://validator.w3.org/nu/?doc=https%...
https://developers.google.com/speed/pag...
https://www.ssllabs.com/ssltest/analyze...
Pa še tole:
- Lahko se skrije verzija nginx-a 1.14.2 (trenutno najnovejša verzija 1.17.2) z: server_tokens off;
- V DNS se lahko vnese CAA record: @ IN CAA 128 issue "sectigo.com"
- Lahko se doda DH v nginx config:
- 1. generate dh param: openssl dhparam -out /etc/nginx/dhparam.pem 4096
- 2. nginx config: ssl_dhparam /etc/nginx/dhparam.pem;
Ter še ssl_ciphers, ki ga jst furam, če ti pride prav:
ssl_ciphers "TLS13-CHACHA20-POLY1305-SHA256:TLS13-AES-256-GCM-SHA384:TLS13-AES-128-GCM-SHA256:ECDHE-RSA-CHACHA20-POLY1305:
DHE-RSA-CHACHA20-POLY1305:ECDHE-RSA-AES256-GCM-SHA384:ECDHE-RSA-AES128-GCM-SHA256:DHE-RSA-AES256-GCM-SHA384:
DHE-RSA-AES128-GCM-SHA256:DHE-RSA-AES256-CCM8:DHE-RSA-AES256-CCM:DHE-RSA-AES128-CCM8:DHE-RSA-AES128-CCM:
ECDHE-RSA-AES256-SHA384:ECDHE-RSA-AES128-SHA256:!aNULL";
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: HotBurek ()
HotBurek ::
Zanimivi rezultati:
https://avtolog.si/search/a/
https://avtolog.si/search/b/
https://avtolog.si/search/c/
https://avtolog.si/search/d/
https://avtolog.si/search/0/
https://avtolog.si/search/1/
https://avtolog.si/search/2/
https://avtolog.si/search/a/
https://avtolog.si/search/b/
https://avtolog.si/search/c/
https://avtolog.si/search/d/
https://avtolog.si/search/0/
https://avtolog.si/search/1/
https://avtolog.si/search/2/
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
matevzp ::
se opravičujemo za napačne podatke ... nismo jih mi narobe uvozili, samo pričakovali smo, da bo ministrstvo znalo izvozit podatke pravilno.
Evidentno temu ni tako. Podatki o datumu tehničnega pregleda so totalno random. Lahko si jih ogledate sami na opsi.gov.si.
Težimo, ampak verjetno evidenc ne bodo popravili do konca leta (glede na pretekle izkušnje).
Lp, Matevž
Podatki so javno objavljeni, mi jih samo prikažemo na bolj human-readable način -> https://podatki.gov.si/dataset/evidenca...
Bi še kdo pomagal in pisal kontakni osebi na linku, da popravijo podatke? :)
Evidentno temu ni tako. Podatki o datumu tehničnega pregleda so totalno random. Lahko si jih ogledate sami na opsi.gov.si.
Težimo, ampak verjetno evidenc ne bodo popravili do konca leta (glede na pretekle izkušnje).
Lp, Matevž
Podatki o kilometrih so napačni! Ta spletna stran lahko človeku naredi škodo. Za moj avto kaže, da sem med letoma 2014 in 2015 naredil 43000km (?!), leto zatem je imel avto 30000km manj (!?), za 2017 sploh ni podatka, od 2016 do 2018 pa je bilo narejenih 25000km, kar je spet napačna številka. Skratka, nič od nič.
Podatki so javno objavljeni, mi jih samo prikažemo na bolj human-readable način -> https://podatki.gov.si/dataset/evidenca...
Bi še kdo pomagal in pisal kontakni osebi na linku, da popravijo podatke? :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matevzp ()
matevzp ::
Na opsi nalaga MZI na pol leta "Evidenco registriranih vozil". Če se ti da, potegni dol zadnji CSV (https://podatki.gov.si/dataset/75b38301..., poišči (cat | grep 'VIN_STEVILKA) svoj avtomobil in jih vprašaj zakaj se datum tehničnega pregleda ne ujemajo z dejanskim. Pri večini vozil izgleda, da poberejo bodisi random datum v preteklosti (sklepam, da je nekdo spet ročno lepil stolpce v CSVju, tako kot lepijo headerje), bodisi random datum, ki očitno ne sovpada z datumi preteklih let (večinoma delamo tehničnega 1x letno v istem mesecu/tednu).
matevzp ::
EDIT: trenutno bomo pofixali problem z datumi tako, da bomo dodali točko 30.6.2019 in uvozili podatke s proxy datumom. Dejanskega datuma tehničnega pregleda iz podatkov očitno ne moremo ugotovit. Po podrobnejši analizi izgleda, da je podatek, ki smo ga prikazovali, verjetno datum zadnje izdaje prometnega (prepis)
AnotherMe ::
Meni se zadeva zelo dopade, me pa zanima kaj točno se iz vseh teh podatkov lahko ugotovi?
Ok, vidi se recimo, če bi se kdaj spremenili kilometri, če je avto kdaj bil neizpraven na tehničnem...
Recimo, da kupujem nek avto - katere zadeve je najbolj smiselno pogledati?
Ok, vidi se recimo, če bi se kdaj spremenili kilometri, če je avto kdaj bil neizpraven na tehničnem...
Recimo, da kupujem nek avto - katere zadeve je najbolj smiselno pogledati?
GizmoX ::
Odvisno, kakšen avto kupuješ.
Če ne drugega, se oborožiš, da lahko lastnika kaj vprašaš oz. ga uloviš na laži.
- Kako je lahko 1. lastnik, če je pa starost lastnika vmes skočila iz 50 na 33?
- Zakaj se na oglas oglaša mladenič, če je pa lastnik starejša ženska?
- Zakaj ni šlo pri 4 letih na 1. tehničnem pregledu gladko čez?
- Nekonsistentna rast kilometrov.
Če ne drugega, se oborožiš, da lahko lastnika kaj vprašaš oz. ga uloviš na laži.
- Kako je lahko 1. lastnik, če je pa starost lastnika vmes skočila iz 50 na 33?
- Zakaj se na oglas oglaša mladenič, če je pa lastnik starejša ženska?
- Zakaj ni šlo pri 4 letih na 1. tehničnem pregledu gladko čez?
- Nekonsistentna rast kilometrov.
udirač => uni. dipl. inž. rač.
AnotherMe ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Preverjanje zgodovine avtomobilaOddelek: Na cesti | 23809 (6366) | starfotr |
» | Kje brezplačno preveriti zgodovino avta preko številke šasije?Oddelek: Na cesti | 12472 (12237) | bobby |
» | Prvi avtoOddelek: Loža | 4856 (3637) | bambam20 |
» | kaj tele kilometri ne bodo držali ? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 8600 (5611) | IL_DIAVOLO |
» | eUprava - status vozila (v postopku od...)Oddelek: Na cesti | 3203 (2449) | zk_eu |