» »

Avtolog.si

Avtolog.si

strani: 1 ... 3 4 5 »

matevzp ::

Malo posodabljava grafe. Namesto "starosti" lastnika (dvoumno pri avtih na leasing) in uporabnika, prikazujeva le eno starost in barvava skoke, ki nakazujejo na verjetno spremembo lastnka. Prav tako bova dodala spol (verjetno barvanje ozadja po letih).

Trenutno izgleda takole: https://avtolog.si/search/VF32HNFUF4203...

Kaj je bolje? imeti oba podatka, ki terjata malo več branja grafa, ali poenostaviti?

Hvala za mnenja!

Matevž

GizmoX ::

Jaz bi rekel, da sta se prav lotila - enostavno in pregledno. Bi pa še bolj poudaril "sumljivosti", da ti takoj pade v oko - potem pa lahko naprej raziskuješ podrobnosti.

V primeru (verjetne) spremembe lastnika bi pobarval črto z rdečo (ne s sivo). Kar velja tudi ob spremembi spola, spremembi občine, ipd.
Pri kilometrih prav tako (ne le rdeča pika, ampak rdeča črta).

Bi pa poleg tega še drugače (z rdečo?) obarval področja, ki so še posebej vredne nadaljnjega vpogleda.
Avto uvožen iz tujine? Pobarvati "Podatki o vozilu".
Neuspešni tehnični pregledi? Pobarvati "Uspešnost tehničnih pregledov".
Verjetno zamenjan lastnik? Pobarvati "Podatki o lastniku".
Prevrteni kilometri? Pobarvati "Zgodovina vozila".

Mimogrede #1: Čemu naj bi služil klik na legendo? Zgleda, kot da se nekaj obeta.:)

Mimogrede #2: Iz kje se črpajo/kdaj se zapišejo podatki o starosti lastnika in uporabnika? Vem, da vi le uvažate podatke, ne krivim vas.:)
V tem primeru se je lastnik zamenjal 5.12.2011, pa je 31.12.2011 uporabnik 1 leto premlad, v 2012 in 2013 pa prestar - starost lastnika pa je bila vedno pravilna, pa tudi uporabnik je bil hkrati tudi lastnik.

Mimogrede #3: Je na obzorju tudi kakšna izvedba časovnice - kaj se je dogajalo z avtomobilom po datumih? Leto izdelave, prva registracija, prva registracija v Sloveniji, datumi tehničnih pregledov, (okvirni) datumi (verjetne) menjave lastnika.
udirač => uni. dipl. inž. rač.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GizmoX ()

Weasel ::

Zakaj bi bil zamenjan voznik takoj smatran kot sumljiv in "rdec"? Razumem v primeru, da je teh zamenjav za dolocen avto veliko.

FTad ::

Kar je GizmoX omenil je sicer ok, ampak bi vse te razlicne barve prej pokvarile izgled celotnih grafov in zmedle.

GizmoX ::

Weasel je izjavil:

Zakaj bi bil zamenjan voznik takoj smatran kot sumljiv in "rdec"? Razumem v primeru, da je teh zamenjav za dolocen avto veliko.
Lažje vidiš, če se je zamenjal lastnik. Lažje vidiš tudi, kdaj se je zamenjal lastnik. Potem pa primerjaš z informacijami, ki jih nudi prodajalec.
Ni problema, če se podatki ujemajo. Če pa trdi, da je 1. lastnik, ali pa 2. lastnik že 5 let (v resnici pa le 1 leto) ...

Sicer lahko pogosto menjavanje lastnikov v nedavnem obdobju pomeni, da ima avto zamolčane težave.
udirač => uni. dipl. inž. rač.

ziga1990 ::

matevzp stran odlično napreduje imam pa nekaj pripomb v delu strani kjer so nasveti o nakupu rabljenega vozila:

3. korak - kupujte avtomobil v okviru svojih finančnih zmožnosti vzdrževanja
Avto je v Sloveniji glavni pokazatelj premožnosti lastnika. Posledično je naš vozni park sestavljen iz večjega števila avtomobilov, ki presegajo dejanske finančne zmožnosti lastnika, kar se lahko odraža v slabem vzdrževanju vozila. Razlika med standardno dimenzijo gum (195/65 R15) in 18 ali več colskimi gumami, ki jih lahko namontirate na isti avto, je lahko tudi več kot 1000 evrov. Velikost gume diktirajo platišča, ki nas lahko pri nakupu zavedejo, saj avto z velikimi litimi platišči izgleda bolje, a je vzdrževanje dražje.


Začetek je dober ampak potem hitro uide na temo o ceni litih platišč. Bolje bi bilo da piše, da ne dati vsega razpoložljivega denarja za avto ker nebo potem denarja za vzdrževanje ali izredno popravilo.

Dodatni nasvet za 6.korak:
Sedaj ko so tu hibridna vozila le te naj se ne vozi k kolegu ampak k pooblaščenemu serviserju, ker tam poznajo hibridno tehnologijo plus imajo opremo, da preverijo stanje.
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Ales ::

BS. Sploh ni rečeno, da "kolega" nima znanja ali opreme, odvisno pač od "kolega". V past, kjer bomo izgubili možnost popravljanja ali vzdrževanja lastnih naprav, pa le ni treba kar na povprek potiskati ljudi.
http://www.modronebo.net
Domene, gostovanje, strežniki, design

ziga1990 ::

^^ Hibridi niso še tako pogosti v Sloveniji, da bi popoldanci in vsi ki se ljubiteljsko okvarjajo z servisiranjem vozil znali pregledat Hibrida kaj šele popravit sicer ne rečem, da ni nobenega samo koliko možnbosti pa je, da poznaš nekoga ki dejansko zna.
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

matobeli ::

Problem bo ker zelo veliko mehanikov nima in noče imet opravka z elektriko, avtoelektričarjev je pa bistveno manj kot mehanikov.

Se pada iz youtuba precej zvedet. Npr kako menjat baterijo v priusu za bistveno nižjo ceno kot na uradnem servisu, pa je delo ki bi ga moral znat vsak opravit z minimalnimi izkušnjami gedoranja.

ziga1990 ::

^^Že samo te lahko resno strese Baterija ima 273V in 30+ amperov
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

matobeli ::

Lahko te, lahko tudi predreš bencinski kestel.

Skratka, elektrika je bavbav in mehaniki bodo imel velike težave se prešolat za delo na EV, ker je bavbav.

Ales ::

ziga1990 je izjavil:

^^Že samo te lahko resno strese Baterija ima 273V in 30+ amperov
A je tebe dihat tudi strah? Pazi, lahko pogoltneš kako muho in potem eksplodiraš med tankanjem goriva na bencinski črpalki.
http://www.modronebo.net
Domene, gostovanje, strežniki, design

Invictus ::

ziga1990 je izjavil:

^^Že samo te lahko resno strese Baterija ima 273V in 30+ amperov

Sploh prazna baterija te lahko scvre v trenutku ;).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

fikus_ ::

Pojma nimate, kaj je sposobna baterija v EV!
Za šraufanje okrog takšne baterije je fajn imet "gumirane" ključe/šraufncigre, "gumijaste" rokavice in primerno obutev. Tudi če je napetost nenevarnih 60 V in narediš kratek stik s ključem, je velik tok (kratkostični tok je nekaj kratnik 30 A) tisti, ki zašvasa ključ!

Sicer smo pa offtopic s tem, mogoče se preselimo v bolj primerno temo.

Gambino ::

fikus_ je izjavil:

Pojma nimate, kaj je sposobna baterija v EV!
Za šraufanje okrog takšne baterije je fajn imet "gumirane" ključe/šraufncigre, "gumijaste" rokavice in primerno obutev. Tudi če je napetost nenevarnih 60 V in narediš kratek stik s ključem, je velik tok (kratkostični tok je nekaj kratnik 30 A) tisti, ki zašvasa ključ!

Sicer smo pa offtopic s tem, mogoče se preselimo v bolj primerno temo.


Baterije so odmaknene od ostalih delov, tako da nimaš kaj šraufat okoli, plus baterije so zaščitene. Kabel za napajanje se odklopi in se šraufa naprej kar je potrebno popraviti. Nobene znanosti ni tukaj.
Deaan !!!

jureflux ::

Ok. Sem vpisal avto, katerega sem kupil 2 leti nazaj pri eni firmi v Zagorju in zdaj vidim, da so bli kilometri zavrteni pred prodajo za 50k km. A lahko sploh kej naredim? Škoda ta stran ni obstajala že takrat :(

njyngs ::

Prijaviš lahko prodajalca. Ti ne boš mel nič od tega, nategun pa mogoče dobi kako kazen.

hojnikb ::

pa napiši katera avtohiša je bla..
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 8GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

GizmoX ::

Pa doniraj fantom. Koliko ti je vrednih prevrtenih 50k km?;)
udirač => uni. dipl. inž. rač.

shadeX ::

Koliko ti je vrednih prevrtenih 50k km?


Načeloma dost, če veš za zadevo pred nakupom. V trenutni situaciji mu je pa to samo škoda, ker ko bo prodajal avto bo lahko kupec pogledal na avtolog in bodo stvari takoj jasne.

XLapse ::

jureflux je izjavil:

Ok. Sem vpisal avto, katerega sem kupil 2 leti nazaj pri eni firmi v Zagorju in zdaj vidim, da so bli kilometri zavrteni pred prodajo za 50k km. A lahko sploh kej naredim? Škoda ta stran ni obstajala že takrat :(

a bi lahko dal prosim link na avtologu? da vidim kako to zgleda v praksi
bad troll | i5 8500 | S10+ Galaxy | RazerBlackWidowV2

errhec ::

Greš na https://avtolog.si in na levi strani izbereš : Nenaključno naključno izbrano vozilo.

Pa imaš primer kako izgleda.
dd

XLapse ::

^^^ evo , najdel https://avtolog.si/search/VF1KT11064238... ... HAHA kok je to smešno, ko magično zgine po 50k km..

Ej pa to je genialno, saj jih ne moreš preliščit , edino če vsako leto prevrtiš manjšo število kilometrov.. Vsa očitna prevrtenja pa so lepo vidna tukaj.

Bom jim kaj doniral, kako jim doniraš?
bad troll | i5 8500 | S10+ Galaxy | RazerBlackWidowV2

fikus_ ::

Xlapse desno spodaj poglej! Pa glej da boš res!

XLapse ::

.
doniral


bad troll | i5 8500 | S10+ Galaxy | RazerBlackWidowV2

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: XLapse ()
strani: 1 ... 3 4 5 »


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prvi avto

Oddelek: Loža
461407 (188) rupsi31
»

kaj tele kilometri ne bodo držali ? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
763242 (253) IL_DIAVOLO
»

Kupujem osebni avto, pa nimam poima o vozilih.

Oddelek: Na cesti
312213 (344) matobeli
»

eUprava - status vozila (v postopku od...)

Oddelek: Na cesti
17843 (89) zk_eu
»

goljufije z prikazom prevoženih kilometrov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12625844 (21242) imagodei

Več podobnih tem