» »

NVIDIA Ampere (2020)

NVIDIA Ampere (2020)

««
4 / 17
»»

Mr.B ::

Senitel je izjavil:

Hahahahaha... Oh man.... :)):)) Doubling down! :)):))
Napoved $956 miljonov ja... :)):)) Nope. Podatek. :)):))
10-Q filing, stran 3: "Three Months Ended" October 27, 2019 Revenue $3,014, kar je cifra pri Q3 FY20 v slikci v katero si se zapičil. "Three Months Ended" October 28, 2018 Revenue $3,181, kar je cifra pri Q3 FY19.

Mr.B je izjavil:

Dej ne smesi se

Hahahaha... :)):)):)):))
In daj si preberi kaj o ekonomiji. Tole bi bilo fajn za začetek.

Ti si kar limaj smilije, zaenkrat Q4/19 960 miljona. skoraj polovica glede na q3/19. Ali bos s klinkijem iskal kdaj se konca q3 in zacne q4, no vsako leto na isti dan.
Voljeno telo ogledalo volilnega telesa.

Senitel ::

Hahahahaha... :)):)):)):)):))
Danes me je pa tvoja trdota res nasmejala. :)):)) Hahahaha...

Fak kake predstave imate eni v bučah... :)):)):)):))

Mr.B ::

Senitel je izjavil:

Hahahahaha... :)):)):)):)):))
Danes me je pa tvoja trdota res nasmejala. :)):)) Hahahaha...

Fak kake predstave imate eni v bučah... :)):)):)):))

Seveda na prvem slidu so ri podatki.
Bolecina tvojih argumentov so smeskoti. In kot sem zacel, hvala bogu da je AMD. Drugace bi bil se zadnji kvartal rekorden, in nv bo po napovedih rabila eno leto da pride na nivo ki bo priblizen q1/19. Verjetno bo primorala na cesu vrsti ven novo kartico..
Voljeno telo ogledalo volilnega telesa.

klinker ::

Bom se jst... :)):)):)):)):))
Mr.B-umbar :)):)):)):))

Mr.B ::

klinker je izjavil:

Bom se jst... :)):)):)):)):))
Mr.B-umbar :)):)):)):))

Torej si samo potrdil, da za prakticno polovicni rezultat q4/19 glede na q3/19 se lahko zahvalis AMD-ju ali pa novemu imaginarnemu kolapsu kriptomininga.Pa kar ti je ljubse.
Voljeno telo ogledalo volilnega telesa.

FlyingBee ::

Še vedno nisi sposoben prebrati nv poročil. Ne morem verjeti kako ti lahko pamet tako škodi.

Bwaze6 ::

]

Mr.B ::

FlyingBee je izjavil:

Še vedno nisi sposoben prebrati nv poročil. Ne morem verjeti kako ti lahko pamet tako škodi.

Na slidu je Q3/19 1.7 mijard in napoved Q4/19 0.9 mijard. celotni izpad Q3/19 na Q4/19 je vec kot 1 mijarda.
Bolecina izrazana v smilijih je: Hvalabogu da je AMD.

Bwaze6 je izjavil:

]

Slid imas ali zanikas kaj je na URADNEM porocilu zapisano za delnicarje.
Voljeno telo ogledalo volilnega telesa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mr.B ()

Bwaze6 ::

Link pls, za nas nevešče internetov... Edino, kar je na uradnem Nvidia Q3 2020 poročilu o prihajajočem četrtletju je tole:

NVIDIA Announces Financial Results for Third Quarter Fiscal 2020

NVIDIA’s outlook for the fourth quarter of fiscal 2020 does not include any contribution from the pending acquisition of Mellanox and is as follows:

Revenue is expected to be $2.95 billion, plus or minus 2 percent. Strong sequential growth is expected in Data Center, offset by a seasonal decline in GeForce® notebook GPUs and SoC modules for gaming platforms.
GAAP and non-GAAP gross margins are expected to be 64.1 percent and 64.5 percent, respectively, plus or minus 50 basis points.
GAAP and non-GAAP operating expenses are expected to be approximately $1.02 billion and $805 million, respectively.
GAAP and non-GAAP other income and expense are both expected to be income of approximately $25 million.



O kakšnih slajdih govorimo?

Mr.B ::

Bwaze6 je izjavil:

Link pls, za nas nevešče internetov... Edino, kar je na uradnem Nvidia Q3 2020 poročilu o prihajajočem četrtletju je tole:

NVIDIA Announces Financial Results for Third Quarter Fiscal 2020

NVIDIA’s outlook for the fourth quarter of fiscal 2020 does not include any contribution from the pending acquisition of Mellanox and is as follows:

Revenue is expected to be $2.95 billion, plus or minus 2 percent. Strong sequential growth is expected in Data Center, offset by a seasonal decline in GeForce® notebook GPUs and SoC modules for gaming platforms.
GAAP and non-GAAP gross margins are expected to be 64.1 percent and 64.5 percent, respectively, plus or minus 50 basis points.
GAAP and non-GAAP operating expenses are expected to be approximately $1.02 billion and $805 million, respectively.
GAAP and non-GAAP other income and expense are both expected to be income of approximately $25 million.



O kakšnih slajdih govorimo?

Na financnem porocilu imas slide razdeljen na posamezne kvartali iz leta 2018 do napovedi do q3 2020.
No prepisi gaming segment q3 in napoved q4. lahko dodas se oem. Bo slo.
Hvala bogu za AMD.
Voljeno telo ogledalo volilnega telesa.

FlyingBee ::

Ja, nepismenost je problem.

Ne mu napisat kako ima nv to zrihtano, bo še smešno.

Zgodovina sprememb…

Bwaze6 ::

Mr.B je izjavil:




Na financnem porocilu imas slide razdeljen na posamezne kvartali iz leta 2018 do napovedi do q3 2020.
No prepisi gaming segment q3 in napoved q4. lahko dodas se oem. Bo slo.
Hvala bogu za AMD.


Ne, ne bo šlo, ker še vedno ne vem, o kakšnih "slajdih" govorimo - na linku finančnega poročila Nvidie imam jaz nekaj tabel, "slajda" pa nobenega. Predvsem pa nikjer ni podrobnih podatkov o prihajajočem Q4 2020 kvartalu, razdeljenih po sekcijah.

So pa seveda podrobni podatki o Q4 2019, kar je bilo po Nvidia štetju lani konec leta. In tam je gaming res prinesel le 954 milijonov dolarjev. A od takrat naprej so se prihodki seveda popravili.

Vetjetno govoriš o temle "uradnem slajdu" (to je z Wccftech članka) :



Imamo res dve strani dolgo kregarijo zaradi tega, ker nekdo ne šteka, da ima Nvidia zamaknjen "fiscal year"?

Senitel ::

Bwaze6 je izjavil:

Imamo res dve strani dolgo kregarijo zaradi tega, ker nekdo ne šteka, da ima Nvidia zamaknjen "fiscal year"?

Yup. Internet of rocks. :))

Bwaze6 ::

Čakaj, resno, Mr. B. je ves čas mislil, da Nvidia objavlja podrobne tabele projekcij prihodkov v posameznih oddelkih za eno leto vnaprej, ba desetinko milijona natančno?

Na financnem porocilu imas slide razdeljen na posamezne kvartali iz leta 2018 do napovedi do q3 2020.


Jep, mistery solved.

:))

Senitel ::

Deep learning in action. :)):)):)):))

Bwaze6 ::

FlyingBee ::

Senitel je izjavil:

Deep learning in action. :)):)):)):))

Ampak resno, misliš, da imajo namen tudi za finančna poročila uporabiti AI?

D3m ::

Bwaze6 je izjavil:

Čakaj, resno, Mr. B. je ves čas mislil, da Nvidia objavlja podrobne tabele projekcij prihodkov v posameznih oddelkih za eno leto vnaprej, ba desetinko milijona natančno?

Na financnem porocilu imas slide razdeljen na posamezne kvartali iz leta 2018 do napovedi do q3 2020.


Jep, mistery solved.

:))


Čista zmeda. :)

Še enkrat Mr.B

Za to četrtletje 2019:

- GPU revenue was down 8%
- Earnings was down 5% year-over-year
- Operating income was down 12%
- Net income down 27%
- Earnings-per-share fell to $1.45, down 26% from $1.97 a year ago
- Gross margin was 63.6%, up 3.2% from a year ago
- Gaming revenue was down 6%
- Professional Visualization revenue, up 6% from a year ago
- Data Center revenue was down 8%
- Automotive revenue was down 6%
- OEM and Other revenue was down 3% from a year ago.
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

Senitel ::

FlyingBee je izjavil:

Ampak resno, misliš, da imajo namen tudi za finančna poročila uporabiti AI?

Why? To je poročilo. Torej kaj se je dogajalo, kakšna je bila prodaja, stroški,...
Kaj investitorji pol delajo, da pridejo do projekcij za prihodnost je pa njihova stvar. ;)

FlyingBee ::

Da bi jim AI ocenila kdaj izdati tech, ki bo enkrat že na voljo in polno enih drugih spremenljivk glede na konkurenco in ali je boljše izdati spomladi ali jeseni glede na pretekle inpute, ....

klinker ::

Bahh, ne rabis za to AI. Konkurence ni, oz. je 3 leta zadaj. Delajo lahko kar jim pase, kot jim pase, kadar jim pase. Sicer slabo za nas, a realnost je zal taka, ko konkurencen last gen 7nm komaj komaj diha zadaj za 12nm starckom.

FlyingBee ::

Ja, smo že pozabili kaj pomeni primerjati grafično iz julija 2019 proti grafični iz septembra 2018. Včasih je nova generacija prišla na pol leta ali pa max eno leto, zdaj pa se primerja 7nm proti 12nm, ki sta 10 mesecev razlike.

m0LN4r ::

Crytek NOIR Raytracing:

System: GTX 1080Ti CD OC, 4930K, 16/1866
2560x1440 Sehr hoch: 75,5
2560x1440 Ultra: 60,4

System: Radeon VII OC, R7 2700X OC, 32/3466
2560x1440 Sehr hoch: 66,6
2560x1440 Ultra: 48,5

System: RX 5700 XT, R5 2600 OC, 16/3200
2560x1440 Sehr hoch: 62,4
2560x1440 Ultra: 46,9

System: RX Vega 64 OC, 4930K OC, 28/1600
2560x1440 Sehr hoch: 54,1
2560x1440 Ultra: 40,7

Pa kot zanimivost
1070Ti OC, i9 9900K, 32/3333:
2560x1440 Sehr hoch: 60,7
2560x1440 Ultra: 50,6
980Ti FE OC, 2600K OC, 32/2133 - Jul 2015
2560x1440 Sehr hoch: 49,1
2560x1440 Ultra: 38,2


Vir: Community-Benchmarks: Crytek Neon Noir misst Raytracing-Leistung ohne DXR

1080Ti - April 2017
in pozneje
Vega 64 - Sept 2017
Radeon VII - Marc 2019
5700XT - Aug 2019
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

FlyingBee ::

A se amd grafične slabše obnesejo?

D3m ::

Težko reči.

Pri 1080p very high je 5700XT stock (UV) eankovreden 2070 custom OC.

Pri 1440p very high prednjači namesto 5700XT kar Radeon VII.
Pri 1440p ultra padejo rezultati Radeonom do 1070Ti

Pri 4K nobena grafična ne doseže 60fps.

Lp.
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

klinker ::

FlyingBee je izjavil:

Ja, smo že pozabili kaj pomeni primerjati grafično iz julija 2019 proti grafični iz septembra 2018. Včasih je nova generacija prišla na pol leta ali pa max eno leto, zdaj pa se primerja 7nm proti 12nm, ki sta 10 mesecev razlike.


V bistvu sem zajebal. 14nm je 1080Ti, pa kr starejsa zadeva >:D p/w je pac nekje tu s Pascalom, pa Pascal nima RT, tako da je Navi fer edino s Pascalom primerjat :P

D3m ::

Nope. Primerja se z Turing.
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

FlyingBee ::

16nm je Pascal.

Vuli ::

12nm je 20seija. 1050ti, 1030 naj bi bla 14nm od samsunga...
|Gigabyte x570 Aorus Pro | R7 3700x | 16GB DDR4 RAM G.Skill V 3000 @ 3200 CL14|
|Gigabyte Z170X Gaming 7 | Core i5 6500 |

klinker ::

D3m je izjavil:

Nope. Primerja se z Turing.


V cem ze?

FlyingBee je izjavil:

16nm je Pascal.


Pascal was manufactured using TSMC's 16 nm FinFET process, and later Samsung's 14 nm FinFET process.


Sicer 14 ali 16nm je irelevantno. Pascal je iz leta 2016, Navi 2019. P/w lepo pokaze keri so bolj napredni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: klinker ()

FlyingBee ::

Itak, samo potenciral sem, ker 1080ti je z 16nm čipom ter ima precej večjo površino od gpuja v 5700xt. 3 leta je seveda ogromno pri gpujih. Turing je naprednejši od Pascala, mogoče celo mesh shaderji v verziji 1.1 dx12 naslednje leto kaj spremenijo. Me res zelo zanima kako bi se gp102 obnesel na zdajšnjem 7nm tsmc, kako bi se kosal s Turingi in Navijem okoli 400 eur.

FlyingBee ::

Intel bo kakorkoli pogledamo vsaj malo zatresel nv Teslo in amd Instinct.


Intel has officially announced its first base GPU architecutre that is aimed squarely at the high performance computing (HPC) and artificial intelligence (AI) markets.
Read more at https://hothardware.com/news/intel-pont...

Zgodovina sprememb…

Jst ::

NVIDIA Next Gen-GPU Hopper could be offered in chiplet design

Kolikor sem jaz bral nekaj časa nazaj, kako narediti GPU z čipleti, je rešitev v ARM-like povezavi z čipleti. Problem z SLI/CF poznamo vsi - vsaka kartica mora imeti iste podatke, zato je SLI/CF "zastarela" tehnologija. Rešitev z GPU čipleti bi lahko rešili scheduler-jem (podobno kot IO die pri ryzen), ki bi kontroliral v kateri čiplet so šli podatki in na koncu sestavil sliko. Tako bi OS videl en GPU, Game Engine-ni nebi rabili optimizacije za vsak čiplet-GPU in GPU-podverzijo.

Sedaj ne najdem tega intervjuja ali blog zapisa, ampak rešitev se zdi smiselna. Koliko sem falil, naj me nekdo popravi, če je bral kaj podobnega.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

m0LN4r ::

Pa ima lahko taka kartica recimo vec tranzistorjev, kot primerljiva klasicna in hkrati enak dizajn za hlajenje?
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Jst ::

Več GPU-čipletov? Enako kot pri Ryzen CPujih, kjer imaš recimo IO die, ter dva čipleta. Tako da bi rekel, da ja.

"Na sredini" je ARM-like scheduler, ki pošilja ukaze v različne čiplete tako, da so enako zasedeni in nato dobiva rezultate nazaj in sestavlja slike.

Kako bi fizično to zgledalo v resnici, ne vem, ampak jaz ne vidim zakaj bi bil problem hlajenje.

Razumem pa skepticizem, da bi na eni kartici imel ekvivalent 2x 3080ti.

Ampak verjetno ne bi vsak čiplet imel vse, kar ima sedaj klasični GPU die, ker bi se nekaj funkcij premaknilo v takšen IO scheduler (mogoče sem si "ARM-like čip" zmislil v moji glavi). To bi pomenilo, da bi bili te čipleti manjši. Je pa bil govor tudi o temu, kdaj bo "point of crossover", ko se več ne bo splačalo delati tako velikih čipov in če se prav spomnim, je to nekje po 3nm (približno 5+ let). Patenti so baje že vloženi, R&D v nvidiji so naredili (to se spomnim iz zapisa/intervjuja), sedaj pa delajo "po staro" in čakajo kdaj bo čiplet design postal viabilen in profitabilen.




---

Našel en intervju:

Nvidia's Top Technologists Discuss The Future Of GPUs

SE: There are some new technology trends underway, such as moving to chiplets and breaking chips up into smaller pieces. How does Nvidia view this?

[...]
And then we've already demonstrated with our Volta modules and Pascal modules with HBM that we can assemble multiple chips on a silicon interposer, which is a technology that's both denser and you can get more connections. We get about a terabyte per second per millimeter with GRS. You can get around 4 terabytes per second per millimeter on a silicon interposer. And so it's no denser in terms of bandwidth per unit length. And it's much lower energy. You can get energies down to about a 10th of a picojoule per bit connecting things in a silicon interposer. This gives us a bunch of technologies on the shelf that at some point in time, if it became economically the right thing to do to assemble GPUs from multiple chiplets, we basically have de-risked the technology. Now it's a tool in the toolbox for a GPU designer.

SE: Where is the crossover point? We're now at 7nm heading down to 5nm. Where do you guys hit it in terms of chiplets?

Alben: We haven't hit it yet.

[...]

---

Zgleda da tehnologijo že imajo.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jst ()

FlyingBee ::

A ni grozno energijsko požrešno vse to premetavanje podatkov?

Jst ::

Da. Energy efficiency is the name of the game. V zgornjem intervjuju je omenjen "crossover point" iz vidika energije, na podlagi njihove tehnologije.

Ko se bo bolj splačalo narediti 2x 100W ali 4x 60W čipletov, rabiš posebno enoto, Scheduler, ki se pogovarja z povezanimi čipleti. V njem je še polno drugih stvari, da se stvari v čipletih ne ponavljajo (pa seveda recimo razni video enc/dec, display interface, de/compression kodekov). V bistvu razbijemo monolitni die na komponente, enote, ki računajo, CUDA/CU/Stream cores grejo na čiplete, ostalo pa v povezovalno enoto, ki sestavi sliko. Mislim, da dokler imajo čiplet-GPUji enako hitrost in latenco do VRAMa, izguba hitrosti ne bi smela biti hud problem. Če je 10% počasneje 4x50W kot 1x200W GPU, plus izkoristek waferja,... Ne vem. Lahko da bodo pa šli GPUji po drugi poti.

Govori se tudi o 3d stackingu CPUja z GPUjem. Če čez dve leti dobimo Ryzen 7 z GPUjem, ki je hitrosti Navija in gor 4 ali 8 HBM, to je tudi ena izmed rešitev. Kako bi bilo noro, če bi imeli Ryzen 7 3800X z Navi 57XT plus 8GB ali 16GB HBM2+, sanje...

Jaz osebno mislim, da bo naslednjih 5 let divjih, kar se razvoja tiče. Kam točno gremo, se še ne ve. Intel do 2021 nima nič. AMD je začel z Zen1 in lepo nadaljuje po planu. Zen+ je popravil probleme z latenco, Zen 2 je prinesel ~10% večji IPC in malo višje hitrosti, ZEN 3 bo imel večji "transistor density" za 20% (pravi TMSC) in bo spet povišal IPC za 5-10% in mogoče par 100Mhz večjo hitrost. AMD ima za naslednjih 5 let dober plan in dobro podlago tako v CPU kot v GPU oddelku.

Nvidia pa pomoje tudi sedi na več tehnologijah, ki se jih trenutno še ne splača uvesti, dokler lahko molzejo z trenutnimi (klasični) izdelki.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

D3m ::

A nebi bilo dobro tudi za AMD, ker ima že izkušnje z chiplet dizajnom, da to uporabijo v Radeonu?
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

Bwaze6 ::

Ne vem, meni se ne zdi, da smo prav blizu večjedrnim GPUjem. Če bi to lahko izdelali brez prilagajanja softvera, se pravi da bi navzven zadeva delovala kot monoliten GPU, bi bilo seveda lažje, bojim pa se, da bo potrebno vsaj deloma prilagoditi kot za SLI / crossfire - kar pa so razvijalci ravno povečini opustili.

Jst ::

Jaz bi osebno stavil na naslednjo generacijo konzol. Ne PS5 ampak kar pride po tem. To bo spet postal de-facto standard, kot nas uči zgodovina zadnjih 2 desetletjih. Tam bi bilo pa možno, da uvedejo GPU-čiplet design (ali "čiplets everywhere" on interposerju). Samo to smo več kot pet let oddaljeni. Do takrat se jim očitno bolj splača relativno velik monoliten die in manjšanje litografije.

Ampak paradigm shift delanja GPUjev nas sigurno čaka v tem obdobju (od izida PS6 dalje), to sem pa 100%... Takrat bomo dosegli 3nm++++++ in naslednji korak bi oz. bo toliko dražji, da "se bomo šli malo drugačno igro."
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Senitel ::

Saj o tem smo nekaj malega že debatirali.
Vprašanje je performance take rešitve. V simulacijah pride rešitev s 4 chipleti nekje do 80% performans monolitne rešitve (odvisno kolk hitre interconnecte med chipleti imaš). To je za compute taske, grafični taski so bolj komplicirani za obesit na tak design.
Tako čez palec to pomeni, da če zvežeš 4 GTX 1650 čipe, lahko računaš na nekje 80% RTX 2080 Ti performance.

Problem je, da večjega čipa od RTX 2080 Ti (TU102) skoraj ne moreš naredit (ekonomično) in to se ne bo spremenilo. Kar pomeni, da bo v eni točki v prihodnosti treba začet lepit dost velike čipe nekak skup, sicer se bo performance napredek ustavil.

Stvari tudi ne bodo šle v to, da bi imel neke specialne "scheduler čipe" gor. Oziroma neke kombinacije z chipleti brez video encoderjev/decoderjev in takih zadev... To je zlo majhen del jedra in se ti ne splača delat posebne verzije chipleta brez tega. Tudi z nekim centralnim IO-jem nebo šlo čez. Kar se gleda je mix recimo 4 chipletov kjer ima vsak recimo 2 HBM2 1024bit kanala za ram in 2 1024bit kanala za povezavo do dveh sosednih chipletov.

FlyingBee ::

Torej za desktop gaming še 5 let nič.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: FireSnake ()

FlyingBee ::

Morda imajo že pripravljeno tehnologijo, ki bo rešila težave tako na strani multi gpu kot tudi na strani RT, torej eno z drugim sovpade, rezultat pa večji skok v RT perf kot samo s povečevanjem št. RT cores na enem velikem GPUju.

https://www.techpowerup.com/261357/nvid...

CFR, tile based multi gpu rendering

tikitoki ::

Senitel dej povej zakaj je INTEL mocno znizal cene v odgovor na AMDjevo ponudbo? Ti si trdil AMD ne predstavlja nobene groznje. TOrej obrazlozi zakaj INTEL dela poteze za povecanje konkurencnosti? Altruizem do kupcev, ki si niso mogli privosciti predragic procesorjev? :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tikitoki ()

D3m ::

Black Friday? :P
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

FlyingBee ::

Brište offtopic in oba trola.

rabelj5 ::

Senitel je izjavil:

Saj o tem smo nekaj malega že debatirali.
Vprašanje je performance take rešitve. V simulacijah pride rešitev s 4 chipleti nekje do 80% performans monolitne rešitve (odvisno kolk hitre interconnecte med chipleti imaš). To je za compute taske, grafični taski so bolj komplicirani za obesit na tak design.
Tako čez palec to pomeni, da če zvežeš 4 GTX 1650 čipe, lahko računaš na nekje 80% RTX 2080 Ti performance.

Problem je, da večjega čipa od RTX 2080 Ti (TU102) skoraj ne moreš naredit (ekonomično) in to se ne bo spremenilo. Kar pomeni, da bo v eni točki v prihodnosti treba začet lepit dost velike čipe nekak skup, sicer se bo performance napredek ustavil.

Stvari tudi ne bodo šle v to, da bi imel neke specialne "scheduler čipe" gor. Oziroma neke kombinacije z chipleti brez video encoderjev/decoderjev in takih zadev... To je zlo majhen del jedra in se ti ne splača delat posebne verzije chipleta brez tega. Tudi z nekim centralnim IO-jem nebo šlo čez. Kar se gleda je mix recimo 4 chipletov kjer ima vsak recimo 2 HBM2 1024bit kanala za ram in 2 1024bit kanala za povezavo do dveh sosednih chipletov.

ocenimo torej:
4x175 eur (700 eur) vs 1300 eur oziroma 80% performanca za 54% cene, meni se zdi super

Senitel ::

tikitoki je izjavil:

Senitel dej povej zakaj je INTEL mocno znizal cene v odgovor na AMDjevo ponudbo? Ti si trdil AMD ne predstavlja nobene groznje. TOrej obrazlozi zakaj INTEL dela poteze za povecanje konkurencnosti? Altruizem do kupcev, ki si niso mogli privosciti predragic procesorjev? :D

Od kje tebi, da sem to trdil? Glej Intel je v zadnjem četrtletju prodal za $19+ miljard stuffa. Koliko od tega je high end CPU-jev za entuziaste? Seveda so spustil cene, še vedno hočjo kaj prodat. V taki firmi imaš managerje, ki katerih naloga je, da prodajo tolk in tolk CPU-jev, pa čeprav je tisto kar prodajo kaplja v morje, se bo njih precej dotaknil, če bodo prodal nič. Če rabiš 10M CPU-jev in jih firma A lahko dostavi, firma B pa ne, zakaj za vraga bi bilo firma A v kakšnih težavah?
That said, to kar je AMD naredil z Ryzen-om definitivno ni nedolžno za Intel. Ampak Intela ne bodo spravili v stečaj z enim udarcem. Niti ne s tremi. Če AMD-ju uspe spravit volumen prodanih CPU-jev tolk visok, da Intelovi fabi ne bodo imeli kaj počet... To bo pa Intel hudo bolelo.

FlyingBee je izjavil:

Morda imajo že pripravljeno tehnologijo, ki bo rešila težave tako na strani multi gpu kot tudi na strani RT, torej eno z drugim sovpade, rezultat pa večji skok v RT perf kot samo s povečevanjem št. RT cores na enem velikem GPUju.

https://www.techpowerup.com/261357/nvid...

CFR, tile based multi gpu rendering

Marsikaj se že da naredit ja. ;) NVLINK v compute že kar nekaj časa lepo veže GPU-je skup. In ker NV GPU-ji že nekaj časa renderirajo v on GPU tile in držijo tud par 10K trikotnikov v pipeline-u... Kar fina kombinacija.

rabelj5 je izjavil:

ocenimo torej:
4x175 eur (700 eur) vs 1300 eur oziroma 80% performanca za 54% cene, meni se zdi super

Ker cena je odvisna samo od velikosti čipa. :) All things being equal sure, ampak kaj je konkurenca enega čipa v tej primerjavi.
Tudi spakirat 4 čipe na eno grafo bo imelo svoje stroške.

FlyingBee ::

Kaj pa to kar je omenjeno glede težav multi gpujev pri rasterizaciji napram pure RT, kjer se da bolje izkoristiti ravno multi gpu. Je to kot dan in noč razlike ali par 10%?

m0LN4r ::

Igra kdo bingo?

IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM
««
4 / 17
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

AMD najavil Radeone RX 5500 (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
964346 (1590) Mr.B
»

AMD najavil Radeona RX 5700 XT (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
33913774 (5211) Mr.B
»

AMD Navi in EPYC 2 prispeta v tretjem četrtletju (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Rezultati
1024779 (2233) Mr.B

Več podobnih tem