Forum » Na cesti » Ali pred nakupom rabljenega vozila preverite njegovo zgodovino preko interneta?
Ali pred nakupom rabljenega vozila preverite njegovo zgodovino preko interneta?
finpol1 ::
Ali to naredite in preko katerih strani?
Uporabljate CARFAX mobilno aplikacijo in ali dela tudi offline?
Uporabljate CARFAX mobilno aplikacijo in ali dela tudi offline?
St235 ::
Kak mesec nazaj sem bral o novem startupu pri nas, kjer se dejansko izvede 2-3 urni pregled in izda potrdilo. Dvomim pa da se tega posluzuje kaj dosti oderuhov ki v sloveniji prodajajo vozila.
jb_j ::
Kak mesec nazaj sem bral o novem startupu pri nas, kjer se dejansko izvede 2-3 urni pregled in izda potrdilo. Dvomim pa da se tega posluzuje kaj dosti oderuhov ki v sloveniji prodajajo vozila.
AMZS ima te preglede, ravno zadnjič sem bral pano ob cesti.
Plačujete preveč za avto.........
AMZS
(več nisem uspel prebrat)
AnriK ::
Iz prve roke autoDNA ima večjo bazo podatkov kot carfax. Predvsem za avte iz tujine (dražbe, lizinge itd)
imagodei ::
V bistvu, kar bi zares potrebovali, bi bila ena odprta baza na ravni EU, ki bi jo vzdrževale države oziroma pristojne službe na ravni držav. Npr v Sloveniji pač službe, ki izvajajo tehnične preglede. Morda tudi pooblaščeni servisi, zavarovalnice, seveda pod kazensko odgovornostjo za fizično in pravno osebo, če vnaša napačne podatke.
Po bazi bi lahko povpraševal vsakdo, ki ima VIN številko, podatki o lastništvu pa bi bili lahko povsem anonimizirani. Storitev bi bila pa kamot brezplačna.
Če se gre Evropa lahko GDPR in če lahko mobilnim operaterjem prepove zaračunavanje roaminga, potem bi zlahka naredili tudi nekaj takega. Ne rečem, da nategi ne bi bili možni, bi pa zelo hitro zelo upadli.
Po bazi bi lahko povpraševal vsakdo, ki ima VIN številko, podatki o lastništvu pa bi bili lahko povsem anonimizirani. Storitev bi bila pa kamot brezplačna.
Če se gre Evropa lahko GDPR in če lahko mobilnim operaterjem prepove zaračunavanje roaminga, potem bi zlahka naredili tudi nekaj takega. Ne rečem, da nategi ne bi bili možni, bi pa zelo hitro zelo upadli.
- Hoc est qui sumus -
MIHAc27 ::
Se takoj podpišem pod to. Vrtenje kilometrov je že skoraj ponarodelo in bolj čudno bi bilo dobiti avto z visokimi km kot nekaj z magičnimi 150.000
Sam sem poskusil pri Renaultu pridobit servisne podatke za MOJ (prepis je že bil izvršen) avto, pa so se me samo podajali ene 3 dni, potem sem pa itak obupal. Pa pustimo tudi to, da sem se z avtom na koncu nategnil.
To, kdaj je bil kak servis narejen, koliko lastnikov, pa koliko km je bilo takrat bi komot lahko bilo javno.
Sam sem poskusil pri Renaultu pridobit servisne podatke za MOJ (prepis je že bil izvršen) avto, pa so se me samo podajali ene 3 dni, potem sem pa itak obupal. Pa pustimo tudi to, da sem se z avtom na koncu nategnil.
To, kdaj je bil kak servis narejen, koliko lastnikov, pa koliko km je bilo takrat bi komot lahko bilo javno.
bambam20 ::
Se takoj podpišem pod to. Vrtenje kilometrov je že skoraj ponarodelo in bolj čudno bi bilo dobiti avto z visokimi km kot nekaj z magičnimi 150.000
Kilometrov se ne more več prirejat, ker se podatki shranjujejo že lep čas na avtomobilski ključ, ki služi kot digitalna servisna knjiga. Pod pogojem seveda, ima avto pameten ključ.
FTad ::
V bistvu, kar bi zares potrebovali, bi bila ena odprta baza na ravni EU, ki bi jo vzdrževale države oziroma pristojne službe na ravni držav. Npr v Sloveniji pač službe, ki izvajajo tehnične preglede. Morda tudi pooblaščeni servisi, zavarovalnice, seveda pod kazensko odgovornostjo za fizično in pravno osebo, če vnaša napačne podatke.
Po bazi bi lahko povpraševal vsakdo, ki ima VIN številko, podatki o lastništvu pa bi bili lahko povsem anonimizirani. Storitev bi bila pa kamot brezplačna.
Če se gre Evropa lahko GDPR in če lahko mobilnim operaterjem prepove zaračunavanje roaminga, potem bi zlahka naredili tudi nekaj takega. Ne rečem, da nategi ne bi bili možni, bi pa zelo hitro zelo upadli.
Ja, to bi bilo najbolj prakticno. Vsak pooblasceni servis bi moral po koncu delovnega dne push-at en update vseh pregledanih avtomobilov v to skupno bazo. Kjer bi bil zadnji vnos stevila km manjsi od prejsnjega, potem tako opozorilo.
jakan123 ::
Če se kupuje par le tstar avto, potem ni bil dolgo nazaj na pooblaščenem servisu i nse da tam preveriti koliko km je imel ob zadnjem servisu.
Sem pa imel dva zanimiva klica zdaj ko prodajam avto, ki ima 255k km... Dva preprodajalca sta spraševala kdaj je bil avto nazadnje na pooblaščenem servisu in sta se nehala zanimati za nakup ko sem rekel, da je bil pred tremi meseci :)
Sem pa imel dva zanimiva klica zdaj ko prodajam avto, ki ima 255k km... Dva preprodajalca sta spraševala kdaj je bil avto nazadnje na pooblaščenem servisu in sta se nehala zanimati za nakup ko sem rekel, da je bil pred tremi meseci :)
TheBlueOne ::
Po mojih izkusnjah ne pomaga skoraj nobena poizvedba. Sam kupujem avte, ki imajo prevozenih tja do 75000km praviloma okoli 50000km, ker tam se praviloma takoj vidi, ce vse stima. Ce ima avto za sabo 150.000km ali 250.000km+ pa se za moj okus skoraj ne da ugotoviti, ce so v igri mojstri avtomobilisticne iluzije.
FTad ::
TheBlueOne je izjavil:
Po mojih izkusnjah ne pomaga skoraj nobena poizvedba. Sam kupujem avte, ki imajo prevozenih tja do 75000km praviloma okoli 50000km, ker tam se praviloma takoj vidi, ce vse stima. Ce ima avto za sabo 150.000km ali 250.000km+ pa se za moj okus skoraj ne da ugotoviti, ce so v igri mojstri avtomobilisticne iluzije.
No, pri novejsih avtomobilih se da kaj hitro sklepati o legitimnosti kilometrov. Ce je bil vecinoma vozen po AC in je avto star npr 2 leti, bi se sklepalo da jih ima od cca 60-80kkm, odvisno za katero drzavo gledas.
krneki0001 ::
60 do 80k na leto, ja, pa še to je malo.
V tujini trgovski potniki delajo tudi po 120k ali več na leto. 2 leti star avto ima lahko brez problema 250k, vožen samo po avtocestah. Potem pa zbijejo na 60k in slovenec ves vesel kupi nemški avto od prvega lastnika z zelo malo kilometrov.
V tujini trgovski potniki delajo tudi po 120k ali več na leto. 2 leti star avto ima lahko brez problema 250k, vožen samo po avtocestah. Potem pa zbijejo na 60k in slovenec ves vesel kupi nemški avto od prvega lastnika z zelo malo kilometrov.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
TheBlueOne ::
TheBlueOne je izjavil:
Po mojih izkusnjah ne pomaga skoraj nobena poizvedba. Sam kupujem avte, ki imajo prevozenih tja do 75000km praviloma okoli 50000km, ker tam se praviloma takoj vidi, ce vse stima. Ce ima avto za sabo 150.000km ali 250.000km+ pa se za moj okus skoraj ne da ugotoviti, ce so v igri mojstri avtomobilisticne iluzije.
No, pri novejsih avtomobilih se da kaj hitro sklepati o legitimnosti kilometrov. Ce je bil vecinoma vozen po AC in je avto star npr 2 leti, bi se sklepalo da jih ima od cca 60-80kkm, odvisno za katero drzavo gledas.
Jaz sem vzel iz Nemcije dobra stiri leta starega s 60.000km vecina AC, pa je stimalo s kilometri. :) Pri dizlu maloverjetno, pri bencinarju zna biti res. V glavnem avto kot nov. Moj Mercedes mehanik je dejal, da ne bi znal ocenit, ce je biv sploh kaj vozen. Sedaj pri 130000km se pa ze vidi pri pusah, malo pri sedezih, pedalkah, roke se vidi, da niso kot nove, plastika na dnu ima vsaj kaksno praskiso, je malo obrabljena...
Invictus ::
krneki0001 je izjavil:
60 do 80k na leto, ja, pa še to je malo.
V tujini trgovski potniki delajo tudi po 120k ali več na leto. 2 leti star avto ima lahko brez problema 250k, vožen samo po avtocestah. Potem pa zbijejo na 60k in slovenec ves vesel kupi nemški avto od prvega lastnika z zelo malo kilometrov.
Ampak to samo na avtih, ki gredo v izvoz.
Na avtih, ki se prodajo naprej v Nemčiji, tega ne delajo.
Sicer ima pa vsak nemški proizvajalec tudi prodajalno rabljenih avtov lastne znamke. Dvomim, da tam goljufajo .
Rabljeni avti so tam lahko nenormalno poceni, sploh avti višjega cenovnega razreda, dizli in limuzine. Nemci so pač mahnjeni na karavane .
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
zk_eu ::
Jaz sem sicer preveril na E-upravi in na Carfax ter AutoDNA. Nad Carfaxom sem bil še najbolj razoračan, ker je bilo podatkov nič od nič ter sem zahteval denar nazaj. Tudi AutoDNA ni bil kaj boljši.
Nisem pa dal svojega vozila pregledati na AMZS, ker sem vseeno imel malo več zaupanja, saj je bil kupljen pri pooblaščeni avto hiši in je imel z njihove strani potrjeno servisno knjigo. In ko sem gledal po servisni knjigi kaj je bilo zamenjano na zadnjem servisu, recimo pakne, sem takoj videl, da so nove. Pa tudi sicer mi je obrabljenost delovala skladna s kilometri, zato sem ga samo po nakupu, ko sem zaradi lastne evidence naredil servis, dal sproti pregledati svojemu mehaniku.
Bi pa zagotovo dal tistih 100 EUR za pregled na AMZS, če bi bil v precepu. Sem pa drugače pred nakupom pregledal vsaj 10 avtov, od tega mi jih je vsaj polovica delovala prevrtenih. Najbolj smešen mi je bil prodajalec iz Kopra, ki je tik predenj sem prišel, opral motor. Po tesni vožnji je pa že olje rinilo ven pri glavi, avto pa malo čez 90.000 km :D.
Te bom malo popravil. Odvisno kje in od koga ga kupiš. Tudi v Nemčiji se veliko vrti in niso imuni na to. Žal.
Nisem pa dal svojega vozila pregledati na AMZS, ker sem vseeno imel malo več zaupanja, saj je bil kupljen pri pooblaščeni avto hiši in je imel z njihove strani potrjeno servisno knjigo. In ko sem gledal po servisni knjigi kaj je bilo zamenjano na zadnjem servisu, recimo pakne, sem takoj videl, da so nove. Pa tudi sicer mi je obrabljenost delovala skladna s kilometri, zato sem ga samo po nakupu, ko sem zaradi lastne evidence naredil servis, dal sproti pregledati svojemu mehaniku.
Bi pa zagotovo dal tistih 100 EUR za pregled na AMZS, če bi bil v precepu. Sem pa drugače pred nakupom pregledal vsaj 10 avtov, od tega mi jih je vsaj polovica delovala prevrtenih. Najbolj smešen mi je bil prodajalec iz Kopra, ki je tik predenj sem prišel, opral motor. Po tesni vožnji je pa že olje rinilo ven pri glavi, avto pa malo čez 90.000 km :D.
Na avtih, ki se prodajo naprej v Nemčiji, tega ne delajo.
Te bom malo popravil. Odvisno kje in od koga ga kupiš. Tudi v Nemčiji se veliko vrti in niso imuni na to. Žal.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zk_eu ()
jakan123 ::
Jaz ravno prodajam avto, ki ima 255k km in sta me že dva klicala in jih je prenehalo zanimati ko sem omenil, da je servisna potrjena in, da je zadjni potrjen servis bil pred kratkim :) Če ne bi imel potrjene servisne, bi se v primeru prodaje, čez par dni verjetno ponovno znašel na avtonetu s 100km manj :)
Invictus ::
Te bom malo popravil. Odvisno kje in od koga ga kupiš. Tudi v Nemčiji se veliko vrti in niso imuni na to. Žal.
Mogoče... Samo dvomim, da se ti prevrteni avti prodajajo Nemcem... Za tujce jim dol visi, saj se bo Nemčija znebila starega klumpa, ki ga ne bo treba reciklirati...
Ampak v Nemčijo ne greš kupit enega poceni klumpa, ampak kako 3 leta staro zverino , ki stane toliko kot nov Renault pri nas .
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
zk_eu ::
Drži. Nemec ga pač ne boš šel kupiti čudnemu Turku ali njim podobnim :).
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.
hp98 ::
Obstaja kakšna stran, ki oceni vrednost avta? Podobno kot https://www.kbb.com/whats-my-car-worth/, vendar za EU market.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: hp98 ()
jizzer ::
To je ta skener: https://www.amazon.com/OBD2-Scanner-OBD...
Je to uporabno ali je to bolj za ZDA?
Je uporabno če veš kaj pomenijo error code(i). Načeloma mehaniki na to priklapljajo, ko diagnosticirajo probleme z avtom.
Če se boš bolje počutil da ni napak, ko boš kupoval avto, je ok. Saj bolje je definitivno če preveriš da res ne javlja nič, ampak se mi je parkrat zgodilo (vsaj na starem avtu se mi je), da napake niso bile realne in jih lahko enostavno pobrišeš z računalnika. Itak, če napaka dejansko je, se spet pojavi čez nekaj časa, ampak ti tega neveš ko preverjaš.
zk_eu ::
Ja. Na Oplu ti recimo te neoriginalni testerji javijo napako na zavornem sistemu, ki v bistvu ne obstaja. Ampak za motor pa pravilno pokaže.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.
hmm23 ::
Preverite tudi, če je avto zastavljen, ukraden? Vem, kako to preveriš, ampak ali prodajalci radi zaupajo te podatke po telefonu?
bambam20 ::
Obstaja kakšna stran, ki oceni vrednost avta? Podobno kot https://www.kbb.com/whats-my-car-worth/, vendar za EU market.
Eurotaxx je edina realna cenitev.
Veselinko ::
Če bi imeli novi avti daljšo garancijo, bi bilo v smislu preverjanja zgodovine vse precej lažje. Pri nemških avtih je zato zgodba precej bolj problematična kot pri rižotkarjih, kot jim nekateri še vedno pravijo. Je pa dejstvo, da je goljufij s prevrtenimi kilometri pri rabljenih Hyundaih s 5-letno in pri Kijah s 7-letno garancijo precej manj kot pri ostalih znamkah z 2 ali 3-letno garancijo.
Egidij88 ::
Prijela se je neka fobija, da ima vsak drugi rabljen avto prevrtene kilometre, kar seveda ni res. Vsak kekec tega ne dela. Sumljivih preprodajalcev iz CE, bučkotov ki jih na 100m vidiš itd se je treba izogibati, pa bo ok. Pogledaš na carfax. Če piše 3 lastniki, tisti bimbo pa trdi, da je teta prvi lastnik, potem pa vklopiš razum in mu rečeš ciao.
krneki0001 ::
Prijela se je neka fobija, da ima vsak drugi rabljen avto prevrtene kilometre, kar seveda ni res. Vsak kekec tega ne dela. Sumljivih preprodajalcev iz CE, bučkotov ki jih na 100m vidiš itd se je treba izogibati, pa bo ok. Pogledaš na carfax. Če piše 3 lastniki, tisti bimbo pa trdi, da je teta prvi lastnik, potem pa vklopiš razum in mu rečeš ciao.
Vsak četrti avto nima prevrtenih kilometrov.
Pri nas je še mat hotela, da prevrtim kilometre, ko je prodajala avto. Seveda ji tega nisem naredil, ne vem pa če ji ni kak mehanik potem. Je rekla, da ji je mehanik tako svetoval, naj naredi (mehanik na uradnem servisu, da ne bo pomote, ne nek mehanik pod kozolcem)
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
IL_DIAVOLO ::
krneki0001 je izjavil:
60 do 80k na leto, ja, pa še to je malo.
V tujini trgovski potniki delajo tudi po 120k ali več na leto. 2 leti star avto ima lahko brez problema 250k, vožen samo po avtocestah. Potem pa zbijejo na 60k in slovenec ves vesel kupi nemški avto od prvega lastnika z zelo malo kilometrov.
Ja in kaj pol? Tak avto vozen po avtocestah je kot nov. Za razliko od dizla, ki se je fural po zjebanih slo cestah na kratkih relacijah.
Stari maček ::
krneki0001 je izjavil:
Prijela se je neka fobija, da ima vsak drugi rabljen avto prevrtene kilometre, kar seveda ni res. Vsak kekec tega ne dela. Sumljivih preprodajalcev iz CE, bučkotov ki jih na 100m vidiš itd se je treba izogibati, pa bo ok. Pogledaš na carfax. Če piše 3 lastniki, tisti bimbo pa trdi, da je teta prvi lastnik, potem pa vklopiš razum in mu rečeš ciao.
Vsak četrti avto nima prevrtenih kilometrov.
Pri nas je še mat hotela, da prevrtim kilometre, ko je prodajala avto. Seveda ji tega nisem naredil, ne vem pa če ji ni kak mehanik potem. Je rekla, da ji je mehanik tako svetoval, naj naredi (mehanik na uradnem servisu, da ne bo pomote, ne nek mehanik pod kozolcem)
V to te dejansko prisili trg. Že lep čas prodajam odličnega Passata s 340.000 km za 1900 EUR, ki prede kot mucek, pa ga nihče povoha ne. Če bi navil kilometre na magičnih 186.000, bi bil seveda že zdavnaj prodan.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Stari maček ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Rabljen avto za dolge razdalje do 7.000€? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 25075 (20578) | matobeli |
» | Legit oglas?Oddelek: Na cesti | 3257 (2321) | LeQuack |
» | goljufije z prikazom prevoženih kilometrov (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 40991 (36389) | imagodei |