» »

Računanje paramtrov iz projekcijske matrike (računalniška grafika)

Računanje paramtrov iz projekcijske matrike (računalniška grafika)

ziglav7 ::

Pozdravljeni, delam na nekem projektu povezanem z računalniško grafiko.
Iz neke naprave dobim projekcijsko matriko. Jaz pa moram nato kameri nastaviti parametre: near plane, far plane, field of view, aspect.
Vendar imam pri tem veliko problemov. Nekaj zgledov (kako je zgrajena projekcijska matrika sem našel na spletu: link link ).
Vendar je problem pri številkah v moji matriki, ki izgleda tako(zaokroženo na 3 decimalna mesta):

[1.190 0 0 0
0 0.997 0 0
-0.149 -0.117 -1 -1
0 0 -0.100 0]


Matrika dobi željeno obliko (ujemanje mest z ničlami, -1), če jo transponiramo.
Vendar se potem izračun nikakor ne izide. (f => far plane, n => near plane)
-(f+n)/(f-n) = -1 ... iz tega sledi, da je n == 0
-(2*f*n)/(f-n) = -0.100 ... glede na zgornjo enačbo bi moral rezultat biti enak 0 (vendar ni)

Projekcijska matrika bi tudi morala biti pravilna, saj jo dobim direktno iz API-ja (link).
Žal jo ne morem uporabiti direktno, ampak moram zaradi uporabe frameworka nastaviti parametre kameri.
Ima kdo kakšno idejo kaj bi še lahko naredil? Se je kdo kdaj srečal s kakšno podobno težavo & kako jo je rešil?

Hvala za odgovore.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

matematka

Oddelek: Šola
233164 (2143) lebdim
»

DirectX - težavica

Oddelek: Programiranje
141260 (993) Senitel
»

JAVA neujemanje tipov

Oddelek: Programiranje
151983 (1616) l0g1t3ch
»

Gentoo Xorg.conf LCD - sistem se obesi

Oddelek: Operacijski sistemi
361642 (1435) Mr.B
»

taylorjeva vrsta - problem

Oddelek: Šola
63507 (3352) MaFijec

Več podobnih tem