» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
321 / 322
»»

predi ::

Ja, sploh če gre ena 100, druga pa 130. Seveda obe koloni tudi vzpostavita reševalni pas. Saj 100 je že ustavljanje prometa oz. zastoj...

IgorCardanof ::

Vcasih sem se sekiral za take stvari, danes pa pac peljes mimo po desni, ce si vsi rezervirajo levi pas in so potem pocasnejsi, ker ni nobenega na desnem.

Malo bolj previden je potrebno biti, ko nekdo zaspi na levem pasu sam. V tem primeru je tudi lazje samo iti mimo po desni, a je treba bit previden, da ne naredi kakega nepricakovanega manevra, ker njegove vozne sposobnosti niso dobre.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

MrStein ::

fikus_ je izjavil:

Novinar ne pozna prometnih predpisov in kar nekaj piše! Če sta dve vzporedni koloni, lahko desna vozi hitreje kot leva.

Seveda. Kaj pa če ni kolone?
Počakaš na desnem pasu zraven zadnjega vozila na levi, dokler te dva na desnem pasu ne dohitita in potem greš spet hitreje, mimo talevih?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

kamiKaZaA ::

solatko je izjavil:

https://siol.net/avtomoto/promet/prehit...

"Prehitevanje po desni se kaznuje. Globa znaša 120 evrov."

Opankovič "brez vozniškega bontona" Janković je že dobil in plačal kazen, ko je po desni prehiteval na avtocesti? Sprašujem za prijatelja. :)

Zgodovina sprememb…

mirator ::

Evo kaj pravi zakon.
45. člen
(hitrost vožnje)
(1) Voznik mora hitrost in način vožnje prilagoditi poteku, tehničnim in drugim lastnostim ceste, stanju vozišča, preglednosti, vidljivosti, prometnim in vremenskim razmeram, stanju vozila in tovora ter svojim vozniškim sposobnostim tako, da ves čas vožnje obvladuje vozilo oziroma, da ga lahko ustavi pred oviro, ki jo, glede na okoliščine, lahko pričakuje.

(3) Prepovedano je sunkovito speljevanje, zaviranje ali ustavljanje, razen v nevarnosti. Voznik dvoslednega vozila mora voziti tako, da ne zmanjšuje stabilnosti vozila, zlasti ne sme izpuščati krmila ali se voziti po dveh kolesih. Voznik enoslednega vozila mora voziti tako, da ne zmanjšuje stabilnosti vozila, zlasti ne sme izpuščati krmila ali se voziti po enem kolesu.
2)
50. člen
(prehitevanje)
(1) Prehitevanje vozil je dovoljeno le po levi strani.
(2) Po desni je dovoljeno prehiteti le:
1. vozilo, ki zavija levo, če je voznik tega vozila dal predpisan znak in je zavzel na vozišču tak položaj, da se da zanesljivo sklepati, da bo zavil levo, in če je na njegovi desni strani dovolj prostora za prehitevanje;
2. vozilo, ki vozi na cesti v naselju, s smernim voziščem z dvema ali več prometnimi pasovi, po prometnem pasu, ki ni skrajno desni;
3. vozilo, ki vozi na ploščadi z več prometnimi pasovi, v katero se razširi smerno vozišče pred cestninsko postajo, na kateri je hitrost omejena na največ 60 km/h.
(3) Prehitevanje po desni strani ni dovoljeno na avtocesti in hitri cesti, razen na ploščadi iz 3. točke drugega odstavka tega člena.

To je vsa znanost. Kdor zna brati, ne bi smel imeti težav ne s prehitro, ne s prepočasno vožnjo niti s prehitevanjem. Ampak to je zapisano pravilo, ki pa ga vsaka glava razume po svoje

WizzardOfOZ ::

Zakaj pri nas ne spremenimo odstavnega pasu v tretji vozni pas, pa naj bodo na njem kamioni, sedanji vozni in prehitevalni pa naj bosta za osebne avtomobile. Pa hitrost omejit na 90km/h za vse.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

kamiKaZaA ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Zakaj pri nas ne spremenimo odstavnega pasu v tretji vozni pas, pa naj bodo na njem kamioni, sedanji vozni in prehitevalni pa naj bosta za osebne avtomobile. Pa hitrost omejit na 90km/h za vse.

Točno to je v načrtu na avtocesti. Zaenkrat samo en del. Odstavni pas bo vozni pas in vsakih 750-1500 metrov bo ena SOS odstavna niša za morebitna okvarjena vozila. Strošek teh SOS odstavnih niš in ureditev 3 pasa (nove črte) bo znašal nekje 100 milijonov. No, končna cena z vsaj 13 aneksi zna narasti preko 500 milijonov. :D

https://www.rtvslo.si/gospodarstvo/tri-...

c23po ::

kamiKaZaA je izjavil:

...Točno to je v načrtu na avtocesti. Zaenkrat samo en del. Odstavni pas bo vozni pas in vsakih 750-1500 metrov bo ena SOS odstavna niša za morebitna okvarjena vozila. Strošek teh SOS odstavnih niš in ureditev 3 pasa (nove črte) bo znašal nekje 100 milijonov. No, končna cena z vsaj 13 aneksi zna narasti preko 500 milijonov. :D

https://www.rtvslo.si/gospodarstvo/tri-...

Spet agitprop? Saj v referenciranem članku piše:
Načrtovani so celovita obnova dotrajane voziščne konstrukcije, preureditev odstavnega pasu v tretji prometni pas širine 3,5 metra in ureditev odstavnih niš. Posledično bodo lokalno širili nasip, na katerem je cesta. Pri premostitvenih objektih so predvideli razširitve in obnove poškodovanih delov. Celostno bodo rekonstruirali vzhodni del priključka Sneberje.
kar ni ravno enako "strošku SOS odstavnih niš in ureditvi 3 pasa (nove črte)". Tisto o trinajstih aneksih in pol milijarde je verjetno zanesljiva notranja informacija? Po komu bomo v naslednjem prispevku udarili? Po Jankoviću, Golobu ali Arsenoviču?
Računalniki nimajo spominov.

kamiKaZaA ::

Imaš prav. To bo prvi projekt pi poslovanju z državo, kjer ne bo aneksa. In tudi cena ni prenapihnjena. Vse transparentno. Se opravičujem za moj prejšnji vpis. Tvoja kritika je bila na mestu.

WizzardOfOZ ::

c23po je izjavil:

Tisto o trinajstih aneksih in pol milijarde je verjetno zanesljiva notranja informacija?


Glede na vse dosedanje projekte, kjer je bila začetna cena x, potem pa z aneksi prišla na 3*x, je to že kar stalnica in ne rabi imeti nobenih notranjih informacij, da bi se videl vzorec, ki je kar za vse projekte zelo podoben.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

kamiKaZaA ::

@c23po - >:D8-)

c23po ::

Torej, predlagata, da z zakonom prepovemo anekse, zato, ker je prevod te besede "korupcija". In s tem smo razložili tudi tisto risanje črte. OK.
Računalniki nimajo spominov.

delavec44 ::

c23po je izjavil:

Torej, predlagata, da z zakonom prepovemo anekse, zato, ker je prevod te besede "korupcija". In s tem smo razložili tudi tisto risanje črte. OK.


Da. Če so dali ponudbo, naj stojijo za njo in naredijo za tak denar. Potrebna analiza pred oddajo ponudbe je pač strošek poslovanja.

Za koji k. imamo potem javne razpise, če je na koncu najcenejši na razpisu 3x dražji?

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

c23po je izjavil:

Torej, predlagata, da z zakonom prepovemo anekse, zato, ker je prevod te besede "korupcija". In s tem smo razložili tudi tisto risanje črte. OK.


Ne polagaj besed. Nihče ni nič predlagal, samo povedal smo, da lahko ceno računaš krat 3 za take projekte in da je to stalnica.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

kamiKaZaA ::

c23po je izjavil:

Torej, predlagata, da z zakonom prepovemo anekse, zato, ker je prevod te besede "korupcija". In s tem smo razložili tudi tisto risanje črte. OK.

Ti tudi, ko naročiš, da ti naredijo kopalnico izbiraš ponudbe, kjer ti jo en naredi za 6k, drugi za 7k in tretji za 8k. izbreš prvega za 6k in potem, ko on opravi delo ti, da še 2 aneksa in račun za 18k in ti potem plačaš teh 18k?

delavec44 je izjavil:

Da. Če so dali ponudbo, naj stojijo za njo in naredijo za tak denar. Potrebna analiza pred oddajo ponudbe je pač strošek poslovanja.

Za koji k. imamo potem javne razpise, če je na koncu najcenejši na razpisu 3x dražji?

Točno to. Če ne znajo računat naj poslujejo z minusom in propadejo. Tudi maler, ki pride malat in ti postavi ceno za stanovanje 1k ti na koncu ne more izstaviti računa za 3k ampak je cena kot je znašala na predračunu in če se je zajebal, sam nosi ta strošek (posluje z minusom). Pri poslovanju z državo pa aneks na aneks na aneks in se zadeva podraži za od 3x do tudi 10x več.

c23po ::

WizzardOfOZ je izjavil:

c23po je izjavil:

Torej, predlagata, da z zakonom prepovemo anekse, zato, ker je prevod te besede "korupcija". In s tem smo razložili tudi tisto risanje črte. OK.


Ne polagaj besed. Nihče ni nič predlagal, samo povedal smo, da lahko ceno računaš krat 3 za take projekte in da je to stalnica.

Res je WizardOfOz, polaganje besed ni korektno. Samo, nisem jaz začel. KamikAaZaA je z narisano črto kot tretjim pasom.
Fanta kooperanta, lepo, da smo ugotovili, kje je hakeljc.
Govoril sem.
Računalniki nimajo spominov.

kamiKaZaA ::

c23po je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

c23po je izjavil:

Torej, predlagata, da z zakonom prepovemo anekse, zato, ker je prevod te besede "korupcija". In s tem smo razložili tudi tisto risanje črte. OK.


Ne polagaj besed. Nihče ni nič predlagal, samo povedal smo, da lahko ceno računaš krat 3 za take projekte in da je to stalnica.

Res je WizardOfOz, polaganje besed ni korektno. Samo, nisem jaz začel. KamikAaZaA je z narisano črto kot tretjim pasom.
Fanta kooperanta, lepo, da smo ugotovili, kje je hakeljc.
Govoril sem.

Ti si torej eden redkih, ko dobiš predračun za opravljeno storitev za 3k in potem ti da obrtnik končni račun z aneksi za 11k in ti lepo plačaš. Bravo!

Firma kjer delam še je širila. Dogradila halo in si ne predstavljam, da bi gradbena firma, katera je to gradila na koncu izstavila 3x-5x višji račun kot so prvo naračunali da bi stalo. To bi tožbe padale. Pri državi pa to gre skozi. In na tak način se krade naš (davkoplačevalski) denar. In če lahko privat gradbeno podjetje naredi izračun za gradnjo oz. več njih in firma izbere tistega za katerega meni, da je za firmo najbolje bi morale tudi to početi vse te firme, katere poslujejo z državo.

Jure14 ::

delavec44 je izjavil:

c23po je izjavil:

Torej, predlagata, da z zakonom prepovemo anekse, zato, ker je prevod te besede "korupcija". In s tem smo razložili tudi tisto risanje črte. OK.


Da. Če so dali ponudbo, naj stojijo za njo in naredijo za tak denar. Potrebna analiza pred oddajo ponudbe je pač strošek poslovanja.

Za koji k. imamo potem javne razpise, če je na koncu najcenejši na razpisu 3x dražji?

Saj hec je v tem, daje za anekse ponavadi "kriv" naročnik, ker se po podpisu pogodbe spomni še kašno stvar dodat al pa spremenit, al so pa zahteve v razpisu bile slabo razdelane in popisane.

delavec44 ::

Torej praviš nesposobne državne službe? Mogoče je kdo celo namenoma nesposoben za kakšen %.

Kaj točno se pa lahko spomnijo dodati, da pride zadeva na koncu 3x dražja? Ker za take masovne zadeve, bi morali narediti nov razpis.

Zgodovina sprememb…

mirator ::

Jure14 je izjavil:

delavec44 je izjavil:

c23po je izjavil:

Torej, predlagata, da z zakonom prepovemo anekse, zato, ker je prevod te besede "korupcija". In s tem smo razložili tudi tisto risanje črte. OK.


Da. Če so dali ponudbo, naj stojijo za njo in naredijo za tak denar. Potrebna analiza pred oddajo ponudbe je pač strošek poslovanja.

Za koji k. imamo potem javne razpise, če je na koncu najcenejši na razpisu 3x dražji?

Saj hec je v tem, daje za anekse ponavadi "kriv" naročnik, ker se po podpisu pogodbe spomni še kašno stvar dodat al pa spremenit, al so pa zahteve v razpisu bile slabo razdelane in popisane.

Res je, v prvi vrsti je kriv naročnik. Problem pa je, da se to dogaja večinoma v javnem sektorju, pri osebnih investicijah takšnih aneksov skoraj da ni. Sledi logično vprašanje: Zakaj?

WizzardOfOZ ::

Ker ti ne boš svojega denarja razmetaval. Ko se pa z javnim zapravlja, je pa polno prisklednikov, kjer si vsak potegne svoj kos.
Pač s tujim kurcem po koprivah mahat je lahko.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

c23po ::

mirator je izjavil:

...Res je, v prvi vrsti je kriv naročnik. Problem pa je, da se to dogaja večinoma v javnem sektorju, pri osebnih investicijah takšnih aneksov skoraj da ni. Sledi logično vprašanje: Zakaj?

Veliko privatnih investitorjev podpisuje in plačuje anekse. Vendar ne dovolijo, da se nekdo drug vtika v njihove posle. O privat denarju se ne debatira. Vendar poznamo nasedle in zgrešene investicije. Mnenje, da aneksov v privat sektorju ni je napačno.
V tej debati pa gre za nabijanje čez pogodbe z javnim sektorjem. Pozablja se, da pri teh pogosto gre za velike unikatne posle in je skoraj nemogoče vnaprej skleniti perfektne pogodbe, ki bo pokrila vsa dejstva, ki jih ne poznajo ne naročnik, ne investitor, projektant in izvajalec. Dober primer je drugi tir. Večina priznanih zahtevkov za dodatni denar je iz naslova podražitev, ki jih ni bilo mogoče opredeliti pri sklenitvi posla. Veliko je tudi nepriznanih. O njih bo verjetno odločalo sodišče in, če bo to kak zahtevek priznalo, bo težko govoriti o prisklednikih in razmetavanju javnega denarja.
Seveda je najlažje stopiti na vogal in vpiti: "Lopovi, lopovi!"
Računalniki nimajo spominov.

mirator ::

c23po je izjavil:

mirator je izjavil:

...Res je, v prvi vrsti je kriv naročnik. Problem pa je, da se to dogaja večinoma v javnem sektorju, pri osebnih investicijah takšnih aneksov skoraj da ni. Sledi logično vprašanje: Zakaj?

Veliko privatnih investitorjev podpisuje in plačuje anekse. Vendar ne dovolijo, da se nekdo drug vtika v njihove posle. O privat denarju se ne debatira. Vendar poznamo nasedle in zgrešene investicije. Mnenje, da aneksov v privat sektorju ni je napačno.
V tej debati pa gre za nabijanje čez pogodbe z javnim sektorjem. Pozablja se, da pri teh pogosto gre za velike unikatne posle in je skoraj nemogoče vnaprej skleniti perfektne pogodbe, ki bo pokrila vsa dejstva, ki jih ne poznajo ne naročnik, ne investitor, projektant in izvajalec. Dober primer je drugi tir. Večina priznanih zahtevkov za dodatni denar je iz naslova podražitev, ki jih ni bilo mogoče opredeliti pri sklenitvi posla. Veliko je tudi nepriznanih. O njih bo verjetno odločalo sodišče in, če bo to kak zahtevek priznalo, bo težko govoriti o prisklednikih in razmetavanju javnega denarja.
Seveda je najlažje stopiti na vogal in vpiti: "Lopovi, lopovi!"

"Skoraj ni" ne pomeni, da jih ni.
"Večinoma" ne pomeni vse.
Mnenje, da aneksov v privat sektorju ni
Tega jaz nisem trdil.

MaTr1x ::

IgorCardanof je izjavil:

Vcasih sem se sekiral za take stvari, danes pa pac peljes mimo po desni, ce si vsi rezervirajo levi pas in so potem pocasnejsi, ker ni nobenega na desnem.

Malo bolj previden je potrebno biti, ko nekdo zaspi na levem pasu sam. V tem primeru je tudi lazje samo iti mimo po desni, a je treba bit previden, da ne naredi kakega nepricakovanega manevra, ker njegove vozne sposobnosti niso dobre.

Prejšnji teden sta 2 Avstrijca vozila celih 4 km od enega priključka do drugega samo po prehitevalnem. Na voznem celih 4 km ni bilo niti enega vozila, razen mene, ki sem se vključil nekje 100 m za njima in sem se po 4 km odločil, da imam dovolj ogret motor in da ju imam zadosti.
Prehitevati po desni sem se pa spravil ravno malo pred pospeševalnim, kar je seveda daleč od pametnega. Prvi je že imel desni smernik in začel narahlo zavijati desno, ampak sem ga ustavil s trobljo in prehitel oba. Prvi mi je potem žugal z rokami, drugi pa blendal, potem ko se je že premaknil desno. Sama sta si kriva, saj če že ne zaradi drugega, se pa v izogib takim nevšečnostim vozi po voznem. Jaz bi dal na prvo mesto sicer že lažjo vožnjo, ker na prehitevalnem si tik ob ograji, ne vem komu je tako lažje voziti kot pa po voznem kjer imaš na obe smeri en pas.


Danes sem se pa malo odločil prišparati bencin in sem 2x na poti začel voziti 95 (v klanec gor sem šel povsem po tretjem desnem pasu, ne tako kot ostali, ki se ga očitno bojijo iz ne vem kakšnega razloga, za 90-110 je drugače zelo priročen), za ostalimi, nisem bil sam na voznem pasu. No go, imaš še več problemov kot pa če bi vozil 180. Najbolj varno je sicer 140-160, pa naj se sliši še tako neumno. Sem vozil že vse hitrosti po 10, tako da bom jaz še najbolje vedel. Šele pri 200+ se potem spet izenači možnost, da te kdo zadane bočno. Oz. v tem primeru je največja verjetnost, da ti nekoga od zadaj, ker si prehiter da bi te tisti pri 100-120 v desni bok.
Prvikrat se mi eden premakne desno tik pred mano. Potem vem da se je eden še vključeval, eden približeval po prehitevalnem, tako da sem v izogib mineštri, ki bi nastala, samo pospešil, zavil na prehitevalnega in šel do 180, da sem se losal vseh teh, ki radi vozijo zelo strnjeno. Saj drugače niti ne gre, če šparaš gorivo in gledaš na omejitve hitrosti.
To še ni bilo tako hudo kot sem videl potem 3 km naprej, ko sem se ponovno odločil zmanjšati tempo.
In sicer začnem zelo narahlo pospeševati za tunelom iz 95 na 120 do avta pred sabo, ampak sem bil vseeno nekje enako hiter kot tisti na voznem, ker folk pač vozi kot bi imeli 40 KM. Nisem pa pomislil, da je kdo tak bedak, da začne kar zavijati desno brez da bi me prej videl v ogledalu (za to je bil itak še veliko preblizu mene, ker je bil z zadnjo lučjo še pri mojem ogledalu, ravno toliko da sem mu videl desni smernik) ter brez da bi preveril z bočnim pogledom kje sem.
Resno, a to res obstaja folk, ki vozi kar na pamet? Pa za kaj bi bilo to dobro, imajo radi obiske pri zavarovalnici.

Jaz sicer vozim hitro in agresivno, ampak da bi naredil kakršnokoli menjavo smeri brez da bi bil prej 100% prepričan, pa ni pogojev.
Da ne govorim, da mi je prišel od zadaj in je dobro vedel da obstajam. Takega se pa sploh preveri kje se nahaja ob kakršnikoli menjavi smeri.
Itak da jaz ne bi smel začeti pospeševati preden me vsaj on ne prehiti, ampak kaj naj zdaj zaradi njega celo zmanjšam na 80, da bi naredil dovolj veliko luknjo, da se on spravi desno? Kaj se sploh spravlja levo, če potem ne zna priti nazaj desno. On bi moral v tem primeru potegniti do 160 mimo mene in še vsaj ene 5 vozil pred mano, ker smo si bili preblizu, da bi komurkoli od nas zmanjševal že tako majhno luknjo na manj kot polovico (pač še dolžina njegovega avtomobila).
Folku pa ne pomaga niti 100 pomagal, ker pomagala za mrtvi kot ne bodo nikoli tako sigurna kot dobre stare oči, ki nam jih je tako dobrosrčno podarila narava.
Ma zadnjič da sem se vozil 90-110 v gostem prometu. Že 120 je zelo na meji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MaTr1x ()

MaTr1x ::

Sicer je pa logično, da boš imel na AC najmanj težav, če voziš tako, da prehitiš čim manj vozil in te tudi prehiti čim manj drugih. Pri nas je to 140.

delavec44 ::

Kaj avto sedaj sam pucaš doma? Se ti zdi, da se več mušic in žuželk nabere pri 140?

bm1973 ::

MaTr1x je izjavil:

Sicer je pa logično, da boš imel na AC najmanj težav, če voziš tako, da prehitiš čim manj vozil in te tudi prehiti čim manj drugih. Pri nas je to 140.

Ne seri, prej 110 >:D.

Sam vozim 160, če se da...

Legon ::

solatko je izjavil:

https://siol.net/avtomoto/promet/prehit...

To da sta tako ti, kot novinar zabita in nimata pojma o prometnih predpisih, se ne izkljucuje.

kamiKaZaA je izjavil:

Imaš prav. To bo prvi projekt pi poslovanju z državo, kjer ne bo aneksa. In tudi cena ni prenapihnjena. Vse transparentno. Se opravičujem za moj prejšnji vpis. Tvoja kritika je bila na mestu.

Tema je o talentih na cesti, ti si samo talent, tako da skoda da se smesis.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Legon ()

predi ::

Težko razumeti, kako se vse zabije, ker ljudje niso sposobni izvajati enega preprostega koncepta, kot je sistem zadrge, kljub temu, da jim je zadeva grafično prikazana na svetlobni tabli. 45 minut od vrha klanca pred Tepanjami do izvoza za Dramlje. Kljub postanku na postajališču vmes, kjer se nikomur ni nič mudilo, nisem izgubil niti enega mesta v koloni. Pa to je bilo brez tovornjakov v prometu.

Tokrat pa še sam ne razumem, čemu je na koncu gradbišča, kjer se cesta razdruži nazaj na štiri pasove, omejitev 40. Se skušam spomniti, če sem to že kdaj videl na AC, pa mi ne pade nič na pamet. Ok, na nekaterih res ostrih ovinkih izvozov in uvozov, ampak tole ni bilo ravno primerljivo.

IgorCardanof ::

Meni je neznanka tudi to, da ceprav imas 2km prej tablo, da bo zozanje, da ljudje vozijo na pasu, ki se bo koncal, prav do konca, namesto, da bi se pravocasno zmergali v odprt pas in do zastojev in potrebe po kaki zadrgi sploh ne bi prislo.

Ko pa ene par ljudi naredi tole, pa zabije potem celotno cesto se za ure naprej.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

nejc_nejc ::

IgorCardanof je izjavil:

Meni je neznanka tudi to, da ceprav imas 2km prej tablo, da bo zozanje, da ljudje vozijo na pasu, ki se bo koncal, prav do konca, namesto, da bi se pravocasno zmergali v odprt pas in do zastojev in potrebe po kaki zadrgi sploh ne bi prislo.

Ko pa ene par ljudi naredi tole, pa zabije potem celotno cesto se za ure naprej.

Velja, dokler jih je kumulatvno premalo, vseh vozil na VP in PP.
Pri količini, kot je, se ti tvoja teorija ne izzide.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nejc_nejc ()

predi ::

Zadrga ne more delovati, če se pasova ne združita v eni točki, torej neposredno pred oviro. Ravno prehitro ne smeš zapeljati na pas, ki gre potem naprej, ker s tem porušiš celoten koncept zadrge. Združitev v eni točki, eno vozilo iz enega pasu, drugo iz drugega, ne glede na dolžino vozila, kar je tudi marsikomu težko razumeti.

nejc_nejc ::

predi je izjavil:

Zadrga ne more delovati, če se pasova ne združita v eni točki, torej neposredno pred oviro. Ravno prehitro ne smeš zapeljati na pas, ki gre potem naprej, ker s tem porušiš celoten koncept zadrge. Združitev v eni točki, eno vozilo iz enega pasu, drugo iz drugega, ne glede na dolžino vozila, kar je tudi marsikomu težko razumeti.

Tle je bolj problem, da v večini primerov so kreteni z nekim makinami na PP in imajo premajhen lulček in ne upoštevajo zadrge kot take.

predi ::

V bistvu bi morali imeti pravilo "eden levo, eden desno" tudi na repu obeh kolon pa tega nihče ne omenja. Saj avtoceste niso neskončno dolge med priključki, da bi bilo bolj optimalno stati v eni sami koloni čez celoten križ.

Legon ::

IgorCardanof je izjavil:

Meni je neznanka tudi to, da ceprav imas 2km prej tablo, da bo zozanje, da ljudje vozijo na pasu, ki se bo koncal, prav do konca, namesto, da bi se pravocasno zmergali v odprt pas in do zastojev in potrebe po kaki zadrgi sploh ne bi prislo.

Ko pa ene par ljudi naredi tole, pa zabije potem celotno cesto se za ure naprej.


Če nisi vešč vožnje verjamem, da ti je to neznanka. Kakor hitro ni praktično prazna cesta je early merge idiotizem brez primere, ki po nepotrebnem ovira promet in zmanjšuje preptočnost. In potem so ravno tisti, ki zagovarjajo early merge največji kreteni in ob dejanski točki združitve ovrijajo izmenično vključevanje drugih, z skrajno debilno logiko, da pred njega ne bo pa noben zapeljal.


to bi moralo bit razumljivo tudi 5 letnikom

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Legon ()

bm1973 ::

Legon je izjavil:


Če nisi vešč vožnje verjamem, da ti je to neznanka. Kakor hitro ni praktično prazna cesta je early merge idiotizem brez primere, ki po nepotrebnem ovira promet in zmanjšuje preptočnost.

Early merge je brez zveze, in nepotreben, je pa koristen, da prehitiš te vse idiote in ser na koncu kolone vključiš po načelu zadrge.

1x tako "prehitel" 6 km kolono na avstrijsko-nemški meji. Sem se pač peljal po voznem pasu, ki se je na koncu vključil v prehitevalnega, kjer je bila cela kolona. Folk norel in skoraj skakal ven iz vrste, ker se je en Balkanc upal peljati po CPP pravilih.

fikus_ ::

Legon je izjavil:



Če nisi vešč vožnje verjamem, da ti je to neznanka. Kakor hitro ni praktično prazna cesta je early merge idiotizem brez primere, ki po nepotrebnem ovira promet in zmanjšuje preptočnost. In potem so ravno tisti, ki zagovarjajo early merge največji kreteni in ob dejanski točki združitve ovrijajo izmenično vključevanje drugih, z skrajno debilno logiko, da pred njega ne bo pa noben zapeljal.


to bi moralo bit razumljivo tudi 5 letnikom


Na tem posnetku je lepo prikazano pri okrog 45 sekundi, zakaj zadrga ne deluje. Na desnem pasu prehitevajo kolono in pričakujejo, da jih bodo v koloni na levem spuščali vmes. In sedaj deluje egoizem, zakaj bi jaz spustil nekoga vmes, če je prehiteval kolono, naj baraba, lopov, neotesanc,.... kar lepo čaka.....
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

nejc_nejc ::

Ok, pol se pa začnimo postavljat na levo že 50 km prej.

Legon ::

fikus_ je izjavil:

Legon je izjavil:



Če nisi vešč vožnje verjamem, da ti je to neznanka. Kakor hitro ni praktično prazna cesta je early merge idiotizem brez primere, ki po nepotrebnem ovira promet in zmanjšuje preptočnost. In potem so ravno tisti, ki zagovarjajo early merge največji kreteni in ob dejanski točki združitve ovrijajo izmenično vključevanje drugih, z skrajno debilno logiko, da pred njega ne bo pa noben zapeljal.


to bi moralo bit razumljivo tudi 5 letnikom


Na tem posnetku je lepo prikazano pri okrog 45 sekundi, zakaj zadrga ne deluje. Na desnem pasu prehitevajo kolono in pričakujejo, da jih bodo v koloni na levem spuščali vmes. In sedaj deluje egoizem, zakaj bi jaz spustil nekoga vmes, če je prehiteval kolono, naj baraba, lopov, neotesanc,.... kar lepo čaka.....


Po desni se da "prehitevat" samo zaradi idiotiov, ki se prehitro vključujete. In taisti idioti potem blokirate zadrgo, ker vas boli ego, da se je nekdo povsem pravilno peljal mimo, ker je bila desna kolona hitrejsa.

GupeM ::

IgorCardanof je izjavil:

Meni je neznanka tudi to, da ceprav imas 2km prej tablo, da bo zozanje, da ljudje vozijo na pasu, ki se bo koncal, prav do konca, namesto, da bi se pravocasno zmergali v odprt pas in do zastojev in potrebe po kaki zadrgi sploh ne bi prislo.

Ko pa ene par ljudi naredi tole, pa zabije potem celotno cesto se za ure naprej.

Haha. Pojma nimaš. Point zadrge je ravno v tem, da pelješ do konca in se tam vključiš na drug pas.

Ne verjameš? Preveri, kako se zapenja dejanska zadrga. Poskusi Jo zapeti še na način, da je pred "strojčkom," ki zadrgo zpenja, zadrga že zapeta. Ne gre. Se zatakne. Mora it lepo po vrsti, na točno določeni točki. Takoj, ko eden ne gre po vrsti, se zadrga zatakne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

fikus_ ::

Legon je izjavil:

fikus_ je izjavil:

Legon je izjavil:



Če nisi vešč vožnje verjamem, da ti je to neznanka. Kakor hitro ni praktično prazna cesta je early merge idiotizem brez primere, ki po nepotrebnem ovira promet in zmanjšuje preptočnost. In potem so ravno tisti, ki zagovarjajo early merge največji kreteni in ob dejanski točki združitve ovrijajo izmenično vključevanje drugih, z skrajno debilno logiko, da pred njega ne bo pa noben zapeljal.


to bi moralo bit razumljivo tudi 5 letnikom


Na tem posnetku je lepo prikazano pri okrog 45 sekundi, zakaj zadrga ne deluje. Na desnem pasu prehitevajo kolono in pričakujejo, da jih bodo v koloni na levem spuščali vmes. In sedaj deluje egoizem, zakaj bi jaz spustil nekoga vmes, če je prehiteval kolono, naj baraba, lopov, neotesanc,.... kar lepo čaka.....


Po desni se da "prehitevat" samo zaradi idiotiov, ki se prehitro vključujete. In taisti idioti potem blokirate zadrgo, ker vas boli ego, da se je nekdo povsem pravilno peljal mimo, ker je bila desna kolona hitrejsa.


45. sek, kje vidiš na desni kolono?!
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

Legon ::

ROFL, težave ločevat realnost od risank, kaj?

energetik ::

GupeM je izjavil:

IgorCardanof je izjavil:

Meni je neznanka tudi to, da ceprav imas 2km prej tablo, da bo zozanje, da ljudje vozijo na pasu, ki se bo koncal, prav do konca, namesto, da bi se pravocasno zmergali v odprt pas in do zastojev in potrebe po kaki zadrgi sploh ne bi prislo.

Ko pa ene par ljudi naredi tole, pa zabije potem celotno cesto se za ure naprej.

Haha. Pojma nimaš. Point zadrge je ravno v tem, da pelješ do konca in se tam vključiš na drug pas.

Ne verjameš? Preveri, kako se zapenja dejanska zadrga. Poskusi Jo zapeti še na način, da je pred "strojčkom," ki zadrgo zpenja, zadrga že zapeta. Ne gre. Se zatakne. Mora it lepo po vrsti, na točno določeni točki. Takoj, ko eden ne gre po vrsti, se zadrga zatakne.

Tule je samo ene par "malih" težav.
1. v simulaciji je prikladno izpuščen problem varnostne razdalje. Če je prej razdalja zadostna, je po združitvi defacto premajhna. Tisti zadaj moraj vseeno bremzat.
2. tudi če je samo par "egotov" vmes, to ne deluje. In v praksi jih ni samo par, ampak večina.
3. gostota prometa je v realnosti še mnogo večja, varnostne razdalje pa še manjše kot na simulaciji.

Ja, morda se kaj pridobi s pravilno zadrgo, ampak vsekakor ne moreš istega prometnega toka z isto hitrostjo spravit iz 2 na 1 pas. Že prej bi bile potrebne vsaj 2x minimalne razdalje in popolno spoštovovanje pravila od vseh. V realnosti misija nemogoč. Pri self-driving bo to šlo.
vires in numeris

predi ::

Za razdaljo med vozili v takšni situacijo imamo z razlogom specifična pravila v 38. členu ZPrCP.

(5) Če je na smernem vozišču iz prvega odstavka tega člena na enem od prometnih pasov onemogočen promet vozil zaradi ovire ali se pas konča, so vozniki, ki vozijo po sosednjem prometnem pasu dolžni omogočiti vključevanje na ta prometni pas tako, da vozijo s primerno hitrostjo in na takšni razdalji do vozila pred seboj, da se lahko izmenoma vključi v promet še po eno vozilo (v nadaljnjem besedilu: sistem zadrge).

https://pisrs.si/pregledPredpisa?id=ZAK...

socialec ::

predi je izjavil:

dolžni omogočiti

To je potem rešeno na terenu. Naslednji problem? Mogoče rešimo še kakšnega.

mirator ::

V praksi zaradi talentov ni rešeno.
Prav tako v praksi ni rešena po novem cik-cak vožnja ob delitvi voznega pasu na dva pasova.

IgorCardanof ::

GupeM je izjavil:

IgorCardanof je izjavil:

Meni je neznanka tudi to, da ceprav imas 2km prej tablo, da bo zozanje, da ljudje vozijo na pasu, ki se bo koncal, prav do konca, namesto, da bi se pravocasno zmergali v odprt pas in do zastojev in potrebe po kaki zadrgi sploh ne bi prislo.

Ko pa ene par ljudi naredi tole, pa zabije potem celotno cesto se za ure naprej.

Haha. Pojma nimaš. Point zadrge je ravno v tem, da pelješ do konca in se tam vključiš na drug pas.

Ne verjameš? Preveri, kako se zapenja dejanska zadrga. Poskusi Jo zapeti še na način, da je pred "strojčkom," ki zadrgo zpenja, zadrga že zapeta. Ne gre. Se zatakne. Mora it lepo po vrsti, na točno določeni točki. Takoj, ko eden ne gre po vrsti, se zadrga zatakne.



Ne razumes kaj sem napisal. Ko enkrat stoji, potem pelji do konca, itak je že zajebano. Će pa se vsi lepo vozijo 100km na uro na voznem pasu, ti pa 130km na uro letiš direkt v zožanje in nato izsiliš vozilo na voznem pasu da more bremzat, potem si pa naredu zastoj. Dokler je tekoč promet in veš da je zožanje, se pomakni na vozni pas. In v dosti primerih ne bo prišlo sploh do nobenega zastoja. Ker imamo pa take kot ti, ki do zadnjih 50 metrov peljejo po pasu, ki se bo zaprl, potem pa je tako kot je.

Glede same zadrge pa je tudi kot rečeno, da se ljudje ne držijo 1 iz leve, en iz desne in je potem dejansko kar nekaj počasneje kot v idealnih simulacijah.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

Zgodovina sprememb…

socialec ::

mirator je izjavil:

V praksi zaradi talentov ni rešeno.
Prav tako v praksi ni rešena po novem cik-cak vožnja ob delitvi voznega pasu na dva pasova.

Nemogoče! To pa bo prvič sploh, da pravila niso upoštevana. Pa kako, če pa tam piše, črno na belem, z elektroni na temi!

Utk ::

Že prej bi bile potrebne vsaj 2x minimalne razdalje in popolno spoštovovanje pravila od vseh. V realnosti misija nemogoč. Pri self-driving bo to šlo.

Zato je pred zadrgo ponavadi nižja omejitev, recimo 60. Pri 130 tega ne moreš izvajat. Pri 60 je pa varnostna razdalja lahko bistveno manjša in še zmeraj špila.

mirator ::

IgorCardanof je izjavil:

GupeM je izjavil:

IgorCardanof je izjavil:

Meni je neznanka tudi to, da ceprav imas 2km prej tablo, da bo zozanje, da ljudje vozijo na pasu, ki se bo koncal, prav do konca, namesto, da bi se pravocasno zmergali v odprt pas in do zastojev in potrebe po kaki zadrgi sploh ne bi prislo.

Ko pa ene par ljudi naredi tole, pa zabije potem celotno cesto se za ure naprej.

Haha. Pojma nimaš. Point zadrge je ravno v tem, da pelješ do konca in se tam vključiš na drug pas.

Ne verjameš? Preveri, kako se zapenja dejanska zadrga. Poskusi Jo zapeti še na način, da je pred "strojčkom," ki zadrgo zpenja, zadrga že zapeta. Ne gre. Se zatakne. Mora it lepo po vrsti, na točno določeni točki. Takoj, ko eden ne gre po vrsti, se zadrga zatakne.



Ne razumes kaj sem napisal. Ko enkrat stoji, potem pelji do konca, itak je že zajebano. Će pa se vsi lepo vozijo 100km na uro na voznem pasu, ti pa 130km na uro letiš direkt v zožanje in nato izsiliš vozilo na voznem pasu da more bremzat, potem si pa naredu zastoj. Dokler je tekoč promet in veš da je zožanje, se pomakni na vozni pas. In v dosti primerih ne bo prišlo sploh do nobenega zastoja. Ker imamo pa take kot ti, ki do zadnjih 50 metrov peljejo po pasu, ki se bo zaprl, potem pa je tako kot je.

Glede same zadrge pa je tudi kot rečeno, da se ljudje ne držijo 1 iz leve, en iz desne in je potem dejansko kar nekaj počasneje kot v idealnih simulacijah.


Zadrga ne pomeni, da ti prišibaš do konca s svojo brzino in se vrineš, ampak da zapelješ do konca z enako hitrostjo, kot jo ima kolona v sosednjem pasu in se vključiš. V tem primeru te mora predse pustiti prvi v sosednji koloni pred zožanjem, oz. če je talent pa vsaj drugi. Seveda vseeno moraš vključiti levi smerokaz.
Da pa voziš do konca pasu, pa tudi omogočaš večjemu število vozil, ki se morajo umeščati v skupni pas.
Je pa res precej talentov, ki se skoraj ustavijo ob znaku zožitve voznega pasu in čakajo, da se jih kdo usmili spustiti predse ali pa se vrivajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mirator ()
««
321 / 322
»»