» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
265 / 309
»»

solatko ::

GupeM - Kako bi izgledalo to, je pač neka fantazija, ki se praviloma ne dogaja in ravno zato, da kaj takega naprej preprečim, sem hitrost znižal na primerno, pri 20km/h mi še pri avtu nebi naredil totalke, pri 70 pa bi bila druga pesem. To je bil pač extremen primer nestrpnosti in mladostniške evforije, ki na cesto ne spada. Sicer sem se čudil, ko sem prišel v MB, da omejitev 70 pomeni za domačine, vožnja okoli 100, da so zadovoljni, vendar je bilo drugim dovolj vžig smerokazov, da so se spravili na konkretno razdaljo, pri temu pač ne.

Tidule - Tvoja kepa, ki se slučajno imenuje glava, ne dojema pojmov prilagoditev hitrosti na trenutne razmere v prometu, z oviranjem prometnega toka in ustvarjanju počasnih kolon. Si pač debil, ki gleda naprej, kaj se mu dogaja za ritjo, ga pa ne zanima. Veš tista stvar na vrhu-sredini, v katerem s vidi tvoja faca, ti pokaže dogajanje zadaj, če ga znaš pravilno naštimat in včasih je potrebno pogledat v to čudno reč. Temu se reče vzvratno ogledalo.

c23po - Vi se morate zavedat, da se velikorat najde posameznik, ki tekega, počasnega tempa vožnje ne prenese in naredi kažin (kar niti ni tako redko), zato je potrebno ravno to, da se take prekrške prekine, kar in kako veleva tudi zakon, tako, kot prehiter plača, če se ga ulovi, bi morali plačati tudi počasni, če se ne znajo umikat, v vsakem primeru je večja nevarnost počasna kolona za tiste, ki jo srečujejo, kot pa divjanje po prazni AC. Povdarjam na prazni, ne splošnega divjanja, kjer koli, kar tudi počno nekateri.
Nikjer nisem pisal, da prehitevajoči ni kriv, pišem, da je moralni krivec za eventualne hude posledice, prvi, ki je vozil kar nekaj časa v prekršku, vi pa trdite, da ni čisto nič kriv, ker ima pravico vozit tako kot vozi. Zakaj potem meni ne priznate pravice, da vozim hitreje, ko nikogar ne ogrožam in ne bom povzročil nekaj mrtvih zaradi čelenga trčenja?
A se vi zavedate, kaj sploh pišete. Moja hitrejša vožnja ni v redu, ampak enako ni v redu dolgo vlačenje kolon za seboj, celo bolj nevarno zna bit. Govorim samo o tem, da je veliko omejitev nelogičnih in nestrokovnih, vemo pa kje se omejitve sprejemajo in tam prometnih strokovnjakov, po navadi ni. Če bi bili, bi v SLO že zdavnaj imeli poligon, ki bi omogočal tudi najvišje hitrosti izven rednega prometa, stroški bi bili manjši, kot so stroški, ki jih povzročijo nesposobni vozniki, ki ne vejo kje je njihova PH. Nikoli nisem trdil, da pomenim kakršno koli referenco, lahko pa po toliko prevoženih km in nešteto rešenih kritičnih situacijah, zaradi napak drugih podam kakšno mnenje o prometni varnosti, saj nimam nobene packe v 55 letih aktivne udeležbe v prometu.
Ko je bilo možno, sem se umaknil, takrat pa je totalno ponorel s hupanjem in gestikuliranji, zato sem se odpravil za njim, da razčistiva nesporazum in sva mirno ga, še kaj na to temo? Razumem, da vam ni jasno, da vam v zvezi PH ni čisto nič jasno.

val46 - Razlika je v tem, da sem se jaz umaknil, ko je bilo to možno!
Delo krepa človeka

Pithlit ::

predi je izjavil:

c23po je izjavil:

Predlagam, da enkrat za vselej zapremo zgodbo o obvladovanju tistih na 2 m od odbijača. Na tem linku piše vse.
Ne. Vozi se tako, kot se voziš vedno, za ostalo pa naj poskrbijo nadzorni organi s pooblastili, ki jih vsi skupaj za to plačujemo.

Torej lahko (karikiram) pobijaš folk, za to da nehaš pa naj poskrbijo nadzorni organi s pooblastili ki jih vsi skupaj plačujemo. Gotcha.
Life is as complicated as we make it...

Pithlit ::

Solatko, a si ti res tolk blesav al se sam delaš? Kako je lahko človek tak kreten meni nikoli ne bo jasno. No, mogoče po lastni izbiri... ampak to naredi vse še za par stopenj slabše. Prilagojena hitrost je lahko vse od 0km/h pa tja do omejitve hitrosti. Vse kar je izven tega razpona je neprilagojena hitrost. Pa pazi to, v določenih primerih je neprilagojena hitrost mogoča tudi znotraj tega razpona. Ti nimaš kaj razpredat o temu pa folku pamet solit. Če se voziš nad (ali pod, v določenih primerih kjer je najnižja dovoljena hitrost določena) omejitvijo, se po vseh definicijah voziš z neprilagojeno hitrostjo.

Ponovno, nehaj najedat ker se bosta tisti tvoji dve preostali možganski celici med sabo pobili tko da ne bo nobena od njiju dosegla tretjega mesta. Obe bosta ostali brez medalje.
Life is as complicated as we make it...

GupeM ::

solatko je izjavil:

GupeM - Kako bi izgledalo to, je pač neka fantazija, ki se praviloma ne dogaja in ravno zato, da kaj takega naprej preprečim, sem hitrost znižal na primerno, pri 20km/h mi še pri avtu nebi naredil totalke, pri 70 pa bi bila druga pesem. To je bil pač extremen primer nestrpnosti in mladostniške evforije, ki na cesto ne spada. Sicer sem se čudil, ko sem prišel v MB, da omejitev 70 pomeni za domačine, vožnja okoli 100, da so zadovoljni, vendar je bilo drugim dovolj vžig smerokazov, da so se spravili na konkretno razdaljo, pri temu pač ne.

Aha, s tem ko nekoga jebeš v glavo z 20 km/h, bi ti poskrbel, da model ne bo popizdil in te zrinil s ceste? Mogoče celo v skupino otrok? Ti si res zblojen. Ko bi te nasadil pri 20 km/h in ne bi popustil, ampak bi te rinil, bi ti naredil takšno totalko, da zase ne bi vedel. Zraven bi pa še pobil nedolžne otroke, za katerih smrt bi bil ti moralno odgovoren.

predi ::

Pithlit je izjavil:

predi je izjavil:

c23po je izjavil:

Predlagam, da enkrat za vselej zapremo zgodbo o obvladovanju tistih na 2 m od odbijača. Na tem linku piše vse.
Ne. Vozi se tako, kot se voziš vedno, za ostalo pa naj poskrbijo nadzorni organi s pooblastili, ki jih vsi skupaj za to plačujemo.

Torej lahko (karikiram) pobijaš folk, za to da nehaš pa naj poskrbijo nadzorni organi s pooblastili ki jih vsi skupaj plačujemo. Gotcha.
Z moje perspektive, da. Morda bi moral (za novince v tej temi) omeniti, da vedno vlagam napor v vožnjo, ki je v skladu z družbenim konsenzom zgledne vožnje, enako pa pričakujem tudi od vseh drugih okoli sebe. Ko zgoraj pravim "vozi tako kot vedno" mislim takšno vožnjo, ker zame drugačna sploh ne obstaja. Članek je namreč namenjen zglednim voznikom. Z zaključki v njem se, kot rečeno, ne strinjam. Sovražim "biti na poti". Z doslednim spoštovanjem predpisov med drugim dosežem ravno to, da nisem nikoli nikomur "na poti". Ostalo so anomalije, ki jih je potrebno iz sistema izločiti, in to je tisto, za kar vsi skupaj plačujemo.

matic492 ::

Mene so učili v avtošoli, da se "hitrejšemu" umakneš, če te zadaj živcira. Jaz tako vozim, da me avti redko kdaj prehitijo, motoristom pa vedno dam prostor in nakažem da jih vidim, da gre lepo mimo. In po mojih izkušnjah se veliko ljudi umika, še posebej po kakih zavitih cestah, ko vidijo da hočem peljat ovinke 2x hitreje kot oni (mislim saj ljudje sploh ne morejo več kot 30 skozi kake seprentine v svojih 3 tonskih SUVjih). Nazadnje sta se mi prejšnji vikend ravno 2 Audi SUVja umaknila na pohorju. Tudi avtobusi se umikajo, če si sam za njimi, meni so se skoraj vedno.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matic492 ()

mirator ::

Zame je talent na cesti tip, ki sem ga danes opazil. V križišču je na voznem pasu ustavil vozilo, sicer pred prehodom za pešce, izstopil in pustil na stežaj odprta voznikova vrata, ter se skoraj pol ure z nekom pogovorjal na pločniku. To, da je občasno za njegovim vozilom nastajala gužva, ga niti malo ni zanimalo.

Pithlit ::

matic492 je izjavil:

Mene so učili v avtošoli, da se "hitrejšemu" umakneš, če te zadaj živcira. Jaz tako vozim, da me avti redko kdaj prehitijo, motoristom pa vedno dam prostor in nakažem da jih vidim, da gre lepo mimo. In po mojih izkušnjah se veliko ljudi umika, še posebej po kakih zavitih cestah, ko vidijo da hočem peljat ovinke 2x hitreje kot oni (mislim saj ljudje sploh ne morejo več kot 30 skozi kake seprentine v svojih 3 tonskih SUVjih). Nazadnje sta se mi prejšnji vikend ravno 2 Audi SUVja umaknila na pohorju. Tudi avtobusi se umikajo, če si sam za njimi, meni so se skoraj vedno.

Jaz se tudi umaknem ko v špeglu vidim pore na nosu za mano vozečega. Zanimivo kako se meni noben ne umika, tudi če jih, očitno hitrejša, na cesti dohitim. Mogoče zato ker se ne zalimam na odbijač (ampak vozim na meni prijetno varni razdalji) pa ne rinem čist do sredinske črte in nervozno trzam zraven.
Life is as complicated as we make it...

WizzardOfOZ ::

mirator je izjavil:

Zame je talent na cesti tip, ki sem ga danes opazil. V križišču je na voznem pasu ustavil vozilo, sicer pred prehodom za pešce, izstopil in pustil na stežaj odprta voznikova vrata, ter se skoraj pol ure z nekom pogovorjal na pločniku. To, da je občasno za njegovim vozilom nastajala gužva, ga niti malo ni zanimalo.


Vsedeš se v njegov avto in se odpelješ pa ga pustiš na kakem parplacu od trgovine, kjer je za plačat parkirnina.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

matic492 ::

Pithlit je izjavil:


Jaz se tudi umaknem ko v špeglu vidim pore na nosu za mano vozečega. Zanimivo kako se meni noben ne umika, tudi če jih, očitno hitrejša, na cesti dohitim. Mogoče zato ker se ne zalimam na odbijač (ampak vozim na meni prijetno varni razdalji) pa ne rinem čist do sredinske črte in nervozno trzam zraven.



Očitno se boš morala začet limat na odbijač in nervozno trzat :))
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Pithlit ::

Jaz nimam problemov vozit počasi. Verjetno ima človek pred mano kak razlog za počasnejši vožnjo. Se ne obremenjujem s tem. Grem pač mimo ko lahko to varno storim. Sej ni težko.
Life is as complicated as we make it...

matic492 ::

Ja, se strinjam. Meni je v vseeno ali me kdo spusti ali ne, samo napisal sem, da to ljudje delajo. Po mojih izkušnjah v tujini še bolj, v Grčiji, na delih kjer ni bilo AC ampak samo magistrala so se tovornjaki/kombiji konstantno umikali vsem avtom.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

IgorCardanof ::

https://www.zurnal24.si/avto/konec-popu...

Zanimivo. Srbi tretirajo 210km/h na avtocesti huje kot pa 90 km/h v 30 coni. Čestitke.

Imamo kakega pogumneža, ki bo to razmišljanje branil tako kot branite vse zapisane omejitve?
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

Zgodovina sprememb…

solatko ::

Pithlit - Kdo od naju je blesav, ne bova vedela brez obiska strokovnjaka, kar se tiče PH pa mora ta bit vedno, če hočeš bit varen in varovati druge, gre za realno kategorijo in ne namišljene omejitve. Večina nesreč se zgodi zaradi NPH, kot ugotavljajo policaji in potrjuje statistika, s PH nesreč ni pa naj bo v ali izven omejitve. PH ni administrativna kategorija, temveč hudo resna zadeva, ki rešuje življenja. Ne boš verjela, ampak večina voznikov na nujni vožnji vozi s PH (njihovim zmožnostim), ne glede na omejitev hitrosti, po vaše bi se morali vsi razkantat, saj vozijo preko OH, torej z NPH in predstavljajo izjemno nevarnost v prometu. Treba je to ukint, saj povzročijo, baje, veliko mrtvih.

GupeM - Zate je prilagajanje hitrosti razmeram na cesti jebanje v glavo in potem razlagaš, da osnove PH poznaš. Dej se mal zamisli, kaj bi v podobnem primeru storil ti.

maticb492 - Če bi bilo kam, bi šel že on po desni mimo mene, brez, da storim kakršen koli manever, tako se namreč vozi na mestnih štiripasovnicah, kjer sta vozna pasova enakovredna, tako se tudi mene učil, ravno tako me je inštruktor naučil, da se v takem primeru, kot je bil moj, postopoma znižuje hitrost, da je vožnja zopet v PH.

IgorCardanof - S Srbi malo pretiravaš, z 90 v coni 30, te policaj ustreli ali kak pešec.8-)
Delo krepa človeka

c23po ::

Solatko, ponovimo: vozniki na nujni vožnji imajo modre lučke, sireno, šolanje; PH je vedno manjša od OH; tudi administrativno je OK; počasne na začetku kolone je manjša nevarnost od zdraharja; podobne ceste niso enake, zato so različno regulirane; z urejanjem prometa se ukvarjajo strokovnjaki in ne bedaki; vozniki niso sposobni oceniti lastne PH; PH ni edino merilo za varno vožnjo; svoje mnenje lahko napišeš kadarkoli in mi ga lahko kritiziramo vsakič, ko se ponavljaš, s tem ne trdimo, da si slab voznik, trdimo, da pišeš brez, da bi bolje premislil.

Da bi ti zadnje ponazoril, vprašanje zate: trdiš, da si z vožnjo 20 km/h naredil najbolje za varnost sebe in kretena za teboj. OK, prav imaš. Kaj je pa z za vami vozečimi, ki so nič hudega sluteč naleteli na dva počasneta?

GupeM ::

solatko je izjavil:

GupeM - Zate je prilagajanje hitrosti razmeram na cesti jebanje v glavo in potem razlagaš, da osnove PH poznaš. Dej se mal zamisli, kaj bi v podobnem primeru storil ti.

To ni prilagajanje hitrosti razmeram na cesti, ampak jebanje v glavo. Bi moral še bolj zmanjšati hitrost. Pri 20 km/h bi namreč varnostna razdalja morala znašati 11 metrov. Ker je tip za tabo vozil bojda samo na dveh metrih razdalje, bi moral hitrost zmanjšati na 4 km/h. Šele takrat se lahko začnemo pogovarjati o tem, da si skrbel za varnost. Do takrat gre pa samo za jebanje v glavo.

Pithlit ::

solatko je izjavil:

Pithlit - Kdo od naju je blesav, ne bova vedela brez obiska strokovnjaka, kar se tiče PH pa mora ta bit vedno, če hočeš bit varen in varovati druge, gre za realno kategorijo in ne namišljene omejitve. Večina nesreč se zgodi zaradi NPH, kot ugotavljajo policaji in potrjuje statistika, s PH nesreč ni pa naj bo v ali izven omejitve. PH ni administrativna kategorija, temveč hudo resna zadeva, ki rešuje življenja. Ne boš verjela, ampak večina voznikov na nujni vožnji vozi s PH (njihovim zmožnostim), ne glede na omejitev hitrosti, po vaše bi se morali vsi razkantat, saj vozijo preko OH, torej z NPH in predstavljajo izjemno nevarnost v prometu. Treba je to ukint, saj povzročijo, baje, veliko mrtvih.

Ti si en navaden kreten. Je en mičken razlike med supermenom ki sliši na ime solatko, pa usposobljenimi ljudmi ki so na nujni vožnji. Pa tudi ti ljudje (z vsemi potrdili in olajševalnimi okoliščinami - nujna vožnja...) so še vedno zavezani spoštovanju cpp. Ne boš verjel, ampak če gre kdorkoli od teh (s vsemi lučkami in sirenami) skozi rdečo in povzroči nesrečo... bo on kriv. Pravzaprav lahko ignoriraš "skozi rdečo". Če zaradi prehitre vožnje (torej nad omejitvijo) povzroči nesrečo, bo ravno tako kriv kot vsi ostali.

So pa v vsakem primeru neprimerno bolj usposobljeni za njihovo početje kot si ti. In imajo opremo, ter zakonsko podlago, za njihovo početje. Česar ti nimaš. Ti uporabljaš samo kretenske izgovore da lahko opravičuješ svoje kretensko in nevarno obnašanje na cesti. Bodi deci in priznaj da si navaden bully. Ker vsi to že vemo. Navaden narcisoiden arogantnež.
Life is as complicated as we make it...

solatko ::

GupeM - Vedno večji kreteni, pri 20 so posledice nesreče manjše, kot pri 70.

Pithlit - Reče kreten. Nobene razlike ni med usposobljenimi vozniki, vsi so sposobni voziti hitro, razlika je v situacijah, nekateri vozijo hitreje na PRAZNI CESTI, drugi pa morajo vozit hitreje, ker so na nujni vožnji. Predvsem se morajo vsi držati tempa svoje usposobljenosti ustavit vozilo, ko gre kaj narobe, torej voziti s prilagojeno hitrostjo skladno s svojimi sposobnostmi (in ostalimi zahtevami PH), vendar zaradi vašega trmoglavljenja z OH, nihče ne vozi s PH, takoj, ko za 1km/h preseže ADMINISTRATIVNO omejitev hitrosti, torej postanejo vsi na nujni vožnji, potencialni morilci, saj je za večino prometnih nesreč kriva NEPRILAGOJENA HITROST.
Zato vam razlagam, da OH ni kategorija PH in, da mora voznik voziti s PH ne glede na njegovo trenutno hitrost. Administrativno, pravniško imate morda celo prav, v realnem življenju in udejstvovanju v prometu pa brcate v temo in kažete, da nimate pojma, kako in koliko ste usposobljeni za udeležbo v prometu, kadar in ko gre kaj narobe. Večina voznikov, glede na svoje znanje in izkušnje, dnevno vozi večino časa z NPH in, ko se karkoli zgodi, poči.
Razlika je samo v tem, da vozniki na nujni vožnji ne plačajo kazni in ne pridobijo KT, mene bi pa oglobili in v določenih primerih vzeli VD, kar se pa usposobljenosti tiče, je pa tako, da nikoli ne veš, kdo ima kljub temu, da ni profesionalec, vrhunsko znanje.
Delo krepa človeka

Pithlit ::

Tebe bi blo treba oglobit že zato ker ne veš o čem govoriš. Pa se še kar oglašaš. In dejansko se zdiš samemu sebi izredno brihten.
Life is as complicated as we make it...

val46 ::

solatko je izjavil:

GupeM - Vedno večji kreteni, pri 20 so posledice nesreče manjše, kot pri 70.


Seveda so...kot so tudi pri 90 manjše kot pri 120 na magistralkah ali pri 130 manjše kot pri 200+ na avtocestah. Lepo da končno razumeš, da nižja kot je hitrost, lažje so posledice nesreče, predvsem pa je manjša verjetnost, da do njih sploh pride!

GupeM ::

solatko je izjavil:

GupeM - Vedno večji kreteni, pri 20 so posledice nesreče manjše, kot pri 70.

Kar seveda ne drži, če tisti za tabo pelje 71 km/h. V tem primeru bo posledica nesreče precej večja, če boš ti spredaj peljal 20, kot če bi peljal 70.

solatko ::

val46 - Če voziš s PH ni nobene verjetnosti, da do nesreče pride, torej tudi posledic ni.

GupeM - Imaš še kakšno bolj idiotsko? Če bi tisti za menoj vozil 71 in nebi skupaj z menoj zniževal hitrosti, bi se mi v rit zakantal že pri mojih 69 km/h. Saj me ni hotel zrint iz ceste, enostavno mu je bila hitrost v omejitvi prenizka, hotel je hitreje, jaz sem bil tisti idiot, ki je hotel voziti na zgornjem robu omejitve. Ker sem bil zaradi njegovega obnašanja ogrožen, sem naredil edino, kar je v taki situaciji pravilno, dal sem nogo z gasa in hitrost se je počasi znižala, potem je bilo krožišče in po izvozu je šel na levi pas in z hupanjem, ter gestikulacijo povzročil, da sem šel za njim in ga povprašal, kaj je sploh hotel.
Delo krepa človeka

rosomah ::

jezusmarija..... spet jaz.... :P
PH ne obstaja nad OH....... o, sveta preproščina!
pa naj bo cesta prazna , polna šodra, makadam, zlata, srebrna.........
:)

IgorCardanof ::

Se mi zdi, da ste malo preveč kritični/dramatični glede "PH ne more biti nad OH". Najbolj očiten primer so seveda izvozi z avtoceste oziroma uvozi na avtocesto, kjer je vsakemu jasno, da 40 km/h na uro ni primerna omejitev za 90% vseh teh izvozov/uvozov.

Tako da ja. Ne bit tako trmoglavi.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

Zgodovina sprememb…

c23po ::

Vsakemu, ki mu ni jasna neka sistemska ureditev, mora biti jasno, da mu nekaj ni jasno.

Sedaj isto v slovenščini: Če ti nekaj ni jasno, vprašaj! Ne trdi, da si najbolj pameten.

Še bolj preprosto: vprašaj zakaj je tako, mogoče ti kdo odgovori.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: c23po ()

IgorCardanof ::

Ne bos posluslal, da ni crno in belo, ampak celoten spekter sive vmes?

Sicer pa ja, me zanima zakaj je za tistih 200-500m omejitev 40?
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

Tidule ::

Ce bi bil pismen bi lahko v tej temi odgovor na to vpradanje ze prebral. Poleg ocitnega, kar ti omenjas (doloceni izvozi konstrukcijsko niso primerni za visje hitorsti) je tudi psiholoski efekt, da se mozgani prilagodijo na bistveno nizjo hitrost prometa in se lazje prilagodi voznikovo dojemanje hitrosti.

mirator ::

je tudi psiholoski efekt, da se mozgani prilagodijo na bistveno nizjo hitrost prometa in se lazje prilagodi voznikovo dojemanje hitrosti.
To ni čisto res. Omejitev hitrosti na 40 km/h je preprosto zaradi tega, da ne moreš na konec izvoza, kjer je ali križišče s prednostno cesto ali semaforizirano križišče, pridirjati s hitrostjo 130 km/h.
Res pa nastane psihološki efekt po znižanju hitrosti, ker se ti zdi, da skoraj stojiš.
Očitno pa nekaterim delajo izvozi težave, ker tako kot se ne znajo postaviti v križišču, tudi pri izvozih mislijo, da se do znaka omejitve pripeljejo s potovalno hitrostjo.
Sicer je povsem preprosto. Do začetka izvoza se pripelješ s potovalno hitrostjo (dokler si na voznem pasu ne zmanjšuješ hitrosti). Takoj ko zapelješ na pas za izvoz začneš hitrost zmanjševati tako, da je pri znaku omejitve 40km/h.

ZveeZ ::

mirator je izjavil:


Sicer je povsem preprosto. Do začetka izvoza se pripelješ s potovalno hitrostjo (dokler si na voznem pasu ne zmanjšuješ hitrosti). Takoj ko zapelješ na pas za izvoz začneš hitrost zmanjševati tako, da je pri znaku omejitve 40km/h.

Ne vem, ce je to izvedljivo.
Po komentarjih sodec sta le 3 variante:
- sposoben voznik: gres z nezmanjsano hitrostjo mimo znaka in bremzas, ko je to potrebno.
- forumska teorija nesposobneza #1: vozis z nezmanjsano hitrostjo do znaka ter pohodis bremzo na polno
- forumska teorija nesposobneza #2: hitrost zmanjsas ze na voznem pasu, da lahko na zaviralnem takoj dosezes 40 in se s to hitrostjo zapeljes do in mimo znaka

IgorCardanof ::

Tidule je izjavil:

Ce bi bil pismen bi lahko v tej temi odgovor na to vpradanje ze prebral. Poleg ocitnega, kar ti omenjas (doloceni izvozi konstrukcijsko niso primerni za visje hitorsti) je tudi psiholoski efekt, da se mozgani prilagodijo na bistveno nizjo hitrost prometa in se lazje prilagodi voznikovo dojemanje hitrosti.


Psiholosko super deluje tudi pri viljucevanju na avtocesto, zato da se vozniki potem lazje vkljucijo na vozni pas pri 60 na uro.
A imas se kak iz riti privlecen argument?
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

T440 ::

Solatko ali pa kak kamerad v akciji?
Devetinsedemdesetletni voznik namreč policistom ni vedel povedati svojih osebnih podatkov, med drugim je imel tudi težave z orientacijo, saj ni vedel, kje se nahaja. Policisti so zato poklicali svojce, da so prišli po njega in ga odpeljali domov.
https://siol.net/novice/slovenija/po-zm...
Zdaj, glede na to, da ni povzročil nesreče, predvidevam da je po solatkotovih kriterijih vozil s prilagojeno hitrostjo (PH TM) in bil posledično varen udeleženec v prometu ter žrtev policijskega nasilja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: T440 ()

Tidule ::

IgorCardanof je izjavil:

Tidule je izjavil:

Ce bi bil pismen bi lahko v tej temi odgovor na to vpradanje ze prebral. Poleg ocitnega, kar ti omenjas (doloceni izvozi konstrukcijsko niso primerni za visje hitorsti) je tudi psiholoski efekt, da se mozgani prilagodijo na bistveno nizjo hitrost prometa in se lazje prilagodi voznikovo dojemanje hitrosti.


Psiholosko super deluje tudi pri viljucevanju na avtocesto, zato da se vozniki potem lazje vkljucijo na vozni pas pri 60 na uro.
A imas se kak iz riti privlecen argument?

Niso biseri za svinje, ce pojma nimas je skoda da z vsakim postom dokazujes svoje neznanje.

In ja logika deluje v obe smeri, zato se pricakuje od ljudi, da cim hitereje (in ne cim pocsneje kot bedak razlagas) pospesijo na potovalno hitrost, ko se vkljucujejo na avtocesto.

Pac nesposobni kreteni, ki niste sposobni upostevat nekaj tako bazicnega kot je omejitev hitrosti, rabite za svoje idiotsko obnasanje 500 razlicnih izgovorov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

IgorCardanof ::

Torej če greš dol z avtoceste, potem blagodejno vpliva, da zmanjšaš hitrost, ko greš pa na avtocesto, pa blagodejno vpliva, da hitro pospešiš gor?

Morda pa je razlog, da toliko pišeš po slotechu, ker pri argumentiranju na sodišču te najbrž vsak povozi.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

ZveeZ ::

IgorCardanof je izjavil:

Torej če greš dol z avtoceste, potem blagodejno vpliva, da zmanjšaš hitrost, ko greš pa na avtocesto, pa blagodejno vpliva, da hitro pospešiš gor?

Morda pa je razlog, da toliko pišeš po slotechu, ker pri argumentiranju na sodišču te najbrž vsak povozi.

Zakaj sploh enačiš zaviralni pas s pospeševalnim oz izvoze na AC z uvozi?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZveeZ ()

IgorCardanof ::

Ne govorimo o zaviralnem in pospeševalnem pasu. Govorimo o 40 km/h omejitvi na izvozih in uvozih na avtocesto. Dobro, na nekaterih odsekih je to popolnoma logično in vredu. Na dosti teh pa ni. In naš odvetnik je argumentiral, da je to zato, da se psihološko pripraviš na nižjo hitrost. In hkrati je tudi povedal, da pri uvozu na avtocesto pa to psihološko pomaga, da potem v najhitrejšem možnem času pospešiš na hitrost 110 km/h.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

Tidule ::

IgorCardanof je izjavil:

Torej če greš dol z avtoceste, potem blagodejno vpliva, da zmanjšaš hitrost, ko greš pa na avtocesto, pa blagodejno vpliva, da hitro pospešiš gor?

Morda pa je razlog, da toliko pišeš po slotechu, ker pri argumentiranju na sodišču te najbrž vsak povozi.


Mene fascinira, da si sploh sposoben napsisat več kot 10 znakov, glede na odsotnost vsakega zametka inteligence.

Ja, ko dalj časa voziš 130 km/h je definitivno smiselno, da se ob izhodu hitrost bistveno zmanjša preden nadaljuješ vožnjo, ker to vpliva na dojemanje hitrosti. Kaj imajo s tem tvoje blodnje, da bi se moral na avtocesto vključevat z 60 km/h pa ne vesta ne ena ne druga možganska celica, ki ju premoreš.

Torej če greš dol z avtoceste, potem blagodejno vpliva, da zmanjšaš hitrost, ko greš pa na avtocesto, pa blagodejno vpliva, da hitro pospešiš gor?


A hočeš povedat, da ti raje pospešuješ ko zapuščaš avtocesto in zaviraš ko se vključuješ? Ja verjamem, da to na bedake to blagodejno vpliva.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

IgorCardanof ::

Seveda pomaga. Najprej 90 vozis po regionalni, potem zaviraš na 40 na uvozu in potem se lahko lepo počasi vkljucis na avtocesto, ko si navajen na nižjo hitrost.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

Tidule ::

IgorCardanof je izjavil:

Seveda pomaga. Najprej 90 vozis po regionalni, potem zaviraš na 40 na uvozu in potem se lahko lepo počasi vkljucis na avtocesto, ko si navajen na nižjo hitrost.

Torej je zdaj uradno, da sta se od hudega obeslili še zadnji dve možganski celici?

ZveeZ ::

Po mojem ne prideta na enako valovno dolzino ker si pri taki debati vsak predstavlja dolocen izvoz/uvoz, ki je pa razlicen on tistega, ki si ga predstavlja sogovornik.

Najlazje bi bilo podati gmaps link do odseka z "neprimerno" omejitvijo, ker se bo lazje argumentiralo ali je omejitev primerna ali ne.

matic492 ::

Zakaj sploh iščete razlage?

Jaz kršim omejitve hitrosti praktično vsakič, ko se peljem z avtom. Samo ne vem zakaj bi moraliziral o tem na forumu. Vem kakšna je omejitev, in vem da jo kršim - to ja pa to.

Če ti kaj na uvozu ne paše, pač krši omejitev.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matic492 ()

mirator ::

ZveeZ je izjavil:

Po mojem ne prideta na enako valovno dolzino ker si pri taki debati vsak predstavlja dolocen izvoz/uvoz, ki je pa razlicen on tistega, ki si ga predstavlja sogovornik.

Najlazje bi bilo podati gmaps link do odseka z "neprimerno" omejitvijo, ker se bo lazje argumentiralo ali je omejitev primerna ali ne.
Ne gre za isto valovno dolžino ampak zato, da je @Tidule ustrelil kozla,
Poleg ocitnega, kar ti omenjas (doloceni izvozi konstrukcijsko niso primerni za visje hitorsti) je tudi psiholoski efekt, da se mozgani prilagodijo na bistveno nizjo hitrost prometa in se lazje prilagodi voznikovo dojemanje hitrosti.
@IgorCardanof pa mu je odgovoril s provokativnim vprašanjem, kar je @Tidulu dvignilo "pokrov".
Pač debata anonimnežev na nivoju osnovnošolcev do nekje tretjega razreda.

Tidule ::

Je povedal z dodano vrednostjo in argumentacijo petletnika.

c23po ::

Ja, prekleto težko mora biti s 130 km/h zapeljati na odstavni pas, zmanjšati hitrost na 40 km/h in varno zapeljati v nepregledni ovinek, za katerim verjetno nekdo čaka, da se bo vključil na regionalko. In potem un najde 4 drugačne razlage, zakaj je rešitev napačna, samo tega preprostega se ne utegne domisliti.

Vsem, ki se vam ljubi ukvarjati z omejitvami na privozih ali odcepih iz avtocest pa tema za premislek: ko bi vas enkrat odneslo iz radija priključka kjer bi bila omejitev višja, bi zamudili priložnost tožiti projektanta za nerealno omejitev? Preden kakšen Solatko začne vpiti, da so projektanti abervezniki, se ponovno spomnimo domžalskega izvoza, kjer je bilo potrebno za "stručkote v obvladovanju vozila in dinamični vožnji" navkljub omejitvam in znakom vseeno izgraditi izletno cono. Pogruntal jo je "aberveznik", ker "stručkotu" lahko upravičeno zmanjka asfalta, ko s prehitevalnega ostro zavije na izvoz.

c23po ::

matic492 je izjavil:

Zakaj sploh iščete razlage?

Jaz kršim omejitve hitrosti praktično vsakič, ko se peljem z avtom. Samo ne vem zakaj bi moraliziral o tem na forumu. Vem kakšna je omejitev, in vem da jo kršim - to ja pa to.

Če ti kaj na uvozu ne paše, pač krši omejitev.

Moj sosed je tudi tako mislil. Pijan je povzročil nesrečo v kateri je umrl sovoznik, bratranec.
Pošteno je odslužil kazen na odprtem oddelku, po noči sanjal bratranca, zaradi vesti, ki ga je pekla svojim otrokom od ust jemal, da je njegovim plačeval kolikor je lahko. Se zapil. Štrik. To je pa to.

matic492 ::

c23po je izjavil:


Moj sosed je tudi tako mislil. Pijan je povzročil nesrečo v kateri je umrl sovoznik, bratranec.
Pošteno je odslužil kazen na odprtem oddelku, po noči sanjal bratranca, zaradi vesti, ki ga je pekla svojim otrokom od ust jemal, da je njegovim plačeval kolikor je lahko. Se zapil. Štrik. To je pa to.


Kaj ima vožnja nad OH skupnega z vožnjo pod vplivom alkohola?
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

c23po ::

Tudi dovoljena količina alkohola v krvi je le omejitev.
Pa relativiziral si otroke in štrik.

matic492 ::

Je, ampak nima nobene veze z omejitvijo hitrosti v kontekstu mojega posta.

Ker potem bi lahko napisal, da je nekdo pač šel v kontra smer po avtocesti

Jaz sem pač realen in se ne delam angelčka... danes sem v coni 50 peljal v koloni 5+ vozil 55-60kmh.

Pri uvozu na avtocesta (2 avta prd mano) smo imeli 80km/h ob tabli 40.

Mislim, če hočeš pač primerjaj z vožnjo pod vplivom, meni je vseeno :)
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matic492 ()

c23po ::

Ah, se opravičujem. Podobno se nikakor ne more zgoditi v tvojem kontekstu.
Ker ti, ko prekoračiš hitrost, to počneš kor stručko. Nendajebivi.

matic492 ::

Kot rečeno, pač napišem ralno, in verjetno vas je tu 90%+, ki čisto enako kršite omejitve kot jaz, eni manj, eni več.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

c23po ::

So what? Če ti to napišeš realno, to je potem OK? Štrik tudi?

Še dodatek: sploh ni verjetno, da nas je tukaj 90% takšnih ali drugačnih. To je utvara za ustvarjanje izgovora.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: c23po ()
««
265 / 309
»»