» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
231 / 322
»»

Tidule ::

če tako sam pred sabo opravičuje svojo nesposobnost na cesti, je to predvsem tvoj problem.

GenZNPC ::

Vas papeze bi dali 1000 komadov na AC v simulacijo bi en bil bolj pameten od drugega, vsak bi citiral CPP namesto, da bi se enostavno premaknil in promet tekel naprej.
Pa sekunde prestevali, presojali v tri krasne.

Tidule je izjavil:

če tako sam pred sabo opravičuje svojo nesposobnost na cesti, je to predvsem tvoj problem.

Hmmm, i don't care, dokler je moja povprecna hitrost in dinamika visja od tvoje.
Namesto filozofiranja se jaz dejansko premikam.
skibidi

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GenZNPC ()

MetalLord ::

Jaz sem danes delal, če je bilo že ravno govora o tem. Od 21 do 23 sem lahko preštel skoraj celo pot, sem pa tja do 22.
Tudi med prehitevanjem tovornjaka je bilo 22, ampak se mi pri 120 km/h ni zdelo da bi imel pred sabo 50m (oz. kolikor bi že moral imeti), ampak prej 3x manj. Saj je tovornjak dolg samo 15m, pa ponavadi ga trije naenkrat prehitevajo. No zdaj je že toliko nelogičnosti da bom za zdaj nehal.
Meni drugače ni problem držati varnostne, ker imam močnejši avto in BP pospešim potem nazaj. Za ostale ki držijo bolj konstantno hitrost mi ni jasno kaj je bolje, ali da so si bližje pri 120 km/h ali pa bolj oddaljeni, ampak mora vsak zmanjšat za ene 10 km/h.

GenZNPC ::

Glede na to kake pisete bi boljse da se vozite z vlakom.
skibidi

Tidule ::

GenZNPC je izjavil:

Vas papeze bi dali 1000 komadov na AC v simulacijo bi en bil bolj pameten od drugega, vsak bi citiral CPP namesto, da bi se enostavno premaknil in promet tekel naprej.
Pa sekunde prestevali, presojali v tri krasne.

Tidule je izjavil:

če tako sam pred sabo opravičuje svojo nesposobnost na cesti, je to predvsem tvoj problem.

Hmmm, i don't care, dokler je moja povprecna hitrost in dinamika visja od tvoje.
Namesto filozofiranja se jaz dejansko premikam.


ja, za razliko od tebe nisem vase zagledan egoist, ki gleda samo na svojo rit in mi je bolj kot merjenje ega za volanom pomembno, da je promet za vse udeležence tekoč in čim manj stresen. In edina stvar, ki jo jaz osebno lahko naredim glede tega, je da nisem del egoistične vase zagledane kulture, ki jo ti poosebljaš.

Za ostale ki držijo bolj konstantno hitrost mi ni jasno kaj je bolje, ali da so si bližje pri 120 km/h ali pa bolj oddaljeni, ampak mora vsak zmanjšat za ene 10 km/h.
Osnove fizike te naučijo, da če vozilo spredaj vozi 120 km/h, varnostna razdalja čisto nič ne vpliva na max hitrost s katero lahko voziš za njim.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

MetalLord ::

Tidule je izjavil:

Osnove fizike te naučijo, da če vozilo spredaj vozi 120 km/h, varnostna razdalja čisto nič ne vpliva na max hitrost s katero lahko voziš za njim.

Ja, ampak varnostna ti ponavadi ni kar podarjena, ampak jo moraš sam vzpostavit in če sta si pri 120 km/h preveč blizu (tudi če nisi sam kriv, recimo da zapelje eden pred tabo), ni druge kot da zmanjšaš hitrost, ti na 110, naslednji na 100 in tako dalje. Vozniki pri nas imajo povečini raje da so si bolj blizu. Če bi takole vsi zmanjševali hitrost, se vse skupaj ustavi, ker že tako redkokdo zna potem hitro pospešit nazaj.
Tako da te na AC še zastopim zakaj so si raje bližje. Saj jaz tudi večkrat pridem v situacijo kjer ne mislim zmanjševat na 100 samo da bi imel varnostno, pa s približanjem tudi malo priganjaš tistega spredaj, če bi vozil 50m za njim pri 100 km/h, se mu ne bi nikamor mudilo.

Teli na regionalki so pa res smešni:

GupeM je izjavil:

Je pa včasih prav zanimivo gledat na regionalnih in lokalnih cestah, kako folk vozi za kamionom/traktorjem/počasnetom. Brez prave varnostne razdalje trije ali štirje avti za kamionom. Naslednji ima potem ponavadi že lepo varnostno razdaljo, vozniki za njim pa tudi. Ampak tisti takoj za počasnejšim vozilom pa kot da je magnet na počasnem vozilu.

Teli trije ali štirje tako ali tako ne mislijo prehitet, tako da ne bodo nič prej na cilju če so si na 5m razdalji, torej kje je point da so si tako blizu. Sploh pa za prehitevanje pa sploh rabiš varnostno, ker tako dobiš lepšo preglednost ter že na svojem pasu lahko s pospeševanjem dobiš primerno hitrost za prehitevanje.
Spet enako kot na AC, če je samo eden pred mano, itak da malo približaš, da mu daš vedeti da bi šel rad hitreje, če vidiš da ne bo povišal hitrosti in ima previsoko hitrost, da bi ga prehitel, potem vseeno če spet vzpostaviš varnostno. Pa saj večina tako dela, na regionalki če sem drugi v koloni, nisem še nobenega imel na riti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MetalLord ()

Tidule ::

Ja, ampak varnostna ti ponavadi ni kar podarjena, ampak jo moraš sam vzpostavit in če sta si pri 120 km/h preveč blizu (tudi če nisi sam kriv, recimo da zapelje eden pred tabo), ni druge kot da zmanjšaš hitrost, ti na 110, naslednji na 100 in tako dalje. Vozniki pri nas imajo povečini raje da so si bolj blizu. Če bi takole vsi zmanjševali hitrost, se vse skupaj ustavi, ker že tako redkokdo zna potem hitro pospešit nazaj.

spet dokazuješ da nimaš pojma o tem kako deluje prometni tok. To kar opisuješ je posledica prekratke varnostne razdalje. Če držiš ustrezno varnostno razdaljo potem tudi nenadne dogodke, vozila ki zapeljejo vmes in podobno brez težav kompenziraš z minimalnimi spremembami hitrosti. Ravno kadar je varnostna razdalja premajhna pride do sunkovitih sprememb hitrosti, kot jih opisuješ in do zastojev.

GenZNPC ::

Tidule je izjavil:

GenZNPC je izjavil:

Vas papeze bi dali 1000 komadov na AC v simulacijo bi en bil bolj pameten od drugega, vsak bi citiral CPP namesto, da bi se enostavno premaknil in promet tekel naprej.
Pa sekunde prestevali, presojali v tri krasne.

Tidule je izjavil:

če tako sam pred sabo opravičuje svojo nesposobnost na cesti, je to predvsem tvoj problem.

Hmmm, i don't care, dokler je moja povprecna hitrost in dinamika visja od tvoje.
Namesto filozofiranja se jaz dejansko premikam.


ja, za razliko od tebe nisem vase zagledan egoist, ki gleda samo na svojo rit in mi je bolj kot merjenje ega za volanom pomembno, da je promet za vse udeležence tekoč in čim manj stresen. In edina stvar, ki jo jaz osebno lahko naredim glede tega, je da nisem del egoistične vase zagledane kulture, ki jo ti poosebljaš.

Za ostale ki držijo bolj konstantno hitrost mi ni jasno kaj je bolje, ali da so si bližje pri 120 km/h ali pa bolj oddaljeni, ampak mora vsak zmanjšat za ene 10 km/h.
Osnove fizike te naučijo, da če vozilo spredaj vozi 120 km/h, varnostna razdalja čisto nič ne vpliva na max hitrost s katero lahko voziš za njim.

Promet tece, se dobro da folk ne vozi 100% by the book.
skibidi

MetalLord ::

Tukaj sem našel zdaj simulacijo:
https://traffic-simulation.de/

Izgleda da mora biti za dober tok vse idealno, max hitrost ravno prava, varnostna razdalja ravno prava (0,6s je enako slaba kot 3s). Pomembna je tudi vljudnost ter kako redno se vračajo desno, to je bilo meni jasno že prej.
Ampak glejga, pospešek je pa bolje da je čim hitrejši, kar sem tudi jaz omenjal, da imam s hitrim avtom manj problemov z oviranjem toka, dokler je to samo pospešek in ne potem še vožnja pri visoki hitrosti.
Torej kje točno sem se jaz sploh motil? Dobro, nekaj sem govoril o tem da je bolje da so si med prehitevanjem vsi čim bližje, ampak to sem opazoval ostale, in se tudi pri majhni varnostni ostalih jaz lahko vozim 120 mimo tovornjaka. Edino včeraj ko so bili vmes še prikoličarji se je zmanjšalo na 110.

Dejstvo je da sam največ oviraš tok pri visoki hitrosti 160 celo pot samo na levem pasu, ali pa s počasno vožnjo 90-110 (pri 90 v bistvu podaljšaš dolžino tovornjaka), po možnosti da še prehitevaš s slabim pospeškom. Na drugo mesto bi dal pa izsiljevanje prednosti. Šele na tretje pa prekratko varnostno razdaljo.

MetalLord ::

No danes sem takoj dobil blendo, ker sem se pred pospeševalnim premaknil na prehitevalni pas, ampak spredaj desno sem imel pa enega za katerega sem predvideval da se bo moral pomakniti desno, tako da sem potem raje vozil 110 kot pa da bi pospešil 150 mimo njega. Ne vem, to je preprosto predvidevanje in defenzivna vožnja, nekateri mislijo da daš lahko kar povsod ful gas in bo kar bo. Itak da je šel potem levo pred mano. Če bi pa ta na desni pospešil pred mano, to bi bilo pa najbolje za prometni tok.

Drugače z vožnjo 120 in rednim umikanjem in prehitevanjem do 140 nimam praktično nič problemov. Pač da se še pohvalim kot val46, ampak on ni opisal kako vozi. Ker pri vožnji 140-160 ali pa pri 110 pa ne verjamem da je kdo brez problemov. Pri popoldanskih vožnjah kakšen mesec nazaj ko še ni bilo tujcev sem bil pri 120 sicer med počasnejšimi, ampak zjutraj in sedaj poleti ko so še tujci je pa 120 ravno povprečna hitrost s katero imaš najmanj problemov.

ZveeZ ::

MetalLord je izjavil:


Drugače z vožnjo 120 in rednim umikanjem in prehitevanjem do 140 nimam praktično nič problemov. Pač da se še pohvalim kot val46, ampak on ni opisal kako vozi. Ker pri vožnji 140-160 ali pa pri 110 pa ne verjamem da je kdo brez problemov. Pri popoldanskih vožnjah kakšen mesec nazaj ko še ni bilo tujcev sem bil pri 120 sicer med počasnejšimi, ampak zjutraj in sedaj poleti ko so še tujci je pa 120 ravno povprečna hitrost s katero imaš najmanj problemov.

Definiraj "problem". Jugovic, ki blenda iz BMWja to ni:)

DostMam ::

Dragi MetalLord, še enkrat: vaš problem so številke. Mislite, da hitrost obstaja le diskretno, v korakih po 10 km/h in se spreminja nezvezno. Mislite tudi, da vsi drugi morajo voziti točno po vaših režimih. Mislite, da vsi indikatorji hitrosti v avtomobilih delajo enako napako. Na teh neresnicah gradite svojo teorijo, ki se na koncu ne izide.
Priznati je treba, da pozitivno premišljujete o prometu, iščete rešitve in se poskušate prilagoditi.
Pa je čisto enostavno: relax!

MetalLord ::

nejc_nejc je izjavil:

Dajmo vsaj definirat voznjo za ritjo.

Zame je to takrat, ko vec ne vidim tablice od avta za menoj.

Jap, danes je tako prišel BMW za mano na izvozu AC, ampak sem imel še enega pred seboj, tako da nisem mogel hitreje. Vmes potem čez nekaj časa sem mu končno videl tablico namesto samo luči. Potem ko smo se vozili v prvi prestavi v koloni, je bilo pa šele sprejemljivo da je vozil tako blizu.
Tudi prej sicer ni bilo nič kritičnega, problem je če bi prišel še bližje.
Še en BMW prej je bil pa na AC, tudi je rad vozil za ritjo, sem se mu raje takoj umaknil, saj to vidiš že v ogledalu z njegovim pospeškom, kako hitro bi rad on šel.

Včeraj sem hotel najti rešitev za drug problem, domov moram vsak dan mimo dveh nakupovalnih centrov, eden iz leve, eden iz desne, da bi šel drugje je predaleč. Ko sem prišel počasi do priključka iz desne, je šel prvi itak pred mano, ampak tolk da sem moral povsem zmanjšat, pa precej po diagonali. Drugi je bil že malo na cesti, tako da sem ga raje obvozil, ampak pri tem je pa mislil da bom zavil levo in je speljal, jaz pa sem moral še bolj odviti v levo. In če bi bil že kdo nasproti, smo potem že trije skupaj, res pa da so 3 pasovi.
Tako da je kar jeba, moraš najti res tisto optimalno hitrost, ker če bi prišel z gasom, tisti prvi itak tudi ne bi čakal, ampak bi samo oba morala močno zavirati. Pa precej moraš zaupati tistim iz desne da ne bodo šli vate. Ampak zaenkrat še ne mislim voziti tako, da bom šel kar po svojem pasu tik ob njimi, je precej bolj riskantno kot po tako kot sem šel včeraj.

Enako previdno grem v krožnih do tretjega izvoza (okoli 30). In ne zastonj, ker je ravno včeraj eden priletel kot projektil vanj pred mano. Če bi imel jaz malo višjo hitrost (40), bi se moral pa ustaviti sredi krožnega. Če bi imel še višjo (50-60), neizogiben nalet.

DostMam je izjavil:

Dragi MetalLord, še enkrat: vaš problem so številke. Mislite, da hitrost obstaja le diskretno, v korakih po 10 km/h in se spreminja nezvezno. Mislite tudi, da vsi drugi morajo voziti točno po vaših režimih. Mislite, da vsi indikatorji hitrosti v avtomobilih delajo enako napako. Na teh neresnicah gradite svojo teorijo, ki se na koncu ne izide.

Moja številka 120 je že zato da lahko prevozim 2 tedna z enim tankom. Če se jaz nebi držal te številke, bi večkrat vozil 130-140 in se nebi izšlo. Zdaj imam še za 150km in moram samo še priti domov 35km. Pa sem redno prehiteval do 140, ampak tako, z občutkom, ne vedno gas do podna. Parkrat je šlo še čez to. Od torka naprej pa sploh ne bo šlo voziti več kot 120. Drugače je zelo lepa hitrost in obenem zelo umirjena vožnja, tako da meni nič ne manjka.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: MetalLord ()

MetalLord ::

Pa razumem da ne moreš ne vem kolk dolgo čakati da spelješ. Če bi bil jaz prvi, bi šel tudi pred mano, ampak hitro naravnost naprej, imaš potem čas odvijat levo, ne pa da greš po 30 ali celo 20° diagonali namesto normalnih 70-80°. Kot drugi bi pa lepo počakal da sem jaz mimo, ne vem kaj se imaš prej za rinit. Levega smernika tudi nisem imel nobenega, tako da ni bilo zadostne indikacije da bom šel levo.

Likalnik ::

bedarija je izjavil:

DostMam je izjavil:

Pa smo tam: nisem napisal 70+ m. Napisal sem "2 sekundi".

2 sekundi pri 130km/h je 70 metrov ...


težava je v tem, da če se držiš te predpisane varnostne razdalije zelo hitro dobiš vmes drugi avto ali celo dva in potem je razdalija že prekratka.

pač te vožnje za ritjo so kar nekaj....jaz to nikoli ne počnem, ker pri taki vožnji nisem sproščen in moraš biti še bolj skoncentriran in pozoren, da tisti pred teboj ne zabremza iz bilo katerega razloga....ko se mu boš v rit zagonil boš avtomatsko ti kriv.

to, da na avtomobilu ne vidiš tablice je že hudo preblizu....če takrat stopim po bremzi ni šans, da se tak avto za mano varno ustavi

UkrFTW! ::

Skratka, vsak vozi po svoje

MrStein ::

Likalnik, moderni avti opozorijo in tudi zavirajo, če vozilo pred tabo nenadno zmanjša hitrost (oziroma če se razdalja do njega preveč zmanjša). ;)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

ginekk ::

MrStein je izjavil:

Likalnik, moderni avti opozorijo in tudi zavirajo, če vozilo pred tabo nenadno zmanjša hitrost (oziroma če se razdalja do njega preveč zmanjša). ;)


Točno to se mi je zgodilo ta teden v LJ ko sem pospeševal po luknjah med sanjači, ki vozijo 10km/h pod omejitvijo. Avto letnik 2021 je ocenil, da ne bo zneslo in kar sam zavrl. Itak da je zneslo.

Mislim, da je zdaj celo obvezna oprema.

DostMam ::

Likalnik je izjavil:

bedarija je izjavil:

DostMam je izjavil:

Pa smo tam: nisem napisal 70+ m. Napisal sem "2 sekundi".

2 sekundi pri 130km/h je 70 metrov ...


težava je v tem, da če se držiš te predpisane varnostne razdalije zelo hitro dobiš vmes drugi avto ali celo dva in potem je razdalija že prekratka.


Res je, zgodi se, da nekdo zapolni tisti 2-sekundni prostor pred teboj. Vprašanje je, ali je to RES težava. Namesto, da bi se prepustil prvinskem tekmovalnem instiktu rajši premislim o tem, kakšna škoda se je zgodila. Koliko sekund pozneje bom zato zopet z družino? Ali ni bolje, če bom sicer zamudil 6,26 sekund, prispet domov sproščen, neobremenjen, relaksiran? Meni pomaga misel: "Živi in pusti živeti."

GupeM ::

DostMam je izjavil:


Res je, zgodi se, da nekdo zapolni tisti 2-sekundni prostor pred teboj. Vprašanje je, ali je to RES težava. Namesto, da bi se prepustil prvinskem tekmovalnem instiktu rajši premislim o tem, kakšna škoda se je zgodila. Koliko sekund pozneje bom zato zopet z družino? Ali ni bolje, če bom sicer zamudil 6,26 sekund, prispet domov sproščen, neobremenjen, relaksiran? Meni pomaga misel: "Živi in pusti živeti."

Sicer je zelo odvisno od prometa, ampak včasih ti pri "preveč" varnostne razdalje vmes vpadajo padalci, ki potem mečkajo mimo prehitevanega vozila, toliko da je treba zavirat, potem pa spet pospeševati. Pri naslednjem kamion isto. Pa pri naslednjem isto. Tako si lahko stalno na bremzi in gasu. Se pa to res dogaja samo pri ravno pravšnji gostoti prometa. Če je gostejši, se vse skupaj upočasni, če je redkejši, pa ni teh padalcev oz. jih je veliko manj.

scipascapa ::

Vsem pametne avte, ljudi dol z volana to je edina rešitev, ker to kar imamo danes je katastrofa....toliko CPP prekrškov, kot se konstantno dela pri nam, ne vem če je še kje na svetu.
Policija, redarji, kamere?

GupeM ::

scipascapa je izjavil:

Vsem pametne avte, ljudi dol z volana to je edina rešitev, ker to kar imamo danes je katastrofa....toliko CPP prekrškov, kot se konstantno dela pri nam, ne vem če je še kje na svetu.
Policija, redarji, kamere?

Ti pa nisi bil veliko po svetu, kaj?

scipascapa ::

Sem bil, zakaj?

GupeM ::

V zadnjih dveh postih si se vsaj enkrat svinjsko zlagal. V katerem, pa veš samo ti.

val46 ::

In sploh ne rabiš it daleč v svet, da vidiš kako kavbojsko se šele drugje vozi. Dovolj je obisk Trsta ali Stare Gorice v Italiji, da o kaki Rijeki na Hrvaškem niti ne govorim. Kdor je dosti po teh krajih, bo vedel o čemu govorim, tisti ki pa ne ve, mu niti ne svetujem, da se gre pozanimat v prvi osebi.

mirator ::

scipascapa je izjavil:

Vsem pametne avte, ljudi dol z volana to je edina rešitev, ker to kar imamo danes je katastrofa....toliko CPP prekrškov, kot se konstantno dela pri nam, ne vem če je še kje na svetu.
Policija, redarji, kamere?

Saj prav razmišljaš, vendar je to zaenkrat utopija. V bobočnosti, ko bo zgrajena infrastruktura in bodo prevladovali elektromobili, bo to izvedljivo. Do takrat pa bo žal vse po starem oz. bodo problemi, ker bodo nova vozila že imela senzoreje za varno vožno, stara pač ne.

Unchancy ::

Ko mi bo avto omejeval hitrost itd. po omejitvah, se bom takšnemu avtu odpovedal - dokler ne bo vožnja popolnoma avtomatizirana. Dvomim, da bi bil edini. Adijo avtomobilska industrija.
Škoda časa za ta režimski forum.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.

DostMam ::

scipascapa je izjavil:

Vsem pametne avte, ljudi dol z volana to je edina rešitev, ker to kar imamo danes je katastrofa....toliko CPP prekrškov, kot se konstantno dela pri nam, ne vem če je še kje na svetu.
Policija, redarji, kamere?

Zaradi mene, poleg policije, radarjev in kamer tudi tahograf v vsako vozilo. Tak moderen z zadosti pomnilnika za zadnjih 10.000 km, ki na karti pokaže kje in kdaj si ga lomil. Vopgled vanj pa vozniku in policaju, ko te ustavi. Avtomatski izpis prekrškov in kaznovanje na mestu.
Namesto pametnih avtomobilov pa najprej pametne ljudi s prenovitvenimi predavanji s področja prometne varnosti. (Za pametne avtomobile sem, vendar so še vedno utopija na Arizonskih puščavskih osamah.)

GenZNPC ::

Lahko bi prepovedali gradnjo stopnic, ker ogromno ljudi pade in se poskoduje oz. celo umre ce se z glavo udaris ob rob. Razna kolesa in skiroje tudi prepovedati, ker nimajo airbagov itn.
Pa obvezno posekati vsa drevesa ob cestah, da ne mece vej na avte in se ne podirajo v nevihtah na vozila.
PS: Pa medsebojno prehitevanje pescev po plocniku kaznovati, divjaki na ploscnikih! Pa kdor pesaci v sandalih, mu napisati kazen!
skibidi

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GenZNPC ()

Unchancy ::

DostMam je izjavil:

scipascapa je izjavil:

Vsem pametne avte, ljudi dol z volana to je edina rešitev, ker to kar imamo danes je katastrofa....toliko CPP prekrškov, kot se konstantno dela pri nam, ne vem če je še kje na svetu.
Policija, redarji, kamere?

Zaradi mene, poleg policije, radarjev in kamer tudi tahograf v vsako vozilo. Tak moderen z zadosti pomnilnika za zadnjih 10.000 km, ki na karti pokaže kje in kdaj si ga lomil. Vopgled vanj pa vozniku in policaju, ko te ustavi. Avtomatski izpis prekrškov in kaznovanje na mestu.
Namesto pametnih avtomobilov pa najprej pametne ljudi s prenovitvenimi predavanji s področja prometne varnosti. (Za pametne avtomobile sem, vendar so še vedno utopija na Arizonskih puščavskih osamah.)

Ne bodimo polovičarski, v vsak telefon integrirati državnega trojanca, ki sproti spremlja vse, kar počneš v prometu in ti v realnem času avtomatsko prazni račun za narejene prometne prekrške. Tud za napačno prečkanje ceste itd.
Pa ko smo že pri temu lahko gremo še dlje - tudi na druga področja življenja. Za varnost, saj veš.
Škoda časa za ta režimski forum.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.

ginekk ::

Unchancy je izjavil:

DostMam je izjavil:

scipascapa je izjavil:

Vsem pametne avte, ljudi dol z volana to je edina rešitev, ker to kar imamo danes je katastrofa....toliko CPP prekrškov, kot se konstantno dela pri nam, ne vem če je še kje na svetu.
Policija, redarji, kamere?

Zaradi mene, poleg policije, radarjev in kamer tudi tahograf v vsako vozilo. Tak moderen z zadosti pomnilnika za zadnjih 10.000 km, ki na karti pokaže kje in kdaj si ga lomil. Vopgled vanj pa vozniku in policaju, ko te ustavi. Avtomatski izpis prekrškov in kaznovanje na mestu.
Namesto pametnih avtomobilov pa najprej pametne ljudi s prenovitvenimi predavanji s področja prometne varnosti. (Za pametne avtomobile sem, vendar so še vedno utopija na Arizonskih puščavskih osamah.)

Ne bodimo polovičarski, v vsak telefon integrirati državnega trojanca, ki sproti spremlja vse, kar počneš v prometu in ti v realnem času avtomatsko prazni račun za narejene prometne prekrške. Tud za napačno prečkanje ceste itd.
Pa ko smo že pri temu lahko gremo še dlje - tudi na druga področja življenja. Za varnost, saj veš.


Po tej logiki potem dajmo spremljat vso početje in sankcionirat vse "kvarno". Recimo;
-kdor je zaposlen nima kaj pisat tule v svojem delovnem času, takoj opomin
-kdor gleda "teen porn" in je starejši od 20, takoj na seznam potencialnih pedofilov
-kdor kronično pije - vsaj 3 piva tedensko, zdravstveno zavarovanje gor za pet odstodnih točk

Skratka v stilu Minority Report začnemo spremljat vse in vnaprej preprečevat potenticalne "škodljivosti" temu svetu in civilizaciji. Tako bo življenje lepše in bolj predvidljivo.

solatko ::

Na vsa vozila obvezno nalimat obvestila, opremit s slikami najhujših posledic nesreč, kot na cigaretne škatlice! Prepovadat prodajanje "varnih" vozil, ker taka ne obstojajo, dokler z njimi upravlja vsaka opica, ki ji uspe skozi proces pridobitve vozniškega dovoljenja, na katerem bi tudi morale bit vse naštete slikice, opozorila,...
Delo krepa človeka

scipascapa ::

2 mrtva včeraj.....

matic492 ::

Nočem se norčevat iz mrtvih, ampak nobena izmed (teh) nesreč ne bi rešil z omejevanjem hitrosti v avtombilih..

Kot so sporočili s PU Maribor, je 73-letni voznik vozil iz smeri Maribora proti Murski Soboti, ko je, pred izvozom za Cerkvenjak, iz neznanega vzroka zapeljal z vozišča. Vozilo se je večkrat bočno prevrnilo in obstalo na uvozu na avtocesto.


. Po prvih ugotovitvah je voznik na razcepu za smer Kranj-Jesenice zapeljal v napačno smer na izvozni krak in trčil v drug avtomobil, v katerem je umrla potnica. Oba voznika sta poškodovana.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

MrStein ::

Sem včeraj vozil po slovenskih AC:
- ritopikanje z blendanjem CHECK
- zavoj na izvoz v zadnjih metrih (čez polno črto) CHECK
- samo par metrov pred mano CHECK (če jaz obakrat ne bi menjal pasu bi šlo na milimetre - oboje takoj za Ljubljano)

"sicer" pa čisto mirna, sproščujoča vožnja. I give 10 out if 10.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

GenZNPC ::

Cez pet ur sem v slo za en teden, grem red delat na cesto, lahk klicete policaje, da se postavijo. Relacije pomurska, podravska, posavska.
Se vidimo!
skibidi

scipascapa ::

lol MrStein prej bi rekel 1/10

MrStein ::

Spregledal si narekovaje in opozorilno lučko na detektorju sarkazma.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

ginekk ::

Sem šel popoldan iz Lj v našo Istro.

Od Vrhnike dalje zlahka pelješ 150km/h in več brez pretresov, če le spremljaš kaj se dogaja 500m pred sabo in ti ni škoda kdaj zavirat in pospešit. Večina se tud normalno umakne, eni rabijo več, eni manj, pa ni treba jim v rit se zaletavat (nasploh je to res nevarno). Tisth par egomanijakov, pa ni omembe vrednih.

V drugo smer - iz KP - pa kolona od LJ skoraj do Postojne. Obup.

DostMam ::

Nihče se ne bi smel norčevati iz mrtvih, in nihče ne bi smel izbirati vzorca tako, da ustreza potrditvi svoje teorije. Pa tudi če se postavimo na glavo, je v letu 2021 najpogostejši vzrok za smrtni izid prometne nesreče neprilagojena hitrost.

GenZNPC ::

Pa tudi če se postavimo na glavo, je v letu 2021 najpogostejši vzrok za smrtni izid prometne nesreče neprilagojena hitrost.
Saj drugih opcij sploh ni, ker je neprilagojena hitrost nadmnozica vseh moznih opcij.

Bolj zanimiv podatek bi bil izvedeti zakaj se nedivjaki iz neznanih razlogov zaletavajo v druge avte, letijo dol s ceste, obrnejo z vozilom na glavo, povozijo kolesarje in pesce, zapeljejo obratno na avtoceste, krozne...
Zdaj pridejo visje cene goriv, bo narod sel na ceste z se bolj zlizanimi gumami in se bolj depresivno in zivcno sedel za volanom.
skibidi

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GenZNPC ()

DostMam ::

Ne, ni nadmnožica. Imate statistiko na spletnih straneh AVP, pa boste videli, da nikjer ne piše "premik vozila in hitrost". Eno ali drugo.
Tisto "bolj zanimivo" po vaše pa ima enostavno razlago. Ne dogaja se samo "nedivjakom". Včasih ni mogoče dokazati, da je "divjak" odletel s ceste zaradi prevelike hitrosti. Se pač izogne etiketi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: DostMam ()

GenZNPC ::

Ja saj, neprilagojena hitrost je univerzalen odgovor za vse, kjer ne vemo kaj se je tocno dogajalo za volanom. Tako kot pri tistem svercarju migrantov, ki se je prevrnil pred mejo pri lendavi. Omejitev 130, seveda se je zvrnil kombi od samega sebe na ravni, suhi avtocesti zaradi neprilagojene hitrosti.
Pravljice.
skibidi

DostMam ::

Niste pogledali ponujene statistike, ampak, tako kot Solatko: kar se meni zdi je edino prav, če pa ne razumem, potem je brezveze ali so pa skorumpirani. Vsi, ki se ne strinjate ste bolj papeški od papeža.
Ponovno: pogledajte statistiko na strani AVP-ja pa potem argumentirano dokažite, da je neprilagojena hitrost univerzalni odgovor.
Lahko pa tudi po bližnjici: in mater in sestro prodam za pravico do 130+. Za to gre.

GenZNPC ::

Neprilagojena hitrost PRESS
skibidi

GupeM ::

matic492 je izjavil:


. Po prvih ugotovitvah je voznik na razcepu za smer Kranj-Jesenice zapeljal v napačno smer na izvozni krak in trčil v drug avtomobil, v katerem je umrla potnica. Oba voznika sta poškodovana.

Če bi voznik/voznica z avtoceste peljal(a) 40 km/h, kot je verjetno tam omejitev, nesreče mogoče res ne bi preprecil(a), bi pa sopotnica zelo verjetno še vedno živela. Zelo verjetno bi do nesreče sploh ne bi prišlo. Ker tam nihče ne vozi 40, sem zelo, zelo, zelo prepričan, da je bilo tam na števcu precej več.

solatko ::

DostMam - Kje vidiš ti norčevanje iz mrtvih, jaz vidim samo eno od razlag, kaj se je dejansko dogajalo in to je, en voznik je iz neznanega razloga zapeljal v napačno smer, drugi je vozil s hitrostjo, pri kateri vozila očitno ni obvladal.
Dejstvo je, da je naša prometna statistika zelo pomanjkljiva in meče v isti koš nesreče s NPH, kot tudi nesreče zaradi divjanja, neobvladanjem vozila, pomanjkanje vozniških izkušenj,... skratka vse, kateri niso vozila ob dogodku varno ustavili.
Kot trdim jaz, se neprilagojena hitrost večinoma dogaja v območju omejitev (glede na posledice pn, saj so le redke, ki nakazujejo krepko prekoračeno omejitev in totalno razbito vozilo zaradi tega). Nemci so pač bolj temeljiti pri raziskavi hudih nesreč in poizkušajo ugotoviti dejanski vzrok, v statistiki pa kot kategorijo vodijo tudi hitrost, kot vzrok nesreče.

Dal bom primer treh voznikov na odseku x -
Voznik A vozi po odseku na zgornji meiji omejitve 90+5 in lepo, brez problemov odsek spelje.
Voznik B divja s povprečno hitrostjo, krepko čez 100 in ravno tako odsek odpelje brez problemov.
Voznik C pa s hitrostjo 70km/h izgubi nadzor v enem od ovinkov, zapelje s ceste in je mrtev.

Ugotovitev policije je, da je voznik C vozil z neprilagojeno hitrostjo, A in B v statistiki nista zajeta, glede na stanje statistike, nepoučeni ugotovimo, da je bil voznik C divjak, lahko pa je izgubil zavest, mu je postalo slabo,....., skratka za večino razpravljalcev na S-T so za večino nesreč krivi divjaki.

Če bi hoteli statistično vodit nevarnost odseka x, bi morali nekaj časa spremljati promet na odseku, z uporabo kamer, ki izmerijo tudi hitrost in potem ugotavljati ali je cestni odsek nevaren ali ne, po tem, koliko vozil je odsek prevozilo s kakšnimi hitrostmi. Če je bilo veliko voznikov B, potem, na splošno odsek ni nevaren, ravno tako pridemo do ugotovitve, da sama hitrost na tem odseku ni razlog za nesreče, torej je voznik C naredil nekaj narobe. Take meritve bi morali že po defaultu delati na vseh točkah, kjer so smrtne nesreče pogoste in statistično vodit vse črne točke, ne pa tako, da vržemo nekaj znakov z omejitvijo hitrosti in je za upravljalca cest zadeva rešena in so za vse nadaljne nesreče krivi divjaki. Dobra ureditev pomeni, da na tem odseku smrtnih nesreč ni več v naslednjih 10-ih letih.

Zato nehaj nabijat o statistiki vzrokov za prometne nesreče, če so podatki izredno pomanjkljivi. PH pa je vedno PH, ko poči pa NPH.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

Tidule ::

solatko je izjavil:


Zato nehaj nabijat o statistiki vzrokov za prometne nesreče, če so podatki izredno pomanjkljivi. PH pa je vedno PH, ko poči pa NPH.


In zato je to kar ti nakladas izjemno nevarna neumnost in si nesposoben voznik, ki jima kaj delat na cesti. Ker samo totalen norec lahko trdi da je vsaka hitrost prilagojena dokler ne pride do nesrece.

solatko ::

Tidule - Kje si to prebral? Jaz trdim, da vedno vozim s prilagojeno hitrostjo, kar je nekaj čisto drugega, kot trdiš ti. V konkretnem postu pa ugotavljam, da se v statistiko pod neprilagojena hitrost skriva vse tisto kar sem navedel in vi pri vsaki nesreči zaradi neprilagojene hitrosti, začnete sanjat o divjakih, če prav se večina teh nesreč zgodi pod omejitvijo.
Ti pa ne morem pomagat, če člena o prilagojeni hitrosti ne razumeš in ga zaradi tega ne znaš uporabljat, vendar te to ne oprošča krivde, ko zaradi tega povzročiš prometno nesrečo.
Mene so to podučili v dodatnem usposabljanju za voznika motornih vozil, me naučili na kakšen način se to uporablja in mi to z ponavljanjem določenih vaj, vbili v podzavest, tako kot menjanje brzin, obračanje volana,... večino stvari se zgodi spontano, ko je potreba.
Samo na znanje - nikoli nisem vozil pod vplivom kakršnih koli substanc, nikoli nisem prehiteval v škarje in nikoli v življenju mi ni bilo potrebno zavirati na polno, nikoli nisem izgubil oblast nad vozilom in nikoli se nisem zaletel.
Delo krepa človeka

Dimnik ::

Solato, ne nabijaj... od tu dalje sploh ne bom bral.

"drugi je vozil s hitrostjo, pri kateri vozila očitno ni obvladal"

Tega voznika je kap, je pa imel še ženo zraven, katera je že doma iz bolnišnice.
««
231 / 322
»»