Forum » Na cesti » "Talenti" na slovenskih cestah
"Talenti" na slovenskih cestah
Temo vidijo: vsi

John Doe 71 ::
začnite tako, da vožnje ne prilagajate številkam ampak večini udeležencev v prometu. Enostavno ne glejte števca
Zdaj ko se draži bencin me ne bo noben silil da vozim z 9l porabe. Tudi ostali se bodo morali slej kot prej umiriti.
Moj avto pač pije 7l samo pri enakomerni vožnji 120, če prehitiš sem in tja narahlo se seveda ne pozna. Tako da mi je najlažje, če se držim ene številke, pač kot bi vozil s tempomatom, čeprav ne.
Če se spredaj oddaljujejo in me zadaj dohitevajo, to je bolj popoldne, ko se jim očitno mudi domov, pa zaradi njih ne bom prilagajal na 140. Meni se pozna še ne 2 minuti, če vozim 120 ali 140.
Ko je bila napovedana podražitev bencina, pa vsi stali s sodi na črpalkah, a ni lažje preprosto zmanjšat hitrost?
Pa ko bi ljudje vedeli kako bolj sproščena je vožnja 120. Pa saj nekje 50% če ne več jih od izgradnje AC vozi 110-120, procent hitrih se bo pa že manjšal, ko bo bencin 2EUR na liter.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: John Doe 71 ()

GenZNPC ::
Decki predlagam, da se zdle vozte med 1450 in 1700 obrati z bencinarjem in 1250 do 1600 z dizlom.
skibidi

pi pawr ::
Hitro te je streznilo
Jah nič, jaz bom še naprej vozil s hitrostjo 147 km/h po števcu, če bo gostota prometa dopuščala.


DostMam ::
John Doe 71 je izjavil:
začnite tako, da vožnje ne prilagajate številkam ampak večini udeležencev v prometu. Enostavno ne glejte števca
Zdaj ko se draži bencin me ne bo noben silil da vozim z 9l porabe...
Johnny, narobe! Vse je narobe! V petih stavkih ste naklofali 12 številk. Človk božji, voziti na tak način je res stresno! Z ene strani števec, z druge poraba, spredaj znak "omejitev" zadaj štirje krogci... Preveč številk! Kaj počnete sam s seboj?
Še enkrat: edina številka, ki vas mora med vožnjo zanimati je 2 sekundi. (In tistih pet punc, seveda!)

John Doe 71 ::
Ja, to če hočeš celo pot vozit eno številko imaš same probleme. Ta teden imam na vrsti 140 in sem naredil že 2 večji napaki.
Najprej sem iz tunela pospeševal vzporedno za enim na levem pasu, oz. na začetku je bil malo spredaj, in je potem dal desni smernik, pa še niti 1cm ni bil pred mano, ampak ravno tolk da sem mu na srečo videl zadnji desni smernik in potem zmanjšal. Ampak ok, tukaj sva bila bedaka oba, jaz bi moral takoj na levi pas za njim. Vsaj v desno ogledalo pa žiher pogledaš preden začneš zavijat desno, čeprav po pravilih mora biti vozilo v celoti v srednjem ogledalu. No da bi jaz kdaj na pamet zavil levo ali desno mi pa ne pride na kraj pameti, je precej lažje obrnit glavo kot pa se zafrkavat po zavarovalnicah.
No potem drugi incident, sem pa eno v Passatu (mi ni treba dosti razlagat kakšen tip) zadrževal za sabo v tunelu pri 110, potem pa še par km pri 140. Hočem zaviti na izvoz, pa ni bilo dovolj prostora in ravno takrat se ona spomni me prehitet po desni, čeprav sem dal že desni smernik, potem pa žuganje kaj zavijam vanjo (na začetku sem zavil nekih 10cm preden sem videl da ne bo šlo pred njo, smernik pa imel vklopljen cel čas).
Tako da 140 ni neka dobra izbira hitrosti, če se greš celo pot samo eno hitrost, na desnem pasu si prehiter, ker je povprečje 120, na levem pa prepočasen, ker imaš vedno neke dirkače pri 150-160.
Pri 120 nimam niti enega problema, pa poraba je 7l namesto 8l, tako da bo to še najboljša vožnja, če hočeš čim bolj mirno in varno prevozit več 10 let.
Najprej sem iz tunela pospeševal vzporedno za enim na levem pasu, oz. na začetku je bil malo spredaj, in je potem dal desni smernik, pa še niti 1cm ni bil pred mano, ampak ravno tolk da sem mu na srečo videl zadnji desni smernik in potem zmanjšal. Ampak ok, tukaj sva bila bedaka oba, jaz bi moral takoj na levi pas za njim. Vsaj v desno ogledalo pa žiher pogledaš preden začneš zavijat desno, čeprav po pravilih mora biti vozilo v celoti v srednjem ogledalu. No da bi jaz kdaj na pamet zavil levo ali desno mi pa ne pride na kraj pameti, je precej lažje obrnit glavo kot pa se zafrkavat po zavarovalnicah.
No potem drugi incident, sem pa eno v Passatu (mi ni treba dosti razlagat kakšen tip) zadrževal za sabo v tunelu pri 110, potem pa še par km pri 140. Hočem zaviti na izvoz, pa ni bilo dovolj prostora in ravno takrat se ona spomni me prehitet po desni, čeprav sem dal že desni smernik, potem pa žuganje kaj zavijam vanjo (na začetku sem zavil nekih 10cm preden sem videl da ne bo šlo pred njo, smernik pa imel vklopljen cel čas).
Tako da 140 ni neka dobra izbira hitrosti, če se greš celo pot samo eno hitrost, na desnem pasu si prehiter, ker je povprečje 120, na levem pa prepočasen, ker imaš vedno neke dirkače pri 150-160.
Pri 120 nimam niti enega problema, pa poraba je 7l namesto 8l, tako da bo to še najboljša vožnja, če hočeš čim bolj mirno in varno prevozit več 10 let.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: John Doe 71 ()

DostMam ::
Johhny, z vsem se strinjam, vendar me zanima zakaj se tako panično bojite omejitev 100 km v tunelu in 130 na avtocesti? Čemu tistih 7,14%?

John Doe 71 ::
V tunelu si s 110 med najpočasnejšimi, po GPS če se prav spomnim ima moj avto okoli 103 in 132 km/h. Pa tudi je včasih treba potegnit nad omejitev.
Čeprav telim bullijem ali kako bi jim rekel, zastopim zakaj se nekateri takoj umaknejo, zastopim tudi tiste, ki jih potem še raje zadržujejo za sabo in ne povečajo hitrosti niti malo, redki so pa ki pri takih povišajo hitrost, da se jim čimprej umaknejo. Jaz sem tudi že delal vse troje, edino da bi ob tovornjaku zanalašč zmanjšal na 100 pa še nisem delal, čeprav sem pa razmišljal o tem.
No danes je bil en leteči Mercedes z NM registracijo, pred njim pa Clio trojka, ki se mu nikakor ni pustil. Sta vozila potem nekaj časa na 1m razdalje, Clio bolj ob sredinski črti, MB bolj ob levi črti, kao da bo prehitel.
Čeprav telim bullijem ali kako bi jim rekel, zastopim zakaj se nekateri takoj umaknejo, zastopim tudi tiste, ki jih potem še raje zadržujejo za sabo in ne povečajo hitrosti niti malo, redki so pa ki pri takih povišajo hitrost, da se jim čimprej umaknejo. Jaz sem tudi že delal vse troje, edino da bi ob tovornjaku zanalašč zmanjšal na 100 pa še nisem delal, čeprav sem pa razmišljal o tem.
No danes je bil en leteči Mercedes z NM registracijo, pred njim pa Clio trojka, ki se mu nikakor ni pustil. Sta vozila potem nekaj časa na 1m razdalje, Clio bolj ob sredinski črti, MB bolj ob levi črti, kao da bo prehitel.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: John Doe 71 ()

MrStein ::
Iz AMZS revije:
(teme za prihodnost, volitve, kaj lahko pričakujemo od nove vlade)
Aktivno osveščanje in
skrb za udeležence v
prometu
Natančnejše analize
prometnih nesreč
Avto-moto zveza Slovenije
Že vrsto let pripravlja analizo
prometne varnosti za preteklo
leto. Kljub napredku v zmanj-
šanju števila najhujših promet-
nih nesreč s stanjem nismo
in ne moremo biti zadovoljni.
Ob tem izpostavljamo, da bo
treba za nadaljnje izboljšave
na tem področju izvajati bolj
kakovostno analizo vzrokov
najhujših prometnih nesreč.
Naša pobuda je, da bi policija
pridobivala bolj natančne in
kakovostne podatke oziroma
bi potrebovali bolj natančne
analize najhujših vzrokov pro-
metnih nesreč. Zgolj pavšalno
zapisani vzroki, kot so "nepri-
lagojena hitrost" ali "nepra-
vilna stran/smer vožnje"
niso dovolj za natančno analizo:
brez natančnega razumevanja
vrokov za nastanek nesreč
bodo naši skupni napori na
področju preventive, zakono-
dajnih sprememb ali policij-
skega nadzora občutno manj
ciljno pravilno usmerjeni in s
tem občutno manj učinkoviti,
kot bi lahko bili.
(teme za prihodnost, volitve, kaj lahko pričakujemo od nove vlade)
Aktivno osveščanje in
skrb za udeležence v
prometu
Natančnejše analize
prometnih nesreč
Avto-moto zveza Slovenije
Že vrsto let pripravlja analizo
prometne varnosti za preteklo
leto. Kljub napredku v zmanj-
šanju števila najhujših promet-
nih nesreč s stanjem nismo
in ne moremo biti zadovoljni.
Ob tem izpostavljamo, da bo
treba za nadaljnje izboljšave
na tem področju izvajati bolj
kakovostno analizo vzrokov
najhujših prometnih nesreč.
Naša pobuda je, da bi policija
pridobivala bolj natančne in
kakovostne podatke oziroma
bi potrebovali bolj natančne
analize najhujših vzrokov pro-
metnih nesreč. Zgolj pavšalno
zapisani vzroki, kot so "nepri-
lagojena hitrost" ali "nepra-
vilna stran/smer vožnje"
niso dovolj za natančno analizo:
brez natančnega razumevanja
vrokov za nastanek nesreč
bodo naši skupni napori na
področju preventive, zakono-
dajnih sprememb ali policij-
skega nadzora občutno manj
ciljno pravilno usmerjeni in s
tem občutno manj učinkoviti,
kot bi lahko bili.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

DostMam ::
Po domače bom vprašal: kaj naj analizira policist, ki pride na mesto nesreče in vidi razmesarjena trupla? Zavarovat mora situacijo, nudit prvo pomoč, pomagat rešilcem in poskrbet za ostale udeležence v prometu. Jaz ga pomilujem, ko mora še enkrat vse skupaj podoživljeti v poročilu.
Saj so nam včeraj, ob začetku akcije kontrole hitrosti povedali: za polovico smrtnih žrtev je kriva prevelika hitrost. Kaj tukaj ni jasno? A moramo res vztrajati, naj vsi drugi
- postavijo znake
- uredijo promet
- napišejo zakonodajo
- zakrpajo, razširijo, popravijo,... ceste
- ujamejo vsako snežinko preden pade na asfalt
preden se jih usmilimo voziti po predpisih?
Če gospodje iz AMZS potrebujejo dodatne analize, jih naj naredijo. Ne jamrajo naj nad policijo, ta ni statistični zavod.
Saj so nam včeraj, ob začetku akcije kontrole hitrosti povedali: za polovico smrtnih žrtev je kriva prevelika hitrost. Kaj tukaj ni jasno? A moramo res vztrajati, naj vsi drugi
- postavijo znake
- uredijo promet
- napišejo zakonodajo
- zakrpajo, razširijo, popravijo,... ceste
- ujamejo vsako snežinko preden pade na asfalt
preden se jih usmilimo voziti po predpisih?
Če gospodje iz AMZS potrebujejo dodatne analize, jih naj naredijo. Ne jamrajo naj nad policijo, ta ni statistični zavod.

solatko ::
DostMam - Spet daješ napačne informacije - Neprilagojena hitrost je tista in ne prevelika. V D vsako nesrečo s poškodbami, raziščejo forenzično, pri nas napišejo neprilagojena hitrost, po branju statističnih podatkov pa ugotovijo, da je to zaradi kršitev omejitev hitrosti, kar pa niti slučajno ni res.
In smo zopet pri točki, ki v zakonu opisuje, kako mora voznik voziti pa tega nihče ne počne ali zelo malo dodatno usposobljenih voznikov, katerim je ta pojem jasen (tudi večini policistov ni).
S prometom in varnostjo v prometu, se v prometno razvitih državah ukvarja kar nekaj ministrstev, pri nas pa v glavnem samo policija s kaznovanjem tistih, ki vozijo nad omejitvijo in le redko tistimi, ki ovirajo prometni tok in delajo počasne kolone na dvosmernih cestah.
Nihče ne poučuje pešcev in voznikov enoslednih vozil, da imajo sicer v prometu kar veliko privilegijev, vendar pa so velikokrat slabo vidni, včasih nevidni (svinčnik skrije motorista, kolesarja,... kaj šele drog semaforja ali javne razsvetljave in, da lahko za lastno varnost naredijo največ, če ne uveljavljajo prednost, ki jo sicer imajo, proti voznikom, ki jih niso opazili in ne skačejo dobesedno na drveče vozilo.
Gospodje iz AMZS so eni izmed redkih, katerim so dogajanja v prometu veliko bolj jasna, kot večini uradnih oseb, ki se službeno ukvarjajo z varnostjo v prometu. V Nemčiji so opozorila ADAC-a in podobnih združenj, vedno obravnavana sila resno in se zaradi njihovih pripomb, celo menjajo zakoni in opravlja popravila na infrastrukturi. Pri nas opozorila in nasvete poklicnih prometnih združenj, ne hebe nihče, priporočila pa občasno kak pameten motoris ali voznik.
In smo zopet pri točki, ki v zakonu opisuje, kako mora voznik voziti pa tega nihče ne počne ali zelo malo dodatno usposobljenih voznikov, katerim je ta pojem jasen (tudi večini policistov ni).
S prometom in varnostjo v prometu, se v prometno razvitih državah ukvarja kar nekaj ministrstev, pri nas pa v glavnem samo policija s kaznovanjem tistih, ki vozijo nad omejitvijo in le redko tistimi, ki ovirajo prometni tok in delajo počasne kolone na dvosmernih cestah.
Nihče ne poučuje pešcev in voznikov enoslednih vozil, da imajo sicer v prometu kar veliko privilegijev, vendar pa so velikokrat slabo vidni, včasih nevidni (svinčnik skrije motorista, kolesarja,... kaj šele drog semaforja ali javne razsvetljave in, da lahko za lastno varnost naredijo največ, če ne uveljavljajo prednost, ki jo sicer imajo, proti voznikom, ki jih niso opazili in ne skačejo dobesedno na drveče vozilo.
Gospodje iz AMZS so eni izmed redkih, katerim so dogajanja v prometu veliko bolj jasna, kot večini uradnih oseb, ki se službeno ukvarjajo z varnostjo v prometu. V Nemčiji so opozorila ADAC-a in podobnih združenj, vedno obravnavana sila resno in se zaradi njihovih pripomb, celo menjajo zakoni in opravlja popravila na infrastrukturi. Pri nas opozorila in nasvete poklicnih prometnih združenj, ne hebe nihče, priporočila pa občasno kak pameten motoris ali voznik.
Delo krepa človeka

Buggy ::
Statistika je pac kurba in v prometu je lahko se tako bolj cenena in izigrana.
Neprilagojena hitrost je defakto razlog za vse nesrece, pa se nihce ne vprasa kaj je resnicni razlog za to? Posledicno dobivamo zaradi obicinarejev potem zelo nezivljenske omejitve hitrosti na predelih, kjer je do nesrec prislo zgolj zaradi takih pacientov, ki so imeli neizpravno vozilo ali pa je vozila 80 letna bakica. Zdrava pamet tukaj ni v igri, ker se vozim dnevno po lokacijah, kjer bi s kolesom presel zapovedano hitrostno omejitev. Stvari so nezivljenske, radarji so pa nastavjeni ravno tam kot tudi inkasanti z laserji...vprasanje varnosti je menda brezpredmetno.
Radarje postavljajte pred sole, ne pa narod lupit za obcinski proracun na "sweet spotih" pokvarjenci, ki se skrivate pod pretvezo varnosti! Predvem pa regionalne ceste, ki so se iz rajne Jugoslavije mal posodobite ne sam AC drkat (ki so bolj kot ne namenjene tranzitu od katerega nimamo nic) vsak let po nepotrebnem, da si lahko nakazujete drzavni denar!
Neprilagojena hitrost je defakto razlog za vse nesrece, pa se nihce ne vprasa kaj je resnicni razlog za to? Posledicno dobivamo zaradi obicinarejev potem zelo nezivljenske omejitve hitrosti na predelih, kjer je do nesrec prislo zgolj zaradi takih pacientov, ki so imeli neizpravno vozilo ali pa je vozila 80 letna bakica. Zdrava pamet tukaj ni v igri, ker se vozim dnevno po lokacijah, kjer bi s kolesom presel zapovedano hitrostno omejitev. Stvari so nezivljenske, radarji so pa nastavjeni ravno tam kot tudi inkasanti z laserji...vprasanje varnosti je menda brezpredmetno.
Radarje postavljajte pred sole, ne pa narod lupit za obcinski proracun na "sweet spotih" pokvarjenci, ki se skrivate pod pretvezo varnosti! Predvem pa regionalne ceste, ki so se iz rajne Jugoslavije mal posodobite ne sam AC drkat (ki so bolj kot ne namenjene tranzitu od katerega nimamo nic) vsak let po nepotrebnem, da si lahko nakazujete drzavni denar!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()

b3D_950 ::
Tle so kar 4 ležeče postavl. Sedaj pa gas/bremza... Me zanima koliko vpliva to na kvaliteto zraka za tiste, ki živijo dobesedno par metrov stran od teh zadev. Zgleda bolj kot da bi šli iz dežja pod kap...
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

DostMam ::
Solatko, živjo!
Dolgo se nisva brala in vidim, da ste spet dobro. Super!
Žal vidim, da spet površno berete. V svojem postu, dragi Solatko, nisem napisal niti ene napačne informacije. Zapisal sem le svoje mnenje o delu policista. Seveda sem nekoliko pretiraval, saj je jasno, da v primeru težjih poškodb in smrti sledi, po vaše, forenzična obravnava. Da bi pa prav vsako prometno nesrečo s poškodbami v Nemčiji raziskovali forenzično... mislim, da je napačna informacija. Ne verajmem. Vir prosim. (To vas prosim zato, ker ste se v svojih postih že večkrat sklicevali na Nemčijo, pa smo z viri ugotovili, da govorite na pamet.)
In, dragi Solatko, moj poudarka v postu sta bila:
- policisti s sredstvi, ki so jim na voljo dobro opravljajo "umazano" delo,
- kdaj bo voznikom kapnilo, da naredijo več za večjo varnost sebe in drugih sami in takoj, in ne čakajo vseh drugih inštitucij, ki so tudi zadolžene za varnost prometa?
To bi morali komentirati in ne kot kritiko trositi netočne in nepreverljive trditve v stilu "nihče ne", "prometni tok", "bakica".
Edino, o čem se strinjava so gospodje iz AMZS. Res je, da ogromno naredijo za varnost prometa. Vendar, če so že prišli do stopnje, da potrebujejo študije, naj jih financirajo in ne tarnajo, kako si drugi krivi.
Dolgo se nisva brala in vidim, da ste spet dobro. Super!
Žal vidim, da spet površno berete. V svojem postu, dragi Solatko, nisem napisal niti ene napačne informacije. Zapisal sem le svoje mnenje o delu policista. Seveda sem nekoliko pretiraval, saj je jasno, da v primeru težjih poškodb in smrti sledi, po vaše, forenzična obravnava. Da bi pa prav vsako prometno nesrečo s poškodbami v Nemčiji raziskovali forenzično... mislim, da je napačna informacija. Ne verajmem. Vir prosim. (To vas prosim zato, ker ste se v svojih postih že večkrat sklicevali na Nemčijo, pa smo z viri ugotovili, da govorite na pamet.)
In, dragi Solatko, moj poudarka v postu sta bila:
- policisti s sredstvi, ki so jim na voljo dobro opravljajo "umazano" delo,
- kdaj bo voznikom kapnilo, da naredijo več za večjo varnost sebe in drugih sami in takoj, in ne čakajo vseh drugih inštitucij, ki so tudi zadolžene za varnost prometa?
To bi morali komentirati in ne kot kritiko trositi netočne in nepreverljive trditve v stilu "nihče ne", "prometni tok", "bakica".
Edino, o čem se strinjava so gospodje iz AMZS. Res je, da ogromno naredijo za varnost prometa. Vendar, če so že prišli do stopnje, da potrebujejo študije, naj jih financirajo in ne tarnajo, kako si drugi krivi.

GenZNPC ::
Po domače bom vprašal: kaj naj analizira policist, ki pride na mesto nesreče in vidi razmesarjena trupla? Zavarovat mora situacijo, nudit prvo pomoč, pomagat rešilcem in poskrbet za ostale udeležence v prometu. Jaz ga pomilujem, ko mora še enkrat vse skupaj podoživljeti v poročilu.
Saj so nam včeraj, ob začetku akcije kontrole hitrosti povedali: za polovico smrtnih žrtev je kriva prevelika hitrost. Kaj tukaj ni jasno? A moramo res vztrajati, naj vsi drugi
- postavijo znake
- uredijo promet
- napišejo zakonodajo
- zakrpajo, razširijo, popravijo,... ceste
- ujamejo vsako snežinko preden pade na asfalt
preden se jih usmilimo voziti po predpisih?
Če gospodje iz AMZS potrebujejo dodatne analize, jih naj naredijo. Ne jamrajo naj nad policijo, ta ni statistični zavod.
Edino pravilno bi bilo, ce bi imeli avti blackbox z dashcamom navzven in navznoter.
Ce je neprilagojena hitrost odletis s ceste je eno. Da pa potegnes volan na ravni cesti v drug avto je pa lahko xy vzrokov. Vecinoa kaksna distrakcija v avtu, iskanje necesa po predalih, telefona, drkanje po displayu in in in, pol pa oci vec niso na cesti.
PS: Al pa lovijo pokemone od prepocasne voznje.
Ko delam daljse ture to opazam, ko se folk, tudi tisti, ki se pocasi po pravilih vozi, jim avto kr vlece ven na nasprotni pas pol pa cuknejo nazaj, ko najdejo kar so iskali ipd. fore.
No jaz bi pa lahko imel nesreco enkrat zaradi pajka, ki se mi je spustil med voznjo na roko.
Tle so kar 4 ležeče postavl. Sedaj pa gas/bremza... Me zanima koliko vpliva to na kvaliteto zraka za tiste, ki živijo dobesedno par metrov stran od teh zadev. Zgleda bolj kot da bi šli iz dežja pod kap...
Odprti auspuh 2. prestava 4x wruuuum. Ja to je to.
skibidi
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GenZNPC ()

donvito ::
No jaz bi pa lahko imel nesreco enkrat zaradi pajka, ki se mi je spustil med voznjo na roko.
Kašn "dec" pa si, da se bojiš enga mejcenga pajka ...


MrStein ::
Tle so kar 4 ležeče postavl. Sedaj pa gas/bremza... Me zanima koliko vpliva to na kvaliteto zraka za tiste, ki živijo dobesedno par metrov stran od teh zadev. Zgleda bolj kot da bi šli iz dežja pod kap...
Ampak... Za otroke gre!
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

GenZNPC ::
No jaz bi pa lahko imel nesreco enkrat zaradi pajka, ki se mi je spustil med voznjo na roko.
Kašn "dec" pa si, da se bojiš enga mejcenga pajka ...![]()
Ja halo? 8 nog in spiderman powers?
Drugace pa to ni tak irelevantno. Sem enkrat slisal zgodbo o alergiku in cebeli v avtu. Ampak po mojem je najvecji vzrok nepozornost oz. saranje po avtu, ker ni nic boljsega za delat.
Ko je solatko omenil pesce in kolesarje. Ja so tudi krivi, marsikateremu se kak voznik ogne in mogoce konca usodno, seveda pesec in kolesar pa, kot da se ni nic zgodilo odkorata z lica mesta in ostane samo razbit avto in truplo.
Kako pa prides nasprotno na AC, mi pa nikoli ni bilo jasno in nikoli ne bo. Pa ni sans, sistem je tako narjen, da moras biti slep, pa se sreco, da se ti noben ne pripelje nasproti, ko gres gor. No way.
Tle so kar 4 ležeče postavl. Sedaj pa gas/bremza... Me zanima koliko vpliva to na kvaliteto zraka za tiste, ki živijo dobesedno par metrov stran od teh zadev. Zgleda bolj kot da bi šli iz dežja pod kap...
Ampak... Za otroke gre!
Prinas so tudi postavili enega lezecega, zelo visokega, verjetno niti normam ni ustrezal, ker si se moral peljati 10km/h cez njega.
Ko so v 10 letih policaji tam drugic razbili avto, so ga popravili oz. znizali.
skibidi
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GenZNPC ()

MrStein ::
Ampak koliko otrok so rešili!
Sem pred časom vprašal: koliko otrok je bilo povoženih, preden so ležeče dali okoli šol. Odgovora ni bilo. Niti anekdotne. Ampak... za otroke gre.
Sem pred časom vprašal: koliko otrok je bilo povoženih, preden so ležeče dali okoli šol. Odgovora ni bilo. Niti anekdotne. Ampak... za otroke gre.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

GenZNPC ::
Ja saj to, jaz se tudi ne spomnim. Verjetno povozijo vec otrok pred domacimi dvorisci.
To je samo, delamo se da delamo, dela nam ne zmanjkuje.
To je samo, delamo se da delamo, dela nam ne zmanjkuje.
skibidi

solatko ::
DostMam - Živio, saj ni bilo nič narobe z menoj, samo v tej temi se ni nič pametnega dogajalo, na poste psihičnega bolnika pa pač ne reagiram, naj se vozi, kot misli, da je prav.
V Nemčiji potekajo stvari pač precej drugače, kot pri nas, tudi košarica, ki določa revnost je popolnoma drugačna. Kar se tiče prometnih nesreč, forenzične raziskave za lažje nesreče, pri vsaki naredijo zavarovalnice in ugotovitve sporočajo državnemu statističnemu zavodu, vse s telesnimi poškodbami pa so forenzično raziskane s strani policije in njihovih služb, ki so opremljene tako s strokovnjaki, kot napravami, da to lahko poteka avtomatično. Linkov ti ne bom iskal, ker premalo obvladam nemščino, ti pa to razložijo lahko tudi pri AMZS, saj sodelujejo z ADAC-om, največjim klubom voznikov v Nemčiji, ki sodeluje skoraj pri vseh prometnih raziskavah, testiranjih avtomobilske opreme, varnostnih dejavnikov tako enoslednih, kot dvoslednih vozil, sodelujejo z razvojnimi ekipami proizvajalcev avtomobilov,..... in so zelo upoštevan partner pri sprejemanju prometne zakonodaje v Nemčiji, včasih pa tudi širše.
Slovenskih strokovnjakov iz AMZS ne upošteva praktično nihče in to je bistvo, ker se naši politiki spoznajo čisto na vse in največkrat nič. Še vedno pa sva na različnih bregovih, ko je debata o prilagojeni hitrosti.
Pa še to, niso samo vozniki tisti, ki bi morali spremenit vedenje, pri vseh prometnih nesrečah s šibkimi udeleženci - pešci, kolesarji, vozniki e-naprav, skuterji,.... bi bili statistični pokazatelji veliko bolj ugodni, če bi sami naredili več, na lastni varnosti in je to, da so zakonsko zaščiteni, v pogledu varnosti izredno slabo, saj noben ne upošteva priporočila v zakonu, da cesto prečkajo, če je to za njih varno, saj se o tem, še prepričati ne znajo, ker jih v času odraščanja, tega nihče ne nauči, niti starši, niti vzgojitelji v vrtcih, niti sistem šolanja. Zanašat se na to, da vsi vozniki vidijo slabotnejše udeležence v prometu, predvsem pa to, da bojo reagirali pravilno, kaže preko statističnih podatkov, kot neuspešno.
Statistika bi morala bit pri pešcih 0 mrtvih, 0 poškodovanih (razen zaradi padcev), pri kolesarjih pa samo tisti, ki padejo zaradi lastnih napak, tega pa samo s pritiski in kaznovanji voznikov, ne bomo dosegli nikoli.
Naslednja, precej ogrožena kategorija pa so motoristi, kjer bi se tudi moralo zganiti kar nekaj inštitucij, policija tega problema ne more in ne bo rešila. Več naslednjič.
V Nemčiji potekajo stvari pač precej drugače, kot pri nas, tudi košarica, ki določa revnost je popolnoma drugačna. Kar se tiče prometnih nesreč, forenzične raziskave za lažje nesreče, pri vsaki naredijo zavarovalnice in ugotovitve sporočajo državnemu statističnemu zavodu, vse s telesnimi poškodbami pa so forenzično raziskane s strani policije in njihovih služb, ki so opremljene tako s strokovnjaki, kot napravami, da to lahko poteka avtomatično. Linkov ti ne bom iskal, ker premalo obvladam nemščino, ti pa to razložijo lahko tudi pri AMZS, saj sodelujejo z ADAC-om, največjim klubom voznikov v Nemčiji, ki sodeluje skoraj pri vseh prometnih raziskavah, testiranjih avtomobilske opreme, varnostnih dejavnikov tako enoslednih, kot dvoslednih vozil, sodelujejo z razvojnimi ekipami proizvajalcev avtomobilov,..... in so zelo upoštevan partner pri sprejemanju prometne zakonodaje v Nemčiji, včasih pa tudi širše.
Slovenskih strokovnjakov iz AMZS ne upošteva praktično nihče in to je bistvo, ker se naši politiki spoznajo čisto na vse in največkrat nič. Še vedno pa sva na različnih bregovih, ko je debata o prilagojeni hitrosti.
Pa še to, niso samo vozniki tisti, ki bi morali spremenit vedenje, pri vseh prometnih nesrečah s šibkimi udeleženci - pešci, kolesarji, vozniki e-naprav, skuterji,.... bi bili statistični pokazatelji veliko bolj ugodni, če bi sami naredili več, na lastni varnosti in je to, da so zakonsko zaščiteni, v pogledu varnosti izredno slabo, saj noben ne upošteva priporočila v zakonu, da cesto prečkajo, če je to za njih varno, saj se o tem, še prepričati ne znajo, ker jih v času odraščanja, tega nihče ne nauči, niti starši, niti vzgojitelji v vrtcih, niti sistem šolanja. Zanašat se na to, da vsi vozniki vidijo slabotnejše udeležence v prometu, predvsem pa to, da bojo reagirali pravilno, kaže preko statističnih podatkov, kot neuspešno.
Statistika bi morala bit pri pešcih 0 mrtvih, 0 poškodovanih (razen zaradi padcev), pri kolesarjih pa samo tisti, ki padejo zaradi lastnih napak, tega pa samo s pritiski in kaznovanji voznikov, ne bomo dosegli nikoli.
Naslednja, precej ogrožena kategorija pa so motoristi, kjer bi se tudi moralo zganiti kar nekaj inštitucij, policija tega problema ne more in ne bo rešila. Več naslednjič.
Delo krepa človeka

DostMam ::
Solatko, imate popolnoma prav.
Mene samo jezi, ma ne da me jezi, v bes me spravlja, da vsi čakajo, da "oni drugi" nekaj naredijo, nihče pa ne pobriše najprej pri svojem pragu. Potem pa pridemo do tega kako to imajo urejeno "kod nas u Nemačkoj". Pa kaj mi pomaga Nemčija ali Albanija. Tukaj živimo.
In parav potegne mi živec, ko rečete, na primer, da so motoristi ogrožena kategorija. Nič niso ogrožena kategorija. Na vsakega motorista, ki so ga ogrozili drugi, jih pride 10, ki iščejo nesrečo. Sami ogrožajo najbolj sebe, potem pa še druge. Res je, da motociklistična kultura napreduje in ni malo razgledanih in racionalnih motoristov, vendar pa priznajmo si: budalo na motorjo bomo v naslednjih dneh srečali vsakodnevno, "bakico", ki bi ovirala "prometni tok" pa je treba res iskati. Da o tem, kdo kogar ogroža... ma stavim, da se bo v naslednji uri usulo komentarjev motoristov, ki jih ogrožajo "bakice".
Mene samo jezi, ma ne da me jezi, v bes me spravlja, da vsi čakajo, da "oni drugi" nekaj naredijo, nihče pa ne pobriše najprej pri svojem pragu. Potem pa pridemo do tega kako to imajo urejeno "kod nas u Nemačkoj". Pa kaj mi pomaga Nemčija ali Albanija. Tukaj živimo.
In parav potegne mi živec, ko rečete, na primer, da so motoristi ogrožena kategorija. Nič niso ogrožena kategorija. Na vsakega motorista, ki so ga ogrozili drugi, jih pride 10, ki iščejo nesrečo. Sami ogrožajo najbolj sebe, potem pa še druge. Res je, da motociklistična kultura napreduje in ni malo razgledanih in racionalnih motoristov, vendar pa priznajmo si: budalo na motorjo bomo v naslednjih dneh srečali vsakodnevno, "bakico", ki bi ovirala "prometni tok" pa je treba res iskati. Da o tem, kdo kogar ogroža... ma stavim, da se bo v naslednji uri usulo komentarjev motoristov, ki jih ogrožajo "bakice".

predi ::
Vozila namenjena prevozu (do 8) potnikov in gospodarska vozila do 3.5 tone skupne mase, bi naj to začela dobivati najkasneje do junija 2024, ko se ne bo več dalo registrirati novih (prva registracija) vozil brez t.i. EDR naprave (event data recorder). To se nanaša na vozila tipa M1 in N1. Dostop do podatkov na EDR bi naj bil na voljo samo ob analizi nesreč oz. crash testih. Sama definicija je še v gradnji (?). Ne bo pa ta log vseboval podatkov o lokaciji, celo časovnih značk ne, kot piše tukaj, kjer je definirano, kaj vse bo podatek v logu. To dejstvo se je nekaterim zdelo nesprejemljivo - morda ta članek v AMZS namigoval kaj v tej smeri, ga sicer nisem prebral.Po domače bom vprašal: kaj naj analizira policist, ki pride na mesto nesreče in vidi razmesarjena trupla? Zavarovat mora situacijo, nudit prvo pomoč, pomagat rešilcem in poskrbet za ostale udeležence v prometu. Jaz ga pomilujem, ko mora še enkrat vse skupaj podoživljeti v poročilu.
Saj so nam včeraj, ob začetku akcije kontrole hitrosti povedali: za polovico smrtnih žrtev je kriva prevelika hitrost. Kaj tukaj ni jasno? A moramo res vztrajati, naj vsi drugi
- postavijo znake
- uredijo promet
- napišejo zakonodajo
- zakrpajo, razširijo, popravijo,... ceste
- ujamejo vsako snežinko preden pade na asfalt
preden se jih usmilimo voziti po predpisih?
Če gospodje iz AMZS potrebujejo dodatne analize, jih naj naredijo. Ne jamrajo naj nad policijo, ta ni statistični zavod.
Edino pravilno bi bilo, ce bi imeli avti blackbox

solatko ::
DostMam - V vsakem primeru so vozniki enoslednih vozil, šibkejši člen v prometu in zato že v osnovi bolj ogroženi, z obnašanjem pa so podobni vsem ostalim udeležencem, določen procent normalnih in dodatno usposobljenih, nekaj procentov samo normalnih, kar je še vedno v redu, nekaj procentov adrenalincev, ki praviloma polnijo stolpec umrlih in nekaj procentov vsakoletnih začetnikov pri katerih je odvisno v katero skupin se bojo popredalčkal.
Delo krepa človeka

DostMam ::
Ampak koliko otrok so rešili!
Sem pred časom vprašal: koliko otrok je bilo povoženih, preden so ležeče dali okoli šol. Odgovora ni bilo. Niti anekdotne. Ampak... za otroke gre.
Lahko vprašamo tudi drugače: koliko otrok mora umreti preden dajo ležeče okoli šol? Ja, za otroke gre, samo to ni puhlica nekega katolibana, ampak ukrep, ki umirja promet.

DostMam ::
DostMam - V vsakem primeru so vozniki enoslednih vozil, šibkejši člen v prometu in zato že v osnovi bolj ogroženi, z obnašanjem pa so podobni vsem ostalim udeležencem, določen procent normalnih in dodatno usposobljenih, nekaj procentov samo normalnih, kar je še vedno v redu, nekaj procentov adrenalincev, ki praviloma polnijo stolpec umrlih in nekaj procentov vsakoletnih začetnikov pri katerih je odvisno v katero skupin se bojo popredalčkal.
Moje mnenje: ločiti je treba med šibkejšim členom in ogroženo kategorijo. Šibkejši so in ker je tako, bi morali delovati bolj samozaščitno, da bi bili manj ogroženi. S svojim obnašanjem bi morali odstopati od vzorca ostalih udeležencev v prometu. Ko rečemo, da so ogroženi se sliši, kot da bi jih drugi udeleženci ogrožali, kar ni res. So predvsem samoogrožajoči, kar se ne nanaša na tisti del normalnih. Včasih, ko se takšna posplošitev (mislim na termin "ogroženi") uveljavi v vsakdanji komunikaciji, postane mantra in zamegli dejansko stanje.

John Doe 71 ::
Komur ne pašejo ležeči policaji, naj se postavi v vlogo pešca, verjetno ni nobenemu všeč da pridrvi mimo njih BMW s 70-90 km/h. Čez ležečega greš lahko kvečjem 50. Čeprav jaz sem enkrat dejansko testiral s Puntom, ko sem bil še mlad (no, ja, 26), ker sem dal znižat avto, in je šlo še vedno 70 čez. Pač tolk greš lahko, če ti ni prav mar za avto. Ampak to bi šel lahko čez tega potem tudi 120.
Ampak zdaj sem opazil, da že poznajo te fore, in imata dva na novo postavljena ležeča primerno oster prehod, tako da res ne moreš več kot 40 čez, če ti je mar za avto, če ti ni mar pa 50-60.
Tiste fore, ko gredo nekateri čez ležeče 30 so pa brezveze, pa ne verjamem da drugače tako dobro čuvajo avto. Samo promet bašejo na tistih mestih.
Ampak zdaj sem opazil, da že poznajo te fore, in imata dva na novo postavljena ležeča primerno oster prehod, tako da res ne moreš več kot 40 čez, če ti je mar za avto, če ti ni mar pa 50-60.
Tiste fore, ko gredo nekateri čez ležeče 30 so pa brezveze, pa ne verjamem da drugače tako dobro čuvajo avto. Samo promet bašejo na tistih mestih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: John Doe 71 ()

DostMam ::
"Tiste fore, ko gredo nekateri čez ležeče 30 so pa brezveze, pa ne verjamem da drugače tako dobro čuvajo avto."
Zagotavljam vam, da se motite. Eni so bolezensko zaljubljeni v svojega jeklenega. Znorijo, če se muha podela na lak. Drugi pa že zaradi lastnega udobja zmanjšamo pod 30, koliko je tam omejitev, tako da "brezveze" ni.
Zagotavljam vam, da se motite. Eni so bolezensko zaljubljeni v svojega jeklenega. Znorijo, če se muha podela na lak. Drugi pa že zaradi lastnega udobja zmanjšamo pod 30, koliko je tam omejitev, tako da "brezveze" ni.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: DostMam ()

GenZNPC ::
Ampak koliko otrok so rešili!
Sem pred časom vprašal: koliko otrok je bilo povoženih, preden so ležeče dali okoli šol. Odgovora ni bilo. Niti anekdotne. Ampak... za otroke gre.
Lahko vprašamo tudi drugače: koliko otrok mora umreti preden dajo ležeče okoli šol? Ja, za otroke gre, samo to ni puhlica nekega katolibana, ampak ukrep, ki umirja promet.
Lahko se vprasamo marsikaj, zakaj potem ne postavimo lezecega pred vsak prehod avtomaticno.
Salo na stran, na hitro se spomnim 5 lezecih, kjer ne samo da ni otrok, niti pesca se nisem videl. Sola pa ima notranje dvorisce in vhod z druge strani, kjer so otroci zagrajeni za ograjo (pri enem).
Zanimivo, da v Nemciji se nisem videl lezecega. Mogoce jih imajo na severu. Isto nisem se videl fenomena, kot prinas, kjer je pri cisto vsaki jebeni stranski cesti omejitev 60, pri vsaki jebeni avtobusni in pred vsakim jebenim kroznim.
Al pa kot recimo proti lenartu, kjer je pred kroznim celo 70, potem pa ca. 50 metrov za to tablo se ena z 50. Kot da bo kdo letel 50+ cez kroznega.
Printanje denarja at its finest, samo recem.
skibidi

MrStein ::
Ampak koliko otrok so rešili!
Sem pred časom vprašal: koliko otrok je bilo povoženih, preden so ležeče dali okoli šol. Odgovora ni bilo. Niti anekdotne. Ampak... za otroke gre.
Lahko vprašamo tudi drugače: koliko otrok mora umreti preden dajo ležeče okoli šol? Ja, za otroke gre, samo to ni puhlica nekega katolibana, ampak ukrep, ki umirja promet.
100 let ni bilo ležečih. Pa prej se je bolj umiralo v prometu.
Če ni niti enega zapisa o umrlem otroku tam, potem je očitno bulšit ukrep.
In zato ga bodo seveda eni goreče podpirali.
Tako kot šlatanje na letališčih po najn-eleven. Pa seveda vodo prepovedat. Za varnost gre! Za otroke! (pa šampone, itak)
Printanje denarja at its finest, samo recem.
Oh no, they figured it out!
No, pa rintanje "delamo za varnost".
- Ta cesta ni dovolj dobra.
- OK, bomo tablo z omejitvijo dali...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()

John Doe 71 ::
Če kdo misli da se pri hitri vožnji kaj veliko prišpara na času.
96 tempomat za tovornjakom (GPS torej okoli 88), od parkirišča do parkirišča, brez parkiranja, izven AC ni bilo niti kanček prometa, tako da 100 km/h - 24:10
(96 večino časa, drugače ti tovornjaki sploh ne vozijo celo pot po tempomatu, v klanec se jim zmanjša za vsaj 5, pa pri nekaterih vključevalnih pasovih kar nekaj bremzajo, če si najmočnejši v prometu, se ti bodo že drugi prilagajali, gredo pa tam 90-100 po tempomatu ali 82-90 realnih)
140, ampak izven AC veliko prometa - 20:00, brez prometa bi bilo med 18:30 in 19:00
Se pravi 10 min v obe smeri. Na šihtu pa praktično cel dan, 6:30-16:00.
Tako da hitro se sigurno ne vozi zaradi prihranka na času.
Meni je sicer nek optimum 120 km/h, tudi poraba je samo 7l, pri 90-100 bo kot zaenkrat kaže med 6,0 in 6,5l, tako da se ne splača. Seveda se pa tudi ne splača vozit nad 120, kar je nad 120 je samo za užitek. Vožnja na užitek pa seveda tudi hitro zaide stran od CPP in se naštevajo prekrški kot za stavo.
Če kdo misli da pri vožnji 140 ne dela prekrškov, če ne drugega prekratka varnostna razdalja. Jaz jih delam še precej več, ker se pri taki vožnji začne sproščati veliko testosterona.
96 tempomat za tovornjakom (GPS torej okoli 88), od parkirišča do parkirišča, brez parkiranja, izven AC ni bilo niti kanček prometa, tako da 100 km/h - 24:10
(96 večino časa, drugače ti tovornjaki sploh ne vozijo celo pot po tempomatu, v klanec se jim zmanjša za vsaj 5, pa pri nekaterih vključevalnih pasovih kar nekaj bremzajo, če si najmočnejši v prometu, se ti bodo že drugi prilagajali, gredo pa tam 90-100 po tempomatu ali 82-90 realnih)
140, ampak izven AC veliko prometa - 20:00, brez prometa bi bilo med 18:30 in 19:00
Se pravi 10 min v obe smeri. Na šihtu pa praktično cel dan, 6:30-16:00.
Tako da hitro se sigurno ne vozi zaradi prihranka na času.
Meni je sicer nek optimum 120 km/h, tudi poraba je samo 7l, pri 90-100 bo kot zaenkrat kaže med 6,0 in 6,5l, tako da se ne splača. Seveda se pa tudi ne splača vozit nad 120, kar je nad 120 je samo za užitek. Vožnja na užitek pa seveda tudi hitro zaide stran od CPP in se naštevajo prekrški kot za stavo.
Če kdo misli da pri vožnji 140 ne dela prekrškov, če ne drugega prekratka varnostna razdalja. Jaz jih delam še precej več, ker se pri taki vožnji začne sproščati veliko testosterona.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: John Doe 71 ()

mirator ::
Ampak koliko otrok so rešili!
Sem pred časom vprašal: koliko otrok je bilo povoženih, preden so ležeče dali okoli šol. Odgovora ni bilo. Niti anekdotne. Ampak... za otroke gre.
Lahko vprašamo tudi drugače: koliko otrok mora umreti preden dajo ležeče okoli šol? Ja, za otroke gre, samo to ni puhlica nekega katolibana, ampak ukrep, ki umirja promet.
100 let ni bilo ležečih. Pa prej se je bolj umiralo v prometu.
Če ni niti enega zapisa o umrlem otroku tam, potem je očitno bulšit ukrep.
In zato ga bodo seveda eni goreče podpirali.
Tako kot šlatanje na letališčih po najn-eleven. Pa seveda vodo prepovedat. Za varnost gre! Za otroke! (pa šampone, itak)
Printanje denarja at its finest, samo recem.
Oh no, they figured it out!
No, pa rintanje "delamo za varnost".
- Ta cesta ni dovolj dobra.
- OK, bomo tablo z omejitvijo dali...
Vprašanje je, ali preventiva ali kurativa? Upravičenost preventivnih ukrepov je včasih težko razumeti, ker se pač nič ne zgodi. Nič se pa ne zgodi ravno zaradi preventivnih ukrepov. Kurative verjetno ni treba pojasnjevati.
Ležeči policaji so pač ukrepi za umirjanje prometa in se postavljajo tam, kjer obstaja možnost, da pred avto nepričakovano prileti otrok, ali pa na željo okoliških prebivalcev. Se pa strinjam, da so kar prepogosto na mestih, kjer niti slučajno za to ni potrebe, še huje pa, da so neustrezne izvedbe.

MrStein ::
Preventiva česa? Kot sem rekel, imamo tam vsaj 50 let brez "umirjanja" in tam 20 let z "umirjanjem". To se čisto lepo lahko primerja. Če je bilo prej več nesreč kot potem, potem je ukrep smiseln. Če je enako, je nesmiseln. Če pa manj, potem pa je še bolj nesmiseln.
A noben ni štel, če je kaki otrok umrl v okolici šole...
Če drugo ne, lahko gledamo podatke iz tujine.
Našel sem tole:
"Von der polizeilichen Unfallstatistik allein lässt sich nicht auf eine Gefährdung der Grundschüler aus der Stielerschule durch den Autoverkehr schließen."
Politiki so zahtevali uvedbo ležečih policajev (tistih kvadratnih), ker so baje otroci okoli šole ogroženi. A, prevod zgornjega stavka: Iz policijske statistike nesreč ni mogoče sklepati na ogroženost otrok (osnovnošolarjev) iz omenjene šole s strani avtomobilskega prometa.
A noben ni štel, če je kaki otrok umrl v okolici šole...
Če drugo ne, lahko gledamo podatke iz tujine.
Našel sem tole:
"Von der polizeilichen Unfallstatistik allein lässt sich nicht auf eine Gefährdung der Grundschüler aus der Stielerschule durch den Autoverkehr schließen."
Politiki so zahtevali uvedbo ležečih policajev (tistih kvadratnih), ker so baje otroci okoli šole ogroženi. A, prevod zgornjega stavka: Iz policijske statistike nesreč ni mogoče sklepati na ogroženost otrok (osnovnošolarjev) iz omenjene šole s strani avtomobilskega prometa.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

ZveeZ ::
Preventiva česa? Kot sem rekel, imamo tam vsaj 50 let brez "umirjanja" in tam 20 let z "umirjanjem". To se čisto lepo lahko primerja. Če je bilo prej več nesreč kot potem, potem je ukrep smiseln. Če je enako, je nesmiseln. Če pa manj, potem pa je še bolj nesmiseln.
A noben ni štel, če je kaki otrok umrl v okolici šole...
Če drugo ne, lahko gledamo podatke iz tujine.
Našel sem tole:
"Von der polizeilichen Unfallstatistik allein lässt sich nicht auf eine Gefährdung der Grundschüler aus der Stielerschule durch den Autoverkehr schließen."
Politiki so zahtevali uvedbo ležečih policajev (tistih kvadratnih), ker so baje otroci okoli šole ogroženi. A, prevod zgornjega stavka: Iz policijske statistike nesreč ni mogoče sklepati na ogroženost otrok (osnovnošolarjev) iz omenjene šole s strani avtomobilskega prometa.
Jaz bi predlagal postavitev omejitve 30km/h v okolici šol ter postavitev radarjev namesto lezecih policajev. Ali pa postavitev takih lezecih, ki so normalno prevozni tudi za "non-suv" vozila. Bi pa postavil lezece na kolesarske steze povsod kjer le-te peljejo cez cesto. Pa seveda postavil znak za omejitev 10km/h. Ker kolesarji/mopedisti s hitrostjo od 20 do 50 (in vec) km/h, predstavljajo nevarnost zase in tudi druge udelezence, saj jih npr avtomobilisti tezko opazijo in primerno ukrepajo, ko jim kak kolesar tako "pripizdi" iz mrtvega kota pred avtomobil.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ZveeZ ()

GenZNPC ::
da pred avto nepričakovano prileti otrok, alimislim ja, ampak potem je treba postaviti lezece pred vsako dvorisce.
Za referenco pa dajem tujino, nemcija, avstrija, kjer so lezeci skorajda neobstojeci.
Tut na zelezniskih tirih so povozeni otroci.
Iz celja ven proti S.Bistrici so nametani a da bi jih vsako leto prestrihali na rumeno, to pa ne.
Zvecer se sploh ne vidi, da je tam.
Ampak kaj ko se prinas dela avtobusne postaje direkt zraven ceste in sole direkt zraven cest. To pa prej niso razmisljali, ko so zidali?
Tretjic pa, ocitno casov, ko otroci fuzbal spilajo na glavni cesti, se niso minili al kako?
Ce v coni 30 nekoga povozijo z 50 je povsem drug problem. Tega lezeci ne resuje, lahko ga povozi tudi 3 metre pred lezecim.
Bullshit iz 90ih je tole, nic drugega.
Ce pa je zaradi hrupa po eni strani razumem, mam pa zdle tu na novo eno 30 cono ravno zaradi tega in lahko povem, da je zdaj bolj "motece"
Veliko avtov namrec v 2. prestavi pospesuje in to je veliko glasneje, kot prej ko so se lepo lagano peljali mimo 50 z nizjimi obrati.
Zdaj pa vsakih 5 sekund vruuum, vruuuum, vruuum v obe smeri.
Tist, k so to izglasovali bi vsakemu eno klofuto dal.
Preventiva česa? Kot sem rekel, imamo tam vsaj 50 let brez "umirjanja" in tam 20 let z "umirjanjem". To se čisto lepo lahko primerja. Če je bilo prej več nesreč kot potem, potem je ukrep smiseln. Če je enako, je nesmiseln. Če pa manj, potem pa je še bolj nesmiseln.
A noben ni štel, če je kaki otrok umrl v okolici šole...
Če drugo ne, lahko gledamo podatke iz tujine.
Našel sem tole:
"Von der polizeilichen Unfallstatistik allein lässt sich nicht auf eine Gefährdung der Grundschüler aus der Stielerschule durch den Autoverkehr schließen."
Politiki so zahtevali uvedbo ležečih policajev (tistih kvadratnih), ker so baje otroci okoli šole ogroženi. A, prevod zgornjega stavka: Iz policijske statistike nesreč ni mogoče sklepati na ogroženost otrok (osnovnošolarjev) iz omenjene šole s strani avtomobilskega prometa.
Jaz bi predlagal postavitev omejitve 30km/h v okolici šol ter postavitev radarjev namesto lezecih policajev. Ali pa postavitev takih lezecih, ki so normalno prevozni tudi za "non-suv" vozila. Bi pa postavil lezece na kolesarske steze povsod kjer le-te peljejo cez cesto. Pa seveda postavil znak za omejitev 10km/h. Ker kolesarji/mopedisti s hitrostjo od 20 do 50 (in vec) km/h, predstavljajo nevarnost zase in tudi druge udelezence, saj jih npr avtomobilisti tezko opazijo in primerno ukrepajo, ko jim kak kolesar tako "pripizdi" iz mrtvega kota pred avtomobil.
Novejsi pristop je otok, ki zapre en pas. Poglej na sever.
Ali pa otok na sredini ceste, kjer pesec lahko ustavi.
To se postavlja tudi v kraje, kjer je malo vec pescev.
Prinas se pa postavi lezecega tudi tam, kjer ziva dusa na vasi ne precka to cesto tam.
skibidi
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GenZNPC ()

DostMam ::
"mislim ja, ampak potem je treba postaviti lezece pred vsako dvorisce."
Ni treba. Ležeči so tam, kjer je koncentracija ogroženih večja.
"Za referenco pa dajem tujino, nemcija, avstrija, kjer so lezeci skorajda neobstojeci."
Dopade se mi sintagma "skorajda". Torej so! Lahko pa debatiramo o tem, ali so pri nas upravičeno tako pogosto posejani. To pa.
"Tut na zelezniskih tirih so povozeni otroci."
Tudi v letalih umirajo otroci, tudi v bolnicah...
"Iz celja ven proti S.Bistrici so nametani a da bi jih vsako leto prestrihali na rumeno, to pa ne.
Zvecer se sploh ne vidi, da je tam.
To drži. Barvati bi jih treba bolj pogosto. V vmesnem času, dokler jih ne, mar ni pred vsakim ležečim znak "30"? Pomaga pri identifikaciji ovire, mar ne?
"Ampak kaj ko se prinas dela avtobusne postaje direkt zraven ceste in sole direkt zraven cest. To pa prej niso razmisljali, ko so zidali?"
Konfiguracija terena, konfiguracija naselij, zgodovinski potek cest, varujemo kmetijska zemljišča...
"Tretjic pa, ocitno casov, ko otroci fuzbal spilajo na glavni cesti, se niso minili al kako?"
Žal, ti časi so mimo. Pa ne zaradi otrok.
"Ce v coni 30 nekoga povozijo z 50 je povsem drug problem. Tega lezeci ne resuje, lahko ga povozi tudi 3 metre pred lezecim."
Torej: /S če ležečega ni, je problem tudi rešen. Itak ga bo povozilo. Še bolje, da ga s 50 ali še bolje s 70. s/
"Bullshit iz 90ih je tole, nic drugega."
Pove oseba rojena v 90-tih, rasla in odrastla na vseh pozitivnih dosežkih svojih staršev, ki sedaj, samo zato, ker je tukaj, zase zahteva revizijo zgodovine.
"Ce pa je zaradi hrupa po eni strani razumem, mam pa zdle tu na novo eno 30 cono ravno zaradi tega in lahko povem, da je zdaj bolj "motece"
Veliko avtov namrec v 2. prestavi pospesuje in to je veliko glasneje, kot prej ko so se lepo lagano peljali mimo 50 z nizjimi obrati.
Zdaj pa vsakih 5 sekund vruuum, vruuuum, vruuum v obe smeri.
Če pa so nepismeni in nekulturni, da ne znajo brati znakkov "30" in "splano naselje" ter neučakani, da ne morejo 100 m prevoziti brez vruuum, vruuum.
...
"A noben ni štel, če je kaki otrok umrl v okolici šole..."
Očitno nimate otrok. Če bi jih imeli, bi kojci pomislili, da bi se nemara tudi vašega otroka dalo prešteti.
"Če drugo ne, lahko gledamo podatke iz tujine."
Drži, lahko pa počnemo še kaj poleg tega. Kaj konstruktivnega.
"Politiki so zahtevali uvedbo ležečih policajev (tistih kvadratnih), ker so baje otroci okoli šole ogroženi."
Politiki so zahtevali uvedbo ležečih policajev zato ker...? Verjetno ne iz dolgčasa. Nekdo je od njih zahteval uvedbo ležečih policajev.
"A, prevod zgornjega stavka: Iz policijske statistike nesreč ni mogoče sklepati na ogroženost otrok (osnovnošolarjev) iz omenjene šole s strani avtomobilskega prometa."
A prevod zgornjega stavka: Prevenitva. Zato ker drugi ukrepi niso zalegli.
"Jaz bi predlagal postavitev omejitve 30km/h v okolici šol ter postavitev radarjev namesto lezecih policajev. Ali pa postavitev takih lezecih, ki so normalno prevozni tudi za "non-suv" vozila."
Bi se strinjal z vami, če bi iz Nemčije precepili tudi vozniško kulturo k nam. Dokler je ni pa bi vas vprašal, kako za vraga pomaga radar povoženemu otroku in zakaj ste vrgli denar za ovire, ki ne motijo. /S Ceneje bi bilo ovire le narisati. s/
"Bi pa postavil lezece na kolesarske steze povsod kjer le-te peljejo cez cesto. Pa seveda postavil znak za omejitev 10km/h. Ker kolesarji/mopedisti s hitrostjo od 20 do 50 (in vec) km/h, predstavljajo nevarnost zase in tudi druge udelezence, saj jih npr avtomobilisti tezko opazijo in primerno ukrepajo, ko jim kak kolesar tako "pripizdi" iz mrtvega kota pred avtomobil."
Je vredno razmiselka, slišim pa kolesarje, ki se že sedaj pritožujejo čez morsko bolezen.
"Novejsi pristop je otok, ki zapre en pas. Poglej na sever.
Ali pa otok na sredini ceste, kjer pesec lahko ustavi.
To se postavlja tudi v kraje, kjer je malo vec pescev."
Pošteno povedano: na "severu" imajo pretežno(!) ravninsko konfiguracijo terena in veliko več prostora med stavbami v naseljih. Nekatere rešitve imajo odlične, nekaterih se pa ne da enostavno prekopirati.
"Prinas se pa postavi lezecega tudi tam, kjer ziva dusa na vasi ne precka to cesto tam."
Delno imate prav, tako hudo pa vendar ni. Mogoče le imate smolo, da se pogosto morate voziti po cesti, kjer so s tem pretiravali. Za vajo bom danes preštel, koliko ležećih bom povozil na poti v službo (60 km, mešano).
Ni treba. Ležeči so tam, kjer je koncentracija ogroženih večja.
"Za referenco pa dajem tujino, nemcija, avstrija, kjer so lezeci skorajda neobstojeci."
Dopade se mi sintagma "skorajda". Torej so! Lahko pa debatiramo o tem, ali so pri nas upravičeno tako pogosto posejani. To pa.
"Tut na zelezniskih tirih so povozeni otroci."
Tudi v letalih umirajo otroci, tudi v bolnicah...
"Iz celja ven proti S.Bistrici so nametani a da bi jih vsako leto prestrihali na rumeno, to pa ne.
Zvecer se sploh ne vidi, da je tam.
To drži. Barvati bi jih treba bolj pogosto. V vmesnem času, dokler jih ne, mar ni pred vsakim ležečim znak "30"? Pomaga pri identifikaciji ovire, mar ne?
"Ampak kaj ko se prinas dela avtobusne postaje direkt zraven ceste in sole direkt zraven cest. To pa prej niso razmisljali, ko so zidali?"
Konfiguracija terena, konfiguracija naselij, zgodovinski potek cest, varujemo kmetijska zemljišča...
"Tretjic pa, ocitno casov, ko otroci fuzbal spilajo na glavni cesti, se niso minili al kako?"
Žal, ti časi so mimo. Pa ne zaradi otrok.
"Ce v coni 30 nekoga povozijo z 50 je povsem drug problem. Tega lezeci ne resuje, lahko ga povozi tudi 3 metre pred lezecim."
Torej: /S če ležečega ni, je problem tudi rešen. Itak ga bo povozilo. Še bolje, da ga s 50 ali še bolje s 70. s/
"Bullshit iz 90ih je tole, nic drugega."
Pove oseba rojena v 90-tih, rasla in odrastla na vseh pozitivnih dosežkih svojih staršev, ki sedaj, samo zato, ker je tukaj, zase zahteva revizijo zgodovine.
"Ce pa je zaradi hrupa po eni strani razumem, mam pa zdle tu na novo eno 30 cono ravno zaradi tega in lahko povem, da je zdaj bolj "motece"
Veliko avtov namrec v 2. prestavi pospesuje in to je veliko glasneje, kot prej ko so se lepo lagano peljali mimo 50 z nizjimi obrati.
Zdaj pa vsakih 5 sekund vruuum, vruuuum, vruuum v obe smeri.
Če pa so nepismeni in nekulturni, da ne znajo brati znakkov "30" in "splano naselje" ter neučakani, da ne morejo 100 m prevoziti brez vruuum, vruuum.
...
"A noben ni štel, če je kaki otrok umrl v okolici šole..."
Očitno nimate otrok. Če bi jih imeli, bi kojci pomislili, da bi se nemara tudi vašega otroka dalo prešteti.
"Če drugo ne, lahko gledamo podatke iz tujine."
Drži, lahko pa počnemo še kaj poleg tega. Kaj konstruktivnega.
"Politiki so zahtevali uvedbo ležečih policajev (tistih kvadratnih), ker so baje otroci okoli šole ogroženi."
Politiki so zahtevali uvedbo ležečih policajev zato ker...? Verjetno ne iz dolgčasa. Nekdo je od njih zahteval uvedbo ležečih policajev.
"A, prevod zgornjega stavka: Iz policijske statistike nesreč ni mogoče sklepati na ogroženost otrok (osnovnošolarjev) iz omenjene šole s strani avtomobilskega prometa."
A prevod zgornjega stavka: Prevenitva. Zato ker drugi ukrepi niso zalegli.
"Jaz bi predlagal postavitev omejitve 30km/h v okolici šol ter postavitev radarjev namesto lezecih policajev. Ali pa postavitev takih lezecih, ki so normalno prevozni tudi za "non-suv" vozila."
Bi se strinjal z vami, če bi iz Nemčije precepili tudi vozniško kulturo k nam. Dokler je ni pa bi vas vprašal, kako za vraga pomaga radar povoženemu otroku in zakaj ste vrgli denar za ovire, ki ne motijo. /S Ceneje bi bilo ovire le narisati. s/
"Bi pa postavil lezece na kolesarske steze povsod kjer le-te peljejo cez cesto. Pa seveda postavil znak za omejitev 10km/h. Ker kolesarji/mopedisti s hitrostjo od 20 do 50 (in vec) km/h, predstavljajo nevarnost zase in tudi druge udelezence, saj jih npr avtomobilisti tezko opazijo in primerno ukrepajo, ko jim kak kolesar tako "pripizdi" iz mrtvega kota pred avtomobil."
Je vredno razmiselka, slišim pa kolesarje, ki se že sedaj pritožujejo čez morsko bolezen.
"Novejsi pristop je otok, ki zapre en pas. Poglej na sever.
Ali pa otok na sredini ceste, kjer pesec lahko ustavi.
To se postavlja tudi v kraje, kjer je malo vec pescev."
Pošteno povedano: na "severu" imajo pretežno(!) ravninsko konfiguracijo terena in veliko več prostora med stavbami v naseljih. Nekatere rešitve imajo odlične, nekaterih se pa ne da enostavno prekopirati.
"Prinas se pa postavi lezecega tudi tam, kjer ziva dusa na vasi ne precka to cesto tam."
Delno imate prav, tako hudo pa vendar ni. Mogoče le imate smolo, da se pogosto morate voziti po cesti, kjer so s tem pretiravali. Za vajo bom danes preštel, koliko ležećih bom povozil na poti v službo (60 km, mešano).

predi ::
Preventiva česa? Kot sem rekel, imamo tam vsaj 50 let brez "umirjanja" in tam 20 let z "umirjanjem". To se čisto lepo lahko primerja. Če je bilo prej več nesreč kot potem, potem je ukrep smiseln. Če je enako, je nesmiseln. Če pa manj, potem pa je še bolj nesmiseln.Takšna primerjava je praktično nemogoča že zaradi razlik v pojmovanju "prometa" skozi čas. Toliko let nazaj, kolikor jih sam omenjaš, je bila struktura udeležencev v prometu, vozil, prometnih površin, ipd. tako drugačna, da zaključki ne bi bili smiselni. Praviš tudi, da se je takrat umiralo mnogo več, kot danes. Manj smrti ni dovolj. Cilj je nič smrti in nič težkih poškodb v prometu, ob dejstvu, da bodo nesreče v sistemu vedno prisotne. Vsak ukrep, ki niža sile v času trka, je smiseln, četudi udeležencem povzroča preglavice.

John Doe 71 ::
Neko nenapisano pravilo v prometu je, da se priključiš koloni spredaj kolikor hitro je možno. Danes po vključevanju je bila za mano 500m dolga dežela duhov, čeprav sem se vključil kar na tesno na enih 100m.
Pa včeraj sem šel za enim, ki je le nekako prilezel do komaj 90 po števcu. Je že naredil kolono treh. Zato jaz vedno pospešim do 100-120, odvisno od moje volje in od prometa, tako se ne dela nobena kolona. Zastopim da tovornjaki ne morejo imeti pospeškov 200KM avta, ampak govorim za avte, da delajo kolone.
Da ne govorim da se večkrat naredi kolona pri 60, videl sem pa tudi že 30. Kako se to naredi mi res ni jasno.
Ma jaz še sedaj ko cijazim 95 po AC, se mi ne pozna niti deciliter, če vozim normalno 100 po regionalki. Prve par voženj je še skakalo iz 5,3 na 5,4-5,5l, zdaj je pa pribito na 5,3l tudi če konkretno pospešim.
Pa včeraj sem šel za enim, ki je le nekako prilezel do komaj 90 po števcu. Je že naredil kolono treh. Zato jaz vedno pospešim do 100-120, odvisno od moje volje in od prometa, tako se ne dela nobena kolona. Zastopim da tovornjaki ne morejo imeti pospeškov 200KM avta, ampak govorim za avte, da delajo kolone.
Da ne govorim da se večkrat naredi kolona pri 60, videl sem pa tudi že 30. Kako se to naredi mi res ni jasno.
Ma jaz še sedaj ko cijazim 95 po AC, se mi ne pozna niti deciliter, če vozim normalno 100 po regionalki. Prve par voženj je še skakalo iz 5,3 na 5,4-5,5l, zdaj je pa pribito na 5,3l tudi če konkretno pospešim.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: John Doe 71 ()

MrStein ::
Preventiva česa? Kot sem rekel, imamo tam vsaj 50 let brez "umirjanja" in tam 20 let z "umirjanjem". To se čisto lepo lahko primerja. Če je bilo prej več nesreč kot potem, potem je ukrep smiseln. Če je enako, je nesmiseln. Če pa manj, potem pa je še bolj nesmiseln.Takšna primerjava je praktično nemogoča že zaradi razlik v pojmovanju "prometa" skozi čas. Toliko let nazaj, kolikor jih sam omenjaš, je bila struktura udeležencev v prometu, vozil, prometnih površin, ipd. tako drugačna, da zaključki ne bi bili smiselni. Praviš tudi, da se je takrat umiralo mnogo več, kot danes. Manj smrti ni dovolj. Cilj je nič smrti in nič težkih poškodb v prometu, ob dejstvu, da bodo nesreče v sistemu vedno prisotne. Vsak ukrep, ki niža sile v času trka, je smiseln, četudi udeležencem povzroča preglavice.
Če učinek ni merljiv, potem obstaja le v glavah.
No ja, tipična debata. Eni čutijo na vodi, drugi (bedak) pa pričakuje argumentirano debato.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

predi ::
Namesto takšnega izpada bi človek prej pričakoval definicijo metodologije, po kateri se podatki izpred 50 let "čisto lepo lahko primerjajo" z današnjimi, v kontekstu varnosti v prometu.Preventiva česa? Kot sem rekel, imamo tam vsaj 50 let brez "umirjanja" in tam 20 let z "umirjanjem". To se čisto lepo lahko primerja. Če je bilo prej več nesreč kot potem, potem je ukrep smiseln. Če je enako, je nesmiseln. Če pa manj, potem pa je še bolj nesmiseln.Takšna primerjava je praktično nemogoča že zaradi razlik v pojmovanju "prometa" skozi čas. Toliko let nazaj, kolikor jih sam omenjaš, je bila struktura udeležencev v prometu, vozil, prometnih površin, ipd. tako drugačna, da zaključki ne bi bili smiselni. Praviš tudi, da se je takrat umiralo mnogo več, kot danes. Manj smrti ni dovolj. Cilj je nič smrti in nič težkih poškodb v prometu, ob dejstvu, da bodo nesreče v sistemu vedno prisotne. Vsak ukrep, ki niža sile v času trka, je smiseln, četudi udeležencem povzroča preglavice.
Če učinek ni merljiv, potem obstaja le v glavah.
No ja, tipična debata. Eni čutijo na vodi, drugi (bedak) pa pričakuje argumentirano debato.

GenZNPC ::
To drži. Barvati bi jih treba bolj pogosto. V vmesnem času, dokler jih ne, mar ni pred vsakim ležečim znak "30"? Pomaga pri identifikaciji ovire, mar ne?Pa ne, ker kot receno. Nisem vajen, da je 30 pomeni avtomaticno lezeci policaj. To je samo tako na balkanu oz. Slo ocitno.
Ni treba. Ležeči so tam, kjer je koncentracija ogroženih večja.Kje so objavljene javno stevilke, o koncentraciji okoli nasih lezecih online? Sesti cut helikopterjev ne steje, ce ni merljivo je BS.
Koliko otrok je povozenih izven lezecih?
Torej: /S če ležečega ni, je problem tudi rešen. Itak ga bo povozilo. Še bolje, da ga s 50 ali še bolje s 70. s/Smrt je smrt, pa ce je to pred lezecim, na lezecim, na dvoriscu, z 30 al pa z 300.
Pove oseba rojena v 90-tih, rasla in odrastla na vseh pozitivnih dosežkih svojih staršev, ki sedaj, samo zato, ker je tukaj, zase zahteva revizijo zgodovine.Pri nasi soli ni lezecega, niti ga ni bilo. Avti se vozijo mimo 50+. So pac razmisljali in sole niso postavili direkt na cesto z vhodnimi vrati na plocnik.
Če pa so nepismeni in nekulturni, da ne znajo brati znakkov "30" in "splano naselje" ter neučakani, da ne morejo 100 m prevoziti brez vruuum, vruuum.Irelevantno. Rezultat je slabsi. In ne ni spalno naselje, je kr na random sred glavne ceste, ker so se trije penzionisti pritozili, ker jih promet moti pri popoldanskem spancu.
Pošteno povedano: na "severu" imajo pretežno(!) ravninsko konfiguracijo terena in veliko več prostora med stavbami v naseljih. Nekatere rešitve imajo odlične, nekaterih se pa ne da enostavno prekopirati.
Prinas pa so lezeci na Triglavu? Nima cisto nic s terenom.
Nasi bi nasrali 2-3 lezece in cono 30, pa se radar bi skrili za grmovje.
skibidi
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GenZNPC ()

GupeM ::
Pri nasi soli ni lezecega, niti ga ni bilo. Avti se vozijo mimo 50+. So pac razmisljali in sole niso postavili direkt na cesto z vhodnimi vrati na plocnik.
Daj, pametnjakovič, malo se umiri. Tudi pri naši šoli ni bilo ležečega policaja. Omejitev je bila 50 na obeh cestah mimo šole. Ker je ratal promet precej bolj gost, so na eno cesto dali omejitev 30. Te omejitve se noben ni držal in so še naprej pičili kot da ni nič. Nato so tam postavili 3 ležeče policaje. Promet se je nekoliko umiril, predvsem pa so se ljudlje raje peljali po drugi strani šole, kjer je cesta od šole nekoliko bolj oddaljena in je tam še vedno omejitev 50. Zdaj je ta cesta končno postala slepa oz. so naredili krožni promet, kamor je možno pripeljat otroka, ga spustit ven in se s polkrožnom obračanjem vrniti nazaj na cesto, ki gre nekoliko dlje mimo šole.
Je torej to bolje? Ali damo ležeče policaje, pa se še vedno lahko pelješ, ali je bolje, da cesto kar zapremo?
Sicer se strinjam, da je marsikje ležečih policajev občutno preveč. Ampak če šola tam stoji že 50 let, pa je takrat po tej cesti peljalo 30 avtov na dan, danes jih pa 3000, je ležeči policaj kar pametna izbira. Druga opcija je zaprtje ceste, pa se pelji 5 km naokrog in izgubi 10 minut časa.

GenZNPC ::
Torej kaj smo se naucili? Najprej postaviti objekt direkt ob prometno cesto (avtocesto), potem pa jamrati, da je hitra in glasna.
Meni je jasno, da je postal promet bolj gost, ampak kot pravis, ce je to edina cesta, drugace se moras voziti 5km naokoli, je nekako iz tega kristalno jasno, da se je zelo dobro vedlo, kako se bo promet na tej cesti razvijal v prihodnosti in so kljub temu arhitekti zajebali.
Ampak če šola tam stoji že 50 let,Pred 50 leti niso vedli kaj pomeni prometna cesta, glavna zila, glavna cesta?
Meni je jasno, da je postal promet bolj gost, ampak kot pravis, ce je to edina cesta, drugace se moras voziti 5km naokoli, je nekako iz tega kristalno jasno, da se je zelo dobro vedlo, kako se bo promet na tej cesti razvijal v prihodnosti in so kljub temu arhitekti zajebali.
skibidi

GenZNPC ::
Ista fora Gancani, edina glavna cesta, vhod v naselje iz smeri Bogojina proti Beltincem.
Ze 50 let nazaj so zidali 3-4 metre od glavne ceste.
Kaj so se naucili? Nic. Nasrali so 12 novogradenj direkt zravn glavne ceste, da ti pesec lahko s plocnika postavi rozo na okensko polico.
Pa teren raven kot wasserwaga in zadaj neskoncne njive.
Ampak ja, najprej postavit, pol se pa bunit in postavit 3 presneto visoke lezece, da moras s Traktorjem in prikolico drv zmanjsat na 5km/h.
Ze 50 let nazaj so zidali 3-4 metre od glavne ceste.
Kaj so se naucili? Nic. Nasrali so 12 novogradenj direkt zravn glavne ceste, da ti pesec lahko s plocnika postavi rozo na okensko polico.
Pa teren raven kot wasserwaga in zadaj neskoncne njive.
Ampak ja, najprej postavit, pol se pa bunit in postavit 3 presneto visoke lezece, da moras s Traktorjem in prikolico drv zmanjsat na 5km/h.
skibidi

MrStein ::
Namesto takšnega izpada bi človek prej pričakoval definicijo metodologije, po kateri se podatki izpred 50 let "čisto lepo lahko primerjajo" z današnjimi, v kontekstu varnosti v prometu.Preventiva česa? Kot sem rekel, imamo tam vsaj 50 let brez "umirjanja" in tam 20 let z "umirjanjem". To se čisto lepo lahko primerja. Če je bilo prej več nesreč kot potem, potem je ukrep smiseln. Če je enako, je nesmiseln. Če pa manj, potem pa je še bolj nesmiseln.Takšna primerjava je praktično nemogoča že zaradi razlik v pojmovanju "prometa" skozi čas. Toliko let nazaj, kolikor jih sam omenjaš, je bila struktura udeležencev v prometu, vozil, prometnih površin, ipd. tako drugačna, da zaključki ne bi bili smiselni. Praviš tudi, da se je takrat umiralo mnogo več, kot danes. Manj smrti ni dovolj. Cilj je nič smrti in nič težkih poškodb v prometu, ob dejstvu, da bodo nesreče v sistemu vedno prisotne. Vsak ukrep, ki niža sile v času trka, je smiseln, četudi udeležencem povzroča preglavice.
Če učinek ni merljiv, potem obstaja le v glavah.
No ja, tipična debata. Eni čutijo na vodi, drugi (bedak) pa pričakuje argumentirano debato.
Torej po tvoje varnosti v prometu ne moremo meriti in vse delamo na blef?
Ja, OK. (ne gre za izpad, ampak opis dejanskega stanja)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

GenZNPC ::
Pa se tako malo, ker mi je dc:
Omejitev 100km/h, nasi bi takoj, ampak takoj nasrali vsaj eno tablo 50km/h pa za ziher se eno pred tem z 70km/h in radar vsak tretjo soboto.
To je prinas minimum 50km/h, ce ne ze kr avtomatsko cona 30 in par lezecih
Pri taksnih prikljuckih je prinas 60km/h avtomaticni standard. Tu je 100km/h, vem, nezaslisano.
Prinas je to, ce je izven naselja minimalno 60km/h omejitev. Vem nezaslisano.
Evo, avtomatsko. Pa zive duse nikjer.
Nebroj primerov lahk limam. Ko bos sel na pocitnice v Moravske Toplice, se pelji enkrat od Vosek (Pernice) do Moravskih in prestej VSE table pod 80. Pol se pa pelji nazaj po Avstrijski strani in prestej vse table pod 80. Bos presenecen.
Ista fora pri Sentilju ko prevozis mejo in gres po Slovenski strani se zacne sranje 50,70,50,70,50,70. Pri vsakem ovinku, vsaki gostilni, vsakem "kvazi kriziscu" - pred tem na Avstrijski strani, nula, nada njente.
Ampak ja, teren, relief, je za mejnim prehodom takoj grand kanjon in prinas na vaseh duhov kr mrgoli pescev na cesti, celo podnevi, ko so vsi v sluzbah in solah. Ja.
Daj, pametnjakovič, malo se umiriNe rabim bit pametnjakovic, da vam delam screenshote.
Aja pa v Sloveniji so mostovi po vaseh neke skakalnice. Logicno, da je treba dati omejitev 30km/h in 50km/h, da slucajno kdo ne poleti, da pa bi naredili normalne mostove? Nezaslisano. Noooo way.
skibidi

John Doe 71 ::
Tole je pa zame obljubljena dežela, mater, 80 v praktično naselju. Jaz sem šel izven Radovljice 92, okoli ne ene hiše (valda, eno tam 50m preč so našli, tako da so imeli kaj napisati na papir, v bližini te in te hiše), in sem dobil 9KT.
Mal so že dosadni tukaj, čeprav ko sem v vlogi pešca ali kolesarja, je pa dobro urejeno.
Pa tudi v avtu mi je všeč recimo znak 50 pred semaforjem. Ker sem imel že enega bolnika, ki mi je priletel z 90 na zadek in se mi upal zadnji trenutek ustavit. Sem že hotel ven in mu eno v stilu Willa Smitha primazat. Čez mesto mi pa ni neki za vozit se z avtom, na srečo je dovolj obvoznic, da se ni treba več kot 1x na leto.
Mal so že dosadni tukaj, čeprav ko sem v vlogi pešca ali kolesarja, je pa dobro urejeno.
Pa tudi v avtu mi je všeč recimo znak 50 pred semaforjem. Ker sem imel že enega bolnika, ki mi je priletel z 90 na zadek in se mi upal zadnji trenutek ustavit. Sem že hotel ven in mu eno v stilu Willa Smitha primazat. Čez mesto mi pa ni neki za vozit se z avtom, na srečo je dovolj obvoznic, da se ni treba več kot 1x na leto.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: John Doe 71 ()

GenZNPC ::
Ej se boljse je, ko je sredi nicesar, tabla 50 za ca. 200 metrov, ker je tam pokopalisce in mrtvi ne morejo v miru spat. Je zupnik tako dolgo pritiskal in zrihtal 50km/h.
Nekoc 90km/h.
Danes je tu razsirjena nova cesta, iz obeh strani kolesarska za "turiste" in omejitev 70km/h.
Kot, da prinas v kontra smer veter piha. To se peljes v Avstriji na taksni cesti legalno 100km/h ali pa 110 pa te policaj sploh nebi povohal.
Nekoc 90km/h.
Danes je tu razsirjena nova cesta, iz obeh strani kolesarska za "turiste" in omejitev 70km/h.
Kot, da prinas v kontra smer veter piha. To se peljes v Avstriji na taksni cesti legalno 100km/h ali pa 110 pa te policaj sploh nebi povohal.
skibidi

GenZNPC ::
Od enga konca do drugega konca te ravnice so danes nasrali tri omejitve se mi zdi 60km/h. Cez mejo se peljes v takem primeru 100km/h ali v najslabsem 80km/h.
Tu je tudi po novem izven naselja 60km/h, da si lahko v miru reklamne table ogledas:
Klasika:
Ker pac, da si lahk reklamno tablo v miru preberes in so slucajno bajto postavili direkt na cesto:
Ko ze mislis, da je konec, ker kaj pa ce prileti vlak iz nepregledne desne strani z 500km/h in se rampe ne spustijo prav cajt:
Boom takoj naslednja, ni usmiljenja:
Moram naslednjic narediti en posnetek z stevcem za table. Google Streetview je zastarel, zdaj jih je ze dvakrat tolko.
Jaz se ne cudim, ce folk teh tabel vec ne jemlje resno, ampak kot zajebancijo. Zdaj so jih ze zacel postavljat prakticno pred vsaki ovinek.
Tu je tudi po novem izven naselja 60km/h, da si lahko v miru reklamne table ogledas:
Klasika:
Ker pac, da si lahk reklamno tablo v miru preberes in so slucajno bajto postavili direkt na cesto:
Ko ze mislis, da je konec, ker kaj pa ce prileti vlak iz nepregledne desne strani z 500km/h in se rampe ne spustijo prav cajt:
Boom takoj naslednja, ni usmiljenja:
Moram naslednjic narediti en posnetek z stevcem za table. Google Streetview je zastarel, zdaj jih je ze dvakrat tolko.
Jaz se ne cudim, ce folk teh tabel vec ne jemlje resno, ampak kot zajebancijo. Zdaj so jih ze zacel postavljat prakticno pred vsaki ovinek.
skibidi
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GenZNPC ()

John Doe 71 ::
"Tiste fore, ko gredo nekateri čez ležeče 30 so pa brezveze, pa ne verjamem da drugače tako dobro čuvajo avto."
Zagotavljam vam, da se motite. Eni so bolezensko zaljubljeni v svojega jeklenega. Znorijo, če se muha podela na lak. Drugi pa že zaradi lastnega udobja zmanjšamo pod 30, koliko je tam omejitev, tako da "brezveze" ni.
Zdaj sem pa dejansko naletel na enega takega pacienta v Golfu 7 R line. Zmanjšal na 20 pred vsemi tremi ležečimi, eden na omejitvi 50, 2 na omejitvi 30, tako da se sigurno ne gre zaradi omejitve. Sem ga imel že tako dovolj, da sem mu pri tretjem potrobil, da bo vedel drugič takole ovirati promet.
Pa kaj bo sedaj ta človek prišparal? 90% verjetnosti je celo, da bo avto že čez 5 let zamenjal. 40 greš komot čez asfaltirane ležeče, pa če šparaš avto še kako. To bo zdržalo podvozje vsaj 10 let oz. 100k km, s kakšnimi malenkostmi na vsakih par let 100EUR tja do 20 let oz. 200-300k km. Vem, ker jaz šparam avto, pa mi ni noben problem it 40 ali celo 50 čez ležeče.
Po drugi strani si imel pa prej, ko še ni bilo urejenih bankin in je bila ožja cesta, kontra paciente. In namesto da bi se kot jaz lepo počasi ustavili ob cesti, toliko da nisi na bankini, so šli nasproti vozeči vedno poln gas preko vseh možnih lukenj. No to pa dejansko uničiš podvozje v 10-50k km.
Ko sem že pri pacientih, danes dva letečmana v Porscheju in Passatu (tisto, pospešek za vsaj 200KM in hitrost vsaj 160), pa dobro sta prej videla, da bosta morala zavirati na polno.
Zastopim tisto, ko se gre za ustrahovanje, da se ti ostali čim prej splaknejo na desni pas. Ampak fak, v dežju, in če vidiš da so vsaj trije pred tabo, boš pa ja kot nek normalen človek se ustavil za njimi. Pa ta levi pas je pri nas itak kot divji zahod. Je prava milina zdaj ko vozim 100, čeprav 120 je tudi zelo lepa vožnja, edina razlika je da moraš (lepo, vse po CPP) prehitevat. Pri teh dveh hitrostih tudi ni niti malo možnosti, da boš padel v road rage. Te letečmane bk koliko vozijo počasnele na desnem pasu, važno da je levi prost.
@m0LN4r: Dolžen sem ti še poštopati pospešek 0-100 v mokrem, bom poenostavil in ne bom iskal prazne ravnine, ampak se samo vključil na glavno cesto do 100. Tisto desno zavijanje tudi ne vzame več kot sekundo časa.
Seveda pa je pri 0-100 največ odvisno od stanja gum in podlage. Seveda pa potem glede na to, tudi kdaj točno prestavit v katero prestavo ter koliko plina dodat pri vsaki prestavi. Ma to ni šans da dobiš dober čas že pri prvem takem speljevanju kot sem jaz včeraj. Recimo danes pri drugem mi ni nič kopalo v prazno, tako da je vse v praksi, ampak kaj ko ni bilo dežja že 3 mesece.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: John Doe 71 ()