» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
194 / 291
»»

DostMam ::

Solatko,
prav imate, da so v tem primeru verjetno nesreči botrovale nezadostne izkušnje voznika. Prav imate, da to odgovorno delo morajo opravljati izkušeni vozniki. Vendar je tudi res, da izkušeni vozniki morajo izkušnje nabrati. Verjetno je fant kazal vse potrebne veščine, ko so mu zaupali nujne vožnje. Na osnovi tega so ocenili, da bo - tako kot vsi pred njim - sčasoma postal izkušen voznik. Drugače ne gre. Če čakate, da nekdo postane izkušen na enem področju, ne boste dočakali, da bo potem zamenjal službo. Ne bo. Nadaljeval bo tam, kjer že ima neke izkušnje.
Nimate prav pa pri trditvi, da vožnja intervencijskih vozil zahteva nadljudi ter za njih zahtevate dovoljenje za upravljanje šleperjev. To, da ste bili tudi "licencirani šofer protokola" s C, D ali F katergorijo še ne pomeni, da to mora biti vzorec za prihodnje rodove.
Na koncu še "prilagojena hitrost": Dopade se mi vaš stavek "Pri tem je samo en problem, da tega ne moreš enostavno spravit na prometni znak, ker je to popolnoma individualna kategorija, ki jo bi mora poznat vsak, ki se vsede za volan ali drugo premikajoče sredstvo." Končno ste povedali bistvo te "prilagojene hitrosti" in velikokrat sem vam ugovarjal ravno s tem argumentom. Drži, ne da se je definirati in zato je o njej razglabljati brezpredmetno. Predlagam celo rešitev za opozorilni znak: rumeni trikotnik z rdečim robom, v sredini slika Jezusa. Opis zanaka: "Pomislite kaj On misli o vaši hitrosti".
Še to: če mislite da se tiha večina strinja z vašo teorijo se motite. Samo ljubi se jim ne.

Invictus ::

solatko je izjavil:

Velika večina v takih primerih skrči razdaljo do vozila pred seboj in prepreči varno vključitev. To je slovenska značilnost. Niti v I, A, D, Ch,... nisem videl toliko nevzgojenih voznikov, kot jih pri nas vidiš v takem primeru. Topniška, ko iz Drenikove čez Dunajsko pripeljeta dva pasovoa in se po nekaj m nadaljuje en vozni pas. Stojte tam eno uro in boste spoznali navado slovenceljnov v takih primerih.

Saj tudi v I, DACHm, ne poznajo prav dobro zadrge.

Bil enkrat na meji Nemčija, Avstrija, zožitev na en pas. Sam se lepo peljem po desnem psu, ker je bil fraj. Večina, skoraj vsi, so šli že na levi pas par km pred združitvjo le teh. Sam sem se preprosto peljal po desnem pasu do konca, in se vklopil po načelu zadrge. Sicer sem moral počakati kar nekaj avtov, ker me niso spustili, ampak nekdo se te že usmili, jke prepočasen, itn.., da vskočiš. Čeprav je cel kup folka norelo ko sem se peljal mimo pa odprtem pasu... Kdo bi razumel te holcarje...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

solatko ::

mirator - Vsaka novička o prometni nesreči ali ulovljenih voznikih 180+ ima to opozorilo na koncu. Niti slučajno ne mislim ocenjevati sposobnosti posameznih voznikov reševalnih vozil, opozarjam, da pogoji, ki jih je predlagala in sprejela politika za to vrsto voznikov, niti slučajno niso strokovni in premišljeni. Za linkano nesrečo ne krivim voznika, temveč strokovnjake in politike. Noben izmed njih se nebi vozil s protokolarnim voznikom, ki bi bil na delo sprejet s podobnimi pogoji. Na to anomalijo sem opozoril že pred leti. Če bi se hoteli it tako igro, bi morali za voznike reševalnih avtomobilov, pripraviti vsaj enoletno usposabljanje in pridobitev kvalifikacije poklicnega voznika, po opravljeni srednji šoli za medicinskega tehnika. Vendar to stane več, kot je vredno nekaj življenj na leto.

DostMam - Z skoraj vsem se strinjam, vendar je eno 100%-no, vožnja s prilagojeno hitrostjo je edini način, ki je 100%-no varen, vse ostalo je preveč odvisno od trenutne sreče. Vsak upravljalec gibanja ima svoje limite, preko katerih ne sme. Če jih hoče spoznati in se tega držati, potrebuje kar nekaj ur in mesecev dodatnega dela na spoznavanju tega. Vsa opozorila bi morala it v smislu tega - nikoli ne pojdite preko svojih sposobnosti, znanja, izkušenj,.... saj to ubija in ne hitrost ubija. Potem bi se morda ljudje zamislili in vozili počasneje, bolj kulturno in manj nevarno. Več bi moralo biti povdarka ne tem, da bi vozniki svoje sposobnosti spoznavali na poligonih (katerih na žalost nimamo) pod budnim očesom in navodilih inštruktorjev. Če bi se politikom šlo za varnost v prometu, bi že davno naredili kaj na tem področju pa je najpogosteje slišana ravno ta - hitrost ubija. Prilagojena hitrost ne vsebuje samo hitrost, temveč vse, kar je za varno zaustavitev v primeru nevarne situacije potrebno, predvsem pa varnostno razdaljo po kateri prepoznaš dokaj varnega dobrega od nevarnih, neizkušenih slabih voznikov.
Delo krepa človeka

scipascapa ::

Rdeča desno je že možno? To bo pokal :)

fikus_ ::

Bo, ko bo zakon v veljavi (predvidoma sredina Avg.) in ko bodo izbrana semaforizirana križišča ustrezno označena. Ne pa kar tako vsepovsod in na pamet!
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

predi ::

Pokalo bo že zgolj zaradi tega, ker ni treba nikomur z izpitom obnoviti svojega znanja, kljub nenehnim spremembam zakonodaje.

facepalm ::

predi je izjavil:

Pokalo bo že zgolj zaradi tega, ker ni treba nikomur z izpitom obnoviti svojega znanja, kljub nenehnim spremembam zakonodaje.

Ne razumem zakaj se preprosto ne uvede dodatni teoreticni del na 5 let.
Ce lahko poklicni vozniki opravljajo kodo95 in podaljsujejo voznisko na 5 let, bi lahko tudi navaden smrtnik opravil glavno teorijo in zdr pregled.
Res bi to stalo posameznika 200€/5 let, bi se pa vsaj malenkost povecala varnost v prometu.

GupeM ::

Ma kakšna teorija na 5 let. Poglej solatkota. On teorije ni obnovil že od časa rimljanov, pa je najbolj varen voznik na tej zemljici, čeprav večine predpisov sploh ne pozna.

Tako kot pravi solatko, na vsakih 10 let praktični izpit. Ura vožnje na AC, ura na regionalkah, in ura v mestu. Če katerega od teh poglavji ne narediš, se ti izpit začasno odvzame, greš v avtošolo in ponavljaš tisti del vožnje, kjer si prvič padel. Če spet ne narediš, potem bi pa že razmišljal o trajnem odvzemu izpita, ker očitno nisi sposoben vozit.

mirator ::

facepalm je izjavil:

predi je izjavil:

Pokalo bo že zgolj zaradi tega, ker ni treba nikomur z izpitom obnoviti svojega znanja, kljub nenehnim spremembam zakonodaje.

Ne razumem zakaj se preprosto ne uvede dodatni teoreticni del na 5 let.
Ce lahko poklicni vozniki opravljajo kodo95 in podaljsujejo voznisko na 5 let, bi lahko tudi navaden smrtnik opravil glavno teorijo in zdr pregled.

Če bi prekrške delal samo tisti, ki so izpit delali pred leti, potem bi tvoja ideja pila vodo. Sicer ne poznam statistike, bi pa bila zanimiva razčlemba prekrškarjev glede na čas opravljanja izpita.
Sicer pa imam o tem svoje mnenje. Kot prvo bi moral biti v OŠ predmet o prometni varnosti (mogoče kar v 8. in 9. razredu), enako v zadnjem razredu poklicne in srednje šole ter na naravoslovnih fakultetah v okviru predmeta fizika. Na družboslovnih fakultetah pa če ni fizike, vključiti v kakšen drug ustrezen predmet. V prometu pač sodelujemo vsi z različnimi sposobnostmi. V kolikor bi se vseskozi izobraževanja srečevali s to problematiko, bi več ali manj vsi vozili varno. Seveda obstajajo izjeme, ki pa so na cesti latentna nevarnost in jih nič ne more spremeniti.

solatko ::

GupeM - Pozabil si omeniti, da bi bilo to obvezno in zastonj, saj bi stroške lahko krile zavarovalnice in država, zaradi veliko nižjih stroškov, ki jih imajo ob nesrečah.
Kljub temu, da ne poznam vseh predpisov, znam voziti v krožišču, se razvrščati na cesti, voziti zbrano, uporabljati smerokaze, imam vedno varnostno razdaljo, vozim trezen in takrat, ko mi to psihofizično stanje dovoljuje,...
Lahko trdim, da sem kljub 67-im letom, med najbolj varnimi dinamičnimi vozniki v SLO.

Vožnjo z težkimi motorji sem pred tremi leti opustil, ker se enostavno ne počutim več sposobnega te zadeve obvladat 100%-no.

Sicer pa kaj ti pomaga popolno znanje predpisov, če ne veš kako jih uporabljat?

Uvedel bi tudi dodatne tablice L za neizkušene mlade voznike in nesigurne starčke, da bi ostali pričakovali kakšno neumno reakcijo.

Seveda so to utopične želje, saj je naši državi pomembno samo kasirat prekoračitev hitrosti in občasno lovljenje pijančkov in zadrogirancev na cesti, za varnost pa se jim hebe.

Zakaj bi zaradi zavijanja v desno ob rdeči luči pokalo, veste pa samo nepoznavalci prometnih razmer, to je enostavno vključevanje iz neprednostne ceste z znakom obvezna smer desno.
Delo krepa človeka

Invictus ::

solatko je izjavil:


Zakaj bi zaradi zavijanja v desno ob rdeči luči pokalo, veste pa samo nepoznavalci prometnih razmer, to je enostavno vključevanje iz neprednostne ceste z znakom obvezna smer desno.

Sam pričakujem več povoženih pešcev in kolesarjev, na prehodih, zato ker folk pač ne zija okoli...

Še za dobrimi joški ne več...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

DostMam ::

Solatko, sedaj se bom samo zafrkaval, nič resnega, vendar ne morem iz svoje kože:

solatko, danes, 13:53:16

"...Kljub temu, da ne poznam vseh predpisov,..." AHA!

"...Lahko trdim, da sem kljub 67-im letom, med najbolj varnimi dinamičnimi vozniki v SLO..." Nova kategorija!

"...Sicer pa kaj ti pomaga popolno znanje predpisov, če ne veš kako jih uporabljat?..." Moj popravek: če jih nočemo uporabljati. (Ni mišljen samo Solatko, na vse nas leti!)

"...Uvedel bi tudi dodatne tablice L za neizkušene mlade voznike in nesigurne starčke, da bi ostali pričakovali kakšno neumno reakcijo..." ...in nesigurni starčki se začnejo pri...?

OK, tukaj se konča zafrkancija in se začne resno. Nasledji dve res spoštujem:

"Vožnjo z težkimi motorji sem pred tremi leti opustil, ker se enostavno ne počutim več sposobnega te zadeve obvladat 100%-no."

"Zakaj bi zaradi zavijanja v desno ob rdeči luči pokalo, veste pa samo nepoznavalci prometnih razmer, to je enostavno vključevanje iz neprednostne ceste z znakom obvezna smer desno."

Lep dan, Solatko!

Invictus je izjavil:

solatko je izjavil:


Zakaj bi zaradi zavijanja v desno ob rdeči luči pokalo, veste pa samo nepoznavalci prometnih razmer, to je enostavno vključevanje iz neprednostne ceste z znakom obvezna smer desno.

Sam pričakujem več povoženih pešcev in kolesarjev, na prehodih, zato ker folk pač ne zija okoli...

Še za dobrimi joški ne več...

OOO, saj zijamo! Zato bodo novo pravilo vpeljali jeseni, ko bodo joški že pokriti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: DostMam ()

fikus_ ::

"Zato bodo novo pravilo vpeljali jeseni, . . ." na križiščih, ki bodo ustrezno označena in ne vse povprek. Tako da na začetku jih bo verjetno samo za vzorec.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

MisterM ::

solatko je izjavil:


Uvedel bi tudi dodatne tablice L za neizkušene mlade voznike in nesigurne starčke, da bi ostali pričakovali kakšno neumno reakcijo.


V Franciji to dejansko imajo, oziroma vsaj so imeli 20 let nazaj, ko sem še živel tam. Mladi vozniki so morali na vozilo nalepiti nalepko z rdečo črko "A". Niso smeli voziti več kot 110km/h in ne ponoči. Je pa bila nalepka res priročna za ostale udeležence, ki so lahko od njih pričakovali malce več nesigurnosti.

MrStein ::

Invictus je izjavil:

solatko je izjavil:

Velika večina v takih primerih skrči razdaljo do vozila pred seboj in prepreči varno vključitev. To je slovenska značilnost. Niti v I, A, D, Ch,... nisem videl toliko nevzgojenih voznikov, kot jih pri nas vidiš v takem primeru. Topniška, ko iz Drenikove čez Dunajsko pripeljeta dva pasovoa in se po nekaj m nadaljuje en vozni pas. Stojte tam eno uro in boste spoznali navado slovenceljnov v takih primerih.

Saj tudi v I, DACHm, ne poznajo prav dobro zadrge.

Bil enkrat na meji Nemčija, Avstrija, zožitev na en pas. Sam se lepo peljem po desnem psu, ker je bil fraj. Večina, skoraj vsi, so šli že na levi pas par km pred združitvjo le teh. Sam sem se preprosto peljal po desnem pasu do konca, in se vklopil po načelu zadrge. Sicer sem moral počakati kar nekaj avtov, ker me niso spustili, ampak nekdo se te že usmili, jke prepočasen, itn.., da vskočiš. Čeprav je cel kup folka norelo ko sem se peljal mimo pa odprtem pasu... Kdo bi razumel te holcarje...

Bo kdo rekel, da si prehiteval po desni. ;)

Je pa zanimivo vprašanje. Če sta dva pasa, zaseden pa le en (pa recimo desen, da ne bo "prehitevanja po desni"), in je promet počasen (če je hiter, ni vprašanja, ker načeloma nikoli zraven njih ne prideš). Ali pa stoji (oziroma se počasi premika, po polžje, meter po meter).
Pa da je dolga in se ne vidi njen konec (se ne vidi, ali je tam kaj posebnega, kaki izredni dogodek, karkoli).
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

ginekk ::

scipascapa je izjavil:

Rdeča desno je že možno? To bo pokal :)


Obstajajo semaforizirana križišča samo za tri smeri - recimo stranska in glavna cesta, pri čemer iz stranske lahko zaviješ samo levo ali desno na glavno. In pri takih si to lahko že zdaj počel iz glavne v stransko, ko je bila na slednji zelena, brez da bi kamorkoli moral sploh pogleda ali da bi kogarkoli pri tem ogrožal. Ni pa bilo legalno.

mirator ::

To da boš lahko v določenih križiščih pri rdeči luči vseeno zavijal desno, še ne pomeni, da imaš kakršnokoli prednost. To je samo dovolilo, da ti ni treba čakati zelene luči, če si prepričan da lahko varno odpelješ v desno. V kolikor bo zaradi tvojega zavijanja v desno prišlo do prometne nesreče (v vsakem primeru imajo prednost pešci in kolesarji) boš tretiran, kot da si šel v rdečo.

GupeM ::

Točno to. ZDA veljajo za prometno ne najbolj varno državo, pa so vsi zelo previdno vozili desno pri rdeči luči. Marsikdo sploh ni. Je enostavno čakal na zeleno. Pa mu folk za njimu ni nič trobil.

Od začetka tudi jaz nisem. Enostavno nisem bil prepričan ali res lahko, kakšna točno so pravila v takšnem primeru, kaj če kdo prileti skozi zeleno, ... Cel kup vprašanj. Potem sem malo opazoval druge in videl, da če ni znaka da ne smeš, potem lahko. Večinoma so bili pa v takšnih križiščih res previdni pri zavijanju desno. Kmalu sem tudi jaz osvojil to in pač greš, če vidiš da je res prosto. Včasih tudi nisem upal, ker nisem imel dobrega pregleda, pa mi nikoli ni nihče hupal ali karkoli drugega.

V bistvu se tega najbolj bojim pri nas. Da kdo ne bo hotel/mogel speljati, za njim bo kdo čakal in se mu obesil na hupo. Nato bo prvi izgubil živce in neprevidno speljal, pa bo pok. Kazen za hupanje v takšnem primeru bi jaz postavil kar visoko, predvsem pa reden nadzor, da se bo takšne živčneže čim prej skuliralo.

mirator ::

Da ne bomo samo o takšnih in drugačnih šoferjih. Kdor je bil kadarkoli v BTC v Ljubljani, je lahko opazil, da so poti lepo označene za kolesarje in pešce. Ampak niti v eni njihovi ulici, označena peš pot ni v celoti prosta. Pred bifeji jo zasedajo urgentno žejni vozniki, pred raznimi skladišči, dostavni kamioni, tu in tam pa še kakšen naključni ego narcisoid s svojim istopajočim vozilom. Seveda enako velja tudi za kolesarske poti.

MIHAc27 ::

Jaz sem že dva videl, ko sta zavila desno, pri rdeči. Pa ne tisto, ko je rumena pa si malce prepočasen in se ravno vklopi rdeča. Je bil kar konkretno rdeč semafor že nekaj sekund.

Sam sem tudi slišal, da mora bit znak, da je pri rdeči dovoljeno zavijat tko da.... bodo imeli kleparji še dela 100%

poweroff ::

Jaz sem se pred kratkim preselil v Grčijo in vožnja po tukajšnjih mestih je šele izziv. Prečkanje avtoceste s strani pešcev, parkiranje ob desnem robu po celem mestu in celo na avtocesti, vožnja v rdečo je nekaj normalnega, vijuganje motoristov med avtomobili po obvoznici... v Sloveniji se razburjate zaradi malenkosti. 8-)
sudo poweroff

MisterM ::

poweroff je izjavil:

Jaz sem se pred kratkim preselil v Grčijo in vožnja po tukajšnjih mestih je šele izziv. Prečkanje avtoceste s strani pešcev, parkiranje ob desnem robu po celem mestu in celo na avtocesti, vožnja v rdečo je nekaj normalnega, vijuganje motoristov med avtomobili po obvoznici... v Sloveniji se razburjate zaradi malenkosti. 8-)


Jaz sem sicer na Cipru, a kultura voznikov je podobna, tako da lahko samo potrdim.

Ahim ::

mirator je izjavil:

Da ne bomo samo o takšnih in drugačnih šoferjih. Kdor je bil kadarkoli v BTC v Ljubljani, je lahko opazil, da so poti lepo označene za kolesarje in pešce. Ampak niti v eni njihovi ulici, označena peš pot ni v celoti prosta. Pred bifeji jo zasedajo urgentno žejni vozniki, pred raznimi skladišči, dostavni kamioni, tu in tam pa še kakšen naključni ego narcisoid s svojim istopajočim vozilom. Seveda enako velja tudi za kolesarske poti.

Kdo pa je vsa ta vozila tam pustil ce ne ravno taksni in drugacni soferji?

Pa BTC ni nobena izjema, marsikatera ulica v LJ je zaparkirana po plocnikih, ob obeh straneh itd., redarjev pa od nikoder. Znaki za cono 30 so tudi bolj simbolicni ...

1232 ::

MIHAc27 je izjavil:

Jaz sem že dva videl, ko sta zavila desno, pri rdeči. Pa ne tisto, ko je rumena pa si malce prepočasen in se ravno vklopi rdeča. Je bil kar konkretno rdeč semafor že nekaj sekund.

Sam sem tudi slišal, da mora bit znak, da je pri rdeči dovoljeno zavijat tko da.... bodo imeli kleparji še dela 100%

Pa zakaj bi imeli kleparji delo? Komu točno sploh pri zavijanju desno sekaš pot? Vozila iz leve, to ni nič, to imaš pri vsakem zavijanju desno, tudi tam kjer je omejitev 90 in praviloma ni semaforjev, v naseljih je pa 50, moraš pa čakat rdečo? Koga točno sploh čakaš pri tem?
Pešci, če greš pri rdeči jih imaš takoj pred tabo, pri zeleni se moraš pa ustaviti sredi križišča pred prehodom, spet se mi zdi da je pri rdeči še lažje.

Po drugi strani se mi pa zdi da je bil danes spet nalet, že drugič v kratkem času, ko greš na AC izvoz Brnik in se moraš potem na koncu vključit desno proti letališču. Pač spet sta se 2 ustavila na desni tik za križiščem. Ne vem, to je meni nepojmljivo kako se lahko zgodi. Res pa da so vsi vozili nekam zgoščeno, ampak to so hitrosti 40-60. Moram sedaj dobro razmislit kako preprečit, da se meni to zgodi. Vključevanje, ko imaš na desni pred sabo že zgoščeno kolono, iz leve pa tudi prihajajo, biti v sendviču sigurno ni pametno in je bolje malo počakat. Pa potem krožno naprej, to sem pa že hitro ugotovil, da je dobro iti počasi nekih 30 in smatrati da tisti iz nasprotne smeri ne bo uspel ustaviti. Da greš čez to krožno polni plin pri vsaj 50, se ti ne piše dobro.

Ne vem, jaz nisem imel nikol problemov pri zavijanju desno. Mislim da je glavno da znaš ocenit hitrost bližajočih iz leve. Pa niti to ni posebej pomembno, če vozijo max 90. Bolj je pomembno, da dobro pogledaš levo. Sploh zdaj ko je visoka trava in upravljalcem cest očitno ni mar za vidljivost levo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 1232 ()

GupeM ::

Ma trava še ni tak problem. Jo še kar redno kosijo. Na podeželju so bolj problem koruzna polja skoraj do ceste. Koruza pa od sredine julija pa vse do konca poletja zatira pogled.

Invictus ::

Ravno tako precej živih meja, ki jih bolj poredko strižejo.

V naseljih kar tečna zadeva...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

GupeM ::

Sem imel v komentarju tudi žive meje omenjene, pa sem jih potem pobrisal, ker se mi je zdelo da ne pašejo v kontekst, ker so večinoma problematične v conah 30.

MrStein ::

Marsikje je vidnost s čim zakrita. Za nameček pa potem postavijo STOP znak v križišče, ki je pravi panoptikum (vse se lepo vidi, pa še omejitev hitrosti je, ampak ne, tu pa mora biti stop!)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

predi ::

1232 je izjavil:

Pešci, če greš pri rdeči jih imaš takoj pred tabo, pri zeleni se moraš pa ustaviti sredi križišča pred prehodom, spet se mi zdi da je pri rdeči še lažje.
Ker bo problematično zavijanje desno pri rumeni. Točno tako kot je to že pri zeleni puščici desno, ki se nenadoma ugasne, vozniki pa še kar rinejo čez. Ter točno tako, kot je pri semaforjih za pešce in kolesarje, ki s pritiskom na gumb nenadoma ozelenijo kadarkoli med zelenim intervalom desno zavijajočega vozila. Zavoljo minutko krajše vožnje dobimo več konfliktov.

1232 ::

Hehe, danes sem opazoval enega na AC. Že v ogledalu sem videl, da hoče iti hitreje kot ostali, ker je vozil tik za ritjo ostalim.
Ampak kar sem opazil, ostali se ne dajo tudi če bi imel buldožerja.
Potem je pa seveda moral pokazati kako se pravilno vozi in se je umikal na vozni pas vsakič ko je bilo možno. Ampak pri taki hitrosti okoli 150 je to popoln nesmisel. Jaz sem namreč ob njegovih manevrih vedno ostajal na prehitevalnem pasu, seveda tako daleč za njim da me je dobro videl v ogledalu, in ker sem tudi vozil 150, pa četudi bi hotel 155 ali 160, ga nisem šel prehitevati, za kar bi rabil 170, ker sem vedel da bo pri vsakem dohitevanju vozil na voznem, zavil spet na prehitevalnega. Seveda po PS-u s smerniki in vsem, kao dober voznik. Ampak jaz sem ga spoznal že od prej s tisto vožnjo za ritjo, tako da ne vem komu točno je hotel dokazovati, da je dober voznik.
In torej če sva oba vozila 150, kaj za ostali promet je on naredil dobrega, da se je pri taki hitrosti vračal nazaj na vozni pas. To se dela edino če hočeš koga spustiti naprej, ki kaže očitne znake nervoze. To sem pa naredil že jaz prej in ga spustil naprej. Dobro vem, da on ni zavijal na vozni pas zato da bi meni omogočil hitrejšo vožnjo, ampak samo zato ker je hotel kazati kako se pravilno vozi.
Ampak po moje s takim slalomiranjem samo sebi otežuješ vožnjo, ostalim pa ne pomagaš nič. Kdaj se je res treba vračati nazaj na desni pas že dobro vidiš v ogledalu, če te kdo dohiteva.
Prednost vožnje 150+ je poleg višje hitrosti tudi, da se je treba redkokdaj komu umikati. In z neprestanim slalomiranjem izničiš eno od obeh prednosti.

Sem se šel tudi jaz že take igrice v preteklosti. Tako vožnja za ritjo, ko sem hotel voziti 160 ter to učenje ostalih kako se pravilno vozi. Ampak zdaj pa dobro vem, da je oboje bedarija, ker hitreje kot ostali prometni tok itak ne moreš iti. Včasih so sicer taki, ki kampirajo na prehitevalnem pasu, ampak zadnje dni tega ne opažam. Zadnje dni če sem malo bolj pozen, 6:15-6:45, se pač vozi 140, če je na voznem veliko tovornjakov, avtobusov ter prikoličarjev, pa pač tisti čas ko se nabere kolona na prehitevalnem, 110.
Drugače sem včeraj opazoval kako hitra se zdi vožnja pri 140 in je precej počasna. Tako da kjer je vmes možno, ne vidim problema da potegneš na 160. Problem je edino če hočeš voziti 160 kjer gostota prometa tega ne omogoča.

Kar sem danes še probal, če se vse zabaše in imaš raje kot vožnjo v koloni, iti na bolj prazen vozni pas, se ni tak problem pravilno vrniti nazaj na prehitevalnega. Samo v levem ogledalu gledaš za dovolj veliko luknjo, daš levi smernik, potegneš v 3.+4. do tovornjaka/avtobusa pred sabo in se pomakneš na prehitevalni pas. Tako jaz nisem bil noben problem za ostali promet, ker bi tekel enako tudi če mene ne bi bilo na cesti. Potem je bila daleč nazaj kolona s tistim prej opisanim neučakancem kot drugim v koloni.
Tako da kar delajo ostali, da se kar premaknejo na prehitevalni pas takoj ko se jim to zazdi, zaradi tega se vsak dan na vsaj parih mestih vozimo na prehitevalnem pasu 110. Ja, včasih je treba počakat 15s da se pokaže luknja, včasih pa pač 45s, to ni razlog da lahko kar brezglavo zapelješ na levi pas v prvi sekundi. Če je minuto ali več sama kolona, pa pač daš levi smernik in čakaš da te kdo spusti, sem pa tja pa že kdo vozi na pravilni varnosti razdalji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 1232 ()

GupeM ::

1232 je izjavil:

To se dela edino če hočeš koga spustiti naprej, ki kaže očitne znake nervoze.

Ne. To se dela VEDNO, kadar imaš prostor na voznem pasu. Po zakonu. Če bi vsi tako vozili, bi bil promet bolj tekoč. Tako pa vsi vozite po prehitevalnem, ne glede na to, ali greste 180, 120 ali 60. Ko se enkrat usidrate na prehitevalnega, ostanete tam. Do izvoza. Nato pa zadnji trenutek na izvoz, da skoraj malo podrsate po ograji.

Invictus ::

Včeraj poblendam enemu Švabu, ki se je vozil 100km/h po prehitvalnem, desni pas prazen, pa je potem tako pizdil name, kot da sem mu sesul cel avto in pobil familijo. Je zabavno gledati reakcije folka, ko ga "prisiliš", da upošteva prometne predpise :D
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

1232 ::

GupeM je izjavil:

1232 je izjavil:

To se dela edino če hočeš koga spustiti naprej, ki kaže očitne znake nervoze.

Ne. To se dela VEDNO, kadar imaš prostor na voznem pasu. Po zakonu. Če bi vsi tako vozili, bi bil promet bolj tekoč. Tako pa vsi vozite po prehitevalnem, ne glede na to, ali greste 180, 120 ali 60. Ko se enkrat usidrate na prehitevalnega, ostanete tam. Do izvoza. Nato pa zadnji trenutek na izvoz, da skoraj malo podrsate po ograji.

120, 60 dam prav. Ampak za 150+ sem pa dobro opisal da delaš več problemov kot jih rešuješ. Vsaj v prometnih konicah kjer so redno kolone s tovornjaki. Kje ti je fora da se pri 150 umakneš na vozni pas, če boš moral kmalu spet na prehitevalnega. Sploh pa če greš, moraš potem tudi pobremzat, drugače nisi naredil nič. Ker na voznega greš da spustiš naprej hitrejšega za tabo. Če bi šel na voznega in tam še pospešil, nisi s tem naredil nič.
Sem drugače probal že vse in dobro vem da se tile umiki na vozni pas ne obrestujejo, če seveda imaš avto, ki dobro potegne. V vseh primerih bi bilo zame in za ostale povsem enako kot če ne bi šel na voznega. Tja se gre pač če imaš počasnejši avto/bolj lahko nogo.
Pa tole omogočat ostalim vožnjo 180, v prometnih konicah se pač 180 ne vozi. Itak da se umakneš tistim, ki pospešujejo proti tebi tako da se vidi da bi radi vozili 180, če ne drugega že zaradi lastne varnosti.
Na naših cestah se promet v konicah ustavi na najmanj 110, redko 100. Če bi vsi vozili idealno, pa verjetno na 120-130.

Če poenostavim, jaz sem vedno na prehitevalnem, če ni nikogar za mano. Če se pa eden približuje, šele takrat se pa začnem umikat. Da se ti eden pri 160 približa je sicer redko, ampak se pa zgodi sem in tja.
Zakon gor ali dol, 150-160 vozniki ne ustvarjamo problemov, če se vozimo samo po prehitevalnem. Seveda tam kjer je to primerno, ovinek pri Naklem kjer je še kratek pas vključit, ni primerno mesto za vozit 160. Če policiji to ne bo všeč, bomo že plačali. Ampak za ostale je pa skoraj tako kot če nas ne bi bilo na cesti. Edino če se hočejo premaknit na prehitevalnega, morajo počakat tolk da smo mimo, ampak ker vozimo tako hitro, ni treba čakat prav dolgo.
120-130 vozniki razmišljajo enako, ampak glavna razlika je, da njim ni mar če morajo tisti, ki so že na prehitevalnem, zmanjšati hitrost.

predi ::

1232 je izjavil:

Edino če se hočejo premaknit na prehitevalnega, morajo počakat tolk da smo mimo, ampak ker vozimo tako hitro, ni treba čakat prav dolgo.
Quod erat demonstrandum.

solatko ::

lala - Vožnja po prehitevalnem pasu, če tudi 150+, ni dovoljena in on je vsaj kršil samo omejitev hitrosti. Tako se pravilno vozi, ko nimaš kaj prehitevat, razen lastne sence, se umakneš na vozni pas, ne glede na to, če ni nikogar zadaj.
Delo krepa človeka

1232 ::

Pa saj pri 150+ vedno koga prehitevaš, četudi je 500m do kolone s tovornjakom, če za tabo daleč ni nikogar, pač ne vidim smisla se matrat z menjavo smeri. Potem pa še ker nikoli ne veš, če se ti je vmes prikradel v mrtvi kot kakšen projektil, moraš menjati smer na levo, tako da obrneš glavo levo nazaj ter jo premakneš naprej. Preveč dela za nič.
Sem vozil že za policijskim in reševalnim avtom (seveda ne na nujni vožnji) in sta vozila povsem enako kot jaz, 150-160 in povečini po prehitevalnem pasu.

On je kršil še kaj precej drugega kot omejitev hitrosti, vožnja tik za ritjo je precejšnje ogrožanje varnosti vseh udeležencev, verjetno obstaja kazen kar imenujejo američani "reckless driving". Taki najbolj padajo v oči policajev, ne pa če se voziš samo po prehitevalnem pasu. Sicer pa zaenkrat še vedno ni ne duha ne sluha o kakšni policiji na AC.

Utk ::

Pa saj pri 150+ vedno koga prehitevaš, četudi je 500m do kolone s tovornjakom, če za tabo daleč ni nikogar, pač ne vidim smisla se matrat z menjavo smeri.

Jaz se umikam desno, oz. vozim desno, levo prehitevam. Ko pa vidim v ogledalu takega "talenta", ki je na levem pasu že 5 km, pa še zmeraj ni prehitel niti mene niti nikogar drugega, ga "odjebem", in se čisto nič ne sekiram, če se postavim pred njega, da mora še malo upočasnit. Sej itak ne zna vozit.
150 je še zmeraj najslabša hitrost na AC. Zadnjič grem v klanec pri Vrhniki in nek švabo vozi po levem pasu 120, čeprav je bil srednji prazen, na desnem pa kamioni. In 5 avtov na riti en drugemu, ki bi šli radi hitreje. Jaz sem se vozu glih tako 120, samo da nisem imel nikogar zadaj, kako se človek ne bi smejal, žal mi je bilo samo, da ne slišim tistih 5 za njim, sigurno se bi naučil kar nekaj novih...

shadeX ::

Invictus je izjavil:

Včeraj poblendam enemu Švabu, ki se je vozil 100km/h po prehitvalnem, desni pas prazen, pa je potem tako pizdil name, kot da sem mu sesul cel avto in pobil familijo. Je zabavno gledati reakcije folka, ko ga "prisiliš", da upošteva prometne predpise :D


Kako je to zgledalo? A sta se dobila na kakšnem petrolu al odstavnem pasu?

1232 ::

No zdaj so pa daleč največji problem tisti, ki se pomaknejo na levi pas takoj, ko bi radi še naprej vozili 5 km/h hitreje kot tisti na desnem. In potem prvih nekaj 10s gledaš in se ti zdi da sta oba vzporedno, šele čez naslednjih par 10s vidiš da se nekaj dogaja in bo le nekako uspel prehitet. Te kante, ki to delajo itak ne bi smeli skoraj nikol na prehitevalnega. Še z bivalno prikolico sem pa tja kdo to naredi, ampak ti vsaj približno dobro potegnejo.
Ne vem kaj ti mora delati v glavi da se greš voziti vzporedno z nekom, praviloma morajo biti avti vedno diagonalno, da se vidijo med sabo v ogledalu, če prehitevaš, pa pač potegneš vsaj 20 več.

Pa tisto da se brezveze umikaš na desnega sem včeraj dobro videl zakaj ni dobro za nobenega, če voziš vsaj nekih 130. Se je eden tako pomaknil čeprav je bila spredaj blizu kolona s tovornjakom, potem je pa seveda izsilil mene. Takemu samo potrobim, eni redkih katerim moraš na AC trobit. Čemu se je potem sploh umikal desno, če mene ni spustil naprej. Seveda, večina se umika samo zato da zadosti PS-u, boli jih k kdo je levo za njimi.
Drugače imam take dobro naštudirane in mislim da v 99% primerih vem kdo in kdaj bo zavil levo, tako da ni nekaj kar bi me presenetilo. Preprosto opazuješ njegovo hitrost in hitrost kolone pred njim, se da kar dobro ocenit kdaj bo zavil levo.
Ne vem sicer kje je problem vozit pravilno, jaz ob vsaki menjavi smeri ene 3-5x utripnem smernik, potem se z obračanjem glave dobro prepričam, če ni koga za mano, šele potem pa zavijem.
Dobro, zastopim sicer take ljudi, vozijo povečini na desnem pasu, pri tem redno dohitevajo tovornjake, potem se jim pa ne da čakat na prosto luknjo na levem pasu. Pa kar je še dodatno, če hočeš pravilno zamenjat pas v takih primerih, moraš konkretno pospešit, bencin pa za nekatere ni poceni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 1232 ()

1232 ::

Po drugi strani pa če bi vsi ti vozili več po levem pasu, bi bilo pa še slabše.
Ti švabi pa kao dobri vozniki, samo danes zjutraj se je eden cincal po levem pasu, spredaj 100m prazna luknja, desni povsem prazen. To bi šli lahko vsaj trije vmes mimo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 1232 ()

Invictus ::

Švabi pa dobri vozniki??!?!?! No more... Sami eko drekači... Sploh mularija. Buljijo pa itak vsi v telefone med vožnjo...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

DostMam ::

1232 je izjavil:

No zdaj so pa daleč največji problem tisti, ki se pomaknejo na levi pas takoj, ko bi radi še naprej vozili 5 km/h hitreje kot tisti na desnem...

Ne da ne bi radi vozili 5 km/h hitreje ampak ne bi radi vozili hitreje od omejitve hitrosti, ki so si jo sami zastavili.

LeQuack ::

24ur se spet prodaja svojo resnico dogodkov za klike (denar). Ponavadi ob nesrečah ne dovolijo komentiranja, razen če gre za kolesarje ali skiroje in podobne, kjer hočejo čim več negativnih komentarjev od avtomobilistov. Primer:
https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...

Že v prvem stavku okrivijo voznika skiroja:
"Po do sedaj znanih podatkih je do prometne nesreče prišlo, ker je voznik skiroja vozil po napačni strani ceste..."

In potem ker so že opredelili krivdo, ker je zmeraj kriv kolesar ali voznik skiroja, potem mirne vesti dovolijo komentiranje da lahko tudi ostalih avtomobilisti okrivijo tega ki je v življenjski nevarnosti.
Quack !

DostMam ::

Zelo hiter pregled v njihovi črni kroniki pokaže, da komentarjev ne dovolijo pod tistimi članki, ki obravnavajo nesreče s smrtnim izidom.

LeQuack ::

DostMam je izjavil:

Zelo hiter pregled v njihovi črni kroniki pokaže, da komentarjev ne dovolijo pod tistimi članki, ki obravnavajo nesreče s smrtnim izidom.


Če so tujci dovolijo. Še en dvojni standard.
Quack !

UganiKdo ::

Hočeš, reč nov idiotizem s tvoje strani ker prva pravljica ni zdržala vode?

Poglej si druge članke prometnih nesreč in boš videl, da se, kar je to očitno, praktično vedno napiše kaj je bil po tedaj znanih podatkih vzrok za nesrečo.

Če je voznik skiroja vozil v napačno smer, kdo je po tvoje potem kriv za povzročitev nesreče?

fikus_ ::

" . . je voznik skiroja vozil po napačni strani ceste... "

To je eno dejstvo. Obstajajo pa še druge okoliščine (nisem bral novice), katere so privedle do nesreče.
Pri pešcih, kolesarjih, voznikih skiroja, motoristih in pri njihovi vpletenosti v nesrečah je še eno dejstvo - Potegnejo ta kratko oz. so posledice za njih bolj krute, kot npr. za voznika osebnega vozila. Torej, če se imate radi, boste vozili previdno in se zavedali, da nosite glavo ceneje na prodaj.

Primer iz tega tedna; voznik skiroja pri prečkanju prehoda za pešče (zebra) sploh ni pogledal, ali lahko stori to varno. Ker sem pričakoval, da bo šel čez, sem temu prilagodil hitrost in se ustavil. Če bi ga pa spregledal (in bil kriv), bi pa v časopisu pisalo, "voznik os. avt. zbil voznika skiroja na prehodu za pešce". Pri tem bi pa verjetno manjkala naslednja dejstva, da človek ni preveril, ali lahko varno prečka (četudi ima kot pešec prednost) ter da je naredil prkršek, ker se je peljal čez prehod za pešče (zebra).

Še enkrat, imejte se radi in preverite, če res lahko pravico v prometu izkorostote varno. Nič ne pomaga, če imate pravico, pristanete pa pod zemljo.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

LeQuack ::

UganiKdo je izjavil:

Hočeš, reč nov idiotizem s tvoje strani ker prva pravljica ni zdržala vode?

Poglej si druge članke prometnih nesreč in boš videl, da se, kar je to očitno, praktično vedno napiše kaj je bil po tedaj znanih podatkih vzrok za nesrečo.

Če je voznik skiroja vozil v napačno smer, kdo je po tvoje potem kriv za povzročitev nesreče?


Vedno ko je kolesar, skiro, pešec itd. napišejo že takoj da je bila njihova krivda, to je modus operandi vseh teh novic o prometnih nesrečah.

Dosti kolesarskih po Ljubljani je tudi dvosmernih, primer Roška cesta, tako da če je npr. voznica pogledala samo v eno smer potem je ravno tako kriva. "Aha prišel je po napačni strani kolesarske, zdaj ga lahko povozim" logika. Tudi če ni dvosmerna steza ne moreš samo v eno smer pogledati in speljati, ker sem 100% da je zraven še prehod za pešce, ki pa je dvosmeren. Tako da itak da je jasno kje je krivda.
Quack !

Invictus ::

Ja, pazite na šibkejše od sebe...

Kar je osnova prometne varnosti...

Dejstvo pa je, da država ne zna urediti področja, potem pa policaji birokratsko preverjajo vzroke nesreče...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

UganiKdo ::

LeQuack je izjavil:

UganiKdo je izjavil:

Hočeš, reč nov idiotizem s tvoje strani ker prva pravljica ni zdržala vode?

Poglej si druge članke prometnih nesreč in boš videl, da se, kar je to očitno, praktično vedno napiše kaj je bil po tedaj znanih podatkih vzrok za nesrečo.

Če je voznik skiroja vozil v napačno smer, kdo je po tvoje potem kriv za povzročitev nesreče?


Vedno ko je kolesar, skiro, pešec itd. napišejo že takoj da je bila njihova krivda, to je modus operandi vseh teh novic o prometnih nesrečah.

Dosti kolesarskih po Ljubljani je tudi dvosmernih, primer Roška cesta, tako da če je npr. voznica pogledala samo v eno smer potem je ravno tako kriva. "Aha prišel je po napačni strani kolesarske, zdaj ga lahko povozim" logika. Tudi če ni dvosmerna steza ne moreš samo v eno smer pogledati in speljati, ker sem 100% da je zraven še prehod za pešce, ki pa je dvosmeren. Tako da itak da je jasno kje je krivda.


In ti potem očitaš 24ur dvoličnost, potem ko si privzel, da vozniki namenoma gazijo druge udeležence v prometu, ko ti naredijo prekršek? Ob enem pa še 100% veš kje je prišlo do nesreče in kaj vse je bilo zraven?
««
194 / 291
»»