» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
172 / 309
»»

Kumbaja ::

Kumbaja - Omejitev hitrosti ni določena s tehničnim stanjem ceste (razen omejitve na črnih točkah in luknjah na cesti), temveč je splošna, glede na kategorijo cest in še posebna, ki jo določajo politiki loklnih skupnosti.
Ob izgradnji avtocestnega križa, država ni predpisala projektantom, da mora cesta ustrezati hitrosti 130, kakršna je omejitev, ampak je projektirana tako, da tehnično omogoča precej višje hitrosti. Zato, končno nehaj bluzit o varnosti in omejitvah hitrosti, temveč se nauči vozit s prilagojeno hitrostjo, da bo čim manj nesreč na slovenskih cestah.
Nemci, kot prometno med najbolj razvitimi državami, se obnašajo sila neodgovorno, ker na določenih delih AB nimajo omejitev in po tvoje, tam ne more nihče voziti s prilagojeno hitrosjo, po drugi strani imajo američani striktne omejitve na cestah, ki bi bile komot letališča. Oboji so se to odločili politično in ne na podlagi tehničnih performans vozišč.


Tvoje izmišljene definicije in blodnje me ne zanimajo. Prilagojena hitrost kot si jo tudi sam citiral je, na podlagi strokovnih priporočil, politično sprejeta odločitev, ki je navedena v zakonu. Posledično so relavantne samo definicije, ki imajo ustrezno zaslombo v zakondaji. In le te določajo, da je omejitev hitrosti prometnotehnična lastnost ceste.

In tukaj je zgodba zaključena, pa si lahko ti izmišljaš in lažeš do nezavesti. Če sprejemaš definicijo, kot si jo sam citiral, potem je vožnja nad omejitvijo vožnja z neprilagojeno hitrostjo in kljub lažem si to očitno dnevno prakticiral.

Enako kot velja za fiziko, velja tudi za prometna pravila: Eno in drugo velja neodvisno od tega kaj si nek ostareli uporabnik foruma izmisli zato, da pumpa svoj ego.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kumbaja ()

facepalm ::

solatko je izjavil:

Kumbaja - Omejitev hitrosti ni določena s tehničnim stanjem ceste (razen omejitve na črnih točkah in luknjah na cesti), temveč je splošna, glede na kategorijo cest in še posebna, ki jo določajo politiki loklnih skupnosti.
Ob izgradnji avtocestnega križa, država ni predpisala projektantom, da mora cesta ustrezati hitrosti 130, kakršna je omejitev, ampak je projektirana tako, da tehnično omogoča precej višje hitrosti. Zato, končno nehaj bluzit o varnosti in omejitvah hitrosti, temveč se nauči vozit s prilagojeno hitrostjo, da bo čim manj nesreč na slovenskih cestah.
Nemci, kot prometno med najbolj razvitimi državami, se obnašajo sila neodgovorno, ker na določenih delih AB nimajo omejitev in po tvoje, tam ne more nihče voziti s prilagojeno hitrosjo, po drugi strani imajo američani striktne omejitve na cestah, ki bi bile komot letališča. Oboji so se to odločili politično in ne na podlagi tehničnih performans vozišč.

Vsak projektant nizkih gradenj, ti bo lahko razložil, katera je še varna hitrost na posamičnem odseku cest v SLO. Politiki lahko samo administrativno določijo to vrednost. In velikokrat brcnejo v temo, ker se na določenih odsekih, ne da vozit tako hitro, kot bi po omejitvi se lahko. Prilagojena hitrost, take zajebe politikov popravlja. Če bi omejitve na teh odsekih postavili strokovnjaki, bi po tej hitrosti, v normalnih razmerah, lahko vozil varno.

facepalm - Jaz trdim, da pri vsaki prilagojeni hitrosti, brez problema ustaviš varno, še celo na silo ni potrebno zavirat, saj v trenutku, ko moraš zavirat na polno, nisi vozil s PH. Zaviranje s ABS ali s črtami na vozišču, namreč ni varno zaviranje.


Ti pac ne razumes, da stanje cestisca ni edini faktor pri dolocanju omejitve!

No jaz k tvoji trditvi dodajam, da je vsaka prilagojena hitrost znotaj omejitve.

facepalm ::

predi je izjavil:

Resnica o "treningu" vožnje in vplivu izjemnih vozniških sposobnosti na varnost v prometu:
...


Se strinjam s citiranim. Dejansko tisti treningi res pomagajo, da pravilno odreagiras v kocljivi situaciji ter verjetno pozitivno vplivajo na reflekse.
Poanta voznje v CP pa je, da do takih situacij sploh ne pride. Torej ce naucimo udelezence defenzivne voznje, bi bili taki treningi skoraj obsolete. Oz dandanes ze skoraj so, saj si upam trditi, da vecina voznikov se ne znajde v situaciji, ko bi jih take vescine resile.
Ce dodamo faktor arogance in prevec samozavesti (primer soforumasa) pa je res mozno, da so taki osebki kljub treningom, okolici bolj nevarni zaradi potencialno hitrejse voznje saj verjamejo, da imajo vse pod nadzorom.

Tudi sam sem dal nekaj individualnih treningov skozi in v real life mi se niso prisli prav. Razen v primerih ko sem namerno drsel cez ovinke oz "dirkal".
V vsakodnevni voznji pa nikoli (sem na skoraj 3/4 mio km).

Kumbaja ::

Ti pac ne razumes, da stanje cestisca ni edini faktor pri dolocanju omejitve!

Revež predvsem ne razume, da tehnične lastnosti niso edine lastnosti ceste. In potem vleče zaključke, ki mejijo na hude duševne motnje. Ravno tako tudi ne razme, da se pri projektiranju cest upošteva tudi hitrosti, ki bodo na njih veljale. Kar pomeni, da avtocesta, ki je projektirana za hitrosti do 130 km/h ni enaka avtocesti, ki je projetkirana za bistveno višje hitrosti.

Ene 4 leta nazaj je bila narejena analiza (žal je online ne najdem), ki je ugotovila, da bi bilo v Sloveniji v primeru zvišanja iz 130 km/h na 150 km/h tehnično neustreznih okrog 350-400 km avtocest. Namreč omejitev hitrosti pogojuje številne tehnične elemente vključno z dolžino varnostnih ograj pred nevarnim mestom oziroma objektom (drogovi, stebri nadvozov, zidovi ...), nivoji zadrževanja varnostnih ograj, naletnimi mehovi, protihrupnimi ograjami, širino vozišča, oddaljenostjo objektov od cestišča, dolžino zaviralnih in pospeševalnih pasov...

Hkrati pa je bilo ugotovljeno, da bi se potovalni časi v povprečju skrajšali za 2-3% ob bistveno povečanem onesnaževanju in povsem nesorazmernem finančnem vložku. Še najbolj ironična ugotovitev pa je, da bi sprememba omejitve najbolj vplivala na potovalne čase v konicah, ki bi se podaljšali do 7%.

Tako, da tudi, če damo na stran golo dejstvo, da omejitev sodi med prometne lastnosti ceste, tudi tehnične karakteristike niso nujno ustrezne, samo zato, ker si nekdo domišlja da je sposoben tiščat na gas kot opica in ker večina pač preživi.

Solatko pač živi v fiktivnem svetu, kjer dejstva ne temelijo na dejanskem stanju ampak na njegovih anekdotičnih prigodah in lastni percepciji. Nič nenavadnega za ostarelo dementno osebo v DSO, kot ga je nekdo v tej temi že slikovito opisal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kumbaja ()

Kumbaja ::

Ob tem, da je treba upoštevat tudi, da recimo za A1 v več kot 50% odsekov praktično ni mogoče zagotoviti tehničnih lastnosti ceste, ki bi bile skladne z EU standardi za 150 km/h.

m0LN4r ::

ki je ugotovila, da bi bilo v Sloveniji v primeru zvišanja iz 130 km/h na 150 km/h tehnično neustreznih okrog 350-400 km avtocest.
Uff, to pa je zajeb. So to nacrtovali se za cajte yugecov in stoenk, kompatibilno za 20 let v rikverc.
Ce bi meli kak zajeban teren, recimo Alpe na sredini drzave bi se razumel, da bi rekl okej, vseskup je prevec drago.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Kumbaja ::

Uff, to pa je zajeb.

Zakaj zajeb? Treba vedet da je tukaj govora o tehničnih standardih, ki se zahtevajo vezano na predvideno omejitev. Zakaj bi torej projektiral ceste za omejitve hitrosti, ki jih realno ne bo?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kumbaja ()

m0LN4r ::

 Zhe Autobahn

Zhe Autobahn

Ampak ja... Faster transportation je prinas science fiction, ker bi trebalo skopat mal vec zemlje in narest manj ovinkov.

Treba vedet da je tukaj govora o tehničnih standardih, ki se zahtevajo vezano na predvideno omejitev.
OK. Pa bi vzeli za predvideno, kot dober vzor nemsko avtocesto, ki je tudi statisticno veliko bolj varna od nase AC, ki je med 110 in 130, ter pretezno novejsa je.
Namrec nemci so se leta 1933 znali narediti AC za 120km/h in avte takrat, ampak bos ti ze nekaj pametnega imel za izpodbijati.
Evo ucte se, ce se se niste, nekaj 80 let starga materiala:





Verjam, da ne razumete, ker je vas kognitivni doseg samo do ce sploh 129km/h
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Kumbaja ::

Saj ni problem v tem ali se da delat avtoceste za hitrosti nad 130 km/h. Vprasanje je zakaj bi pocel nekaj tako neumnega.

Je pa zanimivi kako pri nemcih pride do zamika in drasticnega padca ravno takrat ko so sprejeli pravno zavezujoco priporoceno hitrost.

Faster transportation je prinas science fiction, ker bi trebalo skopat mal vec zemlje in narest manj ovinkov.
zvisanje omejitve na avtocesti ima zanemarljive ucinke na hitrost prometnega toka. Ravno obatno, v konicah na njega negativno vpliva. Tako da ja, to kar ti sanjas je dejansko stvar znanstvene fantastike, ki nima nic z realnostjo.

m0LN4r ::

Mogoce v bananinstanu, ampak jaz definitivno prevozim tukaj 100km hitreje, kot v bananistanu, pa tudi guzve, ce so se hitreje sprostijo, veliko hitreje. München ima tolko prebivalcev, kot nasa cela Slovenija, pa ni noben problem, katerikoli dan, priletet z 150-200 v München in nazaj.
Tudi konice niso cisto noben bavbav, sem bil 3 tedne nazaj ravno ob konici tam. Promet je se vedno potekal za faktor 3x hitreje, kot v LJ na obvoznici, ko je guzva.

Torej spet, slab dizajn. Kaj cemo. Pa se vinjete pridno placujete za to.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Kumbaja ::

Tudi konice niso cisto noben bavbav, sem bil 3 tedne nazaj ravno ob konici tam. Promet je se vedno potekal za faktor 3x hitreje, kot v LJ na obvoznici, ko je guzva.


In to bi se po tvoje rešilo, če bi bila omejitev 150 km/h ali je celo ne bi bilo? zanimivo.

facepalm ::

m0LN4r je izjavil:

Mogoce v bananinstanu, ampak jaz definitivno prevozim tukaj 100km hitreje, kot v bananistanu, pa tudi guzve, ce so se hitreje sprostijo, veliko hitreje. München ima tolko prebivalcev, kot nasa cela Slovenija, pa ni noben problem, katerikoli dan, priletet z 150-200 v München in nazaj.
Tudi konice niso cisto noben bavbav, sem bil 3 tedne nazaj ravno ob konici tam. Promet je se vedno potekal za faktor 3x hitreje, kot v LJ na obvoznici, ko je guzva.

Torej spet, slab dizajn. Kaj cemo. Pa se vinjete pridno placujete za to.

Pri nas bi blo vse ok, ce bi tovorni promet preusmerili na zeleznice. Tako pa imamo AC z enim efektivnim pasom.

m0LN4r ::

Kumbaja je izjavil:

Tudi konice niso cisto noben bavbav, sem bil 3 tedne nazaj ravno ob konici tam. Promet je se vedno potekal za faktor 3x hitreje, kot v LJ na obvoznici, ko je guzva.


In to bi se po tvoje rešilo, če bi bila omejitev 150 km/h ali je celo ne bi bilo? zanimivo.
Vecji output, ampak kot receno, ti ki imas doseg do 129kmh pac se nisi videl, kako to v real life zgleda, ko pocasnezi ostanejo na mestu, ostali pa sibamo levo mimo, dva pasa, tri, stiri, nima veze. Ko je lep dan pa se celo na voznem pasu se komot lagano peljes 150, najmanj s tempomatom pa samo zmigavc postavljas levo, desno. Izi pizi, ne pa tak sfrustrirano, kot prnas 130 k se ze vsi tresejo za volanom, aja pa seveda 2 deci vec porabit, nene, rajsi se dlje furat.

facepalm je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Mogoce v bananinstanu, ampak jaz definitivno prevozim tukaj 100km hitreje, kot v bananistanu, pa tudi guzve, ce so se hitreje sprostijo, veliko hitreje. München ima tolko prebivalcev, kot nasa cela Slovenija, pa ni noben problem, katerikoli dan, priletet z 150-200 v München in nazaj.
Tudi konice niso cisto noben bavbav, sem bil 3 tedne nazaj ravno ob konici tam. Promet je se vedno potekal za faktor 3x hitreje, kot v LJ na obvoznici, ko je guzva.

Torej spet, slab dizajn. Kaj cemo. Pa se vinjete pridno placujete za to.

Pri nas bi blo vse ok, ce bi tovorni promet preusmerili na zeleznice. Tako pa imamo AC z enim efektivnim pasom.
Ja ampak tu ni nic manj tovornjakov, pa jih vseeno hitreje, lazje in vec prehitim, ker se folk na prehitevalnem ne jajca 110 al 130, ampak to delajo samo turisti, ki so prvic tu.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

facepalm ::

Bolje da se turisti fjakajo pocasi, kot pa da naredijo kaksno neumnost:)
BTW ima kdo kaksne podatke kaksen asfalt se polaga po nasih AC? Kolikor se vozim okoli, se mi dozdeva, da se ob razmocenem asfaltu, pri nas dosti bolj dviguje pršica izza avtomobilov, kakor drugod po EU.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

m0LN4r ::

Bolje da se turisti fjakajo pocasi, kot pa da naredijo kaksno neumnost:)
To je vsekakor res.
BTW ima kdo kaksne podatke kaksen asfalt se polaga po nasih AC? Kolikor se vozim okoli, se mi dozdeva, da se ob razmocenem asfaltu, pri nas dosti bolj dviguje pršica izza avtomobilov, kakor drugod po EU.
Ne samo to, nas asfalt bolj drsi, na dolocenih mestih je kr katastrofalen. Pa se fundament je tako slab, da se vozisce deformira v parih letih, vrhnji sloj se pa spremeni v ogledalo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Kumbaja ::

Vecji output, ampak kot receno, ti ki imas doseg do 129kmh pac se nisi videl, kako to v real life zgleda, ko pocasnezi ostanejo na mestu, ostali pa sibamo levo mimo, dva pasa, tri, stiri, nima veze. Ko je lep dan pa se celo na voznem pasu se komot lagano peljes 150, najmanj s tempomatom pa samo zmigavc postavljas levo, desno. Izi pizi, ne pa tak sfrustrirano, kot prnas 130 k se ze vsi tresejo za volanom, aja pa seveda 2 deci vec porabit, nene, rajsi se dlje furat.


ROFL, problem zastojev na avtocesti ni nikoli potovalna hitrost, ampak kapaciteta izvozov/uvozov. Ampak saj tudi sam veš, da govoriš neumnosti glede na to kakšne primitivne izjave stresaš. Verjamem, da pa je za nekoga s tako nisko samopodobo težko v življenju ko ugotovi, da je brcnil v temo. Drugače pa oba veva, da revež še nisi dovolj star, da bi smel sam na cesto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kumbaja ()

m0LN4r ::


80km AC, polkrog okoli Münchna ob treh + 70km regionalke do cilja v breg. Manj kot ura pa pol, pozimi.
Blo je okol slabe pol urce na AC in slaba urca na regionalki.

ROFL, problem zastojev na avtocesti ni nikoli potovalna hitrost, ampak kapaciteta izvozov/uvozov. Ampak saj tudi sam veš, da govoriš neumnosti glede na to kakšne primitivne izjave stresaš.
Do neke mere, ampak voda lahko tece skozi isto debelo cev z 1L na minuto ali 5 litrov na minuto in ce hoces pretocit samo 2,5 Litrov, nevem zakaj bi tocil eno minuto, ce bi lahko samo pol minute delal "guzvo" - ampak kot receno, ti se nisi v praksi videl, da 5 litrov na minuto tudi funkcionira brez vecjih posebnosti, ce bi se temu primerno asfaltiralo in vzgajalo kulturno na AC ze 50 let prej.

Drugače pa oba veva, da revež še nisi dovolj star, da bi smel sam na cesto.
Vem ja, sem se v nedeljo obril, pa sem moral pokazati osebno na blagajni. Haha, ne pritozujem se.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Kumbaja ::

kar pozabljaš, je da imaš lahko cev s pretokom 100l ti to nič ne pomaga, če imaš na začetku in koncu priklop z 1l. Ampak verjamem, da so to čisto prekompleksne ideje za nakoga, ki sanja kako bi rad samo na gas pritiskal. Je pa zabavno, ko nekdo sanja zakaj 2 milijonska država z enim ključnim središčem in 20km2 površine nima enakega qvtocestnega sistema kot 83 milijonska in 18x večja država s par 10 središči.

Sploh mi je smešno, ko se tako obešaš na Munchen, ki ima ca 1,4 milijona prebivalcev oziroma 1,7% prebivalcev nemčije. Če to apliciramo na Slovenijo je primerljiv kraj Celje. Nisem pogosto tam, ampak mi ne deluje da bi bil ravno vsak dan prometni kolaps v okolici celja. Predvsem pa je to približno tako kot bi primerjal hruške in lokomotive.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kumbaja ()

GupeM ::

m0LN4r je izjavil:

Tudi konice niso cisto noben bavbav, sem bil 3 tedne nazaj ravno ob konici tam. Promet je se vedno potekal za faktor 3x hitreje, kot v LJ na obvoznici, ko je guzva.

HAHAHA. Konico sredi epidemije primerjaš z ljubljansko gužvo. Od lanskega marca tudi tukaj okrog Ljubljane ni nobene gužve ob konicah in se je prav prijetno vozit. Tudi ob konicah.

m0LN4r ::

Ti samo na vse pretege opravicujes (zelo slabo) dejstvo, da imamo pocasne, nevarne in slabo narjene avtoceste, o reginalkah pa sploh ne rabiva zacet. Poudarek na POCASNE. Pocasno na voznem, pocasno na prehitevalnem.
Pa s komerkoli se pomenim, pravijo da ko prides dol so ceste, kot upocasnjen posnetek, da sploh ne recem, kako se je kurcil Poljak, ko sem mu rekel, naj gre na hrvasko cez slo. Pa je rekel, never again, da rajsi Italija (Udine - Bibione) + trajekt.

GupeM je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Tudi konice niso cisto noben bavbav, sem bil 3 tedne nazaj ravno ob konici tam. Promet je se vedno potekal za faktor 3x hitreje, kot v LJ na obvoznici, ko je guzva.

HAHAHA. Konico sredi epidemije primerjaš z ljubljansko gužvo. Od lanskega marca tudi tukaj okrog Ljubljane ni nobene gužve ob konicah in se je prav prijetno vozit. Tudi ob konicah.
Verjamem, da so v LJ trenutno ceste prazne, glede na to kak mala je. Je pa blo v M vec avtot zdaj, kot v LJ ko ni lockdowna.

Move on.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

GupeM ::

m0LN4r je izjavil:

Je pa blo v M vec avtot zdaj, kot v LJ ko ni lockdowna.

A res? Kdo bi si mislil, da na cestah, ki so prilagojene za 5 x več vozil kot jih je v LJ ob konicah, lahko sfolgaš tudi z 2 x več vozil, kot jih je v LJ ob konicah. To pa je nekaj novega.

predi ::

Brez skrbi. Bo m0LN4r prej ali slej zgubil tudi ta argument (če lahko Nemci, lahko mi). Kdo pravi, da se moramo zgledovat po njih? Zakaj se ne bi recimo po Dancih in Nizozemcih?

https://www.thelocal.de/20190201/are-ge...
https://fortune.com/2020/03/07/germany-...
https://etsc.eu/autobahn-speed-limit-wo...
https://etsc.eu/german-road-safety-coun...

solatko ::

GupeM - Spet izjava potegnjena iz polne riti, na njivo sem zapeljal, ker bi v stoječe vozilo, voznik, ki je nepravilno prehiteval počasno kolono, priletel s polno hitrostjo, če nebi bilo njive v ravnini z voziščem, bi zavil levo in trčil v počasnejše vozilo v koloni. Zadovoljen 15-ič.

Kumbaja - Če ne za drugo, zato, ker vozila na nujni vožnji, ne vozijo samo 130, po vaše in tehničnih lastnostih cest, zopet po vaše, bi morali biti vsi mrtvi, vključno s tistim 45 prejšnji teden, ki so peljali strašnih 190+. Res ste bedaki. Kaj vse si boste še izmislili, da bi solatkotu dokazali, da pri 131 ne more več voziti s prilagojeno hitrostjo, res ste bogi. Koliko opravka vam da en dementen DSO-jevec, ha, ha.
Dvopasovna cesta bratstva in enotnosti, LJ-ZG in naprej do BG, je imela omejitev hitrosti 120km/h, se pelješ po delu od Grosupljega do vrha, proti Ivančni gorici. MOLNAR se sklicuje ne Munchen, ker gre za približno toliko prebivalcev, kot jih ima cela SLO in čisto drugače (bolje) urejeno prometno politiko.

No vidiš pa smo prišli v povezavi s hitrostjo, od varnosti do prepustnosti ceste. Iz ugotavljanja o PH, smo dobili dva tehnična strokovnjaka nizkih gradenj, oziroma načrtovalcev cest. Ugotovili smo, da so pri nas, projektanti, načrtovali omrežje AC za hitrosti do 130km/h, če prav nobenega projekta, načrta ali izvedbenih papirjev, ni nihče obesil v javnost.
Potem se dogaja čudež na naših cestah, da pri več 1000 kršitvah omejitve hitrosti, ni veliko več mrtvih (govorim o kršitvah 190+),če prav so načrtovali in naredili ceste, po naročilu države, do 130 in niti % več.
Delo krepa človeka

Kumbaja ::

Rofl, kako sem vedel da solatko ne bo sposoben razumet, da to da je cesta projektirana za neko hitrost ne pomeni, da avtomaticno umres ce vozis prehitro. Samo manj varno je in zato prepovedano.

Ampak to so koncepti ki so cist prezahtevni za nekoga, ki se zakonsoe definicije prilagojene hitroti ne razume.

solatko ::

Kumbaja - Ha, ha, ha, ha,... se že dolgo nisem tako nasmejal, hvala.>:D
Delo krepa človeka

GupeM ::

solatko je izjavil:

GupeM - Spet izjava potegnjena iz polne riti, na njivo sem zapeljal, ker bi v stoječe vozilo, voznik, ki je nepravilno prehiteval počasno kolono, priletel s polno hitrostjo, če nebi bilo njive v ravnini z voziščem, bi zavil levo in trčil v počasnejše vozilo v koloni. Zadovoljen 15-ič.

Ne! Če bi bil tako dober, kot praviš da si, se tam sploh ne bi peljal. Ker predvidevanje. In izkušnje. In tečaji. In prilagojena hitrost. In najboljši sem! Že tisočič.

solatko ::

Kumbaja - Definicija PH je priporočena vsem voznikom, vseh vrst vozil, ki niti slučajno nimajo enakih omejitev hitrosti. Celo predpisana je, vendar vemo kako je to, če 70%-ov voznikov, sploh ne ve, kaj je pri tej definiciji pomembno, če prav lepo piše, pod nadzorom in ustavitev.

GupeM - Imaš prav, poznal sem voznico, ki je naredila pred vsako potjo z vozilom načrt, kje peljati, da ne bo nobenega klanca (enostavno ni znala speljati v klanec, oziroma jo je bilo strah, da ji bo avto crknil in ji ušel vzvratno, ter trčil v tistega zadaj).
Rabila sva pol ure, da sva to anomalijo odpravila.
Ti praviš, ko te piči kača, se moraš bati zvite vrvi.
Tam sem se peljal najmanj 1000X in ni bilo takega slučaja, vedno pa pričakujem na lokalnih cestah, ko srečam počasno kolono, da mi lahko po mojem pasu, prileti nekdo, ki nima živcev za tako vožnjo in sem vedno pripravljen na to, da z določenim manevrom v takem primeru, rešujem svoje življenje. Tisti, ki tega, v takih situacijah niso bili sposobni, so že dolgo pokojni.
Res ste nekateri težki debili, ko pišete take idiotizme. Dejte že dilerje naprosit, da vam dostavijo malo belega, da se vem neha kriza.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

m0LN4r ::

predi je izjavil:

Brez skrbi. Bo m0LN4r prej ali slej zgubil tudi ta argument (če lahko Nemci, lahko mi). Kdo pravi, da se moramo zgledovat po njih? Zakaj se ne bi recimo po Dancih in Nizozemcih?

https://www.thelocal.de/20190201/are-ge...
https://fortune.com/2020/03/07/germany-...
https://etsc.eu/autobahn-speed-limit-wo...
https://etsc.eu/german-road-safety-coun...
Jaja, to pesmico so ze odpeli, debatiralo se pa ni letos pomladi, ampak ze veliko prej. So odlocno zavrnili to idejo zaenkrat in je nekaj casa ne bodo pogrevali. Je autobahn prevec velika turisticna atrakcija za tujce in lokalno tuner sceno, zeleni bodo morali se kaj vec zajamrati, ker je prevec denarja v igri tukaj.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

val46 ::

Veste kaj? Če druzga ne sem vesel za ta forum in točno to temo tu gor, ker vem da takrat ko solatko piše na njemu, smo ostali bolj varni v prometu ;) Ker dvomim da vozi in zraven piše na forum, ker to se pač ne dela...
Tako da, dokler bo obstajal ta forum, bomo ostali malo bolj varni na cestah.

solatko ::

m0LN4r - Najvažnejše je to, da imajo preveč proizvajalcev hitrih avtomobilov v državi, Italjane tepe prav to, da so ob super športnikih in Lancia, Alfa Romeo, preveč omejil hitrosti na svojih AC, spet dvignit ali brisat pa si zaradi volilcev ne upajo.

val46 - Spet ena napačna izjava. Morda danes ni bilo nobene nesreče, ne verjamem, so po cesti Proletarskih brigad prevečkrat tulili rešilci in gasilci (tisti, ki hodijo odpirat razbitine, ne gasit). Če se srečava, si varen, saj bom jaz, s pravim manevrom, popravil tvoj zajeb.:'(
Najbolj varen pa bi bil, če bi se vedno vozil za menoj, seveda na varnostni razdalji.
Delo krepa človeka

predi ::

m0LN4r je izjavil:

predi je izjavil:

Brez skrbi. Bo m0LN4r prej ali slej zgubil tudi ta argument (če lahko Nemci, lahko mi). Kdo pravi, da se moramo zgledovat po njih? Zakaj se ne bi recimo po Dancih in Nizozemcih?

https://www.thelocal.de/20190201/are-ge...
https://fortune.com/2020/03/07/germany-...
https://etsc.eu/autobahn-speed-limit-wo...
https://etsc.eu/german-road-safety-coun...
Jaja, to pesmico so ze odpeli, debatiralo se pa ni letos pomladi, ampak ze veliko prej. So odlocno zavrnili to idejo zaenkrat in je nekaj casa ne bodo pogrevali. Je autobahn prevec velika turisticna atrakcija za tujce in lokalno tuner sceno, zeleni bodo morali se kaj vec zajamrati, ker je prevec denarja v igri tukaj.
Ti se kar tolaži. To je samo vprašanje časa.

solatko ::

brightle - Dober argument, kje živiš, da te ne ukradejo.

predi - Že več kot 40 let je, ko so naravovarstveniki in naftni embargo prepričali vlade, da določijo omejitve okoli 100-130km/h. Strada del sole v Italiji, do takrat ni imela omejitev, tako kot nemčki AB. Ko so ugotovili, da je zaradi tega nekaj %-ov manj mrtvih, so extremno znižali hitrosti v skandinavskem svetu, kjer ima človeško življenje veliko ceno, imajo pa zato najboljšo socialno politiko, poleg Kanade.
Delo krepa človeka

m0LN4r ::

Jaz se bojim trdih ziherasev, plasnih ovck, ki se trdo drzijo tabel (al je ovink al pa ni) in zavirajo zaradi morebitnih meteoritov, ki bi lahko padli na cesto.

Ti se kar tolaži. To je samo vprašanje časa.
Se ne sekiram in ne tolazim. Tut ce bo omejitev, saj omejitve obstajajo ze danes marsikje, ampak
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

val46 ::

solatko je izjavil:

m0LN4r - Najvažnejše je to, da imajo preveč proizvajalcev hitrih avtomobilov v državi, Italjane tepe prav to, da so ob super športnikih in Lancia, Alfa Romeo, preveč omejil hitrosti na svojih AC, spet dvignit ali brisat pa si zaradi volilcev ne upajo.

val46 - Spet ena napačna izjava. Morda danes ni bilo nobene nesreče, ne verjamem, so po cesti Proletarskih brigad prevečkrat tulili rešilci in gasilci (tisti, ki hodijo odpirat razbitine, ne gasit). Če se srečava, si varen, saj bom jaz, s pravim manevrom, popravil tvoj zajeb.:'(
Najbolj varen pa bi bil, če bi se vedno vozil za menoj, seveda na varnostni razdalji.


Je že v redu solatko. Ne se bat, znam sam poskrbet zase, ne rabim nobenega solatkota, da mu bom v rit lezu le zato, da pridem zdrav in cel do cilja. Mam dovolj znanja in izkušenj za to počet, tako da...nadaljuj svoje "poslanstvo" kje drugje kot pri meni. Priznam pa ja, da je jeba sedaj takim kot si ti, ko so gostilne in bari zaprti in ne moreš pripovedovat in dopovedovat tvojih zgodbic drugim osebam. Hvala bogu, da maš ta forum tukej, drugače bi te pomoje "požrlo" od znotraj...

Kumbaja ::

Kumbaja - Definicija PH je priporočena vsem voznikom, vseh vrst vozil, ki niti slučajno nimajo enakih omejitev hitrosti. Celo predpisana je, vendar vemo kako je to, če 70%-ov voznikov, sploh ne ve, kaj je pri tej definiciji pomembno, če prav lepo piše, pod nadzorom in ustavitev.


To veš, da sodiš med teh 70% kaj ne? Ker z selektivnim branjem definicije in ignoriranjem tistega kar ti ni všeč samo dokazuješ, kar ti številni na tem forumu očitajo.

so extremno znižali hitrosti v skandinavskem svetu, kjer ima človeško življenje veliko ceno,

ti spet rasistične težnje ven tolčejo? So ena življenaj več vredna od drugih in je treba temu prilagodit hitrosti? Glede na izjave v drugi temi imam občutek, da rad še malo pritisneš na gas ko greš mimo "napačnih" mimo v upanju, da bo kdo na cesto stopil.

Je pa tole jasen dokaz tega kar ti tukaj poskušamo dopovedat: omejitve so namenjene večji prometni varnosti in s kršenjem omejitev le to zmanjšuješ. V državah kjer so po tvoje življenja veliko vredna se tega po tvojih besedah očitno zavedajo, če so uvedli strošje omejitve.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kumbaja ()

solatko ::

Kumbaja - Omejitve so namenjene tudi večji varnosti, so pa to še vedno administrativno - politične in ne negirajo tega, da se da s prilagojeno hitrostjo, varno vozit hitreje. Če bi bile tehnično podprte, se hitreje nebi dalo ali pa bi bilo to početje, zelo rizično. Glede na vsakodnevna opažanja prometne policije o kršenju tega predpisa (OH) in kljub temu ni povečanja hudih prometnih nesreč, nekaj v vaših trditvah o PH ne drži.
Lepo bi bilo, če bi se vsi ljudje držali vseh predpisov, tudi tistih, ne kradi, ne laži,.... pa vsi vemo, da se jih ne, posledice pa so različne. Ob PH preko omejitve, je v nevarnosti samo voznikova denarnica (vozilo pod kontrolo in varna zaustavitev ob predvideni neugodni situaciji (jaz prilagam tudi nepredvideni a možni). To so dejstva, ki jih vsak dan potrjujejo pobrane globe in dodane točke. Vse ostalo so vaše napačne predpostavke in trditve.
Policisti ne kaznujejo zaradi naupoštevanja PH, kar storijo v primeru prometne nesreče, temveč zaradi kršitve omejitve hitrosti).
Delo krepa človeka

Kumbaja ::

Omejitve so namenjene tudi večji varnosti, so pa to še vedno administrativno - politične in ne negirajo tega, da se da s prilagojeno hitrostjo, varno vozit hitreje.

to neumnost negira zakonska definicija prilagojene hitrosti, ki si jo sam citiral

Glede na vsakodnevna opažanja prometne policije o kršenju tega predpisa (OH) in kljub temu ni povečanja hudih prometnih nesreč, nekaj v vaših trditvah o PH ne drži.
Vsakodnevno opazim veliko število prometnih prekškov, zelo redko pa opazim hudo nesrečo. Ali naj torej na podlagi tvoje povsem zgrešene logike sklepam, da je vsesplošno kršenje prometnih predpisov varno, ker sem redko priča hudi prometni nesreči?

Ob PH preko omejitve, je v nevarnosti samo voznikova denarnica (vozilo pod kontrolo in varna zaustavitev ob predvideni neugodni situaciji (jaz prilagam tudi nepredvideni a možni). To so dejstva, ki jih vsak dan potrjujejo pobrane globe in dodane točke. Vse ostalo so vaše napačne predpostavke in trditve.

spet mešaš dejstva in osebna mnenja, kar potrjuje črna kronika. Si dobil več kot dovolj konkretnih primerov, tudi konkretnih sodb, kjer je sodišče presoilo, da je vožna nad omejivijo bistveno pripevala k nastanku nesreče in škode.

solatko ::

Kumbaja - To je edino, kjer se strinjam z vami, če pride do nesreče, so posledice ob večji hitrosti hujše.
Pri PH do nesreče ne pride, niti do situacije, ki bi bila blizu nesreče, to je bistvo PH. Do nesreče vedno pride zaradi NPH, ki pa je lahko pri različnih voznikih različna in v vsaki situaciji (vreme, slaba vidljivost, pomanjkanje izkušenj,.....) drugačna, na istem odseku ceste. Omejitev hitrosti je po kategorijah, enaka za vse.
Morda se NPH na AC pri tebi začne pri 110, pri meni pa krepko čez 150, omejitev imava pa enako, ker je določena politično na povprečne voznike, oziroma splošna na državnem nivoju po kategoriji cest, kje tu vidiš strokovnjake, ne vem in tudi ti ne znaš pojasnit. Omejitve imamo približno enake, če prav imajo nekateri veliko boljše ceste in drugi veliko slabše. Tudi to, da je PH odvisen od OH je produkt politike in ne strokovna ugotovitev.

V življenju nisem naredil črne sledi na cesti, zaradi zaviranja ali sprožil ABS sistema, to dvoje je prvi pokazatelj, da je bila hitrost ob nesreči NPH, kar ugotovijo policisti in to napišejo v poročilo nesreče, forenziki pa ugotovijo, približno kakšna je ta hitrost bila in potem dodajo v zapisnik ali je bila pod ali nad omejitvijo.
Pri PH nikoli ne pride do nesreče!

In seveda nikjer nisi dal podatka, koliko prometnih nesreč z najhujšimi posledicami je bilo zaradi kršenja OH, tisto kar si dal je staro nekaj let in podatek ni letni, koliko tega je bilo v danem letu ob skoraj 50%-ih nesreč, zaradi NPH, tako, da s tiso sodno prakso, si dokazal samo to, da včasih pa pride do nesreče tudi zaradi tega, relevantern letni podatek, koliko %-ov gre na ta račun pa še vedno čakam. Pa ne limaj sodno prakso za sodbo v letu 2012, ki se je zgodila 2008, temveč podatek, koliko tega je bilo v letu 2020 ali recimo, da statistika zamuja, v letu 2018, 2019.
Bo šlo?
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

val46 ::

Ma glede na to, koliko ti "težiš" naj nekdo poda neke statistike in podatke, a ne bi ti sam enkrat podal kaj podobnega, ki bi potrjevale tvoje trditve? Ker tvoje UGOTOVITVE oziroma tvoje MNENJE, ni ne podatek, še manj pa uradna statistika ali trditev! Če si jaz nekaj zmislim in potem to nabijam v nedogled, pa četudi sam v to sveto verjamem, še ne pomeni, da je res, ok solatko? In kdaj boš končno doumel, da na cesti nisi sam in tudi če si ti prepričan, da voziš po PH(neodvisno od OH), še ne moreš za 100% trdit, da se ti prometna ne more zgoditi.

facepalm ::

solatko je izjavil:


V življenju nisem naredil črne sledi na cesti, zaradi zaviranja ali sprožil ABS sistema, to dvoje je prvi pokazatelj, da je bila hitrost ob nesreči NPH, kar ugotovijo policisti in to napišejo v poročilo nesreče, forenziki pa ugotovijo, približno kakšna je ta hitrost bila in potem dodajo v zapisnik ali je bila pod ali nad omejitvijo.
Pri PH nikoli ne pride do nesreče!


Si skoraj na mojem nivoju. Tudi sam se nisem nikoli zaviral v sili ali zapeljal s ceste. Nikoli naredil prekrska, nikoli praske na vozilu, nikoli lacen ali premalo oblecen za volan, nikoli manj kot 100% osredotocen na voznjo. Vse izpite sem opravil brez napake tako pisni kot tudi prakticni del. Za B in C kategorijo sem potreboval 14 ur, za D 10. Pa se to zato, ker sem instruktorja ucil pravilne tehnike voznje v cestnem prometu. Na glavni voznji so mi ploskali.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

GupeM ::

solatko je izjavil:

Tam sem se peljal najmanj 1000X in ni bilo takega slučaja, vedno pa pričakujem na lokalnih cestah, ko srečam počasno kolono, da mi lahko po mojem pasu, prileti nekdo, ki nima živcev za tako vožnjo in sem vedno pripravljen na to, da z določenim manevrom v takem primeru, rešujem svoje življenje. Tisti, ki tega, v takih situacijah niso bili sposobni, so že dolgo pokojni.
Res ste nekateri težki debili, ko pišete take idiotizme. Dejte že dilerje naprosit, da vam dostavijo malo belega, da se vem neha kriza.

Čakaj, celo tisočkrat si se tam peljal, pa nisi mogel predvideti nepredvidljivega? Mogoče pa vendarle nisi tako popoln, kot praviš da si. Razen popoln bedak, to ti pa moram priznati.

Glede droge se boš moral pa s kom drugim pogovarjati.

solatko ::

val46 - tist moment, ko bom pognal na NPH, se ustvarijo možnosti za nesrečo, morda ne tisti dan, enkrat pa zagotovo, torej je moj interes da vozim s PH in nikoli čez, raje malo manj, kot bi lahko (za vsak slučaj, mora bit malo rezerve). Ne, ne more se zgodit, ne izključujem pa popolnoma možnost, da mi na streho pade avion. verjetnost ni prav velika, ampak....

facepalm - Da nisi nikoli storil prekrška lažeš ali pa vseh predpisov ne poznaš in delaš prekrške nevede (taki so najhujši).

GupeM - Spet bereš površno in vlečeš stavke iz konteksta, ter na podlagi tega, sestavljaš bolane teorije. Vedno, ko se mi nasproti bliža počasna kolona, pričakujem nepravilno prehitevanje in se na to pripravim. Največkrat se to ne zgodi, če pa se, reagiram podzavestno, ker smo take situacije predelali n krat. Prvo se v delčku sekunde odločiš, kam se boš umaknil, na to, da se bo prehitevajoči stisnil čisto blizu avtomobilom, ki jih prehiteva, ne računam, ker se to nikoli ne zgodi (trije avti vzporedno), torej ostane desna bankina in leva kolona, ki je počasnejša, izključim možnost čelno na prehitevajočega, potem pa je samo še izvedba. Dvakrat je uspelo z umikom na travo, tretjič bom morda moral izbrati počasneža na drugi strani, kdo to ve?
To sem opisal v temi o oviranju prometnega toka in tam navedel, da so od prvega, do tistega, ki prehiteva tako kolono, v prekršku in krivi najhujših nesreč, ki so se zaradi tega zgodile v SLO, od danes pa daleč nazaj v zgodovino promete v tej deželici. Takrat ste me, navkljub utemeljitvi, obtožili, da krivim voznika, ki ni naredil nič drugega, kot peljal počasneje, to pa je tudi vse. Bil je v prekršku morda nekaj deset km, prvi za njim preblizu, ali tik sredinske črte, namesto po predpisih na sredini voznega pasu ali v takem primeru, skrajno desno, noben v strnjeni, počasni koloni nima varnostne razdalje, v katero bi se lahko umaknil tisti, ki se odloči za prehitevat, praktično s v tistem momentu, vsi v kolini delni krivci za tako katastrofo in ne samo tisti, kateremu se je odlepilo.
Veliko sem vozil v počasnih kolonah, vedno je bila pred menoj razdalja, v katero se je lahko umaknil tisti, ki me je hotel prehiteti, meni se kolon, nikoli ni dalo prehitevati, prenevarno in pri prvem semaforju vsi skupaj.
Toliko o tem, kar te teži pa srečno vožnjo še naprej.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

facepalm ::

solatko je izjavil:


facepalm - Da nisi nikoli storil prekrška lažeš ali pa vseh predpisov ne poznaš in delaš prekrške nevede (taki SMO najhujši).


Fixed..

Sicer pa poznam 100% vse predpise in jih tudi 100% spostujem. Nekaj sem jih celo pomagal uvesti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

solatko ::

facepalm - In potem trdiš, da predpise o prometu delajo strokovnjaki, predvsem taki, ki ne vedo, da je v določenih okoliščinah, lahko tudi izredno hitra vožnja povsem varna oziroma v okviru PH.
100% predpise ne poznajo niti člani izpitne komisije, razen če imaš v glavi prostor samo zato. Imaš v glavi tudi večino možnih situacij v prometu?
No vidiš, teh imam pa jaz večino, priučenih, stestiranih, ponavljanih,.... Pa se še vedno kaj najde, kar še ni bilo raziskano in sprobano.

Še vedno pa lažeš, saj ni hudič, da si dal smerokaze čisto vsakokrat, ko menjaš smer, prehitevaš in se vračaš,... da ne govorimo o mrtvem kotu, opazovanju prometa spredaj, zadaj in od strani,..... Nikoli nisi vozil bolan, utrujen, nikoli ne uporabljaš telefonav avtu,....
Delo krepa človeka

facepalm ::

solatko je izjavil:

facepalm - In potem trdiš, da predpise o prometu delajo strokovnjaki, predvsem taki, ki ne vedo, da je v določenih okoliščinah, lahko tudi izredno hitra vožnja povsem varna oziroma v okviru PH.
100% predpise ne poznajo niti člani izpitne komisije, razen če imaš v glavi prostor samo zato. Imaš v glavi tudi večino možnih situacij v prometu?
No vidiš, teh imam pa jaz večino, priučenih, stestiranih, ponavljanih,.... Pa se še vedno kaj najde, kar še ni bilo raziskano in sprobano.

Še vedno pa lažeš, saj ni hudič, da si dal smerokaze čisto vsakokrat, ko menjaš smer, prehitevaš in se vračaš,... da ne govorimo o mrtvem kotu, opazovanju prometa spredaj, zadaj in od strani,..... Nikoli nisi vozil bolan, utrujen, nikoli ne uporabljaš telefonav avtu,....

Potrdijo jih sicer politiki, strokovnjaki pa sodelujemo, velevamo in svetujemo.

Definiraj "izredno hitro voznjo". Ce je to voznja na zgornji meji omejitve je to seveda lahko, v pravih okoliscinah, tudi prilagojena hitrost.
Predstavljaj si sebe. Sebi dodaj nekaj 10 IQ tock. Dodaj formalno izobrazbo v prometni smeri. Dodaj reflekse mlajse osebe. Dodaj nekaj raznolikih izkusenj.
To sem jaz. Solatko ver. 2.0, ce ti je lazje razumeti, da poznam vse predpise ter predvidevam veliko vecino situacij, katerih si ti nisi zmozen niti predstaviti, kaj sele predvidevati. Moja najboljsa lastnost pa je predvidevanje tujih manevrov. Zame presenecenj na cesti ni.
Kar se tice smerokazov.. jih dajem instinktivno. Se niti ne zavedam in hopla pred izhodom iz krozisca ze blinka. Sem imel v obdobju treh let posebne treninge. Lahko recemo "treningi popolne voznje".
Nisem eden od vas, ki znate samo na gas pritiskat, na vse ostalo pa pozabite.
Ti dam primer.. na cesti, po kateri se vozim skoraj vsak dan, so postavili novo tablo (na obstojecem drogu z drugimi znaki) in sem jo edini opazil (4je v vozilu, vsi iz prometne stroke). Tabla je bila gor od tistega jutra. Drugi dan pa so postavili se dopolnilno (ker je bila nujna). Vecina bi vas na taki cesti tablo spregledala, saj bi vozili na pamet.
Glede opazovanja mrtvih kotov in prometa na vseh strani avtomobila pa ne bom komentiral..
To pa ja pocnes nonstop?!?
Telefon uporabljam tako, kot je dovoljeno - prostorocno (sicer skoraj nic). Tudi takrat pa sem 100% osredotocen na promet in okolico.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

GupeM ::

facepalm, spet lažeš. Ne moreš bit boljši od solatka, to je dejstvo. V ničemer!!! solatko je edini, ki vozi 101% zbrano. Vedno da smerokaze. Niti enkrat še ni zavil brez. Razen takrat, ko s tem ni nikogar ogrožal in se mu je to zdelo prilagojeno, da ni motil narave/stanovalcev z brezvezno utripajočo lučjo. Mrtev kot vedno preveri, razen takrat, ko s tem nikogar ne ogroža. To, da nikogar ne ogroža, sklepa po tem, da nikogar ne vidi, ker ne preveri mrtvega kota. Tako kot je malo višje rekel, da če ovire ne vidiš, moraš zmanjšati hitrost (ker instinkt). Solatko oviro začuti, čeprav je ne vidi. Tudi utrujen nikoli ni vozil, razen takrat, ko s tem ni nikogar ogrožal in je bilo to prilagojeno.

Žal pa ni mogoče reči, da ni nikoli vozil bolan. To pa počne vsakič, kadar se usede za volan. Ker je pač bolnik.

facepalm ::

Mu samo nastavljam ogledalo. Da izkusi kako izgleda debata z njim:)

m0LN4r ::

GupeM je izjavil:

facepalm, spet lažeš. Ne moreš bit boljši od solatka, to je dejstvo. V ničemer!!! solatko je edini, ki vozi 101% zbrano. Vedno da smerokaze. Niti enkrat še ni zavil brez. Razen takrat, ko s tem ni nikogar ogrožal in se mu je to zdelo prilagojeno, da ni motil narave/stanovalcev z brezvezno utripajočo lučjo. Mrtev kot vedno preveri, razen takrat, ko s tem nikogar ne ogroža. To, da nikogar ne ogroža, sklepa po tem, da nikogar ne vidi, ker ne preveri mrtvega kota. Tako kot je malo višje rekel, da če ovire ne vidiš, moraš zmanjšati hitrost (ker instinkt). Solatko oviro začuti, čeprav je ne vidi. Tudi utrujen nikoli ni vozil, razen takrat, ko s tem ni nikogar ogrožal in je bilo to prilagojeno.

Žal pa ni mogoče reči, da ni nikoli vozil bolan. To pa počne vsakič, kadar se usede za volan. Ker je pač bolnik.
Mogoce se solatkotu res zgodi enkrat na 10 let, vam se pa verjetno to dogaja vsak dan, ker ste prevec obremenjeni z omejitvami, da se jih vsake na en meter natancno drzite.
V dezeli pravljic, kjer pa lahko - kaj pa ce - sneguljcica pridivja na cesto, pa seveda omejitev -1/3, ker pac ne mores vedet, kdaj pridivja kaka sneguljcica iz grmovja ali en izmed njenih palckov. Pa se ne bos pravocasno ustavil, pa bo palcek mrtev.

Tako da ja, ziher je zihe vozte maks 30 po naselju, saj neves iz katerega dvorisca kaj prileti, izven naselja pa 70, ampak samo ce je cesta med pokosenimi travniki in brez grmovij, drugace 50.
ZIHER JE ZIHER, nevem kako si upate hitreje, kaj pa ce...
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

matic492 ::

Men se zdi da se noben ne drži omejitev, samo eni vozijo čez omejitve kolikor jim paše, ostali pa kolikor uspejo po gasu stisnit med tem ko v telefon bulijo.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

facepalm ::

m0LN4r je izjavil:

GupeM je izjavil:

facepalm, spet lažeš. Ne moreš bit boljši od solatka, to je dejstvo. V ničemer!!! solatko je edini, ki vozi 101% zbrano. Vedno da smerokaze. Niti enkrat še ni zavil brez. Razen takrat, ko s tem ni nikogar ogrožal in se mu je to zdelo prilagojeno, da ni motil narave/stanovalcev z brezvezno utripajočo lučjo. Mrtev kot vedno preveri, razen takrat, ko s tem nikogar ne ogroža. To, da nikogar ne ogroža, sklepa po tem, da nikogar ne vidi, ker ne preveri mrtvega kota. Tako kot je malo višje rekel, da če ovire ne vidiš, moraš zmanjšati hitrost (ker instinkt). Solatko oviro začuti, čeprav je ne vidi. Tudi utrujen nikoli ni vozil, razen takrat, ko s tem ni nikogar ogrožal in je bilo to prilagojeno.

Žal pa ni mogoče reči, da ni nikoli vozil bolan. To pa počne vsakič, kadar se usede za volan. Ker je pač bolnik.
Mogoce se solatkotu res zgodi enkrat na 10 let, vam se pa verjetno to dogaja vsak dan, ker ste prevec obremenjeni z omejitvami, da se jih vsake na en meter natancno drzite.
V dezeli pravljic, kjer pa lahko - kaj pa ce - sneguljcica pridivja na cesto, pa seveda omejitev -1/3, ker pac ne mores vedet, kdaj pridivja kaka sneguljcica iz grmovja ali en izmed njenih palckov. Pa se ne bos pravocasno ustavil, pa bo palcek mrtev.

Tako da ja, ziher je zihe vozte maks 30 po naselju, saj neves iz katerega dvorisca kaj prileti, izven naselja pa 70, ampak samo ce je cesta med pokosenimi travniki in brez grmovij, drugace 50.
ZIHER JE ZIHER, nevem kako si upate hitreje, kaj pa ce...

Res smo bumbarji, ker se drzimo omejitev.
Pa se domisljamo si, da pridemo na cilj v +- enakem casu kot tisti ki se omejitev ne drzijo, pa da smo na cesti bolj varni, pa da zaradi tega manj obrabimo avto, pa da malenkost manj onesnazujemo...
Mater smo zabiti..
««
172 / 309
»»