Forum » Na cesti » "Talenti" na slovenskih cestah
"Talenti" na slovenskih cestah
Temo vidijo: vsi

GupeM ::
Mogoce se solatkotu res zgodi enkrat na 10 let, vam se pa verjetno to dogaja vsak dan, ker ste prevec obremenjeni z omejitvami, da se jih vsake na en meter natancno drzite.
V dezeli pravljic, kjer pa lahko - kaj pa ce - sneguljcica pridivja na cesto, pa seveda omejitev -1/3, ker pac ne mores vedet, kdaj pridivja kaka sneguljcica iz grmovja ali en izmed njenih palckov. Pa se ne bos pravocasno ustavil, pa bo palcek mrtev.
Tako da ja, ziher je zihe vozte maks 30 po naselju, saj neves iz katerega dvorisca kaj prileti, izven naselja pa 70, ampak samo ce je cesta med pokosenimi travniki in brez grmovij, drugace 50.
ZIHER JE ZIHER, nevem kako si upate hitreje, kaj pa ce...
Ja, včasih je potrebno peljati tudi 1/3 manj od omejitve. Včasih celo 2/3 manj od omejitve. Včasih celo ustaviti. Nikoli pa ni potrebno peljati preko omejitve. Povej mi, kdo je bolj varen. Tisti, ki 100 % zbran vozi znotraj omejitve, ali tisti, ki 100 % zbran vozi preko omejitve? In ko sneguljčica pridivja na cesto pri 100% zbranosti voznika, je bodo posledice manjše? Pri tistemu, ki vozi znotraj omejitve, bo sneguljčica samo polomljena. Pri vas, ki vozite preko omejitve, pa bo poleg sneguljčice mrtvih še vseh 7 palčkov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()

shadeX ::
Solatko, bi te okoliščine nesreče predvidel. Seveda lahko pričakuješ da ti nekdo hodi po desni strani vozišča v temi, čeprav ima na levi strani pločnik. Pa niti ni bilo v naselju ampak izven.
Jah solatar bo treba malo manj trolat, ker očitno življenje ni tako predvidljivo kot si predstavljaš.
Pokojnemu pa želim da počiva v miru.
Jah solatar bo treba malo manj trolat, ker očitno življenje ni tako predvidljivo kot si predstavljaš.
Pokojnemu pa želim da počiva v miru.

predi ::
Tako da ja, ziher je zihe vozte maks 30 po naselju, saj neves iz katerega dvorisca kaj prileti, izven naselja pa 70, ampak samo ce je cesta med pokosenimi travniki in brez grmovij, drugace 50.Ironično je, da se v svojem izpadu, prepojenem s sarkazmom, ne zavedaš, da si opisal bodočnost omejitev na evropskih cestah. Trda ti prede.
Bom še tukaj prilimal kako na zadevo gledajo Skandinavci (+ Nizozemci), ki jim sledijo vsi ostali (v drugi temi se je izgubilo v spamu):
Zgodovina sprememb…
- spremenil: predi ()

facepalm ::
@shadeX
Zanimivo, da ga ni opazil kljub javni razsvetljavi..
Menim, da v tem primeru ni bila neprilagojena hitrost kljucen faktor (oz ja, ce upostevamo da ni bila prilagojena nepozornosti voznika) ampak voznikova nepozornost.
Namrec, ce bi bil pozoren in pesca opazil, bi ga z lahkoto obvozil, tudi ce bi vozil hitreje (brez pretiravanja).
Je pa lahko komentirati iz kavca. Vprasanje koliko je bil pesec dejansko viden ter kaksna je bila hitrost kombija, da ga je iz prve ubil.
Zanimivo, da ga ni opazil kljub javni razsvetljavi..
Menim, da v tem primeru ni bila neprilagojena hitrost kljucen faktor (oz ja, ce upostevamo da ni bila prilagojena nepozornosti voznika) ampak voznikova nepozornost.
Namrec, ce bi bil pozoren in pesca opazil, bi ga z lahkoto obvozil, tudi ce bi vozil hitreje (brez pretiravanja).
Je pa lahko komentirati iz kavca. Vprasanje koliko je bil pesec dejansko viden ter kaksna je bila hitrost kombija, da ga je iz prve ubil.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()

Kumbaja ::
Namrec, ce bi bil pozoren in pesca opazil, bi ga z lahkoto obvozil, tudi ce bi vozil hitreje (brez pretiravanja).
In tukaj potem pridemo do tega zakaj omejitve niso brez veze. Tako verjetnost, da bi ga opazil, kakor tudi posledice nesreče so neposredno povezane z hitrostjo vožnje.

facepalm ::
Namrec, ce bi bil pozoren in pesca opazil, bi ga z lahkoto obvozil, tudi ce bi vozil hitreje (brez pretiravanja).
In tukaj potem pridemo do tega zakaj omejitve niso brez veze. Tako verjetnost, da bi ga opazil, kakor tudi posledice nesreče so neposredno povezane z hitrostjo vožnje.
Zato me zanima koliksna je ta bila. Sumim, da nekaj 10kmph nad omejitvijo.
Al to, al telefon:)

shadeX ::
Sumim, da nekaj 10kmph nad omejitvijo.
Koliko je omejitev pravzaprav niti nima toliko veze. Vezo ma kakšne so bile razmere v tem času:
1. Ali je dan ali noč
2. Stanje cestišča (mokro, suho)
3. Vreme (v ajd. zadnje dni piha močna burja)
4. Ali je voznik pod vplivom substanc
5. Ali je voznik nervozen, na telefonu,..
6....
Če voziš pijan je lahko tudi polovico manj od omejitve preveč. Če bi vozil voznik 30 kmh bi pešca opazil? Kaj pa 10kmh ali pa 5kmh? Nekje je meja kjer bi voznik pešca opazil in temu primerno odreagiral. Večja kot je hitrost vozila, manj časa ima voznik za reakcijo. S prilagojeno hitrostjo si kupuješ čas.
Zato ker se to ni zgodilo je polovica krivde na vozniku, ker je imel premalo časa za reakcijo, pa tudi če je bila hitrost 20kmh.
Moram priznat da pešec tam bi še mene presenetil. Še en razlog več zakaj vozit po jajcih v oz. Blizu naselja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: shadeX ()

facepalm ::
Sumim, da nekaj 10kmph nad omejitvijo.
Koliko je omejitev pravzaprav niti nima toliko veze. Vezo ma kakšne so bile razmere v tem času:
1. Ali je dan ali noč
2. Stanje cestišča (mokro, suho)
3. Vreme (v ajd. zadnje dni piha močna burja)
4. Ali je voznik pod vplivom substanc
5. Ali je voznik nervozen, na telefonu,..
6....
Če voziš pijan je lahko tudi polovico manj od omejitve preveč. Če bi vozil voznik 30 kmh bi pešca opazil? Kaj pa 10kmh ali pa 5kmh? Nekje je meja kjer bi voznik pešca opazil in temu primerno odreagiral. Večja kot je hitrost vozila, manj časa ima voznik za reakcijo. S prilagojeno hitrostjo si kupuješ čas.
Zato ker se to ni zgodilo je polovica krivde na vozniku, ker je imel premalo časa za reakcijo, pa tudi če je bila hitrost 20kmh.
Moram priznat da pešec tam bi še mene presenetil. Še en razlog več zakaj vozit po jajcih v oz. Blizu naselja.
Ne dvomim, da se pesca tam ne pricakuje ampak, da se ga ne opazi kljub javni razsvetljavi?
Lahko podas streetview link do dejanske lokacije, da si lazje predstavljam?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()

Ganon ::
Policisti PP Brežice so včeraj opravljali meritve hitrosti in dvakrat obravnavali voznika osebnega avtomobila znamke BMW, ki je s prehitro vožnjo ogrožal druge udeležence v prometu. Ob 13.25, ko so otroci zaključevali s poukom, je pri šoli v Dobovi, kjer je hitrost s prometnim znakom omejena na 40 km/h, vozil s hitrostjo 82 km/h, ob 15. uri pa je izven naselja Velike Malence, kjer je hitrost omejena na 90 km/h, vozil s hitrostjo 135 km/h.
Zakon o pravilih cestnega prometa za prvo kršitev določa globo v višini 1200 evrov in 18 kazenskih točk, za drugo pa 500 evrov in pet kazenskih točk. Policisti bodo zoper voznika na sodišče podali obdolžilni predlog.


predi ::
Ne dvomim, da se pesca tam ne pricakuje ampak, da se ga ne opazi kljub javni razsvetljavi?StreetView ne odraža več dejanskega stanja, ker je zdaj pri hiši iz članka pločnik in javna razsvetljava na levi strani cestišča: klik. Fotografija in opis v prispevku se drugače ujemata s tem odsekom ceste. Verjetno gre zdaj pločnik že od krožnega dalje po levi, ali pa je nekje vmes celo prehod za pešce. V glavnem, gre še za eno nepotrebno smrt na naših cestah.
Lahko podas streetview link do dejanske lokacije, da si lazje predstavljam?
Nova neizkoriščena priložnost, kjer bi lahko policisti, namesto posvečanja medijske pozornosti cestnemu trolu, izpostavili koliko vozil se je ob kontroli omejitve držalo, koliko procentov se je ni, in zakaj je potrebno ta procent zbiti na nič. Policija in mediji so del problema.Policisti PP Brežice so včeraj opravljali meritve hitrosti in dvakrat obravnavali voznika osebnega avtomobila znamke BMW, ki je s prehitro vožnjo ogrožal druge udeležence v prometu. Ob 13.25, ko so otroci zaključevali s poukom, je pri šoli v Dobovi, kjer je hitrost s prometnim znakom omejena na 40 km/h, vozil s hitrostjo 82 km/h, ob 15. uri pa je izven naselja Velike Malence, kjer je hitrost omejena na 90 km/h, vozil s hitrostjo 135 km/h.
Zakon o pravilih cestnega prometa za prvo kršitev določa globo v višini 1200 evrov in 18 kazenskih točk, za drugo pa 500 evrov in pet kazenskih točk. Policisti bodo zoper voznika na sodišče podali obdolžilni predlog.
Kdor išče, ta najde.

DostMam ::
Mogoče bi pomagalo, če bi združno poskusili spisati člen zakona o hitrosti na cestah in tako poiskali konsenz. Recimo tako:
V RS je na javnih prometnih površinah dovoljeno voziti le s prilagojeno hitrostjo, ki jo je vsak voznik dolžan določiti glede na lastne sposobnosti in lastno oceno stanja svojega vozila ter pogojev prometa.
Pomoč bi potreboval pri členu, ki bi govoril o neupoštevanju prejšnjega določila...
V RS je na javnih prometnih površinah dovoljeno voziti le s prilagojeno hitrostjo, ki jo je vsak voznik dolžan določiti glede na lastne sposobnosti in lastno oceno stanja svojega vozila ter pogojev prometa.
Pomoč bi potreboval pri členu, ki bi govoril o neupoštevanju prejšnjega določila...

shadeX ::
ki jo je vsak voznik dolžan določiti glede na lastne sposobnosti in lastno oceno stanja svojega vozila ter pogojev prometa.
Problem je ravno v tem ker večina preveč preceni svoje vozne sposobnosti. Vsi mislimo da smo carji za volanom, vse vemo kako deluje v teoriji in ker se nam v življenju ni še nič zgodilo, smo kralji cest. In sploh pri moških je to problem (zato so pa ženske statistično boljše voznice).

Ganon ::
V RS je na javnih prometnih površinah dovoljeno voziti le s prilagojeno hitrostjo, ki jo je vsak voznik dolžan določiti glede na lastne sposobnosti in lastno oceno stanja svojega vozila ter pogojev prometa.
Preko 8600 sporočil ima tema, pa je tale med top 3 najbolj neumnimi. Lep dosežek.

val46 ::
Ja sej, in potem bi se pojavil en solatko z avtomobilom, v vrednosti med 900 in 1200EUR ali pa še raje z rent-a-car vozilom, o katerem nima pojma v kakem stanju je dejansko in bi vozil povsod kot da ima formulo, glede na njegovo znanje in sposobnosti. Tako vožnje, kot sposobnost predvidevanja vseh pričakovanih in nepričakovanih situacij. In še enkrat ti povem Solatko, na cesti nisi sam in nikdar ne boš, zato ne moreš trdit, da se ti prometna nesreča ne more zgoditi. Pa ne zato, ker bi ti padlo letalo pred ali na avto, ampak nikdar ne veš kje ti lahko kdo izsili prednost, kje skoči kak pes ali mačka, da o srnah in zajcih niti ne govorim, na cesto. Bog ne daj, da je to kak otrok, ne samo žival. In dokler tega ne boš razumel, da se nesreče dogajajo tudi poklicnim in šolanim voznikom, ki imajo predvidevam več znanja od tebe, do takrat ti skoraj da nimam več kaj povedat.
Pa prosim, ne bi zdaj spet začet nabijat s to tvojo prilagojeno hitrostjo, ki naj bi bila taka, da lahko vedno pred oviro varno ustaviš, ker so momenti, ko to enostavno ni možno. Če ti voziš recimo 90km/h in ti 5m pred avtom skoči srna iz grmovja na cesto, ga ni modela na svetu, ki bi uspel ustavit avto preden jo zbije. No, razen v sanjah ali pa domišljiji doma na kavču pred TV. In to ti poskušam dopovedat že ne vem, leto časa najmanj. Ampak ti še vedno trdiš kako si najboljši in smo vsi ostali v prometu zate idioti.
Pa prosim, ne bi zdaj spet začet nabijat s to tvojo prilagojeno hitrostjo, ki naj bi bila taka, da lahko vedno pred oviro varno ustaviš, ker so momenti, ko to enostavno ni možno. Če ti voziš recimo 90km/h in ti 5m pred avtom skoči srna iz grmovja na cesto, ga ni modela na svetu, ki bi uspel ustavit avto preden jo zbije. No, razen v sanjah ali pa domišljiji doma na kavču pred TV. In to ti poskušam dopovedat že ne vem, leto časa najmanj. Ampak ti še vedno trdiš kako si najboljši in smo vsi ostali v prometu zate idioti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: val46 ()

DostMam ::
V RS je na javnih prometnih površinah dovoljeno voziti le s prilagojeno hitrostjo, ki jo je vsak voznik dolžan določiti glede na lastne sposobnosti in lastno oceno stanja svojega vozila ter pogojev prometa.
Preko 8600 sporočil ima tema, pa je tale med top 3 najbolj neumnimi. Lep dosežek.
Menim, da se motite. Lep dosežek bi bil konsenz "zagretih" in "umirjenih" voznikov na slovenskih cestah glede hitrosti. Imate idejo?

Kumbaja ::
Imaš srečo, da je Solatko v tej temi, ker bolj kot si skoraj ne bi mogel falit.
Omejitve hitrosti niti pod razno niso stvar konsenza voznikov. Ravno obratno, vozniki so zadnji, ki bi se jih karkoli moralo spraševat, ko se določa omejitev na posamezni cesti.
Omejitve hitrosti niti pod razno niso stvar konsenza voznikov. Ravno obratno, vozniki so zadnji, ki bi se jih karkoli moralo spraševat, ko se določa omejitev na posamezni cesti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kumbaja ()

DostMam ::
... Ravno obratno, vozniki so zadnji, ki bi se jih karkoli moralo spraševat, ko se določa omejitev na posamezni cesti.
Vendar: ali niso zakoni in pravila posledica nekega konsenza, ki je dosežen med udeleženci?
Post "zagreti" vozniki lahko razumejo tudi tako, da poskusijo opredeliti predlog člena zakona, ki bi jih ščitil pred "inkasanti". Če zakon spremenimo, bomo vozili po zakonu, mar ne?

Kumbaja ::
Vendar: ali niso zakoni in pravila posledica nekega konsenza, ki je dosežen med udeleženci?
Bistvena napaka v tvoji logiki je to da udeležence enačiš z vozniki. Pa je še udeleženci preozko, kaj šele vozniki.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kumbaja ()

solatko ::
val46 - To kar ti opisuješ kot nenadni, nepričakovani dogodek, se je meni zgodil velikokrat in celo več, štirje kolesarji s pelerinami, temne barve na cesti Cerknica - Podskrajnik, precej prometa na sproti (zasenčene luči), precej močno pršenje dežja (tako, da imaš šipe skozi mokre, kljub dobrim brisalcem, videl senco, nič določenega, znižal hitrost in z lahkoto prišel na njihovo hitros, kaj je, sem videl na petih metrih, če bi vozil po omejitvi in ne s PH, najmanj trije, danese nebi več tlačili zemlje.
Za vas, ki nimate pojma, kaj vse vas lahko čaka na cesti, so to nepričakovane situacije, zame so to normalne situacije, kot tudi pešec na desnem robu v bližini naselij. Ja pobje, hitrost je potrebno tudi znižat, če niste čisto prepričani, kaj je na cesti ali ob njej, preko omejitve pa se pelješ takrat, ko vidiš daleč in ni nevarnosti, na robu omejitve +5(zaradi števca) pa takrat, ko so razmere idealne.
shadeX - Sem ti odgovoril zgoraj, sigurno ga nebi zgazil. S PH si kupuješ življenje in zdravje, ter cel avto, nič časa.
Da se ne bomo kregali dalje, vsakega od vas bi rad srečal in plačal bencin Super nova MB - Vodmatski trg LJ. Na koncu vožnje, bi vsakemu povedal napake in oceno, zaslužiš dovoljenje ali vrni dovoljenje, pojdi v dodatno vozniško izobraževanje,.....
Nazaj pa bi vsakega z njegovim avtom peljal jaz in v MB, bi vi ocenili mojo vožnjo, vendar so to lahko samo želje, ki niso uresničljive.
Ker sem sorazmerno veliko na cesti (pač rad vozim) opazujem druge pri tem delu - 50%+ ne ve, kako dolg in širok avto imajo, 70%-ov ne zna voziti dinamično, torej čim hitreje do željene hitrosti, v vsak semafor gresta vsaj dva v rumeno in še kakšen v rdečo, redko kdo drži varnostno razdaljo, redki opazijo pri zavijanju v desno, da se jim bliža kolesar, redki nakažejo izvoz iz krožišča s smerniki, redki dovolj zgodaj pokažejo, da ne mislijo nadaljevati vožnje po glavni cesti in bi s tem dali možnost tistim na neprednosti, da zapeljejo na cesto, zelo mali jih zna parkirat (ravno za to, ker ne vedo kako velik avto imajo), najmanj vsak peti, drži v rokah telefon,......
Toliko sranja, ki ga počno vozniki, ko upravljajo nevarno stvar, ne vidiš zlepa, nikjer drugje.
Kumbaja - Tam, kjer moramo voziti počasneje, so v tistem momentu, omejitve brez veze, PH je važna.
Za vas, ki nimate pojma, kaj vse vas lahko čaka na cesti, so to nepričakovane situacije, zame so to normalne situacije, kot tudi pešec na desnem robu v bližini naselij. Ja pobje, hitrost je potrebno tudi znižat, če niste čisto prepričani, kaj je na cesti ali ob njej, preko omejitve pa se pelješ takrat, ko vidiš daleč in ni nevarnosti, na robu omejitve +5(zaradi števca) pa takrat, ko so razmere idealne.
shadeX - Sem ti odgovoril zgoraj, sigurno ga nebi zgazil. S PH si kupuješ življenje in zdravje, ter cel avto, nič časa.
Da se ne bomo kregali dalje, vsakega od vas bi rad srečal in plačal bencin Super nova MB - Vodmatski trg LJ. Na koncu vožnje, bi vsakemu povedal napake in oceno, zaslužiš dovoljenje ali vrni dovoljenje, pojdi v dodatno vozniško izobraževanje,.....
Nazaj pa bi vsakega z njegovim avtom peljal jaz in v MB, bi vi ocenili mojo vožnjo, vendar so to lahko samo želje, ki niso uresničljive.
Ker sem sorazmerno veliko na cesti (pač rad vozim) opazujem druge pri tem delu - 50%+ ne ve, kako dolg in širok avto imajo, 70%-ov ne zna voziti dinamično, torej čim hitreje do željene hitrosti, v vsak semafor gresta vsaj dva v rumeno in še kakšen v rdečo, redko kdo drži varnostno razdaljo, redki opazijo pri zavijanju v desno, da se jim bliža kolesar, redki nakažejo izvoz iz krožišča s smerniki, redki dovolj zgodaj pokažejo, da ne mislijo nadaljevati vožnje po glavni cesti in bi s tem dali možnost tistim na neprednosti, da zapeljejo na cesto, zelo mali jih zna parkirat (ravno za to, ker ne vedo kako velik avto imajo), najmanj vsak peti, drži v rokah telefon,......
Toliko sranja, ki ga počno vozniki, ko upravljajo nevarno stvar, ne vidiš zlepa, nikjer drugje.
Kumbaja - Tam, kjer moramo voziti počasneje, so v tistem momentu, omejitve brez veze, PH je važna.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()

solatko ::
predi - Vse smrti na cesti so nepotrebne, jaz nisem povzročil še nobene in verjamem, da je tudi ne bom, niti svoje.
Delo krepa človeka

solatko ::
shadeX - Problem je, da nihče, oziroma malo njih je pripravljeno ugotoviti, kakšne so njihove sposobosti in jih prilagajat trenutnemu počutju, vozilu in stanju v prometu. Te zadeve niso poceni, vendar so vredne vsakega centa, če je zato nekdo ostal živ zaradi tega.
Večina jih misli, da jih poznajo, veliko se jih pa podcenjuje in se vožnje bojijo in so zato, če prav vozijo previdno, na cseti ravno tako nevarni, ker paš ne obvladujejo vozila.
DostMam - Ne vem zakaj komplicirat, vsi tisti, ki spoštujemo zakon in vedno vozimo s PH, nismo nevarni nikomur, problem so vozniki, ki se ne znajo prilagajat, glede na okoliščine. Ni hitrost temelj prometne varnosti, kot pri vsakem poklicu so to izkušnje in znanje. Večina voznikov, vožnje ne obvlada, znajo pa šofirat. To je znak, da je potrebno predrugačit pridobivanje vozniškega dovojenja, dobiš ga takrat, ko dokažeš, da ti obvladaš vozilo ne vozilo tebe. Izpit iz treh 1-urnih delov bi to lepše pokazal, kot izpit od 20-45 minut, če ne gre v LJ pa v Kočevju, tretjič ali četrtič.
Večina jih misli, da jih poznajo, veliko se jih pa podcenjuje in se vožnje bojijo in so zato, če prav vozijo previdno, na cseti ravno tako nevarni, ker paš ne obvladujejo vozila.
DostMam - Ne vem zakaj komplicirat, vsi tisti, ki spoštujemo zakon in vedno vozimo s PH, nismo nevarni nikomur, problem so vozniki, ki se ne znajo prilagajat, glede na okoliščine. Ni hitrost temelj prometne varnosti, kot pri vsakem poklicu so to izkušnje in znanje. Večina voznikov, vožnje ne obvlada, znajo pa šofirat. To je znak, da je potrebno predrugačit pridobivanje vozniškega dovojenja, dobiš ga takrat, ko dokažeš, da ti obvladaš vozilo ne vozilo tebe. Izpit iz treh 1-urnih delov bi to lepše pokazal, kot izpit od 20-45 minut, če ne gre v LJ pa v Kočevju, tretjič ali četrtič.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()

shadeX ::
shadeX - Sem ti odgovoril zgoraj, sigurno ga nebi zgazil. S PH si kupuješ življenje in zdravje, ter cel avto, nič časa.
Na katerih drogah si? Če pelješ 300 kmh imaš seveda enako količino časa da se izogneš oviri kot če pelješ 50kmh.
/soff
Dobro ga pohaš prijatelj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: shadeX ()

val46 ::
Ker sem sorazmerno veliko na cesti (pač rad vozim) opazujem druge pri tem delu - 50%+ ne ve, kako dolg in širok avto imajo, 70%-ov ne zna voziti dinamično, torej čim hitreje do željene hitrosti, v vsak semafor gresta vsaj dva v rumeno in še kakšen v rdečo, redko kdo drži varnostno razdaljo, redki opazijo pri zavijanju v desno, da se jim bliža kolesar, redki nakažejo izvoz iz krožišča s smerniki, redki dovolj zgodaj pokažejo, da ne mislijo nadaljevati vožnje po glavni cesti in bi s tem dali možnost tistim na neprednosti, da zapeljejo na cesto, zelo mali jih zna parkirat (ravno za to, ker ne vedo kako velik avto imajo), najmanj vsak peti, drži v rokah telefon,......
Toliko sranja, ki ga počno vozniki, ko upravljajo nevarno stvar, ne vidiš zlepa, nikjer drugje.
Kumbaja - Tam, kjer moramo voziti počasneje, so v tistem momentu, omejitve brez veze, PH je važna.
Ok, da se dataknem točno teh tvojih navedb...
1.veliko na cesti-oprosti, zame 10000km/l ni veliko na cesti
2.vedno trdiš, da je potrebno bit za vožnjo 100% skoncentriran. Kako za boga potem uspeš opazovat druge, kaj počnejo med vožnjo??? Če to počneš, si že s koncentracijo in mislimi drugje, ne pa pri vožnji!
3.koliko je dolg in velik avto, nima s stališča varnosti nobene veze, dokler se ne zaleti vate, zaradi tega. Jaz pa v kakem miljonu prevoženih km v življenju, še nisem naletel na osebo, ki bi mi podrsala avto zato, ker bi mislla, da ima manjšega kot je dejansko.
4.Zakaj bi moral nekdo dajat po gasu le zato, da pride do željene hitrosti? Kako pa ti veš, kakšna je njegova željena hitrost? Kljub vsem tvojim nakldanjem, kako je omejitev hitrosti le politična zadeva in s stvarnostjo nima nič, vseeno večkrat poveš, da je potrebno voziti s prilagojeno hitrostjo, ki pa je za vsakega različna. Kako ti veš, da ni tisto kako vozi nekdo pred tabo njegova prilagojena hitrost in se ob pohitrenem pospeševanju ne počuti dovolj udobno in sproščeno, da bi to počel? Sam sem motorist, za primerjavo in velikokrat pri štartu mi kdo uide, ker nisem pristaš speljevanja iz mesta na polno. Nimam želje po dvigovanju prednjega kolesa. Jih pa potem vse polovim nazaj, tako da na koncu smo hkrati na cilju. Point? tudi z umirjenem pospeševanjem, boš na cilju v istem času.
5.Ne vem kje se ti voziš, ampak jaz opazim morda v celem letu 5 ljudi, ki gredo v rumeno ali rdečo. Ti to vidiš vsaki dan na vsakem semaforju???
6. Kaj ima zavijanje desno veze s tem, da se jim bliža kolesar? Hočeš rečt, da jih dohiteva kolesar, ne da jim bliža najbrž. Če ni kolesarske steze, je to popolnoma nepomembno, ker je kolesar za teboj ravno tako udeleženec v prometu in te mora počakati za teboj, da ti zaviješ. Če pa je kolesarska steza, potem pa ja. Ampak spet ne vidim tolk pacientov to ne počet, kot ti trdiš. Vidim pa vsak dan vsaj 10 pacientov, ki vozijo krepko preko omejitev. Se pravi???
7.Napisal si : redki dovolj zgodaj pokažejo, da ne mislijo nadaljevati vožnje po glavni cesti in bi s tem dali možnost tistim na neprednosti, da zapeljejo na cesto. Vidiš, še en primer ki bi lahko pripeljal do tvoje prometne nesreče. Kaj pa če tisti ki vozi po prednostni, ni opazil, da ima vklopljen smerokaz, morda od prejšnega križišča? Ti boš pa zapeljal na prednostno, ko bo on na polno priletel v tvoj bok. Verjemi, takih in podobnih prigod sem videl in slišal neprimerljivo več, kot vseh ostalih tvojih zgodbic prej iz prvih 6. točk.
8. to s parkirišči se deloma strinjam, kar tudi sam opazujem. Ampak spet ni tega toliko kot ti trdiš, sicer ne bi en avto v sloveniji bil cel, brez da bi ga kdaj pa kdaj podrsali na parkirplacih.
Telefone med vožnjo pa večinoma uporabljajo taki modeli in pacienti, ki se tudi na ostale predpise, kot je recimo omejitev hitrosti, ne držijo. To pa zato, ker imajo enako mišljenje kot ti. Taki si itak domišljajo da obvladajo vozilo z dvema prstoma na eni roki in eno nogo na vseh treh stopalkah.
Toliko o temu, kaj vse pišeš in VERJAMEŠ svojim zgodbicam. Na srečo nas večina tu gor, razmišlja malo drugače in te jemlje z "rezervo".

DostMam ::
...DostMam - Ne vem zakaj komplicirat, vsi tisti, ki spoštujemo zakon in vedno vozimo s PH, nismo nevarni nikomur, problem so vozniki, ki se ne znajo prilagajat, glede na okoliščine. Ni hitrost temelj prometne varnosti, kot pri vsakem poklicu so to izkušnje in znanje. Večina voznikov, vožnje ne obvlada, znajo pa šofirat...
Vsi tisti, ki vozimo nad maksimalno dovoljeno hitrostjo kršimo zakon. Zato kasirajo "inkasanti" - mi pa smo užaljeni. Kako uzakoniti prilagojeno hitrost, da nas ne bi kasirali? Vaš nasvet?
Razen tega: ne strinjam se, da je udeležba v javnem prometu poklic. Za večino ni. Zato tudi menim, da od večine ne moremo pričakovati poklicenga obvladovanja te umetnosti. Prav imate: "Večina voznikov, vožnje ne obvlada, znajo pa šofirat." To bo naj tudi zadostni pogoj za udeležbo v prometu!

m0LN4r ::
Ko bi se vecina omejitev na lep soncen dan tut navzgor drzala, tako kot sedaj pa dobis obcutek, da si v upocasnjenem posnetku vcasih.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM

solatko ::
shadeX - Samo kreteni vozijo proti oviri s 300, si med njimi?
val46 - Med vožnjo moraš bit skoncentriran na promet, ne na volan in števec hitrosti, res ste butli, ti obvladuješ stvar, za katero ne veš kakšnih dimenzij je, jaz ne, v naselju naj bi šlo do omejitve (sicer pa odvisno od ostalih dejavnikov), kolesar, ki pelje naravnost ima namreč prednost pred tistim, ki zvija (to doživljam na lastnih vožnjah s kolesom), spet ena dobrega voznika, če ne izklopi smerokaza avtomatika, se z njim lahko voziš ali ga moraš ročno izklopit, zato so smerokazi ozvočeni aja imaš slušalke na ušesu, to se pravi, se, če gledaš delež tistih, ki imajo opravka s telefoni, hudičevo malo ljudi drži prometnih predpisov, zaradi kazni malo bolj omejitve hitrosti, sicer pa baš jih boli k..., kot pravijo na jugu.
Za odgovore na tvoje točke, sem sestavil stavek, ki sicer ni čisto v slovenki obliki, ampak pove vsaj toliko, kot tvojih 8.točk, da si zanič voznik, da ne znaš opazovat prometa, da ne poznaš predpisov in, da nimaš pojma o vožnji s PH.
DostMam - Vem, če imaš rezervo denarja in točk, potem po gasu, samo ne 100% čez omejitev, če nimaš denarja ali se ti ne zdi prispevat v proračun, imaš dve opciji, voziš ženin avto in upaš, da te ujame stacionarna naprava, zlahka žena dokaže, da ni vozila, lahko pa se voziš s prilagojeno hitrostjo, do omejitve ali kakšnih 10 km/h čez in boš varen in ne boš plačeval.
Čisto enostavno.
Omejitev hitrosti ne bojo povišal, celo želje so, da se znižajo, avte pa delajo vedno hitrejše ampak tudi z boljšimi zavorami in vsem kar spada zraven. Se bomo pač vsake toli zpeljali na ogled nemških gradov in si privoščili na AB. Vožnja je za nekatere poklic, za druge pa vseeno neplačano, zahtevno delo (dokler se vozilo premika, glede na naše zahteve in želje, ko bo delala avtomatika, pa to na bo več). Tudi pilote imaš amaterje, več kako bi zgledalo v zraku, če bi se tako lahko prišlo do dovoljenja za letenje, kot se pride do dovoljenja za letenje po cestah. Pilot v zraku, težko zadane človeka, na cesti ga je potrebno falit.
val46 - Med vožnjo moraš bit skoncentriran na promet, ne na volan in števec hitrosti, res ste butli, ti obvladuješ stvar, za katero ne veš kakšnih dimenzij je, jaz ne, v naselju naj bi šlo do omejitve (sicer pa odvisno od ostalih dejavnikov), kolesar, ki pelje naravnost ima namreč prednost pred tistim, ki zvija (to doživljam na lastnih vožnjah s kolesom), spet ena dobrega voznika, če ne izklopi smerokaza avtomatika, se z njim lahko voziš ali ga moraš ročno izklopit, zato so smerokazi ozvočeni aja imaš slušalke na ušesu, to se pravi, se, če gledaš delež tistih, ki imajo opravka s telefoni, hudičevo malo ljudi drži prometnih predpisov, zaradi kazni malo bolj omejitve hitrosti, sicer pa baš jih boli k..., kot pravijo na jugu.
Za odgovore na tvoje točke, sem sestavil stavek, ki sicer ni čisto v slovenki obliki, ampak pove vsaj toliko, kot tvojih 8.točk, da si zanič voznik, da ne znaš opazovat prometa, da ne poznaš predpisov in, da nimaš pojma o vožnji s PH.
DostMam - Vem, če imaš rezervo denarja in točk, potem po gasu, samo ne 100% čez omejitev, če nimaš denarja ali se ti ne zdi prispevat v proračun, imaš dve opciji, voziš ženin avto in upaš, da te ujame stacionarna naprava, zlahka žena dokaže, da ni vozila, lahko pa se voziš s prilagojeno hitrostjo, do omejitve ali kakšnih 10 km/h čez in boš varen in ne boš plačeval.
Čisto enostavno.
Omejitev hitrosti ne bojo povišal, celo želje so, da se znižajo, avte pa delajo vedno hitrejše ampak tudi z boljšimi zavorami in vsem kar spada zraven. Se bomo pač vsake toli zpeljali na ogled nemških gradov in si privoščili na AB. Vožnja je za nekatere poklic, za druge pa vseeno neplačano, zahtevno delo (dokler se vozilo premika, glede na naše zahteve in želje, ko bo delala avtomatika, pa to na bo več). Tudi pilote imaš amaterje, več kako bi zgledalo v zraku, če bi se tako lahko prišlo do dovoljenja za letenje, kot se pride do dovoljenja za letenje po cestah. Pilot v zraku, težko zadane človeka, na cesti ga je potrebno falit.
Delo krepa človeka

facepalm ::
Da se ne bomo kregali dalje, vsakega od vas bi rad srečal in plačal bencin Super nova MB - Vodmatski trg LJ. Na koncu vožnje, bi vsakemu povedal napake in oceno, zaslužiš dovoljenje ali vrni dovoljenje, pojdi v dodatno vozniško izobraževanje,.....
Nazaj pa bi vsakega z njegovim avtom peljal jaz in v MB, bi vi ocenili mojo vožnjo, vendar so to lahko samo želje, ki niso uresničljive.
Ker sem sorazmerno veliko na cesti (pač rad vozim) opazujem druge pri tem delu - 50%+ ne ve, kako dolg in širok avto imajo, 70%-ov ne zna voziti dinamično, torej čim hitreje do željene hitrosti, v vsak semafor gresta vsaj dva v rumeno in še kakšen v rdečo, redko kdo drži varnostno razdaljo, redki opazijo pri zavijanju v desno, da se jim bliža kolesar, redki nakažejo izvoz iz krožišča s smerniki, redki dovolj zgodaj pokažejo, da ne mislijo nadaljevati vožnje po glavni cesti in bi s tem dali možnost tistim na neprednosti, da zapeljejo na cesto, zelo mali jih zna parkirat (ravno za to, ker ne vedo kako velik avto imajo), najmanj vsak peti, drži v rokah telefon,......
Kaksne kompetence pa imas, da bi nas ti ocenjeval? Ravno ti, ki priznavas, da ne spostujes omejitve hitrosti, ter ne razumes definicije prilagojene hitrosti.
Ce ne bi omenjal tako banalne napake, ki jih delate neprofesionalni vozniki, bi morda se prisel. Sem ze mislil, da gre za kaksno "tricky" signalizacijo.
Za tako vsakodnevno voznjo, se lahko ti zapeljes na obalo, pa naredimo en krog. Ti pokazem se par zanimivih krozisc.
Pa mi lahko posodis svoj avto (kakrsenkoli pac je), pa ti pokazem kako se parkira, ceprav avta nisem vajen.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()

shadeX ::
Samo kreteni vozijo proti oviri s 300, si med njimi?
Kreteni tudi vozijo 50 proti oviri za katero sploh ne vejo da obstaja - do zadnjega trenutka.
Si med njimi?

solatko ::
facepalm - Samo izkušnje in nekaj potrdil, nič posebnega, sicer pa vsak lahko oceni voznika, če se pelje nekaj časa z njim.
Nikdar nisem rekel, da so vsi vozniki zanič, je pa zelo malo, res dobrih, morda si med njimi, po nekaj km (predvsem obnašanje za volanom, varnostn razdalja in opazovanje prometa, je dovolj za kar lepo oceno, verjeno bolj, kot 20-45 minut izpitne vožnje v skoraj stoječem prometu v LJ, seveda je pri večini zraven še trema, pri taki za hec vožnji je ni in voznik pokaže iz kakšnega testa je).
Zanimivih krožišč sem se nagledal v tujini, predvsem Italiji, tako, da me na tem področju, težko presenetiš, pač slediš signalizaciji in to je to.
shadeX - Po napisanem, verjetno ne, če je ovira, je vseeno kaj je, lahko tudi samo pes nateguje kuzlo, je dobro da ne pride do trčenja, lahko pa tudi pijanec leži na cesti, pri tem je dobro da ustaviš in vklopiš smernike, da ga ne povozi voznik za teboj, tudi to se mi je že zgodilo.
Nikdar nisem rekel, da so vsi vozniki zanič, je pa zelo malo, res dobrih, morda si med njimi, po nekaj km (predvsem obnašanje za volanom, varnostn razdalja in opazovanje prometa, je dovolj za kar lepo oceno, verjeno bolj, kot 20-45 minut izpitne vožnje v skoraj stoječem prometu v LJ, seveda je pri večini zraven še trema, pri taki za hec vožnji je ni in voznik pokaže iz kakšnega testa je).
Zanimivih krožišč sem se nagledal v tujini, predvsem Italiji, tako, da me na tem področju, težko presenetiš, pač slediš signalizaciji in to je to.
shadeX - Po napisanem, verjetno ne, če je ovira, je vseeno kaj je, lahko tudi samo pes nateguje kuzlo, je dobro da ne pride do trčenja, lahko pa tudi pijanec leži na cesti, pri tem je dobro da ustaviš in vklopiš smernike, da ga ne povozi voznik za teboj, tudi to se mi je že zgodilo.
Delo krepa človeka

Siddh ::
@solatko
kakšna je prilagojena hitrost po takšni cesti, kjer se ne moreš umakniti na njivo, če je nasproti gosta kolona?
kaj bi se zgodilo če bi ti na tej cesti nasproti pripeljal tisti rešilec ali karkoli ti je skočilo na pas da si na travnik zapeljal?
Po moji logiki lahko prilagojeno hitrost vržeš iz enačbe ker ne obstaja hitrost, ki bo varna v vseh razmerah in primerih. Vse kar lahko narediš je, da voziš po omejitvah in predpisih ter upaš da se druga stran drži enakih pravil.
kakšna je prilagojena hitrost po takšni cesti, kjer se ne moreš umakniti na njivo, če je nasproti gosta kolona?
kaj bi se zgodilo če bi ti na tej cesti nasproti pripeljal tisti rešilec ali karkoli ti je skočilo na pas da si na travnik zapeljal?
Po moji logiki lahko prilagojeno hitrost vržeš iz enačbe ker ne obstaja hitrost, ki bo varna v vseh razmerah in primerih. Vse kar lahko narediš je, da voziš po omejitvah in predpisih ter upaš da se druga stran drži enakih pravil.

GupeM ::
če nimaš denarja ali se ti ne zdi prispevat v proračun, imaš dve opciji, voziš ženin avto in upaš, da te ujame stacionarna naprava, zlahka žena dokaže, da ni vozila
Pojma nimaš, bedak stari, seznani se z novimi prometnimi predpisi. Več kot očitno je, da jih ne poznaš, nam pa pametuješ o varni vožnji.
Omejitev hitrosti ne bojo povišal, celo želje so, da se znižajo, avte pa delajo vedno hitrejše ampak tudi z boljšimi zavorami in vsem kar spada zraven. Se bomo pač vsake toli zpeljali na ogled nemških gradov in si privoščili na AB.
Revež, prav smiliš se mi, da moraš izzivati srečo na cestah. Kaj za dirkališče nimaš dovolj jajc, denarja?
Pathetic ...

val46 ::
val46 - Med vožnjo moraš bit skoncentriran na promet, ne na volan in števec hitrosti, res ste butli, ti obvladuješ stvar, za katero ne veš kakšnih dimenzij je, jaz ne, v naselju naj bi šlo do omejitve (sicer pa odvisno od ostalih dejavnikov), kolesar, ki pelje naravnost ima namreč prednost pred tistim, ki zvija (to doživljam na lastnih vožnjah s kolesom), spet ena dobrega voznika, če ne izklopi smerokaza avtomatika, se z njim lahko voziš ali ga moraš ročno izklopit, zato so smerokazi ozvočeni aja imaš slušalke na ušesu, to se pravi, se, če gledaš delež tistih, ki imajo opravka s telefoni, hudičevo malo ljudi drži prometnih predpisov, zaradi kazni malo bolj omejitve hitrosti, sicer pa baš jih boli k..., kot pravijo na jugu.
Za odgovore na tvoje točke, sem sestavil stavek, ki sicer ni čisto v slovenki obliki, ampak pove vsaj toliko, kot tvojih 8.točk, da si zanič voznik, da ne znaš opazovat prometa, da ne poznaš predpisov in, da nimaš pojma o vožnji s PH.
Evo, spet pljuvaš v svojo skledo. Koncentracija na promet pomeni, da spremljaš vso cestno signalizacijo in promet po njemu, ne pa da gledaš ostale kako vozijo v rdečo na semaforju, ali kako uporabljajo telefon ali kaj jst vem, si drkljajo po nosu! Ti ki vse to opaziš, spremljaš kaj budale počnejo, ne kako se vozijo. To je razlika, ok. In kje sem rekel, da obvladujem stvar, ki ne vem kakih dimenzij je? Rekel sem ravno obratno, da nimam takih izkušenj kot ti in da takih ljudi, ki tega ne bi vedeli, ravno ni dosti. Sicer bi bili vsi avti že podrsani v sloveniji. Pa na srečo ni tako. Še enkrat, če je kolesar udeleženec v prometu na CESTI (ne na kolesarski stezi), potem zanj veljajo enaka pravila kot za avtomobile. Se pravi, če ti zavijaš desno in je on za teboj, te mora počakat, da ti zaviješ, šele nato lahko nadaljuje naravnost. Toliko o tvojem poznavanju CPP. Tisto s smerokazom pa, sem ti sam dal priložnost dokazat, v kakem primeru bi ti lahko imel prometno nesrečo in še enkrat, takih ljudi, ki imajo prižgan smerokaz med vožnjo naravnost, jaz srečam mnogo več, kot pa takih kot jih zgleda ti vsak dan vidiš po nekaj 100.
In ja, res nisi spesnil nekaj konkretnega, niti slovnično, še manj pa realno funkcionalno. Ampak me to še najmanj moti pri tvojem zapisu. Me mnogo bolj moti sama vsebnost tega zapisa.
Sicer pa važno, da si še enemu "divjaku" na cesti, kot je ta DostMam, dal idejo, kako lahko divja in presega omejitev hitrosti, brez da bi za to moral plačevati v proračun. Upam, da ko ga bodo dobili, da bo povedal, kdo mu je rekel, da naj tako počne. S tem kar si mu ti svetoval, si mu svetoval, kako naj goljufa državo in kolikor je meni to znano, je goljufija, kot tudi nagovarjanje v goljufijo, kaznivo dejanje. Super si, res, nimam kaj dodat!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: val46 ()

DostMam ::
...Sicer pa važno, da si še enemu "divjaku" na cesti, kot je ta DostMam, dal idejo, kako lahko divja in presega omejitev hitrosti, brez da bi za to moral plačevati v proračun. Upam, da ko ga bodo dobili, da bo povedal, kdo mu je rekel, da naj tako počne. S tem kar si mu ti svetoval, si mu svetoval, kako naj goljufa državo in kolikor je meni to znano, je goljufija, kot tudi nagovarjanje v goljufijo, kaznivo dejanje. Super si, res, nimam kaj dodat!
Saj ni tako hudo. Ne gre za nasvete kako se izogniti kazni za divjanje. Drugo je očitno: "zagreti" niso niti z besedo poskusili utemeljiti sistem, ki ga zagovarjajo. Prometa, kot ga vidijo ni mogoče opisati drugače, kot anarhičen sistem brez kakršnekoli omejitve. Zato bodo "zagreti" vedno kritkantske jokice, ki se poizkušajo skozi luknje v sistemu izogniti plačilu kazni za svoje drobne grehe. Ja, za drobne grehe gre, ki jih vsi počnemo po slovenskih cestah v takšnem številu, da prepogosto o osmoljecih, ki se jim ni izšlo, beremo v črnih kronikah.
Tako je kot v seksu: od "I ja bi, tata!", do "Take it easy, girl."

mirator ::
Dve leti.
Sicer pa se regisiraj na e-upravo.Tam boš potem dobil o sebi vse podatke od rojstva do tehničnih pregledov tvojih vozil in tudi kaznovanosti.
Sicer pa se regisiraj na e-upravo.Tam boš potem dobil o sebi vse podatke od rojstva do tehničnih pregledov tvojih vozil in tudi kaznovanosti.

solatko ::
Siddh - Zapelješ levo, ustaviš in računaš, da ima tisti na levem pasu, dobre bremze, oziroma, da je sploh sposoben reagirat v tako kratkem času. Po navadi, tudi če pride do takega prehitevanja, se na taki cesti ustavi tudi tisti, ki prehiteva, že videno.
Še vedno gre za prialgojeno hitrost in pač narediš vse, da preprečiš, oziroma omiliš posledice, nespametne vožnje drugega.
GupeM - Na komično vprašanje, komičen odgovor, samo taki kot si ti, jemljete vse zdravo za gotovo, dej zrihtej si že material za črtico ali pa nekaj špinelov skadi.
val46 - Kdor pozna zakonodajo, ve za to, nisem dal nikakršne ideje, saj smo to že nekajkrat obravnavali. Če ne poznaš predpisov pa itak nimaš kaj delat na cesti.
Še vedno gre za prialgojeno hitrost in pač narediš vse, da preprečiš, oziroma omiliš posledice, nespametne vožnje drugega.
GupeM - Na komično vprašanje, komičen odgovor, samo taki kot si ti, jemljete vse zdravo za gotovo, dej zrihtej si že material za črtico ali pa nekaj špinelov skadi.
val46 - Kdor pozna zakonodajo, ve za to, nisem dal nikakršne ideje, saj smo to že nekajkrat obravnavali. Če ne poznaš predpisov pa itak nimaš kaj delat na cesti.
Delo krepa človeka

m0LN4r ::
Bookingi so se odprli: https://eu.drivingexperience.hyundai.co...
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM

DostMam ::

GupeM ::
GupeM - Na komično vprašanje, komičen odgovor, samo taki kot si ti, jemljete vse zdravo za gotovo, dej zrihtej si že material za črtico ali pa nekaj špinelov skadi.
Kje si ti videl karkoli komičnega? Ti si res bedak, in glede na tvoje komentarje, ti preveč črtic vlečeš.
val46 - Kdor pozna zakonodajo, ve za to, nisem dal nikakršne ideje, saj smo to že nekajkrat obravnavali. Če ne poznaš predpisov pa itak nimaš kaj delat na cesti.
Točno to. Nimaš kaj delat na cesti, ker ne poznaš predpisov. Preberi si, kdo po novem dobi kazen, če te stacionarni kazen slika, pa dokažeš, da nisi ti vozil. Prosim, da se skidaš s ceste.

Kumbaja ::
val46 - Kdor pozna zakonodajo, ve za to, nisem dal nikakršne ideje, saj smo to že nekajkrat obravnavali. Če ne poznaš predpisov pa itak nimaš kaj delat na cesti.
fascinantno, zdaj med cestno prometne predpise sodi že poznavanje načinov kako se izgonit plačilu kazni.
Da bi pa solatko enkrat v žviljenju bil sposoben sprejet odgovronost za svoje ravnanje, je pa seveda utopično pričakovat. Ampak saj to precej pove o človeku in da njegove pravljice v zelo jasno perspektivo. Je pač edini, vsemogočni in vsesposobni, razen kadar pač ni, ampak takrat so pa vedno drugi krivi.

solatko ::
DostMam - Da vsaj veš, koliko te bo koštalo!
GupeM - Več kot 4/dan nikoli, tem pa zgleda primanjkuje.
Zamenjaj dilerja, ti pošljem tel.št.?
Kumbaja - Kaj ima odgovornost z včasih bedasto postavljenimi pravili, če te pravilno ujamejo, plačaš, če se ne da zment. Raje skrbim, da delam kvalitetno in dobro, potem z veseljem odgovarjaš.

GupeM - Več kot 4/dan nikoli, tem pa zgleda primanjkuje.

Zamenjaj dilerja, ti pošljem tel.št.?
Kumbaja - Kaj ima odgovornost z včasih bedasto postavljenimi pravili, če te pravilno ujamejo, plačaš, če se ne da zment. Raje skrbim, da delam kvalitetno in dobro, potem z veseljem odgovarjaš.

Delo krepa človeka

Kumbaja ::
Ima ogromno s karakterjem cloveka. Tako da je na dalec jasno da si pac se eden v vrsti forumskih nakladacev, ki niti tolk jajc nimajo da bi stali za svojimi dejanji.
Si pac vseveden vsemogocen egocentrik, ki se celo zivljenje ukvarja samo s tem da za svoje napake isce izgovore v drugih.
In temu primerno se obnasas tudi na cesti. In to so pac stvari, ki jih tvoje pravljice ne morejo spremenit.
Si pac vseveden vsemogocen egocentrik, ki se celo zivljenje ukvarja samo s tem da za svoje napake isce izgovore v drugih.
In temu primerno se obnasas tudi na cesti. In to so pac stvari, ki jih tvoje pravljice ne morejo spremenit.

solatko ::
Kumbaja - Tako kot Hojs & company.
Moje obnašanje je pri 67 brezhibno, kar se tiče varnosti in ogrožanja drugih udeležencev, še takrat, ko gre mačka čez cesto, ustavim, kaj pa ti? Kar nekaj mačjih trupel sem videl na cesti v svojem življenju, prav tako pa tudi človških. Lahko bi bil tudi jaz med njimi, če se nebi dobro naučil, obnašat v prometu.
Včasih smo imeli akcije NNNP - nič nas ne sme presenetiti in jaz se v življenju tega držim.
Vi pa začnite skrbeti za svojo varnost in bodo s tem, tudi vsi drugi, varni.
Moje obnašanje je pri 67 brezhibno, kar se tiče varnosti in ogrožanja drugih udeležencev, še takrat, ko gre mačka čez cesto, ustavim, kaj pa ti? Kar nekaj mačjih trupel sem videl na cesti v svojem življenju, prav tako pa tudi človških. Lahko bi bil tudi jaz med njimi, če se nebi dobro naučil, obnašat v prometu.
Včasih smo imeli akcije NNNP - nič nas ne sme presenetiti in jaz se v življenju tega držim.
Vi pa začnite skrbeti za svojo varnost in bodo s tem, tudi vsi drugi, varni.
Delo krepa človeka

Kumbaja ::
Kumbaja - Tako kot Hojs & company.
ja, dragi moj, točno tako. Dober vzor si si vzel. In tudi jasno opisal kakšen je tvoj odnos do življenja in posledično prometa. Nekdo ki je egocentriočni narcis na forumu je tak tudi za volanom.
Moje obnašanje je pri 67 brezhibno, kar se tiče varnosti in ogrožanja drugih udeležencev, še takrat, ko gre mačka čez cesto, ustavim, kaj pa ti?
jaz ustavim tudi enoceličnim organizmom ko prečkajo cesto, tako da nisi senca tega kaj sem jaz sposoben. /s
Predvsem pa se v življenju še nisem rabil zapeljat na travo ali pa skrivat za svojim sinom kot se ti rad hvališ.
Lahko bi bil tudi jaz med njimi, če se nebi dobro naučil, obnašat v prometu.
motiš se, to smo ti zagotovili tisi, ki prometa nimamo za pumpat svoj ego in nimamo potreb po temu, da po nepotrebnom ogrožamo kogarkoli.
Vi pa začnite skrbeti za svojo varnost in bodo s tem, tudi vsi drugi, varni.
Če tega ne bi delali, te že davno ne bi bilo. In to bomo delali tudi v prihodnje ne glede na to kake norce bomo srečevali na cesti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kumbaja ()

facepalm ::
Jaz sem mislil, da je solatko res egocentrik, poln samozavesti z ogromnim egom.
Sedaj pa verjamem samo se to, da je trol.
Ni sans, da nekdo tako zelo verjame v svoje sposobnosti, ima prigode, ki se iz tedna v teden malenkost prilagodijo publiki, ter da sam sebe kontradiktira iz posta v post, ker se ne spomne (ceprav nezmotljiv), kaj je napisal pred tem.
Ker ce ni trol je po mojem mnenju potreben pomoci (ne trolam).
Sedaj pa verjamem samo se to, da je trol.
Ni sans, da nekdo tako zelo verjame v svoje sposobnosti, ima prigode, ki se iz tedna v teden malenkost prilagodijo publiki, ter da sam sebe kontradiktira iz posta v post, ker se ne spomne (ceprav nezmotljiv), kaj je napisal pred tem.
Ker ce ni trol je po mojem mnenju potreben pomoci (ne trolam).

GupeM ::
Pomoči je potreben v vsakem primeru. Tip tako laže, da sam sebi verjame. On pri par 1000 km na leto videva trupla kar vsepovsod. Zanimivo, da jih jaz pri par 10000 km ne. Iz tega lahko sklepamo le to, da ta trupla povzroča on. Oz namesto da bi mimo nesreče vozil normalno, s prilagojeno hitrostjo pase firbca na sosednjem pasu.

solatko ::
facepalm - V teh letih se je nabralo toliko prigod, da bi lahko, če bi mi se dalo, napisal celo knjigo o tem, kaj gre v prometu lahko vse narobe in kako bi se dalo to reševat, da se zgodovina nebi ponavljala. Edina stvar, ki je res uporabna, je ta, da se ljudje usposobijo za delo, ki ga uporavljajo in to potem počnejo zbrani.
V tem ni nobene superiornosti, to tej govorijo nesposobni in slabi opravljalci svojjega dela, tisti, ki stvari poznamo, je teševanje idiotov, čisto normalno in vsako dnevno delo.
Največji problem prometa je ta, da premalo ljudi skrbi za svojo varnost, ker jim je vse drugo bolj pomembno.
Ja, lahko bi pisal o mopedistu nalimanem na sprednji šipi avtobusa ali pa rojstvu otroka na počivališču AC,......
GupeM - Jaz ne rabim pomoči, ker znam sam skrbeti za svojo varnost, tako in drugače, 67 let in še neakj jih bom prtlačil, prepešačil in prevozil, na način, ki je v redu funkcioniral vsa ta leta, vi pa se potrudite, da boste celi, enkrat prišli v moja leta in boste lahko mladim pokazali življensko pot brez madežev krvi na svojih rokah.
Res je, da preživiš idiote, ki ti strežejo po življenju, je treba včasih kakšno sekundo počakat na prehodu za pešce ali s kolesom, kljub temu, da so vam politiki dal vso prednost, niso pa sposobni spisat zakonodaje in naredit red pri kaznovanju, da idioti sploh nebi prišli za volane, strojev za ubijanje. Res je, da je včasih, za lastno življenje, zapeljati s ceste, tudi, če je malo jarka (to je dokazal tudi odličen voznik kamiona, ko je reševal reševalca gotove smrti) tisti, ki so povzročili počasno kolono, s prekratko varnostno razdaljo, pa se brez slabe vesti, še vedno vozijo okoli, na prekratki varnostni razdalji. Marsikaj sem doživel, lepega in grdega, hodim pa pokonci, ker se zavedam, da niti enkrat v življenju, nisem nikogar spravil v škripce, da bi se moral v hipu odločat, kam bo zapeljal, da ga ne ubijejo.
Namesto, da pljubate po ljudeh, si raje zapomnite kak nasvet (sem jih dal v prometnih temah kar nekaj - zapomnili ste si itak samo vožnjo preko omejitev hitrosti), ko ste na prehodu za pešce, ustavite za trenutek korak, da bo idiot, ki ne zna ustavit pred prehodom ali, ko imate zeleno luč, zgazil koga drugega in ne vas, imejte motorno kolo vedno pod kontrolo, enako vsa druga prevozna sredstva. Vozite vedno malo pod svojimi sposobnostmi, da obdržite malo rezerve, če je potrebno, gas namreč reši več karambolov, kot zavore, ko je potrebno na polno bremzat, se zavedajte, da ste skoraj, nekaj zajebali in iz takih situacij se kaj naučite, ne ponavljajte jih.
Jaz sem zavorne diske na avtomobilih menjal samo enkrat, na 370kkm, to je znak, da imam zavore samo za zaustavitev, poizkušam vozit tako, da glavno delo zmanjševanja hitrosti, dela mašina.
GupeM - Nekaj tisoč km/leto delam zadnjih nekaj let, prej pa sem več kot 30 let delal več kot 50kkm/leto, nekaj z motorji, večino z osebnimi vozili, kakšnim kombijem ali kamiončkom. Tudi s kamioni in avtobusi bi šlo, ampak ni bilo potreb. Zato sinko, raje poskrbi, da boš pri 67-ih, še vedno lahko delal 10kkm/leto ali celo manj. Pa izogibajte se opojnih substanc vseh vrst, ker uničujejo celice, ki morajo mislit za vas.
V tem ni nobene superiornosti, to tej govorijo nesposobni in slabi opravljalci svojjega dela, tisti, ki stvari poznamo, je teševanje idiotov, čisto normalno in vsako dnevno delo.
Največji problem prometa je ta, da premalo ljudi skrbi za svojo varnost, ker jim je vse drugo bolj pomembno.
Ja, lahko bi pisal o mopedistu nalimanem na sprednji šipi avtobusa ali pa rojstvu otroka na počivališču AC,......
GupeM - Jaz ne rabim pomoči, ker znam sam skrbeti za svojo varnost, tako in drugače, 67 let in še neakj jih bom prtlačil, prepešačil in prevozil, na način, ki je v redu funkcioniral vsa ta leta, vi pa se potrudite, da boste celi, enkrat prišli v moja leta in boste lahko mladim pokazali življensko pot brez madežev krvi na svojih rokah.
Res je, da preživiš idiote, ki ti strežejo po življenju, je treba včasih kakšno sekundo počakat na prehodu za pešce ali s kolesom, kljub temu, da so vam politiki dal vso prednost, niso pa sposobni spisat zakonodaje in naredit red pri kaznovanju, da idioti sploh nebi prišli za volane, strojev za ubijanje. Res je, da je včasih, za lastno življenje, zapeljati s ceste, tudi, če je malo jarka (to je dokazal tudi odličen voznik kamiona, ko je reševal reševalca gotove smrti) tisti, ki so povzročili počasno kolono, s prekratko varnostno razdaljo, pa se brez slabe vesti, še vedno vozijo okoli, na prekratki varnostni razdalji. Marsikaj sem doživel, lepega in grdega, hodim pa pokonci, ker se zavedam, da niti enkrat v življenju, nisem nikogar spravil v škripce, da bi se moral v hipu odločat, kam bo zapeljal, da ga ne ubijejo.
Namesto, da pljubate po ljudeh, si raje zapomnite kak nasvet (sem jih dal v prometnih temah kar nekaj - zapomnili ste si itak samo vožnjo preko omejitev hitrosti), ko ste na prehodu za pešce, ustavite za trenutek korak, da bo idiot, ki ne zna ustavit pred prehodom ali, ko imate zeleno luč, zgazil koga drugega in ne vas, imejte motorno kolo vedno pod kontrolo, enako vsa druga prevozna sredstva. Vozite vedno malo pod svojimi sposobnostmi, da obdržite malo rezerve, če je potrebno, gas namreč reši več karambolov, kot zavore, ko je potrebno na polno bremzat, se zavedajte, da ste skoraj, nekaj zajebali in iz takih situacij se kaj naučite, ne ponavljajte jih.
Jaz sem zavorne diske na avtomobilih menjal samo enkrat, na 370kkm, to je znak, da imam zavore samo za zaustavitev, poizkušam vozit tako, da glavno delo zmanjševanja hitrosti, dela mašina.
GupeM - Nekaj tisoč km/leto delam zadnjih nekaj let, prej pa sem več kot 30 let delal več kot 50kkm/leto, nekaj z motorji, večino z osebnimi vozili, kakšnim kombijem ali kamiončkom. Tudi s kamioni in avtobusi bi šlo, ampak ni bilo potreb. Zato sinko, raje poskrbi, da boš pri 67-ih, še vedno lahko delal 10kkm/leto ali celo manj. Pa izogibajte se opojnih substanc vseh vrst, ker uničujejo celice, ki morajo mislit za vas.
Delo krepa človeka

facepalm ::
@solatko nc bat, se ucimo iz izkusenj, zato ti tudi trobimo kaj je PH in zakaj si z voznjo nad omejitvijo vedno bolj nevaren kakor z voznjo po omejitvi.
Tvoji nasveti so tako splosni oz samoumevni, da se jih drzi vsak z malo soli v glavi. In to se preden si jih ti izjavil.
Sploh pa ne razumem tega o voznji z rezervo sposobnosti? Je bilo to misljeno na obvladovanje vozila? Vecina nas vozi s tako rezervo, da smo med voznjo sprosceni. Da tudi po vec urah voznje stopimo iz avta svezi. Ne morem enako trditi za tiste, ki se obremenjujejo z zelenim valom, ki vozijo po nasih AC 150+ in na vsakih 300m zavirajo na 120kmph in nato spet pospesek..
Na kratko, vozimo defenzivno in "tekoce".
Podobno kot (naenkrat) ti.
Iz zagovarjanja "aktivne" voznje (cimprej pospesiti do zeljene hitrosti itd..) si sedaj prestavil na defenzivno in eko voznjo (hitrost zmanjsujes le z motorjem).
Pred tem si se pohvalil, da v voznji uzivas in da je to razlog zakaj ne spostujes omejitev hitrosti.
Zal hitra voznja in neuporaba zavor, v cestnem prometu ne gresta skupaj.
Lahko pametujes, da gledas 5km naprej in zato zmanjsas hitrost pocasi z motorjem preden dohitis kogarkoli, pa ti ne verjamem, ker s tako voznjo, bi vecino voznje upocasnjeval in obcasno hitro pospesil.
Nonsense.
Po vseh tvojih izkusnjah bi pricakoval, da bi zagovarjal udobno, defenzivno in varno voznjo. Prednosti je ogromno. Divjat gremo lahko na dirkalisce.
Pa ce smo ze na zavornih diskih.. jaz sem do sedaj menjal le 1x ploscice in to na novo kupljenem rabljenem vozilu.
Poznam ljudi, ki jih menjujejo na 30k. In ne zato, ker ne znajo vozit ali divjajo, temvec zato, ker zivijo na hribu in si lastijo avto z malim turbo motorjem kateri ne zavira skoraj nic.
Tvoji nasveti so tako splosni oz samoumevni, da se jih drzi vsak z malo soli v glavi. In to se preden si jih ti izjavil.
Sploh pa ne razumem tega o voznji z rezervo sposobnosti? Je bilo to misljeno na obvladovanje vozila? Vecina nas vozi s tako rezervo, da smo med voznjo sprosceni. Da tudi po vec urah voznje stopimo iz avta svezi. Ne morem enako trditi za tiste, ki se obremenjujejo z zelenim valom, ki vozijo po nasih AC 150+ in na vsakih 300m zavirajo na 120kmph in nato spet pospesek..
Na kratko, vozimo defenzivno in "tekoce".
Podobno kot (naenkrat) ti.
Iz zagovarjanja "aktivne" voznje (cimprej pospesiti do zeljene hitrosti itd..) si sedaj prestavil na defenzivno in eko voznjo (hitrost zmanjsujes le z motorjem).
Pred tem si se pohvalil, da v voznji uzivas in da je to razlog zakaj ne spostujes omejitev hitrosti.
Zal hitra voznja in neuporaba zavor, v cestnem prometu ne gresta skupaj.
Lahko pametujes, da gledas 5km naprej in zato zmanjsas hitrost pocasi z motorjem preden dohitis kogarkoli, pa ti ne verjamem, ker s tako voznjo, bi vecino voznje upocasnjeval in obcasno hitro pospesil.
Nonsense.
Po vseh tvojih izkusnjah bi pricakoval, da bi zagovarjal udobno, defenzivno in varno voznjo. Prednosti je ogromno. Divjat gremo lahko na dirkalisce.
Pa ce smo ze na zavornih diskih.. jaz sem do sedaj menjal le 1x ploscice in to na novo kupljenem rabljenem vozilu.
Poznam ljudi, ki jih menjujejo na 30k. In ne zato, ker ne znajo vozit ali divjajo, temvec zato, ker zivijo na hribu in si lastijo avto z malim turbo motorjem kateri ne zavira skoraj nic.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()

solatko ::
facepalm - Ti govoriš zase ali za večino aktivnega prebivalstva, poznam namreč veliko voznikov, ki se tudi na lastnih napakah ne naučijo nič, vozijo 20+ let pa še niso uspeli prit na 50% bonitete.
Defenzivno, za nekatere pomeni ziheraško, šparanje z gorivom,...lahko tudi dremanje za volanom.
Če si sposoben določiti svoje limite za PH, boš redko kdaj vozil na špici teh limitov in to je ta rezerva. Sam v povprečju vozim na cca 60-70%-ih, kot bi glede na situacijo, stanje prometa, počutja,.... lahko.
Kar se tiče enakomerne vožnje lahko to na AC dosežeš samo, če se voziš za kamionom 90-95, nikakor ne moreš več, če greš manj imaš na riti kamion. Prehitevalni pas so hitrosti od 100-200, torej enakomerna vožnja, zaradi samo dveh pasov odpade. Včasih smo se na relaciji Lj-Vrhnika, po levem pasu, enakomerno vozili cca 140-160 (predvsem zaradi zjebanega desnega-voznega pasu), danes zaradi gostote, tudi to odpade.
Na regionoalki se lahko voziš enakomerno 90-95, če si prvi, v vseh drugih primerih je to misija nemogoče, zaradi voznikov, ki po ravnem še upajo do 100, pred ovinki pa redno zaviranje na 60-70 in potem zopet gasa. Ko se vozim v koloni imam večjo razdaljo do tistega pred menoj in povprečno hitrost kolone, tako, da se jim v ovinkih približam, na ravnini pa mi mal uidejo in to zato, da vozim čim bolj enakomerno in mi ni potrebno stalno zavirat in pospeševat pa še varno me lahko prehiti vsak, ki se v počasni koloni ne more vozit.
Meni je inštruktor razložil, kaj je defenzivna vožnja, samo jaz raje za tak način uporabljam besedo aktivna, torej čim prej do željene hitrosti in potem lagano sportski, brez kakšnih večjih odstopanj v + ali -.
Me pa tudi malo bolj športna vožnja (predvsem na odsekih, ki jih ne poznam in se držim domačinov) ne utrudi, kljub malo več dela z menjalnikom.
Pri zaviranju je najbolj pomembno predvidevanje, torej, da ne voziš s hitrostjo, zaradi katere bi moral veliko zavirat, na primer vožnja na odbijaču tistega spredaj (znam tudi to, ampak nikoli nisem uporabljal) škoda potrošene energije za nič profita (ne prideš nič hitreje).
Poznam veliko voznikov, ki zavorne ploščice menjajo na 20-30kkm pa niso s hribov ampak ne znajo vozit, poznam jih pa tudi veliko s hribov, ki ne menjajo ploščic, ker so si kupili vozilo z dosti navora in tudi po klancu dol, večinoma zavira motor (znan način s 3. gor, z 2. dol).
Sicer pa je vsak voznik svoja zgodba in splošna pravila so pač, samo to in po njih ne moreš ljudstva ukalupit, enostavno ne gre, pri vsakem premikanju mora pač postati prvo pravilo varna zaustavitev in potem je vse lažje.
Defenzivno, za nekatere pomeni ziheraško, šparanje z gorivom,...lahko tudi dremanje za volanom.
Če si sposoben določiti svoje limite za PH, boš redko kdaj vozil na špici teh limitov in to je ta rezerva. Sam v povprečju vozim na cca 60-70%-ih, kot bi glede na situacijo, stanje prometa, počutja,.... lahko.
Kar se tiče enakomerne vožnje lahko to na AC dosežeš samo, če se voziš za kamionom 90-95, nikakor ne moreš več, če greš manj imaš na riti kamion. Prehitevalni pas so hitrosti od 100-200, torej enakomerna vožnja, zaradi samo dveh pasov odpade. Včasih smo se na relaciji Lj-Vrhnika, po levem pasu, enakomerno vozili cca 140-160 (predvsem zaradi zjebanega desnega-voznega pasu), danes zaradi gostote, tudi to odpade.
Na regionoalki se lahko voziš enakomerno 90-95, če si prvi, v vseh drugih primerih je to misija nemogoče, zaradi voznikov, ki po ravnem še upajo do 100, pred ovinki pa redno zaviranje na 60-70 in potem zopet gasa. Ko se vozim v koloni imam večjo razdaljo do tistega pred menoj in povprečno hitrost kolone, tako, da se jim v ovinkih približam, na ravnini pa mi mal uidejo in to zato, da vozim čim bolj enakomerno in mi ni potrebno stalno zavirat in pospeševat pa še varno me lahko prehiti vsak, ki se v počasni koloni ne more vozit.
Meni je inštruktor razložil, kaj je defenzivna vožnja, samo jaz raje za tak način uporabljam besedo aktivna, torej čim prej do željene hitrosti in potem lagano sportski, brez kakšnih večjih odstopanj v + ali -.
Me pa tudi malo bolj športna vožnja (predvsem na odsekih, ki jih ne poznam in se držim domačinov) ne utrudi, kljub malo več dela z menjalnikom.
Pri zaviranju je najbolj pomembno predvidevanje, torej, da ne voziš s hitrostjo, zaradi katere bi moral veliko zavirat, na primer vožnja na odbijaču tistega spredaj (znam tudi to, ampak nikoli nisem uporabljal) škoda potrošene energije za nič profita (ne prideš nič hitreje).
Poznam veliko voznikov, ki zavorne ploščice menjajo na 20-30kkm pa niso s hribov ampak ne znajo vozit, poznam jih pa tudi veliko s hribov, ki ne menjajo ploščic, ker so si kupili vozilo z dosti navora in tudi po klancu dol, večinoma zavira motor (znan način s 3. gor, z 2. dol).
Sicer pa je vsak voznik svoja zgodba in splošna pravila so pač, samo to in po njih ne moreš ljudstva ukalupit, enostavno ne gre, pri vsakem premikanju mora pač postati prvo pravilo varna zaustavitev in potem je vse lažje.
Delo krepa človeka