» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
170 / 309
»»

IL_DIAVOLO ::

Lepo te je na finto vrgel. Point nizkih hitrosti je, da sploh ne pride do trka in da varno ustaviš.

Zato se pa lepo razume z vsemi...vse okoli sebe spretno zmanipulira.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

UganiKdo ::

kaki norci kaj ti sanjaš, 6 letni otrok bi verjetno umrl če ga avto zadane pri 20km/h, ker ima glavo ravno na višini havbe, pa zaradi višine ga ne vrže na havbo ampak verjetno pod avto ali pa ga odbije.


govorim o norcih, ki predlagajo ukinitev uprobe vozil zato, da ne bi slučajno rabili odgovrajat. In tistih, ki iščejo krivce za nesrečo v otrocih, starši, covidu in ne vem še čemu.

Dejstvo, ki se ga dementni psihopati ne zavedajo je, da je uporaba motornih vozil nevarna in da je v odnosu do šibkejših udeležencev v prometu vedno odgovornost na vozniku. Ravnanje ostalih lahko to odgovornost sicer zmanjša, niti pod razno pa je ne more v celoti izničiti. In ker se dementni psihopati tega ne zavedajo raje krivijo žrtve in bolestno zagovarjajo kršenje prometnih predpisov.

Invictus ::

Ta neprilagojena hitrost je pogruntavščina policije, da čim prej zaključi delo.

Ker so prebutasti/preleni, da bi odkrili prave vzroke nesreč...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

matic492 ::

UganiKdo je izjavil:

kaki norci kaj ti sanjaš, 6 letni otrok bi verjetno umrl če ga avto zadane pri 20km/h, ker ima glavo ravno na višini havbe, pa zaradi višine ga ne vrže na havbo ampak verjetno pod avto ali pa ga odbije.


govorim o norcih, ki predlagajo ukinitev uprobe vozil zato, da ne bi slučajno rabili odgovrajat. In tistih, ki iščejo krivce za nesrečo v otrocih, starši, covidu in ne vem še čemu.

Dejstvo, ki se ga dementni psihopati ne zavedajo je, da je uporaba motornih vozil nevarna in da je v odnosu do šibkejših udeležencev v prometu vedno odgovornost na vozniku. Ravnanje ostalih lahko to odgovornost sicer zmanjša, niti pod razno pa je ne more v celoti izničiti. In ker se dementni psihopati tega ne zavedajo raje krivijo žrtve in bolestno zagovarjajo kršenje prometnih predpisov.


Izničit je ne more, samo vsi ostali ste pa skočili na bandwagon da je voznik norec pa ne vem kaj vse. Med tem ko sploh ne veste kaj se je dejansko zgodilo, koliko je vozil, kje mu je otrok skočil na cesto in koliko je sploh imel možnost upočasnit.

Invictus je izjavil:

Ta neprilagojena hitrost je pogruntavščina policije, da čim prej zaključi delo.

Ker so prebutasti/preleni, da bi odkrili prave vzroke nesreč...


To je pa tudi res. Kot sem že napisal, sem letel enkrat v ograjo iz ovinka med dežjem in je policaj rekel da mi to kazen praktično more napisat. Je čisto vseeno če sem vozil 15 km/h, bi pač moral vozit 14 km/h (karikiram).
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matic492 ()

UganiKdo ::

Izničit je ne more, samo vsi ostali ste pa skočili na bandwagon da je voznik norec pa ne vem kaj vse. Med tem ko sploh ne veste kaj se je dejansko zgodilo, koliko je vozil, kje mu je otrok skočil na cesto in koliko je sploh imel možnost upočasnit.


Iz dostopnih informacij je razvidno, da bi voznik v kolikor bi vozil s priemrno hitrostjo mora opaziti in pravočasno reagirati. Do sedaj razen slaboumnega valjenja krivde na otroka in starše, idiotskih predlogov o ukinitvi vozil in budatstih primerjav, še nismo slišali ene verodostjno izjave, da temu ni bilo tako.

Kot sem že napisal, sem letel enkrat v ograjo iz ovinka med dežjem in je policaj rekel da mi to kazen praktično more napisat.

in zakaj misliš, da nisi bil odgovoren da si odletel v ograjo?

matic492 ::

UganiKdo je izjavil:


Kot sem že napisal, sem letel enkrat v ograjo iz ovinka med dežjem in je policaj rekel da mi to kazen praktično more napisat.

in zakaj misliš, da nisi bil odgovoren da si odletel v ograjo?


Jaz sem letel v ograjo ker sem vozil kot idiot in nisem razmišljal o tem da je tam na cesti luža.


Point je da je neprilagojena hitrost praktično vedno zraven, ker lahko argumentiraš v vsakem primeru. če je videl otroka (ob strani ceste) in zabremzal iz 50 km/h na 30 km/h lahko reče policaj da bi moral zabremzat pač še bolj kot je. Če pa sploh ni zabremzal je pa enaka argumentacija, da bi moral.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

UganiKdo ::

Point je da je neprilagojena hitrost praktično vedno zraven, ker lahko argumentiraš v vsakem primeru. če je videl otroka (ob strani ceste) in zabremzal iz 50 km/h na 30 km/h lahko reče policaj da bi moral zabremzat pač še bolj kot je.

Ni stvar tega kaj je rekel policaj, ampak tega kaj je voznik kot upravljalec nevarne stvari dolžan naredit. Če tega ni sposoben, nosi odgovornost za posledice. Slednja se lahko sorazmerno zmanjša zaradi objektivnih razlogov, ne more pa se je voznik v celoti razrešit.

Jaz sem letel v ograjo ker sem vozil kot idiot in nisem razmišljal o tem da je tam na cesti luža.

Kako torej ni ustrezna ocena policije, da je bila tvoja hitrost neprilagojena?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

matic492 ::

UganiKdo je izjavil:


Kako je torej ni ustrezna ocena policije, da je bila tvoja hitrost neprilagojena?


Je 100% ustrezna. Nikjer nisem napisal da ni, zakaj se vpikuješ v to?

UganiKdo je izjavil:


Ni stvar tega kaj je rekel policaj, ampak tega kaj je voznik kot upravljalec nevarne stvari dolžan naredit. Če tega ni sposoben nosi odgovorsnot. Slednja se lahko sorazmerno zmanjša zaradi objektivnih razlogov, ne more pa se je voznik v celoti razrešit.


Se strinjam.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

UganiKdo ::

Je 100% ustrezna. Nikjer nisem napisal da ni, zakaj se vpikuješ v to?

Na to si impliciral, ko si se strinjal z izjavo, da je neprilagojena hitrost samo lenoba policije, ki noče iskat pravih razlogov za nesrečo in potem si še navedel kako si letel v ograjo. Iz tega je potem logičen sklep, da torej v primeru, ki ga navajaš ni bila kriva neprilagojena hitrost, ampak je šlo za lenobo policajev in je bila krivda drugje. In slednje več kot očitno ni resnično v tvojem primeru.

matic492 ::

UganiKdo je izjavil:

Je 100% ustrezna. Nikjer nisem napisal da ni, zakaj se vpikuješ v to?

Na to si impliciral, ko si se strinjal z izjavo, da je neprilagojena hitrost samo lenoba policije, ki noče iskat pravih razlogov za nesrečo in potem si še navedel kako si letel v ograjo. Iz tega je potem logičen sklep, da torej v primeru, ki ga navajaš ni bila kriva neprilagojena hitrost, ampak je šlo za lenobo policajev in je bila krivda drugje. In slednje več kot očitno ni resnično v tvojem primeru.


Ne, ampak karkoli se ti zgodi na cesti in ne najdejo drugega razloga, bo razlog neprilagojena hitrost, point je da ti to ne pove nič konkretnega. Lahko je neprilagojena hitrost 200 km/h mimo vrtca, ali pa 35 km/h po zaledenelem ovinku.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

UganiKdo ::

matic492 je izjavil:

UganiKdo je izjavil:

Je 100% ustrezna. Nikjer nisem napisal da ni, zakaj se vpikuješ v to?

Na to si impliciral, ko si se strinjal z izjavo, da je neprilagojena hitrost samo lenoba policije, ki noče iskat pravih razlogov za nesrečo in potem si še navedel kako si letel v ograjo. Iz tega je potem logičen sklep, da torej v primeru, ki ga navajaš ni bila kriva neprilagojena hitrost, ampak je šlo za lenobo policajev in je bila krivda drugje. In slednje več kot očitno ni resnično v tvojem primeru.


Ne, ampak karkoli se ti zgodi na cesti in ne najdejo drugega razloga, bo razlog neprilagojena hitrost, point je da ti to ne pove nič konkretnega. Lahko je neprilagojena hitrost 200 km/h mimo vrtca, ali pa 35 km/h po zaledenelem ovinku.


200 km/h mimo vrtca v rednem prometu ne more bit prilagojena hitrost, pa če naš dežurni dementni psihopat še tako sanja o temu.

point je da ti to ne pove nič konkretnega.

seveda pove, to da voznik ni bil sposoben prilagodit svoje vožnje razmeram na cesti in tehničnim specifikacijam cestišča in bo posledično nosil večji del (če ne celotno) odgovornost za svoje ravnanje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

solatko ::

UganiKdo - Dementni psihopati se tega zavedamo, mladi idioti, ki vam je prvo telefon, črtice,.... pa boste to spoznali skotu prometne nesreče, mi, stari dementneži tudi ne pozabimo, kako je potrebno varno čez cesto, da te ne zgazi voznik, ki te lahko (tudi zaradi prej naštetih zadev, spregleda). Mi dementneži smo se učili na poligonih, ne samo en dan, ampak smo kar nekaj denarja in časa porabili zato, da smo se to delo, naučili opravljat kvalitetno in se dobro utrdili tudi pri reševanjih iz neugodnih situacij, vam mladim je pa znanje tako v zibko padlo, predvsem pa EGO proti starejšim, brezhibnim voznikom, zaenkrat, nikoli pa ne rečem, nikoli.

maticb492 - To so dejstva, če ne moreš varno ustavit ali se drugače izognit nesreči, voziš s neprilagojeno hitrostjo. Ta je najpomembnejši element v prometu (v to spada - zbranost, varnostna razdalja, zavorna pot, predvidevanje,...), v tej prvini so najpomembnejše izkušnje in seveda, sposobnost zavedanja, koliko m rabiš za zaustavitev, kar pa zopet pridobiš z izkušnjami. Na gas zna pritiskat vsaka opica, ki zna sama olupit banano, vedno je problem ustavljanje!
Delo krepa človeka

UganiKdo ::

UganiKdo - Dementni psihopati se tega zavedamo, mladi idioti, ki vam je prvo telefon, črtice,.... pa boste to spoznali skotu prometne nesreče, mi, stari dementneži tudi ne pozabimo, kako je potrebno varno čez cesto, da te ne zgazi voznik, ki te lahko (tudi zaradi prej naštetih zadev, spregleda). Mi dementneži smo se učili na poligonih, ne samo en dan, ampak smo kar nekaj denarja in časa porabili zato, da smo se to delo, naučili opravljat kvalitetno in se dobro utrdili tudi pri reševanjih iz neugodnih situacij, vam mladim je pa znanje tako v zibko padlo, predvsem pa EGO proti starejšim, brezhibnim voznikom, zaenkrat, nikoli pa ne rečem, nikoli.


https://www.vecer.com/kronika/tragedija... kar tolaži se

To so dejstva, če ne moreš varno ustavit ali se drugače izognit nesreči, voziš s neprilagojeno hitrostjo.

razen seveda, če je ta ovira 6 letna deklica, ki jo ustrezno ne nadzirajo starši.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

Invictus ::

UganiKdo je izjavil:


razen seveda, če je ta ovira 6 letna deklica, ki jo ustrezno ne nadzirajo starši.

Super, zdaj so starši krivi, ker mularija ne gleda na cesto ko vozi...

V naselju moraš vedno predvidevati, da ti lahko mulc skoči pred avto...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

UganiKdo ::

Hmmm, od kdaj 65 letniki sodijo med mulce? Al imamo se en post invictusa, ki pojma nima o cem govori?

Btw, nesreca se ni zgodila v naselju, zato pa sposobni vozniki vedno ko vidijo otroka previdevajo da le ta lahko skoci na cesto in se ne zanasajo da lahko vozijo nad omejitvijo ker se pa ja nic ne more zgodit, kaj pa je tisith +10 ali +20km/h.

predi ::

Cesta, na kateri naj bi se nesreča zgodila, niti približno ne dopušča hitrosti, ki so trenutno na njej predpisane kot najvišje dovoljene. Tu se človek nima kaj vozit 90 km/h (sodeč po street view posnetkih). Dovozi in dvorišča vsakih 100 m, križišča, slabo vzdrževano vozišče, nepregledni ovinki, ... Smrt te deklice lahko mirno pripišete tudi odgovornim osebam za to cesto. Te se bodo seveda izmuznile odgovornosti, kot po navadi. Enkrat jim je že uspelo, če drži tista o drugi smrti na tem odseku.

Morda je res čas, da tudi naša država preneha s poskusi popravkov "norca za volanom" in se zadeve loti sistemsko. Torej ne s prepovedjo prehitevanja tovornjakov čez dan in nižanjem kazni za tiste, ki gredo samo malo čez, pač pa s preusmeritvijo vsega denarja, zbranega s sankcijami, v proračun, namenjen izključno varnosti v cestnem prometu, močno poostrenim avtomatiziranim nadzorom, upravljanjem z zgodbami o nesrečnih primerih in prometnimi ekscesi v medijih, poudarjanjem zglednega vedenja v prometu ter zagotavljanjem tega, da javni uslužbenci služijo za zgled drugim, ne da so del problema.

UganiKdo ::

Morda je res čas, da tudi naša država preneha s poskusi popravkov "norca za volanom" in se zadeve loti sistemsko.

V bistvu je ta čas že davno mimo. Tako, da srčno upam, da se res kdaj zganejo.

Tu se človek nima kaj vozit 90 km/h (sodeč po street view posnetkih). Dovozi in dvorišča vsakih 100 m, križišča, slabo vzdrževano vozišče, nepregledni ovinki, ... Smrt te deklice lahko mirno pripišete tudi odgovornim osebam za to cesto. Te se bodo seveda izmuznile odgovornosti, kot po navadi. Enkrat jim je že uspelo, če drži tista o drugi smrti na tem odseku.


pretiravaš, kaj misliš, da bi tabla 60km/h karkoli spremenila? drugače pa nam je vsevedni in velerazsvetljeni soaltko pojasnil, da v radiju 500m ni nikjer nobene hiše, tako da ne vem kje kake dovoze vidiš.

dokler se bo sistemsko dopuščalo upralvjanje vozil psihopatom in se bo poveličevalo kršenje promttnih predpisov, se kaj dosti ne bo spremenilo

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

solatko ::

UganiKdo - A moraš pri vsakem odgovoru na moj post, napisat kakšn idiotizem, ki zraste na tvojem zeljniku? Maš morda krizo, zaradi pomanjkanja belega?
Vedno povsod pišem, da je POTREBNO ŠE POSEBEJ PAZITI NA OTROKE, ker vsak normalen ve, da otroci nimajo še vrednotenja nevarnosti. Res hočeš bit iz posta v post večji idiot.

Iz mojega stavka, da pri otrocih je že zelo nizka hitrost 5km/h+, dovolj, da ga ubije, ker ga zaradi zgradbe telesa, težišča,.. ne porine proč od trka, temveč, ga praviloma potegne pod avto, ti pa si iz tega razvil kretenizme, ki so čisto tvoja last in upam, da si ponosen na njih. Bravo!

Seveda pozabljaš na bistvo, vozniki morajo bit pozorni povsod, tako v naseljih, kot izven naselij, saj je lahko nevarna tudi žival, če pa vidiš v bližini ceste starše z otroci, pa sploh. Verjetno voznik ni bil toliko pozoren (to je tisto, ko se nekateri zmrdujete in se z izjavami smešite, ko trdim, da moraš bit za volanom zbran 100%-ov, ker dve sekundi, na istem odseku ceste, nista nikoli enaki, nekateri pa vozijo na pamet, med njimi, verjetno tudi ta 65 letnik, verjetno je živi v tem okolišu ali pa ima večkrat isto pot).
Tabla za hitrost nič ne spremeni, če na cesto zaide majhen otrok, v takem primeru je dovolj samo čista zaustavitev ali izogim, magar na njivo. 10km/h, je za otroka, največkrat smrtna. Pa bil bi tudi že čas, da s svojimi debilizmi in zmerjanji prenehaš, saj si že vsem pokazal, kakšen EGO kreten si.

predi - Sarejši že vemo, da vzdrževalci cest, v zelo redkih primerih odgovarjajo, zaradi neustreznosti ceste. Večina črnih točk v SLO, bi morala it na njihov račun, pa gre na račun neprilagojene hitrosti voznikov.
Delo krepa človeka

predi ::

UganiKdo je izjavil:

Morda je res čas, da tudi naša država preneha s poskusi popravkov "norca za volanom" in se zadeve loti sistemsko.

V bistvu je ta čas že davno mimo. Tako, da srčno upam, da se res kdaj zganejo.

Tu se človek nima kaj vozit 90 km/h (sodeč po street view posnetkih). Dovozi in dvorišča vsakih 100 m, križišča, slabo vzdrževano vozišče, nepregledni ovinki, ... Smrt te deklice lahko mirno pripišete tudi odgovornim osebam za to cesto. Te se bodo seveda izmuznile odgovornosti, kot po navadi. Enkrat jim je že uspelo, če drži tista o drugi smrti na tem odseku.


pretiravaš, kaj misliš, da bi tabla 60km/h karkoli spremenila? drugače pa nam je vsevedni in velerazsvetljeni soaltko pojasnil, da v radiju 500m ni nikjer nobene hiše, tako da ne vem kje kake dovoze vidiš.

dokler se bo sistemsko dopuščalo upralvjanje vozil psihopatom in se bo poveličevalo kršenje promttnih predpisov, se kaj dosti ne bo spremenilo
Vem, da gre za sarkazem, pa vendar. Tudi umeščanje tabel za omejitev hitrosti po našem cestnem omrežju je sistemski problem. Nivo nezaupanja ravno v postavitev slednjih je katastrofalen, kar je bilo moč videti tudi v tej temi. Dokazano zmanjšujejo povprečno hitrost voznikov, in, ker je hitrost bistvenega pomena pri posledicah nesreče (ki se bo zgodila v vsakem primeru), blagodejno vplivajo na varnost v prometu.

UganiKdo ::

Vedno povsod pišem, da je POTREBNO ŠE POSEBEJ PAZITI NA OTROKE, ker vsak normalen ve, da otroci nimajo še vrednotenja nevarnosti. Res hočeš bit iz posta v post večji idiot.
In kjub temu ti tvoj vele ego ne dopušča, da bi vozil skladno z omejitvami ampak jih moraš redno kršit, po nepotrebnem povečevat nevarnost za vse udeležence v prometu in tako idiotsko ravnaje še poveličevat v vsakem postu, ki ga napišeš? Mind what people do, not what they say as deeds will betray a lie.

UganiKdo ::

predi je izjavil:

UganiKdo je izjavil:

Morda je res čas, da tudi naša država preneha s poskusi popravkov "norca za volanom" in se zadeve loti sistemsko.

V bistvu je ta čas že davno mimo. Tako, da srčno upam, da se res kdaj zganejo.

Tu se človek nima kaj vozit 90 km/h (sodeč po street view posnetkih). Dovozi in dvorišča vsakih 100 m, križišča, slabo vzdrževano vozišče, nepregledni ovinki, ... Smrt te deklice lahko mirno pripišete tudi odgovornim osebam za to cesto. Te se bodo seveda izmuznile odgovornosti, kot po navadi. Enkrat jim je že uspelo, če drži tista o drugi smrti na tem odseku.


pretiravaš, kaj misliš, da bi tabla 60km/h karkoli spremenila? drugače pa nam je vsevedni in velerazsvetljeni soaltko pojasnil, da v radiju 500m ni nikjer nobene hiše, tako da ne vem kje kake dovoze vidiš.

dokler se bo sistemsko dopuščalo upralvjanje vozil psihopatom in se bo poveličevalo kršenje promttnih predpisov, se kaj dosti ne bo spremenilo
Vem, da gre za sarkazem, pa vendar. Tudi umeščanje tabel za omejitev hitrosti po našem cestnem omrežju je sistemski problem. Nivo nezaupanja ravno v postavitev slednjih je katastrofalen, kar je bilo moč videti tudi v tej temi. Dokazano zmanjšujejo povprečno hitrost voznikov, in, ker je hitrost bistvenega pomena pri posledicah nesreče (ki se bo zgodila v vsakem primeru), blagodejno vplivajo na varnost v prometu.


šalo na stran. Ja, vsekakor tudi postavitev tabel je nujna, predvsem pa mislim, da bi bil zadnji čas za širši dialog o varnosti v prometu. Saj je ogromno narejenega, ampak velika večina na račun tehnologije vozil in cest. V glavah uporabnikov je treba še veliko spremenit.

Kar sem hotel poudarit je da enako kot kazanje s prstom na starše nima smisla kazat s prstom na državo, češ da bo z represijo in več tablami karkoli rešila. Rešitev mora bit sistemska in se mora zgodit v glavah voznikov. Žal je v Sloveniji vse prepogosto prisotna solatasta mentaliteta lažnega občutka superiornosti in bolestna potreba po racionalizaciji idiotskega obnašanja z valjenjem krivde na tretje osebe. Kot je gor nekdo že omenil, se to vidi v vsaki pori družbe. Žrtve posilstva se sprašuje kako so bile oblečene, pri vlomih je prvi komentar, kaj pa je imel doma da so mu vlomili in na cesti je enako. Kot sem že večkrat napisal problem ni Solatko, problem je horda solatarjev, ki vsakodnevno krši 1001 predpis in si pri vsaki kršitvi domišlja, da je njihovo ravnanje upravičeno in varno. In problem države je predvsem to, da takšno ravnanje spodbuja z slabi zgledi najvišjih funkcionarjev in tudi racionalizira razmišljanje ljudi z neustrezno prometno ureditvijo (od stanja cest, do postavitve prometnih znakov, ki so vse prepogosto sami sebi namen).

Slovenci smo en precej neposrečen produkt nemškega sistema (kjer seveda so pravila zato, da se jih drži - ampak to velja predvsem za druge) in balkana (kjer si vsak pravila prilagaja po svoje - seveda lahko to počnem samo jaz zaradi svoje superiornosti).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

matic492 ::

https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...

Ne-sarkastično vprašanje, kako izgleda dodeljevanje pik tujemu državljanu? Saj mu ne morejo slovenci izpita odvzet?
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

m0LN4r ::

GupeM je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Ne zato, ampak ker nikol neves.

Pa vsem moškim tiče odrezat, če se slučajno kakšna preveč izzivalno obleče, ane? Nikoli ne veš.

Pač, če imaš tiča in ne paziš kam ga vtakneš, sprejmi posledice.
No vsaj en, ki mu potegne.

UganiKdo je izjavil:

Vse to zato, da se lahko folk izživlja na cesti in ne rabi nosit poseldic za uporabo nevarnih stvari? Super logika. Vse zapret, zato da norci ne rabijo sprejet nobene odgovornosti.
Cesta ni igrisce, ali v vrtcu nisi poslusal?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

predi ::

solatko je izjavil:

predi - Sarejši že vemo, da vzdrževalci cest, v zelo redkih primerih odgovarjajo, zaradi neustreznosti ceste. Večina črnih točk v SLO, bi morala it na njihov račun, pa gre na račun neprilagojene hitrosti voznikov.
Vzdrževalci cest so samo del sistema, ki je potreben korenite spremembe. Tudi oni so lahko povsem nemočni, če je bila cesta zgrešena že v fazi njenega planiranja. Poleg tega imajo zagotovo omejeno količino sredstev za opravljanje svojih dolžnosti. Zakaj je temu tako, vemo vsi, a se pač radi pretvarjamo.

Kumbaja ::

matic492 je izjavil:

https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...

Ne-sarkastično vprašanje, kako izgleda dodeljevanje pik tujemu državljanu? Saj mu ne morejo slovenci izpita odvzet?


Ne morejo mu ga trajno odvzet, lahko pa se izreče prepoved uporabe na območju RS. Pogoji za takšno sankcijo pa morajo bit skladni z obstojoče zakonodajo na področju prometne varnosti. Torej tujcu ni mogoče izreč takšne sanckije, če ni predpisana tudi v primeru RS dovoljenja. In ker je pogoj za odvzem izpita v RS število točk (ni pa predpisan dejasnki prekršek) je tudi tujcu potrebno izreč sankcijo točk, ki je potem podlaga za prepoved.

Bolj plastično. Pri nas nimamo prekrška, ki bi pomeni odvzem izpota, imamo pa prekrške, ki prinesejo 18 točk, kar ima za posledico odvzem izpita. Tudi tujcu ne moremo odvzet izpita zaradi XY prekška (recimo prehitre vožnje), lahko pa mu odvzamemo izpit, če je dobil 18 točk, kot posledico prehitre vožnje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kumbaja ()

m0LN4r ::

UganiKdo je izjavil:

Izničit je ne more, samo vsi ostali ste pa skočili na bandwagon da je voznik norec pa ne vem kaj vse. Med tem ko sploh ne veste kaj se je dejansko zgodilo, koliko je vozil, kje mu je otrok skočil na cesto in koliko je sploh imel možnost upočasnit.


Iz dostopnih informacij je razvidno, da bi voznik v kolikor bi vozil s priemrno hitrostjo mora opaziti in pravočasno reagirati. Do sedaj razen slaboumnega valjenja krivde na otroka in starše, idiotskih predlogov o ukinitvi vozil in budatstih primerjav, še nismo slišali ene verodostjno izjave, da temu ni bilo tako.

Kot sem že napisal, sem letel enkrat v ograjo iz ovinka med dežjem in je policaj rekel da mi to kazen praktično more napisat.

in zakaj misliš, da nisi bil odgovoren da si odletel v ograjo?
Koliko pa je v tem primeru primerna? Ce ze imas na 1km/h natancno vedezevalno kroglo, mi povej.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

UganiKdo ::

simple, vsaj 1km/h na uro manj kot je hitrost pri kateri bi izgubil nadzor nad vozilom.

Voznik, ki tega ni sposoben ocenit, pač nosi posledice svojega ravnanja. Nesposobni bedaki seveda v taki situaciji krvijo vse od vremen, vzdrževalcev cest do boga in covid 19.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

m0LN4r ::

UganiKdo je izjavil:

simple, vsaj 1km/h na uro manj kot je hitrost pri kateri bi izgubil nadzor nad vozilom.

Voznik, ki tega ni sposoben ocenit, pač nosi posledice svojega ravnanja. Nesposobni bedaki seveda v taki situaciji krvijo vse od vremen, vzdrževalcev cest do boga in covid 19.

No za to pa sprasujemo tebe, ti vsevednik. Je to 26kmh al 27kmh? Al si poln samo teorije.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

UganiKdo ::

Ti revež pa res avta drugje kot na sliki še nisi videl, da take nezmnosti kaltiš? Saj bo bolje. Čez par let ko boš dovolj star, te bo mogoče oči spustil iz hiše in nikoli ne veš mogoče boš nekoc celo sedel za volan.

m0LN4r je izjavil:

GupeM je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Ne zato, ampak ker nikol neves.

Pa vsem moškim tiče odrezat, če se slučajno kakšna preveč izzivalno obleče, ane? Nikoli ne veš.

Pač, če imaš tiča in ne paziš kam ga vtakneš, sprejmi posledice.
No vsaj en, ki mu potegne.

UganiKdo je izjavil:

Vse to zato, da se lahko folk izživlja na cesti in ne rabi nosit poseldic za uporabo nevarnih stvari? Super logika. Vse zapret, zato da norci ne rabijo sprejet nobene odgovornosti.
Cesta ni igrisce, ali v vrtcu nisi poslusal?


Predvsem tebi ni kaj dosti potegnilo kaj? Za avto velja enako, če ga uporabljaš sprejmi posledice.

in kaj če cesta ni igrišče? misliš, da ti to daje kakršnokoli pravico povozit otroka? Ali pa si domišljaš, da si zato razrešen vsakršne odgovornosti kot uporabnik vozila? Saj bo lažje, ko boš malo zrastel, pa ne boš imel mleka okrog ust.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

m0LN4r ::

Ti revež pa res avta drugje kot na sliki še nisi videl, da take nezmnosti kaltiš?
Nisem ne, kak si vedel?

UganiKdo je izjavil:

Ti revež pa res avta drugje kot na sliki še nisi videl, da take nezmnosti kaltiš? Saj bo bolje. Čez par let ko boš dovolj star, te bo mogoče oči spustil iz hiše in nikoli ne veš mogoče boš nekoc celo sedel za volan.

m0LN4r je izjavil:

GupeM je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Ne zato, ampak ker nikol neves.

Pa vsem moškim tiče odrezat, če se slučajno kakšna preveč izzivalno obleče, ane? Nikoli ne veš.

Pač, če imaš tiča in ne paziš kam ga vtakneš, sprejmi posledice.
No vsaj en, ki mu potegne.

UganiKdo je izjavil:

Vse to zato, da se lahko folk izživlja na cesti in ne rabi nosit poseldic za uporabo nevarnih stvari? Super logika. Vse zapret, zato da norci ne rabijo sprejet nobene odgovornosti.
Cesta ni igrisce, ali v vrtcu nisi poslusal?


Predvsem tebi ni kaj dosti potegnilo kaj? Za avto velja enako, če ga uporabljaš sprejmi posledice.

in kaj če cesta ni igrišče? misliš, da ti to daje kakršnokoli pravico povozit otroka? Ali pa si domišljaš, da si zato razrešen vsakršne odgovornosti kot uporabnik vozila? Saj bo lažje, ko boš malo zrastel, pa ne boš imel mleka okrog ust.
Kaj zdaj, neves kolko je prilagojena hitrost, ko se otroci igrajo na cesti? Pa sedis za volanom. Jaz ne rabim vedet, saj ne sedim za volanom, ampak vsaj ti bi moral vedet.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

UganiKdo ::

Kaj zdaj, neves kolko je prilagojena hitrost, ko se otroci igrajo na cesti?

povsem enostavno. Takšna, da nikogar od njih ne ogrožaš. Če se igrajo na cesti je to praviloma zelo blizu 0.

Dragi slaboumni trolček, bo treba kaj več iz sebe spravit. Ni moj problem, če sodiš med reveže, ki jim je treba vsako situacijo v življenju absolutno znormirat, da lahko funkcionirajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

m0LN4r ::

A ti se vozis mimo vsakega cloveka, ki je ob cesti z blizu 0km/h ali ne?
G. Vsevedni UganiKdo?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

matic492 ::

Sej ne vem kdo je bolj salty ali večji troll v tej temi :))
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

UganiKdo ::

m0LN4r je izjavil:

A ti se vozis mimo vsakega cloveka, ki je ob cesti z blizu 0km/h ali ne?
G. Vsevedni UganiKdo?


Zakaj pa bi? Mimo pešcev vozim s hitrostjo za katero ocenjujem, da je glede na vse dane okoliščine varna (ja, sem sodi tudi administrativna omejitev hitrosti) tako za njega kot za ostale udeležence v prometu. Če se bo kdaj izkazalo, da sem hitrost ocenil narobe bom sprejel vse posledice, ki bodo iz tega sledile in ne bom po tvojem zgledu slaboumno iskal krivde v drugih udeležencih in podajal idiotskih primerjav z vlaki.

Vidim, da imaš resne težave z bralnim razumevanjem in posledično so ti besedne zveze kot je odgovornost za uporabo nevarnih stvari bistveno prekompleksna tema. In se pač slaboumno zatekaš v brezvezno trolanje, da dokažeš manjko svojega intelektualnega dometa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

m0LN4r ::

Torej vozis prehitro, se mi je zdelo
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

UganiKdo ::

se vedel, da si funkcionalno nepismen. Hvala za potrditev.

solatko ::

UganiKdo - Ne vem od kje tvoje blodnje o superiornosti, če človek pove, da vozi vedno 100%-no skoncentriran in vedno s prilagojeno hitrostjo, katera nima veze z omejitvijo, velikokrat moraš it veliko počasneje, kot dovoljuje omejitev, velikokrat pa ne povzročiš nobene nevarnosti za nikogar, če greš malo hitreje. To pač ni povezano in o tem brez veze debatirat. Ko boš nalimal link, da je vožnja nad omejitvijo, vedno vožnja z neprilagojeno hitrostjo in to podprl z kakšnim boljšim argumentom, kot je tvoj EGO, se bom pa posul s pepelom in ti dal prov, do takrat pa bova pač na različnih bregovih in zato nisem dementen psihopat.

Že nekaj krat sem podal 3 predloge, po katerih bi se prometna varnost izboljšala za kar precej
1. Praktični del vožnje pri opravljanju vozniškega izpita - 1 ura mestne vožnje, 1 ura lokalne in regionalne ceste in 1 ura AC. Naredit bi moral vse tri dele, brez oviranja prometnega toka in seveda po predpisih.
Na vsakih 10 let, OBVEZNO previrjanje praktičnega dela, plačnik tega bi moral biti proračun in zavarovalnice, saj bi se zaradi takega načina, znižali stroški pri zdravljenju posledic prometnih nesreč in škodnih primerov zavarovalnic.

2. Psihofizično stanje voznikov, bi morali nadzirat in ukrepat, lečeči zdravniki (obvezen pregled vsako leto).

3. Tehnično stanje vozil bi morali imeti čez pooblaščeni mehaniki, ki bi vsako leto pritisnili štempelj v prometno ali pa ne.

Te tri spremembe, bi prisilile Avto šole v učenje kandidatov za vožnjo in ne pripravo na izpit, kot je to danes. Vozniško dovoljenje bi namreč dobili samo vozniki, ki vozilo obvladajo, vsi drugi bi pač morali uporabljat javni prevoz, saj tudi kirurgi, piloti, mehaniki,... niso kar vsi, ki imajo nekaj denarja in malo časa, da jim uspe preslepit izpitno komisijo. Izpite rata naredit ljudem, za katere inštruknorji sami pravijo, da nimajo pojma o obnašanju v prometu.
Zdravstveni nadzor lečečega zdravnika pa bi iz ceste spravil vse, ki psihofizično, niso sposobni upravljat tega, zahtevnega opravila.

Nobene prepovedi in sankcije nebi s trem potezam naredile več za vernost, kot to.

m0LN4r - Če si se zaletel v ograjo, dejansko nisi vozil s prilagojeno hitrostjo in zato kazen policista. Hitrost za to ni določena in je na spolzki ali mokri cesti avtomatično nižja, kot na isti cesti v lepem vremenu, koliko je pa stvar vaje, greš prvič počasneje, potem pa vedno hitreje, dokler te malenkost ne zanese, ko je naslednjič še bolj spolzko, je pa tudi ta prevelika.
Nihče, tudi veliki EGO ti za določen odsek, ne more povedati, koliko je varna hitrost. Poznam primer voznika pic, ki je imel tablico 4SENA, ko so delali Tomačevski rondo, je vsakokrat peljal hitreje, ko je končal na spodnji cesti in potem nekaj mesecev ležal po špitalih in še dones nosi nekaj kg železja in vijakov v telesu, je to ugotovil na precej boleč način, pametni bi odnehali prej. Pravi, da okoli 100 ni več varno.>:D
Delo krepa človeka

UganiKdo ::

Ne vem od kje tvoje blodnje o superiornosti, če človek pove, da vozi vedno 100%-no skoncentriran

ja, res ne vem...


To pač ni povezano in o tem brez veze debatirat. Ko boš nalimal link, da je vožnja nad omejitvijo, vedno vožnja z neprilagojeno hitrostjo in to podprl z kakšnim boljšim argumentom,
si jih imel, celo podprto z obrazložitvijo, da je omejitev tehnična značilnost vozišča in celo lepo slikco s katero si se v svojem omejenem razumevanju celo strinjal. Več kot to pač ne gre.

Lahko pa uporabim enako vprašanje: Ko boš nalimal link, da je vožnja nad omejitvijo, lahko vožnja s prilagojeno hitrostjo in to podprl z kakšnim boljšim argumentom, kot je tvoj EGO, se bom pa posul s pepelom in ti dal prov, do takrat pa bova pač na različnih bregovih.

velikokrat moraš it veliko počasneje, kot dovoljuje omejitev,

nikoli pa ne rabiš vozit nad omejitvijo, razen če imaš hude duševne težave in tega nisis sposoben.

Že nekaj krat sem podal 3 predloge

se povesem strinjam, samo to pač ne opraviči bolestnega poveličevanja kršenja prometnih predpisov. Se bojim, da bi kar hitro padel na točki 2.

predi ::

solatko, poglobljeno znanje obvladovanja vozila ne prepreči nesreče. Večina nesreč s smrtnim izidom ali težko poškodbo se zgodi zaradi nenadzorovanih padcev koncentracije, ki se zgodijo vsakomur, tebi, meni, sosedovi Micki, ter zaradi izogibanja dolžnostnim ravnanjem, kar obsega prehitro vožnjo, alkoholiziranost, neuporabo varnostnega pasu, ipd. Prekomeren trening vožnje ima lahko celo obraten učinek od pričakovanega, saj marsikomu dvigne samozavest do mere, kjer to postane nevarno. Biti profesionalni voznik (vozil na nujni vožnji) je v cestnem prometu hiba! "Nesreča nikoli ne počiva," je rek, ki si ga niso izmislili kar tako. Lahko se zgodi vsakomur.

m0LN4r ::

UganiKdo je izjavil:

se vedel, da si funkcionalno nepismen. Hvala za potrditev.

Kaj ti ni vsec? Jaz sem ocenil, da se vozis prehitro, prepotentno mimo pescev, ker samo ocenjujes hitrost neki na pamet.
Ni vazno sploh, jaz sem ocenil, da imas daljsega.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

solatko ::

UganiKdo - Spet nekaj po svoje, pikice dobim, ko mi kdo omeni, da so omejitve na cesti, plod strokovnega dela, to veš ravno tako, kot večina voznikov. To so politične odločitve županov ali mestnih in občinskih svetov. Nehajva se blefirat s strokovnostjo.

predi - Razen vožnje s prilagojeno hitrostjo, ni nobene bolj zanesljive stvari, da ne pride do nesreče. Vse drugo so igre usode, kar se kaže v številu nesreč. Če ne moreš bit tisto uro zbran za volanom, ne vozi, popolnoma enostavno, če to pade koncentracija po določenem času, ustavi, se sprehodi, spij kavico, pokadi cigaret, samo NE VOZI nezbran.
Nesreča se lahko zgodi komurkoli, v lažji obliki, ko gre za težko prometno nesrečo, gre za zajeb enega ali več voznikov. Tu ni nobene filozofije, kirurg ne more dobro operirat, če ni med operacijo zbran, se strinjava?
Kako lahko kdorkoli upravlja nevarno stvar nezbran?
Ko se ne počutim dobro, pokličem taxi ali me pelje drug družinski član, prijatel ali prevozi.si. In v tem ni nič in nobene superiornosti, samo odgovoren človek. Samo neodgovorneži, rinejo z glavo skozi zid.

m0LN4r - Pojma prilagojena hitrost, enostavno ne zastopiš, kar ni nič redkega. Prilagojena hitrost je za vsako vozilo in vsakega voznika, specifika na določenem mestu, kakšna je pa ugotoviš, ko jo prekoračiš in zleti vozilo po svoje ali ne ustaviš pravočasno. Pri tem ni nobene druge filozofije.
Delo krepa človeka

Kumbaja ::

Spet nekaj po svoje, pikice dobim, ko mi kdo omeni, da so omejitve na cesti, plod strokovnega dela, to veš ravno tako, kot večina voznikov. To so politične odločitve županov ali mestnih in občinskih svetov. Nehajva se blefirat s strokovnostjo.


ja, prepričan sem da nekatere omejitve niso postavljene optimalno (v eno in drugo smer). Samo to ne spremeni dejstva da posamezen voznik ni nič bolj usposobljeni, da samovoljno odloča o tem katere prometne predpise upoštevat.

Promet pač ne more funkciuonirat, če si vsak voznik vzame pravico, da odloča o tem katere predpise bo upošteval in katere bo varno kršil. Preprosto ne gre.

In v tem je srž problma zakaj se jaz ne morem strinjat s tabo. Velika večina povedanega se mi zdi smiselna in pravilna, zato je res škoda da potem trmasto vstrajaš na tem, da je pravilno in zaželjeno kršit omejitve hitrosti. Dejstvo je, da ljudje to počnejo, dejstvo je da pogosto pri tem nihče ni bistveno bolj ogrožen, samo vseeno ni nikakršne dodane vrerdnosti v tem, da se to poveličuje. Tvoj problem ni način vožnje, ampak tvoj odnos. In ko je na cesti 1000 ljudi s tako logiko dobimo kaos. Eden verjame, da lahko vozi prehitro, drugi verjame da lahko telefonira, tretji verjjame, da tri pive niso problme, četri da sedem let stare letne gume, čisto ok delujejo na snegu, peti da res ni fore, da za 500m otroka daje v stolček...

in ja, preden začneš ponavljat svojo mantro: zgornji prekrški so po tveganjih bistveno različni, ampak vsi po vsrsti so nepotrebna anomalija v prometu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kumbaja ()

facepalm ::

Kumbaja je izjavil:

Spet nekaj po svoje, pikice dobim, ko mi kdo omeni, da so omejitve na cesti, plod strokovnega dela, to veš ravno tako, kot večina voznikov. To so politične odločitve županov ali mestnih in občinskih svetov. Nehajva se blefirat s strokovnostjo.


ja, prepričan sem da nekatere omejitve niso postavljene optimalno (v eno in drugo smer). Samo to ne spremeni dejstva da posamezen voznik ni nič bolj usposobljeni, da samovoljno odloča o tem katere prometne predpise upoštevat.

Promet pač ne more funkciuonirat, če si vsak voznik vzame pravico, da odloča o tem katere predpise bo upošteval in katere bo varno kršil. Preprosto ne gre.

In v tem je srž problma zakaj se jez ne morem strinjat s tabo. Velika večina povedanega se mi zdi smiselna in pravilna, zato je res škoda da potem trmasto vstrajaš na tem, da je pravilno in zaželjeno kršit omejitve hitrosti. Dejstvo je, da ljudje to počnejo, dejstvo je da pogosto pri tem nihče ni biistveno bolj ogrožen, samo vseeno ni nikakršne dodane vrerdnosti v tem, da se to poveličuje. Tvoj problem ni način vožnje, ampak tvoj odnos. In ko jje na cesti 1000 ljudi z tako logiko dobimo kaos. Eden verjame, da lahko vozi prehitro, drugi verjame da lahko telefonira, tretjji verjjame, da tri pive niso problme, četri da sedem let stare letne gume, čisto ok delujejo na snegu, peti da res ni fore, da za 500m otroka daje v stolček...


Lepo povedano.
Ce janez telefonira pri 70kmph, bo +- enako hitro obvozil/zbil oviro na regionalki kot Solatko pri 100kmph. Solatko bo reagiral v 1sec, Janez v 2sec.
Oba prepricana v svoj prav a le en (v primeru obvoza) v prekrsku.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

solatko ::

Kumbaja - Očitno se promet še kako odvija, če prav čisto vsi kršijo predpise, ne samo tisti, ki gredo čez omejitev, jasno! Nihče ni rekel, da je kakršno koli kršenje predpisov, zaželjeno, govorim o tem, da (vsi vemo za kateri predpis gre), da pod določenimi okoliščinami, to dejanje samo po sebi, ne predstavlja večje nevarnosti za nikogar, razen voznika in njegov žep. Kdaj, kako, zakaj, kje,... ni stvar razpravljalcev, saj imamo za to zaposelne, ki se ukvarjajo s tem.
To kar si napisal, se dejansko dogaja, vendar v en glas skačete samo na prehitro vožnjo.
In še to si vbij v glavo, vedno se bojo dogajale anomalije, saj ga ni voznika na tem svetu, ki je sposoben vozit (vprašanje koliko predpisov sploh pozna večina voznikov) čisto po predpisih, nikjer na svetu. Ob miljon voznikih, če vsak naredi samo eno, je to miljon anomalij, promet pa se še vedno odvija. Dragi moj, promet je živa stvar, pravila pa črka na papirju, naj bi se to upoštevalo, ni pa nobene katastrofe, ker se ne.
Delo krepa človeka

Kumbaja ::

In še to si vbij v glavo, vedno se bojo dogajale anomalije, saj ga ni voznika na tem svetu, ki je sposoben vozit (vprašanje koliko predpisov sploh pozna večina voznikov) čisto po predpisih, nikjer na svetu.


Enako kot ni voznika, ki bi bil vedno sposoben vozit 100% zbrano, zato me še troliko bolj bega zakaj tako fanatično zagovarjaš povesem nepotrebno kršenje prometnih prepisov.
To kar si napisal, se dejansko dogaja, vendar v en glas skačete samo na prehitro vožnjo.

To seveda ni res. Nihče, razen tebe, se ne obeša samo na prehitro vožnjo. O ostalih prekšrkih preprosto ne govorimo toliko, zato ker nimajo zagovornikov, ki bi jih brezumno zagovarjali.

Očitno se promet še kako odvija, če prav čisto vsi kršijo predpise, ne samo tisti, ki gredo čez omejitev, jasno!

problem je v tem kako se odvija. Dokler imamo letno še vedno zajetno količino mrtvih in huje poštodovanih bi rekel da se ne odvija ravno optimalno. In osebno verjamem, da je vsak udeleženec v proemtu dolžan naredit karj je v njegovi moči, da prispeva k večji varnosti.

Nihče ni rekel, da je kakršno koli kršenje predpisov, zaželjeno, govorim o tem, da (vsi vemo za kateri predpis gre), da pod določenimi okoliščinami, to dejanje samo po sebi, ne predstavlja večje nevarnosti za nikogar, razen voznika in njegov žep.

Temu se strokovno reče oksimoron. Kako lahko v eni sapi razlagaš, da ne zagovarjaš kršenja prometnih predpisov, hkrati pa razlagaš, da kršenje prometnih predpisov ni problematično?

Pač kakorkoli zadevo obračamo in se kregamo, dejstvo je da z kršenjem prometnih predpisov (tudi s prehitro vožnjo) nič ne prispevaš k varnosti v prometu. Zakaj bi torej to počel?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kumbaja ()

facepalm ::

solatko je izjavil:

Kumbaja - Očitno se promet še kako odvija, če prav čisto vsi kršijo predpise, ne samo tisti, ki gredo čez omejitev, jasno! Nihče ni rekel, da je kakršno koli kršenje predpisov, zaželjeno, govorim o tem, da (vsi vemo za kateri predpis gre), da pod določenimi okoliščinami, to dejanje samo po sebi, ne predstavlja večje nevarnosti za nikogar, razen voznika in njegov žep. Kdaj, kako, zakaj, kje,... ni stvar razpravljalcev, saj imamo za to zaposelne, ki se ukvarjajo s tem.
To kar si napisal, se dejansko dogaja, vendar v en glas skačete samo na prehitro vožnjo.
In še to si vbij v glavo, vedno se bojo dogajale anomalije, saj ga ni voznika na tem svetu, ki je sposoben vozit (vprašanje koliko predpisov sploh pozna večina voznikov) čisto po predpisih, nikjer na svetu. Ob miljon voznikih, če vsak naredi samo eno, je to miljon anomalij, promet pa se še vedno odvija. Dragi moj, promet je živa stvar, pravila pa črka na papirju, naj bi se to upoštevalo, ni pa nobene katastrofe, ker se ne.


Kdo tukaj skace samo na prehitro voznjo? Tukaj se zavedamo, da je vsak prekrsek prekrsek in ne zagovarjamo niti enega. Ti pa aktivno zagovarjas krsenje omejitve hitrosti. Vec kot to, si se domisljas da to spada pod definicijo "prilagojene hitrosti" in smo vsi ostali slabo poduceni, ker se s tvojo definicijo ne strinjamo.
Toliko zgrazanja zaradi prekoracitve hitrosti je zgolj zato, ker je toliko opravicevanja iz tvoje strani. Mi ti samo kontriramo.
Da niti ne nastevam tvojih nebuloz o prilagojeni hitrosti (voznja v riti na AC z lambotom je ok, v mestu pri 70kmph pa ne, ker si se ti odlocil glede sposobnosti voznikov, ceprav sta se oba varno ustavila, torej vozila s prilagojeno hitrostjo)...

solatko ::

Kumbaja - Dobro, da vem, torej ni kirurga, ki bi bil 100%-no skoncentriran pri operaciji, ki lahko traja tudi 12 ur, sem mislil, da je to samo po sebi umevno, saj iz lastne prakse vem, če nisem skoncenriran, zadeva, ki jo delam, ne bo dobra, ne morem pa si predstavljat, da na cesti z skoraj dovotonsko limuzino, nebi imel stalno vse pod kontrolo, enostavno ne morem. Ko ne bom tega sposoben, bom nehal vozit, jasno.

facepalm - Poglej, to je čisto enostavno. Ko gledaš video posnetek, hitro lahko opaziš ali je voznik sposoben obvladati vozilo, tudi v neugodnih situacijah ali ne in še b.m.k. za tistega v videu. Če pa se ti pri 70 na en meter nalima idiot, za katerega ne veš ali dela samomor ali je pijan, zadrogiran ali samo tako neumen, da ne ve kaj je varnostna razdalja, se temu prilagodiš tako, da je tisti zadaj v varnostni razdalji do tebe, oziroma tako nizko hitrost, da ne bo velike škode, če pride do nesreče. Ko boš dovolj časa na cesti, ti bo to bolj jasno.
Jaz ne zagovarjam tega prekrška, samo pravim, da ni tako nevaren (vedno), kot to trdite vi, so pa zato policisti, da povejo in pokasirajo, kar ni v redu.

Ko sem delal vozniški izpit, mi je inštruktor dejal, vsi okoli tebe so idioti, preživel boš samo tako, da rešuješ njihove napake.

Vsako sekundo naredi napako najman 100 voznikov v SLO in vsako sekundo 99,9 voznikov, te napake reši, popravlja, se izogiba,.... Na toliko in toliko 1000 napak, nekdo te napake nekoga, ni sposoben, ne zna ali namerno ne popravi in takrat beremo o prometni nesreči z lahkimi ali težjimi posledicami.
V pogodbi o delu, imate famozni člen - in druga dela po navodilih nadrejenega, čemu za boga, če se ve, kaj ima kdo za delat.

V prometu pa imamo člen, po katerem moraš narediti vse, kar je v tvoji moči, da napako drugega omiliš tako, da ni posledic ali pa so čim blažje.
Zato mi nehajte trobit o prekrških, kot, da jih delam edini, ker jih delate čisto vsi, tudi čez omejitev peljete večkrat vsi (vprašanje je samo v tem, ali to storite s prilagojeno hitrosjo ali samo zato, da vidite, kako hiter avto imate). Če vozilo dejansko obvladate, vozite zbrano in v pravem času, ni to nič hujšega, kot, če ne daste smerokaza in manj nevarno, kot uporaba telefona.

Ne zagovarjam pa niti vožnje čez omejitev, samo omenjam, da je to lahko minorna napaka, kot telefoniranje in manj nevarno od izsiljevanja prednosti, zaviranje prometnega toka (za udeležence, ki jih srečujemo, ne za tiste, ki so sposobni voziti v počasni koloni),......

Vedite, da se smrtna nesreča zgodi na najmanj 100k prekrškov, ki jih vozniki naredimo podzavestno, če bi se pa striktno vsi držali predpisov, bi pa vsaka napaka predstavljala prometno nesrečo.
Delo krepa človeka

GupeM ::

solatko je izjavil:

to dejanje samo po sebi, ne predstavlja večje nevarnosti za nikogar, razen voznika in njegov žep.

Torej priznaš, da s tem ogrožaš sebe?

facepalm ::

solatko je izjavil:


facepalm - Poglej, to je čisto enostavno. Ko gledaš video posnetek, hitro lahko opaziš ali je voznik sposoben obvladati vozilo, tudi v neugodnih situacijah ali ne in še b.m.k. za tistega v videu. Če pa se ti pri 70 na en meter nalima idiot, za katerega ne veš ali dela samomor ali je pijan, zadrogiran ali samo tako neumen, da ne ve kaj je varnostna razdalja, se temu prilagodiš tako, da je tisti zadaj v varnostni razdalji do tebe, oziroma tako nizko hitrost, da ne bo velike škode, če pride do nesreče. Ko boš dovolj časa na cesti, ti bo to bolj jasno.
Jaz ne zagovarjam tega prekrška, samo pravim, da ni tako nevaren (vedno), kot to trdite vi, so pa zato policisti, da povejo in pokasirajo, kar ni v redu.

Ampak s tvojimi izjavami dajes obcutek, da vozjo preko omejitve ne obsojas. Ponavljas pojem "prilagojena hitrost" ceprav voznik nima vedno vse pod kontrolo in je posledicno VEDNO bolj varen, ce bo (pod identicnimi pogoji) vozil znotraj omejitve kakor cez.

Lahko ti da dolocen voznik dolocen obcutek sposobnosti. Dejstvo pa je, da ce bi bil tisti pred njim psihopat in bi na AC zabremzal na polno, bi prislo do nesrece neglede na stanje avta ali voznika.

Kar se pa tice mojega casa na cesti, ga imam dovolj, da znam predvidevati in pravilno odreagirati. Predvsem pa dovolj, da vem, da ni mogoce imeti 100% casa vsega pod kontrolo, zato lahko tudi Villeneueja kdaj kaj preseneti. In pa tudi ucim(o) se vsak dan z vedno novimi situacijami.
Izpit imam sicer sele 14 let, sem pa prevozil malo vec kot povprecen Janez.

Instruktorja sva imela podobnega. Tudi moj je rad povedal, da so na cesti sami idioti. Znal pa je tudi povedati, da to ne pomeni, da ne bom eden izmed njih. Pa po glavi me je rad mahal:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

solatko ::

Poglejte tole - 45 zabeleženih prekoračitev 180km/h in nismo slišal niti za eno nesrečo, res hitrost ubija.
https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...

Dvakrat prevrnjeni vozili, osebni in tovornjak, verjetno nista vozila tako hitro kot tisti iz prejšnje novce, saj posledice nebi bile lahke
https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...

Potem imaš pa še kakšnega za rubriko, saj ni res pa je
https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...

GupeM - Seveda, tist moment, ko se vsedem za volan, se ti tega ne zavedaš? Zato naredim vse, da se mi nič ne zgodi.

facepalm - Res je, obsojam neregulirano divjanje mladcev, brez izkušenj, za obsojanje prehitrih, imaš zgoraj link 45 preko 180 na stacionarcu in, če so voizli svoj avto, bo to kar lep kupček v proračunu, nesreče s tako hitrostjo pa ni bilo nobene, verjetno pa kar nekaj pri nižji. Se strinjam, da se tveganje z višjo hitrostjo povečuje, vendar ni nevarno, če se ne prekorači v neobvladanje vozila, takrat pa ni več prilagojena hitrost in čez, še nisem peljal nikoli (če prav sem imel v rokah dober avto, ki bi mi to omogočal, sem vseeno pameten ali prevelika reva za kaj takega, motor in avto).
Voznik naj bi imel in dobri imajo, čisto vse pod kontrolo, dokler vozijo v okviru svojih sposobnosti, znanj, razmer,.... skratka tako, da lahko varno ustavijo.
Dober voznik bo imel ob psihopatu takšno varnostno razdaljo, da se vedno lahko ustavi! To je bilo opozorilo (kar nekaj sem jih v času pridobivanja znanj na tem področju slišal, še več pa od motoristov), da moraš bit pameten za vse idiote zunaj in vedno predvidevati in popravljati njihove idiotizme in seveda tudi idiotizme vseh tistih, ki niso na štirih kolesih.
Delo krepa človeka
««
170 / 309
»»