» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
127 / 293
»»

[Michael] ::

solatko je izjavil:

hitreje, višje, močneje - ženejo človeštvo.


Res je.

WizzardOfOZ ::

solatko je izjavil:

hitreje, višje, močneje - ženejo človeštvo.


Nope, to je izgovor za rajo. Človeštvo v resnici žene LENOBA.

IL_DIAVOLO ::

https://www.zurnal24.si/slovenija/crna-...

Srboritezi ze zdravijo komplekse.

LeQuack ::

Številne prometne nesreče motoristov brez čelade in pod vplivom alkohola
https://www.24ur.com/novice/crna-kronik...
Quack !

shadeX ::

PU Kranj legende - duhovito sporočilo -> dober "marketing" :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

rabelj5 ::

srečal sem tipičnega bmwjaša

tko se pelem 2. v koloni

po ravni cesti, omejitev 90kmh (mengeško polje)

dež pada ornk

furamo 86kmh

js mam korektno varnostno razdaljo

dohiti nas dobesedn projektil



dve ledvičke

jezn pogled v lučeh

propeler na grbu havbe



vedu sm


bmw


in valjda

žanu na čast se model dobesedno prlima na 10cm

polovica avta je na nasprotnem pasu


polovica na svojem



js se delam k da ga ne vidm

model (avto) jezno piha

najrajš bi me odpihnu ker sm ovira na cesti




in se tko pelemo kako minuto

js se še zmer delam da sploh ne vem da je za mano

ne gledam v ogledala al pa dajem kakih znakov




nakar se model odloč vendarle prehitet


in tko res brutalno pospeš

in gre tko mim mene

js pogledam na svojo desno kao gledam naravo


in se model postav pred mene


in začne na polno bremzat





men nč jasn, kva mu je a se hoče tepst




model ustav




da lev žmigavc in zavije na eno njivo



nism vedu a nej grem za njim in mu čestitam za bmw manever leta

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: solatko ()

WizzardOfOZ ::

Nič novega. Ampak a ti ne veš, da bmw poveča tiča? Res, majke mi, zraste ti vsaj za 5cm večji, ko si kupiš bmw-ja. :))

rabelj5 ::

Če bi meni zrastel za 5cm bi imel potem 3cm dolgega.

WizzardOfOZ ::

Sej tebi raste. Sam ne more odrasti.

solatko ::

rabelj5 - Ni mi jasno, zakaj moraš tak debilni članek toliko raztegnit, da poveš kako te je dohitel en debil (znamka avta sploh ni važna, sam take zadeve doživel tudi s citroeni, peugoti, fordi, clioti in tudi s 101) in kakšen je sploh tvoj namen.

Gledam dol z balkona 11. nadstropje in uživam ob tem, ko se menjajo parkirani avtomobili. Tri četrt voznikov ne zna parkirat in, če ne znajo osnovnega opravila za zaustavitev avtomobila, kako naj pričakujem, da obvladajo vožnjo v prometu?.

Sicer si pa ta korajžni sedaj privoščijo hitrejšo vožnjo, ko je manj prometa, policisti pa spet veselo kasirajo.
Delo krepa človeka

iTrader ::

solatko je izjavil:

Najbolj glasni ste tisti, ki se še nikoli niste peljali hitro (180+) in niti ne veste, kako deluje avto, ki je za take hitrosti narejen.

Zakaj sploh delalo avte, ki lahko peljejo vec kot 130? Za nemski avtoban?

solatko ::

iTrader - Zato, ker kupci to želijo, najboljši in najhitrejši avti pa so večinoma v državnih protokolarnih službah, če prav pa potem te službe omejujejo hitrost vsem ostalim. Ampak pri nas hitrost ubija in jo je potrebno znižat, to da je 90%-ov nesreč v okviru omejitve, pa tako ni važno.
Delo krepa človeka

WizzardOfOZ ::

Ah, dej nehaj nakladat. Protokolarni avtomobili so počasni. Najmočnejši so z mašino 4.4L. Še najhitrejši policijski avto je počasen. Men gre pickup tok, kot najhitrejši policijski avto.

edi45 ::

rabelj5 je izjavil:

srečal sem tipičnega bmwjaša

tko se pelem 2. v koloni

po ravni cesti, omejitev 90kmh (mengeško polje)

dež pada ornk

furamo 86kmh

js mam korektno varnostno razdaljo

dohiti nas dobesedn projektil



dve ledvičke

jezn pogled v lučeh

propeler na grbu havbe



vedu sm


bmw


in valjda

žanu na čast se model dobesedno prlima na 10cm

polovica avta je na nasprotnem pasu


polovica na svojem



js se delam k da ga ne vidm

model (avto) jezno piha

najrajš bi me odpihnu ker sm ovira na cesti




in se tko pelemo kako minuto

js se še zmer delam da sploh ne vem da je za mano

ne gledam v ogledala al pa dajem kakih znakov




nakar se model odloč vendarle prehitet


in tko res brutalno pospeš

in gre tko mim mene

js pogledam na svojo desno kao gledam naravo


in se model postav pred mene


in začne na polno bremzat





men nč jasn, kva mu je a se hoče tepst




model ustav




da lev žmigavc in zavije na eno njivo



nism vedu a nej grem za njim in mu čestitam za bmw manever leta


Po možnosti še kakšna sladoledarska E60 5ka, ki jih vozijo itak samo zapečeni:))

solatko ::

edi45 - Jaz sem imel kar nekaj BMW-jev - motor RS65, 2002, 2002tii, 320, 540, 850 in nikoli nisem niti enkrat peljal na podoben način. Imam tudi nekaj kolegov, ki si lastijo to znamko pa noben ni trikrat žgan in noben ne vozi tako.
Fama se je naredila, ko so star BMW-je začeli kupovati zidarski vajenci in slaščičarji, da so se doma izkazali (iz podobnega razloga se kupuje tudi Mercedes-e).
Te avti so pač športni in se jih da kar dobro pritisnit, poleg tega so odlični za driftanje (seveda je potrebno to znat), zato se praviloma te avte vozi dokaj hitro, tako kot Alfa Romeo, Porshe, Audi,...., je pa potem odvisno ali je za volanom voznik, ki ve, kaj ima pod zicem ali nevzgojena opica, ki zna dat samo cegu na gas.

Štos je, da se v dobrem BMW-ju odlično pelje tudi 100 ali manj, saj imajo pravilom odličen avdio sistem in je cruzanje ob kakšenem klasičnem koncertu, velik užitek, večji, kot v večini drugih znamk, razen Lexus, Volvo ali kakšna mečka višjega razreda.
Delo krepa človeka

WizzardOfOZ ::

b3D_950 ::

Teh počasnel je res čedalje več, včasih mam feeling da se kr spawnajo iz asfalta. Prehitiš enega, obrneš glavo levo desno in potem se prikaže še eden. :D
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

IL_DIAVOLO ::

Ce imas vsaj xenonke, se kar pridno umikajo. Tako me ne moti, ce cincajo na desnem pasu.

shadeX ::

Ce imas vsaj xenonke, se kar pridno umikajo.


please elaborate

Kvinta ::

b3D_950 je izjavil:

Teh počasnel je res čedalje več, včasih mam feeling da se kr spawnajo iz asfalta. Prehitiš enega, obrneš glavo levo desno in potem se prikaže še eden. :D


Tak jaz vozim po omejitvah lepo pa mi dol visi kdo blenda in kdo ne ,,,, mam pa štil od krampa zraun tak da se lahko tud tak zmenimo >:D
A.C.A.B

b3D_950 ::

Če greš po omejitvah je ok, problem je tam ker je ravnina pa se peljejo 40-50kmh, čeprav bi šli lahko 70-80kmh. Običajno če sem nekje >2 se umaknem, če se začne kolonat povečevat, ker mi kolončkanje ni preveč ušeč.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

WizzardOfOZ ::

Kvinta je izjavil:

b3D_950 je izjavil:

Teh počasnel je res čedalje več, včasih mam feeling da se kr spawnajo iz asfalta. Prehitiš enega, obrneš glavo levo desno in potem se prikaže še eden. :D


Tak jaz vozim po omejitvah lepo pa mi dol visi kdo blenda in kdo ne ,,,, mam pa štil od krampa zraun tak da se lahko tud tak zmenimo >:D


Še en, ki ne razume, da vožnja po omejitvah ni počasna vožnja. Govorimo o voznikih, ki vozijo globoko pod omejitvijo in s tem ovirajo tok prometa.

IL_DIAVOLO ::

shadeX je izjavil:

Ce imas vsaj xenonke, se kar pridno umikajo.


please elaborate


Ni kaj za razlagat, tak pač je.

solatko ::

WizzardOfOZ - Ko jaz to trdim že deset let, sem s strani razpravljalcev ozmerjan kot neprilagojenec, norec, divjak in podobno, če prav sem že pred leti razložil, da sem moral zaradi srečanja počasne kolone, že dvakrat na njivo, da sem rešil svoje življenje in življenja potnikov. Hitrosti prehitevajočih so bile vedno preko 100.

Problem je opazovanje kaj se dogaja zadaj in pravočasni umik hitrejšim.
Delo krepa človeka

Raptor F16 ::

solatko je izjavil:

WizzardOfOZ - Ko jaz to trdim že deset let, sem s strani razpravljalcev ozmerjan kot neprilagojenec, norec, divjak in podobno, če prav sem že pred leti razložil, da sem moral zaradi srečanja počasne kolone, že dvakrat na njivo, da sem rešil svoje življenje in življenja potnikov. Hitrosti prehitevajočih so bile vedno preko 100.

Problem je opazovanje kaj se dogaja zadaj in pravočasni umik hitrejšim.


Ne, problem je v hitrejših ki ne znajo pravi čas spustit pedala za gas in potem rinejo vate tud če se z aviona vid da se nimaš kam umaknt.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

WizzardOfOZ ::

Problem je v prehitrih in prepočasnih. Oboji ovirajo normalen tok vožnje.

Zgodovina sprememb…

IL_DIAVOLO ::

Problem je v neprilagodljivih voznikih, ki hitro izgubijo fokus in nimajo občutka za hitrost nasproti vozecih vozil.

Hitrost sama po sebi ni tako nevarna, ce je clovek pozoren in zna predvidevat stvari.

Ce znas opazovati, pa znas preprečiti marsikaj, tudi to da ne priletis na radar. Vecina voznikov te namreč opozori.

Gledat, gledat, gledat in razmisljat poleg. To pač pride z izkušnjami, tega te noben ne more nauciti.

Veliko tudi pripomore, ce delas 50+ km dnevno.

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

Problem tistih, ki delajo 50+km na dan je:
prvič, da jim je to ratala rutina in sploh ne vedo kako so to prevozili,
drugič, da so slabe volje zaradi tega, pa se nočejo niti umikat, samo da hitro prevozijo teh 50+ kilometrov.

Ne rečem da vsi, je pa zelo velik procent teh, ki so v eni izmed teh dveh skupin.

solatko ::

Mene hitri voznik ob srečanju ni nikoli ogrozil, sem bil pa dvakrat v življenski nevarnosti zaradi počasne kolone in prvega v njej, ko je hotel nekdo prehiteti in se ni imel kam umaknit ob srečanju.
Če kolona vozi omejitev +5 je to raztegnjena kolona, pri -5 pa se kolona skrči.
Delo krepa človeka

facepalm ::

solatko je izjavil:

Mene hitri voznik ob srečanju ni nikoli ogrozil, sem bil pa dvakrat v življenski nevarnosti zaradi počasne kolone in prvega v njej, ko je hotel nekdo prehiteti in se ni imel kam umaknit ob srečanju.
Če kolona vozi omejitev +5 je to raztegnjena kolona, pri -5 pa se kolona skrči.


V bistvu je prvi v koloni ravno toliko kriv kot projektant ceste, ker ni tam predvidel dvopasovnice. Namrec ce bi bila ram dvopasovnica, se ti ne bi bilo treba umikati na travnik ob cesti.

WizzardOfOZ ::

solatko je izjavil:

Mene hitri voznik ob srečanju ni nikoli ogrozil, sem bil pa dvakrat v življenski nevarnosti zaradi počasne kolone in prvega v njej, ko je hotel nekdo prehiteti in se ni imel kam umaknit ob srečanju.


Meni je tak hitri voznik, na Medvedjeku, ubil dva kolega, ker je bil na voznam pasu kamion, na prehitevalnem je avto prehiteval ta kamion in hitri voznik, ki je pripeljal za obema, ni uspel ustavit, pa je šel oba (in kamion na voznem in avto na prehitevalnem pasu) prehitevat čez 2 polni črti, kjer je nabasal ta dva kolega, ki sta se peljala pravilno po svojem pasu. Čeprav je bila tam omejitev 100km/h, so prednje sedeže njunega avta našli 30m za avtom. Policija predvideva, da je šel tip nekje 180km/h, onadva pa po omejitvi.

solatko je izjavil:


Če kolona vozi omejitev +5 je to raztegnjena kolona, pri -5 pa se kolona skrči.


Ni res. Če vsi vozijo +5 ali pa če vsi vozijo -5, je kolona brez problema enako dolga z enakimi razmaki med avtomobili, da brez problema zapelješ iz voznega pasu na prehitevalnega, da prehitiš kamion in se potem tudi umakneš nazaj na vozni pas. Na žalost vas večina ni posobna niti prostora pri zožanju pustiti za sistem zadrge, kaj šele da bi puščali toliko prostora pri normalni vožnji.

UganiKdo ::

solatko je izjavil:

Mene hitri voznik ob srečanju ni nikoli ogrozil, sem bil pa dvakrat v življenski nevarnosti zaradi počasne kolone in prvega v njej, ko je hotel nekdo prehiteti in se ni imel kam umaknit ob srečanju.
Če kolona vozi omejitev +5 je to raztegnjena kolona, pri -5 pa se kolona skrči.


Seveda te je, voznik, ki ti je pripeljal po tvojem pasu. Če ne bi bil zafrustriran psihopat in bi bil sposoben vozit po pravilih potem se ne bi znašel na tvojem pasu. Da smo končno na jasnem: do nevarnega prehitevanja lahko pride ne glede na to kako hitro vozi prvo vozilo. Posledično je treba bolj kaznovat psihopate, ki ne znajo prehitevat kot tiste, ki vozijo prepočasi (kar seveda ne pomeni, da slednje ni prepovedno). Ker če bedakov, ki ne znajo prehitevat ni na cesti potem lahko prvo vozilo vozil kakor mu paše in težav ne bo. Med tem ko sankcioniranje vožnje pod omejitvijo niti pod razno ne garantira, da psihopati ne bodo prehitevali.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

WizzardOfOZ ::

solatko je izjavil:

sem bil pa dvakrat v življenski nevarnosti zaradi počasne kolone in prvega v njej, ko je hotel nekdo prehiteti in se ni imel kam umaknit ob srečanju.

V bistvu te ni on ogrožal, ampak si ti njega. Ker nisi imel dovolj varnostne razdalje pred sabo, da bi se prehitevajoči lahko zapeljal varno pred tebe. Ali pa tisti za tabo ni imel varnostne razdalje do tebe, da bi se lahko prehitevajoči varno pred njega umaknil (torej za tebe).

To je tisto, kar jaz govorim. +5 ali -5 km/h od omejitve je vseeno, samo če vsi tako vozijo in če imajo en do drugega varnostno razdaljo tako, da se komot avto notri umakne.

Zgodovina sprememb…

maticb492 ::

UganiKdo je izjavil:

solatko je izjavil:

Mene hitri voznik ob srečanju ni nikoli ogrozil, sem bil pa dvakrat v življenski nevarnosti zaradi počasne kolone in prvega v njej, ko je hotel nekdo prehiteti in se ni imel kam umaknit ob srečanju.
Če kolona vozi omejitev +5 je to raztegnjena kolona, pri -5 pa se kolona skrči.


Seveda te je, voznik, ki ti je pripeljal po tvojem pasu. Če ne bi bil zafrustriran psihopat in bi bil sposoben vozit po pravilih potem se ne bi znašel na tvojem pasu. Da smo končno na jasnem: do nevarnega prehitevanja lahko pride ne glede na to kako hitro vozi prvo vozilo. Posledično je treba bolj kaznovat psihopate, ki ne znajo prehitevat kot tiste, ki vozijo prepočasi (kar seveda ne pomeni, da slednje ni prepovedno). Ker če bedakov, ki ne znajo prehitevat ni na cesti potem lahko prvo vozilo vozil kakor mu paše in težav ne bo. Med tem ko sankcioniranje vožnje pod omejitvijo niti pod razno ne garantira, da psihopati ne bodo prehitevali.



Tako mečeš besedo psihopat, če pogooglaš kdo je psihopat, bi razumel da je taki oseb je čisto vseeno za kazni in zakone (glej Abramova).

Nesrečo naredijo čisto navadni ljudje, ko jim prekipi zaradi počasnele spredaj in grejo v nevarno prehitevanje. Pa NE OPRAVIČUJEM njihovega dejanja, ampak ni to neko naklepno pshiopatsko vedenje, lahko se zgodi vsakemu v momentu nepazljivosti in jeze.


Tisti primer par postov zgoraj 180 km/h po magistrali in prehitevanje čez 2 črti pa nima nobene veze z počasnelami, ker bi še človek ki vozi konkretno čez omejitev bil za tak osebek opčasnela.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

UganiKdo ::

Tako mečeš besedo psihopat, če pogooglaš kdo je psihopat, bi razumel da je taki oseb je čisto vseeno za kazni in zakone (glej Abramova).


ja, za nekoga ki se odloči prehitevat kolono, čeprav tega ne sme in pri tem ogroža življenje drugih udeležencev v prometu je psihopat kar dober opis.

Nesrečo naredijo čisto navadni ljudje, ko jim prekipi zaradi počasnele spredaj in grejo v nevarno prehitevanje. Pa NE OPRAVIČUJEM njihovega dejanja, ampak ni to neko naklepno pshiopatsko vedenje, lahko se zgodi vsakemu v momentu nepazljivosti in jeze.


To je skoraj tako neumno kot razlaganje v Jerry Springerju, da se je spotaknil in mu je tič padel v sosedo. Prehitevanje je zavestno dejanje. Kdo je pri vožnji do te mere zmanjšano prišeteven, da se ne zaveda kaj počne mora na ustrezno strokovno zdravljenje.

Tisti primer par postov zgoraj 180 km/h po magistrali in prehitevanje čez 2 črti pa nima nobene veze z počasnelami, ker bi še človek ki vozi konkretno čez omejitev bil za tak osebek opčasnela.
Tisti primer samo pove, da lahko ne vem kako kaznujemo in nadziramo prepočasne voznike, bodo še vedno psihopati pobijali po cestah. Po drugi strani pa če se odstrani psihopate je za prometno varnost bistveno več narejenega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

maticb492 ::

UganiKdo je izjavil:

Po drugi strani pa če se odstrani psihopate je za prometno varnost bistveno več narejenega.


To se strinjam, ravno na en drug forum nekdo napisal da je že parkrat izgubil izpit, 3krat napihal za alkohol pa ne vem kaj.

Sploh jim ni v interesu varnost ampak samo kasiranje, in očitno taki osebki največ prinesejo v blagajno. Ne vem a je sploh možno, da ti prepovejo doživljensko da greš na cesto?

Mislim, jaz vozim verjetno včasih preveč agresivno, praktično nikoli se ne držim omejitev če je pred mano prazna cesta, pa sem do zdaj samo 1x plačal kazen za prehitro vožnjo. Ne predstavljam si kako moraš vozit da ti uspe nabrat 17 pik parkrat zapored v nekaj letih.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

WizzardOfOZ ::

maticb492 je izjavil:

Tisti primer par postov zgoraj 180 km/h po magistrali in prehitevanje čez 2 črti pa nima nobene veze z počasnelami, ker bi še človek ki vozi konkretno čez omejitev bil za tak osebek opčasnela.


Sej za solatkota so tisti, ki vozijo po omejitvah, počasnele.

maticb492 je izjavil:

Mislim, jaz vozim verjetno včasih preveč agresivno, praktično nikoli se ne držim omejitev če je pred mano prazna cesta, pa sem do zdaj samo 1x plačal kazen za prehitro vožnjo. Ne predstavljam si kako moraš vozit da ti uspe nabrat 17 pik parkrat zapored v nekaj letih.


To samo pomeni:
prvič, da si imel srečo in da boš, ko te bodo dobili, plačal za vse nazaj (tistih 18 pik + denarna kazen).
drugič, da je občutno premalo nadzora na cestah in da policajem ni samo za kasiranje, ker drugače bi skoraj vsakič, ko greš čez omejitev, plačal kazen.

Zgodovina sprememb…

solatko ::

WizzardOfOZ - Če kolona vozi malenkost čez omejitev, je varnostna razdalja med vozili cca 2 sekundi, ko gre prvi -5, ga pa hočejo vsi prehiteti in se razdalja med vozili zmanjša, poleg tega so vsi ob sredinski črti in ne na sredi voznega pasu, najhuje pa je, da se utrga vozniku zadaj in, če začne prehitevat prvega pred seboj, mora prehiteti vse, ker je prostora za umik nazaj na svoj pas, enostavno pramalo. Vse najhujše prometne nesreče v SLO so se zgodile zaradi te enostavne kombinacije - počasni prvi, stisnjeni avti, zadaj začne prehitevat celo kolono, velikokrat se to konča srečno, ko pa poči ima prehitevajoči hitrost veliko nad omejitvijo, avto, ki pripelje nasproti pa obsojen na smrt, če nima prostora za it s ceste, če zamrzne in ne reagira dovolj hitro, da bi zapeljal na levi vozni pas, kjer so vozila veliko počasnejša.
Tudi, če se ustaviš in prileti v tebe se 130+, lahko posledice samo še špohtlaš.
Dvakrat sem šel s ceste, da me ni nasadil prehitevajoči! Imel sem srečo, da je bila travca v isti višini, kot cesta in da ni bilo kakšnega jarka. Če nebi mogel desno, bi se zaletel v tistega, na mojem levem pasu, ker je bil veliko počasnejši pa pač ni bilo treba. Na stari primorki pa sem se velikokrat umaknil skrajno desno, da smo šli lahko trije vštric, večina voznikov takih manevrov ne zmore, ker enostavno zamrznejo in ne reagirajo pravilno, pri takih srečanjih, namreč, zavore največkrat ne pomagajo, ker je hitrost tistega, ki leti proti tebi precej visoka.
Zakaj izjavljaš nekaj brez veze, Solatko se drži vseh omejitev v naseljih, prekorači hitrost samo takrat, ko je to varno, nikoli ne prehiteva kolone, nikoli še ni prehitel v škarje, nikoli ni vozil pod vplivom opojnih substanc, v živjlenju je naredil preko 3mio km, brez nezgode na različnih transportnih sredstvih, cca 200k km na težkih motorjih, plačal je dve kazni za napačno parkiranje v celem življenju, na cesti, kot aktivni udeleženec več kot 50 let, lansko leto prenehal vozit motorno kolo, ker čuti, da ni več vseh tistih lastnosti pri 65 letih, ki morajo bit za lastno varnost in s tem za varnost drugih udeležencev v prometu.

Zato ne seri, da sta počasna in kolona vozil na zgornjem delu omejitev enaki in enako vsrni. Počasni vozniki, ki ne spustijo naprej hitrejših, smrtno ogrožajo vozila, ki jih srečujejo, zato je tudi to prekršek, z veliko prenizko kaznijo - prvič 1k€, drugič - preverjanje vozniških sposobnosti.

UganiKdo - Voznik, ki ovira vozni tok, povzroči tako situacijo, ki je nebi bilo, če bi spoštoval zakon in se na prvem primernem mestu umaknil voznikom, ki bi radi vozili hitreje. Če sem bil skoraj vsak vikend na relaciji Litija - LJ prvi, je bila vožnja 95, 55, 65 in sem v Štjakob pripeljal več kot 50 vozil, v koloni z normalno varnostno razdaljo in niti enim prehitevanjem, če pa smo se cijazili za kakšnim počasentom, pa je bila kolona pred menoj zbita na 2m razdalje, jaz sem imel 3 sekunde, za menoj zopet zbiti in vsi ob sredinski črti. Nevarnih prehitevanj kolikor hočeš.
Na žalost je umikanje psihičev z naših cest, veliko težji problem, kot pa kaznovanje voznikov, ki ovirajo normalni prometni tok (v Nemčiji to že dolgo in uspešno počnejo vsak dan) in, če s tem preprečiš eno tragedijo na leto, se taka dejavnost izplača, bolj, kot lovljenje hitrejših na mestih, kjer 50 let ni bilo prometne nesreče.
Psihopati so tudi vsi tisti, ki zavestno ovirajo normalni prometni tok, morda še večji, ker se pravijo na cesto, brez, da bi obvladali uporabo vozila. To je namreč največkrat vzrok, za vožnjo pod omejitvijo.
Hitri psihopat ni tako nevaren, če prehiteva po eno vozilo, nevaren rata, ko mora v kratkem času, prehiteti 5 ali 10 vozil.
Delo krepa človeka

EnStot ::

Radič, a te še ni virus pobral?

UganiKdo ::

Vse najhujše prometne nesreče v SLO so se zgodile zaradi te enostavne kombinacije - počasni prvi, stisnjeni avti, zadaj začne prehitevat celo kolono


Prosim nehaj lagat, ker to niti smešno ni.


Zato ne seri, da sta počasna in kolona vozil na zgornjem delu omejitev enaki in enako vsrni.

Povsem enako sta varni. Nevaren je samo psihopat, ki se loti eno ali drugo prehitevat na prepovedan način in pri tem ogroža ostale udeležece. V bistvu je zaradi osnovnih fizikalnih zakonov počasnješa kolona bolj varna.

Dvakrat sem šel s ceste, da me ni nasadil prehitevajoči!

In kljub temu prodajaš nebulozo, da je bil nevarn počasen voznik? Na podlagi česa pa si ugotovil kako hitro je vozil prvi v koloni, ki je bil prehitevan? Kako veš, da se ni umaknil na primernem mesti? Kakorkoli mešaš drek bi se enaka situacija zgodila nedovisno od tega ali je prvi v kolino naredil prekršek ali ne.

UganiKdo - Voznik, ki ovira vozni tok, povzroči tako situacijo, ki je nebi bilo, če bi spoštoval zakon in se na prvem primernem mestu umaknil voznikom, ki bi radi vozili hitreje.

Bullshit, psihopati prehitevajo tako kolono, ki vozi po omejitvi kot tisto pod njo. Videno na točno tisti cesti, ki jo ti opevaš.

Na žalost je umikanje psihičev z naših cest, veliko težji problem, kot pa kaznovanje voznikov, ki ovirajo normalni prometni tok

kar pa ni izgovor, da se psihopate ignorira in se njihove motnje rešuje z kaznovanjem drugih.

Hitri psihopat ni tako nevaren, če prehiteva po eno vozilo, nevaren rata, ko mora v kratkem času, prehiteti 5 ali 10 vozil.

Psihopat je nevaren tisto sekundo ko se usede za volan.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

solatko ::

UganiKdo - Promet je živ organizem, kjer dve sekundi nista popolnoma enaki nikoli, ti pa bi rad, z togo zakonodajo, brez nadzora, to ukalupil. Doma, če ste različni karaktreji, se dogajajo nepredvidljive stvari in se morate izogibat, da ni preveč konfliktnih situacij, da lahko živite.
V prometu so neka nepisana pravila obnašanj, ki so v določenih situacijah bolj konfliktne, kot v drugih.
Eno od najbolj problematičnih situacij je ravno oviranje prometnega toka - to je vožnja prvega, pod omejitvijo, kar je samo po sebi prekršek v momentu, ko imaš za seboj dve vozili. Dlje ta situacija traja, več vozil se nabira zadaj in slej ko prej, lahko (ni nujno) pride do tega, da se nekdo odloči storiti neumnost - spravi se prehitevat kolono.

Če si kdaj opazoval dogajanje v prometu, veš, da normalno vozeča kolona ne povzroča stresa pri nobenem vozniku, razdalje med vozili so normalne, prehitevanj skoraj ni (včasih kakšen lokalec, ki bi šel rad še hitreje, prehiti dva, tri, potem pa gre s ceste ali v gostilno ali domov), od vozil, ki so namenjena v večjo destinacijo, ni skoraj nikogar, ki v lepi tekoči vožnji, nebi užival.

Ko se ta idealna situacija spremeni in je prometni tok počasnejši, kot bi lahko bil, se začne kaos. Naenkrat gre vse to prepočasi, večini v taki koloni, avtomatsko se išče priložnost za prehitevanje, ki pa je zaradi prometa nasproti in kratkih ravnin, zalo težko izvedljivo, za povprečne vozičke, okoli 100 kavalov in voznike, ki ne znajo pravilno prehitevat, zato se tisti zadaj samo kopičijo in vsi so na 2-3-eh metrih in ob levi črti pa dolgo sploh noben ne prehiti. Potem pa se pripelje zverina z 250+ konji in enim oslom in prvi izhod iz ovinka, ko pravzaprav sploh še ne vidi dovolj daleč, je na levem pasu in gas do podna. Varno prehiti nekaj vozil, potem pa bi se moral počasi umaknit na svoj pas in ugotovi, da nima kam, ker so vozila preveč skupaj, zato gas še doda in potem je tombola, gre - ne gre. Največkrat gre, na vsake toliko pa ne gre in takrat štejemo mrtve, ugotovimo, za statistiko, da se je zgodila nesreča zaradi prevelike hitrosti, preiskava pa (vsaj pri nas) ne išče vzroka, ki pa je - oviranje prometnega toka in s tem ustvarjanje počasne kolone.
Zaključimo s tem, da je šlo za napačen pas in smer vožnje in neprilagojeno hitrost, tega, da je nek počasen debil, nekaj kilometrov podjebaval celo kolono pa ostane zamolčano.

So pa polne cajtnge policijskih poročil o lovljenju divjakov po naših cestah in njih kaznovanjih, če prav niso povzročili nobene nesreče.

Se zgodi, da psihopati prehitevajo celo kolono, normalno hitrih voznikov, samo situacija je taka, da se imajo v taki koloni kam umaknit, v počasni pa ne. Če boš opazoval situacije na lokalnih cestah, ti bo hitro jasno, o čem govorim. Dovolj je kakšna vožnja na relacijah LJ-Kočevje ali LJ-Litija in nazaj.
Delo krepa človeka

Raptor F16 ::

UganiKdo je izjavil:

Vse najhujše prometne nesreče v SLO so se zgodile zaradi te enostavne kombinacije - počasni prvi, stisnjeni avti, zadaj začne prehitevat celo kolono


Prosim nehaj lagat, ker to niti smešno ni.


Pa ima deloma prav.
Če bi VSI vozili na primerni varnostni razdalji bi lahko hitrejši postopoma na daljši poti varno prehiteli vse pred sabo saj bi se imeli orostor umikati nazaj na vozni pas.

Ampak ljudje ste take ovce da se morate tiščat eden v drugega. Tudi ko se nekateri vračajo na vozni pas ravno toliko da mi prednjega odbijača ne skinejo in potem prdi pred tabo z nižjo hitrostjo kakor te je prehiteval, takrat sva oba v nevarnosti da te praviloma po tvoji pravno po moji krivdi nabašem v pi*do.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

UganiKdo ::

Če bi VSI vozili na primerni varnostni razdalji bi lahko hitrejši postopoma na daljši poti varno prehiteli vse pred sabo saj bi se imeli orostor umikati nazaj na vozni pas.


Primerno varsnostno razdaljo lahko držiš ne glede na hitrost.

Eno od najbolj problematičnih situacij je ravno oviranje prometnega toka

Če 100x poveš eno laž to ne pomeni, da bo postala resnica. Bistveno bolj kot oviranje prometnega toka je problematično pomanjkanje samokontrole pishopatov, ki so pripravljeni ubiti sočloveka zato, da prej priejo na cilj.

Ko se ta idealna situacija spremeni in je prometni tok počasnejši, kot bi lahko bil, se začne kaos.

Nope, kaos se začne ko pripelje psihopat, ki se ni sposoben prilagodit situaciji na cesti.

Se zgodi, da psihopati prehitevajo celo kolono, normalno hitrih voznikov, samo situacija je taka, da se imajo v taki koloni kam umaknit, v počasni pa ne.

Ja v deželi nije, kjer živi solatko velja posebna vrsta ukrivljenosti časa in prostora. Ko se prvo vozilo čudežno približa omejitvi hitrosti se ostala vozila čarobno razmaknjeo. Pri 89 km/h so eden drugemu v riti, pri 90 km/h pa jih časovno prostorka anomalija razmakne.

Dovolj je kakšna vožnja na relacijah LJ-Kočevje

se vozim dnevno. Število psihopatov je, ne glede na hitrost kolone, konstantno.

Potem pa se pripelje zverina z 250+ konji in enim oslom in prvi izhod iz ovinka, ko pravzaprav sploh še ne vidi dovolj daleč, je na levem pasu in gas do podna.
ali voznik pred njim vozi 80 km/h ali 90 km/h popolnoma nič ne spremeni dejstva da je osel za volanom, niti ne sprmeni njegovega ravnanja.

Pa ima deloma prav.

Ne nima, vse akr bi rad je opravičilo za svoje divjanje. Zato si izmišlja čaroben svet, kjer višja hitrost pomeni višjo varnost in kjer se z višjo hitrostjo začnejo dogajat prostorsko časovne anomalije, ki nimajo ničesar z resničnim življenjem.

Če si kdaj opazoval dogajanje v prometu, veš, da normalno vozeča kolona ne povzroča stresa pri nobenem vozniku, razdalje med vozili so normalne, prehitevanj skoraj ni

Predstavljanje čarobnih izmišljenih dežel nima nobene dodane vrednosti v tej temi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

solatko ::

UganiKdo - Ti trdiš, da je laž, zakonodajalec trdi drugače, samo kazen je občutno prenizka in malokdaj ta prekršek, policija sploh obravnava (jaz sem to videl samo dvakrat, ko se je v taki koloni, slučajno, nahajala tudi patrulja in je po nekaj km, prižgal modro luč in sireno, ter prvega spravil s ceste, kolona je takoj pospešila na omejitev +5-10 po števcu.

Večina voznikov ve, kakšna je omejitev na določenem odseku in želja večine je, da se vozi s to hitrostjo, če razmere to dopuščajo in ne 5-20km/h počasneje. Res je, takoj, ko normalna kolona dohiti počasnejše vozilo, se zgosti in pomakne na levo, proti sredinski črti.

Point je ravno v tem, da razen redkih dobrih voznikov, ki se zavedamo, da je prehitevanje kolone bedasto, ne drži varnostne razdalje na taki dolžini, da se lahko vmes pomakne vozilo, ki prehiteva. Osebno, ko dohitim počasno kolono, vzdržujem razdaljo 3-eh sekund, da mi ni poterebno stalno spreminjanje tempa, že prvi za menoj je na 2-3m, dokler ne vklopim utripalk, potem se še za kak meter odmakne. Mene lahko vsi za menoj varno prehitijo, ko je na levi frei, takoj zopet prilagodim razdaljo, večina voznikov pa tega ni sposobna.

Ti si eden izmed tistih, ki so prepričani v nekaj, če prav so dogajanja v RL popolnoma drugačna.
Oviranje prometnega toka je prekršek in tvoje filozofiranje pa nakladanje, tega ne spremeni, prekršek je pa zato, ker se zakonodajalec zaveda, da se lahko dogaja ravno to, kar jaz opisujem in lahko pride, do zelo težkih nesreč, samo zato, ker nek voznik ne zna vozit, ne ve, da je v prekršku in ne stori tistega, kar bi moral, če bi bil sposoben voznik.

Če pa si slučajno eden od ustvarjalcev kolon pa se nad svojimi vozniškimi sposobnostmi zamisli in jih z obiskom kakšne avto šole, poizkušaj popravit ali pa vsaj začni gledat v vzvratna ogledala (del obvezne opreme vozila) in se pravočasno umakni, preden boš imel na vesti kakšno težjo prometno nesrečo.
Če si dovolj na lokalnih cestah pa mirno sprobaš moje trditve - pelji se omejitev +5 ali točno po GPS-u, naslednji dan pa vozi 5km/h počasneje in opazuj dogajanje zadaj. Potem poročaj, kaj se je dejansko dogajalo.
Delo krepa človeka

zmaugy ::

rabelj5 je izjavil:

srečal sem tipičnega bmwjaša

tko se pelem 2. v koloni

po ravni cesti, omejitev 90kmh (mengeško polje)

dež pada ornk

furamo 86kmh

js mam korektno varnostno razdaljo

dohiti nas dobesedn projektil



dve ledvičke

jezn pogled v lučeh

propeler na grbu havbe



vedu sm


bmw


in valjda

žanu na čast se model dobesedno prlima na 10cm

polovica avta je na nasprotnem pasu


polovica na svojem



js se delam k da ga ne vidm

model (avto) jezno piha

najrajš bi me odpihnu ker sm ovira na cesti




in se tko pelemo kako minuto

js se še zmer delam da sploh ne vem da je za mano

ne gledam v ogledala al pa dajem kakih znakov




nakar se model odloč vendarle prehitet


in tko res brutalno pospeš

in gre tko mim mene

js pogledam na svojo desno kao gledam naravo


in se model postav pred mene


in začne na polno bremzat





men nč jasn, kva mu je a se hoče tepst




model ustav




da lev žmigavc in zavije na eno njivo



nism vedu a nej grem za njim in mu čestitam za bmw manever leta


:)) Njivo je zamenjal za parkplac tik pred vhodom v Mercator.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

UganiKdo ::

Ti trdiš, da je laž, zakonodajalec trdi drugače

Spet lažeš. Lahko pa predložiš vir iz katerega bo razvidno, da je zakonodajalec (kdokoli naj bi to bil in karkoli ima z tvojo izmišljotino), da je prepočasna vožnja povzročila vse hude nesreče v zgoodovini.

Res je, takoj, ko normalna kolona dohiti počasnejše vozilo, se zgosti in pomakne na levo, proti sredinski črti.

ne, ni res. Kolikokrat ti bo treba povedat, da tvoja pravljična dežela nima ničesar z resničnim življenjem?

Ti si eden izmed tistih, ki so prepričani v nekaj, če prav so dogajanja v RL popolnoma drugačna.

Ko to izjavi nekdo, ki je samega sebe oklical za vozniškega boga, ki edini pozna zakonitosti dogajanja in fizike v prometu, je to naravnost pomilovanja vredno. A še nisi opazil, da ravno ti posplošuješ v tri dni in svoje omejeno zaznavanje realnosti prodajaš kot sveto resnico?

Oviranje prometnega toka je prekršek in tvoje filozofiranje pa nakladanje, tega ne spremeni, prekršek je pa zato, ker se zakonodajalec zaveda, da se lahko dogaja ravno to, kar jaz opisujem in lahko pride, do zelo težkih nesreč, samo zato, ker nek voznik ne zna vozit, ne ve, da je v prekršku in ne stori tistega, kar bi moral, če bi bil sposoben voznik.

A zato je povzročitev prometne nesreče zaradi nepravilnega prehitevanja bistveno bolj kaznovana kot oviranje prometa s prepočasno vožnjo? Al je to eno tistih dejstev, ki ga ignoriraš, ker se ne sklada s pravljično deželo v kateri živiš?

Če pa si slučajno eden od ustvarjalcev kolon pa se nad svojimi vozniškimi sposobnostmi zamisli in jih z obiskom kakšne avto šole, poizkušaj popravit ali pa vsaj začni gledat v vzvratna ogledala (del obvezne opreme vozila) in se pravočasno umakni, preden boš imel na vesti kakšno težjo prometno nesrečo.

uuuu, a zdaj boš svojo vozniško superiornost dokazoval s tem, da boš svoje blodnje projiciral na mojo vožnjo? O ti veliki morilski psihopat, ki za vsako ceno prehiteva kolono in dnevno zrine s ceste vsaj pet vozil? Kaj ko bi se zamislil nad svojimi vozniškimi sposobnostmi in jih z obiskom kakšne avtošole poskušal popraviti? al si boš spet raje pel samohvale o svojih vozniških sposobnostih in prevoženih kilometrih in sklicevanju na lastno ničevo avtoriteto?

Če si dovolj na lokalnih cestah pa mirno sprobaš moje trditve - pelji se omejitev +5 ali točno po GPS-u, naslednji dan pa vozi 5km/h počasneje in opazuj dogajanje zadaj. Potem poročaj, kaj se je dejansko dogajalo.


Že povedano, dnevno vozim po lokalni cesti. Včasih po omejitvi, včasih pod njo odvisno od prometa, vremena in drugih okoliščin. In kot že rečeno vedno isti pshihopati letijo mimo. Ampak razumem, da pač ne bereš tistega kar se ne sklada s tvojo fiktivno predstavo o realnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

solatko ::

UganiKdo - Če bi se šel rad zmerjanje, ti ne bo uspelo, s takim načinom samo kažeš, kdo in kaj si. Pred leti je nemški ADAC skupaj z državnimi organi, ki skrbijo za varnost prometna v tej državi, opravil ravno to študijo - obnašanje voznikov pri oviranju prometnega toka in za čuda so prišli do skoraj enakih, oziroma še bolj nevarnih ugotovitev.

Ti si seveda prometni strokovnjak slovenskega kova, ki edino anomalijo v prometu, ki jo pozna, je vožnja nad omejitvijo hitrosti in si zgrožen vsakokrat, ko ti na 24kur servirajo, kako so policisti ujeli voznika, ki je vozil 200+, ne povedo pa, da je bila cesta prazna, da je bilo vozilo za take hitrosti narejeno in, da je vse to, v bistvu počel čisto varno.

Zate to, da vozik vozi nekaj kilometrov daleč pod omejitvijo in s tem dela za seboj kolono, ni nič hudega, če prav je človek od trenutka, ko sta za njim dve vozili, v prekršku, ravno tako te ne zanima, da je v prekršku tudi večina, ki vozi zadaj, zaradi občutno prekratke varnostne razdalje. To ni pomembno, tudi to ni pomembno, da se s tem izziva psihopata, ki je po vseh naših predpisih prišel do vozniškega dovoljenja, če prav, se niti kot sovoznik nebi smel peljat. Ni ti pomembno, da je toliko pijančkov in zadrogirancev na cestah, skratka vsakodnevne kršitve prometnih predpisov, razen hitrosti, te ne motijo.

Verjemi, da te bojo začele, ko boš zaradi takih idiotov, nič kriv, prišel v situacijo, da boš moral v sekundi, pošturirati in izvesti pot iz smrtne situacije.

Nihče od vas šoferskih angelčkov se ne zaveda, da se večina nesreč zgodi v okvirih omejitve hitrosti, le mali procent takih, ki so šli hitreje od omejitve pa še tam je večinoma zraven še alkohol ali droge.

Čisto vse nesreče se zgodijo zaradi neprilagojene hitrosti, ki pa so lahko precej nižje od dovoljene.

Sicer pa zase vem, da v 50-ih letih, nisem nikogar ogrozil, mene pa so ravno vozniški debili ogoržali tako na motorju, kot v osebnem avtomobilu, edino v kamionu ne. Na žalost s kamionom nisem naredil veliko km, z vsemi drugimi prevoznimi sredstvi pa veliko več, kot jih boš ti. Da sem še živ, se lahko zahvalim samo svojemu znanju in obvladanju vozil v ali na katrih sem bil.
Delo krepa človeka

UganiKdo ::

Pred leti je nemški ADAC skupaj z državnimi organi, ki skrbijo za varnost prometna v tej državi, opravil ravno to študijo - obnašanje voznikov pri oviranju prometnega toka in za čuda so prišli do skoraj enakih, oziroma še bolj nevarnih ugotovitev


Vir? Ker francoska agencija za varnost v prometu je pred leti skupaj s strokovnjaki iz 17 evropskih drzav na podlagi 10 letnega spremljanja prometa naredila studijoki kaze da hitrost kolone ne vpliva na stevilo nevarnih prehitevanj.

Zate to, da vozik vozi nekaj kilometrov daleč pod omejitvijo in s tem dela za seboj kolono, ni nič hudega
prosim za citat ker lagat res ni lepo.

Ni ti pomembno, da je toliko pijančkov in zadrogirancev na cestah, skratka vsakodnevne kršitve prometnih predpisov, razen hitrosti, te ne motijo.
prosim da me citirad kdaj sem to izjabil, ker si navaden umazan laznjivec.

Nihče od vas šoferskih angelčkov se ne zaveda, da se večina nesreč zgodi v okvirih omejitve hitrosti, le mali procent takih, ki so šli hitreje od omejitve pa še tam je večinoma zraven še alkohol ali droge.
tako kot vecino nesrec povzrocijo trezni. Ali naj sedaj tako podlo kot to delas ti, sklepam da verjames in zagovarjas da je pravilno in varno vozit pijan? Se vec, ce bi bil tako pokvarjen kot ti, bi tukaj zapisal da tako ali tako drugace kot pijan ne znas vozit.

Na žalost s kamionom nisem naredil veliko km, z vsemi drugimi prevoznimi sredstvi pa veliko več, kot jih boš ti.
koliko kilometrov sem prevozil? Ali nimad pojma in spet lazes? Edino prevozno sredstvo s katerim si skoraj zagovo maredil vec km je motor, ker tega pac me vozim. Za avto pojma nimas in pac lazes ker drugega ne znas.

Jaz zase vem da nikoli v zivljenju nisem nikogar ofrozal in sem z svojo voznjo vec kot enemu prepotentnezu tvojega kova resil rit, pa kljub temu ne cutim potrebe da bi delal prometne prekrske, se manj pa to zagovarjam.

Ko bos prevozil dovolj kilometrov in ce imas vsaj malo obcutka za voznjo bos videl da je krsenje prometnih predpisov (tako prehitra kot prepocasna voznja) anomalija, ki rusi sistem. Potem bos mogoce doumel da je najvec kar lahko vsak od nas naredi to, da za brezveze ne krsi pravil in me povecuje kaosa na cesti. Nekateri ste pac nezreli in se na cesi niste sposobni obvladat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

Raptor F16 ::

UganiKdo je izjavil:



Primerno varsnostno razdaljo lahko držiš ne glede na hitrost.



Kot prvo 3/4 vas pojma nima kaj je primerna varnostna. Se kot čreda ovc ki se gužva na meter razdalje med odbijači, pa naj bo to v coni 30, naselju, avtocesti.

In za vzor primer iz švice kjer sitna baba in njen papučar pizdita nad ostalimi za brezveze. Vidi na tem posnetku bi se na razdalji med dvema kamperjema nagužvalo še 5 slovencev in prehitevanje bi bilo onemogočeno, tako pa se da enega po enega na ravnicah lepo prehitevat.

Leva ... Leva ... leva desna ena dva

solatko ::

UganiKdo - Očitno ti je tale izolacija precej zakomplicirala življenje in si postal precej agresiven, ampak mene je trening daljnovzhodnih veščin utrdil, da ne sikam na vsako drugačno mnenje. Za seboj imam okoli 3.000.000 kilometrov in dvomim, da si blizu. 25.-set let, sem preživel za volanom 8 do 12 ur dnevno, v osebnem avtu in se hudiča kar nabere. Dobri dve leti sem se šolal po različnih tečajih v tujini za malo več, kot le vozit po slovenskih kolovozih, zato se na vožnjo in dogajanja v prometu spoznam precej bolje, od večine dnevnih udeležencev v prometu. Tudi reakcije, pričakovanja, predvidevanja,... imam boljše od večine voznikov. Nikoli me ne boš spravil za volan, če se za vožnjo ne počutim sposobnega pa, če je še tako nujna zadeva, so taxi-ji cenejši, kot srenje, ki ga lahko naredi nezbran voznik, poleg vsega pa me vožnja veseli in sprošča, ves čas vožnje sem skoncentriran na delo, ki ga opravljam in dejansko, razen dveh izletov na travo (kdo drug na mojem mestu bi bil verjetno pokojni), nisem imell situacije, pri kateri bi moral zavirat na polno. Vedno imam dovolj veliko varnostno razdaljo, luči imam po dnevi prižgane, ko to še ni bilo zakonsko obvezno (me je že oče naučil, da si veliko bolj viden), varnostni pas sem v vozilih, ki so ga imeli in zraven še vzglavnike uporabljam od kar sem za volanom,.. zato lahko uporabljaš kakršne češ besede, me ne boš užalil, razjezil pa še manj. Imam pogled na promet iz prakse in mi je jasno, da bi moralo najmanj 50%-ov voznikov na dodatna usposabljanja ali vrniti izpit pa se to ne zgodi, če prav najbolj kompleksno človeško opravilo, po zakonu lahko upravljajo popolni idioti in taki, ki vozila sploh ne obvladajo.

Povem ti samo eno zgodbo iz sedemdesetih let, ko smo lahko še brez skrbi pred kaznimi, pridobivali vozniške veščine na neprometnih cestah. Iz Drage pri Mostecu (Agrostroj) je do podutika, čez travnike vodila nasuta makedamska pot (bivša pionirska železnica) in mulci smo tam vozili v glavnem frizirane fičote na čas, ko so bili časi vedno bolj enaki, smo si izmislili novo zadevo. Na tej poti, sta se dva skrila za grmovje in metala malo večje napihnjene žoge za na morje. Če si jo zadel, je to koštalo gajba pira, grmov je bilo veliko, čas se je še vedno meril in kljub hitrosti okoli 80 km/h, nisi vedu od kje bo priletela najprej ena žoga, nato še druga. Poznaš kakšen boljši trerning za nepredvidena presenečenja z roba ceste? Parkiranje z ročno, obrati za 180 ali 360 stopinj so bile veščine, ki smo se jih naučili najprej, ravno tako drsenje skozi ovinke,.... Iz teh treningov je pozneje izšlo kar nekaj najboljših rally voznikov, katrih problem ni bila kvalitata, temveč dober avto - denar.

Jaz nobene stvari ne govorim na pamet, temveč večino iz lastnih izkušenj.
Delo krepa človeka
««
127 / 293
»»