» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
113 / 308
»»

donvito ::

Mato989 je izjavil:

Pri 60tem letu oz. ko greš v penzijo bi morali ljudje še 1x opravljat CPPje in vozniški izpit, kjer bi morala bit komisija ljudi ki bi ocenjevala njihov reakcijski čas v krožiščih, križiščih ipd... ker tam se izvajajo največje neumnosti!

Vožnja pri 61-ih in zdaj mi povej zakaj bi moral še enkrat opravljati CPP oz izpit? Ne mislim se hvalit kot solatko, menim pa, da pri mojih letih vozim kar varno. Nikoli pa ne veš, pa si lahko še ne vem kako previden ...
KLIK
Pa to sem posnel dan ali dva prej, ker je en model v klancu, ker je bila kolona, promet pa dvosmern, enostavno obrnil in seveda manevriral, ni šlo iz prve, na obeh voznih pasovih. Škoda, ker nisem snemal, da bi ga ujel pri tem početju.

PersonaRuda ::

Počasni vozniki vedno večja grožnja
Številke iz Velike Britanije kažejo, da močno raste število poškodovanih in mrtvih v nesrečah, ki jih povzročijo počasni vozniki. Številka sicer ni visoka, je pa rast precej občutna.

http://www.avtomanija.com/default.asp?r...

Raptor F16 ::

PersonaRuda je izjavil:

Počasni vozniki vedno večja grožnja
Številke iz Velike Britanije kažejo, da močno raste število poškodovanih in mrtvih v nesrečah, ki jih povzročijo počasni vozniki. Številka sicer ni visoka, je pa rast precej občutna.

http://www.avtomanija.com/default.asp?r...


Niso grožnja, so pa nepredvidljiva ovira. Kar pa ne pomeni, da niso nevarni. Ravno ta nepredvidljivost je težavna. Saj nimam problema s počasnim voznikom. Nekateri celo nakažejo da je prosto za prehitevanje, se umaknejo ker spremljajo promet. Ampak večina je čoravih in gledajo vse drugo samo ceste ne.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

St235 ::

Kaj tocno je nepredvidljivega pri pocasni voznji?

fikus_ ::

Čisto normalno je, da nekdo oceni, da je prilagojena hitrost razmeram na cesti npr 70km/h, dovoljena pa 90km/h. Če se nabere kolona za njim in to opazi (kar bi načeloma moral, ker je dobro opazovati promet tudi zadaj), naj se na primernem mestu umakne in spusti vozila naprej. V tem primeru je najmanj nevarnosti kot pri kakršnem koli prehitevanju. To je rešitev "problema" vožnje počasnejših vozil.

Sem imel sodelavca, ki je na AC vozil po levem pasu 130 km/h in Seni umikal, četudi so mu blendali, trobili, . . . Tukaj se vprašaš, kdo je večji idiot?! Tisti, ki se gre policaja ali drugi, ki hoče mimo s prekoračeni hitrostjo. Jaz pravim "ljubiteljski" policaj.

St235 ::

Idiota sta oba, je pa bistveno bolj nevaren tisti za njim ce ne drzi ustrezne varnostne razdalje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

matic492 ::

St235 je izjavil:

Kaj tocno je nepredvidljivega pri pocasni voznji?


To, da če je omejitev 90 nimaš kaj vozit 60. Če imaš cliota, ali pa zdaj popularne 3-cilindraše v 2 toni težkem SUV-ju "zato da visoko sediš" pa avto ni zmožen potegnit ven iz ovinka potem ko moraš zabremzat na 40, da te ne vrže iz ovinka, nisem jaz kriv.

Razumem tudi da imaš otroke zadaj pa 2.5 toni v 7-sedežniku, samo potem se umakni, ko vidiš da imaš 12 avtov kolone zadaj.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matic492 ()

AndrejO ::

Glede na to, kakšni "talenti" se vozijo po cestah in tudi po tem forumu, moje naslednje osebno prevozno sredstvo več ne bo avto, temveč Unimog. Za dobro mero bom na njega montiral snežni plug za obrambo pred tistimi, ki ovinka niso zmožni speljati tako, da vsa kolesa ostanejo na njihovem voznem pasu.

Dobro ohranjeni arhivski primerki se dobijo že za 15.000 EUR, kar je bagatela v primerjavi z duševnim mirom, ko sediš više od kateregakoli SUV-a in obdan s karoserijo, ki dobesedno kriči "daj me izsili, če si upaš".

scipascapa ::

Evo zaradi ne ustavljanja pešcem, včeraj smrtna žrtev v Mariboru. Rak rana neustavljanje peščem....3/4 jih gre mimo.

[Michael] ::

Spet posploševanje, nekateri ne ustavijo, drugi pač ustavimo in počakamo.

Pa še nekaj, če si pešec se je dobro zavedati, da si najšibkejši udeleženec v prometu in se je zelo pametno PREPRIČATI, če lahko varno prečkaš cesto, ne glede katera barva je na semaforju.

Ker opažam, da jih precej sploh ne pogleda levo, desno. Ko vidi zeleno na semaforju, hop čez cesto, gleda se po možnosti v telefon.

Raptor F16 ::

AndrejO je izjavil:

Glede na to, kakšni "talenti" se vozijo po cestah in tudi po tem forumu, moje naslednje osebno prevozno sredstvo več ne bo avto, temveč Unimog. Za dobro mero bom na njega montiral snežni plug za obrambo pred tistimi, ki ovinka niso zmožni speljati tako, da vsa kolesa ostanejo na njihovem voznem pasu.

Dobro ohranjeni arhivski primerki se dobijo že za 15.000 EUR, kar je bagatela v primerjavi z duševnim mirom, ko sediš više od kateregakoli SUV-a in obdan s karoserijo, ki dobesedno kriči "daj me izsili, če si upaš".


Pusti unimoga ;)

https://www.truck.man.eu/si/si/tovornja...

Štiriosovinc pa poln keson peska.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Invictus ::

poweroff je izjavil:


Ampak to ne opravičuje kolesarjev. In še enkrat. Tu in tam kakšen avto prevozi rdečo luč. Kolesarji se pa omejitve rdeče luči praktično ne držijo.

Ne vem kje ti živiš, ampak v Ljubljani je povsem normalno, na določenih križiščih, da gredo ob rdeči luči minimalno 3 avti skozi...

Gledam lahko vsakodnevno direktno iz mojega stanovanja... Celo prijavil na policijo... Z znanimi efekti...

Kolesarji so bolj disciplinirani...

[Michael] je izjavil:

Spet posploševanje, nekateri ne ustavijo, drugi pač ustavimo in počakamo.

Pa še nekaj, če si pešec se je dobro zavedati, da si najšibkejši udeleženec v prometu in se je zelo pametno PREPRIČATI, če lahko varno prečkaš cesto, ne glede katera barva je na semaforju.

Ker opažam, da jih precej sploh ne pogleda levo, desno. Ko vidi zeleno na semaforju, hop čez cesto, gleda se po možnosti v telefon.

Saj ko ima pešec zeleno, pomeni da ima avto rdečo. Toliko pa lahko zaupamo v sistem, da nas takrat vozniki ne povozijo. Ali pač ne ?!?!??!
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

EnStot ::

Te dni sem se malce mudil na Solnograškem in se čudil umirjenosti in predvidljivosti prometa v gorski deželici. Po avtocestnem obroču so vsi vozili po desni krepko pod omejitvijo, okoli 100 km/h. Redki levo vozni so potegnili do največ 130 in se hitro vrnili na desno. Pri omejitvah na 100 ali celo 80 so vsi disciplinirano zmanjšali hitrost. Neverjetno!
Po mestu spet vsi 50 in manj, nihče ne izsiljuje v križiščih pri rumeni ali rdeči luči. Res sproščeno, nestresno, še posebej če upoštevaš, da si tujec v mestu. V conah 30 se vsi, ne glede da je cesta ravna in pregledna, vozijo 30.
Edini motilci idilčnega prometa so na avtocesti občasni turisti "sa njemaćkim kolima i balkanskim izgledom" tudi kakšen z LJ registracijo.

Skoraj tako, kot bi se vozil v pravljici ...
In potem na poti domov dobim kretena za ritjo v karavanškem predoru. Omejitev je 80, prometa praktično nobenega in Audić Q7 mi celotnih 8 km vozi tik za ritjo. Če to ne bi bil tunel, bi ustavil in mu prisolil eno vzgojno.

BigWhale ::

solatko je izjavil:

Ni mi jasno, kako nekateri konstantno zagovarjate početja posameznikov, ki vedno kršijo cestno prometne predpise, z oviranjem prometnega toka, ste pa kot sršeni, ko nekdo omeni, da včasih pelje varno, precej preko omejitve pa še vedno vozi v okviru prilagojene hitrosti in ne ogroža s svojim početjem drugih udeležencev v prometu.


Noben ne zagovarja tega. Noben. Tisti, ki vozi pocasneje je kriv pocasne voznje. Nikakor pa ne more biti kriv cesarkoli drugega. Ce ga nisi sposoben prehiteti, potem vozi za njim. Stvar je sila preprosta, ti pa zagovarjas debile, ki bi prehitevali po kavbojsko.

solatko je izjavil:


BigWhale - Pri prehitevanju kolone je dejstvo, da en kreten prehiteva kolono, predvsem zaradi kršenja predpisov drugega kretena, kar se vam ne da dopovedat.

Ne, kolono prehiteva _izkljucno_ zato, ker je kreten. Ce nekdo drug pred njim krsi predpise, ga to nikakor ne odvezuje odgovornosti. Tisti, ki dela kolono je kriv samo tega, da dela kolono. In je popolnoma vseeno a vozi tocno po omejitvi ali pa 10km/h pod omejitvijo. V prvem primeru se ga sploh ne sme prehiteti, v drugem primeru se ga pa lahko prehiti na varen nacin.

solatko je izjavil:

Obnašanje vseh voznikov je v počasni koloni, popolnoma drugačno, kot v koloni, ki vozi na meji omejitve.


To nima nobene veze z obnasanjem tistega, ki gre prehitevati.


solatko je izjavil:


Tebe osebno pa vprašam - držiš vedno varnostno razdaljo 2 ali več sekund, ko se pelješ v taki koloni, tudi nekaj kilometrov daleč? Jaz osebno jo, poleg tega pa nikoli v življenju nisem prehiteval kolone.


Ja, jo. Seveda, zakaj je ne bi? Samo zato, ker nekdo pred mano vozi pocasneje? To bi bilo neumno. Tudi jaz se nisem prehiteval kolone. V bistvu na regionalkah tudi posameznih avtomobilov ne prehitevam, ce ni res varno. Nikoli se mi ne mudi tako zelo, da bi moral prehiteti nekoga, ki vozi malenkost pod omejitvijo.

solatko je izjavil:


In vedno se bo, ob kršitvi zaviranja prometnega toka, našel tudi bedak, ki bo nepravilno prehiteval in občasno bo v takih situacijah, nastradal voznik, ki to kolono srečuje, niti dolžen, niti kriv, zato je potrebno narediti čim več za to, da do takih situacij sploh ne prihaja!


Voznik, na nasprotnem pasu, bo nastradal izkljucno zaradi tistega, ki se je odlocil prehitevati. VEDNO. Je narobe, da se vozi pod omejitvijo in se ne spusca naprej hitrejsih vozil? Vsekakor. Jaz spuscam naprej vsa vozila, ki mi visijo na riti, ne glede na to kako hitro vozim. Na zivce mi gredo, ker s svojo voznjo spravljajo tudi mene v nevarnost.

Ampak, se enkrat, kriv je tisti, ki gre prehitevat. Prehitevani ne nosi nobene krivde za nesreco. Prav nobene. Ze zato, ker ni nobene garancije, da ga oni zadaj ne bi prehiteval, ce bi vozil po omejitvi. Ne ves kaj bi se zgodilo in pripisovati kakrsnokoli krivdo takole na pamet, tistemu, ki je iz kakrsnega koli razloga naredil kolono, je neumno.

Raptor F16 ::

Invictus je izjavil:


Saj ko ima pešec zeleno, pomeni da ima avto rdečo. Toliko pa lahko zaupamo v sistem, da nas takrat vozniki ne povozijo. Ali pač ne ?!?!??!


Ne, v Ljubljani ne morem. Ne vem očitno imate neko čudno sevanje tam okoli ali pa polno luno vsak dan. Sem bil prevečkrat spregledan na prehodih za pešce pa hvalabogu, da vsaj toliko opazujem okoli sebe, da lahko "čorave" voznike pravi čas opazim.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Invictus ::

Saj ostala mesta niso nič boljša. Sploh alkoholni hlapi na Štajerskem čisto oslepijo voznike...

BTW. v Ljubljani največ sranja naredijo avti, ki nimajo ljubljanske tablice ;).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

[Michael] ::

Invictus je izjavil:

Saj ko ima pešec zeleno, pomeni da ima avto rdečo. Toliko pa lahko zaupamo v sistem, da nas takrat vozniki ne povozijo. Ali pač ne ?!?!??!

Res je ampak, če se imaš rad in nočeš umreti na cesti se boš vseeno prepričal, če lahko to storiš varno.

Voznik lahko spregleda semafor, tebe, lahko je napol slep itd.

Kaj te stane, da se prepričaš?
Nič, razen 2 sekundi časa, da pogledaš levo in desno.

Raptor F16 ::

St235 je izjavil:

Kaj tocno je nepredvidljivega pri pocasni voznji?


Zakaj si obrnil stavek tako, kot da je problem počasna vožnja ?

Problem so vozniki, ki niso sposobni slediti in spremljati prometnemu toku, ker so presrani ali pa enostavno zdravstveno ovirani. Imamo v lokalnem okolišu primer 90 letnice ki še vedno vozi fičota, ampak preden ona zapelje v križišče in odvije desno preteče 15 sekund. Pripelje do črte, kjer se skoraj ustavi in nato počasneje od pešca odvija da se cel interval že prej zamenja v križišču. To je sicer res ekstremen primer ampak če bi vsi tako vozili, bi bilo bolj smotrno hoditi peš.


Nepredvidljivo je, da sredi avtoceste naletiš na mamco ki vozi 75 km/h.

Nepredvidljivo je, "počasni" sploh ne gleda okoli seba in na koncu še pospešuje / vijuga ko ga prehitevaš.

Nepredvidljivo je, da ponekod zavira brez razloga, v naselju pa vozi na tempomat.

...

Ne govort, da taki vozniki niso problem samo zato, ker s hitrostjo ne dohajajo večine.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Invictus ::

[Michael] je izjavil:

Invictus je izjavil:

Saj ko ima pešec zeleno, pomeni da ima avto rdečo. Toliko pa lahko zaupamo v sistem, da nas takrat vozniki ne povozijo. Ali pač ne ?!?!??!

Res je ampak, če se imaš rad in nočeš umreti na cesti se boš vseeno prepričal, če lahko to storiš varno.

Voznik lahko spregleda semafor, tebe, lahko je napol slep itd.

Kaj te stane, da se prepričaš?
Nič, razen 2 sekundi časa, da pogledaš levo in desno.

Kaj pa stane voznika, da ne bulji v telefon in gleda okoli sebe?!?!?!

Fak, zdaj bomo morali že pešci paziti na boge voznike. Zadnji čas, da se malo avto norija v Sloveniji umiri...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

[Michael] ::

Invictus je izjavil:


Kaj pa stane voznika, da ne bulji v telefon in gleda okoli sebe?!?!?!


Stane ga ne gledanja na telefon, saj je odvisen/a od telefona.

Ne me narobe razumet, ne zagovarjam nikogar, ki ravna neumno v prometu.

Želim samo povedati, da je pametno biti previden in se prepričati.

Ko pride do nesreče je vseeno kdo je kriv za tistega, ki umre.

Zato je dobro da smo strpni in da napake drugega rešujemo in ne potenciramo.

mirator ::

Invictus je izjavil:


Fak, zdaj bomo morali že pešci paziti na boge voznike.

Ne glede na dano prednost, pazimo predvsem nase. Rutina je tudi v prometu lahko smrtno nevarna.

solatko ::

Invictus - Ko ima pešec zeleno imajo zeleno tudi vsi tisti, ki zavijajo desno in levo v semri pešceve zelene in hitro se zgodi, da voznik bolj pazi vozila, ki vozijo naravnost, kot pa kolesarje in pešce.
Pešci smo tisti, ki se moramo (zaradi lastne varnosti) prepričati, da nas voznik vidi, saj to, da smo imeli prednost, pri svetem Petru nič ne pomaga.
Pešca, kolesarja in motorista voznik ne opazi, če mu pred oči postaviš navaden svinčnik, torej ga ravno tako skrije štanga semaforja ali luči v križišču.
Tisti, ki se celo življenje pazimo pred vozniki, smo še vedno živi in nepoškodovani. Praviloma se pešci obnašajo enako, tudi ko postanejo vozniki ali kolesarji, torej samonezaščitniško.
Ne boš pazil ubogega voznika, temveč sebe in svoje zdravje!

BigWhale - Nikoli ne zagovarjam nobene kršitve, tudi vožnje čez omejitev ne. Dvakrat sem bil na travvniku, zaradi počasne kolone, ki jo je prehiteval nek idiot, kar se nebi zgodilo, če prvi v koloni nebi kršil zakona!
S počasno kolono se ustvarjajo nevarne situacije (kretena, ki bo prehiteval kolono, ne moreš umaknit, ker ne veš, kateri je med tistimi sto in več vozniki zadaj, ki tega ne bo zdržal), počasneta se pa da odstranit, če bi bilo to v interesu policije, pa ni.

Obnašanje voznikov v koloni omejitev +5 je popolnoma drugačno, kot pri omejitev -5. V drugem primeru varnostne razdalje med vozili skoraj ni in vsi so ob sredinski črti, v prvem primeru pa vožnja praviloma poteka normalno, varnostna razdalja in sredina voznega pasu, tisti, ki bi vozili hitreje, pa brez problema prehitijo en ali največ dve vozili, saj je prostora med njimi dovolj.

Kreteni na cesti so in bojo, ne bo pa kretenskih obnašanj ob tekočem prometu na zgornji meji omejitve, že malenkost pod ustvari situacije, v katerih se kreteni počutijo domače.

Potem veš, da sva ena redkih, ki drživa varnostno razdaljo v počasni koloni.

Prilika - situacija dela kršitelje - ob odklenjenem vozilu, boš omogočil priložnostnemu lopovu, da ti spuca notranjost vozila, ob počasni koloni, pa boš sprovociral idiota, da bo šel ubijat udeležence na levem pasu.
A nebi bilo bolj racionalno, pravi čas umaknit voznika, ki dela kolono?
Kretene namreč ne moreš predvidit, to, da se bo pa zgodilo nevarno prehitevanje, pa pri počasni koloni je predvidljivo.
Jaz osebno, v primeru, da mi nekdo prileti v škarje in se nebi mogel umaknit z vozišča, v momentu izberem vozilo na moji levi strani in grem v njega, saj bi imel zaradi njegove nižje hitrosti, več možnosti za preživetje, kot pri trčenju z vozilom, ki prehiteva. Dvakrat do sedaj sem izbral travnik na desni, ker je bilo možno, bo naslednjič tudi tako?

Verjemi, da je počasna vožnja v prekršku (vlečenje kolone) veliko bolj nevarna za ostale udeležence v prometu, kot pa kontrolirana vožnja preko omejitvi hitrosti.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

EnStot ::

solatko je izjavil:

...
Verjemi, da je počasna vožnja v prekršku (vlečenje kolone) veliko bolj nevarna za ostale udeležence v prometu, kot pa kontrolirana vožnja preko omejitvi hitrosti.

Verjemi, da ne! In to dokazuje znanost z uporabo statističnih metod. Ampak tega ti tako ali tako ne bi razumel.

K0l1br1 ::

Kontrolirana vožnja več voznikov na isti cesti prek omejitev hitrosti, ki mislijo, da vozijo kontrolirano, ne obstaja.

predi ::

EnStot je izjavil:

In potem na poti domov dobim kretena za ritjo v karavanškem predoru. Omejitev je 80, prometa praktično nobenega in Audić Q7 mi celotnih 8 km vozi tik za ritjo. Če to ne bi bil tunel, bi ustavil in mu prisolil eno vzgojno.
Jaz sem imel enega takega včeraj za sabo od Velenja do Arje vasi. Pred mano kolona na čelu katere je bil počasnejši voznik, zaradi česar smo vozili malo nad 50 pri omejitvi 90.



Sem dal sliki obeh kamer, da se vidi razlika med primerno in neprimerno razdaljo. Kaj hodi človeku po glavi, ko počne kaj takšnega? In to vseskozi, nekaj kilometrov vožnje.

Zadnjič, ko sem se tu vozil, je bila zgodba povsem enaka, le voznik za menoj je bil drug.

Utk ::

Tvoja razdalja je prevelika, njegova pa prava za 48 na uro. Če bi se začelo prehitevat počasnelo, bi ti zamujal. Zarad takih kot si ti so kolone, ker ne znate prehitet ko je treba, ne samo zarad tistih, ki se vozijo 50.

predi ::

Moja razdalja je dve sekundi, tip za mano pa nima niti pol sekunde.

solatko ::

EnStot - Statistične metode ne upoštevajo vseh vzrokov za prometne nesreče, jih pa v nekaterih pametnejših vsaj testirajo - Nemci so nevarnost oviranja prometnega toka ugotovili že nekaj deset let nazaj in ga več ali manj uspešno odstranjujejo (imajo na cesti, pač, malo več kontrol).
Dokler "znanost" ne bo ugotovila, kako odstranit iz prometa neprilagojene osebke, je moja trditev bolj pravilna, kot tvoja, statistika namreč pokaže tisto, kar hoče naročnik.
Če bo nekdo naročil raziskavo vzrokov in ne samo posledic težkih nesreč, se bo statistični podatek precej spremenil.

Primer - kolona sto vozil, ki vozi občutno pod dovoljeno hitrostjo - 55-ti voznik, se odloči, da gre vse skupaj prepočasi, prehiti cca 10 vozil, potem pa poči - vsi udeleženci nesreče so mrtvi - statističan ugotovitev vzroka - vožnja po napačni strani cestišča, neprilagojena hitrost (počasna kolona v statistiki ni omenjena).

Pravilno bi se poročilo glasilo - nepravilno prehitevanje, občutno počasnejše kolone, je pri čelnem trčenju v nasproti vozeče vozilo,.......
Ko bi se to pojavilo v nekaj poročilih hudih prometnih nesreč, bi se tudi vi posuli s pepelom in dali Solatarju prav.

K0l1br1 - Če bi tvoja trditev držala, bi na slovenskih AC vsak dan sporočali o kar nekaj desetinah mrtvih, saj se najmanj toliko voznikov, vsak dan kontrolirano vozi nad omejitvami, vsak dan, če ne celo vsako uro.

predi - To je to, kar nekatri tu ne zastopijo. Na žalost je enaka situacija že pri 5-10km/h pod omejitvijo.
Delo krepa človeka

Utk ::

predi je izjavil:

Moja razdalja je dve sekundi, tip za mano pa nima niti pol sekunde.

2s pri 50 na uro je 25 metrov, na tolk so tist odsevniki, ti imas pa 3 vmes.

predi ::

Utk je izjavil:

predi je izjavil:

Moja razdalja je dve sekundi, tip za mano pa nima niti pol sekunde.

2s pri 50 na uro je 25 metrov, na tolk so tist odsevniki, ti imas pa 3 vmes.
Še enkrat in zadnjič ti bom povedal. Moja varnostna razdalja na slikah je dve sekundi.

Utk ::

Še enkrat in zadnjič ti bom povedal, ti si glih tolk problem kot tist, ki vodi kolono. Ker drugač se ne bi vozil 20 km za njim. In tisto ni 2s pri 50 _NIKOLI_.

matic492 ::

50 km/h = cca 14 metrov na sekundo, x2 imaš, zaokroženo, 30 metrov.

Če je res razdalja med stebrički 25, imaš predolgo varnostno, ampak to je vseeno, ker imaš preveč avtov spredaj, poznam cesto in itak nimaš šans da kjerkoli prehitiš več kot 2 naenkrat.

Tako da v tem primeru je vredu, če bi bila pa kakšna magistrala kjer je več možnosti za prehitevanje se pa strinjam z @utk "Če bi se začelo prehitevat počasnelo, bi ti zamujal. Zarad takih kot si ti so kolone, ker ne znate prehitet ko je treba, ne samo zarad tistih, ki se vozijo 50."

Samo Od Žalca do Velenja je poseben primer, ker je res vsepovsod razen na 1 točki vmes in potem pri Vinski gori skos polna črta.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Invictus ::

solatko je izjavil:

Invictus - Ko ima pešec zeleno imajo zeleno tudi vsi tisti, ki zavijajo desno in levo v semri pešceve zelene in hitro se zgodi, da voznik bolj pazi vozila, ki vozijo naravnost, kot pa kolesarje in pešce.

Nič bat, jaz že pazim nase. Jih je pa cel kup, ki ne. Odgovornost za take pa nosijo vozniki, sploh če jih povozijo...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

[Michael] ::

2s je minimalna varnostna razdalja.

Lahko je tudi večja.

Če se voziš s prometnim tokom boš enako razdaljo prevozil v določenem času, če imaš minimalno varnostno razdaljo ali pa večjo, pod pogojem, da jo vzdržuješ cel čas in da ne "žagaš".

Za hitrejše voznike je celo bolje, da je varnostna razdalja večja kot 2s, saj imajo več prostora, da se vrnejo nazaj na vozni pas.

Invictus ::

K0l1br1 je izjavil:

Kontrolirana vožnja več voznikov na isti cesti prek omejitev hitrosti, ki mislijo, da vozijo kontrolirano, ne obstaja.

Seveda obstaja. Samo večja varnostna razdalja je med vozili...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

K0l1br1 ::

Invictus je izjavil:

K0l1br1 je izjavil:

Kontrolirana vožnja več voznikov na isti cesti prek omejitev hitrosti, ki mislijo, da vozijo kontrolirano, ne obstaja.

Seveda obstaja. Samo večja varnostna razdalja je med vozili...

Valjda, ker taki vozijo z varnostno razdaljo. Zgoraj je problem dveh+ sekund, tule pa bo solatko in še kakšen teral 120 km/hj in bo varnostna razdalja problem....

roCkY ::

Se marsikdaj bojim za radar. Mi ga bo zaritnik izpulil in vrgel za prvim...
Na 2 sek vozit je marsikdaj nelagodno zaradi tistega zadaj. Če greš na sekundo se pa marsikdaj malček umaknejo. Ampak zakaj hudiča bi si s premajhno varnostno varoval rit?

predi ::

Utk je izjavil:

Še enkrat in zadnjič ti bom povedal, ti si glih tolk problem kot tist, ki vodi kolono. Ker drugač se ne bi vozil 20 km za njim. In tisto ni 2s pri 50 _NIKOLI_.
Na, pa uživaj v štetju sekund, ko zadek vozila pred mano prevozi kakšen marker, ki jih je ob cesti več kot dovolj, pa do takrat, ko ga prevozi moje vozilo.

matic492 ::

Mislim da pozabljate na zelo pomemben faktor - avto sam.

Jaz sem pri starših opazil, cca. 1 leto nazaj sta kupila BMW-ja, serijo 3, dizel, 1.8 ampak skoraj 30% več konjev kot prejšnja Ctiroen Xsara. V Citroenu na Avtocesti ti je avto začel čudno cukat in volan se je tresel pri 140. V BMWju seveda ni problema iti tudi 200. V ovinkih je bolj trd in vodljiv pri višjih hitrostih.

Moj oče je v 40 letih (odkar ma izpit) mogoče 3-5 plačal kazen za prehtiro vožnjo, pa zdaj vozi preko 150-160 na AC in hitreje po magistralah, isto kot mama. Tak avto je OBJEKTIVNO narejen za višje hitrosti nemških avtocest in je isto varen pri 150, kot je clio pri 100. Zato je težko iti nazaj v pogled nekega avta, ki tega več ne zmore. In če je nedko 20 let vozil BMWja, pač ne razume več tega, in znori za takšnim voznikom.

Moj prvi avto je bil BMW, in še zdaj vozim tega. Ima pač zadnji pogon in malo več konjev kot povprečni 3-cilindraš. Tole cesto do Velenja imam naštudirano v nulo, vsak ovinek poznam, vem v kateri prestavi in pri kateri hitrosti je varno iti čez njega v mojem avtu. Večino ovinkov razen pri vinski gori in kamnolomu prevozim z 100-120. In karkoli mislite, trdim da v tem primeru nisem nič bolj nevaren kot tisti, ki ga prevozi z 90, ampak okej, nima veze.

Probajte razumet obe plati, da če je nekdo navajn voziti na, ali malenkost čez omejitev, in mu avto to dopušča ti zmoti ritem. Meni se velikokrat kdo spredaj nalepi z 50 na točno tej cesti. Prehitevat ga ne moreš, ker nisem debil da bi šel čez polno črto. Prehitiš ga lahko samo pred bencinsko logo za AC in potem vmes kratek prostor pri odcepu za dobrno in vinski gori. Jaz imam svoj ritem, in ko moram vozit tukaj 50 mi je absolutno muka, preveč bremzam, v ovinkih kjer vozim 110 mi človek zabremza na 40 in ne pričakujem tega. To je problem, da meni postane dolgcajt in začnem šnofat po radiju, šaltat muziko, jo nabijat, ker ne slišim več motorja, ne čutim gum, spremeni se dinamika vožnje.

Jaz sebe drugače smatram za mirnega voznika, in čeprav priznam, bi v tem primeru se nalepil "na rit" tistemu spredaj, verjetno z malo večjo varnostno, kot jo ima ta zadaj na sliki iz kamere, vseeno nimaš kaj prehitevat, če veš da je cesta nevarna. Pač potrpiš do vinske gore, kjer ga lahko prehitiš VARNO.

Strpnost in razumevanje je najbolj pomembna, ne pa da iščemo statističnega krivca. Tisti, ki vozi 50 je prepričan v svoje prav, jaz sem prepričan v svoje prav in vsi ostali tudi.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matic492 ()

Utk ::

predi je izjavil:

Utk je izjavil:

Še enkrat in zadnjič ti bom povedal, ti si glih tolk problem kot tist, ki vodi kolono. Ker drugač se ne bi vozil 20 km za njim. In tisto ni 2s pri 50 _NIKOLI_.
Na, pa uživaj v štetju sekund, ko zadek vozila pred mano prevozi kakšen marker, ki jih je ob cesti več kot dovolj, pa do takrat, ko ga prevozi moje vozilo.

Kot sem ocenil že po sliki, slabe 4 sekunde imaš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Utk ::

Ja, jaz sem problem, ki sem se vozil po skoraj celi Evropi, brez nesreče in kazni, in se povsod prilagodil lokalcem, ker to je najbolj varno. Ne pa tisti, ki se vozijo 20 km 50, in tisti za njim, ki ga ne uspejo prehitet ali ga pa spomnit naj se umakne.

IL_DIAVOLO ::

Vožnja cez rdeco ni sporna, ce zavijas desno. Ze itak se pogovarjajo, da naj bi ukinli rdeco luč pri takem kriziscu, ko je pas za zavijanje desno locen.

predi ::

Utk je izjavil:

predi je izjavil:

Utk je izjavil:

Še enkrat in zadnjič ti bom povedal, ti si glih tolk problem kot tist, ki vodi kolono. Ker drugač se ne bi vozil 20 km za njim. In tisto ni 2s pri 50 _NIKOLI_.
Na, pa uživaj v štetju sekund, ko zadek vozila pred mano prevozi kakšen marker, ki jih je ob cesti več kot dovolj, pa do takrat, ko ga prevozi moje vozilo.

Kot sem ocenil že po sliki, slabe 4 sekunde imaš.
Hehe. 21, 22, pa bo šlo.

Raptor F16 ::

Utk je izjavil:

Ja, jaz sem problem, ki sem se vozil po skoraj celi Evropi, brez nesreče in kazni, in se povsod prilagodil lokalcem, ker to je najbolj varno. Ne pa tisti, ki se vozijo 20 km 50, in tisti za njim, ki ga ne uspejo prehitet ali ga pa spomnit naj se umakne.


Ne deluješ ravno prilagodljiv.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Utk ::

predi je izjavil:

Utk je izjavil:

predi je izjavil:

Utk je izjavil:

Še enkrat in zadnjič ti bom povedal, ti si glih tolk problem kot tist, ki vodi kolono. Ker drugač se ne bi vozil 20 km za njim. In tisto ni 2s pri 50 _NIKOLI_.
Na, pa uživaj v štetju sekund, ko zadek vozila pred mano prevozi kakšen marker, ki jih je ob cesti več kot dovolj, pa do takrat, ko ga prevozi moje vozilo.

Kot sem ocenil že po sliki, slabe 4 sekunde imaš.
Hehe. 21, 22, pa bo šlo.

Nekateri ste očitno bolj počasni, na več nivojih. Prav da se taki vozite 50.

WizzardOfOZ ::

Utk je izjavil:

predi je izjavil:

Moja razdalja je dve sekundi, tip za mano pa nima niti pol sekunde.

2s pri 50 na uro je 25 metrov, na tolk so tist odsevniki, ti imas pa 3 vmes.


Če dobro pogledaš, mogoče enega - glej te na desni strani, ne na levi, ker so na levi postavljeni v ovinku in so bolj na gosto (8m). In njegova razdalja je res okoli 25 metrov, kar je pravilno.

Invictus ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Vožnja cez rdeco ni sporna, ce zavijas desno. Ze itak se pogovarjajo, da naj bi ukinli rdeco luč pri takem kriziscu, ko je pas za zavijanje desno locen.

To skoraj pomeni uzakonitev vožnje po kolesarjih in pešcih...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

AndrejO ::

Raptor F16 je izjavil:

AndrejO je izjavil:

Glede na to, kakšni "talenti" se vozijo po cestah in tudi po tem forumu, moje naslednje osebno prevozno sredstvo več ne bo avto, temveč Unimog. Za dobro mero bom na njega montiral snežni plug za obrambo pred tistimi, ki ovinka niso zmožni speljati tako, da vsa kolesa ostanejo na njihovem voznem pasu.

Dobro ohranjeni arhivski primerki se dobijo že za 15.000 EUR, kar je bagatela v primerjavi z duševnim mirom, ko sediš više od kateregakoli SUV-a in obdan s karoserijo, ki dobesedno kriči "daj me izsili, če si upaš".


Pusti unimoga ;)

https://www.truck.man.eu/si/si/tovornja...

Štiriosovinc pa poln keson peska.

Ne bo šlo. Kot prvo je odločno preveč drag, kot drugo pred hišo nimam dovolj širokega dovoza za parkiranje.

Plug je bil res bolj šala, Unimog pa ne ...

Utk ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Utk je izjavil:

predi je izjavil:

Moja razdalja je dve sekundi, tip za mano pa nima niti pol sekunde.

2s pri 50 na uro je 25 metrov, na tolk so tist odsevniki, ti imas pa 3 vmes.


Če dobro pogledaš, mogoče enega - glej te na desni strani, ne na levi, ker so na levi postavljeni v ovinku in so bolj na gosto (8m). In njegova razdalja je res okoli 25 metrov, kar je pravilno.

Poglej si filmček, slabe 4 sekunde ima. Na sliki je pa na sredini med količki, do svojga avta ima vsaj 2 razdalji.

PersonaRuda ::

Utk je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Utk je izjavil:

predi je izjavil:

Moja razdalja je dve sekundi, tip za mano pa nima niti pol sekunde.

2s pri 50 na uro je 25 metrov, na tolk so tist odsevniki, ti imas pa 3 vmes.


Če dobro pogledaš, mogoče enega - glej te na desni strani, ne na levi, ker so na levi postavljeni v ovinku in so bolj na gosto (8m). In njegova razdalja je res okoli 25 metrov, kar je pravilno.

Poglej si filmček, slabe 4 sekunde ima. Na sliki je pa na sredini med količki, do svojga avta ima vsaj 2 razdalji.

Po zakonu je vsaj 2 sekundi. in boljše je imeti za 1 sekundo večjo varnostno (+3 sekunde), če vidiš, da je kolona, kot 1 sekundo premalo. V takem primeru, če bi se jaz vozil za njim in dokler nebi prišel, da bi bila samo dva avta pred mano (tisti prvi polž in še en normalen za njim), nebi prehiteval, niti se nebi lepil onemu drugemu na rit.

In ja, polži (omejtiev 90 km/h oni pa vozijo 50-60 km/h) so problem na cesti, ker se jih mora prehitevat. Za take voznike bi bilo potrebno narediti vzporedno polžjo cesto, pa naj tam cijazijo, če se niso zmožni voziti le do 10 km/h manj od omejitve. Jaz toleriram do 10 km/h manj od omejitve, če vozi sprednji več kot 10 km/h manj, ga grem prehitevat ob prvi priložnosti. Tudi po centru MB sem že prehiteval polže, ki so se vozili 30-35 km/h na omejitvi 50 km/h. V zadnjih 10 letih je bilo okoli 10 takih primerov. Nisem pa nikoli šel na nož oz. v škarje prehitevat zaradi takih.
««
113 / 308
»»