» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
106 / 291
»»

mirator ::

Zakon pravi takole:
38. člen

(vožnja z vozilom po smernem vozišču z dvema ali več označenimi pasovi)

(1) Na smernem vozišču z dvema ali več označenimi prometnimi pasovi mora voznik voziti po sredini prometnega pasu.

(2) Na smernem vozišču iz prejšnjega odstavka mora voznik voziti po desnem prometnem pasu. Če ima smerno vozišče tri prometne pasove, je dovoljena vožnja po desnih dveh prometnih pasovih, levi pa je namenjen prehitevanju.

facepalm ::

A nismo ze ugotovili, da se vozilu ni potrebno razvrstiti na pas za pocasna vozila v kolikor sledi prometnemu toku?

St235 ::

mirator je izjavil:

Zakon pravi takole:
38. člen

(vožnja z vozilom po smernem vozišču z dvema ali več označenimi pasovi)

(1) Na smernem vozišču z dvema ali več označenimi prometnimi pasovi mora voznik voziti po sredini prometnega pasu.

(2) Na smernem vozišču iz prejšnjega odstavka mora voznik voziti po desnem prometnem pasu. Če ima smerno vozišče tri prometne pasove, je dovoljena vožnja po desnih dveh prometnih pasovih, levi pa je namenjen prehitevanju.


Glede na to da govorimo o avtocesti pozabljas na 7 odstavek 30. clena

(7) Na avtocesti in hitri cesti z dvema ali več prometnimi pasovi za vožnjo v eno smer morajo motorna vozila voziti po skrajnem desnem prometnem pasu, ki ni zaseden z vozili v koloni.

Jazon je izjavil:

St235 je izjavil:

bf4ed je izjavil:

Ja kaj?
Če so 3 pasovi je desni za počasna vozila, najverjetneje je bil klanec. In so počasi dohitevali šleper. V tej situaciji, ko so 3 pasovi ne rabi skrajno desno vozit.


Ne lazi in preberi zakon preden gres nazaj na cesto.


Hja, dejansko je odvisno od prometnega znaka na začetku in tipa ločilne črte.
Če gre za znak 2410, potem ima bf4ed prav.

Če znaka ni in so črte enake med vsemi pasovi, potem ima prav Lakotnik29.

Ampak enakovredne tripasovnice v Sloveniji še ni, tako da ima prav prvi.


Hoces povedat da pocasni pas ni prometni pas? Jao...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

St235 ::

facepalm je izjavil:

A nismo ze ugotovili, da se vozilu ni potrebno razvrstiti na pas za pocasna vozila v kolikor sledi prometnemu toku?


Priblizno tako kot smo ugotovili, da so omejitve hitrosti za super voznike ne veljajo; da so pijani vozniki bilj varni ker v absolutnem stevilu manj nesrec in se 1001 neumnost.

facepalm ::

Here we go again.. ne bom niti ugriznil v bait.

St235 ::

Rofl, odlicna taktika ko zmanjka argumentov.

Jazon ::

St235 je izjavil:


Hoces povedat da pocasni pas ni prometni pas? Jao...


Ne. Pravim, da se trenutno v Sloveniji tretji prometni pas razlikuje od prvih dveh. Ker enakovredne tropasovnice še nimamo.

Prometni pas na AC mora za hitrost 120 ali 130 km/h imeti širino voznega pasu 375cm. Za hitrost 100 ali 100 km/h velja širina 350cm.

Pas za počasna vozila, predstavljen z znakom 2410, ima širino 300cm, kar pa pomeni vozno hitrost 60 ali 70 km/h.
Recimo, da ti dam še toleranzfaktor na širino 325cm, kar pomeni vozno hitrost 80 ali 90 km/h. Ampak samo zato, da ne boš v nadaljevanju opletal s to cifro. Dejansko je tretji pas širine 300cm.

Če se torej po AC svaljkaš s 70 km/h (90 km/h s toleranzfaktorjem specialno zate), potem je tretji pas zate. Zato je ob začetku takega pasu znak in črta do pasu na levi je drugačna.
Če pa si hitrejši, pa ta pas ni zate in se lahko nekaznovano premikaš po srednjem.

Če bi bili vsi trije pasovi enako široki, pa itak - premakneš se na skrajno desnega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Jazon ()

dreta ::

"Talenti" na slovenskem forumu

100+ strani nabijanja in simfanja drugin in povzdigovanje svojih superiornosti.

St235 ::

Jazon je izjavil:

St235 je izjavil:


Hoces povedat da pocasni pas ni prometni pas? Jao...


Ne. Pravim, da se trenutno v Sloveniji tretji prometni pas razlikuje od prvih dveh. Ker enakovredne tropasovnice še nimamo.

Prometni pas na AC mora za hitrost 120 ali 130 km/h imeti širino voznega pasu 375cm. Za hitrost 100 ali 100 km/h velja širina 350cm.

Pas za počasna vozila, predstavljen z znakom 2410, ima širino 300cm, kar pa pomeni vozno hitrost 60 ali 70 km/h.
Recimo, da ti dam še toleranzfaktor na širino 325cm, kar pomeni vozno hitrost 80 ali 90 km/h. Ampak samo zato, da ne boš v nadaljevanju opletal s to cifro. Dejansko je tretji pas širine 300cm.

Če se torej po AC svaljkaš s 70 km/h (90 km/h s toleranzfaktorjem specialno zate), potem je tretji pas zate. Zato je ob začetku takega pasu znak in črta do pasu na levi je drugačna.
Če pa si hitrejši, pa ta pas ni zate in se lahko nekaznovano premikaš po srednjem.

Če bi bili vsi trije pasovi enako široki, pa itak - premakneš se na skrajno desnega.

Aha, ker je pas po specifikacijah ozji to po tvoje pomeni kar omejitev hitrosti? Nov dan nova neumnost.

Jazon ::

Lakotnik29, po mojem je sledeče:
- na tretji (desni) pas, ki ga ureja prometni znak 2410 in loči krajša prekinjena črta (od tiste med prvim in drugim pasov) se premakneš, če voziš s hitrostjo, ki jo prikazuje znak ali nižjo. Če voziš z višjo hitrosjo lahko nekaznovano ostaneš na drugem pasu.
- na tretji (desni) pas, ki ga loči enaka prekinjena črta, kot se nahaja med prvim in drugim pasom, se premakneš, če pred tabo ni vozil.

In ja, obstaja povezava med širino pasu in vozno hitrostjo.

Omejitve si postavljaš ti sam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Jazon ()

predi ::

To smo že obdelali.

2. člen
(pomen izrazov)

1. avtocesta je državna cesta, ki je namenjena daljinskemu prometu motornih vozil in je označena s predpisano prometno signalizacijo, njen sestavni del so tudi priključki nanjo in servisne prometne površine;

45. odstavni pas je del vozišča, ki je od prometnega pasu ločen z neprekinjeno črto in je namenjen ustavitvi motornih vozil v sili, pod pogoji, določenimi z zakonom, ki ureja pravila cestnega prometa, pa tudi vožnji motornih vozil;

59. prometni pas je označen ali neoznačen vzdolžni del smernega vozišča, namenjen neovirani vožnji motornih vozil v eni vrsti, pod pogoji, določenimi z zakonom, ki ureja pravila cestnega prometa, pa tudi kolesarjem, pešcem in drugim udeležencem cestnega prometa, če s prometno signalizacijo ni določeno drugače;

60. prometni pas za počasna vozila je označen prometni pas, namenjen vožnji vozil, ki zaradi počasne vožnje zmanjšujejo pretočnost prometa;

61. pospeševalni in zaviralni pas sta označena prometna pasova, namenjena pospeševanju vozil pri vključevanju na javno cesto oziroma zaviranju pri izključevanju z javne ceste;

Zakon o cestah (Uradni list RS, št. 109/10, 48/12, 36/14 – odl. US, 46/15 in 10/18)


3. člen
(pomen izrazov)

(1) Posamezni izrazi, uporabljeni v tem zakonu, imajo naslednji pomen:

15. »kolona vozil« so tri vozila ali več, ki vozijo eno za drugim po istem prometnem pasu na takšni medsebojni razdalji vozila, da sta hitrost vožnje in ravnanje voznikov v medsebojni odvisnosti;

38.a »smerno vozišče« je vozišče ali njegov vzdolžni del, ki je namenjen vožnji vozil v eni smeri in ima lahko enega, dva ali več prometnih pasov in posebne pasove;

40. »smerno vozišče z označenimi prometnimi pasovi« je vozišče ali njegov vzdolžni del, ki je namenjen vožnji vozil v eni smeri in kjer vodita v eno smer dva ali več prometnih pasov;

(2) Drugi izrazi o vozilih, voznikih, učiteljih vožnje, spremljevalcih, otrocih, mladoletnikih, cestah, delih ali vrstah cest imajo v tem zakonu enak pomen, kot ga določajo predpisi o motornih vozilih, voznikih, postopku o prekršku, javnih cestah, ter prevozih v cestnem prometu in meroslovju.

30. člen
(avtocesta in hitra cesta)

(7) Na avtocesti in hitri cesti z dvema ali več prometnimi pasovi za vožnjo v eno smer morajo motorna vozila voziti po skrajnem desnem prometnem pasu, ki ni zaseden z vozili v koloni.

38. člen
(vožnja z vozilom po smernem vozišču z dvema ali več označenimi pasovi)

(1) Na smernem vozišču z dvema ali več označenimi prometnimi pasovi mora voznik voziti po sredini prometnega pasu.

(2) Na smernem vozišču iz prejšnjega odstavka mora voznik voziti po desnem prometnem pasu. Če ima smerno vozišče tri prometne pasove, je dovoljena vožnja po desnih dveh prometnih pasovih, levi pa je namenjen prehitevanju.

Zakon o pravilih cestnega prometa (Uradni list RS, št. 82/13 – uradno prečiščeno besedilo, 69/17 – popr., 68/16, 54/17, 3/18 – odl. US in 43/19 – ZVoz-1B)

Sicer ni ravno očitno, vendar se da sklepati, da se sedmi odstavek tridesetega člena ZPrCP-ja z besedno zvezo "skrajno desni prometni pas" ne nanaša na pospeševalni in zaviralni prometni pas ter tudi ne na prometni pas za počasna vozila pač pa da slednji sodijo med "posebne pasove" smernega vozišča avtoceste (ali hitre ceste z dvema ali več prometnimi pasovi za vožnjo v eno smer).

mirator ::

Lakotnik ima glede 7. odstavka 30. člena Zakona, seveda prav. Ampak prav ima tudi Jazon. Če je z znakom določeno, da je skrajni desnii pas namenjen počasnem vozilom, potem je to pas za počasna vozila. Ni pa nikomur prepovedano po tem pasu voziti, če mu tako paše. Prepovedano pa je po tem pasu prehitevati vozila na sosednjem levem pasu.

Ker pa že ravno pišem, še dogodek 3 dni nazaj na Mengeški obvoznici proti Kamniku. Med dvema rondojema, se tip, ki je vozil v smeri proti meni, odloči za prehitevanje. Ker pa ni imel dovolj hitrosti, je to prehitevanje kar trajalo in nevarno sva se približevala. In namesto, da bi on zmanjšal hitrost in se umaknil na svoj vozni pas, mi je začel pošiljati svetlobne signale. Dobesedno sem moral ustaviti in skoraj, bi za mano počilo. Tipu pa je tik pred mano le uspelo prehitevanje in se je srečno odpeljal v verjetno nadaljnje ogrožanje udeležencev v prometu.

Jazon ::

Če bi radi pravno podlago mojega pisanja, potem berite tudi drugi odstavek 38.člena.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Jazon ()

St235 ::

Jazon je izjavil:

Če bi radi pravno podlago mojega pisanja, potem berite tudi drugi odstavek 38.člena.

Lex specialis, kjer pozabljas da je dolocilo, ki se nanasa na tocno dolocen tip cestw (avtocesta) nad sploanimi dolocbami.

Če je z znakom določeno, da je skrajni desnii pas namenjen počasnem vozilom, potem je to pas za počasna vozila


Zakon doloca da ta pas morajo uporabljat vozila, ki v danem trenutku ne morejonrazviti dolocene hitrosti. Ti morajo bit tam. In tudi ce bi zeleli prehiteti se pocasnejsega, ne smejo zapustiti tega pasu.

Potem imas pa locen clen ki VSEM zapoveduje uporabo skrajno desnega prostega pasu. In ti lahko ta pas zapuatijo ce dohitijo pocasnejse vozilo, ne smejo pa ga ignorirat ce je prazen.

predi je izjavil:

To smo že obdelali.

2. člen
(pomen izrazov)

1. avtocesta je državna cesta, ki je namenjena daljinskemu prometu motornih vozil in je označena s predpisano prometno signalizacijo, njen sestavni del so tudi priključki nanjo in servisne prometne površine;

45. odstavni pas je del vozišča, ki je od prometnega pasu ločen z neprekinjeno črto in je namenjen ustavitvi motornih vozil v sili, pod pogoji, določenimi z zakonom, ki ureja pravila cestnega prometa, pa tudi vožnji motornih vozil;

59. prometni pas je označen ali neoznačen vzdolžni del smernega vozišča, namenjen neovirani vožnji motornih vozil v eni vrsti, pod pogoji, določenimi z zakonom, ki ureja pravila cestnega prometa, pa tudi kolesarjem, pešcem in drugim udeležencem cestnega prometa, če s prometno signalizacijo ni določeno drugače;

60. prometni pas za počasna vozila je označen prometni pas, namenjen vožnji vozil, ki zaradi počasne vožnje zmanjšujejo pretočnost prometa;

61. pospeševalni in zaviralni pas sta označena prometna pasova, namenjena pospeševanju vozil pri vključevanju na javno cesto oziroma zaviranju pri izključevanju z javne ceste;

Zakon o cestah (Uradni list RS, št. 109/10, 48/12, 36/14 – odl. US, 46/15 in 10/18)


3. člen
(pomen izrazov)

(1) Posamezni izrazi, uporabljeni v tem zakonu, imajo naslednji pomen:

15. »kolona vozil« so tri vozila ali več, ki vozijo eno za drugim po istem prometnem pasu na takšni medsebojni razdalji vozila, da sta hitrost vožnje in ravnanje voznikov v medsebojni odvisnosti;

38.a »smerno vozišče« je vozišče ali njegov vzdolžni del, ki je namenjen vožnji vozil v eni smeri in ima lahko enega, dva ali več prometnih pasov in posebne pasove;

40. »smerno vozišče z označenimi prometnimi pasovi« je vozišče ali njegov vzdolžni del, ki je namenjen vožnji vozil v eni smeri in kjer vodita v eno smer dva ali več prometnih pasov;

(2) Drugi izrazi o vozilih, voznikih, učiteljih vožnje, spremljevalcih, otrocih, mladoletnikih, cestah, delih ali vrstah cest imajo v tem zakonu enak pomen, kot ga določajo predpisi o motornih vozilih, voznikih, postopku o prekršku, javnih cestah, ter prevozih v cestnem prometu in meroslovju.

30. člen
(avtocesta in hitra cesta)

(7) Na avtocesti in hitri cesti z dvema ali več prometnimi pasovi za vožnjo v eno smer morajo motorna vozila voziti po skrajnem desnem prometnem pasu, ki ni zaseden z vozili v koloni.

38. člen
(vožnja z vozilom po smernem vozišču z dvema ali več označenimi pasovi)

(1) Na smernem vozišču z dvema ali več označenimi prometnimi pasovi mora voznik voziti po sredini prometnega pasu.

(2) Na smernem vozišču iz prejšnjega odstavka mora voznik voziti po desnem prometnem pasu. Če ima smerno vozišče tri prometne pasove, je dovoljena vožnja po desnih dveh prometnih pasovih, levi pa je namenjen prehitevanju.

Zakon o pravilih cestnega prometa (Uradni list RS, št. 82/13 – uradno prečiščeno besedilo, 69/17 – popr., 68/16, 54/17, 3/18 – odl. US in 43/19 – ZVoz-1B)

Sicer ni ravno očitno, vendar se da sklepati, da se sedmi odstavek tridesetega člena ZPrCP-ja z besedno zvezo "skrajno desni prometni pas" ne nanaša na pospeševalni in zaviralni prometni pas ter tudi ne na prometni pas za počasna vozila pač pa da slednji sodijo med "posebne pasove" smernega vozišča avtoceste (ali hitre ceste z dvema ali več prometnimi pasovi za vožnjo v eno smer).


Napako v sklepanju delas ker enacis pocasni pas z pospesevalnim in zaviralnim pasov.

Za vsak od teh pasov namer obstajajo locena pravila (lex specialis) ki dolocajo njihovo uporabo. In pri pospesevalnem in zaviralnem pasu so ta pravila taksna, da omejujejo njihovo uporabo za drugo kot izvoz ali vkljucitev. Pri ti. Pasu za pocasna vozila ne obstajajo nikakrsne specificne omejitve, ki bi izkljucevale njegovo uporabo za voznj9 splosen promet in kot tak seveda predstavlja skrajno desni pas na katerem je potrebno vozit vsem voziom (ce je prost).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Jazon ::

St235 je izjavil:

Jazon je izjavil:

Če bi radi pravno podlago mojega pisanja, potem berite tudi drugi odstavek 38.člena.

Lex specialis, kjer pozabljas da je dolocilo, ki se nanasa na tocno dolocen tip cestw (avtocesta) nad sploanimi dolocbami.

Pri ti. Pasu za pocasna vozila ne obstajajo nikakrsne specificne omejitve, ki bi izkljucevale njegovo uporabo za voznj9 splosen promet in kot tak seveda predstavlja skrajno desni pas na katerem je potrebno vozit vsem voziom (ce je prost).


Kontrolno vprašanje:
Ali je prometni znak 2410 nad določilom, ki se nanaša na točno določen tip ceste (avtocesta)?

Specifične omejitve:
- Prometni znak 2410;
- Širina voznega pasu;
- kategorizacija drugega in tretjega pasu.


Daj rajši stisni zobe, in potihem priznaj da so tvoje "specialne" interpretacije predmetne zakonodaje zgrešene.

St235 ::

Se enkrat:
- Prometni znak 2410;
Znak v nicemur ne omejuje uporabe pasu za vozila, ki so sposobna vozit nad dolocebo hitrostjo. Njih se tisti znak popolnoma nic ne tice. Se jih pa tice zakonodaja, ki jim nalaga uporabo skrajno desnega pasu

Širina voznega pasu;
Spet nekaj kar nima nicesar z voznikom vozila. Njega se ticejo prometni predpisi. In na pocasnem pasu ni nikakrsne dodatne omejitve hitrosti. Po tem pasu je popolnoma enaka omejitev kot na vseh ostalih pasovih. Al bos koncnonaproduciral kak dokaz, ki govori drugace?

- kategorizacija drugega in tretjega pasu.
Kateri od niju ni kategoriziran kot del avtoceste in kako je voznik obvescen, da na tem pasu veljajo posebne omejitve hitrosti? Vse kar voznik ve je da mora uporabljati skrajno desni pas ce je ali prost ali pa ni sposoben vozit z minimalno hitroatjo predpisano za ostale pasove na tem odseku.

Daj rajši stisni zobe, in potihem priznaj da so tvoje kategorizacije avtocestnih pasov brezpredmetne in zgrešene.

EnStot ::

Kje se tu vozi NORMALNI voznik ? Po sredini seveda.
Le pokakani osebki s psevdonimom iz otroških stripov se vozijo po desni.
 Počasnele

Počasnele

St235 ::

Kaj tocno ima delo na cesti (ter tvoja splosna nepismenost) s to temo?

Da pa rad nastavljas zadnjico si se pa na tem forumu ze veckrat pohvalil, tako da tvoje mnenje ni ravno kredibilno.

Me pa res zanima kako nesposoben moras bit, da po pasu, kjer morajo vozit bistveno sirsa vozila niste sposobni peljat osebnega vozila.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

predi ::

St235 je izjavil:

Napako v sklepanju delas ker enacis pocasni pas z pospesevalnim in zaviralnim pasov.

Za vsak od teh pasov namer obstajajo locena pravila (lex specialis) ki dolocajo njihovo uporabo. In pri pospesevalnem in zaviralnem pasu so ta pravila taksna, da omejujejo njihovo uporabo za drugo kot izvoz ali vkljucitev. Pri ti. Pasu za pocasna vozila ne obstajajo nikakrsne specificne omejitve, ki bi izkljucevale njegovo uporabo za voznj9 splosen promet in kot tak seveda predstavlja skrajno desni pas na katerem je potrebno vozit vsem voziom (ce je prost).
Namembnosti uporabe pasu za počasna vozila ne moreš oporekati. Če ne gre za enega izmed "posebnih pasov" (ki jih ZPrCP izrecno omenja), čemu ga sploh imamo? Njegov obstoj (in namen) bi bil s tvojo interpretacijo besedila namreč povsem izničen.

St235 ::

predi je izjavil:

St235 je izjavil:

Napako v sklepanju delas ker enacis pocasni pas z pospesevalnim in zaviralnim pasov.

Za vsak od teh pasov namer obstajajo locena pravila (lex specialis) ki dolocajo njihovo uporabo. In pri pospesevalnem in zaviralnem pasu so ta pravila taksna, da omejujejo njihovo uporabo za drugo kot izvoz ali vkljucitev. Pri ti. Pasu za pocasna vozila ne obstajajo nikakrsne specificne omejitve, ki bi izkljucevale njegovo uporabo za voznj9 splosen promet in kot tak seveda predstavlja skrajno desni pas na katerem je potrebno vozit vsem voziom (ce je prost).
Namembnosti uporabe pasu za počasna vozila ne moreš oporekati. Če ne gre za enega izmed "posebnih pasov" (ki jih ZPrCP izrecno omenja), čemu ga sploh imamo? Njegov obstoj (in namen) bi bil s tvojo interpretacijo besedila namreč povsem izničen.


Kako tocno je iznicen?

Tisti pas ima jasen namen - na njega MORAJO vsa vozila, ki ne dosegajo minimalne predpisane hitrosti na danem odseku. Tako se ne more zgodit da se ti v tak klanec prehitevajo kamioni pri 40 km/h. Tisto pas veleva počasnejšim da se umaknejo, da s svojo voznjo ne ovirajo prometnega toka. Popolno nicesar pa tista tabla ne veleva voznikom, ki lahko razvijejo normalne hitrosti.

Ostala vozila pa odvisno od okoliščin ta pas uporabljajo v skladu s prometnimi predpisi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

predi ::

St235 je izjavil:

predi je izjavil:

St235 je izjavil:

Napako v sklepanju delas ker enacis pocasni pas z pospesevalnim in zaviralnim pasov.

Za vsak od teh pasov namer obstajajo locena pravila (lex specialis) ki dolocajo njihovo uporabo. In pri pospesevalnem in zaviralnem pasu so ta pravila taksna, da omejujejo njihovo uporabo za drugo kot izvoz ali vkljucitev. Pri ti. Pasu za pocasna vozila ne obstajajo nikakrsne specificne omejitve, ki bi izkljucevale njegovo uporabo za voznj9 splosen promet in kot tak seveda predstavlja skrajno desni pas na katerem je potrebno vozit vsem voziom (ce je prost).
Namembnosti uporabe pasu za počasna vozila ne moreš oporekati. Če ne gre za enega izmed "posebnih pasov" (ki jih ZPrCP izrecno omenja), čemu ga sploh imamo? Njegov obstoj (in namen) bi bil s tvojo interpretacijo besedila namreč povsem izničen.


Kako tocno je iznicen?

Tisti pas ima jasen namen - na njega MORAJO vsa vozila, ki ne dosegajo minimalne predpisane hitrosti na danem odseku. Tako se ne more zgodit da se ti v tak klanec prehitevajo kamioni pri 40 km/h.

Ostala vozila pa odvisno od okoliščin ta pas uporabljajo v skladu s prometnimi predpisi.
Ker morajo po tvojem nanj brezpogojno (razen če je zaseden s kolono vozil) vsa vozila, ne samo tista, ki zmanjšujejo pretok vozil.

Jazon ::

St235 je izjavil:

Se enkrat:
- Prometni znak 2410;
Znak v nicemur ne omejuje uporabe pasu za vozila, ki so sposobna vozit nad dolocebo hitrostjo. Njih se tisti znak popolnoma nic ne tice. Se jih pa tice zakonodaja, ki jim nalaga uporabo skrajno desnega pasu

Širina voznega pasu;
Spet nekaj kar nima nicesar z voznikom vozila. Njega se ticejo prometni predpisi. In na pocasnem pasu ni nikakrsne dodatne omejitve hitrosti. Po tem pasu je popolnoma enaka omejitev kot na vseh ostalih pasovih. Al bos koncnonaproduciral kak dokaz, ki govori drugace?

- kategorizacija drugega in tretjega pasu.
Kateri od niju ni kategoriziran kot del avtoceste in kako je voznik obvescen, da na tem pasu veljajo posebne omejitve hitrosti? Vse kar voznik ve je da mora uporabljati skrajno desni pas ce je ali prost ali pa ni sposoben vozit z minimalno hitroatjo predpisano za ostale pasove na tem odseku.

Daj rajši stisni zobe, in potihem priznaj da so tvoje kategorizacije avtocestnih pasov brezpredmetne in zgrešene.


Tvoje tolmačenje ZVCP je zgrešeno.
Preberi si še:
Pravilnik o prometni signalizaciji in prometni opremi na cestah.
Pravilnik o projektiranju cest.

In na tem mestu se jaz poslavljam iz te teme...

St235 ::

@Perci: Zato ker se morajo po njemu kadar je prazen voziti tudi druga (hitrejsa) vozila, je po tvoji logiki iznicen njegov pomen?

Situacija kjer po srednjem pasu nekdo vozi 100km/h, prehiteva pa ga nekdo z 105 km/h in pri tem nastaja kolona (pri cemer je pocasni pas prazen) pa je po tvoje pravilna in logicna? Ter seveda v skladu z namenom pocasnega pasu?

Jazon je izjavil:

St235 je izjavil:

Se enkrat:
- Prometni znak 2410;
Znak v nicemur ne omejuje uporabe pasu za vozila, ki so sposobna vozit nad dolocebo hitrostjo. Njih se tisti znak popolnoma nic ne tice. Se jih pa tice zakonodaja, ki jim nalaga uporabo skrajno desnega pasu

Širina voznega pasu;
Spet nekaj kar nima nicesar z voznikom vozila. Njega se ticejo prometni predpisi. In na pocasnem pasu ni nikakrsne dodatne omejitve hitrosti. Po tem pasu je popolnoma enaka omejitev kot na vseh ostalih pasovih. Al bos koncnonaproduciral kak dokaz, ki govori drugace?

- kategorizacija drugega in tretjega pasu.
Kateri od niju ni kategoriziran kot del avtoceste in kako je voznik obvescen, da na tem pasu veljajo posebne omejitve hitrosti? Vse kar voznik ve je da mora uporabljati skrajno desni pas ce je ali prost ali pa ni sposoben vozit z minimalno hitroatjo predpisano za ostale pasove na tem odseku.

Daj rajši stisni zobe, in potihem priznaj da so tvoje kategorizacije avtocestnih pasov brezpredmetne in zgrešene.


Tvoje tolmačenje ZVCP je zgrešeno.
Preberi si še:
Pravilnik o prometni signalizaciji in prometni opremi na cestah.
Pravilnik o projektiranju cest.

In na tem mestu se jaz poslavljam iz te teme...

Kot vsi otroci ki niso sposobni zagovarjat svojih stalisc in uzaljeno odcepetajo. Se 1001 - pravilnik o projektiranju cest nima nicear s prometni predpisi. Vsaj ne nicesar kar bi bilo relavantno za voznika na cesti. Pravilnik o prometni signalizaciji pa v nicemer ne omejuje hitrejsih vozil pri uporabi pocasnega pasu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Jazon ::

Ni to Lakotnik29. Ne da se mi ukvarjat z nekom, ki kot nek id*ot, 1001x lajna svojo zgrešeno logiko. Navedel sem ti, kdaj se moraš umakniti na desni pas in kdaj se ti ni treba. Za pregovarjanje pa nimam časa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Jazon ()

predi ::

St235 je izjavil:

@predi: Zato ker se morajo po njemu kadar je prazen voziti tudi druga (hitrejsa) vozila, je po tvoji logiki iznicen njegov pomen?

Situacija kjer po srednjem pasu nekdo vozi 100km/h, prehiteva pa ga nekdo z 105 km/h in pri tem nastaja kolona (pri cemer je pocasni pas prazen) pa je po tvoje pravilna in logicna? Ter seveda v skladu z namenom pocasnega pasu?
Da, ker pas ni več namenjen specifičnim vozilom če morajo nanj vsa. Čemu ga umestiti na cestišče, če obstaja cenejša nedvoumna alternativa, ki zahteva manjšo investicijo in praktično enako prometno signalizacijo (prepoved prehitevanja, prepoved prometa za razred vozil, spodnja omejitev hitrosti na specifičnem pasu)? Gre torej za birokratski lapsus, ki davkoplačevalce stane več po nepotrebnem? Ne, jaz sem mnenja, da gre za napako v tvoji interpretaciji besedila, ki sem ga prilepil prej. S tem ni nič narobe. Pač imam zdaj dve pravni mnenji, namesto enega (sem nekaj časa nazaj dodatno preveril tudi drugje).

Te (ponovne) debate sploh ne bi bilo, v kolikor bi bila zakonodaja jasneje zapisana. Da ni, je verjetno posledica zgodovine teh predpisov. Pred vstopom v EU smo imeli manj (en?) zakonov za to področje, potem pa so jih razdelili na to kar imamo danes. Zato je toliko "osirotelih" definicij vsepovsod pa tudi napak pri noveliranju (kot je recimo tista od zadnjič "avtocestni priključek = križišče med avtocesto in cesto nižje kategorije", potem pa prepoved prehitevanja in menjave pasu na križišču brez izjeme za avtocesto). Tako pač imamo.

St235 ::

Jazon je izjavil:

Ni to Lakotnik29. Ne da se mi ukvarjat z nekom, ki kot nek id*ot, 1001x lajna svojo zgrešeno logiko. Navedel sem ti, kdaj se moraš umakniti na desni pas in kdaj se ti ni treba. Za pregovarjanje pa nimam časa.


In bog je spregovoril, dvom v njegovo zgrešeno matro pa seveda ni dovoljen, kaj šele da bi utemeljil zakaj naj bi po njegovo specifikacija enega od prometnih pasov na avtocesti kakorkoli vplivala na prometne predpise. To, da tebe moti da so črte različno narisane bore malo pomeni.

St235 ::

predi je izjavil:

St235 je izjavil:

@predi: Zato ker se morajo po njemu kadar je prazen voziti tudi druga (hitrejsa) vozila, je po tvoji logiki iznicen njegov pomen?

Situacija kjer po srednjem pasu nekdo vozi 100km/h, prehiteva pa ga nekdo z 105 km/h in pri tem nastaja kolona (pri cemer je pocasni pas prazen) pa je po tvoje pravilna in logicna? Ter seveda v skladu z namenom pocasnega pasu?
Da, ker pas ni več namenjen specifičnim vozilom če morajo nanj vsa. Čemu ga umestiti na cestišče, če obstaja cenejša nedvoumna alternativa, ki zahteva manjšo investicijo in praktično enako prometno signalizacijo (prepoved prehitevanja, prepoved prometa za razred vozil, spodnja omejitev hitrosti na specifičnem pasu)? Gre torej za birokratski lapsus, ki davkoplačevalce stane več po nepotrebnem? Ne, jaz sem mnenja, da gre za napako v tvoji interpretaciji besedila, ki sem ga prilepil prej. S tem ni nič narobe. Pač imam zdaj dve pravni mnenji, namesto enega (sem nekaj časa nazaj dodatno preveril tudi drugje).

Te (ponovne) debate sploh ne bi bilo, v kolikor bi bila zakonodaja jasneje zapisana. Da ni, je verjetno posledica zgodovine teh predpisov. Pred vstopom v EU smo imeli manj (en?) zakonov za to področje, potem pa so jih razdelili na to kar imamo danes. Zato je toliko "osirotelih" definicij vsepovsod pa tudi napak pri noveliranju (kot je recimo tista od zadnjič "avtocestni priključek = križišče med avtocesto in cesto nižje kategorije", potem pa prepoved prehitevanja in menjave pasu na križišču brez izjeme za avtocesto). Tako pač imamo.


In potem pač imamo situacijo, kjer ostane prazen pas in nepotrebna kolona. Češnja na smetani pa so idioti, ki potem letijo mimo po desni.

Vse naštete rešitve zgolj pomenijo to, da zamenjaš eno tablo za drugo. Namen in strošek ostane enak. Tako, da ne vem kje točno ti vidiš birokratski lapsus in kako točno nas uporaba obstoječih tabel stane kaj več od prometne ureditve, ki bi jo lahko uporabili za enak namen. Bi pa postavili posebej tablo za minimalno hitrost na sredinskem pasu in tablo za prepovedano prehitevanje kamioniv.

In potem vi se seveda našlo kreteni, ki bi vozili po sredinskem pasu, češ da vozijo več od minimalne hitrosti in kamioni, ki bi trdili da lahko ostanejo na sredini, ker samo vozijo mimo in v skladu z 38. členom, ki je bil tudi v tej temi citiran lahko ostanejo na katerem koli voznem pasu. V bistvu ta tabla vse to zelo elegantno reši, samo če se človek hoče delat neumnega in ovirat promet se vedno lahko zgovarja na različne interpretacije.

Da, ker pas ni več namenjen specifičnim vozilom če morajo nanj vsa.

BTW, od kje zmota, da je pas namenjen samo specifičnim vozilom? Jaz namreč nikjer ne zasledim, da bi bila uporaba tega pasu dovoljena samo specifičnim vozilom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

predi ::

St235 je izjavil:

predi je izjavil:

St235 je izjavil:

@predi: Zato ker se morajo po njemu kadar je prazen voziti tudi druga (hitrejsa) vozila, je po tvoji logiki iznicen njegov pomen?

Situacija kjer po srednjem pasu nekdo vozi 100km/h, prehiteva pa ga nekdo z 105 km/h in pri tem nastaja kolona (pri cemer je pocasni pas prazen) pa je po tvoje pravilna in logicna? Ter seveda v skladu z namenom pocasnega pasu?
Da, ker pas ni več namenjen specifičnim vozilom če morajo nanj vsa. Čemu ga umestiti na cestišče, če obstaja cenejša nedvoumna alternativa, ki zahteva manjšo investicijo in praktično enako prometno signalizacijo (prepoved prehitevanja, prepoved prometa za razred vozil, spodnja omejitev hitrosti na specifičnem pasu)? Gre torej za birokratski lapsus, ki davkoplačevalce stane več po nepotrebnem? Ne, jaz sem mnenja, da gre za napako v tvoji interpretaciji besedila, ki sem ga prilepil prej. S tem ni nič narobe. Pač imam zdaj dve pravni mnenji, namesto enega (sem nekaj časa nazaj dodatno preveril tudi drugje).

Te (ponovne) debate sploh ne bi bilo, v kolikor bi bila zakonodaja jasneje zapisana. Da ni, je verjetno posledica zgodovine teh predpisov. Pred vstopom v EU smo imeli manj (en?) zakonov za to področje, potem pa so jih razdelili na to kar imamo danes. Zato je toliko "osirotelih" definicij vsepovsod pa tudi napak pri noveliranju (kot je recimo tista od zadnjič "avtocestni priključek = križišče med avtocesto in cesto nižje kategorije", potem pa prepoved prehitevanja in menjave pasu na križišču brez izjeme za avtocesto). Tako pač imamo.


In potem pač imamo situacijo, kjer ostane prazen pas in nepotrebna kolona.
Se strinjam, ampak to je trenutno stvar vozniške kulture, ne predpisov.

St235 je izjavil:

Češnja na smetani pa so idioti, ki potem letijo mimo po desni.
Se strinjam.

St235 je izjavil:

Vse naštete rešitve zgolj pomenijo to, da zamenjaš eno tablo za drugo. Namen in strošek ostane enak. Tako, da ne vem kje točno ti vidiš birokratski lapsus in kako točno nas uporaba obstoječih tabel stane kaj več od prometne ureditve, ki bi jo lahko uporabili za enak namen. Bi pa postavili posebej tablo za minimalno hitrost na sredinskem pasu in tablo za prepovedano prehitevanje kamioniv.
Črte, ki ločujejo vozni pas in pas za počasna vozila so gostejše, prepoved prehitevanja za tovorna vozila je načeloma že pred vsakim klancem, nadomestna tabla bi lahko bila manjša... Definitivno pa se bi izboljšala pretočnost, kar je tudi povezano s stroški.

St235 je izjavil:

In potem vi se seveda našlo kreteni, ki bi vozili po sredinskem pasu, češ da vozijo več od minimalne hitrosti in kamioni, ki bi trdili da lahko ostanejo na sredini, ker samo vozijo mimo in v skladu z 38. členom, ki je bil tudi v tej temi citiran lahko ostanejo na katerem koli voznem pasu. V bistvu ta tabla vse to zelo elegantno reši, samo če se človek hoče delat neumnega in ovirat promet se vedno lahko zgovarja na različne interpretacije.
Po moje pa bi bilo vsem jasno, da morajo voziti skrajno desno, če se smerno vozišče zgolj razširi na več prometnih pasov (ki niso v ničemer posebni).

St235 je izjavil:

Da, ker pas ni več namenjen specifičnim vozilom če morajo nanj vsa.

BTW, od kje zmota, da je pas namenjen samo specifičnim vozilom? Jaz namreč nikjer ne zasledim, da bi bila uporaba tega pasu dovoljena samo specifičnim vozilom.
Ne "dovoljen". Namenjen, kakor sledi iz definicije pasu za počasna vozila v ZCes-1.

Malajlo ::

Tole s tremi pasovi bi morali rešiti tako, kot je pri Celju. Skrajni desni pas se nadaljuje, tretji levi pa se pojavi in potem (sicer v ograjo) preneha.
Ne rabiš niti znaka, ker tisti mečkač na prehitevalnem ne bo (arghhhh, menda) zapeljal na levo, ko bo zagledal novo priložnost srati po cesti.

MrStein ::

predi je izjavil:


Te (ponovne) debate sploh ne bi bilo, v kolikor bi bila zakonodaja jasneje zapisana. Da ni, je verjetno posledica zgodovine teh predpisov. Pred vstopom v EU smo imeli manj (en?) zakonov za to področje, potem pa so jih razdelili na to kar imamo danes. Zato je toliko "osirotelih" definicij vsepovsod pa tudi napak pri noveliranju (kot je recimo tista od zadnjič "avtocestni priključek = križišče med avtocesto in cesto nižje kategorije", potem pa prepoved prehitevanja in menjave pasu na križišču brez izjeme za avtocesto). Tako pač imamo.

Zakaj bi rabili izjemo prehitevanja za avtocesto?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

St235 ::

Ne "dovoljen". Namenjen, kakor sledi iz definicije pasu za počasna vozila v ZCes-1.

Perci, z vidika prometnih predpisov je relevanten predvsem zakon o pravilih cestnega prometa in pravilnik o signalizaciji.

Fakti bruti so, da zakon (pravinik) jasno veleva, da "počasna" vozila morajo uporabljat ta pas (famozni večkrat omenjeni znak), na noben način pa ne posega v ostala vozila in jim uporabo pasu kakorkoli omejuje. Posledično je v veljavi 30. člen, ki jasno nalaga, da morajo vsa vozila uporabljat skrajno desni pas, če je prost.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

predi ::

MrStein je izjavil:

predi je izjavil:


Te (ponovne) debate sploh ne bi bilo, v kolikor bi bila zakonodaja jasneje zapisana. Da ni, je verjetno posledica zgodovine teh predpisov. Pred vstopom v EU smo imeli manj (en?) zakonov za to področje, potem pa so jih razdelili na to kar imamo danes. Zato je toliko "osirotelih" definicij vsepovsod pa tudi napak pri noveliranju (kot je recimo tista od zadnjič "avtocestni priključek = križišče med avtocesto in cesto nižje kategorije", potem pa prepoved prehitevanja in menjave pasu na križišču brez izjeme za avtocesto). Tako pač imamo.

Zakaj bi rabili izjemo prehitevanja za avtocesto?
Tako kot je AVP v odgovoru na to temo (ki sem ga takrat podal) problematiziral 59. člen ZPrCP (menjava pasu na križišču), postane problematičen tudi 52. člen (prepoved prehitevanja na križišču).

predi ::

St235 je izjavil:

Ne "dovoljen". Namenjen, kakor sledi iz definicije pasu za počasna vozila v ZCes-1.

Perci, z vidika prometnih predpisov je relevanten predvsem zakon o pravilih cestnega prometa in pravilnik o signalizaciji.

Fakti bruti so, da zakon (pravinik) jasno veleva, da "počasna" vozila morajo uporabljat ta pas (famozni večkrat omenjeni znak), na noben način pa ne posega v ostala vozila in jim uporabo pasu kakorkoli omejuje. Posledično je v veljavi 30. člen, ki jasno nalaga, da morajo vsa vozila uporabljat skrajno desni pas, če je prost.
Z vidika pomena pojmov je pomemben tudi ZCes-1, kar navede tudi sam ZPrCP. Kako to, da ni nobenega prometnega znaka, ki bi določal kako se uporabljata pospeševalni in zaviralni pas? Ker je to razvidno že iz namena uporabe opisanega v sami definiciji pojma. Tako kot pri pasu za počasna vozila. Gre praktično za dobesedni prepis besedila, če pogledaš podrobneje. "Označen prometni pas". Kako je označen je pa v domeni Pravilnika, kot praviš.

(BTW, perci je nekdo drug)

EnStot ::

Kakšen kup nakladanja, da glava peče!
Razlaga je enostavna; prometni znak (2410) preglasi splošna določila ZPrCP in ZAPOVEDUJE počasnelom vožnjo skrajno desno ter DOVOLJUJE vsem ostalim vožnjo po srednjem pasu, ne glede ali je "počasno" pas prazen ali ne. Veljavnost znaka je omejena z zapisano dolžino.

St235 ::

EnStot je izjavil:

Kakšen kup nakladanja, da glava peče!
Razlaga je enostavna; prometni znak (2410) preglasi splošna določila ZPrCP in ZAPOVEDUJE počasnelom vožnjo skrajno desno ter DOVOLJUJE vsem ostalim vožnjo po srednjem pasu, ne glede ali je "počasno" pas prazen ali ne. Veljavnost znaka je omejena z zapisano dolžino.


ja, če si polpismen in ga rad fašeš od zadaj potem to piše. Vsi ostal vemo, da znak govori samo o tem kdo mora uporabljat pas in popolnoma ničesar o tem, da za ostala vozila prenehajo veljati ostali prometni predpisi.

predi je izjavil:

St235 je izjavil:

Ne "dovoljen". Namenjen, kakor sledi iz definicije pasu za počasna vozila v ZCes-1.

Perci, z vidika prometnih predpisov je relevanten predvsem zakon o pravilih cestnega prometa in pravilnik o signalizaciji.

Fakti bruti so, da zakon (pravinik) jasno veleva, da "počasna" vozila morajo uporabljat ta pas (famozni večkrat omenjeni znak), na noben način pa ne posega v ostala vozila in jim uporabo pasu kakorkoli omejuje. Posledično je v veljavi 30. člen, ki jasno nalaga, da morajo vsa vozila uporabljat skrajno desni pas, če je prost.
Z vidika pomena pojmov je pomemben tudi ZCes-1, kar navede tudi sam ZPrCP. Kako to, da ni nobenega prometnega znaka, ki bi določal kako se uporabljata pospeševalni in zaviralni pas? Ker je to razvidno že iz namena uporabe opisanega v sami definiciji pojma. Tako kot pri pasu za počasna vozila. Gre praktično za dobesedni prepis besedila, če pogledaš podrobneje. "Označen prometni pas". Kako je označen je pa v domeni Pravilnika, kot praviš.

(BTW, perci je nekdo drug)


nepozornost pri imenu, sorry.

Če si opazil tako za pospeševalni kakor zaviralni pas Zakon o pravilih cestnega prometa posebej definira njihovo namembnost (torej ni določena zgolj na podlagi uvodnih definicij tretjega zakona). Če bi bil namen zakonodajalca, da kakorkoli omeji uproabo počasneg pasu za splošen promet bi tako kot za ostala dva pasova zakon (ali pa vsaj pravilnik) to tako ali drugače predpisal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

EnStot ::

St235 je izjavil:

EnStot je izjavil:

Kakšen kup nakladanja, da glava peče!
Razlaga je enostavna; prometni znak (2410) preglasi splošna določila ZPrCP in ZAPOVEDUJE počasnelom vožnjo skrajno desno ter DOVOLJUJE vsem ostalim vožnjo po srednjem pasu, ne glede ali je "počasni" pas prazen ali ne. Veljavnost znaka je omejena z zapisano dolžino.


ja, če si polpismen in ga rad fašeš od zadaj potem to piše. Vsi ostal vemo, da znak govori samo o tem kdo mora uporabljat pas in popolnoma ničesar o tem, da za ostala vozila prenehajo veljati ostali prometni predpisi.

Rad ga fašem od zadaj, a ga še rajši dajem od spredaj, frontalno, NGŽG.;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: EnStot ()

predi ::

St235 je izjavil:

Če si opazil tako za pospeševalni kakor zaviralni pas Zakon o pravilih cestnega prometa posebej definira njihovo namembnost (torej ni določena zgolj na podlagi uvodnih definicij tretjega zakona). Če bi bil namen zakonodajalca, da kakorkoli omeji uproabo počasneg pasu za splošen promet bi tako kot za ostala dva pasova zakon (ali pa vsaj pravilnik) to tako ali drugače predpisal.
Na enak način lahko torej sam trdim, da bi, če bi sedmi odstavek tridesetega člena obsegal tudi pas za počasna vozila, to bilo v njem izrecno navedeno. Preberi še enkrat tudi druge odstavke tega člena. Mislim, da je dokaj očitno, da se skozi celoten člen zakonodajalec sklicuje na pojem 38.a, ki izrecno ločuje med "prometnimi pasovi" in "posebnimi pasovi" (ki jih sicer potem nikjer ne omenja več niti ne pojasni kaj predstavljajo).

St235 ::

tukaj pač zadevo razumeva različno. Jaz izhajam iz stališča, da zakonodajalec načeloma prepove oziroma zahteva kako naj nekdo ravna.

In 7 odstavek meni pove: splošno pravilo na avtocesti je da moraš peljat po skrajno desnem pasu.
Specifična pravila pa potem določajo, da kako se uporablja zaviralni in kako pospeševalni pas. Dodatno specifično pravilo zapove, da počasna vozila morajo na počasni pas.

Ko vozim avto in pridem do odskeka s počasnim pasom. Pogledam vsa specifična pravila in ugotovim, da na noben način ne vplivajo na uporabo mojega osebnega avtomobila. Ergo velja splošno pravilo.

WhiteAngel ::

Zakaj snovalci cest niso enostavno dali tri enako široke pasove? S tem, da bi se jih uvedli tako, da vozni in prehitevalni postaneta desni in srednji pas? Levi se pa odcepi. Ob zaključku se pa levi zlije s srednjim.

Zdaj je pa tako, da se desni odcepi in desni pridruži. Nesigurni vozniki, ki ne menjajo pasu, posledično cincajo po sredinskem pasu. Kamioni gredo desno in potem izsiljujejo na koncu, ker jih cincači nočejo spustiti. Sledi kletje cincača in agresivni umik na levi pas, kjer ga lahko fašejo od zadaj. No, na koncu se ve, kdo je kriv (voznik BMW-ja na levem pasu, ki je šel 200km/h). Ampak vseeno.

mirator ::

Sem enkrat že zapisal, da ima @Lakotnik29 glede Zakona prav. Tako pač piše, je komu všeč ali ne (meni ni). Znak 2410 je znak za izrecne odredbe in ga morajo upoštevati tisti, ki se jih tiče. Res pa je vprašljiva smiselnost 7. odstavka v 30. členu, vsaj dokler naša AC ne dobi v celoti ali vsaj v pretežnem delu 3. smerni pas. Sedaj, po mojem menju, pomeni upoštevanje tega člena, ustvarjanje konfliktnih prometnih situacij.
Res je tudi, da je največja dovoljena hitrost na skrajno desnem smernem vozišču 130 km/h. Pa še eno fronto imamo odprto. Kdo v ima sedaj prednost, ko se tretji smerni pas konča? Po mojih izkušnjah šleper, ker je močnejši (se mi je že parkrat zgodilo, brez žmigavca se zarine vame)
Skratka mislim, da bi glede na našo debato, lahko tudi zakonodajalec odreagiral (če mu seveda ni izpod časti spremljati našega foruma in če ima kaj v glavi)

St235 ::

Pri združevanju več enakovrednih smernih pasov velja pravilo zadrge.

Po drugi strani pa lahko zakonodajalec napiše 1001 zakon, pa je tale forum živ dokaz, kako govedo so ljudje na cesti in da nobena zakonodaja tega ne bo spremenila.

MrStein ::

WhiteAngel je izjavil:

Zakaj snovalci cest niso enostavno dali tri enako široke pasove? ...

Ker so loleki.
Se pa ta način počasi(?) uvaja, je že na več mestih tako.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

MrStein ::

predi je izjavil:

MrStein je izjavil:

predi je izjavil:


Te (ponovne) debate sploh ne bi bilo, v kolikor bi bila zakonodaja jasneje zapisana. Da ni, je verjetno posledica zgodovine teh predpisov. Pred vstopom v EU smo imeli manj (en?) zakonov za to področje, potem pa so jih razdelili na to kar imamo danes. Zato je toliko "osirotelih" definicij vsepovsod pa tudi napak pri noveliranju (kot je recimo tista od zadnjič "avtocestni priključek = križišče med avtocesto in cesto nižje kategorije", potem pa prepoved prehitevanja in menjave pasu na križišču brez izjeme za avtocesto). Tako pač imamo.

Zakaj bi rabili izjemo prehitevanja za avtocesto?
Tako kot je AVP v odgovoru na to temo (ki sem ga takrat podal) problematiziral 59. člen ZPrCP (menjava pasu na križišču), postane problematičen tudi 52. člen (prepoved prehitevanja na križišču).


Misliš tole?

12. na križišču, razen vozilo, ki zavija levo v skladu s 50. členom tega zakona, vozilo, ki vozi po prednostni cesti in vozilo, ki pri zeleni luči vozi preko križišča, na katerem je promet urejen s svetlobnimi prometnimi znaki;

Saj piše, da je prehitevanje po prednostni cesti izjema, torej dovoljena.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

mirator ::

St235 je izjavil:

Pri združevanju več enakovrednih smernih pasov velja pravilo zadrge.

Po drugi strani pa lahko zakonodajalec napiše 1001 zakon, pa je tale forum živ dokaz, kako govedo so ljudje na cesti in da nobena zakonodaja tega ne bo spremenila.

Ne, nismo goveda, smo pa ljudje, ki razmišljamo s svojo glavo. Včasih imamo prav, včasih pač ne. In tudi zakonodaja se spreminja v odvisnosti reagiranja večine.
Prav gotovo je nesmiselno, da se v primeru prazne AC, voziš po voznem pasu z dovoljeno hitrostjo 130 km/h in, ko se nekje pojavi v določenem odseku, še tretji pas, obvezno zaviješ nanj. Ja, po zakonu se moraš, po logiki, ekonomiki, racionalnosti, varnosti in še kaj pa ne.

predi ::

MrStein je izjavil:

predi je izjavil:

MrStein je izjavil:

predi je izjavil:


Te (ponovne) debate sploh ne bi bilo, v kolikor bi bila zakonodaja jasneje zapisana. Da ni, je verjetno posledica zgodovine teh predpisov. Pred vstopom v EU smo imeli manj (en?) zakonov za to področje, potem pa so jih razdelili na to kar imamo danes. Zato je toliko "osirotelih" definicij vsepovsod pa tudi napak pri noveliranju (kot je recimo tista od zadnjič "avtocestni priključek = križišče med avtocesto in cesto nižje kategorije", potem pa prepoved prehitevanja in menjave pasu na križišču brez izjeme za avtocesto). Tako pač imamo.

Zakaj bi rabili izjemo prehitevanja za avtocesto?
Tako kot je AVP v odgovoru na to temo (ki sem ga takrat podal) problematiziral 59. člen ZPrCP (menjava pasu na križišču), postane problematičen tudi 52. člen (prepoved prehitevanja na križišču).


Misliš tole?

12. na križišču, razen vozilo, ki zavija levo v skladu s 50. členom tega zakona, vozilo, ki vozi po prednostni cesti in vozilo, ki pri zeleni luči vozi preko križišča, na katerem je promet urejen s svetlobnimi prometnimi znaki;

Saj piše, da je prehitevanje po prednostni cesti izjema, torej dovoljena.
"Voznik ne sme prehitevati ali začeti prehitevati drugega vozila na križišču, razen vozilo, ki vozi po prednostni cesti." Nja.. Menda.

St235 ::

mirator je izjavil:

St235 je izjavil:

Pri združevanju več enakovrednih smernih pasov velja pravilo zadrge.

Po drugi strani pa lahko zakonodajalec napiše 1001 zakon, pa je tale forum živ dokaz, kako govedo so ljudje na cesti in da nobena zakonodaja tega ne bo spremenila.

Ne, nismo goveda, smo pa ljudje, ki razmišljamo s svojo glavo. Včasih imamo prav, včasih pač ne. In tudi zakonodaja se spreminja v odvisnosti reagiranja večine.
Prav gotovo je nesmiselno, da se v primeru prazne AC, voziš po voznem pasu z dovoljeno hitrostjo 130 km/h in, ko se nekje pojavi v določenem odseku, še tretji pas, obvezno zaviješ nanj. Ja, po zakonu se moraš, po logiki, ekonomiki, racionalnosti, varnosti in še kaj pa ne.


ja in točno tako govedo potem kampira na srednjem pasu in se čudi, da ga njemu podobne živali prehitevajo po desni.

WhiteAngel ::

mirator je izjavil:

Kdo v ima sedaj prednost, ko se tretji smerni pas konča? Po mojih izkušnjah šleper, ker je močnejši (se mi je že parkrat zgodilo, brez žmigavca se zarine vame)


Avtobus in šlepar imata vedno prednost, četudi je nimata. Če ne verjameš, poskusi :P

solatko ::

Popolnoma nesmiselna debata o "počasnem pasu". Tovornjaki tudi v klanec zmorejo normalnih 90-95km/h, na srednjem pasu pa ostanejo vozniki, ki so se pač odločili, da bodo vozili s hitrostjo kamionov in jim niti na misel ne pride, ko se za njimi pojavi vozilo z dovoljeno hitrostjo 130 in je prehitevlni pas zaseden s še hitrejšimi, da bi svojo cenjeno rit premaknili skrajno desno, saj jim je to pod čast.

Danes se mi je to zgodilo na dveh odsekih s tremi pasovi, niti hupanje in blendanje (ne moje), takih idiotov ne premakne desno.
To ravno iz tega razloga, da večina voznikov, ne pozna polovico predpisov, vsi pa znajo zmerjat prekoračitev hitrosti, če prav je v celoti pod kontrolo.

Kateri predpis prepoveduje kateremu koli vozilu, ki lahko vozi po AC vožnjo po skrajnem desnem voznem (počasnem) pasu, razen nepoznavanje le-teh in ego posameznikov.
Če je prost, jaz tretji vozni pas normalno uporabljam že od kar so se na AC pojavili in vozim normalno 130km/h po GPS-u.
Delo krepa človeka

Dpool ::

Zjutraj v LJ zmeraj ko grem v krozni promet je posebna dogodivscina, govorim za 2 pasovno ali 3 pasovni pri Zalah. Mogoce so to starejsi ljudje od mene in so delali izpit kadar se ni bilo dvo-pasovnih kroznih prometov.. namrec vsi se vozijo po najbolj zunanjem pasu, ceprav ne gredo dol na naslednjem izvozu.

Imam pa jaz vprasanje, ker priznam, da tukaj pa tudi jaz nisem preprican ali delam prav. Namrec zanima me v dvo-pasovnih kroznih, ki imajo na izvozu tudi dvo-pasovni izvoz.. ali se lahko jaz iz notranjega pasu v kroznem direktno odpeljem dol na levi izvozni pas? Na zacetku sem se zmeraj premestil na zunanje pas v kroznem in potem dol normalno. Sem pa opazil ljudi, ki direkt iz notranjega pasu v kroznem gredo dol na levi izvozni pas. Po premisleku se mi je zdelo povsem OK, saj ce se vsi drzijo pravil kroznega prometa (torej ce si na zunanje pasu v kroznem, pomeni da gre na naslednjem izvozu dol), ti noben ne bo blokiral poti na zunanjem pasu. Tako da sedaj to tudi sam pocnem in do sedaj nisem imel problemov (itak to pocne vec ljudi), ampak kot pravim, priznam da ne vem ali je to prav.. na izpitu nisem imel taksnega primera.

LP

scipascapa ::

Krožni pri Žalah je katastrofa, čisto dovolj bi bil dvopasovni. Ali kakšna turbo izvedenka kot Tomačevo.
««
106 / 291
»»