» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
26 / 294
»»

bambam20 ::

shadeX je izjavil:



Važno, da si ti perfekcionist. In seveda boš tak tudi ostal, tvoje vozniške sposobnosti pa bodo čez 40 let boljše kot kdajkoli prej. Rupsi, pravi Colin Mcrae. Kje te lahko častim?


Jaz hodim če ne drugega na vsake 5 na zdravniški pregled zaradi dioptrije, da preverijo, če sploh vidim.

Jaz sem za večino, vključno s tabo blizu prefetnosti. Saj se vidi, kakšno je tvoje razmišljanje.

Invictus je izjavil:

shadeX je izjavil:

Zato, ker se ji nabere kolona za ritjo in ta se ne sme brez razloga?


Torej.. ti praviš da moram vedno vozit do omejitve natančno, ker drugače sem v prekršku?

Ne.

Samo kreten si, ker oviraš ostale...

Poleg tega si tudi v prekršku, če se za tabo nabere kolona...


In egoist.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

m0LN4r ::

Zmanjsajte hitrost in pospesevanje, hkrati zmanjsujete izpuste in manj zastrupljate tudi za vw velja.

Ce bi se po AC vozili ca 120 bi zmanjsali izpuste za tudi do 10%
Z zmanjsanjem nepotrebnega naglega pospesevanja pa se enkrat za 10%

http://www.sueddeutsche.de/auto/ihre-fr...

Zadeva navaja 9% za 120kmh, ampak takrat se niso pri izracunu upostevali goljufive izpuste turbo avtov.

Tako da, drive slow, be green.

http://www.zeit.de/mobilitaet/2017-04/r...
Tudi zanimivo
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

shadeX ::

Invictus je izjavil:

shadeX je izjavil:

Zato, ker se ji nabere kolona za ritjo in ta se ne sme brez razloga?


Torej.. ti praviš da moram vedno vozit do omejitve natančno, ker drugače sem v prekršku?

Ne.

Samo kreten si, ker oviraš ostale...

Poleg tega si tudi v prekršku, če se za tabo nabere kolona...


Nikoli nisem še nobenega zaradi moje počasne vožnje oviral. Istočasno sem strpen do ljudi, ki vozijo počasneje. Če mi kaj ne paše jih prehitim.

Jaz sem za večino, vključno s tabo blizu prefetnosti.


Je rekel vsak in se nato čez 1 teden razbil na cesti. Ti si tempirana bomba na cesti. Upam da te nikoli ne srečam.

Saj se vidi, kakšno je tvoje razmišljanje.


Kaj pa sem narobe povedal?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

bambam20 ::

shadeX je izjavil:



Kaj pa sem narobe povedal?


Vse. Zrel si za psihologa, da ugovotita, zakaj imaš strah pred normalno vožnjo.

Spxy ::

bambam20 je izjavil:

shadeX je izjavil:



Kaj pa sem narobe povedal?


Vse. Zrel si za psihologa, da ugovotita, zakaj imaš strah pred normalno vožnjo.


Ti imaš res malce napačno predstavo o normalni vožnji.

shadeX ::

bambam20 je izjavil:

shadeX je izjavil:



Kaj pa sem narobe povedal?


Vse. Zrel si za psihologa, da ugovotita, zakaj imaš strah pred normalno vožnjo.


Iz česa si pa to razbral?

jest10 ::

GupeM je izjavil:



Upam, da nekega dne sprejmejo zakon, da morajo vozniki starejši od 50 let, obvezno na preizkus sposobnosti vsake x let. Če na določenem delu ni sposoben voziti tako kot je treba, naj vrne izpit. Za to bi se seveda uporabljala točno določena metoda.


Enako naj velja tudi za tiste, ki vozijo hitreje od omejitev, ter se špilajo "dinamike"

krepki ::

Kao,da se kolona ne more nabrat,če vsi vozijo po omejitvah,torej,da nobeden ne krši cestno prometnih predpisov in če jaz vozim 90 tam kjer je to dovoljeno je vsak,ki me prehiti v prekršku.
Je imel kolega tak primer,je spredaj peljal policijski avto,tip ga prehiti in potem policaj lepo po gasu,ga prehiti in ustavi ter mu začne težit zakaj je šel prehitevat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: krepki ()

feryz ::

Omejitve so birokratska zadeva, ki največkrat nima veze z logiko in varnostjo, ampak zgolj in samo, s kasiranjem.
Očitno so Avstrijci bolj sposobni od nas in lahko vozijo 100 km/h po navadnih cestah.
Da ne govorimo o Nemcih in njihovih avtocestah.
Tudi Poljaki so očitno umsko boljši in gredo lahko 140 po avtocestah.
Itd.
Zato je blatiti ljudi, ki želijo voziti hitreje, neumno. Kršijo pač nekaj, kar si je izmislil nekdo, ki ima v danem trenutku moč odločanja. Slovenija se itak spreminja v zapor, kar se omejitev na cestah tiče.
Da ne govorimo s sposobnostih avtomobilov in neprilagajanju predpisov le temu.

Danes sem pičil po severni obvoznici, kakih 140 km/h, za še par avti, s tempomatom. Nekaj brskam po ekranu, kar naenkrat začne display blinkati rdeče in avto divje bremzati. Dvignem pogled, nič čudnega ni bilo. Šele čez sekundo ali dve sem ugotovil, da je na cesti stoječa kolona zaradi nesreče. Avto se je sam že praktično ustavil.
Pri taki tehniki, ki je čedalje bolj pogosta, bi tudi omejitve lahko malo prilagodili.

krneki0001 ::

feryz je izjavil:

Omejitve so birokratska zadeva, ki največkrat nima veze z logiko in varnostjo, ampak zgolj in samo, s kasiranjem.
Očitno so Avstrijci bolj sposobni od nas in lahko vozijo 100 km/h po navadnih cestah.
Da ne govorimo o Nemcih in njihovih avtocestah.
Tudi Poljaki so očitno umsko boljši in gredo lahko 140 po avtocestah.
Itd.


Le zakaj gredo pa Norvežani lahko samo 110km/h po njihovih avtocestah? Pa imajo ceste popedenane res dobro, poleg tega imajo kulturo vožnje višjo kot vsi poljaki, nemci in Avstrijci skupaj.

feryz je izjavil:


Zato je blatiti ljudi, ki želijo voziti hitreje, neumno. Kršijo pač nekaj, kar si je izmislil nekdo, ki ima v danem trenutku moč odločanja. Slovenija se itak spreminja v zapor, kar se omejitev na cestah tiče.

V sloveniji so zakoni samo zato, da se kršijo! Ja, res je. :))


feryz je izjavil:


Pri taki tehniki, ki je čedalje bolj pogosta, bi tudi omejitve lahko malo prilagodili.


Ni problem tehnika, ampak količina avtomobilov na cestah. In vsako leto jih bo več.

Zgodovina sprememb…

bambam20 ::

Spxy je izjavil:



Ti imaš res malce napačno predstavo o normalni vožnji.



Mhm. Ti tudi. Normalna vožnja je takšna, da ti ne oviraš drugih sploh.

krepki je izjavil:

Kao,da se kolona ne more nabrat,če vsi vozijo po omejitvah,torej,da nobeden ne krši cestno prometnih predpisov in če jaz vozim 90 tam kjer je to dovoljeno je vsak,ki me prehiti v prekršku.



Ne gre se zato, da se kolona ne mor enabrat. Logično da se. Razlika je, če vsi peljemo 90 km/h ali pa prvi pelje 70 km/H. Ti imaš namesto možganov kolerabo.

feryz je izjavil:


Danes sem pičil po severni obvoznici, kakih 140 km/h, za še par avti, s tempomatom. Nekaj brskam po ekranu, kar naenkrat začne display blinkati rdeče in avto divje bremzati. Dvignem pogled, nič čudnega ni bilo. Šele čez sekundo ali dve sem ugotovil, da je na cesti stoječa kolona zaradi nesreče. Avto se je sam že praktično ustavil.



Odvzem izpita bi zadostoval. Dobro da je avto inteligenten, ker ti očitno nisi za na cesto.

shadeX je izjavil:

bambam20 je izjavil:

shadeX je izjavil:



Kaj pa sem narobe povedal?


Vse. Zrel si za psihologa, da ugovotita, zakaj imaš strah pred normalno vožnjo.


Iz česa si pa to razbral?



Ne me na suho. lepo te prosim. Ti pe kar po svoje, da boš vozil kakor se tebi zljubi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

krepki ::

Danes sem pičil po severni obvoznici, kakih 140 km/h, za še par avti, s tempomatom. Nekaj brskam po ekranu, kar naenkrat začne display blinkati rdeče in avto divje bremzati. Dvignem pogled, nič čudnega ni bilo. Šele čez sekundo ali dve sem ugotovil, da je na cesti stoječa kolona zaradi nesreče. Avto se je sam že praktično ustavil.
Pri taki tehniki, ki je čedalje bolj pogosta, bi tudi omejitve lahko malo prilagodili
.
In če ne bi imel takega avtomobila tega posta sedaj ne bi mogel napisat.

Ne gre se zato, da se kolona ne mor enabrat. Logično da se. Razlika je, če vsi peljemo 90 km/h ali pa prvi pelje 70 km/H. Ti imaš namesto možganov kolerabo.
Jaz imam vsaj kolerabo ti mogoče ne boš imel nič.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: krepki ()

feryz ::

Res je.
Omejitev pa čedalje več. Mogoče zato tudi kolon. Ker se ne da več tekoče peljati par kilometrov. Ampak je vmes vsaj 100 tabel.

D3m ::

krepki je izjavil:

Danes sem pičil po severni obvoznici, kakih 140 km/h, za še par avti, s tempomatom. Nekaj brskam po ekranu, kar naenkrat začne display blinkati rdeče in avto divje bremzati. Dvignem pogled, nič čudnega ni bilo. Šele čez sekundo ali dve sem ugotovil, da je na cesti stoječa kolona zaradi nesreče. Avto se je sam že praktično ustavil.
Pri taki tehniki, ki je čedalje bolj pogosta, bi tudi omejitve lahko malo prilagodili
.
In če ne bi imel takega avtomobila tega posta sedaj ne bi mogel napisat.

Ne gre se zato, da se kolona ne mor enabrat. Logično da se. Razlika je, če vsi peljemo 90 km/h ali pa prvi pelje 70 km/H. Ti imaš namesto možganov kolerabo.
Jaz imam vsaj kolerabo ti mogoče ne boš imel nič.


Zih imaš Volkswagna. :D
|HP EliteBook|R5 6650U|

feryz ::

Če leti name, ga še v življenju nisem imel.

IL_DIAVOLO ::

Moje sozalje.

krepki ::

D3m je izjavil:

krepki je izjavil:

Danes sem pičil po severni obvoznici, kakih 140 km/h, za še par avti, s tempomatom. Nekaj brskam po ekranu, kar naenkrat začne display blinkati rdeče in avto divje bremzati. Dvignem pogled, nič čudnega ni bilo. Šele čez sekundo ali dve sem ugotovil, da je na cesti stoječa kolona zaradi nesreče. Avto se je sam že praktično ustavil.
Pri taki tehniki, ki je čedalje bolj pogosta, bi tudi omejitve lahko malo prilagodili
.
In če ne bi imel takega avtomobila tega posta sedaj ne bi mogel napisat.

Ne gre se zato, da se kolona ne mor enabrat. Logično da se. Razlika je, če vsi peljemo 90 km/h ali pa prvi pelje 70 km/H. Ti imaš namesto možganov kolerabo.
Jaz imam vsaj kolerabo ti mogoče ne boš imel nič.


Zih imaš Volkswagna. :D

Narobe je izpadlo to sem jaz komentiral na feryzjevo objavo,jaz nimam takega avtomobila,ki bi sam zaviral.

bambam20 ::

krepki je izjavil:


Jaz imam vsaj kolerabo ti mogoče ne boš imel nič.


Saj to je enako nič. prazna glava. Ne vem zakaj si prišel na svet, če si evolucijsko na stopnji vrtca.

IL_DIAVOLO je izjavil:

Moje sozalje.



ker Volkswagen je pa fajn avto ali kaj? kdor ne vidi dlje od volkswagna ... Še crockse ma noge in bele štumfe, v CD predvajalnik ap Boštjana KOnečnika.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

feryz ::

Saj ni fora, da sam zavira. To ni nič posebnega.
Fora je, da avti "vidijo" tudi že kaj se dogaja pred tistim, kateremu sledijo oz. ga držijo na razdalji.
In to se mi je danes zgodilo. Niti vedel nisem, da je to vgrajeno.

bambam20 ::

feryz je izjavil:

Saj ni fora, da sam zavira. To ni nič posebnega.
Fora je, da avti "vidijo" tudi že kaj se dogaja pred tistim, kateremu sledijo oz. ga držijo na razdalji.
In to se mi je danes zgodilo. Niti vedel nisem, da je to vgrajeno.



Ja, ja. Ko pa bi v avtu prišlo do napake bi pa brali, kako si se zabil in umrel.

IL_DIAVOLO ::

bambam20 je izjavil:

krepki je izjavil:


Jaz imam vsaj kolerabo ti mogoče ne boš imel nič.


Saj to je enako nič. prazna glava. Ne vem zakaj si prišel na svet, če si evolucijsko na stopnji vrtca.

IL_DIAVOLO je izjavil:

Moje sozalje.



ker Volkswagen je pa fajn avto ali kaj? kdor ne vidi dlje od volkswagna ... Še crockse ma noge in bele štumfe, v CD predvajalnik ap Boštjana KOnečnika.


Seveda je fajn...ma kaj fajn, zakon je! :)

bambam20 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:


Seveda je fajn...ma kaj fajn, zakon je! :)


Hehe..-.. sm mislu nekoč vzet GOlfa štirko pa so mi ga vsi mehaniki odsvetoval, da bom to skoz k njim vozu servisirat. Me je šokiral, ker sem mislu, da je golf 4 zanesljiv avto.

feryz ::

bambam20 je izjavil:


Ja, ja. Ko pa bi v avtu prišlo do napake bi pa brali, kako si se zabil in umrel.

Brez tega se boš še prej.
Tista dva, ki sta se kušnila in povzročila zastoj, zagotovo tega nista imela. Vsaj uni, ki ga je nabil od zadaj, ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: feryz ()

IL_DIAVOLO ::

bambam20 je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:


Seveda je fajn...ma kaj fajn, zakon je! :)


Hehe..-.. sm mislu nekoč vzet GOlfa štirko pa so mi ga vsi mehaniki odsvetoval, da bom to skoz k njim vozu servisirat. Me je šokiral, ker sem mislu, da je golf 4 zanesljiv avto.


Pol pa imam preklemano sreco :)

shadeX ::

pa so mi ga vsi mehaniki odsvetoval, da bom to skoz k njim vozu servisirat


Me je šokiral, ker sem mislu, da je golf 4 zanesljiv avto.


Aha ti pa si jim slepo verjel. Točno zakaj bi ti mehaniki odsvetovali avto, ki bi se kvaril in tako bi bili posledično ob zaslužek
Dejstvo je da so Golfi 4 eni najzanesljivejših avtov, to kar delajo danes je šrot. Odvetovali pa so ti ga zato, ker mehanika z Golfom 4 ne boš srečal. Pa nisem pristaš VW-ja, ga nimam, verjetno ga tudi nikoli ne bom imel.

krepki ::

rupsi31
Na kateri evolucijski stopnji si pa po tvojem mnenju ti,če pišeš take objave?
Saj to je enako nič. prazna glava. Ne vem zakaj si prišel na svet, če si evolucijsko na stopnji vrtca.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: krepki ()

bambam20 ::

shadeX je izjavil:



Aha ti pa si jim slepo verjel. Točno zakaj bi ti mehaniki odsvetovali avto, ki bi se kvaril in tako bi bili posledično ob zaslužek
Dejstvo je da so Golfi 4 eni najzanesljivejših avtov, to kar delajo danes je šrot. Odvetovali pa so ti ga zato, ker mehanika z Golfom 4 ne boš srečal. Pa nisem pristaš VW-ja, ga nimam, verjetno ga tudi nikoli ne bom imel.


Jap. Šrav imaš. zato bom vzel seata.

Map ::

Kaj na avtocesti se vsi držite omejitev 60 čez cestninske do omejitve preklica?

IL_DIAVOLO ::

70-80 pa mi nimajo kaj.

bambam20 ::

Map je izjavil:

Kaj na avtocesti se vsi držite omejitev 60 čez cestninske do omejitve preklica?


40 je na tleh napisan. Samo kdo bo to gledal a ne? gremo gasa čez cestninsko.

St235 ::

feryz je izjavil:

bambam20 je izjavil:


Ja, ja. Ko pa bi v avtu prišlo do napake bi pa brali, kako si se zabil in umrel.

Brez tega se boš še prej.
Tista dva, ki sta se kušnila in povzročila zastoj, zagotovo tega nista imela. Vsaj uni, ki ga je nabil od zadaj, ne.


alj pe bil pa tvojega kova debil in je šaril po telefonu in avto ni pravočasno zaznal vozila. Dokler imamo take kretene na cesti, ki se sami hvalijo, da med vožnjo šarijo po telefonu, je folk ki vozi 10km/h pod omejitvijo (pa tudi tisti, ki vozi 10km/h nad) daleč od resnega problema.

bambam20 je izjavil:

Map je izjavil:

Kaj na avtocesti se vsi držite omejitev 60 čez cestninske do omejitve preklica?


40 je na tleh napisan. Samo kdo bo to gledal a ne? gremo gasa čez cestninsko.


In ti se potem čutiš dolžnega da boš ostalim razlagal prometne predpise? Jao, a ko vidiš tablo za McDonald's tudi vsakič zaviješ kamor puščica kaže?

No ja, na koncu se vedno izkaže, da imajo najmanj pojma o prometnih predpisih ravno pametnjakoviči, ki se hvalijo s svojo "perfektno" vožnjo.

IL_DIAVOLO je izjavil:

70-80 pa mi nimajo kaj.


razen napisat kazni?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

krneki0001 ::

Vse od uvedbe vinjetnega sistema na obstoječih cestninskih postajah voznike bega prometna signalizacija, saj vertikalni prometni znaki pred prehodom skozi platoje najvišjo dovoljeno hitrost za vozila do 3,5 ton skoraj na vseh postajah omejujejo na 60 kilometrov na uro, medtem ko so v obliki talnih oznak tik pred zožitvijo označbe za omejitev na 40 kilometrov na uro.

Za Družbo za avtoceste v Republiki Sloveniji (Dars) je signalizacija jasna - omejitev skozi vinjetne steze je po njihovem 40 kilometrov na uro. Pri tem se sklicujejo na pravilnika o projektiranju cest ter o načinu označevanja in zavarovanja del in ovir na cestah, ki določata, da je pri tovrstnem prehodu med 3,25 metra širokimi otoki hitrost lahko največ 50 kilometrov na uro, dodatno pa so jo znižali zaradi pogostega prehajanja avtocestnih delavcev.

A avtorji prometne zakonodaje na prometnem ministrstvu se sklicujejo na pravilnik o prometni signalizaciji, ki ne pozna zavezujočih horizontalnih oznak za omejevanje hitrosti. Po tolmačenju ministrstva je 40 kilometrov na uro za vožnjo skozi betonske otoke torej zgolj priporočena hitrost, najvišja dovoljena pa je 60 kilometrov na uro.

Da bi bile utemeljitve Darsa pravilne, manjkajo torej vertikalni znaki, ki so jih v zadnjem času na nekaterih postajah, denimo v Biču na dolenjskem kraku, že postavili. Tudi sodna praksa je pred leti povedala svoje, saj je sodišče dalo prav vozniku, potem ko so mu policisti preseženo dovoljeno hitrost izmerili na osnovi omejitve 40 kilometrov na uro.

KAVINSKY ::

bambam20 je izjavil:

Map je izjavil:

Kaj na avtocesti se vsi držite omejitev 60 čez cestninske do omejitve preklica?


40 je na tleh napisan. Samo kdo bo to gledal a ne? gremo gasa čez cestninsko.



Pri cestninskih z odstranjenimi "otoki" je omejitev 60.

krneki0001 ::

Vprašanje:
Kakšna je pravilna omejitev hitrosti skozi cestnisko postajo na avtocestah, znak omejitev 60 km/h, talna oznaka 40 km/h?



Odgovor:
Pozdravljeni, glede Vašega vprašanja je bistvenega pomena za kateri odsek avtoceste sprašujete. Namreč na t.i. "gorenjki" so postavljeni vertikalni znaki za omejitev 60km/h in nato talni za 40km/h. Na dolenjskem kraku pa je postavljen tudi vertikalni znak za 40km/h.Problem talnih označb je tudi, da se ne vidijo, ko sneži/je zasneženo oz. se lahko bleščijo v primeru sonca itd. Zato so talne označbe skundarnga pomena. Če povzamem, taka oznčba nima enakega pomena kot vertiklna. Če peljete po gorenjki lahko prevozite cest. postajo z max 60km/h zadnji vertikalni znak, kljub talni ozn. 40km/h. Na dolenjskem kraku z max 40km/h, ker je zadnji postavljeni vertikalni znak 40. Pred cca dvemi leti je bilo pojasneno uradno tolmačenje v reviji, ki jo izdaja AMZS.
Ponavadi pa je problem v tem, da vozniki takoj po cest. postaji pospešujejo, kljub temu, da je znak za prenehanje omejitve, postavljen cca 500m za postajo. V tem odseku (med cest. postajo in znakom) se "ujame" največ prehitrih voznikov.


Še pojasnilo:
Označbe na vozišču iz četrtega odstavka 42. člena Pravilnika o prometni signalizaciji in prometni opremi na javnih cestah, Ur.l.RS št.46/2000 in št.110/2006 (slika 46) služijo izključno temu, da dajejo udeležencem cestnega prometa potrebna obvestila in nimajo pomena prometnih znakov za izrecne odredbe iz petega odstavka 116. člena ZVCP. Zato menim, da na tej osnovi ni mogoč izrek sankcije za prekoračitev hitrosti iz 32. člena ZVCP

m0LN4r ::

Nemska regionalka, danes zjutraj povprecno 80kmh.

Pa te regionalke bi prinas ble kot prekmurska AC

Tri sem prehitel po sem pa videl da bi jih moral se vsaj 5, pa se mi ni dalo. Sn vzgal tempomat in to je to.

Zanimivo je bilo gledat avte spredaj kako jim niha hitrost cel cajt...
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

predi ::

Sam se omejitve vedno držim do preklica, tudi po cestninskih na avtocesti. Zaradi objestnih balkanjerotov se v tistem območju nikoli ne počutim varno, kar je po mojem skromnem mnenju povsem nesprejemljivo. Pol pa še pospeševat ne morem po preklicu, ker se neka počasnela spravi prehitevat. Dejansko si folk drzne predpostavljat, da sem počasen voznik, ker se držim omejitve.. Mislim, WTF?

Na slovenskih cestah je občutno premalo nadzora. Zato pa vidiš tujce, ki ga pri nas žgejo do kraja, ker vedo, da so prišli v lawless zone. Tak pač mamo na Balkanu. Ameri imajo pištole za pasom, mi pa taco na gasu. Dobro, da nimamo kršenja cestno-prometnih predpisov zapisanega kot ustavno pravico. Verjamem, da bi se celo našel folk, ki bi podpisal kakšno takšno bedarijo.

feryz ::

St235 je izjavil:

alj pe bil pa tvojega kova debil in je šaril po telefonu in avto ni pravočasno zaznal vozila. Dokler imamo take kretene na cesti, ki se sami hvalijo, da med vožnjo šarijo po telefonu, je folk ki vozi 10km/h pod omejitvijo (pa tudi tisti, ki vozi 10km/h nad) daleč od resnega problema.
Dobro, da imamo kretene, ki niti brati ne znajo več. Kje pa je omenjen telefon?
Me zanima, po čem boste vi šarili in kam gledali, ko si boste kupili tako opevano EV teslo.

facepalm ::

komu ti "teslo"? :)))

Spxy ::

feryz je izjavil:

St235 je izjavil:

alj pe bil pa tvojega kova debil in je šaril po telefonu in avto ni pravočasno zaznal vozila. Dokler imamo take kretene na cesti, ki se sami hvalijo, da med vožnjo šarijo po telefonu, je folk ki vozi 10km/h pod omejitvijo (pa tudi tisti, ki vozi 10km/h nad) daleč od resnega problema.
Dobro, da imamo kretene, ki niti brati ne znajo več. Kje pa je omenjen telefon?
Me zanima, po čem boste vi šarili in kam gledali, ko si boste kupili tako opevano EV teslo.


Zato so pa ti oversized touch screeni totalna bedarija. Odvračanje voznikove pozornosti od ceste.

feryz ::

Če je teslo, je teslo.

St235 ::

feryz je izjavil:

St235 je izjavil:

alj pe bil pa tvojega kova debil in je šaril po telefonu in avto ni pravočasno zaznal vozila. Dokler imamo take kretene na cesti, ki se sami hvalijo, da med vožnjo šarijo po telefonu, je folk ki vozi 10km/h pod omejitvijo (pa tudi tisti, ki vozi 10km/h nad) daleč od resnega problema.
Dobro, da imamo kretene, ki niti brati ne znajo več. Kje pa je omenjen telefon?
Me zanima, po čem boste vi šarili in kam gledali, ko si boste kupili tako opevano EV teslo.

Saj je popolnoma vseeno ali je telefon, tablica ali pa in car entertainment. Clovek, ki karkoli od tega uporablja in posledicno ni pozoren na cesto je kreten, ki nima kaj delat za volanom. Ce se po vrhu s tem se hvali pa je to ze na meji resnih dusevnih motenj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

GR2 ::

facepalm je izjavil:

najboljse da vozis po omejitvah in nato se vsakic, ko te dohiti vec vozil, umaknes. prides na cilj sele drugi dan:) pri nas je toliko poskodovanih cest, da je voznja po njih z 90kmph mazohisem.
sam vozim po svojih zmoznostih in zmoznostih vozila, ter razmer na cesti. za tistega, ki me (redkokdaj) dohiti, mi dol visi ali me bo prehitel ali se mi prilagodil.

Sam se znam postaviti v kožo drugega. Vem da če voziš res počasi, 60-70, se lahko hitrejšemu umikaš vsakih 500m, tako da tega niti ne pričakujem.
Včeraj se je eden prvič po veliko letih ali celo prvič v življenju, umaknil pri strani ceste kjer je bila stranska cesta, ampak nisem siguren če meni ali pa je imel kakšne druge opravke.

Tudi je najbolje da ostali ne gledajo preveč ogledal in pač vozijo kot ovce svojih 70-80km/h, pač da se obnašajo kot tipični "traffic".
Ker sem doživel nedolgo nazaj da sem šel prehitevati, nasproti pride en avto in začnem na polno zavirati, ampak je avto pred mano, kar ni ravno tipično, gledal ogledala, in tudi on začel zavirati, da bi sam prej prišel mimo. Potem sva prišla iz 110 (on je vozil ene 95, ravno na meji ali bi prehitel ali ne) do enih 50km/h, pa še potem je moral po mojem trobljenju nazaj pospešiti, da sem se sam lahko umaknil desno, ker sva si bila povsem do konca zaviranja navzkriž za pol metra.
Tudi pri mojem 200KM avtu ni nobene potrebe da se to dela, če jest ne morem mimo, ne bo prišel noben voznik. Konjenica je pa ravno prava tako za vožnjo brez prometa pred sabo kot za prehitevanja, z več bi v prometu hitro prišlo do nesreče. Še tukaj je potrebno imeti zelo veliko inteligence, sam imam IQ 130, pa je mogoče še za 10 premalo, ker včasih naredim kakšno napako. Ter seveda zelo veliko potrpežljivosti.
Ostali s svojo počasno vožnjo ne rabijo ne enega ne drugega.
Se pa vseeno zavedam, da so še vedno bolj varni vozniki, tudi so omejitve zastavljene za neko povprečno razvite ljudi, ki s tako hitrostjo lahko rešujejo tudi napake podpovprečno razvitih ljudi. Ne vem zakaj se tukaj vedno omenja, da hitri vozniki mislimo, da smo varni zase in za ostale, višja je hitrost, prej se lahko kaj pripeti.
Za danes se bom kar sam pohvalil, vse je bilo izvedeno skoraj perfektno. Pač hitra vožnja ne pomeni samo tiščanje do podna, ampak se je treba v vsaki situaciji odločiti ali za prehitevanje, ali za vožnjo v tempu prometa ali pa za umik, pa predvidevati je potrebno precej. Se pa zavedam da rabim še vsaj 10 let, da bom tako vozil res vsak dan. Sicer imam pa komaj 32 let, ravno od 30-ega leta naprej pa do 50-ega se človek z mojo podlago lahko razvije v res dobrega voznika.

Niso sploh avtomobilisti problem, te se ob redkem prometu da BP prehiteti, ob gostem pa hitro ugotoviš kdaj se ne splača več prehitevati.
Problem so tovornjaki (avtobusov je nekaj manj, pa tudi malo hitrejši so, ker se morajo pač držat voznega reda, drugače jih srečam v 15-20km prvih nekje 10, drugih ene 5, če upoštevam tudi nasproti vozeče), sploh na cesti kjer se vozim, ker res vsaki 2 minuti eden odvaža kamenje, ker je v bližini kamnolom. In potem praktično ni možnosti, da ne bi katerega dohitel, edino če bi celo pot vozil max 60km/h, ampak sam raje vozim 100 in se vmes ustavljam.
Npr. danes ga dohitim ravno na koncu povsem ravne ravnine. Potem pridem do blažjih ovinkov, kjer se tudi da prehiteti, ampak samo če nasproti ni res nobenega.
Za tovornjaki zelo nerad vozim, ker mi delajo samo škodo na avtu, pa tudi če je to samo prah, ki ga spustijo v zrak, ker so tako široki, da gredo po pesku ob robu ceste. V najhujšem primeru ti pa lahko spustijo kak kamen izpod koles. Ampak tukaj do naslednjega naselja ni bilo druge izbire, tako da vozim cca. 100m za njim, tudi je bil naložen s kamenjem, kar je najslabša varianta. Zakaj jim ostali vozijo v riti ne vem, vem pa da pred firmo veliko folka enako ne moti tudi če parkirajo povsem ob cesti, pač nekaterim se jebe za avto.
V naselju dam levi smernik, kar je pomoje dovolj dober znak, da hočem, da se ustavi na avtobusni. Voznik tovornjaka se ni zmenil zame, celo pospešil je proti 70, da je vzel zalet, ker se je bližal konec naselja.
In potem, ker je bil pred mano klanec in ovinki in že iz izkušenj vem, da bo vozil s povprečno hitrostjo 20-30km/h, se moram sam za minimalno 2 minuti ustaviti na avtobusni. Teoretično rabi on za prevozit 2km s 25km/h 5min, sam s 50km/h 2,5min.
Vem da mi, ki samo hočemo priti domov nismo tako pomembni kot avtobusi in tovornjaki, ki imajo na cesti večji namen. Da se ne morejo umikat vsakemu, ki pride zadaj, smo že obdelali, to je pač nerealno pričakovat.
Ampak vseeno, koliko bi on izgubil na času, če bi se umaknil vsaj enemu na svoji poti? Sem pa siguren da se noben ne, ker potem bi to kdaj že videl.
Se pa spomnim enega pred nekje 8 leti, da je dal pred ovinki desni smernik, ampak takrat še nisem bil tolk izkušen in sem mislil da hoče zaviti desno. Če se prav spomnim, potem nisem pokapiral, da me hoče spustiti naprej. Od takrat naprej se ne spomnim da bi me še kdo spustil naprej.


bambam20 je izjavil:

GupeM je izjavil:

shadeX je izjavil:

Zato, ker se ji nabere kolona za ritjo in ta se ne sme brez razloga?


Torej.. ti praviš da moram vedno vozit do omejitve natančno, ker drugače sem v prekršku?

Če se nabere kolona za tabo, ti se ne umakneš, prehiteti te pa ni možno, si točno to. V prekršku!


Za njegovo razmišljanje ne. Da bi kdo zapeljal na prvo avtobusno . To pa ne.


Meni se zelo redko dogaja, da bi se pojavil toliko hitrejši voznik, ki bi se mi prilepil na rit izven naselja. V tem primeru malce zmanjšam hitrost, da me lahko prehiti, dam desni smernik s kateirm mu nakažem, da ima prosto pot za prehitevanje ali enostavno počakam na avtobusnem postajališču.

Meni se je dogajalo 1x do 2x na leto, ko sem imel še navadnega 1.6 105KM, čeprav sem vozil 110km/h. Kakšen 200-300KM pač zelo hitro doseže 130km/h, ampak sem to vedno pravočasno opazil v ogledalu in sem stopil iz plina. Je pa tudi povsem ok in to prehitevajoči tudi pričakuje, da boš vozil s konstantno hitrostjo naprej. Zaviranja kot sem omenil že na začetku, noben ne pričakuje, primerno je edino če prehitevani vidi, da nasproti ni nobenega.
Odkar imam vsaj 135KM avto, me izven naselja ni prehitel noben, edino enkrat Clio 172, pa še to nisem pospeševal na polno, ampak se ustavil pri 100km/h.
Se pa precej umikam v snegu. Čeprav ravno najpočasnejši tudi nisem, kakšen dan proti koncu zime je bila podlaga ok tudi za 70km/h. Če je podlaga res nepredvidljiva, sem pa res nežen s plinom. Letos me niti enkrat niti malo ni zaneslo iz smeri.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GR2 ()

Siddh ::

Torej si na slepo šel prehitevat, ugotovil da vbistvu pelješ v škarje, se ustrašil, na polno zaviral, na koncu pa te je oviral tisti voznik, ki je celo spremljal dogajanje okrog sebe in predvidel da boš verjetno tršil?
Z več kot 200 konji bi prej prišlo do nesreče? Kaj avto z več konji avtomatsko ogroža druge? Potem se tisti z 60 konji sploh nebi smeli nikoli zaletet.
Hkrati trdiš, da povprečni ljudje z previdnostjo in počasno vožnjo rešuejo napake podpovrečno inteligentnih ljudi, ti pa imaš z IQ 130 pravico divjati, slepo prehitevati in kršiti omejitve?
Ti kar manjka malo več kot 10 IQ točk.


Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Siddh ()

facepalm ::

tudi sam bi pohodil zavoro, ce bi bil prehitevan v skarje. predvideval bi namrec, da bo voznik ki me prehiteva, speljal manever do konca.

tudi glede umikanja tovornjaka.. ce vozi z neko normalno hitrostjo se ne bo sel umikati enemu samemu avtomobilu. tebi se zdi, da mu nebi bilo tezko se ustaviti za 10 sekund, ampak on lahko nato porabi celo vecnost, da spet doseze potovalno hitrost.

SimplyMiha ::

V hrvaškem predoru je padel kos ventilacije, voznica zavrla - in voznik za njo seveda ni imel primerne varnostne razdalje, tako kot večina "samozavestnih" voznikov tule. Bam!

Ne razumem, zakaj za vraga nihče ne upošteva pravila dveh sekund.

Zgodovina sprememb…

next3steps ::

Ker si nikoli na cestišču ni določila navidezne točke in štela, koliko časa pretece od prevoza sprednje vozečega avtomobila in lastnega avta.

bambam20 ::

SimplyMiha je izjavil:

V hrvaškem predoru je padel kos ventilacije, voznica zavrla - in voznik za njo seveda ni imel primerne varnostne razdalje, tako kot večina "samozavestnih" voznikov tule. Bam!

Ne razumem, zakaj za vraga nihče ne upošteva pravila dveh sekund.



Voznica vozla prepočas. zato je imela na riti vozilo.

St235 ::

bambam20 je izjavil:

SimplyMiha je izjavil:

V hrvaškem predoru je padel kos ventilacije, voznica zavrla - in voznik za njo seveda ni imel primerne varnostne razdalje, tako kot večina "samozavestnih" voznikov tule. Bam!

Ne razumem, zakaj za vraga nihče ne upošteva pravila dveh sekund.



Voznica vozla prepočas. zato je imela na riti vozilo.


V bistvu je imela za sabo kretena, ki si je domisljal da je super voznik in da je zadostna varnostna razdalja ce vidi kolesa avtomobila pred sabo. Ker se fizika na samooklicane impotentne supervoznike ne zmeni, je kreten povzrocil prometno nesreco.

bambam20 ::

Jaz bi kos ventilacije obvozil.

janig ::

bambam20 je izjavil:

Jaz bi kos ventilacije obvozil.

To vemo. Pa solatko bi tudi ohranil mirno kri in BP obvozil.
««
26 / 294
»»