» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
25 / 311
»»

SimplyMiha ::

Težko se je umakniti, če se nimaš kam umaknit, tipo zataj pa ti visi na riti. V ovinke pa res ne bom letel z 90!

Ne vem, zakaj ste tako pametni, ko je črna kronika prepolna številk...

Zgodovina sprememb…

IL_DIAVOLO ::

SimplyMiha je izjavil:

feryz je izjavil:

V zakonu piše takole.

"(3) Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Kadar se za vozilom, ki vozi na čelu kolone s hitrostjo, ki je nižja od največje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste, po katerem vozi, in nižja od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, nabere kolona vozil, ki ga ne more varno prehiteti, se mora voznik na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo. "

Nič ne piše, da imaš pravico delati kolono, ker se pelješ 90 km/h. Če ostalih 20 za tabo želi iti 100 in čez, bi se jim moral umakniti.
To da so v prekršku, je pa njihov problem.
Tvoj je, da si prepočasen.


Problem je, da če voziš hitreje kot je omejitev in te ujamejo na radar, ne pomaga noben izgovor - plačat! Zato me boli ta člen. Vozil bom toliko kot dovoljujejo razmere, če se nabira kolona, ni moj problem - ne bom jaz zaradi njih prekoračil omejitev in fasal kazni.


Mislis, da se bojo res ukvarjali s s prestrasenim Janezom v cliotu, ki je prekoracil hitrost za 10 km/h? Oni raje lovijo vecje ribe v dragih avtih, kjer dejansko lahko fajn pokasirajo.

facepalm ::

ukvarjajo se z vsakim, ki ga zmerijo. boli njih ce si je Janez kupil Cliota z gotovino ali BMWja na lizing.

Invictus ::

shadeX je izjavil:


Kako je lahko vožnja pri 200 kmh+ umirjena?

Tako, da nimaš na prehitevalnem pasu kretenov, ki vozijo 90 km/h...

pegasus je izjavil:

Na nemških cestah najprej sploh ne moreš vozit 200, če pa lahko, ti pa avto že prej razpade, tolk so sesute in polne lukenj. Case: na mojem avtu bom moral zaradi nemških cest menjat amortizerje, na slovenskih mi tega nikoli ni bilo treba.

PS. Nemčija != Bavarska.

FYI, Bavarska ima južno do Munchna najslabše avtoceste v Nemčiji. Pa konstantno tam vsi vozijo 150+

Severno od Munchna se da peljati lepše kot po slovenskih cestah...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

m0LN4r ::

Sem ze sigurno povedal, pa bom se enkrat. Sem se pr gederovcih enemu postavil na bankino z 30kmh in dal desni smernik naj me prehiti, ker se mi je vozil 2-3 metre v riti.
Pa bumbar me ni prehitel, nato pa se mi je se tudi pri 130 skozi ovinke z krepko prekoraceno varnostno v rit lepil.

Pac proti takim nimas sans.

Da bi pa jaz pospeseval hitreje, kot obicajno ker se nekomu za mano mudi, ni sans.


FYI, Bavarska ima južno do Munchna najslabše avtoceste v Nemčiji. Pa konstantno tam vsi vozijo 150+

Passau - Munchen dnevno povprecna hitrost prometnega toka je ca. 120, zjutraj in popoldan ob konicah celo manj. Na prehitevalnem se lahko peljes 150, samo cez par metrov prides takoj v neko ozko grlo in moras bremzat. Pa da ne recem da vsak tretji dan kamionar, prehiteva kamionarja scenarij po minuto pa pol.

konstantno 150+ se lahko vozis ce ni sleperjev, ni praznik in ni delovni dan. Ob sedmih-dvetih zjutraj in popoldan treh-petih, ni sans. Nemoteno 200+ pa samo ob 12ih do jutra.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

pegasus ::

Invictus je izjavil:

FYI, Bavarska ima južno do Munchna najslabše avtoceste v Nemčiji. Pa konstantno tam vsi vozijo 150+
A8 Salzburg-Minhen je še kar ok. Poskusi kdaj A7 od Ulma do Crailsheima in tam na A6 via Mannheim. Se je veliko bolj prijetno, zanimivo, varno, varčno in hitreje voziti po lokalnih cestah.

IL_DIAVOLO ::

facepalm je izjavil:

ukvarjajo se z vsakim, ki ga zmerijo. boli njih ce si je Janez kupil Cliota z gotovino ali BMWja na lizing.


Point being...ni se treba trest ko siba na vodi, ce peljes nekaj % nad omejitvijo.

facepalm ::

ravno tako se ni potrebno zivcno tresti, ce voznik pred teboj vozi par % pod omejitvijo.

bambam20 ::

facepalm je izjavil:

najboljse da vozis po omejitvah in nato se vsakic, ko te dohiti vec vozil, umaknes. prides na cilj sele drugi dan:) pri nas je toliko poskodovanih cest, da je voznja po njih z 90kmph mazohisem.
sam vozim po svojih zmoznostih in zmoznostih vozila, ter razmer na cesti. za tistega, ki me (redkokdaj) dohiti, mi dol visi ali me bo prehitel ali se mi prilagodil.




To ni res. to je zgolj izgovor, da ja voziš po omejitvijo. Tukaj vas je cel kup, bi najraje vozili ves čas med 50 in 60 km/H, ker drugače bi vam avto mel porao 6,89l to pa je potem preveč in vas boli denarnica.

IL_DIAVOLO ::

facepalm je izjavil:

ravno tako se ni potrebno zivcno tresti, ce voznik pred teboj vozi par % pod omejitvijo.


Tezava je, ker folk ne pozna znakov, to mene moti.

facepalm ::

@rupsi31
za tipkovnico to verjetno res ne drzi. mogoce pa imas zracne blazine namesto amortizerjev in ne cutis toliko lukenj. izgovorov za voznjo pod omejitvami ne rabim. kadar tako vozim, vem tudi zakaj. ce je problem pri meni (slab dan), se tudi brez problema umaknem hitrejsim.
drugace pa vozim vecinoma po omejitvi +-10%. za porabo mi dol visi. nisem pa tako aroganten, da bi si upal zahtevat od ostalih udelezencev, da drzijo moj tempo. dokler spostujejo cpp in vozijo PREDVIDLJIVO, je ok.

@IL_DIAVOLO na katere znake mislis? za omejitev hitrosti?

taja13 ::

SimplyMiha je izjavil:


Jok, mi vam tega ne preprečujemo. Same si izbirate roza barbike, krivi pa smo seveda mi šovinisti. Zakaj nisi taksistka ali tovornjakarka? Zakaj raje ljudem pereš in strižeš lase?


Vzgoja in stereotipi (tvoja rekacija je lep primer) to od nas zahtevajo in tiste, ki se temu upremo, smo pa kao čudne. Zanimajo me pač stvari, ki niso tipično ženske in v mojem poklicu je malo žensk, tudi v tujini.

IL_DIAVOLO ::

@epecar Moti me predvsem dejstvo, da folk ne prepozna, kdaj preneha dolocena omejitev. Recimo se peljes po hitri cesti. Ko je konec hitre ceste in se zacne avtocesta, se folk se vedno pelje 100 ali manj.

taja13 ::

Eno vprašanje za tiste, ki radi rinejo v rit, v čem je fora, manjši zračni upor ali kaj? :)) Kako veš, da voznik pred tabo ne bo zaradi živcev naredil kako neumnost? Kako si lahko tako ziher, da bodo prijele zavore in gume? A ni tak način vožnje kar mal stresen in naporen?

facepalm ::

@IL_DIAVOLO take prehitis in je mir. ce ni moznosti prehitevanja pa go with the flow in relax, ker tako ali drugace ne mores vplivat. prej ko se sprijaznes in se s tem vec ne obremenjujes, mirneje bos vozil, morda celo spal.
ce se ti pa mudi, upostevaj svoj lasten nasvet: startaj 5min prej. :D

@taja13 taki so ze zivcni in pod stresom. z lepljenjem v rit zelijo pokazati, da se jim mudi in da si jim v napoto aka: "gtfo loser":)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

shadeX ::

Večina, ki jih vozi preblizu se tega sploh ne zavedajo in ne delajo tega namerno. Tud jaz nisem popoln na cesti (isto kakor 100% "perfektnih" udeležencev v tej temi) in sem tud jaz včasih tisti "talent". Sem se parkrat dobil, da sem vozil preblizu avtu spredaj, pa ni noben od naju vozil hitro ali pa da bi se mi mudilo. Pač voziš, avto pred tabo mogoče zmanjša hitrost, ti se mu približaš in po minuti ugotoviš, da mu voziš preblizu.

Zmanjšaš hitrost, da povečaš razdaljo in to je to. Namerno, tega nisem delal nikol, pa je lahk avto pred mano bentil kot idiot, koga ma za sabo.

Žal, shit happens, vzemite mi izpit.

facepalm ::

jaz "lepljenje v rit" razumem kot voznjo takoj za ritjo (pod 2m razdalje).
vidis razliko iz aviona ce nekdo zacasno zmanjsa varnostno razdaljo ali ce namenoma sili nekomu v rit.

IL_DIAVOLO ::

Dokler vidiš zadnje gume vozila pred seboj, za moje pojme ni siljenje v rit.

krneki0001 ::

taja13 je izjavil:

Eno vprašanje za tiste, ki radi rinejo v rit, v čem je fora, manjši zračni upor ali kaj? :)) Kako veš, da voznik pred tabo ne bo zaradi živcev naredil kako neumnost? Kako si lahko tako ziher, da bodo prijele zavore in gume? A ni tak način vožnje kar mal stresen in naporen?

Večina jih misli, da bo tisti spredaj zato kaj hitreje vozil.
Glede gum in zavor so to itak najboljši vozniki, pa predvidevajo, da imajo boljše kot tisti spredaj. :))
Ja, tak način vožnje je stresen in naporen.

pegasus ::

Moja definicija "siljenja v rit" je vse kar je manj kot razdalja, prepotovana v eni sekundi pri trenutni hitrosti. Zato na avtocesti pri hitrostih okrog 30m/s pričakujem vsaj 30m za mano, pri mestnih hitrostih pa je to lahko 15m.

krneki0001 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Dokler vidiš zadnje gume vozila pred seboj, za moje pojme ni siljenje v rit.


Ja, v mestu od križišča do križišča, drugače so pa izračunaj varnostno razdaljo pri hitrostih, pri katerih voziš, pa boš videl, da moraš videt še nekaj ceste tudi poleg samo zadnjih gum od avta pred tabo.

Invictus ::

m0LN4r je izjavil:


konstantno 150+ se lahko vozis ce ni sleperjev, ni praznik in ni delovni dan. Ob sedmih-dvetih zjutraj in popoldan treh-petih, ni sans. Nemoteno 200+ pa samo ob 12ih do jutra.

Ker grem v Nemčijo samo na izlet, ali na službeno pot, skupaj z izletom, pač izbiram čase, ko ni gužve ;).

Drugače pa je Munchen zabasan vsak dan... Če živiš tam, si najameš/kupuješ nepremičnino v bližini dobre železniške povezave...

pegasus je izjavil:

A8 Salzburg-Minhen je še kar ok. Poskusi kdaj A7 od Ulma do Crailsheima in tam na A6 via Mannheim. Se je veliko bolj prijetno, zanimivo, varno, varčno in hitreje voziti po lokalnih cestah.

Munchen - Nurnberg je zakon. Tudi Nurnberg - Frankfurt bo zakon, ko bodo končali gradnjo...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

St235 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Dokler vidiš zadnje gume vozila pred seboj, za moje pojme ni siljenje v rit.

Dokler tako razmišljaš, si za moje pojme psihično moten.

feryz ::

V Nemčiji so zelo dobre avtoceste, problem je količina pleha. Enako kot pri nas.
Munchen Stuttgart in dol do Basla, tempomat na 230 km/h in se pelješ.

Na regionalkah velja, v kolikor je ovinek prehud za povprečno funkcionalnega voznika (tu jih je bolj malo), mora biti označen s tablo. Če jo ni, greš brez nevarnosti 90 km/h skozi njega.

Spxy ::

feryz je izjavil:

V Nemčiji so zelo dobre avtoceste, problem je količina pleha. Enako kot pri nas.
Munchen Stuttgart in dol do Basla, tempomat na 230 km/h in se pelješ.

Na regionalkah velja, v kolikor je ovinek prehud za povprečno funkcionalnega voznika (tu jih je bolj malo), mora biti označen s tablo. Če jo ni, greš brez nevarnosti 90 km/h skozi njega.


Nisi resen.

shotalick ::

St235 je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Dokler vidiš zadnje gume vozila pred seboj, za moje pojme ni siljenje v rit.

Dokler tako razmišljaš, si za moje pojme psihično moten.


V avtošoli so učili, da se zaustaviš tako, da vidiš zadnje gume avtomobila, ki je pred teboj (semafor, zebra, itd.), se pravi, ko stojiš.

??Med vožnjo zadnje gume vozila??, pa sej to si praktično v "pizdi" k zabremza un pred tabo, dej ga no biksat...

pegasus ::

feryz je izjavil:

Munchen Stuttgart in dol do Basla, tempomat na 230 km/h in se pelješ.
Right. Še posebej skozi vsakodnevne 20km+ zastoje okrog Štutgarta, da?

feryz ::

Če bi prebral vse, bi opazil, da piše, da je pleha preveč. Če štartaš ob 21 00 iz Munchna, gre.

So pa tam popolnoma ista goveda, kot na tem forumu. Hitrost na tripasovnici neomejena, baba fura na skrajno levem 120 km/h, po drugem in tretjem jo masovno prehitevajo. Ona ne jebe in gobezda dalje po telefonu, totalna odpoved možganov.

facepalm ::

feryz je izjavil:


Na regionalkah velja, v kolikor je ovinek prehud za povprečno funkcionalnega voznika (tu jih je bolj malo), mora biti označen s tablo. Če jo ni, greš brez nevarnosti 90 km/h skozi njega.


od kod tebi taka modrost? zgleda, da ne potujes prav dosti.

mene so v avtosoli ucili, da se vozim z max tako hitrostjo, da se lahko varno ustavim do tistega dela cestisca do koder sega pogled. torej ce je ovinek nepregleden se hitrost zmanjsa ceprav si ga sposoben zvozit 110kmph. zakaj? ker te lahko za ovinkom preseneti ovira na cesti in jo nabases na polno.

Trupl0 ::

V čem je fora zadnje čase, da vsi po prehitevalnemu in potem opa evo mojga izvoza in hard po bremzi in siljenje preko vseh pasov na izvoz.
Vse se ustavi, bremza samo zaradi tega idiota/idiotinjo.
Včeraj doživel celo isto potezo s strani patruljnega avta in to "10m" pred izvozom na Zalog.

Smešno je tudi, ko vidiš avto "šole vožnje" kako stalno vozi po prehitevalnemu pasu a vozni pas prazen...Greš mimo...kaj pa naj ... vozim vštric? :(
If you are going through Hell, keep going !

krneki0001 ::

facepalm je izjavil:

feryz je izjavil:


Na regionalkah velja, v kolikor je ovinek prehud za povprečno funkcionalnega voznika (tu jih je bolj malo), mora biti označen s tablo. Če jo ni, greš brez nevarnosti 90 km/h skozi njega.


od kod tebi taka modrost? zgleda, da ne potujes prav dosti.

mene so v avtosoli ucili, da se vozim z max tako hitrostjo, da se lahko varno ustavim do tistega dela cestisca do koder sega pogled. torej ce je ovinek nepregleden se hitrost zmanjsa ceprav si ga sposoben zvozit 110kmph. zakaj? ker te lahko za ovinkom preseneti ovira na cesti in jo nabases na polno.


Kaj se vsi na ovinke obešate? Tam je jasno, da zmanjšaš hitrost.

Problem so ravnine na regionalkah, kjer idioti vozijo 60km/h, kljub temu, da je pregledno in da bi komot vozili 90km/h. Za njimi se pa nabira kolona. Ko pa tak idiot pride do naselja, pa še kar 60km/h vozi, čeprav je omejitev 50.

Spxy ::

krneki0001 je izjavil:

facepalm je izjavil:

feryz je izjavil:


Na regionalkah velja, v kolikor je ovinek prehud za povprečno funkcionalnega voznika (tu jih je bolj malo), mora biti označen s tablo. Če jo ni, greš brez nevarnosti 90 km/h skozi njega.


od kod tebi taka modrost? zgleda, da ne potujes prav dosti.

mene so v avtosoli ucili, da se vozim z max tako hitrostjo, da se lahko varno ustavim do tistega dela cestisca do koder sega pogled. torej ce je ovinek nepregleden se hitrost zmanjsa ceprav si ga sposoben zvozit 110kmph. zakaj? ker te lahko za ovinkom preseneti ovira na cesti in jo nabases na polno.


Kaj se vsi na ovinke obešate? Tam je jasno, da zmanjšaš hitrost.

Problem so ravnine na regionalkah, kjer idioti vozijo 60km/h, kljub temu, da je pregledno in da bi komot vozili 90km/h. Za njimi se pa nabira kolona. Ko pa tak idiot pride do naselja, pa še kar 60km/h vozi, čeprav je omejitev 50.


Za 100m ravnine pospešit na 90 in potem zaradi ovinka zavirat pa tudi ni smiselno.

GupeM ::

Ok, ovinki, ceste ne poznaš, voziš nekoliko bolj počasi. Razumem. Nato se pelješ po cesti Škofja Loka - Gorenja Vas. Samo en ovinek je takšen, da ga ga tudi sam ne zvozim z 90 (čeprav se ga da tudi s 100 in več), pa še ta je označen z znakom 70. Pa nekateri kurci mečkajo in mečkajo. Ko je konec omejitve, recimo 60, in ima pred sabo samo ravnino, traja celo večnost, da s 60 (ali celo 50) pospeši nazaj na 90. Ker je nasproti ravno toliko prometa, da se ne da prehiteti, moramo potem malo bolj aktivni vozniki cijaziti za njimi. "Ovinke", ki so popolnoma pregledni in se jih da zvoziti s 120, nekateri vozijo 70. Če nisi sposoben takšnega "ovinka" zvoziti z 90, pojdi dol s ceste.

K0l1br1 ::

GupeM je izjavil:

pojdi dol s ceste.
Spet bi nekateri uganjali fašizem in zapovedovali, kako naj po vašem ljudje vozijo. Kot da bi se cel svet moral prikloniti vaši prisotnosti na cesti.

bambam20 ::

facepalm je izjavil:

@rupsi31
za tipkovnico to verjetno res ne drzi. mogoce pa imas zracne blazine namesto amortizerjev in ne cutis toliko lukenj.



Kje si ti videl na renoju zraćno vzmetenje. Sicer pa ni letelo na tebe osebno.

krneki0001 je izjavil:



Problem so ravnine na regionalkah, kjer idioti vozijo 60km/h, kljub temu, da je pregledno in da bi komot vozili 90km/h. Za njimi se pa nabira kolona. Ko pa tak idiot pride do naselja, pa še kar 60km/h vozi, čeprav je omejitev 50.


Ja. to so krivi inštruktorji v avtošoli, ki glrejo samo na denar in slabo učijo kandidate. Ker je avtošol enostavno preveč oz. jo lahko odpre vsak kurac, pa si zbijajo cene. Če bi bilo avtšol malo bi bilo bolje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

bambam20 ::

Večina slovenskih vozinokov, sploh babe so tle mojstrice vozijo močno pod omejitvijo: Da vidiš žensko, ki bi se normalno peljala mora biti praznik. Vse neki mečkajo za volanom, cele presrane.

Druga kasta so penzionisti. Ti tudi imajo cel ljubi čas na zemlji.

D3m ::

bambam20 je izjavil:

Večina slovenskih vozinokov, sploh babe so tle mojstrice vozijo močno pod omejitvijo: Da vidiš žensko, ki bi se normalno peljala mora biti praznik. Vse neki mečkajo za volanom, cele presrane.

Druga kasta so penzionisti. Ti tudi imajo cel ljubi čas na zemlji.


Ni res. Ko je treba na blagajno so barbari.
|HP EliteBook|R5 6650U|

bambam20 ::

D3m je izjavil:

bambam20 je izjavil:

Večina slovenskih vozinokov, sploh babe so tle mojstrice vozijo močno pod omejitvijo: Da vidiš žensko, ki bi se normalno peljala mora biti praznik. Vse neki mečkajo za volanom, cele presrane.

Druga kasta so penzionisti. Ti tudi imajo cel ljubi čas na zemlji.


Ni res. Ko je treba na blagajno so barbari.


A jebat ga. Pustmo zdaj blagajne. Po cesti vozijo točno tako, da ne jebejo omejitev. Vidim pri svoji materi. Konec omejitve 50km/H a ona niti ne pomisli, da je takoj omejitev 90km/H. Ona lepo lagano pospešuje in se pelje potem 70 km/H. Zakaj? Da ima avto nižjo porabo! lol. Boli njo ali je omejitev 70-80-90... ona pelje 70 km/H... Samo v naselju se drži tistih 50 km/H, ker je seveda nižja poraba. Nič ne moreš. Lohk se samo zjokam. .

shadeX ::

Zakaj pa bi morala vozit 90 kmh, če ji paše 70 kmh? Kaj je narobe če prilagodi vožnjo svojim sposobnostim? Saj ne vozi 25 kmh. Če komu paše hitrejša vožnja ima vso pravico, da jo prehiti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

bambam20 ::

shadeX je izjavil:

Zakaj pa bi morala vozit 90 kmh, če ji paše 70 kmh? Kaj je narobe če prilagodi vožnjo svojim sposobnostim? Saj ne vozi 25 kmh. Če komu paše hitrejša vožnja ima vso pravico, da jo prehiti.


Zato, ker se ji nabere kolona za ritjo in ta se ne sme brez razloga? Ni tako kot ti pišeš, da če komu paše. Če ni zmožna vožnje 90 km/H po ravnini potem ni zmožnja vožnje. Kaj smo v vrtcu zaboga. Na cesti ti ne moreš vozit kakor se tebi zljubi. Ni to, kaj tebi paše, ker ni tvoje cestišče.

shadeX ::

Zato, ker se ji nabere kolona za ritjo in ta se ne sme brez razloga?


Torej.. ti praviš da moram vedno vozit do omejitve natančno, ker drugače sem v prekršku?

GupeM ::

shadeX je izjavil:

Zato, ker se ji nabere kolona za ritjo in ta se ne sme brez razloga?


Torej.. ti praviš da moram vedno vozit do omejitve natančno, ker drugače sem v prekršku?

Če se nabere kolona za tabo, ti se ne umakneš, prehiteti te pa ni možno, si točno to. V prekršku!

bambam20 ::

shadeX je izjavil:



Torej.. ti praviš da moram vedno vozit do omejitve natančno, ker drugače sem v prekršku?


Ne. Če se ti nabere kolona za ritjo brez razloga pa si.

Če si sam na cesti, se lahko pelješ kakor želiš: S tem nikogar ne oviraš.

Mislim, da je to logično vsakomur , da niso debate zaradi vožnje, ko nimamo nobenega za ritjo, pač pa zaradi tistih voznikov, ki peljejo po omejitvijo v času, ko imajo za sabo kolono 3-4 ih vozil, ker ne želijo peljat po omejitvi zaradi osebnih razlogov in prepričanj in ne zaradi razmer na cesti.

shadeX ::

Če se nabere kolona za tabo, ti se ne umakneš, prehiteti te pa ni možno, si točno to. V prekršku!


Ne. Če se ti nabere kolona za ritjo brez razloga pa si.


Seveda. Si uvideven in se umakneš in nadaljuješ vožnjo kakor ti paše. Še vedno ne vidim problema če nekdo vozi 20 kmh pod omejitvijo.

bambam20 ::

GupeM je izjavil:

shadeX je izjavil:

Zato, ker se ji nabere kolona za ritjo in ta se ne sme brez razloga?


Torej.. ti praviš da moram vedno vozit do omejitve natančno, ker drugače sem v prekršku?

Če se nabere kolona za tabo, ti se ne umakneš, prehiteti te pa ni možno, si točno to. V prekršku!


Za njegovo razmišljanje ne. Da bi kdo zapeljal na prvo avtobusno . To pa ne.


Meni se zelo redko dogaja, da bi se pojavil toliko hitrejši voznik, ki bi se mi prilepil na rit izven naselja. V tem primeru malce zmanjšam hitrost, da me lahko prehiti, dam desni smernik s kateirm mu nakažem, da ima prosto pot za prehitevanje ali enostavno počakam na avtobusnem postajališču.

GupeM ::

shadeX je izjavil:

Zakaj pa bi morala vozit 90 kmh, če ji paše 70 kmh? Kaj je narobe če prilagodi vožnjo svojim sposobnostim? Saj ne vozi 25 kmh. Če komu paše hitrejša vožnja ima vso pravico, da jo prehiti.

Če ni sposobna voziti 90 km/h, tam, kjer je te možno, potem so njene sposobnisti prenizke, da bi lahko imela vozniški izpit.

Upam, da nekega dne sprejmejo zakon, da morajo vozniki starejši od 50 let, obvezno na preizkus sposobnosti vsake x let. Če na določenem delu ni sposoben voziti tako kot je treba, naj vrne izpit. Za to bi se seveda uporabljala točno določena metoda.

bambam20 ::

shadeX je izjavil:

Še vedno ne vidim problema če nekdo vozi 20 kmh pod omejitvijo.


A je s tabo vse ok? To je velik problem, ki nakazuje, da oseba ni sposobna vožnje. Takšen tudi vozi po avtocesti slabo in dela jezo in zastoje, ker vozi 100 km/H po prehitevalnem in se ji jebe, da ima za seboj kolono.

Takšne osebe bi morale nujno k psihilologu in na ponovno opravljanje vozniškega izpita.

GupeM je izjavil:


Če ni sposobna voziti 90 km/h, tam, kjer je te možno, potem so njene sposobnisti prenizke, da bi lahko imela vozniški izpit.

Upam, da nekega dne sprejmejo zakon, da morajo vozniki starejši od 50 let, obvezno na preizkus sposobnosti vsake x let. Če na določenem delu ni sposoben voziti tako kot je treba, naj vrne izpit. Za to bi se seveda uporabljala točno določena metoda.


To so mokre sanje. Tisti, ki so stari 60 ali več bi morali na vsake 2 leti na preizkus .. Večina bi jih padla, ker vozijo po lastnem občutku.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

KAVINSKY ::

bambam20 je izjavil:

Ja. to so krivi inštruktorji v avtošoli, ki glrejo samo na denar in slabo učijo kandidate. Ker je avtošol enostavno preveč oz. jo lahko odpre vsak kurac, pa si zbijajo cene. Če bi bilo avtšol malo bi bilo bolje.


Dvomim, da je to krivo. Večina svežih voznikov še kar v redu vozi, tu pa tam je kakšen objesten.

Z leti vožnje na enih in istih trasah pade človek na avtopilot. Drugače si ne razlagam dejstva, da četudi slišiš po radiju obvestilo, naj se ne vozi po prehitevalnem in te drugi po desni prehitevajo, da še naprej nadaljuješ z takim početjem.

shadeX ::

To so mokre sanje. Tisti, ki so stari 60 ali več bi morali na vsake 2 leti na preizkus .. Večina bi jih padla, ker vozijo po lastnem občutku.


Važno, da si ti perfekcionist. In seveda boš tak tudi ostal, tvoje vozniške sposobnosti pa bodo čez 40 let boljše kot kdajkoli prej. Rupsi, pravi Colin Mcrae. Kje te lahko častim?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

Invictus ::

shadeX je izjavil:

Zato, ker se ji nabere kolona za ritjo in ta se ne sme brez razloga?


Torej.. ti praviš da moram vedno vozit do omejitve natančno, ker drugače sem v prekršku?

Ne.

Samo kreten si, ker oviraš ostale...

Poleg tega si tudi v prekršku, če se za tabo nabere kolona...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()
««
25 / 311
»»