Forum » Na cesti » "Talenti" na slovenskih cestah
"Talenti" na slovenskih cestah
Temo vidijo: vsi
facepalm ::
Hkrati so se najdrazji potrosni del povprecnega avtomobila. posledicno se veliko ljudi vozi z nevarno slabimi gumami.
shadeX ::
Poznam nekaj talentov, ki kupijo kvalitetne drage gume in potem mislijo, da lahko na cesti delajo kar hočejo, itak ne morejo it čez.
No en izmed njih se je zaradi tega žal ubil, ko mu je v ostrem ovinku avto zaradi dežja zdrsnil na drugo stran ceste, isti čas je pa mimo pripeljal avtobus.
Nekaj dni prej je na Facebooku objavil kako so dobre njegove gume.
Najslabša kombinacija: Hitra vožnja + nekvalitetne gume
Slaba kombinacija: Hitra vožnja + kvalitetne gume
Dobra kombinacija: Vožnja prilagojena razmeram na cesti + srednja kvaliteta gum
Najbolša kombinacija: Vožnja prilagojena razmeram na cesti + kvalitetne gume.
No en izmed njih se je zaradi tega žal ubil, ko mu je v ostrem ovinku avto zaradi dežja zdrsnil na drugo stran ceste, isti čas je pa mimo pripeljal avtobus.
Nekaj dni prej je na Facebooku objavil kako so dobre njegove gume.
Najslabša kombinacija: Hitra vožnja + nekvalitetne gume
Slaba kombinacija: Hitra vožnja + kvalitetne gume
Dobra kombinacija: Vožnja prilagojena razmeram na cesti + srednja kvaliteta gum
Najbolša kombinacija: Vožnja prilagojena razmeram na cesti + kvalitetne gume.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: shadeX ()
shadeX ::
Potem bi moral dodat tud ego na cesti, ker se z večjim strojem poveča tudi ego in s tem nevarna vožnja.
IL_DIAVOLO ::
Nobene gume ne pomagajo, ce izgubis stik s podlago. Takrat te resi samo 4 motion ali pa esp. Drugace pa lahko samo molis,da sta oba pasova fraj.
feryz ::
Če izgubijo gume stik s podlago, ne pomaga nič. Dovolj izletno-zavirno-ustavljalnega prostora.
4 motion ali ESP pomagata, da gume ne izgubijo stika s podlago.
Vsaj to ti je menda jasno.
4 motion ali ESP pomagata, da gume ne izgubijo stika s podlago.
Vsaj to ti je menda jasno.
GupeM ::
@zk_eu: Ne mešaj "normalnih" razmer s tem, kar je bilo takrat na primorski AC. Malo dlje nazaj se je podobno zgodilo tudi na dolenjski AC. Takšna megla/snežni zamet, se lahko zgodi naenkrat in v trenutku nič več ne vidiš. Prej lahko ni nič, potem pa kar naenkrat zapelješ v takšno meglo. To so izredne razmere, ki se dogajajo izredno redko. Potem imamo tu še tiste bedake, ki ob najmanjši meglici prižigajo meglenke. Ko pa meglenko res rabiš, pa vsak misli: Še en bedak, ki mora meglenko prižgati takoj. Zato marsikdo meglenk sploh ne šmirgla več, ker jih imajo ljudje v 90% prižgane, čeprav tega ni treba. V zakonu namreč lepo piše, da je meglenko dovoljeno prižgati šele, ko je vidljivost manjša od 50 m in za tabo v bližini ni nikogar. Folk pa to prižiga kar vsepovprek. Vedljivost 300 m, kolona pred njim, za njim, ob njemu,... a kurac mora voziti z meglenko. Da ga ja vsi vidijo. Meglenko prižgeš takrat, ko je dokaj gosta megla in/ali veliko prša od vode na cesti, ter za sabo v ogledalu ne vidiš luči drugega avtomobila oz. jih vidiš zelo slabo. Če kolikor toliko dobro vidiš luči za sabo vozečega vozila, tudi on zagotovo vidi tvoje zadnje rdeče luči in ni potrebe po meglenkah.
Heavy ::
Imaš tudi talente, kateri v megli ali nalivu vozijo s sprednjimi LEDicami, zadaj so pozicijske seveda ugasnjene.
In dobiš talente, kateri v blagi megli, v centru LJ, stojijo na semaforju z prižgano lučjo za meglo - v SUVu.
In dobiš talente, kateri v blagi megli, v centru LJ, stojijo na semaforju z prižgano lučjo za meglo - v SUVu.
#TeamFelix
zk_eu ::
@GupeM, sem že doživel takšno meglo in tudi naliv, kjer v nekaj sekundah nisi videl 1 meter pred vozilo, pa sem še vedno lahko prilagodil hitrost. Pa saj je pa vendar jasno, da ne moreš drveti s 130 km/h, če ne vidiš nekaj metrov pred seboj?
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.
GupeM ::
@zk_eu: Normalno, da zmanjšaš hitrost. Tudi na 50, če je potrebno. Vendar takrat, ko se je zgodilo to na primorki, je bilo res naenkrat. Večkrat pride megla kar naenkrat, pa ni takšnih nesreč. Tudi če so, je običajno udeleženih nekaj vozil (manj kot 10). V skrajni sili pa postane tako, da je na koncu skoraj 100 avtomobilov v istem zosu. In zagotovo niso vsi vozili 130 km/h. Že če sklepam po vožnji ob lepem vremenu, jih je vsaj 50% vozilo 110 km/h ali manj. Glede na razmere, pa je velika večina verjetno vozila s precej manjšo hitrostjo. Že to, da je tako obsežna nesreča sploh nastala, ti da vedeti, da je šlo za res izreden dogodek in je vidljivost takrat v trenutku iz 100% padla na praktično 0%... Če bi se vsaj malo videlo, bi zagotovo bilo vsaj za faktor 10 manj avtomobilov udeleženih.
@GupeM, sem že doživel takšno meglo in tudi naliv, kjer v nekaj sekundah nisi videl 1 meter pred vozilo, pa sem še vedno lahko prilagodil hitrost.Kaj naj rečem? Si imel srečo, da pred tabo ni prišlo do nesreče. Če bi bil takrat udeležen v prometni nesreči na primorskem, pa bi zdajle pisal, kako se kar naenkrat ni nič videlo in da kaj takšnega še nisi doživel.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()
FTad ::
@zk_eu: Normalno, da zmanjšaš hitrost. Tudi na 50, če je potrebno. Vendar takrat, ko se je zgodilo to na primorki, je bilo res naenkrat. Večkrat pride megla kar naenkrat, pa ni takšnih nesreč. Tudi če so, je običajno udeleženih nekaj vozil (manj kot 10). V skrajni sili pa postane tako, da je na koncu skoraj 100 avtomobilov v istem zosu. In zagotovo niso vsi vozili 130 km/h. Že če sklepam po vožnji ob lepem vremenu, jih je vsaj 50% vozilo 110 km/h ali manj. Glede na razmere, pa je velika večina verjetno vozila s precej manjšo hitrostjo. Že to, da je tako obsežna nesreča sploh nastala, ti da vedeti, da je šlo za res izreden dogodek in je vidljivost takrat v trenutku iz 100% padla na praktično 0%... Če bi se vsaj malo videlo, bi zagotovo bilo vsaj za faktor 10 manj avtomobilov udeleženih.
Cisto iz firbca, kako potem zavarovalnice obravnavajo te nesrece? Vozniki potem izgubijo bonitetni razred?
krneki0001 ::
@GupeM, sem že doživel takšno meglo in tudi naliv, kjer v nekaj sekundah nisi videl 1 meter pred vozilo, pa sem še vedno lahko prilagodil hitrost. Pa saj je pa vendar jasno, da ne moreš drveti s 130 km/h, če ne vidiš nekaj metrov pred seboj?
Imaš tudi primerke, ko ob toči ustavljajo pod mostom na vseh pasovih. Tudi če 80 pripelješ takrat, ne pričakuješ, da bosta vozni in prehitevalni pas polna in da bodo avtomobili stali.
zk_eu ::
Ja drži, tudi to je posebna zgodba...
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.
IL_DIAVOLO ::
Če izgubijo gume stik s podlago, ne pomaga nič. Dovolj izletno-zavirno-ustavljalnega prostora.
4 motion ali ESP pomagata, da gume ne izgubijo stika s podlago.
Vsaj to ti je menda jasno.
Poanta je, da imas vec sans esp sistemom in slabsimi gumami, kot pa s top gumami in nekim 20 let starim avtom brez varnostnih mehanizmov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: IL_DIAVOLO ()
pegasus ::
Poanta je, da je najbolje vozit tako, da se esp/abs/whatever sploh ne vklaplja. V vseh pogojih.
krneki0001 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Če izgubijo gume stik s podlago, ne pomaga nič. Dovolj izletno-zavirno-ustavljalnega prostora.
4 motion ali ESP pomagata, da gume ne izgubijo stika s podlago.
Vsaj to ti je menda jasno.
Poanta je, da imas vec sans esp sistemom in slabsimi gumami, kot pa s top gumami in nekim 20 let starim avtom brez varnostnih mehanizmov.
Ne drži. Lahko je star avto, ampak če je redno servisiran pa z dobrimi gumami in pametnim voznikom, ki dobro predvideva in spremlja, kaj se dogaja na cesti, mogoče sploh ne bo prišel v situacijo, ko bi vse te elektronske sisteme rabil.
facepalm ::
Tudi s slabimi gumami in celo abecedo pomagal bo imel velike tezave. Pogosteje kot revez v 20 let starem cliotu z novimi gumami.
bambam20 ::
Dobre zavore zelo vplivajo na zavorno pot na zasnezenem/poledenelem cestiscu right?;)))
Mislis, da ljudje zaradi zavor vozijo tako pocasi? Hint: ne.
Poledenelo cestišče ali 3 mm snega ni ista zadeva.
Tako , da ima prav.
IL_DIAVOLO je izjavil:
Meni pa grejo na zivce vozniki ki ob prvem snegecu vozijo ko po jajcih. Raje si porihtajte zavore,
Stare gume , strah pred vožnjo. To dvoje pa dobiš katastrofo.
Majo 4-5 let stare otrdele zimske gume , ki sicer imajo že veliko profila a so otrdele in močno psolabšajo vozne lastnosti v obdobju za katerega so namenjene.
Zato se tudi tako vozijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
edi45 ::
Imaš tudi talente, kateri v megli ali nalivu vozijo s sprednjimi LEDicami, zadaj so pozicijske seveda ugasnjene.
In dobiš talente, kateri v blagi megli, v centru LJ, stojijo na semaforju z prižgano lučjo za meglo - v SUVu.
jaz tudi vedno na X5 vžgem meglenke uspredi da zgledam bolj zajeban
bambam20 ::
Poznam nekaj talentov, ki kupijo kvalitetne drage gume in potem mislijo, da lahko na cesti delajo kar hočejo, itak ne morejo it čez.
No en izmed njih se je zaradi tega žal ubil, ko mu je v ostrem ovinku avto zaradi dežja zdrsnil na drugo stran ceste, isti čas je pa mimo pripeljal avtobus.
Zaradi kvalitetnih gum se ni ubil. Ubil se je zaradi tega, ker je precenil zmožnot vozila in prehitre voćnje.
Dobra kombinacija za hitro vožnjo: vozilo, ki je tega sposobno in kvaliteten gume.
springfield ::
Pozabil si najpomembnejse. Glava more stimat, drugace ti nobeno vozilo in nobena guma ne pomagata.
shadeX ::
Ubil se je, ker je verjel da bo zaradi kvalitetnih gum zdelal tisti ovinek na mokri podlagi ( verjetno na suhi bi ga ).
Popravek:
Dobremu vozniku lahko daš predelanega yugota in bo vozil bolj premišljeno hitro vožnjo kot pa nekdo, ki pozna samo pedal za gas z najnovejsim BMW-jem.
Popravek:
Dobra kombinacija za hitro vožnjo: voznik ki je tega sposoben in kvaliteten gume.
Dobremu vozniku lahko daš predelanega yugota in bo vozil bolj premišljeno hitro vožnjo kot pa nekdo, ki pozna samo pedal za gas z najnovejsim BMW-jem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: shadeX ()
bambam20 ::
Ubil se je, ker je verjel da bo zaradi kvalitetnih gum zdelal tisti ovinek na mokri podlagi ( verjetno na suhi bi ga ).
Popravek.
Ok. To je potem huda anomalija v njegovem razmišljanju, da ga bodo gume obdržale pri življenju.
springfield je izjavil:
Pozabil si najpomembnejse. Glava more stimat, drugace ti nobeno vozilo in nobena guma ne pomagata.
Z določenimi vozili in seveda dobrimi gumami boš seveda zvozil z veliko višjo hitrostjo ovinke kot z drugimi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
shadeX ::
OvCa77 ::
Prvo 5km vozi po prehitevalnem pasu s prekoračeno hitrostjo in pol javno joka ko ga oglobijo? Jup talent definitivno.
V tem primeru sta oba v prekršku, policijsko vozilo, ki ni vozilo z vklopljenimi lučmi 140 in voznik, ki je nagonsko vozil za njim. Je pa res, policija si ne bo sebi pisala kazni.
Laptop: Probook 440 G3 | i5-6200U | 12GB DDR3L | SSD Plus 240GB
Desktop: Ryzen 1600X | Gigabyte AX370 K3 | 8GB DDR4 | MX100 256GB
Desktop: Ryzen 1600X | Gigabyte AX370 K3 | 8GB DDR4 | MX100 256GB
scipascapa ::
naj neha jokat pa bo. pa pri 140 po števcu 100% ni kazalo realno več kot 132/133 - toleranca, 100% ni dobil kazni. razen če laže o hitrosti.
Heavy ::
scipascapa je izjavil:
naj neha jokat pa bo. pa pri 140 po števcu 100% ni kazalo realno več kot 132/133 - toleranca, 100% ni dobil kazni. razen če laže o hitrosti.
Tisto je hitra cesta - z dodano omejitvijo 100.
#TeamFelix
shotalick ::
Imaš tudi talente, kateri v megli ali nalivu vozijo s sprednjimi LEDicami, zadaj so pozicijske seveda ugasnjene.
In dobiš talente, kateri v blagi megli, v centru LJ, stojijo na semaforju z prižgano lučjo za meglo - v SUVu.
This!!! To mene tako živcira, pada kot iz škafa, folk pa LED-ice pržgane, zadnje pa itq ne gorijo, na AC takih sploh ne vidiš, dokler mu nisi čist za p****...fuck in ta avtomatika. Folk, ko se usedete za volan, se pripnite, pa luči pržgite...pol pa vse ostalo...
OvCa77 ::
scipascapa je izjavil:
naj neha jokat pa bo. pa pri 140 po števcu 100% ni kazalo realno več kot 132/133 - toleranca, 100% ni dobil kazni. razen če laže o hitrosti.
Tisto je hitra cesta - z dodano omejitvijo 100.
Omejitev je 110
Laptop: Probook 440 G3 | i5-6200U | 12GB DDR3L | SSD Plus 240GB
Desktop: Ryzen 1600X | Gigabyte AX370 K3 | 8GB DDR4 | MX100 256GB
Desktop: Ryzen 1600X | Gigabyte AX370 K3 | 8GB DDR4 | MX100 256GB
Wrop ::
Do nedavnega je bilo to "in". Manjši izpusti CO2. Zadnje čase se mi zdi, da pri novejših avtih zadaj spet gorijo luči. Najmanj kar bi morali proizvajalci naresti je, da vsem, ki jim podnevi ne gorijo zadnje luči, da se vklop in izkop izvaja avtomatsko. Preveč je ljudi, ko ob deževju, tunelih ne prižigajo luči.
kuvanasarma ::
Imaš tudi talente, kateri v megli ali nalivu vozijo s sprednjimi LEDicami, zadaj so pozicijske seveda ugasnjene.
In dobiš talente, kateri v blagi megli, v centru LJ, stojijo na semaforju z prižgano lučjo za meglo - v SUVu.
This!!! To mene tako živcira, pada kot iz škafa, folk pa LED-ice pržgane, zadnje pa itq ne gorijo, na AC takih sploh ne vidiš, dokler mu nisi čist za p****...fuck in ta avtomatika. Folk, ko se usedete za volan, se pripnite, pa luči pržgite...pol pa vse ostalo...
Hint:
Nimajo vsi avtomatskih luči.
Veliko avtomobilov čeprav ima LEDice ima ročni preklop.
Sicer pa zaradi boljše vidljivost sam vozim kar z nezasenčenimi, tudi ponoči.
Sem vsaj viden...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kuvanasarma ()
jb_j ::
kr neki.
če že zakonodaja določa, da morajo biti luči vedno prižgane, zakaj proizvajalci prodajajo avtomobile, ki ne ustrezajo zakonom?
če že zakonodaja določa, da morajo biti luči vedno prižgane, zakaj proizvajalci prodajajo avtomobile, ki ne ustrezajo zakonom?
IL_DIAVOLO ::
Avte, ki nimajo avtomatiziranih prednjih IN zadnjih luci ob vsakem vremenu, bi treba izlociti iz prometa. Za to sploh prvic slisim, zato se mi zdi toliko bolj sporno.
Tudi led diode so vprasljive za varnost pozimi, ker oddajajo minimalno toplote.
Tudi led diode so vprasljive za varnost pozimi, ker oddajajo minimalno toplote.
broken/link ::
scipascapa je izjavil:
naj neha jokat pa bo. pa pri 140 po števcu 100% ni kazalo realno več kot 132/133 - toleranca, 100% ni dobil kazni. razen če laže o hitrosti.
Tisto je hitra cesta - z dodano omejitvijo 100.
Omejitev je 110
z Razdrtega dol proti Vipavi je po večini hitre ceste omejitev 100, na odsekih s predori celo samo 80.
OvCa77 ::
broken/link je izjavil:
scipascapa je izjavil:
naj neha jokat pa bo. pa pri 140 po števcu 100% ni kazalo realno več kot 132/133 - toleranca, 100% ni dobil kazni. razen če laže o hitrosti.
Tisto je hitra cesta - z dodano omejitvijo 100.
Omejitev je 110
z Razdrtega dol proti Vipavi je po večini hitre ceste omejitev 100, na odsekih s predori celo samo 80.
Splošna omejitev na hitri cesti je 110, na h4 je razen po tunelih omejitev 110, po rebrnicah pa je res 100. Vsaj kolikor sem jaz videl. So pa še odsek od Sela do Vrtojbe degradirali v hc.
Laptop: Probook 440 G3 | i5-6200U | 12GB DDR3L | SSD Plus 240GB
Desktop: Ryzen 1600X | Gigabyte AX370 K3 | 8GB DDR4 | MX100 256GB
Desktop: Ryzen 1600X | Gigabyte AX370 K3 | 8GB DDR4 | MX100 256GB
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OvCa77 ()
negotiator ::
Primer voznika, ki je precenil svoje sposobnosti in sposobnosti svojega avtomobila:
Hitrost je najbrž v km/h, definitivno pa ne v mph.
V primeru tega posnetka gre očitno tudi za motenost osebe, ne le za "precenitev", saj noben dober voznik v takem vremenu ne bi vozil s tako hitrostjo. Ko je "šlo za zmago", je najbrž svoje dodal še adrenalin, ki še dodatno naredi človeka "butastega", s tem pa posledično še manj razmišlja o možnem slabem izidu takega početja.
Avto na posnetku je verjetno imel kar nekaj "elektronskih pomagal", ki pa še vedno niso bila dovolj. Problem "nemških" dirkačev je v tem, ker znajo, kot je že nekdo omenil, samo na gas tiščat - ostalo pa prepuščajo avtomobilu, ki ga seveda precenjujejo. Noben, še tako drag avtomobil ne bo preprečil napak, ki jih povzročajo nekatera neumna dejanja takih voznikov - manjše napake se lahko popravijo, ko pa gre enkrat stvar predaleč, pa ostane samo še fizika.
Niti približno ne razumem recimo tega voznika:
Dvomim pa tudi, da ga je ta nesreča postavila na trdna tla - ko je videl, da mu nič ni po taki nesreči, je najbrž mislil, da se mu nič ne mora zgodit. Smili se mi on sicer ne, ostali uporabniki ceste, ki morda nekoč pridejo v nesrečo z njim, pa. Ne vem, kakšna neumnost je potrebna, da mimo križišč letiš s tako hitrostjo. Če bi nekdo prišel ven iz enega od tistih križišč v trenutku, ko se je on tam peljal, ne bi mogel naredit nič, tako kot ni mogel naredit nič pri tem zadnjem križišču - očitno sploh ni poznal ceste...
Hitrost je najbrž v km/h, definitivno pa ne v mph.
V primeru tega posnetka gre očitno tudi za motenost osebe, ne le za "precenitev", saj noben dober voznik v takem vremenu ne bi vozil s tako hitrostjo. Ko je "šlo za zmago", je najbrž svoje dodal še adrenalin, ki še dodatno naredi človeka "butastega", s tem pa posledično še manj razmišlja o možnem slabem izidu takega početja.
Avto na posnetku je verjetno imel kar nekaj "elektronskih pomagal", ki pa še vedno niso bila dovolj. Problem "nemških" dirkačev je v tem, ker znajo, kot je že nekdo omenil, samo na gas tiščat - ostalo pa prepuščajo avtomobilu, ki ga seveda precenjujejo. Noben, še tako drag avtomobil ne bo preprečil napak, ki jih povzročajo nekatera neumna dejanja takih voznikov - manjše napake se lahko popravijo, ko pa gre enkrat stvar predaleč, pa ostane samo še fizika.
Niti približno ne razumem recimo tega voznika:
Dvomim pa tudi, da ga je ta nesreča postavila na trdna tla - ko je videl, da mu nič ni po taki nesreči, je najbrž mislil, da se mu nič ne mora zgodit. Smili se mi on sicer ne, ostali uporabniki ceste, ki morda nekoč pridejo v nesrečo z njim, pa. Ne vem, kakšna neumnost je potrebna, da mimo križišč letiš s tako hitrostjo. Če bi nekdo prišel ven iz enega od tistih križišč v trenutku, ko se je on tam peljal, ne bi mogel naredit nič, tako kot ni mogel naredit nič pri tem zadnjem križišču - očitno sploh ni poznal ceste...
All easy problems have already been solved.
edi45 ::
negotiator je izjavil:
Primer voznika, ki je precenil svoje sposobnosti in sposobnosti svojega avtomobila:
Hitrost je najbrž v km/h, definitivno pa ne v mph.
V primeru tega posnetka gre očitno tudi za motenost osebe, ne le za "precenitev", saj noben dober voznik v takem vremenu ne bi vozil s tako hitrostjo. Ko je "šlo za zmago", je najbrž svoje dodal še adrenalin, ki še dodatno naredi človeka "butastega", s tem pa posledično še manj razmišlja o možnem slabem izidu takega početja.
Avto na posnetku je verjetno imel kar nekaj "elektronskih pomagal", ki pa še vedno niso bila dovolj. Problem "nemških" dirkačev je v tem, ker znajo, kot je že nekdo omenil, samo na gas tiščat - ostalo pa prepuščajo avtomobilu, ki ga seveda precenjujejo. Noben, še tako drag avtomobil ne bo preprečil napak, ki jih povzročajo nekatera neumna dejanja takih voznikov - manjše napake se lahko popravijo, ko pa gre enkrat stvar predaleč, pa ostane samo še fizika.
Niti približno ne razumem recimo tega voznika:
Dvomim pa tudi, da ga je ta nesreča postavila na trdna tla - ko je videl, da mu nič ni po taki nesreči, je najbrž mislil, da se mu nič ne mora zgodit. Smili se mi on sicer ne, ostali uporabniki ceste, ki morda nekoč pridejo v nesrečo z njim, pa. Ne vem, kakšna neumnost je potrebna, da mimo križišč letiš s tako hitrostjo. Če bi nekdo prišel ven iz enega od tistih križišč v trenutku, ko se je on tam peljal, ne bi mogel naredit nič, tako kot ni mogel naredit nič pri tem zadnjem križišču - očitno sploh ni poznal ceste...
za prvega se strinjam da je bedak, drugi pa je bil na progi v nemčiji, nauči se brat.
GupeM ::
negotiator je izjavil:
Ne vem, kakšna neumnost je potrebna, da mimo križišč letiš s tako hitrostjo. Če bi nekdo prišel ven iz enega od tistih križišč v trenutku, ko se je on tam peljal, ne bi mogel naredit nič, tako kot ni mogel naredit nič pri tem zadnjem križišču - očitno sploh ni poznal ceste...
Cesta je bila zaprta in "preurejena" v progo, ali pa gre za kakšen poligon ali kaj podobnega. Tik, preden zleti v grmovje, vidiš, da zapelje še skozi zid iz gum. Verjetno so tam z razlogom, ker gre za progo, ne za navadno cesto.
Edit: https://www.google.si/maps/place/Circui...!3m1!1e3!4m5!3m4!1s0x47c206ef1e81a15f:0x6f9ad2907241f54!8m2!3d50.055458!4d4.303673
Edit2: Vozil je tukaj: https://www.google.si/maps/dir/50.06739...!3m1!1e3!4m3!4m2!3e0!5i1
Očitno je na mapsih nekoliko drugače. Verjetno so cesto spremenili, saj zadnjega desnega ovinka na mapsih ni, v videu pa je. Ima pa ta cesta tudi "dirkaške robnike" (rdeče belo pobarvane).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()
negotiator ::
Aha, potem se pa opravičujem, nisem opazil, da gre za progo.
PS: dejstvo pa je, da kaj takega nekateri počno tudi na javnih cestah.
PS: dejstvo pa je, da kaj takega nekateri počno tudi na javnih cestah.
All easy problems have already been solved.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: negotiator ()
shadeX ::
@edi45
Krivo je nepoznavanje dirkaške proge. Če bi jo poznal, bi najkasneje pri 0:41 začel že zavirati. Ko je avto pri 0.44 "zdrsnil" je bilo vsega že konec in tukaj jo ni elektronike, ki bi rešila to situacijo.
Sicer pa če je tisti voznik še živ, se lahko zahvali le sreči in to da je vozil avto višjega cenovnega razreda (izboljšana varnost). Če bi vozil predelanega cliota ga verjetno ne bi bilo več.
/*****************************************/
Eni majo pa res okus...
Niti približno ne razumem recimo tega voznika:
Krivo je nepoznavanje dirkaške proge. Če bi jo poznal, bi najkasneje pri 0:41 začel že zavirati. Ko je avto pri 0.44 "zdrsnil" je bilo vsega že konec in tukaj jo ni elektronike, ki bi rešila to situacijo.
Sicer pa če je tisti voznik še živ, se lahko zahvali le sreči in to da je vozil avto višjega cenovnega razreda (izboljšana varnost). Če bi vozil predelanega cliota ga verjetno ne bi bilo več.
/*****************************************/
Eni majo pa res okus...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: shadeX ()
Heavy ::
Eni majo pa res okus...
Testna mula. Avto je ovit v tak vzorec (ali pa v vreče z peno), da skorje karoserijo.
#TeamFelix
GupeM ::
Jap, to so testna vozila. Zaradi takšnega vzorca, ne moreš točno določiti oblike karoserije, da je potem "navdušenje večje", ko ga pokažejo na predstavitvi.