» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
188 / 293
»»

fikus_ ::

V 99,9% se kolone na splača prehitevati! Pridobiš nekaj 10 m, mogoče Vač, časovno pa praktično nič.
Tako da skulirajte se, držite varnostno razdaljo, . . .

solatko ::

UganiKdo - Bedaki v RL ste v glavnem pravniki, saj je pravilo en problem, 3-je pravniki, 6 možnih razlag.
Res je, čisto vsak pravniški fahidiot, zna razložiti, kateri koli del zakonskega določila tako, kot mu trenutno odgovarja, pravni laiki pa naj bi se s tem strinjali. Seveda zanemarimo to, da je oviranje prometnega toka, tudi prekršek, v katerem je prvi voznik pa tudi vsi za njim, s prekratko varnostno razdaljo, kaj bi te blažji prekrški splog uplivali na varnost, kaj ne!

RL ni pravna kategorija, temveč živo gibanje in prepletanje različnih situacij. Po TVOJE je prehitevanje v SLO, takoj, ko so pred teboj 3 vozila PREPOVEDANA, ker v druge razmere v prometu, lahko uvrstiš čisto vse, kar se idiotskemu pravniku in ogromnem EGU, trenutno poklopi, da njegovo velja.
Spoštovani moj bedak, tudi šverc migrantov, ni kaznivo dejanje, če se s tem ne UKVARJAŠ ampak samo enkrat pobereš štoparje, ki so čisto slučajno migranti.

Po tvoje kamionček z materialom, za njim pa dva kombija z delavci, ne smeš prehitet, tudi, če vozijo 50, tam, kjer je omejitev 90! Je tvoj dealer za belo še vedno zaprt?

PROBLEM, KI GA VSI POSPLOŠUJETE, JE TA, DA KOLONO SESTAVLJAJO ŽE 3 VOZILA! Tudi ta je po vaše PREPOVEDANO prehitevat po eno ali dve vozili, tudi, če ni nobenega prometa nasproti. Predvidevam, da tako kot se dogaja, taka kolona ustavi šele doma pred vhodom.
Delo krepa človeka

UganiKdo ::

Seveda zanemarimo to, da je oviranje prometnega toka, tudi prekršek, v katerem je prvi voznik pa tudi vsi za njim, s prekratko varnostno razdaljo, kaj bi te blažji prekrški splog uplivali na varnost, kaj ne!

Od kje ti blodnja, da to zanemarjamo? Vse kar pravim, je da se, za razliko od norcev tvojega kova, ne strinjam z blodnjo, da kršenje prometnih prepisov enega voznika opravičuje psihopatsko obnašanje dementnih solatarjev.

Po TVOJE je prehitevanje v SLO, takoj, ko so pred teboj 3 vozila PREPOVEDANA, ker v druge razmere v prometu, lahko uvrstiš čisto vse, kar se idiotskemu pravniku in ogromnem EGU, trenutno poklopi, da njegovo velja.
Skladno z zakonom je prepovedo prehitevnje vozil, ki zaradi gostote prometa vozijo manj kot je omejitev in to jeizrecno napisano. Vse od tam naprej pa je novo dementno nakladanje bedaka, ki ne pozna prometnih predpisov.

Po tvoje kamionček z materialom, za njim pa dva kombija z delavci, ne smeš prehitet, tudi, če vozijo 50, tam, kjer je omejitev 90! Je tvoj dealer za belo še vedno zaprt?
Razen na večpasovni cesti je takšno prehitevanje prepovedano. To ni po moje ampak tako določajo prometni predpisi o katerih očitno pojma nimaš.

PROBLEM, KI GA VSI POSPLOŠUJETE, JE TA, DA KOLONO SESTAVLJAJO ŽE 3 VOZILA! Tudi ta je po vaše PREPOVEDANO prehitevat po eno ali dve vozili, tudi, če ni nobenega prometa nasproti. Predvidevam, da tako kot se dogaja, taka kolona ustavi šele doma pred vhodom.
Še enkrat, to ni po naše in to ni po moje. To je skladno z veljavno zakonodajo. Da pa norci na cesti pojma nimate o varni vožnji in prometnih predpisih si pa že večkrat jasno pokazal. Prehiteva lahko zgolj drugi v vrsti. Ostali pač ne. In če tega ne razumeš je to samo še en dokaz tega kako nesposoben in nevaren voznik si, ker niti prometnih predpisov ne poznaš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

facepalm ::

Pomembno je osvescanje, da so nekateri manevri prepovedani, ker je znanje iz avtosole pac pomanjkljivo.
Prvi pogoj pri spostovanju cestno prometnih predpisov je poznavanje le teh.
Nekateri zgolj opozarjamo kaj veleva zakon in spodbujamo upostevanje pravil.
Nekateri pa bi radi predstavili 1001 situacijo, ko je cpp nesmiselen.
Vsak ima pravico do odlocitve ali bo v doloceni situaciji naredil prekrsek ali ne. Vendar odgovornost za odlocitev/dejanje ter posledice nosi sam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

solatko ::

UganiKdo - Zakaj so potem tako zakompliciral zakonodajo, če bi enostavno lahko zapisali - če so pred vami najmanj 3 vozila, je prehitevanje prepovedano.
Nikjer nisem prebral tvojega zgaražanja ob večkilometerskih prekrških počasnetov, za katerimi se nabirajo nepotrebne kolone! Ozmirjal si samo mene, ko sem zaradi lastne varnoti in voznika, ki je pri 70 vozil na mojem odbijaču, znižal hitrost na 30km/h!

To je pač tvoj EGO-vski, krizni pogled na dogajanja v RL in seveda ne more it brez pridevnikov in imenovanj drugače mislečih. Krizo imaš hudo, opažam v vseh temah, ki jih slučajno obiščem, daj si že poišči pomoč za premagovanje abstinenčne krize, ti ne bo škodilo.
Delo krepa človeka

UganiKdo ::

Nov priemr talenta:
https://www.24ur.com/novice/tujina/vozn...

Zdaj mora pa samo še naš dementnež razložit, kako je krivda pravzarpav na pešcu, ki je nepravilno prečkal cesto in s svojim prekrškom prislil voznika, da je prigojeno razbil parkirana vozila in mu s tem rešil živeljenje.


Nikjer nisem prebral tvojega zgaražanja ob večkilometerskih prekrških počasnetov, za katerimi se nabirajo nepotrebne kolone! Ozmirjal si samo mene, ko sem zaradi lastne varnoti in voznika, ki je pri 70 vozil na mojem odbijaču, znižal hitrost na 30km/h!
Zato, ker si ti edini bedak, ki se odkrito hvali s tem, da je nesposoben voznik, ki sistematično krši prometne predpise, za katere se na koncu še izkaže, da jih v večini sploh ne razume.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

solatko ::

UganiKdo - Ti pa res nimaš nobene pametne mere za dajanje primerjav, genialc.
Delo krepa človeka

UganiKdo ::

UganiKdo - Zakaj so potem tako zakompliciral zakonodajo, če bi enostavno lahko zapisali - če so pred vami najmanj 3 vozila, je prehitevanje prepovedano.

pokliči v DZ in prosi, če lahko zakone prilagodijo razumevanju dementnih solatarjev. Pismeni vozniki iz trenutno zapisanega besedila jasno razumejo, da ne smejo prehitevat (posameznih vozil) v koloni.

solatko je izjavil:

UganiKdo - Ti pa res nimaš nobene pametne mere za dajanje primerjav, genialc.

Se oglaša kralj izmišljenih statistik in nemških študij ter velik ljubitelj namišljenih prijateljev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

solatko ::

UganiKdo - Moji podatki so ravno toliko resni, kot tvoja posploševanja na enem primeru (moje občasno kršenje OH, enkratno nepravočasno izdanje računa študentke).
Delo krepa človeka

UganiKdo ::

me veseli, da si vsaj priznal, da si si vse skupaj izmislil.

solatko ::

+1
Delo krepa človeka

DostMam ::

solatko je izjavil:

UganiKdo - Zakaj so potem tako zakompliciral zakonodajo, če bi enostavno lahko zapisali - če so pred vami najmanj 3 vozila, je prehitevanje prepovedano...

Tudi sam bi rad videl, da je zakonodaja napisana bolj enostavno, da jo navadni ljudjem lahko razumemo. Vendar tako, kot predlagate ne gre. Zelo hitro bi se našel kak kolega, ki bi premišljeval: "Pred mano je najmanj 4 vozil in ne 3, zato lahko prehitevam. Če bom prehiteval enega za enim, bom padel v zakonsko določilo o neprehitevanju, zato bom prehitel vse naenkrat!"
Sedaj zares: zakone sestavljajo tako, da najprej definirajo pojem in ga nato uporabljajo po potrebi. Nekje v n-tem členu je zapisano "kolona je ... treh vozil" in nato uporabijo besedo kolona v členih n+1,2,3,... "vožnja v koloni", "prehitevanje kolone"... Tudi vam tako olajšajo delo, saj lahko predlagate spremembo člena n tako, da se glasi "kolona je, ko počasne naredi 30-kilometerski rep..." in je zakonodaja popravljena. Gotovo bi ne radi v predlogu spremembe naštevaliali vse tiste člene, ki jih je treba spremeniti. In bohnedaj, da bi kakega spregledali in bi ostalo zapisano "treh vozil".
Še enkrat: tudi sam bi rad videl, da je zakonodaja napisana bolj enostavno, pa očitno ne gre...

delavec44 ::

10. vozila ali kolone vozil, ki vozi z zmanjšano hitrostjo zaradi gostote prometa ali drugih razmer v prometu


Ne vem od kje vam ideja, da se nobene kolone ne sme prehitevati. Če pred mano vozi kamion in vmes 2 avtomobila, bom enega po enega prehitel. Kamion ne vozi z zmanjšano hitrostjo zaradi gostote prometa temveč zaradi tega, ker hitreje ne more zaradi svojih tehničnih omejitev. Pod predpostavko, da pred njim ni drugega vozila seveda.

mirator ::

Saj s predpisi načeloma ni nič narobe. Samo brati jih je potrebno, tako kot piše in ne kot paše. Pa zavedati se je treba, da noben predpis ni po meri vseh ampak so neki kompromisi, ki vključujejo varnost in ekonomiko (in še cel kup drugih faktorjev vključno s povprečno psihofizično kondicijo voznikov).
Me je že @seba44 prehitel.
Navedena alineja je sicer uvrščena v člen, ki prehitevanja prepoveduje, vendar je pisano v pogojniku: "ki vozi z zmanjšano hitrostjo zaradi gostote prometa ali drugih razmer v prometu.
Treba je torej vedeti tudi kaj pomeni pojem gostota prometa in kdaj se smatra, da je promet zgoščen.

Poleg tega veljajo tudi drugi členi, n.pr.:

51. člen
(varno prehitevanje)
(1) Voznik sme začeti prehitevati le, če ima na cesti dovolj prostora. S prehitevanjem ne sme ovirati udeleženca cestnega prometa, ki ga prehiteva.

(2) Pred prehitevanjem vozila, ki vozi pred njim po istem prometnem pasu, mora dati voznik predpisan znak, nato pa ga na primerni bočni razdalji prehiteti. Prehiteti mora brez oklevanja, po končanem prehitevanju pa se mora, razen na smernem vozišču z dvema ali več prometnimi pasovi čim prej vrniti na izhodiščni prometni pas.

(3) Na smernem vozišču z najmanj dvema prometnima pasovoma sme voznik, ki je prehitel vozilo in želi prehiteti še drugo vozilo ali drugega udeleženca cestnega prometa, ostati na prometnem pasu, po katerem je prehiteval prvo vozilo, če s tem ne ovira hitrejših vozil, ki se mu približujejo od zadaj.

(4) Voznik prehitevanega vozila ne sme povečevati hitrosti. Po potrebi mora zmanjšati hitrost in se pomakniti k desnemu robu vozišča in s svojim ravnanjem omogočiti vozniku, ki prehiteva čimprejšnjo zaključitev prehitevanja.


Torej, če tudi jaz s prehitevanjem naredim prekršek (za kar sem lahko kaznovan oz. če s tem povzročim prometno nesrečo tudi odgovoren), me prehitevani mora spustiti predse, sicer naredi on prekršek, ki pa ima lahko usodne posledice.

UganiKdo ::

delavec44 je izjavil:

10. vozila ali kolone vozil, ki vozi z zmanjšano hitrostjo zaradi gostote prometa ali drugih razmer v prometu


Ne vem od kje vam ideja, da se nobene kolone ne sme prehitevati. Če pred mano vozi kamion in vmes 2 avtomobila, bom enega po enega prehitel. Kamion ne vozi z zmanjšano hitrostjo zaradi gostote prometa temveč zaradi tega, ker hitreje ne more zaradi svojih tehničnih omejitev. Pod predpostavko, da pred njim ni drugega vozila seveda.


V zakonu. Avtomobili vmes vozijo počasnje zaradi gostote prometa in njih ne smeš prehitet.

solatko ::

UganiKdo - +1
Delo krepa človeka

facepalm ::

No pa sem tudi sam prisel v situacijo, ko sem na AC prehiteval po "desni". Sicer po pospesevalnem pasu.

Pri vkljucevanju na AC, sem naletel na voznika, kateri je vozil 30 cez cel uvoz. Na pospesevalnem je imel cca 40kmph, ko se je ze vkljucil na vozni pas.
V trenutku sem se moral odlociti, ali bom upal, da clovek pospesi in se vkljucim za njim ali pospesim jaz in ga prehitim po pospesevalnem. S 40kmph se pac "ne upam" vkljucevati.
Storil sem slednje in se vkljucil s cca 80kmph (na koncu pospesevalnega). Glede na razdaljo med mano in tistim vozilom, on se ni zacel pospesevati.

Kaj bi vi naredili v podobni situaciji?

MrStein ::

Enako.

Kdo drug pa bi zaustavil na pospeševalnem pasu.*


* kar je smiselno, če je na AC gneča, česar pa tu ni bilo
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

val46 ::

Počakaj, da pride solatko od kosila. Ti bo on povedal, če si ravnal prav in če nisi, kako bi moral. Kot ga je naučil njegov instruktor v avtošoli. Četudi takrat v sloveniji ni bilo še niti km avtoceste :))

solatko ::

Če ne veste kako se vključit na AC, pojdite v AŠ, da vam inštruktor poda še nekaj dodatnih informacij, če ste razloženo pozabili.
Vključevalni pas je pač za varno vključevanje na AC, voznik, ki to naredi s 40, je pač padel z lune ali izpit zadel na loto.
Sicer je pa važnje drugo, v nekaj dneh je šlo rakom žvižgat nekaj udeležencev zaradi neprilagojene hitrosti, tako motoristov, kot avtomobilistov.

facepalm - No naj te potolažim, ti nisi naredil nič narobe, ker na vključevalni pas, po navadi ne zapelje noben z AC (na naših se lahko zgodi tudi to), zato se na tem pasu pridobi hitrost, s katero se varno vključiš tudi med dva kamiona, če ne gre drugače, vsekakor pa na tem pasu ne smeš ustavit pa tudi 40 ne peljat prav daleč.
Delo krepa človeka

DostMam ::

O tem, ali se smeš ustaviti ali ne se ne strinjajo niti inštruktorji vožnje (https://vozniski-izpit.com/forum/tema/v..., razen če se je v zadnjih petih letih zakonodaja v tem delu spremenila.

Nekaj praktičnih nasvetov o tem so napisali na https://www.rtvslo.si/zabava-in-slog/av... , kjer, če prav razumem, zagovarjajo zadrgo, pa četudi je 40 km/h.

Roko na srce, srečo imam, da počasneža na voznem pasu pri vključevanju na avtocesto ne srečam prav pogosto. Pogosteje se zgodi da srečam nekoga, ki vozi 110 - 120 km/h in se zlepa ne umakne na levi vozni pas. Takrat dela gas do varne razdalje za vključitev ne glede na konec priključnega pasu. Izjema je priključek Trojane, smer Ljubljana.

solatko ::

Priporočam, da sestavek preberete in se prijavite, morda boste imeli srčo in boste izbrani.

https://siol.net/avtomoto/novice/bi-voz...

DostMam - Zakonsko določilo zadrge, je pri nas ukinjeno, torej je vse odvisno od kulture voznikov. Tisti, ki še vedno vozijo po načinu zadrge, izsiljujejo prednost!
Lahko tudi toliko znižaš hitrost, da se vključiš za njim. Nekatei pač ne znajo vozit po AC, zato moraš hitrost prilagajati ti. Če je dovolj prostora, vsekakor po gasu in pred takega, če pa je prostora malo (nekaj vklučevanj se konča brez odstavnega pasu in še vključevalni pas gre v klanec (LJ-Brdo proti primorski), tam pa sem že videl avtomobile stati, kar je sicer skregano s pametjo, ampak kot pravim, nekateri ne znajo vozit po AC.
Delo krepa človeka

UganiKdo ::

Zakaj spet lazes? Od kje ti ideja da je pravilo zadrge ukinjeno? Kater namisljen prijatelj ti je to pravljico prodal?

Ahh, nic novega. Nov dan in novo dokazovanje kako solatko nima pojma o prometnih predpisih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

MrStein ::

DostMam je izjavil:


Nekaj praktičnih nasvetov o tem so napisali na https://www.rtvslo.si/zabava-in-slog/av... , kjer, če prav razumem, zagovarjajo zadrgo, pa četudi je 40 km/h.

"Aktivno upravljanje hitrosti s portali"

Hmm, kdaj pa so to planirali? Čez leto in pol ni nič od tega za videti.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

GupeM ::

solatko je izjavil:

Priporočam, da sestavek preberete in se prijavite, morda boste imeli srčo in boste izbrani.

https://siol.net/avtomoto/novice/bi-voz...

DostMam - Zakonsko določilo zadrge, je pri nas ukinjeno, torej je vse odvisno od kulture voznikov. Tisti, ki še vedno vozijo po načinu zadrge, izsiljujejo prednost!
Lahko tudi toliko znižaš hitrost, da se vključiš za njim. Nekatei pač ne znajo vozit po AC, zato moraš hitrost prilagajati ti. Če je dovolj prostora, vsekakor po gasu in pred takega, če pa je prostora malo (nekaj vklučevanj se konča brez odstavnega pasu in še vključevalni pas gre v klanec (LJ-Brdo proti primorski), tam pa sem že videl avtomobile stati, kar je sicer skregano s pametjo, ampak kot pravim, nekateri ne znajo vozit po AC.

Spet kažeš svoje nepoznavanje prometnih predpisov. Daj mi povej vsaj en pravilen prometni predpis. Do sedaj si nekje 0 : 20. Torej od dvajsetih napisanih, nič pravilnih.

Pravilo zadrge ni ukinjeno in še vedno obstaja. Treba ga je pa upoštevati povsod, kjer se en od pasov v isto smer zapre in se združi z drugim.

Ja, so pa ukinili znak za pravilo zadrge, to je pa res.

solatko ::

UganiKdo -
Ukinjen prometni znak izmenično vključevanje vozil
A zakaj je potem nov Pravilnik o prometni signalizaciji, ki je bil sprejet leta 2016, ukinil prometni znak "izmenično vključevanje vozil"? Zaradi tega so številni vozniki zmedeni in ne vedo, ali se ta sistem sploh še uporablja.
Prometni znak "izmenično vključevanje vozil" je bil namenjen označitvi mesta na cesti, kjer se prometna pasova, od katerih nobeden ni določen kot prednostni, združita v enega. Voznika je obveščal, da mora ravnati po sistemu zadrge.
Po pojasnilu zakonodajalca to pravilo zahteva že omenjeni 38. člen ZPrCp ter tudi splošna vozniška kultura, pojasnjujejo na AMZS.
Tudi policija meni, da je sistem zadrge odraz prometne kulture in pomeni povsem normalno in življenjsko situacijo, ki jo večina udeležencev tako in tako upošteva. V primerih, ko je promet na enem pasu tako ali drugače oviran, se morajo udeleženci iz tega prometnega pasu zapeljati na drugi pas, kar je nemogoče, če sistem zadrge ne deluje.
Pravilo zadrge je po mnenju policije nujno in pomembno za varno odvijanje prometa.
V primeru razvite prometne kulture voznikov ni potrebno, da bi bilo to pravilo posebej zapisano ali celo označeno s prometnim znakom, saj gre za vprašanje solidarnosti in medsebojne pomoči, predvideva policija ob vprašanju, zakaj je zakonodajalec ob spremembi ZPrCP to določilo iz zakona izpustil.
Potem pojasni, kaj je potem to drugo, kot ukinitev?

Napisal sem, da je to odvosno od kulture voznikov, seveda zate to ni dovolj.

GupeM - Tako sem tudi napisal, odvisno je od kulture voznikov, če hočeš to na silo uveljavit, kršiš odvzem prednosti, če te voznik ne spusti not. Imeli smo podobno temo, ko je model to tudi praktično predstavil -
Namerno hotel povzročiti nesrečo
Delo krepa človeka

UganiKdo ::

Zato da bedaki tvojega kova, ki pojma nimate o prometnih predpisih izpadete se toliko bolj neumni ko pametujete o stvareh, ki jih ne razumete.

To da je bil ukinjen prometni znak ne pomeni, da je ukinjeno pravilo zadrge. Tudi zato da moramo vozi po desni nimamo znaka, pa to ne pomeni da to ni predpisano.

Se vec pravilo zadrge je jasno zapisno v zakonu. Ves to je tisto o cemer ti pojma nimas in veselo delas bedaka iz sebe.

Imeli smo podobno temo, ko je model to tudi praktično predstavil -
Namerno hotel povzročiti nesrečo
v danem primeru ni bilo pravila zadrge kot doloca zakon, ampak hvala da si se enkrt pokazal da pojma nimas o prometnih predpisih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

solatko ::

UganiKdo - Poglej, pri meni je tako, da iz pasu, ki se končuje ali je na njem ovira, ni problem spustiti eno vozilo, tako, da se po tem pravilu vsekakor ravnam, zakona pa so po črkah in pikah ne mislim učiti, to prepuščam pravnikom, ki drugače ne morete funkcionirat. So določena pravila v zakonu, ki ne nosijo sankcij in so bolj kot ne, priporočila za normalno odvijanje prometa, eno od njih je tudi prilagojena hitrost. V zadnjih nekaj dneh, se je na slovenskih cestah videlo, koliko to priporočilo slovenski vozniki poznajo in koliko to upoštevajo, če prav je osnova za varno vožnjo.

Sicer pa najdi mi enega med vozniki, ki zna kompleten zakon na pamet in ga tudi v celoti spoštuje. Že to, kaj dobesedno pravilno pomeni določen znak prepovedi, ne igra nobene vloge, če veš, da se drugače ne sme in se tega držiš.
Pravniki pa ste ob vsaki taki debati tolko pametni, da lahko zmerjate in poučujete razpravljalce, ki pravila poznajo po svoje in se jih držijo tako, kot se jih morajo.
Zame je okrogli znak rumen, obkrožen z rdečim, prepoved vožnje na cesti, pred katero je postavljen in pač v tako ulico ne zapeljem, kar je čisto dovolj, tudi če na pamet ne poznam cele definicije, pač z vozilom tja ne morem, basta.
Če sem zato bolj neumen od tistega, ki definicijo zdeklamira pa naj bom.
Zadovoljen?
Delo krepa človeka

UganiKdo ::

Z drugimi besedami, pojma nimaš o prometnih predpisih, lažeš kot pes teče in si zraven domišljaš, da si edini ki ima pravico definirat kaj je rpav in narobe v prometu?

Brez skrbi velika večina je to dojela že 100 strani nazaj.

Tvoj problem je, da si domišljaš, da poznaš vse prometne predpise in se zraven še čutiš poklicanega kot edini, ki jih je sposoben interpretirat. In potem pač vsakič posebej izpadeš bedak, ko se pokaže kako malo veš o prometni varnosti, prometnih predpisih in varni vožnji.

To, da si izmisliš, da pravilo zadrge ne obstaja pač ni enako temu, da ne poznaš dobesedne navedbe vsakega prometnega znaka v pravilnuku.

Idiotizmi, ki jih ti razlagaš pač niso stvar dobesednega poznavanja pravilnika ampak je bolestno laganje zato, da svoja ničvredna mnenja (ki aktivno spodbujajo kršenje prometnih predpisov) prodajaš kot sveto resnice. In potem beremo nebuloze o plinu v gumah, zelenem valu, ki deluje v obe smeri, fiktivni definiciji prilagojene hitrosti in izmišljenih statistikah, ki so jih zbirali pred 100 leti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

GupeM ::

solatko je izjavil:

GupeM - Tako sem tudi napisal, odvisno je od kulture voznikov, če hočeš to na silo uveljavit, kršiš odvzem prednosti, če te voznik ne spusti not. Imeli smo podobno temo, ko je model to tudi praktično predstavil -
Namerno hotel povzročiti nesrečo

Spet kar nekaj na pamet. V tisti temi je eden vozil po stranski cesti, drugi po prednostni. Tam je zadrga res stvar kulture in dobre volje. Predvsem pa situacije v prometu. Če nekdo čaka na stranski, mimo njega šiba kolona s 50 km/h, pa si ti zadnji ali recimo predzadnji v koloni, mu verjetno ne boš ustavil. Če pa vidiš, da je za tabo še dolga kolona, potem pa lahko ustaviš. Ni pa ti treba.

Kjer se pa dva enakovredna pasova združita v enega, pa velja pravilo zadrge.

solatko je izjavil:

Sicer pa najdi mi enega med vozniki, ki zna kompleten zakon na pamet in ga tudi v celoti spoštuje.

Verjetno bi lažje našel takšnega med vozniki, kot pa od tebe slišal eno del zakona, ki bi bil pravilen. Do sedaj si še vse zamočil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

solatko ::

UganiKdo - Meni predpis o zadrgi ne pomeni kaj dosti, ker sem spuščal vozila iz pasu, ki se je končal že od začetka, ravno tako varnostni pas in luči podnevi. Če se bolje počutiš, ker znaš pravila na pamet (ne glede na to ali se jih držiš ali ne), potem pač uživaj, jaz poznam tisto, kar je pomembno za varno vožnjo in to že celo življenje.
Meni je pomembno to, da se varno pripeljem vsak dan, kamor sem namenjen in, da pri tem ne ogrožam sebe in drugih udeležencev, vi pa se učite pravil na pamet, tudi če jih ne razumete, saj noben od vas pametnjakovičev, ne vozi s prilagojeno hitrostjo 100%-ov časa, ko ste za volanom ali na motorju, kolesu pa tudi peš.

Kadar bom rabil dobesedno besedilo zakona pa obstoja google, ki to informacijo nudi, zaenkrat celo brezplačno.

GupeM - Tam ni nič stranska cesta, v križiščju sta bila dva pasa, ki se združita v enega, avtobus so lepo spustili OP tiste teme pa to ni storil, če prav je bil prvi v koloni, še pognal je, da se mu slučajno nebi vsral pred njega. Tako delate tisti, ki poznate "vse zakonske predpise" na pamet.
Da te potolažim, še pravniki ne poznajo na pamet, grejo pogledat v zakon, potem pa se delajo pametne.
Delo krepa človeka

mirator ::

facepalm je izjavil:

No pa sem tudi sam prisel v situacijo, ko sem na AC prehiteval po "desni". Sicer po pospesevalnem pasu.

Pri vkljucevanju na AC, sem naletel na voznika, kateri je vozil 30 cez cel uvoz. Na pospesevalnem je imel cca 40kmph, ko se je ze vkljucil na vozni pas.
V trenutku sem se moral odlociti, ali bom upal, da clovek pospesi in se vkljucim za njim ali pospesim jaz in ga prehitim po pospesevalnem. S 40kmph se pac "ne upam" vkljucevati.
Storil sem slednje in se vkljucil s cca 80kmph (na koncu pospesevalnega). Glede na razdaljo med mano in tistim vozilom, on se ni zacel pospesevati.

Kaj bi vi naredili v podobni situaciji?

Imel sem podoben primer. Ko sem hotel zapustiti obvoznico (LJ) se je ravno takrat nekdo želel vključiti na AC. Jaz sem imel prižgan smerokaz in sem pričakoval, da bo oni, ki se je vključeval, pospeševal. Pa ni. Torej sem pospešil jaz in se potem pred njim umaknil na odstavni pas on pa za mano na vozni pas.

Solatko: "No naj te potolažim, ti nisi naredil nič narobe, ker na vključevalni pas, po navadi ne zapelje noben z AC "
Na ljubljanski obvoznici imaš takih primerov (ko vključevalni pas preide v odstavnega) kolikor hočeš.

UganiKdo ::

GupeM - Tam ni nič stranska cesta, v križiščju sta bila dva pasa, ki se združita v enega, avtobus so lepo spustili OP tiste teme pa to ni storil, če prav je bil prvi v koloni, še pognal je, da se mu slučajno nebi vsral pred njega. Tako delate tisti, ki poznate "vse zakonske predpise" na pamet.

Vidim, da imaš hude težave tudi s poznavanjem prometnih znakov in talnih označb. Nič novega, boš pač poogoglal preden boš naslednjić sedel za volan, kaj ne?

UganiKdo - Meni predpis o zadrgi ne pomeni kaj dosti, ker sem spuščal vozila iz pasu, ki se je končal že od začetka, ravno tako varnostni pas in luči podnevi.
da ti predpisi ne pomenijo kaj dosti, vsakič posebej uspešno dokažeš.

Meni je pomembno to, da se varno pripeljem vsak dan, kamor sem namenjen in,

tebi je predvsem pomembno, da prodajaš nebuloze in se neuspešno poskušaš prodajat kot avtoriteta na področju varne vožnje. V resnici si pa pač povsem povprečen penzionist, katerega čas je že davno minil. Pač še eden v sivem povprečju voznikov, ki je skozi življenje po zaslugi dejansko varnih voznikov in obilo sreče prišel brez večjih nesreč.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

solatko ::

UganiKdo - Bravo, odlično sklepanje, se je diler že pojavil?
Delo krepa človeka

rosomah ::

predlagam spremembo imena teme:
"talenti v eristiki"
...---...

GupeM ::

solatko je izjavil:

UGupeM - Tam ni nič stranska cesta, v križiščju sta bila dva pasa, ki se združita v enega, avtobus so lepo spustili OP tiste teme pa to ni storil, če prav je bil prvi v koloni, še pognal je, da se mu slučajno nebi vsral pred njega. Tako delate tisti, ki poznate "vse zakonske predpise" na pamet.
Da te potolažim, še pravniki ne poznajo na pamet, grejo pogledat v zakon, potem pa se delajo pametne.

A bejž no, bejž. Spodaj prilagam screenshot njegovega posnetka. Dobro poglej pas na desni strani. Vidiš trikotnik na tleh? Veš, ta trikotnik pomeni križišče s prednostno cesto in pomeni, da moraš ustaviti, če prednostna cesta ni prosta. Nekdo, ki naj bi bil najboljši voznik na svetu, bi pa takšno oznako moral poznati. Moj še niti 3 letni sin ve kaj to pomeni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

DostMam ::

MrStein je izjavil:

...
"Aktivno upravljanje hitrosti s portali"

Hmm, kdaj pa so to planirali? Čez leto in pol ni nič od tega za videti.

A ni to tisto "50 zgoščen promet / heavy traffic 50" vsak popoldan na severni obvoznici?

scipascapa ::

gupem: kranjsko selo 100%.

MrStein ::

If you ever felt stupid... know this:

Sem nedavno (konec tedna) bil z eno skupino ljudi in smo se vmes premaknili na drugo lokacijo, peš.
Pol jih ni vedelo, da se hodi po levi strani ceste. Ko je pripeljalo kako vozilo, se jih umakne pol na eno stran ceste, pol na drugo, kot živina.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

GupeM ::

Napaka. Skupina ljudi mora hoditi po desni!!!

facepalm ::

Te teorije hoje (ponekod celo kolesarjenje!) po levi strani ceste nisem nikoli razumel. Je to zato, da zagledas avto, ki te bo zbil?
Ce je vaska cesta (sirine za komaj 2 vozili, brez locilne crte) pa sploh ne vidim pomena.
Tam je enaka moznost, da pride vozilo od spredaj, kot od zadaj. Ce si na levi ali desni strani vozisca igra bolj malo vloge.

Me pa zanima ce to pravilo drzi tudi za kolesarje? Ker sem ze slisal, da naj bi se vozilo po levi, logicno pa mi ni nikakor. Oz je to zelo nevarno.

val46 ::

Čudno da tega nisi nikoli razumel, ker to ti že samo logično razmišljanje da odgovor, zakaj je tako pravilo. V primeru, da hodiš po levi strani, prej opaziš vozilo, ki se ti približuje in v primeru, da je preveč na robu ceste, imaš v tem primeru večjo možnost recimo odskočit iz cestišča na travnik, bankino ali karkoli je že takrat ob cesti. Na hrbtu nima oči nihče, da bi to lahko pravočasno naredil. Glede lokalnih cest, kot praviš, pa še vedno velja pravilo, da se vozi čim bližje desnemu robu vozišča, ne glede na to, ali je sredinska črta ali je ni. In v tem primeru imaš veliko več maneverskega prostora se umaknit, če hodiš po levem robu ceste, kot po desnem. Tisto o kolesarjenju po levi strani ceste, pa ne vem kje si ti slišal, ker jaz v svojih 40+ letih, za kako tako pravilo še nisem nikdar slišal in bi za moje pojme bilo neumno in nevarno.

facepalm ::

Well, to s kolesarji sem slisal od istih ljudi, ki so vedeli, da se hodi po levi.
Pa tudi videl sem ze skupince (druzine) kolesarjev peljati po levi strani.

Sam nisem iz take okolice, kjer bi imel veliko priloznosti hoditi po cestiscu. Ce ze, je to po vaskih poteh.
Po regionalki ne bi hodil pes nikoli. Se imam prevec rad.

Ko pa hodim po "vaskih cestah" se drzim leve in uporabljam usesa. Vsakic, ko zaslisim avto se ustavim izven vozisca. Ce pa je moznost, hodim ob voziscu (travnik).
Kot avtomobilist pa se drzim sredine (razen nepreglednih ovinkov) iz treh razlogov:
- z namenom upocasnitve nasproti vozecega pred srecanjem
- povecanjem vidljivosti naprej (sem tudi prej viden)
- ovire ob cesti, ki bi jih lahko spregledal (kamni, luknje, pesci)
Delno tudi zato, da se imam kam umakniti v primeru nepricakovane ovire. Se slisi neumno ampak iz prakse povem, da je koristno.

val46 ::

Tiste "družine" kolesarjev niso ravno naučene predvidevam. Upam sam da ni med njimi tudi kak otrok, ki bo potem tak način kolesarjenja prakticiral še vrsto let. No, sej če bo, je vse ok(po PH bi rekel solatko), sam se bojim, da bo prej do kake nesreče prišlo.

Sej ravno te vaške lokalne ceste so najbolj problematične za pešče, ker so ožje in v primeru da se dva avtomobila srečata, in je poleg še pešec, je za pešca dobro bit na levi strani, ker ima tako boljši pregled nad vozilom, ki se mu približuje in se tako lahko pravočasno umakne iz vozišča. Na regionalnih cestah, če predvidevamo, da ravno avtomobili ne vozijo 150km/h, ni noben problem, ker ima voznik vedno dovolj prostora te obvozit, če ravno ne hodiš 1m od roba cestišča. Ampak ja, še vedno je priporočena in zahtevana hoja po levi strani vozišča. Pri skupinah je pa res ravno obratno, kot je napisal GupeM. Ti morajo hoditi v smeri vožnje, se pravi po desni strani.

Tisto da se kot avtomobilist po vaških cestah drži bolj sredine, je razumljivo. To jih večina počne. Ampak, po cesti, ki je široka recimo 3m, najbrž da tudi ti ne greš v nepregleden ovinek po sredini, ampak se držiš bolj desne strani cestišča al ne? In v takih primerih ni fajn, da na sredini ovinka zagledaš nekoga hodit po desnem robu cestišča---zato je pravilo, da se hodi po levem robu. Tako bo pešec zagledal vozilo takrat, kot ga boš zagledal ti in se bo lahko pravočasno umaknil iz vozišča. Če ga pa dohitiš in ga gledaš v hrbet, bo to malo težje naredil. Še posebaj če ima v ušesih kake slušalke, morda je zunaj vetrovno in te niti ne sliši, dokler ni prepozno.

rosomah ::

njega dni je bilo tako-le-le:
če ni pločnika hodi po levi strani .....
organizirane(!) skupine lahko hodijo po desni (ne spomnim se več pod kakšnimi pogoji)
in kot je nekdo omenil: mala skupinica... pol pa polovica na levo polovica pa na desno.... nasproti se pa pripelje....(gr2?)... pa smo tam.....
je pa res, da na nepreglednih ovinkih pa tudi sam ne vem,: naj grem po levi al' po desni... nerodno je skakati čez cesto veninven.........

GupeM ::

rosomah je izjavil:

njega dni je bilo tako-le-le:
če ni pločnika hodi po levi strani .....
organizirane(!) skupine lahko hodijo po desni (ne spomnim se več pod kakšnimi pogoji)
in kot je nekdo omenil: mala skupinica... pol pa polovica na levo polovica pa na desno.... nasproti se pa pripelje....(gr2?)... pa smo tam.....
je pa res, da na nepreglednih ovinkih pa tudi sam ne vem,: naj grem po levi al' po desni... nerodno je skakati čez cesto veninven.........

Ne, skupina MORA hoditi po desni, ne da lahko.

In v zakonu piše tudi, da lahko hodiš po desni, če je tam bolj varno (recimo prepad na levi, ograja/škarpa/živa meja povsem ob cesti, nepregleden ovinek, ...).

Kaj pa je organizirana skupina? Nenazadnje je to vsaka skupina. Razen v primeru, da trije hodijo in se slučajno dohitijo na približno isti točki. Takrat pa slučajno nastane skupina, ki pa ni organizirana. V naslednjih 100 metrih je verjetno ne bo več.

rosomah ::

@ gupem:
rekel sem njega dni....
org. skupina ljudi je bila.... pohod (na ogled predaje kurirčkove pošte).... na mahanje z zastavicami tov. titu.... pa to.... pa me toži ;)
pa brez zamere -- kako nastane skupina, ki mora po desni?
over & out

GupeM ::

Po moje mora vsaka skupina, ki je bila tako ali drugače organizirana (nekdo pokliče še 2 soseda, da grejo skupaj peš v gostilno), hoditi po desni.

Neorganizirana skupina je pa skupina, ko se slučajno v določenem trenutku nekje skupaj srečajo recimo trije ljudje, vendar takšna skupina prej ali slej razpade, ker ne hodijo naprej kot skupina, ampak vsak zase, vsak s svojim tempom.

To je moje mnenje. V zakonu ni pa nikjer napisano.

DostMam ::

"Njega dni" je organizirana skupina enako MORALA hoditi po desni. Tudi takrat so bili prometni predpisi od katerih danes velika večina še velja. Saj po desni nismo začeli voziti leta 1991.

mirator ::

Nisem vedel, da inštruktorji učijo, kako se iz glavne ceste pelje vzratno na parkirišče. To sem doživel danes. Torej, kandidat je zapeljal mimo uvoza na parkirišče, ustavil in potem vzratno na parkirišče. Pri tem manevru je jasno povzročil nekaj 10 m dolgo kolono.
««
188 / 293
»»