Forum » Na cesti » "Talenti" na slovenskih cestah
"Talenti" na slovenskih cestah
Temo vidijo: vsi

solatko ::
m0LN4r - Priznam, da za tako vožnjo, nebi imel jajc. Je pa zanimvi konec in pojemek hitrosti iz 312 na 52km/h.
Delo krepa človeka

m0LN4r ::
Dobro razpolozena zenska. Ta snema med Braunau Avstrija in Münchom vecinoma.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM

[Michael] ::
Kako, če vsi vozijo s PH, ta je menda odvisna samo od OH, če to prekoračiš nisi več na PH, če prav lahko varno ustaviš v vsakem primeru?
Vsi zagotovo ne in PH ni odvisna samo od OH.
Gre se za norme prometne varnosti in več kot nas jih upošteva oz. spoštuje manj bo prometnih nesreč, če pa že pride do te ne bo tako hudih telesnih poškodb ali celo tragičnih.
Tvoje prvotne vprašanje pa je bilo v smislu zakaj prihaja do toliko nesreč v območju OH.
Površni odgovor je zaradi NPH.
Če pa se poglobiš v ta problem je razlogov oz. vzrokov več.
Med pomembne pokazatelje, ki vplivajo na udeležbo v nesrečah, štejemo nezadostno
vozniško spretnost, utrujenost, določene karakteristike osebnosti, različne oblike
nevrotičnosti, pomanjkljivo znanje, negativen odnos do kakršnihkoli družbenih in socialnih
norm in predpisov, tudi prometnih, vpliv alkohola, mamil itd.
Če te res zanima zakaj, si preberi tole diplomsko delo iz katere je tudi zgornji citat.
Če te ne, nehaj že enkrat neutrudno nabijati ta tvoj OH, PH in NPH.

solatko ::
[Michael] - Po pojasnjevanju prometnih znalcev na S-T je OH najvažnejši faktor pri PH, saj takoj ko greš preko OH, nisi na PH.
Meni je popolnoma jasno, kaj je prilagojena hitrost in kateri so pogoji, da voziš prilagojeno, nenevarno in imaš vozilo pod polno kontrolo, ravno tako pa moraš imeti tudi situacije, ki se menjajo prej kot v sekundi, pod nadzorom. Vsaka, še tako lepa vožnja, ki se konča pred ciljem s prometno nesrečo, se je odvijala z neprilagojeno hitrostjo.
Če ni zapletenih situacij, se lahko čisto vsaka vožnje smatra za varno in prilagojeno razmeram, ko pa poči, se pokažejo vse napake predhodnega dogajanja, prevelika hitrost, utrujenost, pomanjkanje izkušenj, tehnično nepopolno stanje vozila, napačna reakcija,....... vse to je namreč mozaik PH. Če manjka ena kockica v individualni presoji, gre lahko vse narobe.
Eden od znalcev je v tej temi dejal, da ne moreš bit skoncentriran na promet celo pot, oziroma me je proglasil za supermana, ker trdim, da moraš bit, saj dve sekundi odločata o živjenju in smrti, če voziš z NPH pa morda manj, kot sekunda.
Sam sebi daješ ukaze, koliko, kam, kdaj, kako boš peljal svoje vozilo. Če so ukazi usklajeni tako, da lahko v primeru pričakovane situacije reagiraš z varno zaustavitvijo vozila, si vozil s prilagojeno hitrostjo in po vseh merilih, ki v to spadajo, če tega ne moreš storiti, vožnje pač nisi prilagodil razmeram. Lahko bereš zanstvene študije s celega sveta, se vse dogaja v trenutku, ko si na cesti in sam odločaš o tem, kaj se bo zgodilo s tvoje strani. Sam moraš spoznati, kaj lahko s svojim vozilom počneš, da ne boš ogrožal sebe in drugih, brez dodatnega izobraževanja in prakse, je to nemogoče doseči.
Diplomsko delo nima kake dodane vrednosti ali novih ugotovitev, večna tega se uporablja pred letom 2010 in je tudi zajeto v zakonskem določilu o vožnji s prilagojeno hitrostjo, samo večina jih ne pozna vsako dnevno praktično izvedbo tega pravila.
Meni je popolnoma jasno, kaj je prilagojena hitrost in kateri so pogoji, da voziš prilagojeno, nenevarno in imaš vozilo pod polno kontrolo, ravno tako pa moraš imeti tudi situacije, ki se menjajo prej kot v sekundi, pod nadzorom. Vsaka, še tako lepa vožnja, ki se konča pred ciljem s prometno nesrečo, se je odvijala z neprilagojeno hitrostjo.
Če ni zapletenih situacij, se lahko čisto vsaka vožnje smatra za varno in prilagojeno razmeram, ko pa poči, se pokažejo vse napake predhodnega dogajanja, prevelika hitrost, utrujenost, pomanjkanje izkušenj, tehnično nepopolno stanje vozila, napačna reakcija,....... vse to je namreč mozaik PH. Če manjka ena kockica v individualni presoji, gre lahko vse narobe.
Eden od znalcev je v tej temi dejal, da ne moreš bit skoncentriran na promet celo pot, oziroma me je proglasil za supermana, ker trdim, da moraš bit, saj dve sekundi odločata o živjenju in smrti, če voziš z NPH pa morda manj, kot sekunda.
Sam sebi daješ ukaze, koliko, kam, kdaj, kako boš peljal svoje vozilo. Če so ukazi usklajeni tako, da lahko v primeru pričakovane situacije reagiraš z varno zaustavitvijo vozila, si vozil s prilagojeno hitrostjo in po vseh merilih, ki v to spadajo, če tega ne moreš storiti, vožnje pač nisi prilagodil razmeram. Lahko bereš zanstvene študije s celega sveta, se vse dogaja v trenutku, ko si na cesti in sam odločaš o tem, kaj se bo zgodilo s tvoje strani. Sam moraš spoznati, kaj lahko s svojim vozilom počneš, da ne boš ogrožal sebe in drugih, brez dodatnega izobraževanja in prakse, je to nemogoče doseči.
Diplomsko delo nima kake dodane vrednosti ali novih ugotovitev, večna tega se uporablja pred letom 2010 in je tudi zajeto v zakonskem določilu o vožnji s prilagojeno hitrostjo, samo večina jih ne pozna vsako dnevno praktično izvedbo tega pravila.
Delo krepa človeka

solatko ::
Praviš, naj neham nabijat o PH, OH in NPH, kako, če je NPH vzrok skoraj polovici nesreč na naših cestah in to so terrmini, od katerih je samo OH jasen vsem, ostala dva pa vozniki niti ne poznajo, oziroma se jih ne zavedajo, zato je tudi največ govora o spoštovanju OH, o ostalih dveh pa veliko manj, oziroma z nepravilnim tolmačenjem PH.
Poglejmo samo moja dva izleta iz ceste in facepalmo-vo predrtje gume, zaradi podobnega vzroka:
ko srečam na lokalni cesti počasno kolono, pričakujem, da bo to nekdo prehiteval in prilagodim vožnjo temu dejstvu. 1000x ni bilo nič narobe, 2x pa je po mojem pasu pridrvel voznik. Če bi vozil z NPH, torej v lepem vremenu dovoljenih 90, bi bil danes pokojni, ker sem vozil kakšnih 60-70 sem ga zagledal pravočasno, lahko bi ustavil, vendar sem se v momentu odločil, da je prostora na cesti premalo in me bo odpihnil s ceste, zato sem z minimalno hitrostjo, zapeljal na travnik, ki je bil na srečo v višini ceste, hitrost pa je bila taka, kot pri parkiranju. Dejstvo je, da bi se prehitevajoči zaletel v STOJEČE vozilo.
Facepalm pa je šel prehitro (sam je izjavil, da bi prej počilo, preden bi ustavil) in pač ni pričakoval, da bo na ozki cesti, nekdo pripeljal prehitro, zato je moral s ceste s hitrosjo, ki je bila prevelika, da mu kamen, nebi predrl zračnice in verjetno tudi poškodoval platišča.
To so tiste drobne razlike, ki ločijo PH od NPH, časa za odločanje je od 1-3-eh sekund, če tega časa ni, vozimo z NPH.
Poglejmo samo moja dva izleta iz ceste in facepalmo-vo predrtje gume, zaradi podobnega vzroka:
ko srečam na lokalni cesti počasno kolono, pričakujem, da bo to nekdo prehiteval in prilagodim vožnjo temu dejstvu. 1000x ni bilo nič narobe, 2x pa je po mojem pasu pridrvel voznik. Če bi vozil z NPH, torej v lepem vremenu dovoljenih 90, bi bil danes pokojni, ker sem vozil kakšnih 60-70 sem ga zagledal pravočasno, lahko bi ustavil, vendar sem se v momentu odločil, da je prostora na cesti premalo in me bo odpihnil s ceste, zato sem z minimalno hitrostjo, zapeljal na travnik, ki je bil na srečo v višini ceste, hitrost pa je bila taka, kot pri parkiranju. Dejstvo je, da bi se prehitevajoči zaletel v STOJEČE vozilo.
Facepalm pa je šel prehitro (sam je izjavil, da bi prej počilo, preden bi ustavil) in pač ni pričakoval, da bo na ozki cesti, nekdo pripeljal prehitro, zato je moral s ceste s hitrosjo, ki je bila prevelika, da mu kamen, nebi predrl zračnice in verjetno tudi poškodoval platišča.
To so tiste drobne razlike, ki ločijo PH od NPH, časa za odločanje je od 1-3-eh sekund, če tega časa ni, vozimo z NPH.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()

facepalm ::
[Michael] - Po pojasnjevanju prometnih znalcev na S-T je OH najvažnejši faktor pri PH, saj takoj ko greš preko OH, nisi na PH.
Nihce ne trdi (lahko pa mi kontriras s citiranjem), da je omejitev hitrosti najpomembnejsi ali edini faktor pri prilagojeni hitrosti.
Je le EDEN IZMED faktorjev, katerega je potrebno upostevati pri voznji s prilagojeno hitrostjo.
Saj ves, ko nastevas dejavninke kot so: vreme, psihofizicno stanje voznika, stanje vozisca, promet itd.., k temu dodaj se omejitev hitrosti.
Ni nic bolj, nic manj pomemben faktor od ostalih nastetih. Je le eden izmed njih. Ko kateregakoli ignoriras in ne upostevas, ne vozis s prilagojeno hitrostjo.
Simple kot pasulj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()

DostMam ::
...DostMam - Torej moramo razčistit samo eno, je praktično možna hitra vožnja, ki je hkrati tudi PH ali ne in zakaj ne, če so izpolnjeni vsi drugi pogoji...Hitrost vožnje mora biti prilagojena pogojem v prometu in kvečjemu enaka omejitvi hitrosti zato, ker vsak udeleženec ima pravico to pričakovati od ostalih udeležencev. Praktično je možno marsikaj.
...Kaj je v OH takega, da tehnično ali fizično spremeni PH v NPH...Nič ni takega. Vprašanje je nesmiselno. Omejitev hitrosti ni čarobna palica, ampak dejstvo, ki se ga moramo držati. In ja: stalno se držite tehničnega ali fizičnega, čeprav smo večkrat ugotovili, da so tudi drugi dejavniki, ki določajo omejitve hitrosti in prilagojeno hitrost.
...Izjava, da so vsi idioti, je izjava inštruktorja v smislu, da od nobenega na cesti, ne moreš z gotovostjo pričakovat, da pozna in spoštuje vse predpise,... ne pa da so kar po defaultu vsi idioti. Torej je potrebno malo logičnega razmišljanja, da se povedano, ne sprejema dobesedno (take zadeve nas vere učijo že tisočletja)...Vendar vi nato iztrgate izjavo inštruktorja iz konteksta in jo uporabljate kot argument za dokazovanje lastne superiornosti na cesti. To je slab argument, zato verjetno tudi vaša superiornost nima temeljev.
...če pričakuješ, da se vsi držijo predpisov, na cesti ne boš dolgo...Menda ne zagovarjate tezo, da neupoštevanje pedpisov vodi k večji varnosti? Obratno je: Če bi se vsi držali predpisov (omejitev hitrosti za začetek

Tisti zaključek, kjer pišete o izkušnjah v drugih državah je posplošena resnica, ki ne pove veliko. Še enkrat: upoštevajmo dobre zglede drugih in ne ponavljajmo njihovih napak.

solatko ::
facepalm; DostMam - Še ekrat - vidva exaktno trdita, da v primeru, ko prekoračiš OH, ne moreš voziti s PH, je to res ali samo vajino prepričanje, ker fizika in tehnične karakteristike se z prekoračitvijo hitrosti, na PH ne spremenijo. OH na PH ni ključen dejavnik, oziroma nima z samo PH nobene veze. Pri vseh hitrostih moraš voziti prilagojeno vsem dejavnikom, torej obvladati vozilo (ne glede na OH), moraš upoštevati stanje ceste, gneče, vremena, stanje avtomobila in seveda lastne sposobnosti, koncentracijo, pazljivost, psihofizično stanje, izkušnje in na katerega od teh dejavnikov vpliva omejitev hitrosti?
Delo krepa človeka

facepalm ::
Po definiciji prilagojene hitrosti, zapisani v ZPrCP, ta ne more biti nad omejitvijo hitrosti.
Med vse tvoje dejavnike pripisi se omejitev hitrosti, da ti bo lazje razumeti.
Ce pa imas ti lastno definicijo, pa na to ne moremo vplivati. Zato sem ti ze rekel, da svojo hitrost poimenuj "solatkovo hitrost", da ne bo nepotrebnih nesporazumov.
Med vse tvoje dejavnike pripisi se omejitev hitrosti, da ti bo lazje razumeti.
Ce pa imas ti lastno definicijo, pa na to ne moremo vplivati. Zato sem ti ze rekel, da svojo hitrost poimenuj "solatkovo hitrost", da ne bo nepotrebnih nesporazumov.

solatko ::
facepalm - Prilagojena hitrost je za vsakega voznika drugačna pa začniva z biciklom, kjer omejitve ni, torej je tudi PH nemogoča, po tvojih tolmačenjih. Pri hoji ravno tako ni OH, pa je lahko hitra hoja NPH.
Pri PH so v glavnem pomembni tehnični in psihofizični elementi, brez določitve konkretne hitrosti. Od nič do x je hitrost lahko neprilagojena ali prilagojena, odvisno od posameznika in ne predpisov. Vožnja z 200+ je lahko še kako prilagojena, pod določenimi pogoji, lahko pa je neprilagojena, če to opravlja voznik, ki s takimi hitrostmi nima izkušenj in znanja, ki je za to potrebno. Bistvena sestavina tega je, da nikoli ne zgubiš kontrole nad vozilom, ne pa OH.
Hipotetični primer Roška cesta v LJ. Danes je tam omejitev 50 in po tvoje, tam ne moreš peljati PH, če greš 60. Jutri bodo spremenili oznake in bo na tej cesti 60 in od jutri naprej, bo 60 PH. Se ti sanja kakšne neumnosti kvasiš, glede razmerja PH vs OH?
Druga - V MB je na štiripasovnicah omejitev 70 in je PH, po tvoje do 70, jutri se bo župan spomnil, da bi bilo potrebno hitrosti znižat na 60 in hitrost 70 v istih pogojih, ne bo več PH.
Pri PH so v glavnem pomembni tehnični in psihofizični elementi, brez določitve konkretne hitrosti. Od nič do x je hitrost lahko neprilagojena ali prilagojena, odvisno od posameznika in ne predpisov. Vožnja z 200+ je lahko še kako prilagojena, pod določenimi pogoji, lahko pa je neprilagojena, če to opravlja voznik, ki s takimi hitrostmi nima izkušenj in znanja, ki je za to potrebno. Bistvena sestavina tega je, da nikoli ne zgubiš kontrole nad vozilom, ne pa OH.
Hipotetični primer Roška cesta v LJ. Danes je tam omejitev 50 in po tvoje, tam ne moreš peljati PH, če greš 60. Jutri bodo spremenili oznake in bo na tej cesti 60 in od jutri naprej, bo 60 PH. Se ti sanja kakšne neumnosti kvasiš, glede razmerja PH vs OH?
Druga - V MB je na štiripasovnicah omejitev 70 in je PH, po tvoje do 70, jutri se bo župan spomnil, da bi bilo potrebno hitrosti znižat na 60 in hitrost 70 v istih pogojih, ne bo več PH.
Delo krepa človeka

nevone ::
Hipotetični primer Roška cesta v LJ. Danes je tam omejitev 50 in po tvoje, tam ne moreš peljati PH, če greš 60. Jutri bodo spremenili oznake in bo na tej cesti 60 in od jutri naprej, bo 60 PH. Se ti sanja kakšne neumnosti kvasiš, glede razmerja PH vs OH?
Predlagaš, da zato odpravimo vse omejitve in naj ljudje vozijo s PH? Če ne, čemu potem omejitve sploh imeti?
o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

GupeM ::
Hipotetični primer Roška cesta v LJ. Danes je tam omejitev 50 in po tvoje, tam ne moreš peljati PH, če greš 60. Jutri bodo spremenili oznake in bo na tej cesti 60 in od jutri naprej, bo 60 PH. Se ti sanja kakšne neumnosti kvasiš, glede razmerja PH vs OH?
Se tebi sanja kakšne neumnosti šele ti kvasiš? Če je danes tam omejitev 50, je PH 50 ali manj, odvisno od okoliščin. Če bodo jutri spremenili na 60, to ne pomeni, da bo od jutri naprej PH 60. Lahko bo še vedno 50 ali manj. Lahko da tudi 60, zagotovo pa ne več kot 60.
Druga - V MB je na štiripasovnicah omejitev 70 in je PH, po tvoje do 70, jutri se bo župan spomnil, da bi bilo potrebno hitrosti znižat na 60 in hitrost 70 v istih pogojih, ne bo več PH.
Bravo. Pravilno razmišljaš. Včasih je bila tudi mimo šol 50 oz celo 60 km/h omejitev. Takrat je bila prilagojena hitrost mimo šol zagotovo nižja od 50 oz 60. Zdaj so povsod znižali na (cono) 30. In zdaj je PH mimo šol 30 ali manj. Seveda je bila tudi prej lahko 30, zagotovo pa ne več kot 50/60.

facepalm ::
facepalm - Prilagojena hitrost je za vsakega voznika drugačna pa začniva z biciklom, kjer omejitve ni, torej je tudi PH nemogoča, po tvojih tolmačenjih. Pri hoji ravno tako ni OH, pa je lahko hitra hoja NPH.
Pri PH so v glavnem pomembni tehnični in psihofizični elementi, brez določitve konkretne hitrosti. Od nič do x je hitrost lahko neprilagojena ali prilagojena, odvisno od posameznika in ne predpisov. Vožnja z 200+ je lahko še kako prilagojena, pod določenimi pogoji, lahko pa je neprilagojena, če to opravlja voznik, ki s takimi hitrostmi nima izkušenj in znanja, ki je za to potrebno. Bistvena sestavina tega je, da nikoli ne zgubiš kontrole nad vozilom, ne pa OH.
Hipotetični primer Roška cesta v LJ. Danes je tam omejitev 50 in po tvoje, tam ne moreš peljati PH, če greš 60. Jutri bodo spremenili oznake in bo na tej cesti 60 in od jutri naprej, bo 60 PH. Se ti sanja kakšne neumnosti kvasiš, glede razmerja PH vs OH?
Druga - V MB je na štiripasovnicah omejitev 70 in je PH, po tvoje do 70, jutri se bo župan spomnil, da bi bilo potrebno hitrosti znižat na 60 in hitrost 70 v istih pogojih, ne bo več PH.
Kje pa zivis, da pri tebi kolesarji nimajo omejitve hitrosti?
In zakaj mi podtikas trditev, da kjer ni omejitve, tudi prilagojene hitrosti ni? Kjer omejitve ni, je pac en faktor manj za se mu prilagodit.
Po zakonski definiciji prilagojene hitrosti imas prav. Tam kjer je danes omejitev 70kmph in bo jutri 60kmph, bo jutri voznja nad 60kmph neprilagojena. Namrec neprilagojena bo eni od lastnosti ceste: omejitvi hitrosti in neprilagojena bo prometni signalizaciji (znak za omejitev hitrosti). Bo zato enaka hitrost jutri tam manj varna? Verjetno ne. Lahko se pa cez noc poskoduje cestisce in do sanacije znizajo omejitev. Solatko bo pa bemtil cez politike in peljal naprej 70 s "prilagojeno hitrostjo".

DostMam ::
facepalm; DostMam - Še ekrat - vidva exaktno trdita, da v primeru, ko prekoračiš OH, ne moreš voziti s PH, je to res ali samo vajino prepričanje, ker fizika in tehnične karakteristike se...
Vprašanje je nesmiselno. Stalno se držite "tehničnega ali fizičnega", čeprav smo večkrat ugotovili, da so tudi drugi dejavniki, ki določajo omejitve hitrosti in prilagojeno hitrost. Med njih sodi tudi omejitev hitrosti. Prilagojena hitrost je vedno manjša od omejitve hitrosti. Ni čarobnih paličk, je sosledje dejavnikov.
Vaša teorija prilagojene hitrosti ni slaba. Navajate veliko dobrih izhodišč za varno vožnjo in kar nekaj iztočnic za debato o možnostih za povečanje varnosti. Zato je prava škoda, da vse potem sami sesujete z nesmiselnim vztrajanjem o nespoštovanju omejitve hitrosti.

solatko ::
nevone - Predlagam, da se vozniki najprej naučite, kaj PH sploh je in manj gledate omejitve, ker je 80%-ov voženj s PH, pod njimi.
GupeM - Kar nadaljuj z neumnostmi, včeraj je bilo 60NPH, od jutri bo 60PH, ker opazujete OH, ne pa kaj se z vozilom in prometom dogaja. Govorim o definiciji PH in kaj ne vpliva na to, sigurno je to omejitev sama po sebi.
PH v naseljih je redko preko omejitve, je pa 30 bedarija, vsaj ponoči bi lahko veljalo tako kot prej 50.
facepalm - Vidiš si že bliže, PH je varna vožnja, omejitev hitrosti tega ne more in ne spremeni, voziš varno ali nevarno, ne glede na hitrost. Če bo nekje stal radar, me bodo možje v modrem ustavili, vendar ne bom zaradi tega nič manj varen pa tudi v omejitvi ne, če vozila ne obvladam in nisem sposoben pred oviro varno ustavit.
Govorim o političnih odločitvah županov, ne o razbiti cesti ali delu na cesti, kjer je normalno, da moraš hitrost prilagodit in ravno to je PH.
DostMam - Ne trdim, da je potrebno prekoračit OH, trdim, da je vožnja lahko PH, tudi, če prekoračim OH in samo to je tista točka, na kateri teče debata. Vi vsi trdite, da v primeru OH 90, vozim 100+, to ne more biti varno, oziroma PH. Ne zaradi načina vožnje, takih ali drugačnih situacijah, ampak zato, ker sem čez OH, zato ponovno sprašujem, kaj se z OH na tehničnem in psihofizičnem področju spremeni. Zato sem dal tudi primere, včeraj sem bil v PH, danes sem pri enaki hitrosti, enakih pogojih na NPH, samo zaradi spremembe številk na znaku.
GupeM - Kar nadaljuj z neumnostmi, včeraj je bilo 60NPH, od jutri bo 60PH, ker opazujete OH, ne pa kaj se z vozilom in prometom dogaja. Govorim o definiciji PH in kaj ne vpliva na to, sigurno je to omejitev sama po sebi.
PH v naseljih je redko preko omejitve, je pa 30 bedarija, vsaj ponoči bi lahko veljalo tako kot prej 50.
facepalm - Vidiš si že bliže, PH je varna vožnja, omejitev hitrosti tega ne more in ne spremeni, voziš varno ali nevarno, ne glede na hitrost. Če bo nekje stal radar, me bodo možje v modrem ustavili, vendar ne bom zaradi tega nič manj varen pa tudi v omejitvi ne, če vozila ne obvladam in nisem sposoben pred oviro varno ustavit.
Govorim o političnih odločitvah županov, ne o razbiti cesti ali delu na cesti, kjer je normalno, da moraš hitrost prilagodit in ravno to je PH.
DostMam - Ne trdim, da je potrebno prekoračit OH, trdim, da je vožnja lahko PH, tudi, če prekoračim OH in samo to je tista točka, na kateri teče debata. Vi vsi trdite, da v primeru OH 90, vozim 100+, to ne more biti varno, oziroma PH. Ne zaradi načina vožnje, takih ali drugačnih situacijah, ampak zato, ker sem čez OH, zato ponovno sprašujem, kaj se z OH na tehničnem in psihofizičnem področju spremeni. Zato sem dal tudi primere, včeraj sem bil v PH, danes sem pri enaki hitrosti, enakih pogojih na NPH, samo zaradi spremembe številk na znaku.
Delo krepa človeka

facepalm ::
Tocno to. Termin prilagojene hitrosti je tocno enako politicen, kot je prometna signalizacija.
In po definiciji PH ne more biti nad OH.
In po definiciji PH ne more biti nad OH.

solatko ::
facepalm - Termin PH je individualna ocena varne vožnje, z možnostjo pravilnega reagiranja, ko gre kaj narobe, vezano na hitrost vozila. Kakšna je ta, mora vsak voznik ocenit v vsaki situaciji, enim to gre, drugim pač ne. Difinicije v RL ne pomenijo dosti, zato tudi OH na PH nima nobenega vpliva. Ti sam moraš ocenit ali si še varen pri določeni hitrosti in jaz trdim, da si lahko varen tudi takrat, ko OH kršiš, si pa v prekršku in, če nisi pravilno ocenil, bojo v primeru prometne nesreče, posledice hujše. Zato so pri oceni, da voziš s PH, še kako pomembne izkušnje in ne OH.
Definicija PH se pokaže, ko ti policist v primeru nesreče pove, da je vzrok tvoja NPH. Niti on, te takrat ne kaznuje za prekoračitev OH, saj ne ve koliko si peljal ob trku, ve in vidi pa, da si šel prehitro, glede na razmere v prometu.
Definicija PH se pokaže, ko ti policist v primeru nesreče pove, da je vzrok tvoja NPH. Niti on, te takrat ne kaznuje za prekoračitev OH, saj ne ve koliko si peljal ob trku, ve in vidi pa, da si šel prehitro, glede na razmere v prometu.
Delo krepa človeka

Kumbaja ::
Ce 1000 krat poves isto laz, si pac patoloski laznjivec, laz pa se vedno ostane laz. Tako kot lako poves 1000 izmisljenih zgodbic pa si se vedno ostarel kekec, ki nima kaj delat v prometu, ker niti prometnih predpisov ne poznas.

GupeM ::
GupeM - Kar nadaljuj z neumnostmi, včeraj je bilo 60NPH, od jutri bo 60PH, ker opazujete OH, ne pa kaj se z vozilom in prometom dogaja. Govorim o definiciji PH in kaj ne vpliva na to, sigurno je to omejitev sama po sebi.
PH v naseljih je redko preko omejitve, je pa 30 bedarija, vsaj ponoči bi lahko veljalo tako kot prej 50.
Spet razkazuješ svoj IQ, ki je približno tako visok kot povprečna januarska temperatura v Sloveniji.
Po svoje si razlagaš kar jaz pišem in iz tega TI vlečeš neumnosti, ne pišem jih jaz. Včeraj je bilo 60 NPH, od jutri bo 60 lahko PH, ni pa nujno. Zelo verjetno celo manj, zagotovo pa ne več. Tako kot včeraj zagotovo več kot 50 ni bila PH.

solatko ::
Fantje jaz sem obupal, se ne grem več. Sam bom še vedno vozil PH, včasih malo prehitro, vendar varno, vi pa se poizkušajte naučit, kako vozit s PH magari do OH, samo da bo PH in ne boste povzročali nesreč, to je namreč bistvo.
Na komentarje o PH, OH IN NPH, ne odgovarjam več.
Na komentarje o PH, OH IN NPH, ne odgovarjam več.
Delo krepa človeka

DostMam ::

facepalm ::
Uh, upam da je samo materialna skoda..
Izgleda kot, da je prvi kamion zaviral v sili, drugi pa je priletel vanj zaradi prekratke varnostne. Ni utegnil niti menjati pasa.
Izgleda kot, da je prvi kamion zaviral v sili, drugi pa je priletel vanj zaradi prekratke varnostne. Ni utegnil niti menjati pasa.

GupeM ::

m0LN4r ::
Kaj se to dogaja prinas: Huda prometna nesreča v Čentibi: Voznik zbil dve osebi, ena umrla
http://lendavainfo.com/huda-prometna-ne...
http://lendavainfo.com/huda-prometna-ne...
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM

GupeM ::
Sama je kriva, ker je hodila po desni. Nima kaj po desni hodit.
Ps: Je bila dovolj stara, da gre sama na cesto? Nikjer ne piše.
/s
Ps: Je bila dovolj stara, da gre sama na cesto? Nikjer ne piše.
/s

GupeM ::
Preberi si komentar enega od sodelujočih, ko je bila novica o zbiti šestletnici, ti bo takoj jasno, da je kriva sama.
No, če ni bila dovolj stara, so krivi njeni starši.
No, če ni bila dovolj stara, so krivi njeni starši.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()

donvito ::
Preberi si komentar enega od sodelujočih, ko je bila novica o zbiti šestletnici, ti bo takoj jasno, da je kriva sama.
No, če ni bila dovolj stara, so krivi njeni starši.
Po tvoje je najbrž še zmeraj kriva.
https://www.delo.si/novice/crna-kronika...

GupeM ::
Kot sem rekel, preberi si komentar nekega drugega uporabnika na nesrečo s šestletno deklico, pa ti bo hitro jasno, da ne mislim resno. Pa da boš vedel za naprej, ko nekdo napiše /s v svojo objavo, to pomeni, da se tam konča sarkazem. Ti bo lažje sodelovati na forumih, če boš to vedel.

solatko ::
Na tole sem pa jaz opozarjal, premalo izkušenj vozniki reševalnih vozil, klasičen nalet zadaj, zaradi zajeba
https://www.24ur.com/novice/slovenija/a...
GupeM - Če bi hodila po levi strani, bi jo pijanec težko zadel.
https://www.24ur.com/novice/slovenija/a...
GupeM - Če bi hodila po levi strani, bi jo pijanec težko zadel.
Delo krepa človeka

UganiKdo ::
Kako težko bi jo šele zadel, če bi njena mama skupaj noge držala. Ali pa koliko idiotizmom bi bilo prihranjenih uporabnikom tega foruma, če bi to storila tvoja mama.

GupeM ::
GupeM - Če bi hodila po levi strani, bi jo pijanec težko zadel.
No, @donvito, ta uporabnik pa misli resno. Še namig: gre za istega uporabnika, ki je obtoževal šestletnico in njene starše za njeno smrt, ko ji je zbil nek tretji voznik.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()

solatko ::
UganiKdo - Tolk si kulturen, da se iz aviona vid, da si že nekaj tednov brez belega. Res imaš prispevke, ki dajejo noto temam. Pojdi se raje z glavo v zid zaletavat, boš več koristi naredu, še ego s tem raste.
GupeM - Ne vem kje si to vidu, ampak ajde naj bo po tvoje, se v krizi še taka neumnost spregleda. Sej bojo dilerji kmalu robo nabavli, je že v luki.
GupeM - Ne vem kje si to vidu, ampak ajde naj bo po tvoje, se v krizi še taka neumnost spregleda. Sej bojo dilerji kmalu robo nabavli, je že v luki.
Delo krepa človeka

b3D_950 ::
Tole je posneto po algoritmu z umetno inteligenco, ki iz teksta naredi zvok oz. povzetek te teme:
https://streamable.com/3twuhz
https://streamable.com/3twuhz
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

poweroff ::
Preberi si komentar enega od sodelujočih, ko je bila novica o zbiti šestletnici, ti bo takoj jasno, da je kriva sama.
No, če ni bila dovolj stara, so krivi njeni starši.
Po tvoje je najbrž še zmeraj kriva.
https://www.delo.si/novice/crna-kronika...
Ne, ampak voznik še vedno ni kriv. Alkohol je kriv!
Vsaj tako bodo rekli dežurni dirkači...
sudo poweroff

solatko ::
Počasi bi se bilo treba navadit, da alkohol in promet ne gresta skupaj. Ne morete, da nebi omenili hitrosti, ki je čisto druga kategorija. Res ste nakladači. Kriza še kar traja.
Seveda greste gladko mimo tega, da so bili pešci zopet na desni strani, v smeri vožnje. Malenkost, ki velikokrat, prevečkrat odloča o življenju in smrti (pa da ne bo spet gdo skoču, da krivim peško, je samo opomba), pijančki se na splošno vozijo skrajno desno in previdno.
Seveda greste gladko mimo tega, da so bili pešci zopet na desni strani, v smeri vožnje. Malenkost, ki velikokrat, prevečkrat odloča o življenju in smrti (pa da ne bo spet gdo skoču, da krivim peško, je samo opomba), pijančki se na splošno vozijo skrajno desno in previdno.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()

GupeM ::
Mimogrede, solatko, če hodi organizirana skupina pešcev, morajo hoditi po desni strani. Kaj je organizirana skupina pa ne vem. Sta to dva pešca, ki sta se organizirala da gresta skupaj? Trije? Pet? Več? Ne vem. Pa tudi en sam pešec lahko hodi po desni, če je tam bolj varno. Recimo po notranji strani ovinka ob škarpi ni najbolj varno hodit. Tudi po ravni cesti, kjer je na peščevi levi strani prepad, ni ravno varno.

Kumbaja ::
Predvsem pa nikoli ne bom razumel kaj mnora ljudem falit v glavi, da v istem stavku omenjajo previdno vožnjo in alkohol.
Aja, saj Solatko je tudi razlagal, da nekateri dejansko bolj varno vozijo, ko so pijani.
Torej gre samo še za eno v vrsti slaboumnih in podlih laži, s katerimi operira solatko.
Aja, saj Solatko je tudi razlagal, da nekateri dejansko bolj varno vozijo, ko so pijani.
Torej gre samo še za eno v vrsti slaboumnih in podlih laži, s katerimi operira solatko.

solatko ::
Kumbaja - Vsakega pijančka, ko naslednji dan vprašaš zakaj to počne, ti odvrne, saj grem čisto počasi in čisto po desnem robu, previdno.
Zame je vsak tak za nekaj časa lahko prebivalec aresta.
Jaz ti ne morem pomagat, če iz delov mojih stavkov, delaš naumne zaključke, to boš moral porihtat sam, jaz ti lahko predlagam samo to, da bereš počasneje.
Seveda, tvoji zaključki so slaboumni, laži pa niso, saj so tvoji.
Vem, vem kriza, je hudi stvar, saj bo bolje.
GupeM - Kaj je organizirana skupina, vprašaj organizatorje, verjetno da to nista dva ali trije pacienti, ki se sprehajajo ob desni strani ceste, drug ob drugem.
Zame je vsak tak za nekaj časa lahko prebivalec aresta.
Jaz ti ne morem pomagat, če iz delov mojih stavkov, delaš naumne zaključke, to boš moral porihtat sam, jaz ti lahko predlagam samo to, da bereš počasneje.
Seveda, tvoji zaključki so slaboumni, laži pa niso, saj so tvoji.
Vem, vem kriza, je hudi stvar, saj bo bolje.
GupeM - Kaj je organizirana skupina, vprašaj organizatorje, verjetno da to nista dva ali trije pacienti, ki se sprehajajo ob desni strani ceste, drug ob drugem.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()

Kumbaja ::
No vidis pa si le dojel. Cisto vsak bedak, ki krsi prometne predpise si domislja, da to pocne previdno in varno.
Zdaj pa se nehaj lagat v vsakem postu, pa bo celo kaj iz tebe.
Zdaj pa se nehaj lagat v vsakem postu, pa bo celo kaj iz tebe.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kumbaja ()

GupeM ::

por5745 ::
Preberi si komentar enega od sodelujočih, ko je bila novica o zbiti šestletnici, ti bo takoj jasno, da je kriva sama.
No, če ni bila dovolj stara, so krivi njeni starši.
Po tvoje je najbrž še zmeraj kriva.
https://www.delo.si/novice/crna-kronika...
Zanimivo, da ene podrobnosti umanjkajo iz poročil.
Recimo, da se je umaknil na desno, da se izogne trčenju z nasproti vozečim avtomobilom.
In da je zahajajoče sonce sijalo ravno v oči, torej je vozil proti soncu.
Da o cesti ne bi (preozka za dve vozili, za pešce ni ne pločnika, ne drugega prostora ob cesti).
PS: Vozil je z 20-30 km/h (več ne gre, cesta pač...), tako da "10% manjša hitrost, 10% manj nesreč" žal tu ni veljala.

solatko ::
GupeM - Ti z dvemi kolegoma se imate za sprehajat po levem robu vozišča v smeri hoje, kaj vam cepcem tu ni jasno. Ko pa gre za procesijo, pogreb, proteste,... so pa zadaj vedno organizatorji, ki morajo poskrbet za varnost.
Delo krepa človeka