» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
152 / 293
»»

Aston_11 ::

GupeM je izjavil:

"dobrih" voznikih.
Solatko dobro ve, da se taki vozniki družijo v jarkih. Ker je med njimi večina nesposobnih česa več kot vožnje samo naravnost.

Hatchback678 ::

Včeraj sem šel za eno izredno nesposobno voznico iz moje vasi.

V glavnem 15 minut je vozila tam okoli 40-50 na uro, bolj kot ne se je držala napačnega pasu, nepregledne ovinke vozila po napačni strani, malo manjkalo da ni zagrabila nasproti vozečega,...

V glavnem ne rabim govoriti da si jo nisem upal prehiteti.

predi ::

mirator je izjavil:

predi je izjavil:

mirator je izjavil:

Če nekdo vozi hitreje od vas, pač naj gre čim prej mimo, vi pa uživajte v svoji priljubljeni hitrosti. Verjemite mi, da bo tako bistveno manj nesreč.
Ne verjamem ti. Prehitri vozniki namreč povzročate fantomske zastoje na avtocestah in s tem še dodatno poslabšujete varnost na njih.

Fantomske zastoje, ko se delajo kolone, povzročajo izključno počasneži oz. največkrat tovornjaki ob prehitevanju.
Ne, povzročajo jih anomalije v prometnem toku. Ena izmed anomalij je lahko ta, ki si jo navedel. Zdaj pa analogno razmišljaj izven škatle - kaj se zgodi, ko nekdo, ki vozi 130 po tempomatu in se drži predpisov (idealni voznik na avtocesti), dohiti idealni tovornjak (tempomat na 90), za obema pa je vozilo z višjo hitrostjo od dovoljene (anomalija)? Idealni voznik bo zmanjšal hitrost, da spusti hitrejšega predse, saj mu tako narekujejo pravila. Hitrejše vozilo torej povzroči, da je idealni voznik na določenem odseku vozil z ne-optimalno hitrostjo, kljub temu, da bi lahko oba prehitela z enako idealno hitrostjo (konstantnih 130). Za idealnim voznikom je v gostem prometu še N drugih idealnih voznikov in P anomalij, ki ne morejo nikamor. Kaj za vraga misliš, da se bo s tokom zgodilo tam? Za val nižanja hitrosti v takem primeru ni kriv tovornjak (ti so na avtocesti nujno zlo) pač pa prilagojenec, ki ne zna razmišljati na način, ki bi zajel tudi ostale udeležence v prometu.

Raptor F16 ::

mirator je izjavil:

@Raptor F16: Kolono delajo tisti, ki stalno spreminjajo hitrost.
- ali lahko to razložiš?


Simpl, če bi se vsi vozili tempo, ne bi bilo težav nikjer. Fantomski zastoj ki se pojavi na avtocestah je posledica prekratke varnostne razdalje ki naj bi poleg razdalje za ustavljanje po sistemu harmonike kompenzirala manjše spremembe v hitrosti in pa neprestanja skakanja po bremzi, pospeševanja. Kolono najlažje držiš v pogonu, če eden pusti dovolj varnostne, dokler sotali pospešujejo kot konji. Ti in vsi ostali za teboj se lepo peljete v drugi/tretji umirjeno. Tisti spredaj pa naj se zaletavajo in bremzajo na nič. Tako ali tako jih ti potem dohitiš in preden začneš zavirat oni spet pospešujejo kot konji.

Ampak to je višja znanost...

https://www.traffic-simulation.de/ring....

Pa se malo igraj.

solatko je izjavil:


Raptor F16 - Bejž no, tisti, ki stalno spreminjajo hitrost jo zaradi tega, ker vozniki ne vozijo na zgornji meji omejitve, če bi se vsi vozili enako hitro, kolon dejansko nebi bilo, samo potem, bi se morali vsi voziti toliko, kot najpočasnejši na AC. Bo šlo?


Stalno jo spreminjajo zato, ker niso sposobni razmišljati 5 sekund vnaprej in gledati okoli potem pa v zadnjem trenutku ali ko je že prepozno situacijo rešujejo z nasilnim zaviranjem, pospeševanjem in izsiljevanjem.

Si pač slab voznik, ki si dnevno izmišljuje zgodbice na forumu in se pretirano brani z novimi izmišljotinami. Sem te že naštudiral.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

GupeM ::

@predi: In to je zelo pogost primer. Velikokrat moram zmanjšati hitrost s 130 (po GPS), ker se nekdo s 135 približuje po prehitevalnem pasu, jaz pa se približujem kamionu pred sabo. Potem pa takšni najraje mimo kamiona še zmanjšajo na 110, da bojo šli "bolj varno" mimo. Medtem se na prehitevalnem pasu že ustvarja kolona, mi na voznem pasu pa zaradi gužve ne moremo normalno na prehitevalnega. Zato sem začel v takšnih primerih prehitevati bolj zgodaj, če vidim da je za mano nekdo, ki se mi približuje počasi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

sheeshkar ::

solatko je izjavil:

sheeshkar - Osebno nisem nikoli v življenju prehiteval kolone, ne hitre, ne počasne, vendar so med vozniki taki, ki več km kolone 20-30 km/h pod omejitvijo, enostavno ne zdržijo. Problem je, ker je večina vozil v koloni, na tako kratki varnostni razdalji, da tisti, ki se spravijo prehitevat, ne morejo na vozni pas.

Če nekdo "enostavno ne zdrži" vožnje v koloni, je psihopat, ki ne sodi v promet. Krivda za njegovo prehitevanje kolone, kjer to ni možno izvesti na varen način, leži pri njemu. "Polž" na začetku kolone odgovarja za svoj prekršek oviranja prometa, nikakor pa ni odgovoren za psihopatske motnje voznikov za njim.

solatko je izjavil:

Štirinajst dni nazaj, je tako nesrečo povzročil rešilec na nujni vožnji. Seveda vas pametnjakoviče tako početje ne zanima, naj se voznik reševalnega voila, lepo cjazi na koncu kolone, ko je na nujni vožnji, tisti prvi pa lepo mirno spi, če prav je moralni krivec za tako situacijo.

A lahko prosim nehaš primerjati reševalna vozila na nujnih vožnjah, ki so opremljena s primerno signalno opremo in za katera velja marsikatera izjema v prometnih predpisih, z idioti, ki zaradi lastnega ega niso sposobni nekaj minut voziti v koloni? Tudi prekršek "polža" na začetku kolone je v tem primeru mnogo, mnogo hujši kot v normalni situaciji.

Zabij si že enkrat v glavo, da ti (in tisti, ki jim s svojim pisanjem daješ potuho za nevarno vožnjo) NISI nek poseben voznik, ki si lahko prosto izbira, katere predpise bo upošteval in katerih ne. Briga me, če si upokojeni voznik Formule 1, ki je nato še 20 let vozil reševalna vozila in Provide, prav vsi prometni predpisi veljajo tudi zate.

solatko ::

GupeM - Nekaterim je celo to služba, da testirajo avtomobile za revije, reklame,............ tudi to, kako hitri so.
Si pač eden tistih, ki se zanašate na tempomat in ne spremljate prometa zadaj. Če pelje pet km /h hitreje, si idiot ti, če ne znaš to rešit, preden se zakantaš v kamion.

Aston_11 - Dobrih voznikov ni v jarkih, so bili, ko so se učili vozit hitro, ko so se naučili pa to odpade. Noben se pač ne rodi pameten in tako sposoben, da bi po opravljenem voziniškem izpitu postal idealen voznik, razen seveda vas S-T-jevih razpravljalcev.

Hatchback678 - Če je soseda, jo enkrat obišči in jo poduči, kako se obnaša na slovenskih cestah, saj je verjetno delala izpit tam, kjer se vozi po levi. Ti bo hvaležna pa morda dobiš še kakšno zelenjavo za povrh.:'(

predi - Idealni voznik bo, če bo gledal v vzvratno ogledalo naredil eno od teh dveh stvari - povečal hitrost in tovornjak prehitel prej ali toliko zmanjšal na 120, da bo tisti na prehitevalnem odšel mimo, samo idiot pusti tempomat do ovire. Največja neumnost so tempomati, ki niso umirjeni (standard) na določeno hitrost enako. Pri treh skuterjih, z najvišjo hitrostjo 25 km/h na kolesarski stezi ni prehitevanja, če vsi tiščijo poln gas, pri kamionih pa je to med 88-95, s tem, da je zgornja cifra tudi zapora, več ne more it, zato imate kilometrska prehitevanja s km ali dva višjo hitrostjo. Torej tempomate da, vendar samo aktivne in umirjene na GPS.

Raptor F16 - Želim ti, da bi postal tako slab voznik, kot sem jaz, saj bi bili v tem primeru, ostali udeleženci v prometu varni pred teboj, ne glede na neumnost, ki jo bodo povzročili (vpliva nimam samo na tiste, ki vame priletijo od zadaj).

sheeshkar - torej je zate voznik rešilnega avtomobila, ki je dva tedna nazaj spravil v jarek tovornjak, kreten in ne tisti, ki je vlačil za seboj počasno kolono?
Ne, ne morem nehat razmišljat o vozilih na nujni vožnji, ki zaradi počasneta, ki ovira promet, ogrožajo nasproti vozeče, če lahko ti, izvoli, samo s tem kažeš, da nimaš pojma o prometu in ločiš po hujših in lažjih prekrških, če prav je zaradi počasneta, celtna kolona v prekršku, ker se ne vozijo po sredini voznega pasu in nimajo 2 sekundne varnostne razdalje, kamor bi se prehitevajoči (kdorkoli) lahjo umaknil. Kreteni, ki prehitevajo kolone, se pa vedno najdejo in jih lahko kaznuješ šele po katastrofi, če imaš koga, počasne bo pa naslednji dan zaopet počel iste neumnosti pa bi ga lahko s pametnim prometnim nadzorom, naučili vsaj to, da bi opazoval promet zadaj in dajal prostor hitrejšim. S tem bi ubili kar nekaj muh v varnosti cestnega prometa.
Nerazmišljajoči debili pa tako daleč itak ne morete dojemat!
Tudi tebi priporočam, da postaneš tako nevaren voznik, kot sem jaz in ti garantiram, da v življenju ne boš povzročil prometne nesreče in nikoli nikogar ogrožal pa najprej telefon ugasni, ko se vsedeš za volan!
Delo krepa človeka

Hatchback678 ::

@solatko

Ja ni ravno soseda, je ppa na novo v vasi, ampak jo ne nameravam podučiti, mislim da če sam ne vidiš pri njenih letih, kar je okoli 30 potem mati božja.

GupeM ::

solatko je izjavil:

GupeM - Nekaterim je celo to služba, da testirajo avtomobile za revije, reklame,............ tudi to, kako hitri so.
Si pač eden tistih, ki se zanašate na tempomat in ne spremljate prometa zadaj. Če pelje pet km /h hitreje, si idiot ti, če ne znaš to rešit, preden se zakantaš v kamion.

Za to imajo testne proge, ne pa javne ceste. Pa tudi če jim je služba, varnostna razdalja velja tudi za njih. Tudi prepoved vožnje po dveh pasovih.

Seveda spremljam promet zadaj. Če ga ne bi, bi zapeljal pred tistega, ki gre preko omejitve mimo mene in bi pač normalno s tempomatom vozil naprej. Pa če bi vsi vozili s tempomatom po omejitvi, bi bilo za vsaj 80% manj gneče.

sheeshkar ::

solatko je izjavil:

sheeshkar - torej je zate voznik rešilnega avtomobila, ki je dva tedna nazaj spravil v jarek tovornjak, kreten in ne tisti, ki je vlačil za seboj počasno kolono?

Nauči se brati, pri tvojih letih bi to lahko obvladal veliko bolje kot vožnjo.

Aston_11 ::

solatko je izjavil:

so bili, ko so se učili vozit hitro, ko so se naučili pa to odpade. N
Dobri vozniki vozijo po predpisih. Ti mednje ne sodiš.

shadeX ::

Tudi tebi priporočam, da postaneš tako nevaren voznik, kot sem jaz in ti garantiram, da v življenju ne boš povzročil prometne nesreče in nikoli nikogar ogrožal pa najprej


lol. Sej konc koncev, si lahko dober voznik (ne vemo), ampak je tvoj nivo komunikacije na psu. Ti pač prodajaš zgodbice, kako lahko voziš hitro če so pogoji, dejstvo pa je da si vsak izmed bralcev lahko drugače interpretira, kot maš ti v glavi. Pod črto, lahko si dober voznik, ampak cel "backlash", ki ga dobivaš tle od ljudi je zaradi neprimerne komunikacije. Tvoja izbira besed pač ni prava in nikakor pač ne spodbujaš ljudi h kršenju CPP-kot delaš sam že dolgo časa. Ljudje že itak kršimo CPP (vsega se pač ne moreš držat , vede ali nevede), ti pa k temu še spodbujaš.

Tko da vprašanje koliko nesreč se je posredno že zgodilo zarad tvoje sfaljene komunikacije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

Aston_11 ::

Saj veš, kako je s starimi. Prepričani v svoj prav, malo že dementni, razumejo ne nič več, gonijo neke svoje bajke iz mladosti, noben jih ne jemlje več resno.... so pa še vedno na cesti, prepričani, da so nad fiziko, dnevna potencialna grožnja ostalim>.........

solatko ::

sheeshkar - Ti ločuješ voznike na napačnem voznem pasu na tiste, ki to lahko počnejo (preberi kako je s tem) in tiste, ki tega ne smejo početi nikoli. Zame, ko srečam na mojem pasu vozilo v prehitevanju, so vsi enaki idioti, tudi če ima luči za nujno vožnjo, me ravno tako ubije! Jebat je treba počasnete, ki povzročajo počasne kolone in bo 90%-ov manj, nevarnih prehitevanj počasnih kolon.
Postavi se v vlogo kamionarja, ki je šel v jarek!

Aston_11 - Dobri vozniki predvsem vozijo varno in s prilagojeno hitrostjo, seveda tudi po predpisih, ne moreš pa za njih reči, da jih nikoli ne kršijo. Demenca na kvaliteto vožnje ne vpliva prav dosti, dokler veš kje se giblješ. Vožnja s prilagojeno hitrostjo ni nobene bajka, samo najprej moraš razumet, kaj to sploh pomeni v praksi, do takrat pa so vsi napotki za varno vožnjo, bajke in povesti. Ko boš bistvo zastopil, ti bo jasno, da je v tem tudi spoštovanje fizike. Potencialna in realna vožnja vsem, ste tisti, ki vozila ne obvladate v vseh razmerah in niste 100%-no skoncentrirani na vožnjo, kako voziti, da boste vedno lahko ustavili, vam pa itak ni jasno.

shadeX - Za dobrega voznika se ne moreš narediti sam, tako kot se nobenega poklica ne moreš naučiti sam. Dobrega voznika naredijo drugi dobri vozniki in pravilo je, da se, če se le da, učiš na napakah drugih. Vse napake, ki jih narediš zaradi neznanja, nesposobnosti, neizkušenosti,.... so ti več ali manj oproščene, če se iz njih kaj naučiš, tisti moment, ko jih začneš ponavljat, si enostavno nesposoben dojemat lastne in tuje napake in s tem za poklic, nesposoben, torej bi bilo prav, da ti država vozniško dovoljenje vzame, saj naj bi bilo to dokazilo, da znaš upravljat motorna vozila narejenih kategorij.
S prilagojeno vožnjo, še nihče ni povzročil prometne nesreče in je tudi nikoli ne bo. Ko se boš naučil, kaj to sploh pomeni, ti bo moja trditev postala jasna in boš morda začel pridobivat na tem, da postaneš dober voznik, vedno.
Delo krepa človeka

facepalm ::

0_o"

Raptor F16 ::

Solatko me spominja na un vic o majstru k si pr pouku elektrotehnike ni mogu utupit razlike med analognim in digitalnim pa mu profesor od frustracine gramofon v glavo vrže, on pa...

"Se nč ne pozna"
"Se nč ne pozna"
"Se nč ne pozna..."
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

b3D_950 ::

https://video.twimg.com/ext_tw_video/13...

Five little ducks went out one day
Over the hill and far away
Mother duck said, "Quack, quack, quack, quack"
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

m0LN4r ::

Bedarija. Dohitijo jih prehitri vozniki, ki ne vozijo po omejitvah, cestni packoni. Tile delajo sranje po cestah, oz. po solatkovo so prisiljeni prehitevati v škarje ali na travnik.
Tut po omejitvah dohitim marsikoga, ker se vozijo prepocas.

predi je izjavil:

mirator je izjavil:

predi je izjavil:

mirator je izjavil:

Če nekdo vozi hitreje od vas, pač naj gre čim prej mimo, vi pa uživajte v svoji priljubljeni hitrosti. Verjemite mi, da bo tako bistveno manj nesreč.
Ne verjamem ti. Prehitri vozniki namreč povzročate fantomske zastoje na avtocestah in s tem še dodatno poslabšujete varnost na njih.

Fantomske zastoje, ko se delajo kolone, povzročajo izključno počasneži oz. največkrat tovornjaki ob prehitevanju.
Ne, povzročajo jih anomalije v prometnem toku. Ena izmed anomalij je lahko ta, ki si jo navedel. Zdaj pa analogno razmišljaj izven škatle - kaj se zgodi, ko nekdo, ki vozi 130 po tempomatu in se drži predpisov (idealni voznik na avtocesti), dohiti idealni tovornjak (tempomat na 90), za obema pa je vozilo z višjo hitrostjo od dovoljene (anomalija)? Idealni voznik bo zmanjšal hitrost, da spusti hitrejšega predse, saj mu tako narekujejo pravila. Hitrejše vozilo torej povzroči, da je idealni voznik na določenem odseku vozil z ne-optimalno hitrostjo, kljub temu, da bi lahko oba prehitela z enako idealno hitrostjo (konstantnih 130). Za idealnim voznikom je v gostem prometu še N drugih idealnih voznikov in P anomalij, ki ne morejo nikamor. Kaj za vraga misliš, da se bo s tokom zgodilo tam? Za val nižanja hitrosti v takem primeru ni kriv tovornjak (ti so na avtocesti nujno zlo) pač pa prilagojenec, ki ne zna razmišljati na način, ki bi zajel tudi ostale udeležence v prometu.
Nah vzrok je omejitev 130 in da se tist idealen voznik z 130 ne prilagodi in premakne na pas za pocasneze, ampak se na prehitevalnem vozi po nekaj minut pred in po tovornjaku. Hint, v Nemciji to bolje obvladajo, kot prinas, pa je vec prometa in vecinoma brez omejitev. Fuck that.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

facepalm ::

m0LN4r je izjavil:

Nah vzrok je omejitev 130 in da se tist idealen voznik z 130 ne prilagodi in premakne na pas za pocasneze, ampak se na prehitevalnem vozi po nekaj minut pred in po tovornjaku. Hint, v Nemciji to bolje obvladajo, kot prinas, pa je vec prometa in vecinoma brez omejitev. Fuck that.


Kaj zdj, je vzrok omejitev al zaspanci na prehitevalnem? Tudi ce bi bila omejitev 200, bi tisti se vedno spali na prehitevalnem, ti bi pa se vedno preklinjal pri 230kmph

m0LN4r ::

To dvoje je tesno povezano med sabo, mogoce pa ta idealen voznik ni glih idealen v smislu pomena, da se vozi po omejitvi, mogoce pa je samo "dick" ki misli, da ce se bo konstantno 130 z tempomatom vozil po obeh pasih, kot da je sam na cesti, pa mu nihce nic ne more.
V kolikor pa bi bile omejitve visje, bi hitreje sel mimo tovornjaka ali pa se bil prisiljen hitreje umakniti, tako pa, ker mu nihce nic ne more, se lahko od Murske do Kopra pelje po prehitevalnem 125, ce hoce.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

m0LN4r ::

PS: Hujsi so tisti, ki znotraj omejitev naglo pospesujejo, zavirajo, ne vejo kaj delajo na cesti.
Me spominja na moj zadnji dozivljaj na prevozi.si iz MB v LJ. Nas je gospa sicer vozla po omejitvah, ampak s skrajnimi izsiljevanji prednosti, nobene varnostne in vmes seveda telefon.
Pri hitrejsih tega na tak nacin v vozilu se nisem dozivel.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

facepalm ::

In tvoja 2 posta nista vezana na omejitev. Tudi ce bi bila omejitev 200, bi dickhead se vedno vozil 125kmph po prehitevalnem od ms do kp;)

MisterM ::

m0LN4r je izjavil:

PS: Hujsi so tisti, ki znotraj omejitev naglo pospesujejo, zavirajo, ne vejo kaj delajo na cesti.
Me spominja na moj zadnji dozivljaj na prevozi.si iz MB v LJ. Nas je gospa sicer vozla po omejitvah, ampak s skrajnimi izsiljevanji prednosti, nobene varnostne in vmes seveda telefon.
Pri hitrejsih tega na tak nacin v vozilu se nisem dozivel.


Jaz pa sem, še v študentskih letih, ko se je še štopalo. Na poti iz MB v LJ me je pobral tipo, sicer poklicni voznik tovornjaka. Vozil je Daewoo Lanos, ga tiščal kar se da (190 po internem števcu), se limal za rit vsem, ki se niso umaknili in se vmes še kregal z bivšo ženo po mobitelu o skrbništvu otroka. Seveda niso manjlale opazke o tem, kako ljudje na cesti pač ne znajo voziti in jeb**je mater vsem po spisku.

m0LN4r ::

Taki tut obstajajo, ampak v tem primeru je zena kriva, menda je to jasno xD hehe.

Sicer pa vi normalnezi in pocasnezi ste tisti, ki se novih 50-60 tabel ne drzite najbolj in konstanto se vedno 70 sopate. Ce pa, se slucajno jaz peljem po omejitvi pa popenjujete zadaj. In ne divjak bi me ze zdavnaj prehitel.

facepalm je izjavil:

In tvoja 2 posta nista vezana na omejitev. Tudi ce bi bila omejitev 200, bi dickhead se vedno vozil 125kmph po prehitevalnem od ms do kp;)
Predlagam, ti da za 1-2 tedna sprobas biti dickhead tukaj na Autobahnu, pa mi javi ce si dobil kaksno kazen ali so te umaknili iz prometa.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

facepalm ::

Na autobahnu... Pri nas tega ne kaznujejo ker ni kontrole. Zato tudi taka kultura. Omejitev nima veze

solatko ::

facepalm - Striktno kaznujejo tudi na lokalnih cestah, če se ne umakneš dovolj hitro, tistim zadaj, pri nas pa tega sploh ne kaznujejo, tudi če se počasna kolona pelje mimo kontrole prometa - velika razlika.
Delo krepa človeka

m0LN4r ::

Kako ne, tudi prepocasna voznja se tukaj kaznuje, ce od prometnega toka prevec odstopa. Oz. dobis vsaj alkotest, ker ni jasno zakaj se tako pocasi vozis.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

facepalm ::

...ce bi to kdo kontroliral..

m0LN4r ::

https://www.youtube.com/user/m0LN4r

mirator ::

predi je izjavil:

mirator je izjavil:

predi je izjavil:

mirator je izjavil:

Če nekdo vozi hitreje od vas, pač naj gre čim prej mimo, vi pa uživajte v svoji priljubljeni hitrosti. Verjemite mi, da bo tako bistveno manj nesreč.
Ne verjamem ti. Prehitri vozniki namreč povzročate fantomske zastoje na avtocestah in s tem še dodatno poslabšujete varnost na njih.

Fantomske zastoje, ko se delajo kolone, povzročajo izključno počasneži oz. največkrat tovornjaki ob prehitevanju.
Ne, povzročajo jih anomalije v prometnem toku. Ena izmed anomalij je lahko ta, ki si jo navedel. Zdaj pa analogno razmišljaj izven škatle - kaj se zgodi, ko nekdo, ki vozi 130 po tempomatu in se drži predpisov (idealni voznik na avtocesti), dohiti idealni tovornjak (tempomat na 90), za obema pa je vozilo z višjo hitrostjo od dovoljene (anomalija)? Idealni voznik bo zmanjšal hitrost, da spusti hitrejšega predse, saj mu tako narekujejo pravila. Hitrejše vozilo torej povzroči, da je idealni voznik na določenem odseku vozil z ne-optimalno hitrostjo, kljub temu, da bi lahko oba prehitela z enako idealno hitrostjo (konstantnih 130). Za idealnim voznikom je v gostem prometu še N drugih idealnih voznikov in P anomalij, ki ne morejo nikamor. Kaj za vraga misliš, da se bo s tokom zgodilo tam? Za val nižanja hitrosti v takem primeru ni kriv tovornjak (ti so na avtocesti nujno zlo) pač pa prilagojenec, ki ne zna razmišljati na način, ki bi zajel tudi ostale udeležence v prometu.

Ne vem no, vendar ne razumem, kaj si hotel povedati. Situacija, ki si jo opisal se v določenem trenutku res lahko zgodi, vendar to niti ni nekaj neobičajnega. Ko ti dohitiš tovornjak, ki vozi 90 km/h in s hitrostjo 130 km/h pač pravočasno daš smernik za prehitevanje in se prepričaš, da lahko varno prehitevaš. Če si dal smernik pravočasno, in svoje hitrosti nisi zmanjšal, potem bo tudi hitrejši voznik pri dohitevanju povsem varno zmanjšal svojo hitrost in vozil za tabo(ali v varnostni razdalji ali za ritjo je pač odvisno od njegove promertne kulture in na to ne moreš vplivati), dokler se mu ti ne umakneš nazaj na vozni pas. In v tem primeru ne vidim nobene anomalije in tudi nobenega zastoja. Bi pa bila anomalija, ko bi ti začel prehitevati v trenutku, ko te je, za tabo vozeči že začel prehitevati.
Sicer bi pa tvojo situacijo lahko prestavil na nekoliko nižje hitrosti. Tovornjak 80 km/h, ti 110 km/h za tabo vozeči 130 km/h. Kje pa je sedaj tukaj po tvoje anomalija?
In jaz nisem mislil na počasneže na voznem pasu ampak počasneže na prehitevalnem in seveda tiste, ki skočijo pred tebe, ko jih dohitiš in že prehitevaš, pa pri tem sploh ne pospešijo, pa norce, ki prehitevajo po desni in se vrivajo nazaj v kolono pa še bi jih lahko naštel.

Raptor F16 je izjavil:



https://www.traffic-simulation.de/ring....

Pa se malo igraj.

Zanimiva animacija, ampak res bolj za igranje. V zaključenem krogu z dovolj visoko gostoto vozil, se res lepo prikaže fantomski zastoj, vendar je situacija na ravni avtocesti povsem drugačna pa tudi povsem drugačne so razmere.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mirator ()

facepalm ::

Ravnokar se vrnil iz LJ. Na hitri cesti s cca 120kmph me prehiti Golf karavan (civilni policijski avto), noter dva policaja. Jaz sem imel 110kmph na stevcu.
Cesta je bila razmeroma prazna oni pa so vozili cca 10km po prehitevalnem, pri tem prehiteli ene 5 avtomobilov.
Za njimi se je naredila krajsa kolona. Dva sta prehitevala po desni. Policaji niso trzali in vztrajali na prehitevalnem.

In taki naj bi delali kontrole.. :S

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

GupeM ::

mirator je izjavil:

Ne vem no, vendar ne razumem, kaj si hotel povedati. Situacija, ki si jo opisal se v določenem trenutku res lahko zgodi, vendar to niti ni nekaj neobičajnega. Ko ti dohitiš tovornjak, ki vozi 90 km/h in s hitrostjo 130 km/h pač pravočasno daš smernik za prehitevanje in se prepričaš, da lahko varno prehitevaš. Če si dal smernik pravočasno, in svoje hitrosti nisi zmanjšal, potem bo tudi hitrejši voznik pri dohitevanju povsem varno zmanjšal svojo hitrost in vozil za tabo(ali v varnostni razdalji ali za ritjo je pač odvisno od njegove promertne kulture in na to ne moreš vplivati), dokler se mu ti ne umakneš nazaj na vozni pas. In v tem primeru ne vidim nobene anomalije in tudi nobenega zastoja. Bi pa bila anomalija, ko bi ti začel prehitevati v trenutku, ko te je, za tabo vozeči že začel prehitevati.
Sicer bi pa tvojo situacijo lahko prestavil na nekoliko nižje hitrosti. Tovornjak 80 km/h, ti 110 km/h za tabo vozeči 130 km/h. Kje pa je sedaj tukaj po tvoje anomalija?

Tukaj pa ni nujno, da bi do anomalije prišlo. Če voziš 110 km/h, namreč med prehitevanjem lahko pospešiš na 130 km/h, in se s tistim za tabo izenačita in ni nikomur potrebno zavirati. To, da folk v takšnih primerih ne pospeši, je pa še dodatna anomalija. Kakorkoli, če je omejitev 130, je (vsaj ena od) anomalija prehiter voznik. Lahko jih je tudi več, vendar on je zagotovo.

Jazon ::

Umirite žoge glede Fantomskih kolon. Večino so povzročitelji tovornjakarji, ki se prehitevajo (90:100 km/h). Nekaj pa jih odpade na voznike s tunelskim vidom, ki jih je strah prehitevanja tovornjakov in le to počnejo (90:110 km/h).
Hitrejši vozniki (130 km/h) in več se zgolj znajdejo v taki koloni.

90km/h je 25 m/s
100km/h je 27,78 m/s
delta je 2,78 m/s

Potrebno pa je vsaj minimalno 60m relativne razdalje, da se prehitita, ker pomeni cca 22 sek oziroma 600m.

MrStein ::

Pozabil si tiste, ki zraven tovornjaka upočasnijo na +/- 5 km/h in potem tako prehitevajo, v bistvu vozijo vzporedno.
Ko "prehitijo", pa spet pospešijo na 110-120 oziroma koliko so se pač prej vozili.

Na srečo ni veliko takih, jih pa vidim vsake toliko časa.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

predi ::

mirator je izjavil:

Tovornjak 80 km/h, ti 110 km/h za tabo vozeči 130 km/h. Kje pa je sedaj tukaj po tvoje anomalija?
Anomalija je prehitri voznik, ki je s 160 km/h prehitel vsa ta tri vozila, povzročil, da je drugi zmanjšal na 110, ter da je tisti s 130 lahko drugega poskusil oportunistično prehitevati. Seveda se poskus izjalovi. Posledica je val zmanjševanja hitrosti v gostem prometu. A nisem dovolj natančno definiral idealnega voznika, idealnega tovornjaka ter idealne hitrosti ter s tem točno opisal, kaj predstavlja anomalijo (za potrebe primera)?

PikaPoka828 ::

Zanimivo, tukaj so vozniki ki vozijo po predpisih, refleksi verjetno pa kot mrtev konj, koncentracija na cesto pa 0.
Do divjakov ki dirkajo kot po dirkališču.
Omejitve so nek standard, standarde se določa glede na neko povprečje.
Torej, omejitev je določena, da se lahko ustavi tudi sosedov Joža s katrco, ki sploh ni 100% koncentriran na cesto in ima daljšo zavorno pot.
V teoriji se novejši avtomobil, z dobrimi gumami in zavorami ter zbranim voznikom, vozi pa 65km/h ustavi tudi hitreje.
Vendar nekako je potrebno določiti mejo in to kontrolirati - zato omejitve

Najbolj sem znerviran pa, ko vidim voznika/co ki se sicer lepo pelje po omejitvah, ne vidi pa nič okoli sebe in nič ne PREDVIDEVA:
- Oseb ki želijo prečkati cesto, a ga ne vidijo
- Vozila na stranski cesti, ki se vključujejo, pa ga ne vidijo (gledajo desno ali levo)
- Različne kvalitete cestišča in razmere
- vozila za seboj, motoriste, kateri jih želijo prehiteti

Važno da muzika svira imamo se fajn in vozimo po omejitvah
Treba razmišljati z glavo in prilagoditi vožnjo razmeram

Pa še to, sploh po mestih to vidim, pešci kar čez prehod, brez pogledat. Filozofija je taka: ja kaj bom gledal, saj imam prednost, če me zbije bo on kriv.
Seveda, on bo kriv, ti pa invalid, poskrbi zase

predi ::

PikaPoka828 je izjavil:

Zanimivo, tukaj so vozniki ki vozijo po predpisih, refleksi verjetno pa kot mrtev konj, koncentracija na cesto pa 0.
Tipična floskula objestnežev.

facepalm ::

Nekateri enacijo upostevanje predpisov z nesposobnostjo. Bravo.

PikaPoka828 ::

facepalm je izjavil:

Nekateri enacijo upostevanje predpisov z nesposobnostjo. Bravo.

Glede na komentarje nekaterih, predvidevam predvsem to, ja.
So predpisi, da se jih držimo in za to so tudi sankcije če se jih ne

St235 ::

V teoriji se novejši avtomobil, z dobrimi gumami in zavorami ter zbranim voznikom, vozi pa 65km/h ustavi tudi hitreje.

V teoriji si domišljaš da si pameten. V praksi ti fizika sporoča, da si bedak, ki ne ve o čem govori.

Zanimivo, tukaj so vozniki ki vozijo po predpisih, refleksi verjetno pa kot mrtev konj, koncentracija na cesto pa 0.

bistveno bolj zanimivi so bedaki, ki verjamejo da ljudje, ki vozijo po predpisih niso skoncetrirani na cesto, medtem ko psihopati, ki kršijo prometne predpise avtomatično pridobijo na refleksih in se tudi fizika prilagodi njihovim duševnim motnja.

PikaPoka828 ::

St235 je izjavil:

V teoriji se novejši avtomobil, z dobrimi gumami in zavorami ter zbranim voznikom, vozi pa 65km/h ustavi tudi hitreje.

V teoriji si domišljaš da si pameten. V praksi ti fizika sporoča, da si bedak, ki ne ve o čem govori.

Zanimivo, tukaj so vozniki ki vozijo po predpisih, refleksi verjetno pa kot mrtev konj, koncentracija na cesto pa 0.

bistveno bolj zanimivi so bedaki, ki verjamejo da ljudje, ki vozijo po predpisih niso skoncetrirani na cesto, medtem ko psihopati, ki kršijo prometne predpise avtomatično pridobijo na refleksih in se tudi fizika prilagodi njihovim duševnim motnja.


Da se razumemo, vozi se po pameti, ne podpiram divjakov.
Mi je zanimivo, tisti "divjaki" tukaj niso pametni in ne komentirajo tako kot ostali, ki zagovarjate varno vožnjo.
Od te varne vožnje pa izpostavljate samo hitrost po omejitvah, drugih aspektov pa sploh ne omenjate.
Po tem se vprašam, koliko sploh veste o tem? Ali pa samo trolate?
Ko berem te komentarje si mislim da ste vi neki psihopati, pa čeprav vozite po omejitvah ;)

predi je izjavil:

PikaPoka828 je izjavil:

Zanimivo, tukaj so vozniki ki vozijo po predpisih, refleksi verjetno pa kot mrtev konj, koncentracija na cesto pa 0.
Tipična floskula objestnežev.


Izpostavil sem, kar opažam, so skrajnosti, in to na obe smeri. Ne moreš pa reči, da zato ker voziš po omejitvah si varen voznik

Zgodovina sprememb…

sheeshkar ::

PikaPoka828 je izjavil:

St235 je izjavil:

V teoriji se novejši avtomobil, z dobrimi gumami in zavorami ter zbranim voznikom, vozi pa 65km/h ustavi tudi hitreje.

V teoriji si domišljaš da si pameten. V praksi ti fizika sporoča, da si bedak, ki ne ve o čem govori.

Zanimivo, tukaj so vozniki ki vozijo po predpisih, refleksi verjetno pa kot mrtev konj, koncentracija na cesto pa 0.

bistveno bolj zanimivi so bedaki, ki verjamejo da ljudje, ki vozijo po predpisih niso skoncetrirani na cesto, medtem ko psihopati, ki kršijo prometne predpise avtomatično pridobijo na refleksih in se tudi fizika prilagodi njihovim duševnim motnja.


Da se razumemo, vozi se po pameti, ne podpiram divjakov.
Mi je zanimivo, tisti "divjaki" tukaj niso pametni in ne komentirajo tako kot ostali, ki zagovarjate varno vožnjo.
Od te varne vožnje pa izpostavljate samo hitrost po omejitvah, drugih aspektov pa sploh ne omenjate.
Po tem se vprašam, koliko sploh veste o tem? Ali pa samo trolate?
Ko berem te komentarje si mislim da ste vi neki psihopati, pa čeprav vozite po omejitvah ;)

predi je izjavil:

PikaPoka828 je izjavil:

Zanimivo, tukaj so vozniki ki vozijo po predpisih, refleksi verjetno pa kot mrtev konj, koncentracija na cesto pa 0.
Tipična floskula objestnežev.


Izpostavil sem, kar opažam, so skrajnosti, in to na obe smeri. Ne moreš pa reči, da zato ker voziš po omejitvah si varen voznik

Če znaš brati, potem lahko tudi ob površnem spremljanju te teme ugotoviš, da nekateri zagovarjamo spoštovanje VSEH prometnih predpisov, ne samo vožnje po omejitvah. Ta je samo najbolj diskutiran aspekt, ker ga razni solatkoti vedno znova spodkopavajo kot nesmiselnega, ker so oni "vozniški bogovi" za katere ne veljajo niti zakoni fizike, kaj šele prometni zakoni.

m0LN4r ::

Torej, omejitev je določena, da se lahko ustavi tudi sosedov Joža s katrco, ki sploh ni 100% koncentriran na cesto in ima daljšo zavorno pot.
Taksen joza bo tocno tist, ki bo klel, ker se on ne nore voziti naprej svojih vajenih 70 kot zadnjih 30 let, ker pa je nova tabla 60 in bos ti pred njim slucajn pelal 60, bo on popenil.

1000x videno, da ravno po postavitvi nove table se "ziherasi" vozijo enako naprej, kot prejsnja leta in ce pride outsider, ki se omejitve drzi pa bo cel halo.

Ziherasi pomeni to ste tisti, ki furate med 70 in 80 ne glede na prometne znake. Po moznosti pa direkt iz gostile ali vikenda, pol pa po vasi na sred ceste 30. Ziher je ziher logika.

To je Joza, ne bodi kot Joza.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

solatko ::

PikaPoka828 - Pogovarjaš se s teoretiki prometa, vsi se držijo vseh predpisov, nesreč pa je vsako leto več. Čudno, ampak vsi imajo prav, varni vozniki, ki včasih vozimo hitreje, glede na razmere na cesti pa smo potencialni morilci,....., če prav v 50-ih letih ne povzročimo ene kritične situacije v prometu, kaj šele prometne nesreče.
Večina sodelujočih v razpravah in voznikov ne cesti, ne ve, kaj pomeni in kakšna je prilagojena hitrost, zato bluzijo o nadnaravnosti tistih, ki to vemo in se tega 100%-no držimo, tudi takrat, ko gre hitreje. Bedaki dejansko mislijo, da je hitrost tista, ki ubija, ne pa neprilagojena hitrost, saj tega pojma, razen po imenu, ne poznajo in priznavajo.

Policisti ob večini nesreč napišejo kot vzrok - NEPRILAGOJENA HITROST ali napačna smer vožnje, včasih še kratka varnostna razdalja, ki pa spada direktno v pojem prilagojene hitrosti, saj v trenutku, ko ni zadosti velika, to ni več.

Ko bodo omejitve temeljile na varnostnih in ne političnih načelih, bo tudi veliko več ljudi, ki jih bodo spoštovali. Kateri kreten si je izmislil omejitev 60 na imenovano in preimenovano Titovo cesto, ki pelje ne rondo Črnuče? Lahko bi dali vsaj 70, tako pa skoraj ni vozila, ki bi tam res šel 60, če prav imajo komunalci tam, kar dostikrat postavljen radar.

Meni je inštruktor povedal, ko sem delal izpit, da so vsi na cesti bedaki, ki vsi vozijo po svoje in največ energije porabiš, da paziš na njihove napake.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

shadeX ::

Tole je pa res inštruktor z velikim egom. Bogve kolikov solatkov mamo na cesti zaradi njega.

facepalm ::

Mene pa zanima zakaj bi kadarkoli vozil hitreje od omejitev? Varcevanje s casom?
A ko ste pes, tudi vedno tecete do destinacije?

PikaPoka828 ::

facepalm je izjavil:

Mene pa zanima zakaj bi kadarkoli vozil hitreje od omejitev? Varcevanje s casom?
A ko ste pes, tudi vedno tecete do destinacije?


Včasih tudi tečem, vedno pa hitro hodim.
Tudi in sploh v službi, izkušnje imam take, delavec ki se vleče kot megla, pri 90% takih oseb ni nič iz njih, brez volje, nič ga ne zanima, vsako priložnost vzame bolniško, neefektiven, razočaran nad vseh. Ko se peljem z njim v avtu, podobno, zasanjan v daljavo, sploh ne opazuje prometa, avtomatično vozi po cesti ki jo pozna, megla!

mancini ::

Solatko
Kot najboljsi teoretik in seveda tudi praktik, si vzami trenutek in izracunaj varnostno razdaljo tako pri 50 kot pri 20 km/h.
To da je nekdo vozil pol metra za tabo, pomeni da bi moral ti avto zaustaviti na cesti, da ne bi vec nikogar ogrozal.

Tako sedaj pa ne pametuj vec, ker vedno si v zmoti in lazi. Eno in drugo pa je na cesti nevarno

solatko ::

shadeX - Ne, to je resnična izjava, od čisto vsakega udeleženca moraš pričakovati, da bo naredil napako, ne moreš se zanesti, da se vsi obnašajo po predpisih.

facepalm - Močneje, višje, hitreje - iz čistega užitka ali iz želje po lastnem testiranju, kdo bi vedel, nikoli pa zaradi prihranka časa!

mancini - Ob trku v rit pri 20, posledic skoraj ni, pri 70 je slika lahko precej grda. Če ti ne gre, ti pač ne gre, bomo narisal, ni problema.
Sice pa si tudi ti zmota.
Delo krepa človeka

GupeM ::

solatko je izjavil:

facepalm - Močneje, višje, hitreje - iz čistega užitka ali iz želje po lastnem testiranju, kdo bi vedel, nikoli pa zaradi prihranka časa

Torej to, kar ti že veš čas govorim. Prevelik ego za tako majhne možgane.

Uzivat in testirat se gre na stezo, ne na cesto.
««
152 / 293
»»