» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
153 / 293
»»

facepalm ::

GupeM je izjavil:

solatko je izjavil:

facepalm - Močneje, višje, hitreje - iz čistega užitka ali iz želje po lastnem testiranju, kdo bi vedel, nikoli pa zaradi prihranka časa

Torej to, kar ti že veš čas govorim. Prevelik ego za tako majhne možgane.

Uzivat in testirat se gre na stezo, ne na cesto.


This!

Javne ceste niso poligon

Facebook dev ::

solatko je izjavil:

shadeX - Ne, to je resnična izjava, od čisto vsakega udeleženca moraš pričakovati, da bo naredil napako, ne moreš se zanesti, da se vsi obnašajo po predpisih.

facepalm - Močneje, višje, hitreje - iz čistega užitka ali iz želje po lastnem testiranju, kdo bi vedel, nikoli pa zaradi prihranka časa!

mancini - Ob trku v rit pri 20, posledic skoraj ni, pri 70 je slika lahko precej grda. Če ti ne gre, ti pač ne gre, bomo narisal, ni problema.
Sice pa si tudi ti zmota.


Tule si se pa ustel. Gre se po nacelu zaupanja namrec. Ti ostalim zaupas, da znajo vozit in dalec od tega, da si pripravljen na vsako njihovo napako, kaj sele da bi vozil tako, kot da ti bo vsak hip nekdo naredil napako.

Namrec razlozi mi, kako lahko vozis 80km/h po naselju s prilagojeno hitrostjo, ce pa je na sosednjem nasprotnem pasu promet. Ce ti pricakujes, da lahko kdorkoli naredi napako, torej tudi tako, kjer ti zapelje ma tvoj pas, potem je 80km/h slaba izbira prilagojene hitrosti. Prav tako je 50km/h slaba izbira prilagojene hitrosti.

Tako da tule tole bedarijo vzami nazaj. Ne vozis tako, da od vsakega pricakujes napako.
If you can't handle me at my worst,
you don't deserve me at my best.

B34ST ::

Ma kaj da ne voziš tako, jaz obvažam vsakega na vključevanjih, najbrž da se bom peljal tik mimo njih. Ali pa če vidim kakega da rine naprej, ga bom seveda spustil, sploh na enem vključevanju so tisti iz stranske kar sami sebi določili prednost, tako da se z njimi sploh ne ubadam več. Ali pa če že hočem speljat in vidim avto, sploh če gre hitro, bom šel nazaj vzvratno za kak meter.
Večjih napak da bi peljali na tvoj pas, razen kdo sem pa tja malo zavije proti sredini, se pa od ostalih ni za bat. Tudi prehitevanja so tako redka, da če vidiš eno na 1000 srečanih avtov je že veliko, imaš občutek kot da samo sam prehitevaš.
Hitrosti niso tako pomembne, se da izogibat ostalim tudi pri zelo visokih hitrostih in max pospeševanjih. Seveda če veš kje in kdaj odjenat.

Edino tisto s smernikom zadnji trenutek te hitro lahko nekdo zajebe, ravno včeraj mi je en to naredil, če bi ga prehiteval, bi težko še kaj reševal, čudno da me v 12 letih ni še noben tako bočno zadel.
V bistvu sploh noben ne ve zakaj je smernik in zakaj je treba vedno voziti po svojem pasu, zaradi nasproti vozečih sigurno ne, tistega boli za tvoj smernik ali če pred tem voziš po sredini (no to mu verjetno ni vseeno, ampak pričakuje da boš pravočasno zavil nazaj). Smernik je v glavnem zato, ker moraš vedno previdevati da te bo nekdo prehitel. Ampak pri nas ko noben ne prehiteva, se potem tudi tako po kavbojsko uporablja smernike. V UK in DE kjer se veliko prehiteva in kjer vozijo hitreje, s tako vožnjo ne bi prišel daleč.

Potem pa prideš do take situacije kot je bila včeraj, eden se kar naenkrat spomni da bo zavil desno, on in še 2 za njim so bili potem na razdalji pol metra, jaz pa vsaj nekih 100m za njimi, čeprav sem že pred tem dohitel tista zadnja 2. Pravilno bi pa bilo, prvi da 100m prej smernik, ker je bila omejitev 50, na 90 bi moral dati 200m prej (govorim na pamet, ne vem dejansko kako se to računa, jaz dam po svojem očitno precej boljšem občutku kot ostali). Potem drugi in tretji bi že prej morala voziti na primerni varnostni razdalji, ko bi videla smernik že dovolj zgodaj bi jo pa komot tudi ohranila. Ampak ne, je treba pred vožnjo ugasnit možgane, šele potem pa iti na pot.
i5-10600K | NH-D14 | MSI MAG Z490 TOMAHAWK | F4-3200C14D-16GVR @4000C14
ASUS DUAL RTX 3070 | ADATA XPG SX8200 Pro 2TB | 870 QVO 8TB | 2x WD Blue 4TB
Corsair 600T | Corsair AX760 | G413 | G403 | HP Pavilion Gaming 32

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: B34ST ()

val46 ::

Jst ne zastopim kako lahko tu gor tolk razmišljaš in ugotavljaš, v prometu pa ne razmišljaš niti sekunde, glede na svojo vožnjo, oz kar naj bi to tvoje sploh bilo. Vožnja bi temu bolj težko rekel. V glavnem, tolk kot ti nakladaš o svojih "prigodah" in raznih dogodivščinah, ki se ti zgodijo vsakodnevno v tistih 10ih km vožnje, je že preveč, ker te skor da ne razumem pet posto, kaj si sploh hotu povedat. Ti pa sam nekaj povem, glede UK in predvsem DE(verjetno si mislil D kot Nemčija, ker DE je za Dansko btw), ko praviš da vsi vozijo hitreje...Ja, po avtocestah, tam kjer ni omejitve, da bi pa skozi naselje kjer je omejitev 50 kdo vozil 90,100 ali še več, kot se ti dnevno hvališ, tega v Nemčiji ne boš doživel in videl. Če pa že naletiš a kakega "balkanca" ki to počne, ga nemška policija hitro umiri z njihovimi prijemi, verjemi.

m0LN4r ::

facepalm je izjavil:

Mene pa zanima zakaj bi kadarkoli vozil hitreje od omejitev? Varcevanje s casom?
A ko ste pes, tudi vedno tecete do destinacije?
Ne, sem pa najhitrejsi pesec na plocniku/kjerkoli ponavadi in moram vse prehitevat :);)
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

m0LN4r ::

facepalm je izjavil:

GupeM je izjavil:

solatko je izjavil:

facepalm - Močneje, višje, hitreje - iz čistega užitka ali iz želje po lastnem testiranju, kdo bi vedel, nikoli pa zaradi prihranka časa

Torej to, kar ti že veš čas govorim. Prevelik ego za tako majhne možgane.

Uzivat in testirat se gre na stezo, ne na cesto.


This!

Javne ceste niso poligon
Sej niso, kdo je to sploh rekel? Kaj ima to tocno veze z tistimi pocasnelami, ki se skos 70 vozijo ne glede na to kaksna je ometijev? Ko pa bi ga clovek lahko na ravnici potegnil, ker pac lahko se vi vlacite spredaj, kot da ste na svojem dvoriscu in drkate kurca z 70-80.

Mogoce pa je to skrivnost slovenske vlade, postaviti toliko 50-60 tabel na novo, da bo celo potovanje z vlakom postalo podobno hitro.

skozi naselje kjer je omejitev 50 kdo vozil 90,100 ali še več, kot se ti dnevno hvališ, tega v Nemčiji ne boš doživel in videl.
Kje?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

GupeM ::

m0LN4r je izjavil:

Sej niso, kdo je to sploh rekel? Kaj ima to tocno veze z tistimi pocasnelami, ki se skos 70 vozijo ne glede na to kaksna je ometijev? Ko pa bi ga clovek lahko na ravnici potegnil, ker pac lahko se vi vlacite spredaj, kot da ste na svojem dvoriscu in drkate kurca z 70-80.

Vprašanje za solatka je bilo, zakaj mora voziti preko omejitve. Celo na dirkališčih imajo hitrostne omejitve (varnostni avto, boksi) in so kršitelji kaznovani, če se jih ne držijo.

m0LN4r ::

Aja jaz nisem videl, da bi rekel da moramo, ampak da ce cesta in sposobnosti dopuscajo lahko. Ocitno sem narobe razumel, kaj je mislil povedat.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

B34ST ::

val46 je izjavil:

Jst ne zastopim kako lahko tu gor tolk razmišljaš in ugotavljaš, v prometu pa ne razmišljaš niti sekunde, glede na svojo vožnjo, oz kar naj bi to tvoje sploh bilo. Vožnja bi temu bolj težko rekel. V glavnem, tolk kot ti nakladaš o svojih "prigodah" in raznih dogodivščinah, ki se ti zgodijo vsakodnevno v tistih 10ih km vožnje, je že preveč, ker te skor da ne razumem pet posto, kaj si sploh hotu povedat. Ti pa sam nekaj povem, glede UK in predvsem DE(verjetno si mislil D kot Nemčija, ker DE je za Dansko btw), ko praviš da vsi vozijo hitreje...Ja, po avtocestah, tam kjer ni omejitve, da bi pa skozi naselje kjer je omejitev 50 kdo vozil 90,100 ali še več, kot se ti dnevno hvališ, tega v Nemčiji ne boš doživel in videl. Če pa že naletiš a kakega "balkanca" ki to počne, ga nemška policija hitro umiri z njihovimi prijemi, verjemi.

90 na 50 ne prehitevam (vozim pa sploh ne tolk) kar tako zaradi lepšega, je vse premišljeno. V glavnem samo na eni ravnici v "naselju", ki ima več kot 200m in ni zraven hiše, in je eno ravnino prej kjer lahko postavijo radar. In če sem ugotovil da se tukaj da prehitevat, pomoje že prvih par mesecev vožnje, in se 2km pred tem in za tem ne da, je zame razmišljanje. Kaj naj jaz zdaj naredim če se je nekdo spomnil da je tukaj omejitev 50. Sicer pa veliko priča že to da je bila prej 70 (verjetno več desetletij z nobeno na novo postavljeno hišo). 60 bi bilo sicer ravno prav, 70 je mogoče res že mal preveč. Ostali vozijo 45-50 in počasi pospešujejo, tukaj je razlog za prehitevanje.
Tam ko je res treba vozit 50, pa vedno kdo pride za mano s 70, tudi čez prehod za pešce kjer sam še dodatno zmanjšam na 40, skoraj vsak drugi dan.
Ne rečem da vozim varno, ampak premišljena hitra vožnja je pa sigurno, ne tako kot solatko pravi samo gas.
DE bo kar Nemčija, Danska je DK.
i5-10600K | NH-D14 | MSI MAG Z490 TOMAHAWK | F4-3200C14D-16GVR @4000C14
ASUS DUAL RTX 3070 | ADATA XPG SX8200 Pro 2TB | 870 QVO 8TB | 2x WD Blue 4TB
Corsair 600T | Corsair AX760 | G413 | G403 | HP Pavilion Gaming 32

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: B34ST ()

UganiKdo ::

facepalm - Močneje, višje, hitreje - iz čistega užitka ali iz želje po lastnem testiranju, kdo bi vedel, nikoli pa zaradi prihranka časa!


Zato so dirkalisca. Ce pa psihopati niste sposodbi locit ceste od dirkalisca vas je pac potebno cim prej spravit s ceste.

mancini - Ob trku v rit pri 20, posledic skoraj ni, pri 70 je slika lahko precej grda. Če ti ne gre, ti pač ne gre, bomo narisal, ni problema.


Poglej poglej, se naz dezurni dementnes bo pocasi razumel zakaj so omejitve

shadeX - Ne, to je resnična izjava, od čisto vsakega udeleženca moraš pričakovati, da bo naredil napako, ne moreš se zanesti, da se vsi obnašajo po predpisih
tocbo tako, vsi udelezenci delajo napake. Tudi dementni solatarji. Amapk med napako in psihipatsko potrebo po krsenju prometnih predpisov je velika razlika.

m0LN4r je izjavil:

Aja jaz nisem videl, da bi rekel da moramo, ampak da ce cesta in sposobnosti dopuscajo lahko. Ocitno sem narobe razumel, kaj je mislil povedat.

Smo razumeli, velik ego in premajhen tic. Zato si domisljas da je cesta dirkalisce. Za pravo dirkalisce pa nimas niti avta niti jajc, tako kot vsak vaski petelincek.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

m0LN4r ::

Za pravo dirkalisce pa nimas niti avta niti jajc, tako kot vsak vaski petelincek.
Kako me nasmehne, ko eni kr na pamet pokate taksne xD
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

UganiKdo ::

PikaPoka828 je izjavil:

St235 je izjavil:

V teoriji se novejši avtomobil, z dobrimi gumami in zavorami ter zbranim voznikom, vozi pa 65km/h ustavi tudi hitreje.

V teoriji si domišljaš da si pameten. V praksi ti fizika sporoča, da si bedak, ki ne ve o čem govori.

Zanimivo, tukaj so vozniki ki vozijo po predpisih, refleksi verjetno pa kot mrtev konj, koncentracija na cesto pa 0.

bistveno bolj zanimivi so bedaki, ki verjamejo da ljudje, ki vozijo po predpisih niso skoncetrirani na cesto, medtem ko psihopati, ki kršijo prometne predpise avtomatično pridobijo na refleksih in se tudi fizika prilagodi njihovim duševnim motnja.


Da se razumemo, vozi se po pameti, ne podpiram divjakov.
Mi je zanimivo, tisti "divjaki" tukaj niso pametni in ne komentirajo tako kot ostali, ki zagovarjate varno vožnjo.
Od te varne vožnje pa izpostavljate samo hitrost po omejitvah, drugih aspektov pa sploh ne omenjate.
Po tem se vprašam, koliko sploh veste o tem? Ali pa samo trolate?
Ko berem te komentarje si mislim da ste vi neki psihopati, pa čeprav vozite po omejitvah ;)

predi je izjavil:

PikaPoka828 je izjavil:

Zanimivo, tukaj so vozniki ki vozijo po predpisih, refleksi verjetno pa kot mrtev konj, koncentracija na cesto pa 0.
Tipična floskula objestnežev.


Izpostavil sem, kar opažam, so skrajnosti, in to na obe smeri. Ne moreš pa reči, da zato ker voziš po omejitvah si varen voznik


Malo selektivno beres? Sam poglej si izjave great/beast (ali katerega od njegobih x accountov) pa bos videl pamet in komentiranje divjakov. Solatkove dementne izjave so pa ze legendarne.

Upostevanje prometnih predpisov je predpogoj za varno voznjo. Dalec od tega da so vsi ki spostujejo prometne predpise varni vozniki, brez dvoma pa vsi ki namerno in sistematicno krsijo prometne predpise popolnoma brez razloga povecujejo nevarnost na cesti. Najslabsi so pa dementni tepci, ki se še hvalijo kako krsijo prometne predpise, izigravajo šerife in namerno orgozajo ostale udelezence v prometu.

m0LN4r je izjavil:

Za pravo dirkalisce pa nimas niti avta niti jajc, tako kot vsak vaski petelincek.
Kako me nasmehne, ko eni kr na pamet pokate taksne xD

Zgolj logicen sklep na podlagi nebuloz ki jih prodajas. Ko se parkrat letno zgonis na konkretnem dirkaliscu nimas tako idiotskih izjav o voznji kot ti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

m0LN4r ::

Zgolj logicen sklep na podlagi nebuloz ki jih prodajas. Ko se parkrat letno zgonis na konkretnem dirkaliscu nimas tako idiotskih izjav o voznji kot ti.
Se en dokaz kako slabo logiko imas ;(( Pa se kr ti ne potegne.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

UganiKdo ::

Ne vem kdo od naju cuti potrebo po punpanju svojega ega v prometu s tem da vozi par km/h nad omejitvijo.

Ampak saj vem, revcki tvojega kova so vsi mokri ko lahko pritisnejo 130 po regionalki in vsaj malo pozabijo na to kako zavozeno zivljenje imajo.

m0LN4r ::

UganiKdo je izjavil:

Ne vem kdo od naju cuti potrebo po punpanju svojega ega v prometu s tem da vozi par km/h nad omejitvijo.

Ampak saj vem, revcki tvojega kova so vsi mokri ko lahko pritisnejo 130 po regionalki in vsaj malo pozabijo na to kako zavozeno zivljenje imajo.
Iz prebranega je ociten logicen sklep na podlagi nebuloz ki jih prodajas, da govoris na pamet.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

B34ST ::

Danes ista ravnica, vozil 2km za tovornjakoma, speljem 2. do konca kar je ravno nekje 90km/h in odjedno mimo obeh (200KM je ravno prav, treh tovornjakom ali 2 avtobusa ne bi mogel niti s 1000KM), kakšna administrativna omejitev neki, pred tem sta vozila še ne 20 km/h. Nevarnosti da bi kdo prišel nasproti 0% (to je namreč en prej govoril, da obstaja nevarnost za nasproti vozečega, verjemi da taki ki tako prehitevamo, da znamo, v bistvu itak samo jaz na tem mestu prehitevam, če že 12 let imam po vsej logiki največ prakse od vseh, velja pravilo mojstrstva 10.000 ur), ker če bi koga zagledal ko sem bil na levem pasu za obema, bi seveda odjenal, mimo obeh sem bil pa potem itak v 4s. To je pa v glavnem to kar se jaz ne držim pravil, drugače sploh ne vem zakaj bi kupil 200KM avto, če pa ga ne moreš izkoristit, tako da glede avta, mojega znanja vožnje in razmišljanja (seveda moraš razmišljat kdaj jih boš prehitel, drugače bi se lahko še 3km vozil za njima) je vse v redu. Ja tudi znanje je tukaj, mislite da če bi bil za mano 300KM BMW, da bi znal prehitet, sem že videl v živo, vse kar zna je vozit pol metra za tovornjakom.
Ja, zanalašč sem napisal nepregledno in nerazumljivo drugim.
i5-10600K | NH-D14 | MSI MAG Z490 TOMAHAWK | F4-3200C14D-16GVR @4000C14
ASUS DUAL RTX 3070 | ADATA XPG SX8200 Pro 2TB | 870 QVO 8TB | 2x WD Blue 4TB
Corsair 600T | Corsair AX760 | G413 | G403 | HP Pavilion Gaming 32

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: B34ST ()

mirator ::

predi je izjavil:

mirator je izjavil:

Tovornjak 80 km/h, ti 110 km/h za tabo vozeči 130 km/h. Kje pa je sedaj tukaj po tvoje anomalija?
Anomalija je prehitri voznik, ki je s 160 km/h prehitel vsa ta tri vozila, povzročil, da je drugi zmanjšal na 110, ter da je tisti s 130 lahko drugega poskusil oportunistično prehitevati. Seveda se poskus izjalovi. Posledica je val zmanjševanja hitrosti v gostem prometu. A nisem dovolj natančno definiral idealnega voznika, idealnega tovornjaka ter idealne hitrosti ter s tem točno opisal, kaj predstavlja anomalijo (za potrebe primera)?

Sem razumel tvojo definicijo idealnega voznika, ki pa je postavljena v idealne razmere. Na cesti so pa idealne razmere redke, zato se je tem razmeram potrebno prilagoditi. In ne vem zakaj bi ti moral znižati svojo hitrost, zaradi nekoga, ki te dohiteva. Če boš ti dal pravočasno smernik za prehitevanje pred tabo vozečega vozila, potem bo hitrost moral zmanjšati prehitri voznik za tabo. Če boš pa ti s smernikom zamudil in hotel prehitevati, ko te je začelo prehitevati vozilo za tabo, boš v prekršku zaradi izsiljevanja tudi ti ali pa se boš sprijaznil, nekoliko zmanjšal hitrost in šel v prehitevanje vozila pred sabo, takoj ko te bo prehitel voznik za tabo.
Lahko imaš tudi situacijo, da si začel z idealno hitrostjo prehitevati tovornjak pred sabo, ki je vozil 80 km/h, na prehitevalnem pasu pa je bil nekoliko naprej že drugi tovornjak, ki je s hitrostjo 100 km/h prehiteval tretjega. V tem primeru si tudi moral znižati hitrost, vendar ne po krivdi prehitrega voznika, ampak počasneža.

m0LN4r ::

Če boš ti dal pravočasno smernik za prehitevanje pred tabo vozečega vozila, potem bo hitrost moral zmanjšati prehitri voznik za tabo.
Ja, ampak ker on ne spremlja prometa, bo v ogledalo pogledal sele takrat, ko bo ze prepozno za tak manever.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

UganiKdo ::

Lepo projeciras svoje idiotizme na druge.

GupeM ::

mirator je izjavil:

In ne vem zakaj bi ti moral znižati svojo hitrost, zaradi nekoga, ki te dohiteva. Če boš ti dal pravočasno smernik za prehitevanje pred tabo vozečega vozila, potem bo hitrost moral zmanjšati prehitri voznik za tabo.

Zato, ker s prehitevanjem ne smeš ovirati prometa za sabo. In idealni voznik ga ne bo oviral, zato bo moral zmanjšati hitrost.

PikaPoka828 ::

GupeM je izjavil:

mirator je izjavil:

In ne vem zakaj bi ti moral znižati svojo hitrost, zaradi nekoga, ki te dohiteva. Če boš ti dal pravočasno smernik za prehitevanje pred tabo vozečega vozila, potem bo hitrost moral zmanjšati prehitri voznik za tabo.

Zato, ker s prehitevanjem ne smeš ovirati prometa za sabo. In idealni voznik ga ne bo oviral, zato bo moral zmanjšati hitrost.


Lahko je gneča in se idealno ne moreš vklopiti. Daš pravočasno smernik in počakaš kaj bo voznik za teboj naredil.
Če sem jaz voznik zadaj, upočasnim in "poblendam" z lučmi, voznik tako ve da ga spuščam.
V vzvratnem ogledalu je namreč težko oceniti ali kdo zmanjšuje hitrost ali ne.

predi ::

mirator je izjavil:

predi je izjavil:

mirator je izjavil:

Tovornjak 80 km/h, ti 110 km/h za tabo vozeči 130 km/h. Kje pa je sedaj tukaj po tvoje anomalija?
Anomalija je prehitri voznik, ki je s 160 km/h prehitel vsa ta tri vozila, povzročil, da je drugi zmanjšal na 110, ter da je tisti s 130 lahko drugega poskusil oportunistično prehitevati. Seveda se poskus izjalovi. Posledica je val zmanjševanja hitrosti v gostem prometu. A nisem dovolj natančno definiral idealnega voznika, idealnega tovornjaka ter idealne hitrosti ter s tem točno opisal, kaj predstavlja anomalijo (za potrebe primera)?

Sem razumel tvojo definicijo idealnega voznika, ki pa je postavljena v idealne razmere. Na cesti so pa idealne razmere redke, zato se je tem razmeram potrebno prilagoditi. In ne vem zakaj bi ti moral znižati svojo hitrost, zaradi nekoga, ki te dohiteva. Če boš ti dal pravočasno smernik za prehitevanje pred tabo vozečega vozila, potem bo hitrost moral zmanjšati prehitri voznik za tabo. Če boš pa ti s smernikom zamudil in hotel prehitevati, ko te je začelo prehitevati vozilo za tabo, boš v prekršku zaradi izsiljevanja tudi ti
V idealnih razmerah bi bili vsi vozniki idealni vozniki in bi vozili z idealno hitrostjo, ne glede na idealne tovornjake med njimi. To kar sem opisal niso idealne razmere - človek, v tem je dejansko bila poanta. Definiral sem tudi zakaj v tistem primeru voznik ne more zapeljati pred prehitro vozilo, samo prebrati je treba. Eni ste enostavno tako daleč indoktrinirani v to balkansko mentaliteto vožnje po liniji najmanjšega odpora, da se še v skrajno poenostavljen primer, ki ga nekdo, ki predpise spoštuje brezpogojno, doživi praktično vsakič, ko je na avtocesti, ne morete vživeti. Ne, nekaj mora biti narobe s primerom. Treba ga je spremeniti... Voznik bi lahko to in ono. Pa tisto, pa še to tretje.

Mogoče bo tole pomagalo - predstavljaj si, da si tisti idealni voznik iz mojega primera ti na izpitni vožnji z komisijo na zadnjih sedežih, predpostaviva pa še, da izpit ponavljaš in ti izkušenj ne manjka. Da te vidim potem, junaka, kako skačeš pred nekoga z mnogo večjo hitrostjo za sabo, ki več kot očitno ne spoštuje predpisov. "Potem bo hitrost moral zmanjšati prehitri voznik za tabo". Itak. Njemu ni treba nič, kar ti je predhodno že nakazal, ti pa se ob napaki posloviš od izpita.

mirator je izjavil:

ali pa se boš sprijaznil, nekoliko zmanjšal hitrost in šel v prehitevanje vozila pred sabo, takoj ko te bo prehitel voznik za tabo.
Hkrati pa tudi vsi idealni vozniki za tabo v gostem prometu. Evreka.

mirator ::

Jaz berem in razumem, kar je napisano, kaj si pa ti predstavljaš, da si napisal pa ne morem vedeti. Torej bom pa jaz idealen voznik, ki peljem po voznem paszu AC 130 km/h, torej po predpisih, ker mi to pač prometna situacija omogoča. Dohitim tovornjak, ki pred mano vozi ravno tako po voznem pasu s hitrostjo 90 km/h. Odločim se, da ga prehitim in se seveda najprej prepričam, če je to možno. Torej pogledam v vzratno ogledalo in vidim, da se mi po voznem pasu bliža tuje vozilo, vendar je še v oddaljenosti, ko ni nakazal, da me bo prehiteval. Jaz dam smerokaz in začnem z nezmanjšano hitrostjo prehitevati tovornjak. Sedaj se mi tudi vozilo za mano približa in ker vozim jaz počasneje od njega, bo hitrost moral prilagoditi on. Vendar, ko bom jaz tovornjak prehitel, mi prometna kultura veleva, da se čim prej pod varnimi pogoji vrnem na vozin pas, in vozilo za sabo spustim naprej.
Če pa bom, ko pogledam v vzratno ogledalo, opazil vključen levi smerokaz vozila za mano, oz bo to vozilo že na prehitevalnem pasu se mi zdi povsem logično, da hitrost zmanjšam jaz.
Ker pa rad hitro dodaš še četrto vozilo, ki je med mano in hitrim voznikom je seveda druga situacija, kot je druga situacija, če je gostota prometa velika. Takrat pa tako ali tako takšne hitrosti niso mogoče. Bistvo je, da na cesti nisi sam in hočeš nočeš, se moraš prilagajati prometnim situacijam, ki se pa stalno spreminjajo.
S tem sem, kar se mene tiče, najino polemiko zaključil, ker te nimam namena prepričevati.

GupeM ::

Ja, v tem primeru, če je tisti za mano na voznem pasu, ga pa seveda ne bom čakal in bom dal smernik in zapeljal na prehitevalnega. Ampak to je zelo redko. Ponavadi kadar je cesta precej prazna. Takoj, ko je prometa nekoliko več, so pa itak vsi hkrati na prehitevalnem.

Aston_11 ::

GupeM je izjavil:

idealni voznik ga ne bo oviral, zato bo moral zmanjšati hitrost.
Idealni voznik ne obstaja. Na cesti so samo neidealni vozniki, med njimi pa taki, ki so še malo bolj neidealni. To je to. So, smo, + solatko.

solatko ::

Facebook dev - Ko sem v prometu zaupam samo sebi in svojim čutilom, ne grem, brez da se prepričam skozi zeleno luč, saj so v prometu idioti, ki ne vidijo dobro in me ali povozijo na prehodu za pešce ali nabijejo v avtomobilu z vožnjo skozi rdečo, mi presekajo pot z zavijanjem v levo,..... skratka, komu naj zaupam, da se drži pravil?

GupeM - V katerem mojem postu si prebral, da MORAM? Če se mi zazdi in, če razmere dopuščajo, se peljem hitreje, nikjer pa nisem napisal, da moram. Zakaj si že ob tako butastih postih, še zmišljujete zraven?
Vozi s prilagojeno hitrostjo in na prazni AC je to lahko tudi precej višja od omejitve, seveda si v prekršku in, če boš imel srečo, boš plačal.
Če ne znaš vozit, pač ne spremljaš prometa zadaj in ne veš, kako vozit, da boš lahko vozil tekoče in zaviraš nekaj m od kamiona, ker se nisi prepričal ali ga boš lahko varno prehitel. Skoz pravim, da nimate pojma o tem, kaj je prilagojena hitrost. Meni še nikoli ni bilo potrebno zavirat na polno in večino voženj opravim dokaj tekoče, z dovolj veliko povprečno hitrostjo.

UganiKdo - Res je, med vozniškimi napakami in zavestnim kršenjem predpisa o omejitvi, je ta, da z napakami ogoržamo vse udeležence v prometu, z namerno kršitvijo enega pravila (omejitev hitrosti) na prazni suhi cesti pa razen sebe, nikogar. To je razlika, ki pomeni življenje in smrt in velika večina smrti na cesti je zaradi napak, ne zaradi namernega kršenja omejitve hitrosti, ko razmere to dopuščajo (ne govorim o divjanju pri katerem debili poznajo samo gas).

predi - Tudi slučajno nisi idealen voznik, če znaš naštimat tempomat, tempa pa ne prilagajat neidelanem prometu. Ko se s 130 bližaš kamionu, ki ima omejitev 90, imaš dovolj časa, da hitrost znižaš na prometni tok (90) ali, da se spraviš na prehitevalni pas, če je PRAZEN, ker pa nisi idealni voznik, ne znaš varno menjat vozni pas, niti varno zmanjšat hitrosti, oziroma jo prilagoditi prometnemu toku, pred teboj, poznaš samo TEMPOMAT in misliš, da si s tem IDEALNI voznik, samo čez omejitev ne in je v redu, ne glede na to, kaj počneš in kako se obnašaš v prometu.

Aston_11 - Počasi boš dojel in potem boš počasi dojel, da je bit solatko, izredno varno in nestresno.>:D
Delo krepa človeka

Gama ::

Dober voznik si ce skrbis za cim vecjo pretocnost prometa in varnost vseh udelezencov. Ce slucajno kdo uposteva vsa pravila po ucbeniku je slab voznik.

GupeM ::

solatko je izjavil:

GupeM - V katerem mojem postu si prebral, da MORAM? Če se mi zazdi in, če razmere dopuščajo, se peljem hitreje, nikjer pa nisem napisal, da moram. Zakaj si že ob tako butastih postih, še zmišljujete zraven?
Vozi s prilagojeno hitrostjo in na prazni AC je to lahko tudi precej višja od omejitve, seveda si v prekršku in, če boš imel srečo, boš plačal.
Če ne znaš vozit, pač ne spremljaš prometa zadaj in ne veš, kako vozit, da boš lahko vozil tekoče in zaviraš nekaj m od kamiona, ker se nisi prepričal ali ga boš lahko varno prehitel. Skoz pravim, da nimate pojma o tem, kaj je prilagojena hitrost. Meni še nikoli ni bilo potrebno zavirat na polno in večino voženj opravim dokaj tekoče, z dovolj veliko povprečno hitrostjo.

OK, z "moral" sem se nekoliko slabo izrazil, oz se ta beseda v našem narečju uporablja tudi na ta način. Mišljeno je kot "Zakaj sploh bi vozil preko omejitve?" In kar si napisal v odgovor, spada le in izključno na stezo. Nikakor na cesto. Nikoli. Kot sem rekel, še profesionalni dirkači se na profesionalnih dirkah s profesionalnimi dirkalniki držijo omejitev, kjer/kadar te so. Glede na njihov profesionalizem, šolanje, fizično pripravljenost in tako naprej, bi pričakoval, da jim bojo dovolili, da vsak vozi s, po njegovem mnenju, prilagojeno hitrostjo. Sem prepričan, da so vsi precej bolj usposobljeni od tebe.

Pa nauči se brati. Sem kje napisal, da zaviram nekaj metrov pred kamionom?

Seveda ne zaviraš na polno. Ti si popoln in raje voziš po travniku. Ti nimaš praske, ti vedno popolnoma ustaviš pred stop znakom, ti zagotovo niti mravlje ne povoziš, tako popoln si.

Gama je izjavil:

Dober voznik si ce skrbis za cim vecjo pretocnost prometa in varnost vseh udelezencov. Ce slucajno kdo uposteva vsa pravila po ucbeniku je slab voznik.

Razloži to policaju, ko ti bo dal kazen, ker nisi popolnoma ustavil pred prehodom za pešce, ali pred stop znakom. Ravno zaradi ne držanja pravil pride do nesreč in se pretočnost drastično zmanjša. Tudi do hitrega zaviranja pride zaradi ne držanja pravil. Kar spet zmanjša pretočnost.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

UganiKdo ::

To je razlika, ki pomeni življenje in smrt in velika večina smrti na cesti je zaradi napak, ne zaradi namernega kršenja omejitve hitrosti, ko razmere to dopuščajo (ne govorim o divjanju pri katerem debili poznajo samo gas).

in psihopati z namernim kršenjem predpisov to samo še poslabšujete. In to je tisto kar v svoji demenci nisi sposoben razumet. Tvoje kršenje prometnih predpisov popolnoma nič ne prinese k prometni varnosti, kar te posledično dela del probelma in ne rešitve. Pa če se še tako tako napihuješ.

predi ::

solatko je izjavil:

predi - Tudi slučajno nisi idealen voznik, če znaš naštimat tempomat, tempa pa ne prilagajat neidelanem prometu. Ko se s 130 bližaš kamionu, ki ima omejitev 90, imaš dovolj časa, da hitrost znižaš na prometni tok (90) ali, da se spraviš na prehitevalni pas, če je PRAZEN, ker pa nisi idealni voznik, ne znaš varno menjat vozni pas, niti varno zmanjšat hitrosti, oziroma jo prilagoditi prometnemu toku, pred teboj, poznaš samo TEMPOMAT in misliš, da si s tem IDEALNI voznik, samo čez omejitev ne in je v redu, ne glede na to, kaj počneš in kako se obnašaš v prometu.
Saj razumeš, da je bil moj primer konceptualni model realnega sveta? Da bi lahko namesto "tempomat na 130/90" zapisal "konstantna najvišja dovoljena hitrost", pa se ne bi nič spremenilo? Kdo pravi, da med vožnjo uporabljam tempomat? Od kje si to pobral? Pa da si pravim idealni voznik? Kje? Kot bi se pogovarjal s steno, majkemi..

m0LN4r ::

Veliko vas vidim je tu hudo izkusenih voznikov ala dostava ala dirkalisce ala parkrat letno do severa evrope, zato imate tolko realnih izkusenj o teh nevarnostih in se drzite vsake blesave omejitve kot pribito, saj pa birokrati ze vejo kaj delajo prinas.

No sej nima veze, vas pac bo treba varno prehitet.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

GupeM ::

Kar je seveda nemogoče, če vozimo na zgornji meji omejitve. Če greš čez omejitev, si že po defaultu nevaren. Če pa ne greš čez omejitev, me pa ne moreš prehitet, oz bo to trajalo kakšno minuto recimo. Kar pa seveda spet ni varno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

solatko ::

UganiKdo - Ti kar bodi nevaren na cesti in krši predpise nenamerno, jaz bom pa varen in jih bom kršil tam, kjer to ne bo ogrožalo ostalih udeležencev v prometu pa še država bo zaslužila, če bojo predstavniki slučajno tam.
Sem ravno zato varen voznik, ker konstantno popravljam nenamerne napake drugih, nekateri se jih še zavedate ne.
Psihopati mojega tipa, se vsaj zavedamo kaj počnemo, pametnjakoviči tvojega tipa, ga pa na cestah lomite in povzročate prometne nesreče (vsak dan), mi jih ne.
Delo krepa človeka

PikaPoka828 ::

GupeM je izjavil:

Kar je seveda nemogoče, če vozimo na zgornji meji omejitve. Če greš čez omejitev, si že po defaultu nevaren. Če pa ne greš čez omejitev, me pa ne moreš prehitet, oz bo to trajalo kakšno minuto recimo. Kar pa seveda spet ni varno.

Ne vem, nas so učili, da mora biti prehitevanje odločno in hitro, ter da je lahko prehitevalna hitrost začasno tudi višja od omejitvene.
Je še vedno tako?

solatko ::

PikaPoka828 - Mene so to učili pred 50-timi leti, saj je to edini način, za varno prehitevanje 80 prehitevat z 90 traja enkrat dlje, kot s 100,....

Sicer pa glede na mnenja "varnih" voznikov s ST-ja si v tem primeru najmanj psihopat, če ne že kar množični morilec ali terorist.
Delo krepa človeka

Gama ::

Kaj je bolj varno nov mercedes z vso opremo ki vozi 140 po avtocesti ali star clio 99 z zlizanim gumami, brez ABS-a ki vozi 120 na avto cesti?

Aston_11 ::

solatko je izjavil:

PikaPoka828 - Mene so to učili pred 50-timi leti, saj je to edini način, za varno prehitevanje 80 prehitevat z 90 traja enkrat dlje, kot s 100,....
Kaj ste to pred 50 letimi prehitevali, s kosilnici ali s fičotom, ki je rabil eno uro, da je prišel na 100? Bedarija na bedarijo. Skratka, učili so vas, da če ste že nevarni, bodite še bolj nevarni, skratka preskok od low iq voznika na doublelow iq voznika. Mora biti človek res psihično močan in stabilen, da ne prehiti vozila, če ga dohiti, je res?

solatko ::

Gama - Zavedaj se, da varnega vozila ni, je samo bolj ali manj varen voznik, zato je tvoje vprašanje brez veze. Moral bi vprašati, če isti voznik vozi en ali drug avto, potem bi bil odgovor lahek.

Aston_11 - Skoz pravim, da vas večina ne zna vozit. Tudi s fičoti, ki so šli do 130 smo varno in hitro prehitevali kamione, ki so se cijazili 50-70, danes tega brez 150 kw niste sposobni naredit varno. Zadnji čas, da pridejo v promet popolnoma avtonomna vozila, bo varnostna situacija verjetno precej boljša, pa še tapkali boste lahko med vožnjo po telfonu.
Delo krepa človeka

m0LN4r ::

Gama je izjavil:

Kaj je bolj varno nov mercedes z vso opremo ki vozi 140 po avtocesti ali star clio 99 z zlizanim gumami, brez ABS-a ki vozi 120 na avto cesti?
A za volanom je ista trezna oseba?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

UganiKdo ::

solatko je izjavil:

UganiKdo - Ti kar bodi nevaren na cesti in krši predpise nenamerno, jaz bom pa varen in jih bom kršil tam, kjer to ne bo ogrožalo ostalih udeležencev v prometu pa še država bo zaslužila, če bojo predstavniki slučajno tam.
Sem ravno zato varen voznik, ker konstantno popravljam nenamerne napake drugih, nekateri se jih še zavedate ne.
Psihopati mojega tipa, se vsaj zavedamo kaj počnemo, pametnjakoviči tvojega tipa, ga pa na cestah lomite in povzročate prometne nesreče (vsak dan), mi jih ne.


Ko dementnežem zmanjka argumentov, začnejo svoje blodnje aplicirat na druge, žalostno... Skoraj tako kot psihopat, ki verjame, da nikoli in nikdar ne naredi prometnega prekška nenamerno (in to kljub temu, da se je z tem hvalil par strani nazaj). Ja, demenca je resna zadeva.

Gama je izjavil:

Kaj je bolj varno nov mercedes z vso opremo ki vozi 140 po avtocesti ali star clio 99 z zlizanim gumami, brez ABS-a ki vozi 120 na avto cesti?


napačno vprašanje. Pravilno je:

Kaj je bolj varno nov mercedes z vso opremo ki vozi 140 po avtocesti ali nov mercedes z vso opremo ki vozi 130 po avtocesti? Ker ko voziš avto, ne moreš v tistem trenutku popolnoma nič vplivat na vozne karakteristike vozila, ki ga upravljaš, lahko pa vplivaš na hitrost.

Zadnji čas, da pridejo v promet popolnoma avtonomna vozila, bo varnostna situacija verjetno precej boljša

Prva pametna izjava v tej temi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

m0LN4r ::

Kaj je bolj varno nov mercedes z vso opremo ki vozi 140 po avtocesti ali nov mercedes z vso opremo ki vozi 130 po avtocesti? Ker ko voziš avto, ne moreš v tistem trenutku popolnoma nič vplivat na vozne karakteristike vozila, ki ga upravljaš, lahko pa vplivaš na hitrost.
Se vedno bo najvecji faktor voznik v realnme primeru, ti pa govoris o katastrofalnem primeru.
Definitivno si premalo na cesti bodisi, kot voznik ali potnik, da bi vedel, na kaj vse lahko voznik vpliva razen hitrosti, tudi v krizni situaciji.
Odstopanja so ogromna, lahko da nekdo pri 90 ne bo reagiral nic, medtem ko ti pa drugi voznik pri 110 resi rit. Nebi nic rekel, ce nebi dozivel oboje vsaj enkrat.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

GupeM ::

Seveda bo največji faktor voznik. In dober voznik bo vozil s prilagojeno hitrostjo. Prilagojena hitrost pa seveda ne more biti višja od najvišje dovoljene.

Zadnji čas, da pridejo v promet popolnoma avtonomna vozila, bo varnostna situacija verjetno precej boljša


In kaj boš pol naredil, ko se ti bo zalustalo malo hitreje? Da bi šel na stezo pritisnit na gas se ne bo zgodilo ker si ali ne upaš, ali pa si preveč škrt. Drugače se pa strinjam. Skrajni čas za avtonomna vozila.

mirator ::

In dober voznik bo vozil s prilagojeno hitrostjo. Prilagojena hitrost pa seveda ne more biti višja od najvišje dovoljene.

Saj imaš prav, če je rferenca za prilagojeno hitrost dovoljena hitrost. Samo potem je neprilagojena vsaka hitrost, ki od dovoljene odstopa, ne samo prehitra ampak tudi prepočasna. In dovoljene hitrosti so določene administrativno kompromisno na osnovi voznih razmer, reakcijskega časa, ekonomičnosti in še česa.
Samo mi se tukaj prepiramo o še varni vožnji pri dopustnih prometnih situacijah. Če si na dolgem ravnem odseku avtoceste in je zelo majhna gostota prometa, potem lahko povsem varno namesto dovoljenih 130 km/h pelješ recimo 160 km/h. Samo vedeti moraš, da se ti s tem primerno podaljša varnostna razdalja. In dober voznik niti slučajno ni samo tisti, ki se drži omejitev. Dober voznik je tisti, ki bo obvladoval prometne situacije in nepanično ter pravilno odreagiral tudi v nepričakovanih situacijah. Pa še enkrat, ne enačiti divje vožnje s hitro vožnjo.

Raptor F16 ::

Ta tema je 130 strani solatkovega definiranja prilagojene hitrosti pa še do danes se nismo uspeli složno dogovort kaj to pomeni.

Valjanje baklave.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

GupeM ::

mirator je izjavil:

Saj imaš prav, če je rferenca za prilagojeno hitrost dovoljena hitrost. Samo potem je neprilagojena vsaka hitrost, ki od dovoljene odstopa, ne samo prehitra ampak tudi prepočasna.

Seveda.

techfreak :) ::

mirator je izjavil:

Če si na dolgem ravnem odseku avtoceste in je zelo majhna gostota prometa, potem lahko povsem varno namesto dovoljenih 130 km/h pelješ recimo 160 km/h. Samo vedeti moraš, da se ti s tem primerno podaljša varnostna razdalja.
Varnost je relativna. Definitivno pa je varneje voziti z nizjo hitrostjo, kot pa visjo.

PikaPoka828 ::

Aston_11 je izjavil:

solatko je izjavil:

PikaPoka828 - Mene so to učili pred 50-timi leti, saj je to edini način, za varno prehitevanje 80 prehitevat z 90 traja enkrat dlje, kot s 100,....
Kaj ste to pred 50 letimi prehitevali, s kosilnici ali s fičotom, ki je rabil eno uro, da je prišel na 100? Bedarija na bedarijo. Skratka, učili so vas, da če ste že nevarni, bodite še bolj nevarni, skratka preskok od low iq voznika na doublelow iq voznika. Mora biti človek res psihično močan in stabilen, da ne prehiti vozila, če ga dohiti, je res?


Pred prehitevanjem vozila, mora dati voznik predpisan znak, nato pa ga na primerni bočni razdalji brez oklevanja prehiteti. Po končanem prehitevanju se mora, čimprej vrniti na prometni pas, po katerem je vozil pred prehitevanjem.

m0LN4r ::

Seveda bo največji faktor voznik. In dober voznik bo vozil s prilagojeno hitrostjo. Prilagojena hitrost pa seveda ne more biti višja od najvišje dovoljene.
Ves, da to kar si napisal je pravljica za lahko noc? Oz. dober voznik in voznja pod omejitvijo nista sinonim oz. nimata nic skupnega. Razen ce imas ti drugacno predstavo o tem kaj dejansko dober voznik pomeni.
Potemtakem vazno je, da vozi pod omejitvijo, ostalo nima veze.

Ok, vidim da ste tu sami "dobri" vozniki, bolj papeski od papeza.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

m0LN4r ::

mirator je izjavil:

In dober voznik bo vozil s prilagojeno hitrostjo. Prilagojena hitrost pa seveda ne more biti višja od najvišje dovoljene.

Saj imaš prav, če je rferenca za prilagojeno hitrost dovoljena hitrost. Samo potem je neprilagojena vsaka hitrost, ki od dovoljene odstopa, ne samo prehitra ampak tudi prepočasna. In dovoljene hitrosti so določene administrativno kompromisno na osnovi voznih razmer, reakcijskega časa, ekonomičnosti in še česa.
Samo mi se tukaj prepiramo o še varni vožnji pri dopustnih prometnih situacijah. Če si na dolgem ravnem odseku avtoceste in je zelo majhna gostota prometa, potem lahko povsem varno namesto dovoljenih 130 km/h pelješ recimo 160 km/h. Samo vedeti moraš, da se ti s tem primerno podaljša varnostna razdalja. In dober voznik niti slučajno ni samo tisti, ki se drži omejitev. Dober voznik je tisti, ki bo obvladoval prometne situacije in nepanično ter pravilno odreagiral tudi v nepričakovanih situacijah. Pa še enkrat, ne enačiti divje vožnje s hitro vožnjo.
Jaz vozim lagano sportno, na stezi pa hitro sportno.
Ce sta cesta in okolica prazni, grem kolko gre, sportno. Najhujse kaj se lahko v tem primeru zgodi je da pade komet ali strmoglavi letalo.

techfreak :) je izjavil:

mirator je izjavil:

Če si na dolgem ravnem odseku avtoceste in je zelo majhna gostota prometa, potem lahko povsem varno namesto dovoljenih 130 km/h pelješ recimo 160 km/h. Samo vedeti moraš, da se ti s tem primerno podaljša varnostna razdalja.
Varnost je relativna. Definitivno pa je varneje voziti z nizjo hitrostjo, kot pa visjo.
Najvarneje je prepustit voznjo komu drugemu, ce je +10 +20 na prazni cesti nad omejitvijo horror.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

mirator ::

GupeM je izjavil:

mirator je izjavil:

Saj imaš prav, če je rferenca za prilagojeno hitrost dovoljena hitrost. Samo potem je neprilagojena vsaka hitrost, ki od dovoljene odstopa, ne samo prehitra ampak tudi prepočasna.

Seveda.

Ja, seveda. In tudi običajno piše, ko je prišlo do prometne nesreče, da je vzrok neprilagojena hitrost. Ampak glej vraga. Ko te pa zaloti radar, da voziš prehitro, pa ne piše, da je bila hitrost neprilagojena, temveč prekoračena. Torej vidiš, da ne drži, da je hitrost neprilagojena, če je prekoračena.

techfreak :) je izjavil:

mirator je izjavil:

Če si na dolgem ravnem odseku avtoceste in je zelo majhna gostota prometa, potem lahko povsem varno namesto dovoljenih 130 km/h pelješ recimo 160 km/h. Samo vedeti moraš, da se ti s tem primerno podaljša varnostna razdalja.
Varnost je relativna. Definitivno pa je varneje voziti z nizjo hitrostjo, kot pa visjo.

Varnost je res relativna, zato je, če sem nekoliko sarkastičen, najbolj varno sedeti v neprižganem avtu v garaži. Takoj ko pa si na cesti, pa si tudi pri počasni vožnji, lahko udeležen v prometni nesreči, tako žrtev, kot tudi povzročitelj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mirator ()
««
153 / 293
»»