» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
39 / 293
»»

zmaugy ::

Z vsem napisanim se strinjam, sam opažam pa takšno obnašanje počasnetov tudi na cesti, kjer so na 10 kilometrih 4 avtobusne postaje.

m0LN4r ::

No sej to je problem ja. Na sreco se meni to redko kdaj zgodi, ker jih prehitevam vse po spisku takoj. Sem pa prijetno presenecen, ker se mi zdi da se stanje izboljsuje, le z tovornjakarji se nic ni izboljsalo. Je pa veliko avtobusnih na groznem mestu, za ovinkom, na vrhu hriba, in imas prostor za glih en bus. Zdaj pa ti zabremzaj in sparkiraj, ter drzi pesti, da oni zadaj to pricakuje.
Najslabsa kategorija teh pocasnetov so starejsi ljudje s podhranjenim avtom. Izpit so nardil 60 let nazaj z avtom se vec kot 80 ne upajo peljat, kaj sele naprej spustit ali kaj podobnega, tega pred 60 leti niso delal in tudi zdaj ne bodo. - to so tisti, ko se v krozne tudi obratno zapeljejo.

Zdaj ce pogledas cesto pri gederovcih, tam se vsak normaln vozi 70, ker je cesta res katastrofalna ovinkasta in z obeh strani vsaj pol metra pogreznjen asfalt. Tam se ti noben ne more umaknit, niti zahtevati ne mores. In potem se do naselje nabere kolona, ker na tako ekstremno zajebenem cestiscu niti prehitevati ni varno. Potem pa v naselju je ena avtobusna, clovek se vozi povsem primerno za to ga tudi ne silim, da se umakne. Kdor ima globoko denarnico, ga lahko prehiti tudi v naselju ce mu je taka sila.

Druga je pa recimo tam proti podcetrtku, res so avtobusne vmes, samo ko se ti nekdo vozi v riti pr 90, vso sreco pri ustavljanju na tisti mickeni busni, ce hoces to storiti varno moras racunati na to, da onaj zadaj fase se vecji popizditis in naredi se kako oslarijo in te po moznosti prehiti tocno tam, za pozdrav ti se potrobi in zakopa zacvili z gumami.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

AndrejO ::

m0LN4r je izjavil:

Eh pa sej ni to oviranje, ce isces pravo mesto za odstavit avtomobil na pol zaprti hitri cesti z enim tailgejterjem zadaj.

Mnja. Samo kaj, ko pri tebi po tvojih lastnih besedah ni šlo za takšen primer.

Ob celotni debati mi samo to ni jasno, zakaj nisi uporabil pristop, ki ni predpisan v nobenem božjem zakonu ali pravilniku, kljub temu pa ga vsaj v Sloveniji dojema velika večina voznikov. Brez zmanjševanja hitrosti bi nekajkrat pomežiknil z vsemi smerniki. Tisti zadaj bi v vsaj 80% primerov dodal nekaj razdalje, tebi ne bi bilo potrebno razmišljati o alternativnih "policijskih ukrepih" in nikomur se ne bi zgodilo nič hudega.

Si na to možnost pozabil ali je bilo še kaj drugega v igri (razen seveda tega, da nisi prpa in si pripravljen dokazati, da ga ni tako nizkega nivoja, da se nanj ne bi mogel spustiti)?

EnStot ::

Vožnja za ritjo je eden najbolj nevarnih, če ne najbolj nevaren način vožnje v cestnem prometu. Voziti nekomu za ritjo pri 130 je smrtno nevarno. In zmanjševanje hitrosti v takšnih primerih je nujno potreben ukrep za zmanjšanje nevarnosti. Pika!

zmaugy ::

Zmanjševanje hitrosti na prehitevalnem pasu, ker ti nekdo vozi za ritjo? Si poskusil z umikom na vozni pas, če te to tako moti, da si pripravljen spraviti v nevarnost sebe in druge?

EnStot ::

Si se že kdaj umaknil na primerno varnostno razdaljo in tako odpravil nevarnost od vseh?

Ne ?! Se mi je zdelo, torej se boš vozil počasneje ter varneje. In pa z zmanjšanimi ritenskimi seksualnimi užitki, žal.>:D

zmaugy ::

? :| ?

m0LN4r ::

AndrejO je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Eh pa sej ni to oviranje, ce isces pravo mesto za odstavit avtomobil na pol zaprti hitri cesti z enim tailgejterjem zadaj.

Mnja. Samo kaj, ko pri tebi po tvojih lastnih besedah ni šlo za takšen primer.

Ob celotni debati mi samo to ni jasno, zakaj nisi uporabil pristop, ki ni predpisan v nobenem božjem zakonu ali pravilniku, kljub temu pa ga vsaj v Sloveniji dojema velika večina voznikov. Brez zmanjševanja hitrosti bi nekajkrat pomežiknil z vsemi smerniki. Tisti zadaj bi v vsaj 80% primerov dodal nekaj razdalje, tebi ne bi bilo potrebno razmišljati o alternativnih "policijskih ukrepih" in nikomur se ne bi zgodilo nič hudega.

Si na to možnost pozabil ali je bilo še kaj drugega v igri (razen seveda tega, da nisi prpa in si pripravljen dokazati, da ga ni tako nizkega nivoja, da se nanj ne bi mogel spustiti)?

Ni delovalo, simple. Ko bos malo vec na cesti, ne bos rabil pol ure, da ugotovis s kakim imas opravka od zadaj. Eni pac vidijo model avta in imajo potem probleme se za takim po omejitvah vozit.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

IL_DIAVOLO ::

Brigajte se za sebe in svojo voznjo, pa bojo vsi na boljsem.

m0LN4r ::

zmaugy je izjavil:

? :| ?

Kar hoce povedati, da ce se umaknes tako, da potem imas na koncu ti premalo razdalje ali pa tisti pred katerega si se imaknil, nisi storil nic, da bi izboljsal svojo situacijo.
Kolikokrat se ti umaknes pr 130-140 in se postavis za sleper (ja sleper ima 90kmh) tako, da imas pred in za sabo dovolj varnostne? Torej minimalno 70 metrov, ko si hitrost ze prilagodil tovoronjaku, ker nekako moras iz 130 prit na 90 tudi.
Za tak manever vkljucno z zaviranjem, ce je tisti za katerega se potem umaknes pocasnejsi od tebe rabi biti med voziloma 150-200m, zdaj pa racunaj kolko cliotov en za drugim je to.
V vecini primerov je tako, ko se pri 130-140 umikas, so uni na desnem pasu vecinoma pocasnejsi 110-120, v veliki vecini pa je to kak sleper al tovornjak, ki se pelje 90.

Se tebi zdi tako umikanje varno? Jaz recimo sovrazim, ko se mi nekdo vrine 10-20 metrov pred nos oz. med mene in vozilo pred mano, potem pa moram jaz zavirat in pazit na njega, sicer on ni nic kriv, ker ga je tele od zadaj prisililo v to z blendanjem in ritolizanjem.

In tocno tako se dogajajo nesrece potem, da ne omenim tiste, ki imajo nujno silo prehitevat pred kakim izvozom in potem iz prehitevalnega, kr pocez med dvema voziloma letijo na izvoz. Drugi mu pa rit resujemo.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

tryhard ::

SimplyMiha je izjavil:

St235 je izjavil:

To veš, da lahko brez težav kompenziraš varnostno razdaljo kretena za sabo s tem, da povečaš svojo? Saj vem, da ego trpi, je pa bistveno bolj varno kot izvajat idiotske manevre. Da bi pa superšoferji kot je ferzy ali m0LN4r zgubilo kontrolo nad lastnim vozilom ali bi se jim zgodilo kaj nepredvidljivega, pa seveda ni možno.


NE. BOM. DELAL. PREKRŠKOV. ZARADI. RITOLIZNIKOV!

Ali me prehiti ali pa upočasni na varnostno razdaljo. Jasno?

Na avtocesti ob maksimalni omejitvi pri nas moraš voziti vsaj 145 na uro, da te štrcne.

tryhard ::

frudi je izjavil:

Machete je izjavil:

Aja. Ja traktorji in delovni stroji se večinoma umaknejo, kar je zelo vljudno, če imaš njihovo hitrost bi bilo super, da se tudi ti umakneš. Vem, da je nepotrebno, samo jaz preprosto ne morem vozit za nekom 50 na 90 omejitvi. Če gre pa 80 pa s tem nimam težav.

Če voziš 50 ob omejitvi 90 se seveda moraš umakniti, če te za teboj vozeča kolona ne more varno prehiteti. Govorimo pa o vožnji po omejitvi oz. bolje rečeno na zgornji meji omejitve. Torej 50, kjer je omejitev 50; ali 90, kjer je omejitev 90. V takšnih primerih se ne rabiš umikati koloni za seboj.

Ob 50 pri omejitvi 50 ne. Ob 49 pri isti omejitvi pa ja.
Kar pa ne pomeni, da se lahko na avtocesti na skrajno levem pasu voziš 130 na uro in mimo ne spustiš vozil za sabo, če na desnem pasu ni kolone.

feryz ::

Kakšno nakladanje!?
Zjutraj, iz katerikoli strani proti Ljubljani, niti en avto nima dovolj velike varnostne razdalje. Niti eden od več 10 tisoč njih.
Ravno tako popoldne, ven iz Ljubljane. To je samo en primer.
Pa lahko tu nakladate kolikor hočete.

m0LN4r ::



Lepo razlozeno
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

AndrejO ::

EnStot je izjavil:

Vožnja za ritjo je eden najbolj nevarnih, če ne najbolj nevaren način vožnje v cestnem prometu. Voziti nekomu za ritjo pri 130 je smrtno nevarno. In zmanjševanje hitrosti v takšnih primerih je nujno potreben ukrep za zmanjšanje nevarnosti. Pika!

Molnar je vozil 50km/h. Tam, kjer je dovoljeno voziti 130km/h, s prehitevanjem ali pa umikanjem ni težav.

m0LN4r je izjavil:


Ni delovalo, simple. Ko bos malo vec na cesti, ne bos rabil pol ure, da ugotovis s kakim imas opravka od zadaj. Eni pac vidijo model avta in imajo potem probleme se za takim po omejitvah vozit.

Število pacientov na katere sem naletel do sedaj, da jim s pomočjo smernikov nisem uspel pojasniti, da so preblizu: nekje med 1 in 2.
Število prevoženih km: nekaj let nazaj sem nehal šteti, ker imam preveč avtov v preveč državah.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AndrejO ()

tryhard ::

A tistega drugega je nekdo predhodno razpolovil?
:))

zmaugy ::

Moram reči, da običajno nimam nekih težav na avtocesti z bedaki za ritjo, v takšnem primeru pač pospešim, "prehitim" in se nato umaknem na vozni pas.
Če sem v koloni na levem pasu in je tudi na desnem pasu kolona, potem če se mi nekdo lepi na rit, ga pač ignoriram dokler je na desni strani kaj za "prehitet".
Saj nimaš kaj drugega za naredit, včasih pranje vetrobranskega stekla malce pomaga.

MrStein ::

zmaugy je izjavil:


Saj nimaš kaj drugega za naredit, včasih pranje vetrobranskega stekla malce pomaga.

Če šteješ "tadrugi je potegnil pištolo" v pomoč...

Take trol, pardon, paciente je najbolje ignorirati. Kdo ve kake travme so imeli v otroštvu.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

zmaugy ::

Točno to. Ni vredno imeti sranja zaradi kretena, boljše da je čim dlje stran.

AndrejO ::

tryhard je izjavil:

A tistega drugega je nekdo predhodno razpolovil?
:))

Zihr je bil vsaj en. Ker pa sem se s tem nehal obremenjavati, dopuščam možnost, da je bil še en, ampak sem nanj že pozabil.

m0LN4r ::

Število prevoženih km: nekaj let nazaj sem nehal šteti, ker imam preveč avtov v preveč državah.

Jaz mam tudi enga v Sloveniji v garazi, kilometre sem pogledal nazadnje pred 2 leti, ker ga ne uporabljam. Ponavadi vozim samo eno vozilo istocasno. Nevem kako bi uspeval vozit dva ali vec hkrati.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

AndrejO ::

m0LN4r je izjavil:

Število prevoženih km: nekaj let nazaj sem nehal šteti, ker imam preveč avtov v preveč državah.

Jaz mam tudi enga v Sloveniji v garazi, kilometre sem pogledal nazadnje pred 2 leti, ker ga ne uporabljam. Ponavadi vozim samo eno vozilo istocasno. Nevem kako bi uspeval vozit dva ali vec hkrati.

Če bi imel samo enega, potem bi res lahko samo na en števec pogledal. Ker pa sem lenoba, pa se mi ne da se mi seštevati koliko sem v katerem prevozil. Samo za prvega, ki sem ga kupil, sem vedel, da je k hiši prišel z manj kot 10k in odšel z nekaj čez 100k.

Markus386 ::

A sam jaz opažam zadnje čase, da vse več ljudi med vožnjo spi ali pa gleda telefone.. ali pa so preprosto kreteni?

Silom prilike sem se peljal večkrat za vikend ponoči po avtocesti (mrtve ure noči, 2h, 3h), vse prazno, sploh pozimi, desni pas, 110-130, odvisno kje (vidljivost, temperatura, ovinki, pa koliko se mi mudi, pa še dvakrat sem naletel na srno (ja, na AC)), ponavadi tempomat, nikjer žive duše. In potem od zadaj nekje vidiš luči, počasi se približuje avto (niti ne drvi, morda 10kmh več kot jaz), se približuje, bliže, bliže, dokler ni že skoraj čisto na riti, in se spomni, da bi bilo fajn zapeljat na levi pas, da me lahko prehiti. Edina dva avta, 1km naprej/nazaj, večkrat, več različnih avtov, na več različnih odsekih. Parkrat sem že razmišljal, a naj pospešim, al vse štiri žmigavce, al kaj, ampak so se zadnji moment le spravili na prehitevalni pas.

...mogoče imam pa le "srečo" pri statistiki, da naletim na take.

njyngs ::

Pravilno opažaš. Prav tako vidim, da to dela dost ljudi v novih avtih. Očitno jim po plačanem lizingu, nakupu poceni belega kruha in paštete več ne ostane za en prostoročni set za telefoniranje, ki stane 20€.

shadeX ::

Novi avti imajo že vgrajen bluetooth + mic na volanu, telefon pa lahko odložiš kamor ti paše. Ne verjamem, da so za to krivi telefoni, ampak s(m)o samo ljudje cepci.

m0LN4r ::

Novi avti imajo vedno vecje zasloncke na katerem se lahko se vec igras, ko ga povezes s telefonom. Pac namesto tega da drkas po telefonu, drkas po displayu avta.

Prostorocni set skor noben ne uporablja, pa ga ma marsikater avto. Tam ne gre pogledat kako je stanje na facebunu, tinderju, instagramu, whatsappu in objavt kako fotko pa napisat kako glupost na hitro.

Jaz v nemciji redno, skor vsaka 2-3. zenska lepo tipka na telefonu, mogoce se kak selfi stisne, medtem pa pozabi dat smernika, vzame komu prednost, prevozi glih svezo rdeco, ma jebe se njim, se dobr da ma avtomatika pa pun kurac aaistence, ki zabremza namesto nje, da jo pol zbudi in spomni, da je na cesti.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

scipascapa ::

jep tega je preveč, Policija in redarji pa 0.

Invictus ::

m0LN4r je izjavil:


Jaz v nemciji redno, skor vsaka 2-3. zenska lepo tipka na telefonu, mogoce se kak selfi stisne, medtem pa pozabi dat smernika, vzame komu prednost, prevozi glih svezo rdeco, ma jebe se njim, se dobr da ma avtomatika pa pun kurac aaistence, ki zabremza namesto nje, da jo pol zbudi in spomni, da je na cesti.

Saj v Sloveniji isto... Ni razlike...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Markus386 ::

V sloveniji je pomojem najvec tistih, ki se na dvopasovnicah v najvecji guzvi prerivajo, v skarjice, na tesno, 2cm od drugega avta ipd, ker se jim "mudi", potem jim pa na semaforju trobis, ker je ze 5 sekund zelena, oni pa se vedno gledajo v telefon. Sploh kriticni so semaforji na takih cestah, kjer je desni pas za na desno, in je gor dodatna zelena puscica v desno, ki je seveda noben ne gleda, ker je facebook bolj pomemben (zaloska->njegoseva, gledam tebe). Potem zamudi celotno desno puscico, in potem se caka se pesce pol ure, da se spravijo cez prehod (ko se vsem prizge zelena). Potem pa seveda spet v skarjice, blendat in trobit.

Unknown_001 ::

Bosanci nevzgojeni
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

rosomah ::

m0LN4r je izjavil:



Velikokrat vidim, da je moznosti za prehitevanje vec kot dovolj, bi lahko prehitelo pocasneta vsaj 3-4 vozil. Pa se ne zgane prvi, se ne zgane drugi, se ne zgane tretji in potem tistemu zadaj popizdi in prehiti vse 4 skupaj. To je vecji problem. Skoraj dnevno se soocam s tem problemom, ko se trije vozijo v riti, ampak na kilometerski ravnici, niti en ne gre prehitevat. Spomni se pa prehitevat potem pozneje v nekem ovinku...

.



un ta četrti ima večji pregledni kot, kot tisti prvi.....????....(pa cesta rahlo v desno). al'ja?

tryhard ::

rosomah je izjavil:

m0LN4r je izjavil:



Velikokrat vidim, da je moznosti za prehitevanje vec kot dovolj, bi lahko prehitelo pocasneta vsaj 3-4 vozil. Pa se ne zgane prvi, se ne zgane drugi, se ne zgane tretji in potem tistemu zadaj popizdi in prehiti vse 4 skupaj. To je vecji problem. Skoraj dnevno se soocam s tem problemom, ko se trije vozijo v riti, ampak na kilometerski ravnici, niti en ne gre prehitevat. Spomni se pa prehitevat potem pozneje v nekem ovinku...

.



un ta četrti ima večji pregledni kot, kot tisti prvi.....????....(pa cesta rahlo v desno). al'ja?

Ne. Tisti ta četrti ima star avtič z 75imi konji s katerim se vsak dan vozi v službo in mu je dopizdilo, ker je prvi avtomobil star deda, ki več ne vidi na cesto, za njim ženska srednjih let, ki se raje šminka in bulji v telefon, ta tretji je pa neka kurčina, ki nabija muzko in špona avto v drugi brzini pri 60KM/h.
Vsaj enkrat na teden sem vozim za takimi ljudmi. Ponavadi jih po kakem kilometru ali dveh jajcanja pri polovički omejitve prehitim.

Unknown_001 ::

Pojasnite raje zakaj nihče ne razume koncepta varnostne razdalje. Voziš za enim s primerno varnoszjo na ac... idiot te prehiti in se zrine vmes. Ne, da bi s tempom nadaljeval vožnjo in prehitel še onega spredaj. Invalid se je odločil da bo vozil vmes. Potem se najdeta še dva in rata veriga nabasanih avtov ki potem terorizira vse kar dohiti.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

fikus_ ::

Mnogim ne potegne, da nekateri vozijo v varnostni razdalji. Mislijo da plac šparajo za njih, da lahko prehitevajo :D

Utk ::

Ce mislite, da smo slovenci kreteni na cesti, si poglejte raje kaksne poljake, cehe in podobne. Proti njim smo papezi.

Invictus ::

fikus_ je izjavil:

Mnogim ne potegne, da nekateri vozijo v varnostni razdalji. Mislijo da plac šparajo za njih, da lahko prehitevajo :D

Slovenska definicija varnostne razdalje:

To je razdalja med dvema avtomobiloma, kamor se stlači vsaj še en avto...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

krneki0001 ::

Utk je izjavil:

Ce mislite, da smo slovenci kreteni na cesti, si poglejte raje kaksne poljake, cehe in podobne. Proti njim smo papezi.


Ne bo držalo. Smo mi še vedno v velikem vodstvu.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Utk ::

Ne bo drzalo, motis se. Avstrijci so bolj kulturni, so pa tudi totalno nesposobni in zato nic manj skodljivi. Belgijci in tam zgoraj enako. Italijani so poglavje zase, francozi tudi kreteni. Edino nemci so boljsi, drugi imajo vsi slabosti.

Invictus ::

Utk je izjavil:

Ne bo drzalo, motis se. Avstrijci so bolj kulturni, so pa tudi totalno nesposobni in zato nic manj skodljivi. Belgijci in tam zgoraj enako. Italijani so poglavje zase, francozi tudi kreteni. Edino nemci so boljsi, drugi imajo vsi slabosti.

Očitno se nisi veliko vozil po Nemčiji, sploh ne izven avtocest ;).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Utk ::

Veliko ne, nekaj pa, sem pa ze tolk na tem forumu, da mi je jasno, da tebi itak ni nic prav in zate so vsi kreteni. Enako mislijo tudi vsi o tebi.

krneki0001 ::

Utk je izjavil:

Ne bo drzalo, motis se. Avstrijci so bolj kulturni, so pa tudi totalno nesposobni in zato nic manj skodljivi. Belgijci in tam zgoraj enako. Italijani so poglavje zase, francozi tudi kreteni. Edino nemci so boljsi, drugi imajo vsi slabosti.


Govoril si za čehe, poljake in podobne, sedaj pa vlečeš belgijce, avstrijce in italjane ter francoze zraven.

Čehi in slovaki ter madžari se na cesti dosti lepše obnašajo, kot mi.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

KAVINSKY ::

Invictus je izjavil:

Slovenska definicija varnostne razdalje:

To je razdalja med dvema avtomobiloma, kamor se stlači vsaj še en avto...


Na voznem pasu se prav nobeden ne notri uriva. Še en, ki spi na prehitevalnem? ;)

Invictus ::

Ne, en ki blenda na prehitevalnem...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

MrStein ::

KAVINSKY je izjavil:


Na voznem pasu se prav nobeden ne notri uriva.

Ah kje pa...
Je sicer odvisno od razmer. Ampak pavšalno trditi, da se to ne dogaja (oziroma redko dogaja) pa je malo pretirano.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

feryz ::

Čehi in Slovaki so za par razredov bolj kulturni od Avstrijcev.
Nemški hlapci so prepotentni, na cesti se obnašajo, kot se njim zdi.
Čez dan sicer vozijo bojazljivo počasi. Na večpasovnicah se niti pod razno ne pomikajo na desni pas, navkljub nešteto opozorilom. Ponoči pa divjajo po mili volji. Ali tam, kjer ni policije. Ali ko pridejo v Nemčijo.
Tudi na navadnih cestah so jim predpisi, zunaj naselij, španska vas.

Shegevara ::

Čehi so res obupni vozniki, me je kar strah ko zagledam češko registrsko, te ljudje vozjo za ritjo 120 kmh na avtocesti, eni vozijo po sredini pasov, drugi pa sto let prehitevajo kamion 110kmh na prehitevalnem

Noro. Poljaki so isti.

knesz ::

Shegevara je izjavil:

Čehi so res obupni vozniki, me je kar strah ko zagledam češko registrsko, te ljudje vozjo za ritjo 120 kmh na avtocesti, eni vozijo po sredini pasov, drugi pa sto let prehitevajo kamion 110kmh na prehitevalnem

Noro. Poljaki so isti.

Pelji 130, pa bo problem rešen :)

m0LN4r ::

Kaj pa dejstva o Poljaki, Avstrijcih, Slovakih itd. ne mislis brisat?
Kaksno selektivno brisanje je tole? Moj post vsaj pije vodo, zdaj ce mislis, da je rasistiven ali nestrpen... ne ni.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Utk ::

krneki0001 je izjavil:


Čehi in slovaki ter madžari se na cesti dosti lepše obnašajo, kot mi.

Ne pa se ne. Najhujsi so poljaki. Poleg romunov in bosancev, ki jim pa ne zamerim tolk, ker ti itak ne znajo kaj je avtocesta.

tryhard ::

Jah, 3/4 ljudi itak vodi slabše od vas. Vedno. Povsod.
««
39 / 293
»»