» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
31 / 293
»»

IL_DIAVOLO ::

m0LN4r je izjavil:

A da kupim vinjeto za 100km prekmurske AC za 4x na leto in potem naletis na tak drek?

Avstrijsko kupim ker imajo za 10 dni in se splaca. Sicer pa ja, danes je bil nekaj kilometrski zastoj v obe smeri in cez celo bistrico.

Makedamfalt se sele zacne od Bistrice dalje


Hehe, bi mogel videt pred pol leta, kako je blo :D

m0LN4r ::

Shegevara je izjavil:

springfield je izjavil:


Fenomen SUV pa tudi meni ni jasen, ampak to ni samo pri nas, je kar po celem svetu.


Men je pa čist jasno zakaj obstajajo. Kaj boš vozil karavana kot tam en radnički fotr?
Vzameš SUVa, maš placa v avtu kolikor hočeš, visoko sediš in je preglednost naprej in čez ovinke večja zaradi višjega sedenja. Potem je tu še na splošno lažja vožnja in ni se ti treba kobacat ven iz avta, ker je visok.

Ma pa seveda svoje 'minuse', ki pa zgleda niso tako veliki, da bi se ljudje raje odločali za kaj drugega, če že imajo denar za en proper suv.

Vse to je samo delno res, vec placa je relativno SUVi so samo dvignjena srednja klasa. Ce sedis visje nic vec ne vidis ce zarascen ovinek. Ja in ko bos tok star k moj stric pa nebos vec dvignil riti in kolena gor do sedeza in se bos za volan vlekel not. Ven pa pades avtomatsko.
Lazja voznja to je res, ker se cez lukne zibas kot z ladjo.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

m0LN4r ::

springfield je izjavil:

Jaz tut ne razumem slovenskih policajev, da pišejo kazni... V AT moraš še posebej plačat tunele, v DE pa bo brezplačna avtocesta počasi zgodovina. Pa kolko sem se vozil po AT in DE nimajo nekaj boljših avtocest. Takoj za Šentiljem proti Grazu je zlo lep primer.
Očitno vseeno niso tako slabe ceste pri nas, da ti ni vredno dat 100€ na leto.
Fenomen SUV pa tudi meni ni jasen, ampak to ni samo pri nas, je kar po celem svetu.

Sentilj je najbolj nereprezentativen primer. Nekdanji mejni prehod. Aja pazi tist 10km bodo na AC letos na novo potegnili, potem se pa do Münchna vozis po wasservagi in volan redkokdaj obrnes.

Za DE govorijo to ze par let da bo placljivo, bo za tovornjake ja cez par let.

Se vedno ne stekam kaj mi bo vinjeta ce vec kot pol poti ni na AC. Za tunele in AC dam letno z popustom tolko kot za slovensko vinjeto. Se vedno se od Bistrice pa dol do Krskega jebes po nenormalnih cestah zabasanih z sleperji in moznosti prehitevanj sploh ni. Tretjega pasa v hrib za sleperje se dela tudi po regionalkah.

V glavnem pa to ni bil moj point. Point je bil, da ce se clovek hoce udobno vozt na tej relaciji, nima moznosti. Na vsakih 2km druga hitrostna tabla, lukne, nepregledni ovinki in tovornjaki. Pa to na edini cesti od gor do dol.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

springfield ::

Se strinjam, regionalne ceste v Sloveniji niso na nivoju, zato grem sam raje na avtocesto, ce se morem kaj dalje peljat. To kar mam do sihta je pa regionalna kar vredu.

facepalm ::

a nas je gospodarska kriza res tako mocno prizadela, da si ne moremo privoscit vsaj varnih, ce ze ne normalnih cest?
v nedeljo sem sel iz Loga pod Mangartom do Kranjske Gore cez italijansko stran. nisem mogel verjet, da je namisljena meja dovolj, da se vozis po normalnem cestiscu. na poti je bilo par tabel, ki oznacujejo grbine. guess what.. sem tako navajen na nase ceste, da sploh nisem vedel ce sem zapeljal cez nekaj kar je za njih grbina.

m0LN4r ::

Jaz se spomnim ca. 15 let nazaj smo se vsak vikend peljali na madzarsko in se norca delali kako slabe ceste majo.

Lejga napredni slovenci smo zdaj na istem
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

shadeX ::

Sicer je še dolga pot do tja ampak.. zato potrebujemo avtonomna vozila.

V Trebnjem se je zgodila prometna nesreča, v kateri se je lažje poškodoval 84-letni voznik osebnega avtomobila. Na parkirišču je namesto na zavoro pritisnil na plin, trčil v izložbeno okno, nato pa zapeljal na cesto ter trčil še v stanovanjsko hišo.


Policisti mu bodo zaradi povzročitve prometne nesreče izdali plačilni nalog



m0LN4r ::

Jaz tut nevem v cem je fora da 70+ let starim napol slepim, dementicnim, diabeticnim, revmaticnim ipd. ne vzamejo izpite
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

SimplyMiha ::

Zato, ker bi jih potem morali odvzeti tudi raznim županom in predsednikom strank. Se boš moral bolj potrudit.

SimplyMiha ::

Na, pa je padel veto na zakon o socialnovarstvenih prejemkih, ki zvišuje socialo na 385€.

Kaj ima to veze s to temo? E, pa to, da bodo ta denar jemali iz postavke, namenjene za obnovo cest.

Kako so kaj vam všeč te luknjice? Še večje bodo, zgleda, a če denar od sociale zatlačite v zadnje žepe, jih nemare boste komaj čutili.

GupeM ::

Od kje pa bodo jemali? Boš ti dal? Mogoče res ne bo vse šlo s tega računa, se bo pa sigurno tudi na tem poznalo. Ali pa kje drugje. Kar iz 0 ne bo prišlo. Povsem možno je tudi, da bomo ob plačah kmalu plačevali višje prispevke ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

Baja ::

uf, socialka bo počasi večja od minimalke :/

pa nimam nič proti dvigu, če bi se talale res potrebnim, ampak imam občutek da je več voluharjev kot res potrebnih podpore.

Baja ::

doma cel mesec = 385, delaš cel mesec ko budala = 638. 253e razlike. kaj misliš da bo večina folka izbrala med tema dvema možnostima?

teh 250e pa itak nadoknadijo še na Karitasih in rdečih križih.

saj jih vidim, kako zlagajo cele kartone v par let stare merđote

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Baja ()

Baja ::

imam dobro delovno mesto in normalne delovne pogoje. tudi plača ni slaba.

samo izkoriščevalci pa mi grejo malce na jetra. mam vrt zraven Karitasa in me fehtajo še za zelenjavo. pa ne tisti, ki s karitasa peš vlečejo vrečke domov, ampak tisti z "merđoti". ko jim povem da jim dam zelenjavo če bodo jeseni prišli pomagat štihat, zelenjava več ni tako zanimiva :)

kakšnemu vrečkarju pa tudi sam kdaj ponudim kakšno vrečko zelenjave.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Baja ()

m0LN4r ::

Baja je izjavil:

doma cel mesec = 385, delaš cel mesec ko budala = 638. 253e razlike. kaj misliš da bo večina folka izbrala med tema dvema možnostima?

teh 250e pa itak nadoknadijo še na Karitasih in rdečih križih.

saj jih vidim, kako zlagajo cele kartone v par let stare merđote

Samo tak za info, vceraj mi je en povedal zakaj bi delal. Povisali so mi socialno, ostalo pa pokrije z miningom.

Vceraj relacija Krsko - Maribor:
- Povprecna hitrost 62kmh na racunalniku, stem da sem se vozil tudi 120, ce ni bilo nikogar pred mano. Potem pa radarji vsepovsod naokoli, ki lovijo prehitre. Sem se vceraj poskusil drzati nekaterih omejitev 50-70-50-70 in 60-90-60-90. Table so tako blizu med sabo, da ko pospesis lahko kr zacnes takoj zavirat, ker za vogalom te caka moz z pistolo in 300+ poloznico.

- Samo pravim, da je cesta Krsko - Slovenska Bistrica ena izmed najbolj luknjastih, poskakujocih, krivih, nepreglednih, preobremenjenih cest nujna totalne _prenove_ To je mucenje voznika in podvozja.

Ce bi pobral table 70-50-60 bi jih imel za dve prikolici do doma.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

shadeX ::

"Talent" je vozil pijan in brez veljavnega vozniškega dovoljenja.

Ljubljanski policisti so bili v sredo nekaj pred 21. uro obveščeni o prometni nesreči, ki se je zgodila pri Mengšu.

Po do sedaj zbranih obvestilih in opravljenem ogledu kraja dogodka so ugotovili, da je 32-letni voznik osebnega vozila vozil po glavni cesti iz smeri Mengša proti Mostam.

Na Gorenjski cesti je domnevno zaradi vožnje preblizu roba vozišča trčil v 22-letnega kolesarja, ki je pravilno vozil ob desnem robu. Kolesar je na kraju nesreče umrl.


predi ::

m0LN4r je izjavil:

Vceraj relacija Krsko - Maribor:
- Povprecna hitrost 62kmh na racunalniku, stem da sem se vozil tudi 120, ce ni bilo nikogar pred mano. Potem pa radarji vsepovsod naokoli, ki lovijo prehitre. Sem se vceraj poskusil drzati nekaterih omejitev 50-70-50-70 in 60-90-60-90. Table so tako blizu med sabo, da ko pospesis lahko kr zacnes takoj zavirat, ker za vogalom te caka moz z pistolo in 300+ poloznico.

- Samo pravim, da je cesta Krsko - Slovenska Bistrica ena izmed najbolj luknjastih, poskakujocih, krivih, nepreglednih, preobremenjenih cest nujna totalne _prenove_ To je mucenje voznika in podvozja.

Ce bi pobral table 70-50-60 bi jih imel za dve prikolici do doma.

Jaz se sem se na tej relaciji že neštetokrat peljal izključno po omejitvah in se s tabo strinjam v zgolj eni trditvi - ja, cesta je zjebana in potrebna prenove.

feryz ::

Pozabil si omeniti, da ima večina te trase na obeh straneh pločnik in kolesarsko, ločeno z ograjo od vozišča.
Birokratski imbecili.

m0LN4r ::

V lomanosah mas 3x tablo 70 in 3x 50, pa pobodne fore. Stopis na gas pa lahk ze zaviras, kdo bo pa reskiral da te poslikajo z 75 v 50 ?
Tam na bregu pa se luknja/vdolbina dela ze 15 let in je vedno globlja skakalnica. Nekoc je bla samo tabla 70, zdaj pa so ze tri table in 50, cesta je tam primerna za 120, razen te luknje, ki je v 15 letih niso sposobni popraviti. Cakam samo dan, ko postavijo se tablo 30 kmalu.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

feryz ::

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: feryz ()

GupeM ::

feryz je izjavil:

Pozabil si omeniti, da ima večina te trase na obeh straneh pločnik in kolesarsko, ločeno z ograjo od vozišča.
Birokratski imbecili.

Ja, sem imel že napisano, pa sem ob popravljanju očitno pobrisal.

Ugl... Nisem, prepričan, če je še tako, mi pa tukaj nekaj ni jasno. Na tejle sliki vidimo, da pripeljemo ven iz naselja (omejitev 90), vendar je pred tem znak za omejitev 70. (Nisem prepričan, vendar mislim, da znak za konec naselja prekliče tudi znak za omejitev hitrosti). Od tega znaka naprej imamo lepo, ravno cesto, brez hiš in dovozov na glavno cesto, pešci in kolesarji ločeni z ograjo (omejitev še vedno 70?). Na tej točki pridemo do znaka konec omejitve 70, kar pomeni, da je omejitev 90, saj smo zunaj naselja. Vendar, takoj za znakom imamo križišče, za križiščem pa še avtobusno postajo (omejitev 90). Ko se odpeljemo mimo avtobusne postaje in je cesta spet ravna in brez hiš ob straneh, je omejitev spet 70. ZAKAJ? Kdo je to postavljal???

m0LN4r ::

Tako se lazje kasira
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

predi ::

@GupeM,
  • pred prehodom in avtobusno je nekdo odtujil tablo za 50, ki bi morala biti pod preklicem (in je tudi prisotna na drugi strani križišča),
  • znak za konec naselja prekliče predhodno izrecno odredbo, označeno z znakom za omejitev hitrosti (Pravilnik o prometni signalizaciji in prometni opremi na cestah, člen 17., deseti odstavek). Ampak, ker je namen očiten, bi se sam tam peljal 70, čeprav imaš prav in je dejansko 90.

Znake postavlja nekdo, ki mu to predstavlja šiht - ne neka nezmotljiva entiteta. Zato pa obstaja inšpektorat, ki takšne zadeve preverja. Če slednjega nihče ne obvesti, se ne bo nič spremenilo *hint*.

GR2 ::

Jaz sem med najhitrejšimi vozniki v SLO, po regionalki raje vozim 120 kot 100 (kjer se to da, nekje je 100 že precej), pa se mi zdijo omejitve povsem primerne. Imaš veliko prehodov za pešce, pa veliko kolesarjev, nimaš tukaj kaj podit.
Omejitve so eno, posameznikom, ki se mudi/bi radi vozili hitreje, pa noben ne brani, da gredo 70 na 50 in 90 na 70, zato so tudi predvidene kazni za prekoračitev hitrosti.
Je pa za take variacije v omejitvah dobro imeti avto z dovolj navora. Sicer mora biti pa cesta itak precej prometna in nimaš neke izbire kot da voziš v toku s prometom.

Jaz težav s policaji nimam, proti Radovljici je zdaj skoraj vsak dan na vrhu Podvinskega klanca, pa ga nič ne moti če grem v klanec gor in dol 120-130, mimo njega pa 100. Enako vozim če je ali pa če ga ni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GR2 ()

GR2 ::

Sem imel pa danes en lep primer, iz ovinka pride nasproti tovornjak, sam grem v desni popolnoma nepregledni ovinek kjer je malo naprej zožanje, za mano že prej kar od nekje (sem vozil vsaj 70 kjer se da max 80, pred tem preglednost nazaj 200m) pridivja stara Honda Civic. Za ovinkom pa najdaljša kolona kar jih je sploh lahko, skoraj povsem do ovinka, do sedaj na tako dolgo še nisem naletel.
To bi morali drugače rešiti že prej tisti v koloni, verjetno so vozili povsem eden za drugim, morali bi imeti večjo razdaljo, tako da bi zadnji ostal pred tem ovinkom.

Rešil sem bolje kot bi večina, ker bi se 99% voznikov ustavila za kolono. Pomaknil sem se levo in gledal v vzvratno ogledalo z nogo na plinu, da bi lahko pospešil v izogib naletu.
Moral bi pa že prej (ker poznam cesto, ker se vozim po njej že 2 meseca in pol) zmanjšati proti 50 (sam sem šel nekje med 60 in 70) in vklopiti varnostne utripalke, da bi umiril Hondo zadaj.

Pa nasploh v takih primerih noben ne razmišlja z glavo, sam vedno gledam da se ustavim še pred ovinkom, da vidim nazaj vsaj ene 50m.

m0LN4r ::

GR2 je izjavil:

Jaz sem med najhitrejšimi vozniki v SLO, po regionalki raje vozim 120 kot 100 (kjer se to da, nekje je 100 že precej), pa se mi zdijo omejitve povsem primerne. Imaš veliko prehodov za pešce, pa veliko kolesarjev, nimaš tukaj kaj podit.
Omejitve so eno, posameznikom, ki se mudi/bi radi vozili hitreje, pa noben ne brani, da gredo 70 na 50 in 90 na 70, zato so tudi predvidene kazni za prekoračitev hitrosti.
Je pa za take variacije v omejitvah dobro imeti avto z dovolj navora. Sicer mora biti pa cesta itak precej prometna in nimaš neke izbire kot da voziš v toku s prometom.

Jaz težav s policaji nimam, proti Radovljici je zdaj skoraj vsak dan na vrhu Podvinskega klanca, pa ga nič ne moti če grem v klanec gor in dol 120-130, mimo njega pa 100. Enako vozim če je ali pa če ga ni.

Cudno da pri avstrijcih ko se peljem od radgone do graza (samo en primer, lahko bi jih nastel se nekaj), ne rastejo take table tako kot prinas, kot gobe po dezju. Skozi vecino naselij se peljes 80, redkokdaj 70, izven pa sibas gladko 100. Le v manjsih naseljih z ozkimi cestami je 50 ali 60, ampak potem je to vecinoma cez celo naselje enako, ne pa 10 tabel v enem naselju. Za povrh si pa se upajo imeti veliko nizje kazni...
Pa se mi zdi da tam imajo tudi prehode za pesce, pa se vec kolesarjev... Ful cudno tole.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

St235 ::

Se peljes pa iz beljaka v hermagor pa jih kolikor hoces, se v naseljih imajo table za omejitev po posameznih ulicah.

Tako da tako selektivno ocenjevanke na podlagi lastnih izkusenj in sklicevanje na lastno avtoriteto je bolj kot ne nicvredno.

m0LN4r ::

Jaz sem primerjal podobno siroke in ovinkaste ceste po sorazmerno ravnem terenu z veliko vlogo na pretocnosti, stem da je na avstrijski strani vec his in bolj pogosto naseljeno v mojem danem primeru. Od Krskega do bistrice ali Maribora do Radgone pa tam kjer so table 60 in 50, so hise gor na bregovih vstran od ceste in na tistih prehodih nikoli ni zive duse za videt.

Se peljes pa iz beljaka v hermagor pa jih kolikor hoces, se v naseljih imajo table za omejitev po posameznih ulicah.

Ne pogovarjamo se o ulicah in nekih slovenskih rovtah v avstriji.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

next3steps ::

Slovencem ni jasno, da se namesto stoterih istih tabel lahko postavita dve - za začetek in konec cone.

gusto ::

Jaz bom navedel en današnji primer, podobnih primerov in pacientov je ogromno. Torej konkretno danes se peljem za nekim avtom čez tri rondoje. V vseh treh rondojih je ob vstopu v rondo vklopil desni smerokaz, ga izklopil nekje na sredini med "vhodom" v rondo in 1. izvozom, nato pa rondo zapustil na 2. oz. 3. izhodu, kjer je ponovno vključil desni smerokaz. Z vklopljenim smerokazom ob vstopu v rondo je nakazoval namero, da ga bo zapustil na prvem izhodu, kar pa se ni potem zgodilo zato je zavajal in ogrožal ostale voznike. Ker je to delal sistematično (3x), jasno kaže, da človeku niso jasne osnove cestno prometnih predpisov. Takšnemu bi jaz na licu mesta izrekel kazen v rangu nekaj stotakov in mu vzel izpit, dokler ponovno ne opravi nekega prilagojenega (obnovitvenega) tečaja iz CPP-ja + morda še kakšno uro praktične vožnje. Lažja oblika kazni bi bila, da se mu da rok za obnovitev izpita recimo en mesec in potem odvzame, če ne opravi obnovitve.

Baja ::

rondoji so tako ali tako poglavje zase. še posebaj večpasovni in tisti z obveznimi izvozi.

SimplyMiha ::

Ne razumem, zakaj na rondojih ni nobenih policajev. V samo enem dnevu bi pokasirali več kot sicer v tednu.

IL_DIAVOLO ::

Starejsi vozniki v svojem casu sploh niso poznali navadnih rondojev in avtocest. Da niti ne omenjam vecpasovnih in turbo rondojev. Tu pa so itak v temi.

m0LN4r ::

Evo, ravno danes je bilo na dnevniku o cesti pri Gederovcih. Se tako bi lahko pokazali ene par cest v sloveniji.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Ganon ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Starejsi vozniki v svojem casu sploh niso poznali navadnih rondojev in avtocest. Da niti ne omenjam vecpasovnih in turbo rondojev. Tu pa so itak v temi.


Ogromno voznikom se niti malo ne sanja, kako se vozi v večpasovnih rondojih. Ne uporabljajo smerokazov, konstantno vozijo po zunanjem pasu itd.

Jaz se bojim zapeljati v rondo, če se mi iz leve po zunanjem pasu približuje avtomobil. Ne moreš biti prepričan, da bo, kakor velevajo pravila, zavil proti izvozu. Preveč idiotov je na cesti.

SimplyMiha ::

Ušteli so se že dizajnerji rondojev, ki so več kot očitno podcenjevali neumnost oz. lenobo voznikov. Te zadeve je treba naredit fool-proof, sicer so težave.

edi45 ::

SimplyMiha je izjavil:

Ušteli so se že dizajnerji rondojev, ki so več kot očitno podcenjevali neumnost oz. lenobo voznikov. Te zadeve je treba naredit fool-proof, sicer so težave.


zato so najboljši turbo rondoji, kjer imaš betonski robnik med pasovi. Saj 3/4 ljudi je nesposobnih ko pride do krožnega, ali gre celi krog po zunanjem pasu, ali se ustavi sred krožnega in ljudi spušča noter, ker ne ve da ima prednost itd..katastrofa, po večini ima največ problemov z rondoji starejše prebivalstvo.

St235 ::

m0LN4r je izjavil:

Jaz sem primerjal podobno siroke in ovinkaste ceste po sorazmerno ravnem terenu z veliko vlogo na pretocnosti, stem da je na avstrijski strani vec his in bolj pogosto naseljeno v mojem danem primeru. Od Krskega do bistrice ali Maribora do Radgone pa tam kjer so table 60 in 50, so hise gor na bregovih vstran od ceste in na tistih prehodih nikoli ni zive duse za videt.

Se peljes pa iz beljaka v hermagor pa jih kolikor hoces, se v naseljih imajo table za omejitev po posameznih ulicah.

Ne pogovarjamo se o ulicah in nekih slovenskih rovtah v avstriji.


Z drugimi besedami: nimaš pojma o čem govorim in se še nikoli nisi tam peljal, zato raje klatiš neumnosti.

springfield ::

edi45 je izjavil:

SimplyMiha je izjavil:

Ušteli so se že dizajnerji rondojev, ki so več kot očitno podcenjevali neumnost oz. lenobo voznikov. Te zadeve je treba naredit fool-proof, sicer so težave.


zato so najboljši turbo rondoji, kjer imaš betonski robnik med pasovi. Saj 3/4 ljudi je nesposobnih ko pride do krožnega, ali gre celi krog po zunanjem pasu, ali se ustavi sred krožnega in ljudi spušča noter, ker ne ve da ima prednost itd..katastrofa, po večini ima največ problemov z rondoji starejše prebivalstvo.

Ljudje tudi turbo rondojev ne znajo uporabljat in silijo na notranji pas, ko jih je že sam rondo prisilil v zunanjega. Prav namerno je oteženo to početje, ampak človeška neumnost ne pozna meja.

IL_DIAVOLO ::

Dizlu se obeta svetla prihodnost:

https://www.zurnal24.si/avto/hura-obsta...

8-)

shadeX ::

Če gre verjeti entuziastičnim besedam iz koncerna Bosch, potem so našli rešitev, kako lahko že jutri zdesetkajo škodljive izpuste pri prihodnjih dizelskih vozilih.


Tolk let tega niso upal, zdej ko so jim šteti dnevi pa se kar naenkrat mudi?

Spravit s cest te smrdljivce, čimprej.

SimplyMiha ::

Pa kaj je s temi mikro krožišči, ki rastejo po naseljih? Še kamioni težko obračajo, ne da bi zvili kakšen znak, pa večkrat so tako postavljena, da je otok zamaknjen toliko, da lahko podivjaš divjaš naravnost skozi, drugi pa so prisiljeni čakati pred krožiščem, dokler ne zmanjka divjakov. Da ne omenjam nervoznih peščev, ki se ozirajo za divjaki...

edi45 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Dizlu se obeta svetla prihodnost:

https://www.zurnal24.si/avto/hura-obsta...

8-)



še boš lahko oviral promet s tvojo staro jajco vidiš8-)

facepalm ::

SimplyMiha je izjavil:

Pa kaj je s temi mikro krožišči, ki rastejo po naseljih? Še kamioni težko obračajo, ne da bi zvili kakšen znak, pa večkrat so tako postavljena, da je otok zamaknjen toliko, da lahko podivjaš divjaš naravnost skozi, drugi pa so prisiljeni čakati pred krožiščem, dokler ne zmanjka divjakov. Da ne omenjam nervoznih peščev, ki se ozirajo za divjaki...


tudi jaz ne razumem zakaj se dela poddimenzionirana krizisca in tudi ceste. je en kup cest kjer mora daljse vozilo (12m+) zavzet se polovico nasprotnega pasa, da skrozi ovinek. kaksne opozorilne table, oz table za prepoved za vozila daljsa od 12m, pa seveda nikjer.

IL_DIAVOLO ::

shadeX je izjavil:

Če gre verjeti entuziastičnim besedam iz koncerna Bosch, potem so našli rešitev, kako lahko že jutri zdesetkajo škodljive izpuste pri prihodnjih dizelskih vozilih.


Tolk let tega niso upal, zdej ko so jim šteti dnevi pa se kar naenkrat mudi?

Spravit s cest te smrdljivce, čimprej.


Takrat so bili zaposleni z goljufanjem :D

cleanac ::

m0LN4r je izjavil:

V lomanosah mas 3x tablo 70 in 3x 50, pa pobodne fore. Stopis na gas pa lahk ze zaviras, kdo bo pa reskiral da te poslikajo z 75 v 50 ?
Tam na bregu pa se luknja/vdolbina dela ze 15 let in je vedno globlja skakalnica. Nekoc je bla samo tabla 70, zdaj pa so ze tri table in 50, cesta je tam primerna za 120, razen te luknje, ki je v 15 letih niso sposobni popraviti. Cakam samo dan, ko postavijo se tablo 30 kmalu.

Kako debilen voznik moraš biti, da daješ takšne izjave. Omejitev 50 velja samo na avtobusnih postajališčih, ki sta v tej vasi na dveh lokacijah, zato tudi "višek" prometne signalizacije. Ne enem izmed teh se je že zgodila prometna nesreča s smrtnim izidom, v kateri je bila udeležena peška. Ti pa bi divjal 120. Kupi vinjeto in se naganjaj po avtocesti. Aja, pardon, je predrago.

Mare2 ::

cleanac je izjavil:

Ne enem izmed teh se je že zgodila prometna nesreča s smrtnim izidom, v kateri je bila udeležena peška. Ti pa bi divjal 120. Kupi vinjeto in se naganjaj po avtocesti. Aja, pardon, je predrago.


120 je seveda prehitro. Take divjake bi bio treba poloviti.

IL_DIAVOLO ::

Tudi na kaksnih prikljuckih stranskih cest na glavno cesto imas omejitev 40, pa je izven naselja, kjer je omejitev 70. To je meni osebno zavajajoce in neumno. Samo znak za vecjo previdnost bi bilo dovolj. Seveda ne bo noben zmanjsal hitrosti na 40 zaradi enega krizisca. Sicer je to vecini samoumevno, ampak kljub temu se pa najdejo talenti, ki niso najbolj vesci voznje :)

SimplyMiha ::

Ne, ni. Omejitev je tam z razlogom: ker gre za nevarne odseke. Samo samomorilec ali bedak bi v križišče zapeljal s polno hitrostjo.

Kdorkoli je drugačnega mnenja, pričakujem da takoj vrne svoje vozniško dovoljenje in se nikoli več ne dotakne ničesar na kolesih.

Zgodovina sprememb…

Baja ::

SimplyMiha je izjavil:

Pa kaj je s temi mikro krožišči, ki rastejo po naseljih? Še kamioni težko obračajo, ne da bi zvili kakšen znak, pa večkrat so tako postavljena, da je otok zamaknjen toliko, da lahko podivjaš divjaš naravnost skozi, drugi pa so prisiljeni čakati pred krožiščem, dokler ne zmanjka divjakov. Da ne omenjam nervoznih peščev, ki se ozirajo za divjaki...


pri nas doma so postavli dva taka mikrota, kao so dobli neki denar iz eu za okolje (boljša pretočnost). v resnici pa so več sranja spustli v luft s samo izgradnjo, ker prometa tako ali tako ni. bom enkrat posliko ti dve čudi.
««
31 / 293
»»