» »

"Talenti" na slovenskih cestah

"Talenti" na slovenskih cestah

Temo vidijo: vsi
««
28 / 291
»»

krneki0001 ::

Tam se jim ne da zapeljat na rondo in potem pravilno zavit iz ali v ulico. Je treba šparat, pa tistih 50m okoli rondoja preveč časa in goriva pobere.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: telen ()

jest10 ::

springfield je izjavil:

Pa tudi izpit lahko vrnes, ker ne poznas CPP ali ga pa namerno krsis, torej si ti groznja na cesti.


In tole napiše wanabe dinamik, ki krši predpise:)):))

m0LN4r ::

bambam20 je izjavil:

springfield je izjavil:

Kje sem pa to napisal? Kaj tu ste vsi funkcionalno nepismeni?


V "okviru svojih zmožnosti". Se pravi, da si vozniško precej omejen. Vožnja s hitrostjo 200 km/h + ti predstavlja travmo.

Recimo da mi ne predstavlja travme, samo na trdem avtu z tankim presekom gum ni niti pribliznoudobno, ce ni novi asfalt Avstrijske kvalitete. Se na relaciji Munchen - Passau ca. 100km pred Münchnom je katastrofaln, k je na vsake 5m al kok, prerezan asfalt ali razpoka in en tak novo zasfaltiran pflaster cez. Kaj sele v kaki sloveniji to mora bit pravi sadomazo drive.



Sploh ni uzitek vozit vec k 150... Pa se to pogojno. Ni cudno, da so tej mehki SUVi pa karavani priljubljeni.

bambam20 je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:


Od nobenega se ne pricakuje, da se pelje vec od 130.



Manj pa tudi ne.

springfield je izjavil:

V okviru svojih zmznosti pomeni, da ne grem preko svojih zmoznosti. Nikjer nisem napisal kake so te zmoznosti. Tak za info, nimam tezav z voznjo 200kmh, kjer je to dovoljeno. In tudi drugace vozim dinamicno, znotraj dovoljene hitrosti.


Ne rabiš napisat. Voziš se pod omejitvijo. Če si se ti kdaj kot voznik peljal po AC-ju vsaj 220 km/H sem jaz obcestni radar.

Kako ne? Od Turnisca do MB je omejitev 110 in avtocesta za en drek. Jaz se tam peljem komot 110 ali manj. Tam pr celju preko mosta pa tut ne grem kaj dosti vec, dokler ne potegnejo nov asfalt. Pa se bi se naslo par primerov, kdaj 130 niti priblizno ni primerna hitrost.

Pa da ne boste vsi tako glasni glede nemcije spet, vceraj sel v Munchen. 9 od 10 avtov se ni vozilo hitreje od 140. Pa nimajo omejitev... Jaz sem sicer bil en izmed tistih 1 od 10, pa sem moral na vsake 1-3km zavirati dol na 120, ker je bil pac prometni tok tam tam med 120-130 in pac moras pocakat da nekdo prehiti nekoga pred tabo, pa magari se pelje samo 10kmh vec od prehitevanega.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

m0LN4r ::

PS: Kolone seveda niso naredil, ker kot receno 1:10
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

feryz ::

Ponovno, omejitve so birokratska zadeva. Iz časov fičotov in jugotov, so narasle točno za 10 km/h.
Očitno so tudi novi avti še vedno v tistem rangu in se z njimi ni možno hitreje voziti ob zagotavljanju vsaj enake varnosti.
Kaj res vsi kupujete taka jajca, da vam dobesedno razpadajo in plešejo po cesti, pri recimo, 150 km/h?

pegasus ::

Birokratska? Lej ga, še en ki je v šoli šprical fiziko.

jest10 ::

Od časov fičotov in jugecov se je tudi konkretno povečalo število vozil na cesti.

K0l1br1 ::

feryz je izjavil:

Ponovno, omejitve so birokratska zadeva.

Če je zaradi teh pravil vsaj kakšen mrtev manj, jih podpiram na žive in mrtve!

m0LN4r ::

feryz je izjavil:

Ponovno, omejitve so birokratska zadeva. Iz časov fičotov in jugotov, so narasle točno za 10 km/h.
Očitno so tudi novi avti še vedno v tistem rangu in se z njimi ni možno hitreje voziti ob zagotavljanju vsaj enake varnosti.
Kaj res vsi kupujete taka jajca, da vam dobesedno razpadajo in plešejo po cesti, pri recimo, 150 km/h?

Moj zacne plesat pr 230, ce je burja in taki pflasterji vmes kot na sliki. Ne prenasam pa konstantnega skakanja vec kot 5 minut zaradi tega, ker se ne zna popravit ceste. Glede avstrijcev nebom rekel nic slabega. Asfalt imajo primeren za 300kmh pa imajo vseeno omejitev tam 130.
+10kmh je ravno dovolj, saj so se ceste iz casov juge za -20kmh poslabsale. Obstaja v sloveniji sploh cesta z asfaltirano bankino in neprekinjeno 10km asfalta brez luknje, vdolbine ali obliza?

 Takole naj bi izgledala regionalka za 110

Takole naj bi izgledala regionalka za 110


 Tole je pa slovenskih 90

Tole je pa slovenskih 90


 Tole pa je nova cesta v sloveniji za 90

Tole pa je nova cesta v sloveniji za 90


Pa se kak primer slovenske kvalitete:


jest10 je izjavil:

Od časov fičotov in jugecov se je tudi konkretno povečalo število vozil na cesti.

Pa lukenj, razpok, pogreznjenih bankin, traktorjev in tovornjakov
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

krneki0001 ::

feryz je izjavil:

Ponovno, omejitve so birokratska zadeva. Iz časov fičotov in jugotov, so narasle točno za 10 km/h.

Če bi imel kaj pojma, bi ugotovil, da so bile omejitve v naseljih nekoč 10km/h višje, pa so jih zmanjšali, ker je bilo preveč pešcev povoženih.

feryz je izjavil:


Očitno so tudi novi avti še vedno v tistem rangu in se z njimi ni možno hitreje voziti ob zagotavljanju vsaj enake varnosti.

Sej ni problem v avtih, ti so se že razvili. Vozniki se niste. Ste še vedno enaki debili, kot pred 30 leti.

feryz je izjavil:


Kaj res vsi kupujete taka jajca, da vam dobesedno razpadajo in plešejo po cesti, pri recimo, 150 km/h?


Še enkrat, ni problem hitrost, količina avtomobilov na cestah je problem.

KAVINSKY ::

Vozni pas z tranzitnim prometom pri 90kmh, prehitevalni pas pa 150kmh. Vso srečo pri tem. Ob koncih tedna bi mogoče celo delovalo, če ne bi kakšna od sosednjih držav imela praznikov oz. ni sezona migracij severnih narodov na hrvaške otoke. Za nočni čas, bi pa morale avtoceste imeti sredinsko pregrado, da lahko voziš z dolgimi lučmi, brez da nasprotno stran slepiš. V temi ne boš videl počene gume sredi ceste, dokler ne bo že prepozno.

Poleg vsega prej naštetega je to zdrava pamet pred birokracijo.

feryz ::

OK, torej priznate, da niste sposobni voziti več.
Potem sem mnenja, da niti na cesto ne bi smeli iti. Ker meja med 130 in 150 na avtocesti (80 in 90 ali 100 na navadni) ne prinese nič drastičnega napornejšega.
Prilagajanje voznim razmerah je pa itak nekaj, o čemer sploh ne bi smeli razpravljati.

K0l1br1 ::

Tiste slike tam gor so vse za 70 maks.

feryz je izjavil:

Prilagajanje voznim razmerah je pa itak nekaj, o čemer sploh ne bi smeli razpravljati.
Valjda, sploh če to dela avto namesto nas, recimo, uhm, da zavira, ker mi ne gledamo na cesto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: K0l1br1 ()

m0LN4r ::

Ne samo pocena guma, tudi kak kos plastike ali kaj drugega pade iz sleperja in lezi na robu prehitevalnega. Jaz sem imel prekleto sreco 7 let nazaj, ko so DARSovci pozabili motiko na tleh.

feryz je izjavil:

OK, torej priznate, da niste sposobni voziti več.
Potem sem mnenja, da niti na cesto ne bi smeli iti. Ker meja med 130 in 150 na avtocesti (80 in 90 ali 100 na navadni) ne prinese nič drastičnega napornejšega.
Prilagajanje voznim razmerah je pa itak nekaj, o čemer sploh ne bi smeli razpravljati.

Nihce ni priznal nicesar, ne delaj si utvar. Tvoje mnenje pa lahko predstavis ministru za promet oz. infrastrukturo, zvecer si pa lahko znjim obrises rit.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

facepalm ::

feryz je izjavil:

OK, torej priznate, da niste sposobni voziti več.
Potem sem mnenja, da niti na cesto ne bi smeli iti. Ker meja med 130 in 150 na avtocesti (80 in 90 ali 100 na navadni) ne prinese nič drastičnega napornejšega.
Prilagajanje voznim razmerah je pa itak nekaj, o čemer sploh ne bi smeli razpravljati.


vecina jih je zmoznih voziti nad 150 kmph. manj pa je takih, ki se zavedamo posledic visjih hitrosti v nepredvidljivih situacijah in se odlocimo, da bomo vozili pocasneje.

vcasih, ko sem imel se podoben odnos do voznje, kakrsnega prikazujes ti, sem zapeljal mimo cestninske 160kmph. to je bilo prvo leto vinjet in ni bilo se odstranjenih "otokov". takrat se mi je "mudilo", sedaj bi raje zabrisal kljuce od avta v WC, kot da bi ponovil kaj podobnega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

Siddh ::

Nedavno sem se ponoči peljal iz Ljubljane proti Novemu mestu. V enem daljšem desnem ovinku, ki je šel najprej rahlo dol, potem pa rahlo navzgor sem se odločil, da grem raje na vozni pas, ker je deževalo, cesta je bila mokro, spolzka in sem zmanjšal na približno 100 kmh. Vozil sem s kratkimi, ker z dolgimi so mi nasproti blendali. Za las sem obvozil avto, ki je stal na prehitevalnem, obrnjen v nasprotno smer, z ugasnjenimi lučmi. Iz nasprotne strani so me zaslepili drugi avti, zaradi dežja, je bilo vse svetleče, pa ker sem s kratkimi vozil pod klanec enostavno avta nisem videl dokler nisem bil kaki dve dolžini avta pred njim. Klicali smo policijo, so nam rekli da so že dobili prijavo pred skoraj pol ure, avto pa še je vedno stal neoznačen v temi. Ustaviti pa nisem hotel, ker bi dejansko bil popolnoma neviden.

Od takrat ponoči po avtocesti ne vozim več kot 100, razen če z dolgimi ne slepim nasproti vozečih.


Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Siddh ()

krneki0001 ::

feryz je izjavil:

Ker meja med 130 in 150 na avtocesti (80 in 90 ali 100 na navadni) ne prinese nič drastičnega napornejšega.


80 - 0 km/h - Pot ustavljanja 85m.
90 - 0 km/h - Pot ustavljanja 105m.
100 - 0 km/h - Pot ustavljanja 126m.

130 - 0 km/h - Pot ustavljanja 202m.
150 - 0 km/h - Pot ustavljanja 263m.

Opaziš kakšno posebnost?

feryz ::

Jaz sem vozil 190 km/h proti Šentilju, ponoči (ob 5-ih zjutraj), po blagem levem ovinku.
Na prehitevalnem je stal avto. Popolnoma normalno, brez škripanja ali česarkoli sem se ustavil in vprašal gospoda, če rabi pomoč.
Ker je rekel da ne, sem mu dejal naj vsaj čim hitreje nese trikotnik nazaj, ker vsi ne bodo tako uvidevni kot jaz. Tudi če vozijo mnogo počasneje.

Je pa lepo, da vsi pričakujete, ne vem kaj, na cestah. V kalkulacije vnesite še padec aviona, meteorita, potres in še ostalih nešteto dogodkov, ki vas lahko presenetijo med vožnjo.
Niti v avto se vam ne bo treba več vsesti. Ker živemu človeku se lahko vse zgodi. Lahko pa to zminimalizirate v kakšnem atomskem zaklonišču. In se ne prikažete več iz njega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: feryz ()

Siddh ::

Saj če vidiš ni problem, dolge pa gasa. Ko pa se cesta blešči, nasproti ti avti bleščijo, voziš z kratkimi, da ne slepiš drugih, pa neankrat ne vidiš več dovolj daleč, da bi z 190 ustavil pred stoječo oviro.


feryz ::

OK, se strinjam. Prilagajanje voznim razmeram. Saj nihče ne trdi, da moraš na VSAKI cesti IZVEN naselja 90 km/h. Redko kje tudi ne gre. In greš počasneje. Ali če so taki pogoji na cesti.

Spxy ::

Še koga ne preseneča da je tole voznik VW?

m0LN4r ::

V sloveniji imas itak samo 20-30% cest, kjer je voznja z max dovoljeno hitrostjo s "sportnim" avtom udobna. Za vse ostalo rabis avto ranga opel frontera z mehkimi gumami. Glede na to da imam se moznost z nastavljivim podvozjem narediti avto se bolj trd, je uporaba le tega v sloveniji totalna bedarija.
Tam proti Globokem pa tudi ni redkost, da imas kamen velikosti rokometaske zoge na cesti (tudi po dva dni) ali pa po kaki nevihti kr pol drevesa za ovinkom. Ne hvala, sem ze dozivel dovolj vsega, da bi prinas na nepregledni cesti pritiskal na plin.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

shadeX ::

Spxy je izjavil:

Še koga ne preseneča da je tole voznik VW?


Tale rabi električnega.

zk_eu ::

krneki0001 je izjavil:

feryz je izjavil:

Ponovno, omejitve so birokratska zadeva. Iz časov fičotov in jugotov, so narasle točno za 10 km/h.

Če bi imel kaj pojma, bi ugotovil, da so bile omejitve v naseljih nekoč 10km/h višje, pa so jih zmanjšali, ker je bilo preveč pešcev povoženih.

feryz je izjavil:


Očitno so tudi novi avti še vedno v tistem rangu in se z njimi ni možno hitreje voziti ob zagotavljanju vsaj enake varnosti.

Sej ni problem v avtih, ti so se že razvili. Vozniki se niste. Ste še vedno enaki debili, kot pred 30 leti.

feryz je izjavil:


Kaj res vsi kupujete taka jajca, da vam dobesedno razpadajo in plešejo po cesti, pri recimo, 150 km/h?


Še enkrat, ni problem hitrost, količina avtomobilov na cestah je problem.



+++, pa še dodatnih tisoč plusov bi dal za strinjanje.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

Spxy ::

shadeX je izjavil:

Spxy je izjavil:

Še koga ne preseneča da je tole voznik VW?


Tale rabi električnega.


A da bo iz zdajšnjih 50-60 km/h prešaltal na varčnih 20-30 z električnim? :D

shadeX ::

Manj energije - denarja bo porabil, če že sedaj toliko "škrtari" s porabo.

m0LN4r ::

Spxy je izjavil:

Še koga ne preseneča da je tole voznik VW?

Nic kej posebnega za recimo 1.4 Bluemotion z izlapljanjem cilindrov. Po sami ravnici bi se ga dalo spravit dol do 3.4 ce bi se potrudil in to z upostevanjem 50-90.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Spxy ::

m0LN4r je izjavil:

Spxy je izjavil:

Še koga ne preseneča da je tole voznik VW?

Nic kej posebnega za recimo 1.4 Bluemotion z izlapljanjem cilindrov. Po sami ravnici bi se ga dalo spravit dol do 3.4 ce bi se potrudil in to z upostevanjem 50-90.


Ciljal sem predvsem na ponos dotične osebe ob tem "dosežeku" :))

m0LN4r ::

Normalno, predstavljaj si kok manj izpustov je izpustil napram kakemu twinturbo bmwju s povprecno 12L pa se gume in bremze ni obrabljal po nepotrebnem.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

GR2 ::

TESKAn je izjavil:

Sporno je, če nekdo vozi, tam kjer je omejitv 90 km/H s hitrostjo 70 km/h brez razloga in vleče kolono.

Kako veš, da nima razloga? In tudi če ga nima, počasen voznik se kvalificira kot "razmera na cesti" in se moraš prilagodit. Al it počasneje, prehitet, vzet pet minut pavze. No, lahko si tudi živčen in prekolneš počasneža in vso njegovo žlahto do petega kolena. Whatever floats your boat.

Tedva posta sta mi zelo všeč.
Danes sem se šel tudi sam bolj umirjeno vožnjo. Zjutraj ob 6-ih ponavadi itak nimam problemov, ker so vsi delavci že na šihtu, pisarnarji pa hodijo 6:30-7:00.
Lepo max 2500rpm (1.6T, zelo lepo se pelje pri tako nizkih obratih), na ravninah 5. ali 6. prestava pri 90km/h, pač tolk da je med 2000 in 2500.
Edino na res dolgi ravnini mi je postalo že malo dolgčas, ponavadi potegnem proti 110, tako da res ne zastopim folka, ki ti gre na taki ravnini vozit 70-80.
Popoldne pa kot piše v prvem quotu, sem prišel do šleparja, prideva do iste dolge ravnine, res ne vem zakaj bi vozil za njim, daš v 3. in potegneš mimo.
Potem sem prišel do enega počasneta, ki je vozil še ne 70, sem celo vozil en čas za njim, ampak če vidiš da z njim ne bo nič, je enako najbolj pametna odločitev da daš v 3. in prehitiš.
Kakorkoli pa že voziš, tudi če dinamično, pa res velja da ne smeš postati živčen, ampak moraš vedno ohraniti trezno glavo.

To s pavzo sam prakticiram, če tovornjaka ne uspem prehitet pred najbolj strmim klancem na moji poti (tabla 12%), ker rabi celi 2 minuti da ga odvozi, sam sem še danes z umirjeno vožnjo prišel v 4. do 90, drugače v 3. pridem tudi do 120.

bambam20 je izjavil:

Na splošno velika večina slovenskih voznikov ne zna vozit, imajo prepočasne avte, ki niso zmožni pospeševanja, ves čas pazijo, da je poraba 5.1 litra.

Da imajo take avte pomoje ni noben sam kriv, ampak pač slab/počasen razvoj tehnologije. Sam sem bil zadovoljen tako z 1.4T 135 kot zdaj z 1.6T 200, ampak to pijeta 10,5/9,5l, če ju voziš dinamično, 7,5/8,5l (1.6T ima zelo majhen razpon porabe) pa s prej opisano umirjeno vožnjo.
Kar je za večino pač preveč, zato imajo mlinčke in še te šparajo kolikor se le da. O dizlih pa zdaj raje nebi, niti jih 80-90% voznikov ne uporablja za vožnjo izključno po regionalki.
Še največ kar sem videl zadnje mesece nadpovprečno hitrih avtov je bilo par Octavij RS, vsi dizli, če sklepam po Avto.net, kjer je razmerje bencinar: dizel 3:33, pa še to je en bencinar na plin.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GR2 ()

springfield ::

Seveda bo dizl, treba sparat z gorivom tut pri sportni verziji :))

shadeX ::

Rupsi za volanom? 5 kmh pod omejitvijo in pizdi.

Kdaj se bo te živčne paciente odstranlo s cest?


MacGyver141 ::

shadeX je izjavil:

Rupsi za volanom? 5 kmh pod omejitvijo in pizdi.

Kdaj se bo te živčne paciente odstranlo s cest?




Zgleda tale majster še ni opazil po enem letu, da so tukaj znižal omejitev iz 70 na 50.

SimplyMiha ::

Ob tem opozarjajo, da mora voznik hitrost in način vožnje prilagoditi poteku, tehničnim in drugim lastnostim ceste, stanju vozišča, preglednosti, vidljivosti, prometnim in vremenskim razmeram, stanju vozila in tovora ter svojim vozniškim sposobnostim tako, da ves čas vožnje obvladuje vozilo oziroma da ga lahko ustavi pred oviro, ki jo, glede na okoliščine, lahko pričakuje. Neupoštevanje tega se kaznuje z globo 300 evrov in 3 kazenskimi točkami.

Tako na Žurnalu

Ali ste pametnejši od policistov?

springfield ::

In kaj si hotel s tem povedat? Ne menimo se, ce kdo ne prilagodi hitrost razmeram, ampak o ljudeh, ki se ne umaknejo, ce se naredi kolona za njimi. Ce ti nisi sposoben odpeljati ovinka s 70kmh, se ne pomeni, da noben ni. Ti se pac ne pocutis varno pri taki hitrosti, prav, ampak upostevaj vse predpise, ne samo tiste, ki ti odgovarjajo, in se umakni, ko je za tabo kolona.

SimplyMiha ::

springfield je izjavil:

In kaj si hotel s tem povedat? Ne menimo se, ce kdo ne prilagodi hitrost razmeram, ampak o ljudeh, ki se ne umaknejo, ce se naredi kolona za njimi. Ce ti nisi sposoben odpeljati ovinka s 70kmh, se ne pomeni, da noben ni. Ti se pac ne pocutis varno pri taki hitrosti, prav, ampak upostevaj vse predpise, ne samo tiste, ki ti odgovarjajo, in se umakni, ko je za tabo kolona.


Oprosti, pozabil sem, da ko se nabere kolona, se 500m naprej magično ustvari prostor za umik.

Aja, ne, napačna resničnost. V tej boš žal moral tisto minuto potrpet.

springfield ::

Jao, ti bi se lahko preimenoval v SimpleMiha. Ne govorim, da se moras takoj umaknit, ker ce bi to bilo mozno, se ne bi naredila kolona. Na sreco ne naletim na veliko talentov kot si ti, ali pa se jih da dokaj hitro prehitet (eni seveda zacnejo takoj pospesevat).

SimplyMiha ::

A si mogoče ti voznik belega Oplovega kombija, ki bi skoraj prehitel v škarje in zagrenil dan forenzikom? Kljub temu, da se cesta konča 1 km naprej.

Se vam res tako mudi umret?

springfield ::

Nisem. Ce verjames ali ne, prehitevam, ko je varno. Ja, lahko vozis po omejitvah, ne delas kolone in prehitevas varno. Si sposoben to sprocesirat, al gre pri tebi samo pocana voznja in oviranje vseh okoli?
In zelo redko se mi mudi. Ampak uzviam v voznji in rad vozim 90, kjer je omejitev 90, in ne 70, ker bo cez en kilometer nepregleden ovinek. Kaj ce bi ti raje koristil javni prevoz? Bomo vsi bolj varni.

SimplyMiha ::

Ja, ja, svizec pa zavije čokolado...

springfield ::

Vem, da nisi sposoben tega razumet, ampak tak je. Lahko pa poves, zakaj se je tebi taki problem umaknit, ce je kolona za tabo?

Blinder ::

krneki0001 je izjavil:

feryz je izjavil:

Ker meja med 130 in 150 na avtocesti (80 in 90 ali 100 na navadni) ne prinese nič drastičnega napornejšega.


80 - 0 km/h - Pot ustavljanja 85m.
90 - 0 km/h - Pot ustavljanja 105m.
100 - 0 km/h - Pot ustavljanja 126m.

130 - 0 km/h - Pot ustavljanja 202m.
150 - 0 km/h - Pot ustavljanja 263m.

Opaziš kakšno posebnost?


Sej se prilagodi varnostno razdaljo.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

SimplyMiha ::

springfield je izjavil:

Vem, da nisi sposoben tega razumet, ampak tak je. Lahko pa poves, zakaj se je tebi taki problem umaknit, ce je kolona za tabo?


Tebi pa ni jasno, da se ni vedno možno umakniti. Preveč si nestrpen, da bi vsaj poskušal razumeti, zakaj kdo vozi počasi. Mogoče je to zaradi slabih voznih razmer? Pešcev, mimo katerih nedvomno rad zapelješ z največjo dovoljeno hitrostjo? Starejša oseba, ki bolj previdno vozi? Nekdo, ki je ravnokar v laboratoriju dal kri in si še ne upa dat gasa do daske? Nima veze. Namesto da voznika siliš v hitrejšo vožnjo (z blendanjem ter vožnjo tik za ritjo), raje prilagodi svojo hitrost ali pa varno prehiti.

Jok, ne gre, treba je ozmerjat voznika pred sabo, mu po možnosti pokazati še sredinec in oddivjat naprej.

Lej, popolnoma nobene potrebe ni, da voziš hitro. Prihraniš zanemarljivo malo časa, če sploh - nestrpne voznike, ki divjajo mimo mene, skoraj vedno dohitim na naslednjem križišču/krožišču. Le veliko (eksponentno!) bolj nevarno je.

Ok, da voziš 5 km čez omejitev, to še razumem. Znotraj tolerance pa to. Vsi to delajo, tudi jaz, ko to dopuščajo razmere (suha cesta brez pešcev). Ampak 55 po ulici, kjer so pešci? 10+? Celo več? Tveganje je že veliko večje, poraba višja, onesnaževanje večje, obraba večja, stres višji... za kaj? Občutek hitrosti? Samozadovoljstvo? Popolnoma brezvezno.

Hja, prej kot slej se boš tudi ti tega zavedel in se unesel.

springfield ::

In kje sem rekel, da blendam, vozim tik za ritjo, drvim mimo pešcev, vozim prehitro...? Malo idi do kakega psihiatra, ker si že domišljaš stvari.
Povsem razumem, da se ni možno vedno umaknit in tudi ne silim ljudi, da vozijo hitreje. Tudi razjezim se ne, ker sem že po naravi flegmatik. Povem samo, kaj ljudje delate narobe. Ampak kak vas nekdo opozori na napako, je že nestrpnež, ki dnevno povozi 3 otroke, se vsem zalepi na rit in jim blenda. Da bi se pa malo zamislili pa rekli, ok, mogoče pa res v zakonu piše, da se moram umaknit, to pa ne. Raje okrivimo druge, da so nestrpni divjaki.
Pa se za konec, mogoče boš razumel, verjetno pa ne: Če ti oceniš, da se nisi sposoben peljati hitreje kot 70kmh, kjer je omejitev 90kmh, in je za tabo kolona, se moraš umaknit. Ker tvoja ocena velja samo za tebe in tvoj avto. Očitno obstajajo boljši vozniki kot ti in zakon ti pravi, da se umakni na primernem mestu, ne glede na do, da misliš, da voziš na robu varnosti.

m0LN4r ::

SimplyMiha je izjavil:

springfield je izjavil:

Vem, da nisi sposoben tega razumet, ampak tak je. Lahko pa poves, zakaj se je tebi taki problem umaknit, ce je kolona za tabo?


Tebi pa ni jasno, da se ni vedno možno umakniti. Preveč si nestrpen, da bi vsaj poskušal razumeti, zakaj kdo vozi počasi. Mogoče je to zaradi slabih voznih razmer? Pešcev, mimo katerih nedvomno rad zapelješ z največjo dovoljeno hitrostjo? Starejša oseba, ki bolj previdno vozi? Nekdo, ki je ravnokar v laboratoriju dal kri in si še ne upa dat gasa do daske? Nima veze. Namesto da voznika siliš v hitrejšo vožnjo (z blendanjem ter vožnjo tik za ritjo), raje prilagodi svojo hitrost ali pa varno prehiti.

Jok, ne gre, treba je ozmerjat voznika pred sabo, mu po možnosti pokazati še sredinec in oddivjat naprej.

Lej, popolnoma nobene potrebe ni, da voziš hitro. Prihraniš zanemarljivo malo časa, če sploh - nestrpne voznike, ki divjajo mimo mene, skoraj vedno dohitim na naslednjem križišču/krožišču. Le veliko (eksponentno!) bolj nevarno je.

Ok, da voziš 5 km čez omejitev, to še razumem. Znotraj tolerance pa to. Vsi to delajo, tudi jaz, ko to dopuščajo razmere (suha cesta brez pešcev). Ampak 55 po ulici, kjer so pešci? 10+? Celo več? Tveganje je že veliko večje, poraba višja, onesnaževanje večje, obraba večja, stres višji... za kaj? Občutek hitrosti? Samozadovoljstvo? Popolnoma brezvezno.

Hja, prej kot slej se boš tudi ti tega zavedel in se unesel.

Exactly. Bolj pravilno ne gre povedati dejanske situacije na cestah.

springfield je izjavil:

In kje sem rekel, da blendam, vozim tik za ritjo, drvim mimo pešcev, vozim prehitro...? Malo idi do kakega psihiatra, ker si že domišljaš stvari.
Povsem razumem, da se ni možno vedno umaknit in tudi ne silim ljudi, da vozijo hitreje. Tudi razjezim se ne, ker sem že po naravi flegmatik. Povem samo, kaj ljudje delate narobe. Ampak kak vas nekdo opozori na napako, je že nestrpnež, ki dnevno povozi 3 otroke, se vsem zalepi na rit in jim blenda. Da bi se pa malo zamislili pa rekli, ok, mogoče pa res v zakonu piše, da se moram umaknit, to pa ne. Raje okrivimo druge, da so nestrpni divjaki.
Pa se za konec, mogoče boš razumel, verjetno pa ne: Če ti oceniš, da se nisi sposoben peljati hitreje kot 70kmh, kjer je omejitev 90kmh, in je za tabo kolona, se moraš umaknit. Ker tvoja ocena velja samo za tebe in tvoj avto. Očitno obstajajo boljši vozniki kot ti in zakon ti pravi, da se umakni na primernem mestu, ne glede na do, da misliš, da voziš na robu varnosti.

»kolona vozil« so tri vozila ali več, ki vozijo eno za drugim po istem prometnem pasu na takšni medsebojni razdalji vozila, da sta hitrost vožnje in ravnanje voznikov v medsebojni odvisnosti;
skoraj nikoli, ce izpustimo gneco
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

bambam20 ::

springfield je izjavil:


Ti si nepismen idiot, ki si domišlja stvari. Vedno vozim okoli omejitve, po navadi malo preko. Ampak ti iz zapisa na forumu razbereš, da vozim pod omejitvijo. Še enkrat, idiot.


No, zdaj pa že žališ. se boš šel v krožnega na ročno obračat?

shadeX je izjavil:

Rupsi za volanom? 5 kmh pod omejitvijo in pizdi.

Kdaj se bo te živčne paciente odstranlo s cest?




A-a.. nisem jaz..

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

bambam20 ::

m0LN4r je izjavil:

Normalno, predstavljaj si kok manj izpustov je izpustil napram kakemu twinturbo bmwju s povprecno 12L pa se gume in bremze ni obrabljal po nepotrebnem.



Povprečno porabo 7 litrov dimamične vožnje si mislil.

m0LN4r je izjavil:

V sloveniji imas itak samo 20-30% cest, kjer je voznja z max dovoljeno hitrostjo s "sportnim" avtom udobna.



A ti poznaš vse ceste po sloveniji?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

IL_DIAVOLO ::

Sem bil danes pri mehaniku in ded postavi nekega fiata v garazo in malo zacudeno gleda, pol pa rece: "18 col na takem malem avtu"

:))

bambam20 ::

GR2 je izjavil:


Lepo max 2500rpm (1.6T, zelo lepo se pelje pri tako nizkih obratih),


To niso za novodobnega turbo bencinarja niso nizki obrati. Ti sploh ne veš kaj pišeš. Nizki obrati so 1400-1500 rpm.

m0LN4r ::

bambam20 je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Normalno, predstavljaj si kok manj izpustov je izpustil napram kakemu twinturbo bmwju s povprecno 12L pa se gume in bremze ni obrabljal po nepotrebnem.



Povprečno porabo 7 litrov dimamične vožnje si mislil.

m0LN4r je izjavil:

V sloveniji imas itak samo 20-30% cest, kjer je voznja z max dovoljeno hitrostjo s "sportnim" avtom udobna.

7 litrov ce vozis ko babica in delas kolono kakim twingo rs voznikom...

Pa poznam skor celo slovenijo ja, je pa en clanek na googlu izpred parih let, kjer pise da je 75% cest v sloveniji potrebnih obnove in s tem se strinjam.

A ti poznaš vse ceste po sloveniji?


Sicer pa prinas je tudi zanimivo, da kjer bi avstrijci al nemci potegnili cesto ravno in 1m sirso z utrjeno bankino, se prinas naredi kolovoz z stirimi ovinki, bankina se pa cez 2 leti pogrezne, travo pa pokosijo 1x letno in kamencke spucajo ko je ze najvecja kriza
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()
««
28 / 291
»»