Forum » Znanost in tehnologija » Home-made HOVERcraft ... vsaka pomoč dobrodošla !
Home-made HOVERcraft ... vsaka pomoč dobrodošla !
Valentin ::
Na zračni blazini ne moreš držat smeri tako kot na kolesih. Precej te bi zanašalo po cest sem ter tja.
Recimo na nasprotni pas.
Vsaj tak občutek imam takole na pru uč...
Recimo na nasprotni pas.
Vsaj tak občutek imam takole na pru uč...
Valentin ::
Bi se povečalo trenje.
Samo bi bila pa vsa moč propelerja izkoriščena za potisk, ker ne bi blo več treba ustvarjat zračne blazine.
Zato mislim, da bi bila tale stvar na kolesih vseen precej hitra.
Me pa vsekakor še zanima mnenje avtorja tele teme...
Samo bi bila pa vsa moč propelerja izkoriščena za potisk, ker ne bi blo več treba ustvarjat zračne blazine.
Zato mislim, da bi bila tale stvar na kolesih vseen precej hitra.
Me pa vsekakor še zanima mnenje avtorja tele teme...
perci ::
Samo bi bila pa vsa moč propelerja izkoriščena za potisk, ker ne bi blo več treba ustvarjat zračne blazine.
Ampak potem to nekak ni vec hovercraft, a ne ?. Mislim, da bi lasntnik teega hovercrafta raje naredil gokart za voznjo po asfaltu ;).
Valentin ::
Perci, saj sem napisal, da bi bila kolesa dvižna in bi jih uporabljali po potrebi.
Možne so pa tudi še drugačne kombinacije. Naprimer s sestavljivimi krili, tako imaš hkrati lahko hovercraft in ultra-light letalo.
Nekaj podobnega lahko vidiš na tem linku.
Možne so pa tudi še drugačne kombinacije. Naprimer s sestavljivimi krili, tako imaš hkrati lahko hovercraft in ultra-light letalo.
Nekaj podobnega lahko vidiš na tem linku.
perci ::
Ok, da dam protiargument - stvar je v tem, da bi taka kolesa in dvizni mehanizem precej tehtala - kar pa ni glih v plus hovercraftovemu osnovnemu namenu - se pravi lebdenju na zracni blazini.
mrTwelveTrees ::
smo bili v Logatcu (sicer malo stare slikice ampak vendar !)
VIDEO
VIDEO1
VIDEO2
VIDEO3
VIDEO4
VIDEO5
VIDEO6
VIDEO7
VIDEO8
VIDEO
VIDEO1
VIDEO2
VIDEO3
VIDEO4
VIDEO5
VIDEO6
VIDEO7
VIDEO8
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: OwcA ()
snow ::
pa na škisovi ste mel razstavljeno zadevo a ne?
lepo ni kaj.
lepo ni kaj.
Random mutation plus nonrandom cumulative natural selection - Richard Dawkins
hoverboy ::
Novi clipi...
Filmček manjšega skoka s hoverjem in ATVjem
Filmček iz brzic na reki savi
Vabljeni k ogledu prenovljene spletne strani MAD hovercrafta
***Sky is the limit***
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: Predator ()
ZetaNeo ::
Pozdravljeni ljubitelji hovercraftov
Zelo me veseli da so se v Sloveniji začele zadeve razvijati na boljše s hovercrafti.
Jaz sem se začel s to temo nekje seznanjati leta 1995, ko sem tudi prve hovercrafte videl in preizkusil. Vesel sem da so se pojavili v Sloveniji tudi fantje ki so se lotili proizvodnje le teh, zelo vzpodbudno. Rad bi pa povedal da zadeva je draga predvsem zaradi zelo naprednih in dragih materialov (pomembno pri hovercraftu je da je konstrukcija kar se da lahka in zelo vzdržljiva). Prvi hovercraft ki sem ga jaz preizkusil je bil hovercraft podjetja Hovercraft concepts iz Miamia (ZDA); definitivno je bilo to najboljše kar sem kdaj sploh videl, na žalost pa je to podjetje odkupila US Army...Hmm ja najboljše stvari so pač za vojsko. Potem pa sem začel sodelovati s Singapurskim podjetjem SCAT, res je da so njihovi produkti veliko cenejši samo je tudi kvaliteta in uporabnost temu primerna. No še vedno imam predstavništvo za podjetje SCAT za Slovenijo in bližnje države. Dosti sem jih prodal v Nemčijo, vendar zaradi problema dB, je tudi ta trg zaprl svoja vrata. Kar se pa tiče Slovenije, sem si pa prizadeval da bi hovercrafti dobili posebno klasifikacijo (ne samo kot plovilo), samo na žalost so nekateri posamezniki hoteli to narediti prej kot jaz. No sedaj je možno hovercraft registrirati samo kot polvilo. Res je tudi da je uporaba hovercraftov na rekah in jezerih v SLO prepovedana (Zakon o plovbah na rekah in jezerih). Kljub temu da ima hovercraft nešteto prednosti pred snežnimi sanmi in skuterji, mislim da se tega nihče ne zaveda zadosti. Hovercraft ne uničuje terena, poraba goriva je v primerjavi z ostalimi plovili 3-4 krat manjša, primeren je za sneg in vodo,.... No zadeva je zelo uporabna na vseh področjih.
Rad bi pa samo upozoril vse ki bodo sami gradili hovercrafte, kot so že nekateri tukaj omenili, določenih komponent ne delajte sami, ker so zadeve res smrtno nevarne.
Sama izdelava hovercrafta ni enostavna zadeva, potrebno je veliko izračunov in preizkušanja. Zato se lahko zgodi da je zadeva na koncu zelo draga. Naprimer samo motor, seveda nov Rotax stane nekje med 3500-4000 US $.
Naj povem da sem tudi jaz začel graditi enega preizkusnega, samo verjemite razočaranje je bilo veliko... Glede ameriških načrtov pa, to so načrti stari tudi po 20 -30 let, skratka zastarela zadeva, ne pričakujte da bo zadeva kot ste si jo zamislili. Kar se pa tiče podatkov in pomoči pa je na svetu nakaj ljudi ki kar nekaj vedo o tem, drugače je pa to vojaška tehnologija in je v bistvu vse tajnost. Lahko verjamete da je največji med strokovnjaki Iz Romunije? Jaz sem ga imel srečo spoznati, on je skonstruiral vse največje hovercrafte ki so jih imeli(ali še imajo) v bivšem Varšavskem paktu.
Če bo kdo želel kake informacije se lahko obrne na moj e-mail dolmar@email.si, rad vam bom odgovoril.Poiskal bom pa tudi vse zadeve ki jih imam jaz o hovercraftih in vam jih bom poskusil posredovati na ta forum (naslovi proizvajalcev propelerjev, Blazin(Skirt), motorjev in seveda osnovnih materialov(kevlar, poliester, Nidacore...).
Lep pozdrav in veliko uspeha pri gradnji
Zelo me veseli da so se v Sloveniji začele zadeve razvijati na boljše s hovercrafti.
Jaz sem se začel s to temo nekje seznanjati leta 1995, ko sem tudi prve hovercrafte videl in preizkusil. Vesel sem da so se pojavili v Sloveniji tudi fantje ki so se lotili proizvodnje le teh, zelo vzpodbudno. Rad bi pa povedal da zadeva je draga predvsem zaradi zelo naprednih in dragih materialov (pomembno pri hovercraftu je da je konstrukcija kar se da lahka in zelo vzdržljiva). Prvi hovercraft ki sem ga jaz preizkusil je bil hovercraft podjetja Hovercraft concepts iz Miamia (ZDA); definitivno je bilo to najboljše kar sem kdaj sploh videl, na žalost pa je to podjetje odkupila US Army...Hmm ja najboljše stvari so pač za vojsko. Potem pa sem začel sodelovati s Singapurskim podjetjem SCAT, res je da so njihovi produkti veliko cenejši samo je tudi kvaliteta in uporabnost temu primerna. No še vedno imam predstavništvo za podjetje SCAT za Slovenijo in bližnje države. Dosti sem jih prodal v Nemčijo, vendar zaradi problema dB, je tudi ta trg zaprl svoja vrata. Kar se pa tiče Slovenije, sem si pa prizadeval da bi hovercrafti dobili posebno klasifikacijo (ne samo kot plovilo), samo na žalost so nekateri posamezniki hoteli to narediti prej kot jaz. No sedaj je možno hovercraft registrirati samo kot polvilo. Res je tudi da je uporaba hovercraftov na rekah in jezerih v SLO prepovedana (Zakon o plovbah na rekah in jezerih). Kljub temu da ima hovercraft nešteto prednosti pred snežnimi sanmi in skuterji, mislim da se tega nihče ne zaveda zadosti. Hovercraft ne uničuje terena, poraba goriva je v primerjavi z ostalimi plovili 3-4 krat manjša, primeren je za sneg in vodo,.... No zadeva je zelo uporabna na vseh področjih.
Rad bi pa samo upozoril vse ki bodo sami gradili hovercrafte, kot so že nekateri tukaj omenili, določenih komponent ne delajte sami, ker so zadeve res smrtno nevarne.
Sama izdelava hovercrafta ni enostavna zadeva, potrebno je veliko izračunov in preizkušanja. Zato se lahko zgodi da je zadeva na koncu zelo draga. Naprimer samo motor, seveda nov Rotax stane nekje med 3500-4000 US $.
Naj povem da sem tudi jaz začel graditi enega preizkusnega, samo verjemite razočaranje je bilo veliko... Glede ameriških načrtov pa, to so načrti stari tudi po 20 -30 let, skratka zastarela zadeva, ne pričakujte da bo zadeva kot ste si jo zamislili. Kar se pa tiče podatkov in pomoči pa je na svetu nakaj ljudi ki kar nekaj vedo o tem, drugače je pa to vojaška tehnologija in je v bistvu vse tajnost. Lahko verjamete da je največji med strokovnjaki Iz Romunije? Jaz sem ga imel srečo spoznati, on je skonstruiral vse največje hovercrafte ki so jih imeli(ali še imajo) v bivšem Varšavskem paktu.
Če bo kdo želel kake informacije se lahko obrne na moj e-mail dolmar@email.si, rad vam bom odgovoril.Poiskal bom pa tudi vse zadeve ki jih imam jaz o hovercraftih in vam jih bom poskusil posredovati na ta forum (naslovi proizvajalcev propelerjev, Blazin(Skirt), motorjev in seveda osnovnih materialov(kevlar, poliester, Nidacore...).
Lep pozdrav in veliko uspeha pri gradnji
Dolmar
hoverboy ::
Pokomentiral bi samo trditev o prepovedi vožnje s hoverji po rekah...
trditev da je vožnja po celinskih vodah s hoverjem prepovedana je napačna,... saj dokler ne bo država sprejela plovna območja za plovila brez ugreza ((kamor sodi hover) za morske in celinske vode... dotlej vlada kaos...
dokler ni določeno kje se s hoverjem sme voziti, ni prepovedi kje se ne sme, razen v primerih vsesplošne prepovedi prometa (naravni parki naprimer)
Plovna območja za plovila brez ugreza bo vsekakor treba slej ko prej določiti...hoverjev bo vse več...
Sicer pa namena vašega posta ne razumem prav dobro, najprej ljudi opozarjate, kako je samogradnja lahko nevarna, kar je vse res(smo tudi sami skusili med testiranji), dalje pa jih pozivate k izdelovanju hoverjev v lastni režiji... ...in jim ponujate kontakte proizvajalcev materialov kot da so ne vem kakšna skrivnost, ki jo izdelovalci hoverjev skrivamo... človek božji, saj je vse na internetu, ljudje pa mislim da niso nepismeni da ne bi znali v brskalink vpisati impeler, ali skirt material..., pa še na vsaki strani proizvajalcev hovercraftov natančno piše kak impeler hover poganja, iz katerega materiala je blazina,...
Res ne razumem tale vaš post...oziroma namen vaše objave, za katero ste si vzeli kar nekaj časa da ste jo stipkali...
Vabljeni s svojim SCATom, domnevam da ga kot zastopnik za Slovenijo morate imeti, na primerjalno vožnjo z MADom, lahko tudi manjši race...
Kontakt na MOJI DOMAČI STRANI
še fotke iz avtoshowa...
ogled galerije MOJI DOMAČI STRANI
lep pozdrav
trditev da je vožnja po celinskih vodah s hoverjem prepovedana je napačna,... saj dokler ne bo država sprejela plovna območja za plovila brez ugreza ((kamor sodi hover) za morske in celinske vode... dotlej vlada kaos...
dokler ni določeno kje se s hoverjem sme voziti, ni prepovedi kje se ne sme, razen v primerih vsesplošne prepovedi prometa (naravni parki naprimer)
Plovna območja za plovila brez ugreza bo vsekakor treba slej ko prej določiti...hoverjev bo vse več...
Sicer pa namena vašega posta ne razumem prav dobro, najprej ljudi opozarjate, kako je samogradnja lahko nevarna, kar je vse res(smo tudi sami skusili med testiranji), dalje pa jih pozivate k izdelovanju hoverjev v lastni režiji... ...in jim ponujate kontakte proizvajalcev materialov kot da so ne vem kakšna skrivnost, ki jo izdelovalci hoverjev skrivamo... človek božji, saj je vse na internetu, ljudje pa mislim da niso nepismeni da ne bi znali v brskalink vpisati impeler, ali skirt material..., pa še na vsaki strani proizvajalcev hovercraftov natančno piše kak impeler hover poganja, iz katerega materiala je blazina,...
Res ne razumem tale vaš post...oziroma namen vaše objave, za katero ste si vzeli kar nekaj časa da ste jo stipkali...
Vabljeni s svojim SCATom, domnevam da ga kot zastopnik za Slovenijo morate imeti, na primerjalno vožnjo z MADom, lahko tudi manjši race...
Kontakt na MOJI DOMAČI STRANI
še fotke iz avtoshowa...
ogled galerije MOJI DOMAČI STRANI
lep pozdrav
***Sky is the limit***
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: OwcA ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | MAD Hovercraft is BACK ! (slike in video)Oddelek: Loža | 3520 (2837) | msjr |
» | BUFO is born ! (MAD Hovercraft)Oddelek: Loža | 2772 (2338) | urban99 |
» | HovercraftOddelek: Znanost in tehnologija | 3113 (2553) | francka45 |
» | Hovercraft SLOVENIA *** M A D *** (slike) (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 10190 (8081) | mrTwelveTrees |
» | Gledanje filmov iz digit. fotoaparata; napis PICVIDEO ; www.jpg.comOddelek: Pomoč in nasveti | 1508 (1325) | marS |