» »

Banka N26

Banka N26

Temo vidijo: vsi
««
92 / 193
»»

jype ::

Jo vključuje. Jaz jo imam, pa jim nisem še ničesar plačal.

Kaboom ::

Perci verjetno sprašuje o debetni kartici pri "osnovnem plačilnem računu" ... ne o N26 osnovnem "free" računu.
Če se zatakne - pritisni močneje. Če se zlomi - bil je skrajni čas za nakup novega.

Killermode ::

Kaboom je izjavil:

Perci verjetno sprašuje o debetni kartici pri "osnovnem plačilnem računu" ... ne o N26 osnovnem "free" računu.

Sem sam isto razumel.

Verjetno mora pri vseh bankah vsebovati osnovni račun enako. pri nekaterih slovenskih bankah imajo napisano da nadomestilo vsebuje tudi:
izvrševanje domačih in čezmejnih plačnih transakcij s plačilno kartico, vključno s spletnimi plačili

tako da verjetno morajo vse banke zagotavljati vsaj eno vrsto debetne kartice za osnovni račun.

St235 ::

jype je izjavil:

Jo vključuje. Jaz jo imam, pa jim nisem še ničesar plačal.


nič jim nisi plačal za zakonsko predpisan osnovni račun, ki ga zaračunavajo 6€ na mesec?

hmm.... nekdo pa ne sledi temi.

barakus ::

To bi bilo pa res zanimivo, da bi na N26 šel kdo težit za ta zakonsko predpisan račun :)

bbbbbb2015 ::

dimko_rk je izjavil:

Mislim, da je pri perci-ju neodgovor na N26 e-mail verjetno glavni razlog za zaprtje racuna. N26 ima sedaj blizu 4 milijone uporabnikov in koliko ljudi v supportu (?). Banka, taka pa sploh, bo gledala, da zmanjsuje stroske na vseh nivojih;


Majo eno verjetno eno samo prsato AI bejbo. Samo ni Alexa, bo kar Gertrude.
Ta in četa in gleda osebne in odpisuje na maile. In če ji ne odpišeš, te taggira in pfff. Te ni. Zamerljiva bejba, ta Gertrudica.

Sem bral v Financial Timesu, da so bankirji najbolj navdušeni nad AI v personal supportu. Brez zajebancije.
Evo vam direkt link na članek:
https://www.ft.com/content/b497a134-2d2...

Oni računajo na 50-75% staff reduction.

Zgodovina sprememb…

cccc ::

bbbbbb2015 je izjavil:


Vendar ne gre za to. Nekaj delaš, kar jim ne paše. Verjetno je njihov idealen scenarij, da naložiš denar gor, ter ga trošiš preko kartice. Ker tu oni zaslužijo.
Če ti nekdo nakazuje denar gor (plača), ti pa đabe plačuješ položnice, to jim ni všeč.
Ali pa špekuliraš na borzi pa imaš random prilive in odlive. S tem imajo oni samo stroške.
Ali pa plačo dobiš gor (ali pač neko plačilo), ti pa v petih rundah dvigneš keš.

Vse to so scenariji, kjer oni ne zaslužijo. Zopet boš padel pod nož AI algoritma in te bodo odpikali drugič.

To je moje mnenje.


Dobro, zdej pa resno.
Od tistega pripetljaja s Perčijem pred kratkim, ko so mu napisali, da mu bodo zaprli račun (ker jim ni odgovoril na mail in ker jim nekaj glede njegove uporabe ni bilo po godu), se tu na veliko špekulira, zakaj vse ti zaprejo račun.

Pa ti res zaprejo račun? Je teh primerov procentualno veliko in kot si naštel možne razloge, odpikajo vsakega, ki jim ni profiten, ali to kot Perčiju naredijo res le "izjemnim" uporabnikom.

Sam sem torej po njihovo zelo len uporabnik. N26 uporabljam zaenkrat še sekundarno, kdaj si gor kaj nakažem, kdaj kaj plačam. Ko bom v kratkem N26 začel uporabljati kot glavni (in po vsej verjetnosti edini račun), bo gor mesečni dohodek, odhodki bodo pa bolj neprofitni po njihovo: plačal bom nekaj položnic, ostalo bom večinoma dvignil (ker imam pač rad gotovino). Bom moral zato mesečno trepetati in čakati, kdaj me bodo zato odpikali? Oz. bom moral zato preventivno izvajati vsak mesec par takih fasadnih brezveznih transakcij, da bodo srečni in da ne bom v strahu pred zaprtjem? Ker če je tako, je to zelo bedno ravnanje banke. kljub temu da je verjetno čisto legitimno. A vseeno svinjsko. Pri nlbju mi kaj takega ni bilo treba paziti, ker si lahko rečem - kaj se njih tiče, kaj in kako počnem s svojim denarjem na računu.
Bi pričakoval, da bodo malo skrbeli za dolgotrajni ugled in pač pri enem več profitirali, pri drugem manj, pri tretjem nič. Ne vem če daleč prideš, če slednje kar odpikaš.

Torej, realno zapirajo množično ali res le izjemnim primerom?

perci ::

Ne vemo. Nekaj so nam tukaj na forumu zaprli, razloga ne poznamo. Najbrž ni fora v tem, da jim nisem odgovoril na mejl ampak obstaja drug razlog. Drugače bi mi preprosto odgovorili, da je razlog v neodgovarjanju na mejl ne pa nekaj palamudili, da mi ne morejo razkriti razloga.

thramos ::

A pa so komu zaprli kljub temu, da je odgovoril na mejl?

cccc ::

thramos je izjavil:

A pa so komu zaprli kljub temu, da je odgovoril na mejl?

To ja. Je opozorilo za zaprtje vedno vezano na neodgovor na mail, ali pošljejo opozorilo za zaprtje tudi tako brez pogoja?

St235 ::

perci je izjavil:

Ne vemo. Nekaj so nam tukaj na forumu zaprli, razloga ne poznamo. Najbrž ni fora v tem, da jim nisem odgovoril na mejl ampak obstaja drug razlog. Drugače bi mi preprosto odgovorili, da je razlog v neodgovarjanju na mejl ne pa nekaj palamudili, da mi ne morejo razkriti razloga.


precej verjeten scenarij, je pač to da si se iz nekega razloga znašal na listi za dodatno preverjanje. Tukaj je dejansko lahko čisti random zadaj, ali pa povezava z nekim računom, ki je bil povezan z nekim računom, kjer je bil ugotovljen sum pranja denarja. Potem se je od tam naprej zrolal samo še avtomatizem. Poziv za preverjanje, ni odziva, zapri račun.

Slayer69 ::

Eno vprašanje: kolikor sem do sedaj razumel si pri N26 lahko izbereš "personal" ali pa "business" account... Torej eno ali drugo, ne moreš pa imeti obojega.

Ampak na začetni strani pri kreiranju računa te vpraša: "I will also use my N26 account for business purposes" in imaš 3 opcije
- Yes
- No
- A mix of both

Kaj pomeni tretja opcija? Ali imaš dejansko lahko en račun, ki ga uporabljaš za oboje (na supportu so mi namreč rekli, da to ni možno).

karosha ::

Zdravo,

sem zadovoljna uporabnica banke N26 (teče drugo leto). Do danes je bilo vedno brez težav, danes pa sem kot običajno želela na N26 nakazati denar s svojega slovenskega TRR, a sem namesto uspešno izvedenega nakazila v spletni banki dobila obvestilo, da nakazilo ni bilo mogoče, ker, citiram, "banka ni udeleženka Target2." Se je že komu zgodilo kaj podobnega? Seveda sem že pisala banki za pojasnilo, ampak dvomim, da bom dobila odgovor čez vikend.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: karosha ()

delfinus ::

Banka prejemnika verjetno ni v Target2. Na katero banko si nakazovala? lp, d. vec.

karosha ::

Nakazovala sem na svoj N26 račun.

Mare2 ::

karosha je izjavil:

Nakazovala sem na svoj N26 račun.


Pri nekaterih bankah moraš pri spletnem plačilu na banko N26 ali Revolut plačat v menuju, kjer klikneš plačilo na tujo banko. Si?

V glavnem, nekaj si kliknila, kar ne bi bilo treba. Taka plačila se izvršujejo. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

BlaY0 ::

Ma dej spet neka interna fora... N26 je valda v TARGET2 sistemu. Kakšen ima pa N26 BIC v Sloveniji?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

karosha ::

Čudno mi je samo, ker si na N26 redno prenakazujem sredstva, zato v imeniku nalogov samo izberem svoj N26 račun in opcijo ponovi plačilo. Ničesar nisem spreminjala. Kot rečeno, do danes vse brez problema. Dobro, dopuščam možnost, da sem v današnji jutranji naglici morda res kliknila nekam, kamor mi ne bi bilo treba, ampak ja, načeloma imam cel postopek avtomatiziran oz. opravljen v treh klikih.

Mare2 ::

karosha je izjavil:

Čudno mi je samo, ker si na N26 redno prenakazujem sredstva, zato v imeniku nalogov samo izberem svoj N26 račun in opcijo ponovi plačilo. Ničesar nisem spreminjala. Kot rečeno, do danes vse brez problema. Dobro, dopuščam možnost, da sem v današnji jutranji naglici morda res kliknila nekam, kamor mi ne bi bilo treba, ampak ja, načeloma imam cel postopek avtomatiziran oz. opravljen v treh klikih.


Navodilo za plačila najdeš v tvoji spletni banki (npr. NLB) pod HELP. Za plačila iz N26 pa poglej moje navodilo na že objavljenem linku.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

buttcrack ::

Pa si vsaj še enkrat probala nakazat a si dvignila prah že po prvem neuspehu?

Mare2 ::

karosha je izjavil:

Čudno mi je samo, ker si na N26 redno prenakazujem sredstva, zato v imeniku nalogov samo izberem svoj N26 račun in opcijo ponovi plačilo. Ničesar nisem spreminjala. Kot rečeno, do danes vse brez problema. Dobro, dopuščam možnost, da sem v današnji jutranji naglici morda res kliknila nekam, kamor mi ne bi bilo treba, ampak ja, načeloma imam cel postopek avtomatiziran oz. opravljen v treh klikih.


karosha , če napišeš, pri kateri banki si, boš zagotovo dobila pravi, natančen odgovor, kje je keč. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

karosha ::

buttcrack je izjavil:

Pa si vsaj še enkrat probala nakazat a si dvignila prah že po prvem neuspehu?

Prvič slišim, da se nedolžna poizvedba smatra za dvigovanje prahu. Ura je bila sedem zvečer, ko sem prebrala sporočilo o neuspešnem nakazilu v spletni banki. Ker je bil petek, bi se naslednja testna transakcija odvila šele v ponedeljek, jaz sem pa preprosto preveč radovedna ... in neučakana :))

Mare, pri BKS Bank. Sem prepričana, da se bo vse uredilo, samo zanimalo me je, če je že kdo imel podobno izkušnjo. Javim v ponedeljek, ko dobim povratne informacije z banke.

Mare2 ::

karosha je izjavil:


Prvič slišim, da se nedolžna poizvedba smatra za dvigovanje prahu. Ura je bila sedem zvečer, ko sem prebrala sporočilo o neuspešnem nakazilu v spletni banki. Ker je bil petek, bi se naslednja testna transakcija odvila šele v ponedeljek, jaz sem pa preprosto preveč radovedna ... in neučakana :))


karosha, saj je prav, da si vprašala.
butch3r pač uporablja primitivno forumsko komuniciranje. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

buttcrack ::

Če je to primitivizem, pol pa res ne vem no...

Se mi zdi, da je precej bolj primitivno ob prvem neuspehu klicat support, odpirat teme ne forumu in zganjat paniko za eno zadevo, ki je šla že 100x skozi BP.

Sicer pa počnite kakor vam paše, itak nekateri vse veste...

bbbbbb2015 ::

cccc je izjavil:

Pa ti res zaprejo račun? Je teh primerov procentualno veliko in kot si naštel možne razloge, odpikajo vsakega, ki jim ni profiten, ali to kot Perčiju naredijo res le "izjemnim" uporabnikom.

Sam sem torej po njihovo zelo len uporabnik. N26 uporabljam zaenkrat še sekundarno, kdaj si gor kaj nakažem, kdaj kaj plačam. Ko bom v kratkem N26 začel uporabljati kot glavni (in po vsej verjetnosti edini račun), bo gor mesečni dohodek, odhodki bodo pa bolj neprofitni po njihovo: plačal bom nekaj položnic, ostalo bom večinoma dvignil (ker imam pač rad gotovino). Bom moral zato mesečno trepetati in čakati, kdaj me bodo zato odpikali?Torej, realno zapirajo množično ali res le izjemnim primerom?


Torej, ne vem odgovora, komu in zakaj zapirajo. Vem naslednje:

1) da je N26 bolj kot banka nek fin-tech, z nekim (nesprobanim!) poslovnim modelom, da nudijo (marsikaj!) for free, kao za mlado gneracijo, ki je itak vsega vajena free
2) da služijo s tem, da procente od Mastercard transakcij pobirajo, ter s tem, da analizo tvoje porabe potem prodajajo v agregatni obliki (GDPR anyone?)
3) da dajo malo ali nič na support (ker pač to je največji strošek)
4) da so dobili globo od nemškega regulatorja 50.000 €, ker ne izvajajo KYC inb pomanjkljivo izvajajo sledenje sumljivim transakcijam
5) da ta trenutek še vedno tolčejo minus, imajo pa menda 4 mio uporabnikov
6) da so dobili že nekaj povabil od resnih firm, da jih kupijo dol - vse so zavrnili
7) da so vzorčni primer fin-techa, ki je na dobri poti, da uspe

Anyways, jaz imam njihovo kartico za interntne nakupe, to je odlično, naložim, nihče mi ne more vzet več denarja, ker si dam iz rezerve točno, koliko rabim za potrošek. Preko appa potrdim transakcijo in to je to.
Morda, ko bi šli na dopust, bi trošili preko te kartice, to se še nismo odločili.

Za vse ostalo - no go.

Morda vas bo razočaralo, a N26 je eksperiment. Da se ne bi preveč emotivno vezali na tole prozorno plastiko.

BlaY0 ::

Poglej si ti NLB eksperiment recimo... koliko dodatnih milijard našega denarja je požrl, ker so eksperimentirali s krediti "parih" komitentov. N26 tolče minus, ja, ampak vsake pol leta dobi dodatno injekcijo venčr kapitala. Dobili so kazen 50k, nisi pa napisal koliko kazni so pakasirale ostale "old scool" banke. Te "old school" banke bi že zdavnaj skenslale support, če bi lahko, pa ne gre, terja cajt - ne morjo kar čez noč odpustit na 10.000 ljudi in pozapret vseh poslovalnic, ker bi takoj izgubili 50% strank in bi se potem lahko samo še po glavah praskali. Point je, da če hočeš komitentom nekaj vzet, jim moraš hkrati nekaj dat (ali pa jih vsaj probat nategnit, da jim nekaj daješ, čeprav je to morda le megla v flaši), drugače grejo drugam. N26 nima tega problema, ker je že začel praktično brez supporta in brez poslovalnic in obojega njihova strategija pač ne predvideva. N26 bo porabil precej manj časa za implementacijo AI supporta, ker ji ne bo zaradi tega treba nikogar odpustiti...

Druga stvar ki se mi zdi bistvena je pa, da je po moje N26 že v osnovi lažje nadzirati/regulirati kot pa katero koli "old school" banko...

perci ::

Nemški komitent nlbja ni ničesar dokapitaliziral. Državljani smo jo.

poweroff ::

Ne bit naiven no. Banko nadzirati in regulirati. Mafije ne moreš regulirati. Mafija regulira tebe... :D
sudo poweroff

vitranc ::

Eno vprasanje,

Odprl sem si račun, opravil video potrditev identitete. Sedaj bi pa rad še za ženo odprl račun. Problem je ker ne zna dobro angleško. Jaz ji ne morem prevajati ker takoj prekinejo, operaterja ki bi znal slovensko pa tudi nimajo. Kaj sedaj? Je kakšna druga varianta?

Utk ::

Pa je pametno imet edini stik z banko (potem v aplikaciji) v jeziku, ki ga niti tolk ne obvladaš, da bi rekel kdo si? Samo vprašam...

Ne se zajebavat za teh par evrov na leto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

vitranc ::

To gre za drugi racun, nic bati ne bo nekih hudih zneskov gor, sem pa tja kaksen nakup.
In če si opravljal potrditev identitete potem veš da ni problem v tem da se predstavis, postopek sploh ni tako kratek.

buttcrack ::

Če gre samo za par nakupov, ne rabi svoje in ji daj cifre tvoje. Lahko pa si odpreš še revolut pa ji daš to svojo...

vitranc ::

Gre za to da bi poskusila apple pay. Ali lahko eno kartico uporabis na dveh napravah z različnim apple id?

poweroff ::

Ravno to sem mislil vprašat - zakaj potem tvoje kartice ne uporabljata skupaj? Ali pa ja - odpreš svoj Revolut in ji daš tisto kartico.
sudo poweroff

vitranc ::

No če to deluje potem sploh ni problema

zee ::

Preverjeno deluje.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

MrStein ::

Pa Revolut tudi lahko sama odpre, se nič ni treba pogovarjati.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

NiggerBob ::

karosha je izjavil:

Zdravo,

sem zadovoljna uporabnica banke N26 (teče drugo leto). Do danes je bilo vedno brez težav, danes pa sem kot običajno želela na N26 nakazati denar s svojega slovenskega TRR, a sem namesto uspešno izvedenega nakazila v spletni banki dobila obvestilo, da nakazilo ni bilo mogoče, ker, citiram, "banka ni udeleženka Target2." Se je že komu zgodilo kaj podobnega? Seveda sem že pisala banki za pojasnilo, ampak dvomim, da bom dobila odgovor čez vikend.


Meni je N26 zavrnila plačilo 8 K€ na svoj račun. Večkrat je šlo brez problema, tokrat se je nekje nekaj zataknilo. Sem bil na vezi z N26 supportom nekaj ur in izvedel, da ne morejo slediti transakciji. Vse gre avtomatično z njihove strani in šele ko je transakcija uspešna, se pojavi v N26 sistemu. Če je transakcija zavrnjena, pri supportu ne vidijo in ne vedo, kaj se je zgodilo in zakaj se je zgodilo. Skratka, od N26 supporta nobene pomoči in cel kup lame nelogičnih izgovorov.
Po 4. ali 5. dneh se je denar ponovno vrnil na slovensko banko (Delavska hranilnica). Edino pojasnilo s strani Delavske hranilnice je bilo, da je bila transakcija zavrnjena s strani banke prejemnice (N26) brez razloga.
Ponovil transakcijo in čez nekaj ur je bil denar na N26 računu.
"Hrabri umrejo samo enkrat, strahopetci umirajo tisočkrat"

poweroff ::

To je resna bankaTM.
sudo poweroff

Kaboom ::

Ja, pri bolj resnih bankah... takimi s fizičnimi poslovalnicami so ljudje na šalterjih, pisarnah in podpori dosti bolj koristni. Pri "slovenski" Sparkasse mi v letu dni niso znali razložit zakaj mi v določenih trgovinah na finski ne delujeta njihova Maestro in MasterCard. Enkrat lani me je klicala njihova/moja referentka in me vprašala: "če bi po tolkem času neaktivnosti želel zapret račun pri njih?". Sem skočil do stropa, ker sem namreč račun zaprl že leto dni pred tem. KoristnostTM
Če se zatakne - pritisni močneje. Če se zlomi - bil je skrajni čas za nakup novega.

NiggerBob ::

@Matthai
zame je N26 še vedno resna banka kljub manjšemu spodrsljaju.
Raje ne povem, kaj so mi delali na NKBM ali Raiffeisen banki :8)
"Hrabri umrejo samo enkrat, strahopetci umirajo tisočkrat"

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: NiggerBob ()

bbbbbb2015 ::

Kaboom je izjavil:

Ja, pri bolj resnih bankah... takimi s fizičnimi poslovalnicami so ljudje na šalterjih, pisarnah in podpori dosti bolj koristni. Pri "slovenski" Sparkasse mi v letu dni niso znali razložit zakaj mi v določenih trgovinah na finski ne delujeta njihova Maestro in MasterCard. Enkrat lani me je klicala njihova/moja referentka in me vprašala: "če bi po tolkem času neaktivnosti želel zapret račun pri njih?". Sem skočil do stropa, ker sem namreč račun zaprl že leto dni pred tem. KoristnostTM


Ne rabiš biti tako jedek. Jaz ti lahko za SKB povem več zgodb, zakaj MaterCard ni delala pa zopet je delala.

Pokazalo se je, da imajo procesni center za kartice itak v tujini, da oni ne vedo, zakaj kaj ne gre ali gre (razen tisto bazno - spucajte čip pa probajte še enkrat). Na moje vztrajanje smo razjasnili, zakaj včasih transakcije niso šle (transakcija se jim je zdela sumljiva, jaz sem imel 10+ let tam odprt račun, imeli so mojo staro mobitel številko, niso me mogli dobiti - pa so zablokirali transakcijo).

Bančništvo v Sloveniji ni med najbolj razvitimi, je pa res, da je tako že kar pomnim. Še Avstrijci imajo bolj razvito bančništvo.

delfinus ::

Revolut in Brexit. Takole: https://blog.revolut.com/how-we-protect...

          ::

delfinus je izjavil:

Revolut in Brexit. Takole: https://blog.revolut.com/how-we-protect...


Ja, to poznam, ne vem pa kako se lahko stvari zakomplicirajo na naši strani, kaj bo FURS rekel in podobno.

          ::

Lahko da tak mail pošljejo samo tistim uporabnikom, ki prinašajo izgubo. Velik del teh uporabnikov nato "ne jeb... 5 posto" in banka se jih na lep način znebi. Vsekakor je v takem primeru krivda za zaprtje računa na strani uporabnika. Bi pa od banke pričakoval, da račun v takem primeru le blokira, dokler uporabnik ne predloži vse zahtevane dokumentacije.

buneech ::

Četudi jim nek AI vrže ven, da je nek račun (promet) sumljiv, iz kakšnega koli razloga, je njim ceneje in bolje, da račun zaprejo, sploh pa, če (še) niso nič zaslužili.

Namigovanje, da ta 'že ve', zakaj so mu zaprli račun, je ceneno in nespodobno. Ne veš, kaj ta človek ima in kaj nima. In dokler ne veš, je bolje ne reči nič.

Citiram sporočilo

Perci: No, med prejetimi N26 mejli sem sedaj odkril mejl iz 15. maja, ko so mi napisali, da jim pošljem "proof of residence" in "proof of salary amount". Enako kolega. Seveda tega mejla sploh prebral nisem in poseldično tudi nisem jeb... 5 posto. Morda je to odziv na ta moj neodziv.

Perciju niso poslali email, naj jim pošlje slikco vrtnice (rože) ali sliko pol kile jagod, tamveč zgoraj napisano. Sicer držim s Percijem, navijam zanj, ker vem, da je rad posloval s kartico N26 (tudi meni kar odgovarja), vendar je meni povsem jasen razlog odpovedi. V bistvu je najprej tudi sam posumil v to.

Meni to ni jasen razlog odpovedi, vsaj tudi niso navedli, da je to. Glede na to, da imajo aplikacijo in push obvestila, bi lahko takšno obvestilo imel tudi v aplikaciji. Ne samo preko emaila, in še to iz info mailboxa, namesto iz kakega bolj primernega. Vsekakor bi ga lahko večkrat kontaktirali glede tega, ne samo en mail, pa je to to.

Gre za sum pranje denarja in sum financiranje terorizma.

Kar se pa tiče pranja denarja in ostalega, vprašanje ali je imel kakšne sumljive transakcije, ali pa so imeli na N26 čudno nastavljen filter za to. Če je dejansko to bil povod za zaprtje računa, vedo pa samo na N26. Očitno ne perci, sploh pa ne ti. Mislim, da si ga prehitro označil pranja denarja.

BigWhale ::

A lahko nehate odgovarjat na "Ej kolk je pa provizija pri N26?" sporocila in pol verizit to k moja mrzla teta pisma srece? Ker je potem tezko brisat taksna sporocila, ker se pobrise se pol stvari. :>

McClane ::

karosha je izjavil:


Meni je N26 zavrnila plačilo 8 K€ na svoj račun. Večkrat je šlo brez problema, tokrat se je nekje nekaj zataknilo. Sem bil na vezi z N26 supportom nekaj ur in izvedel, da ne morejo slediti transakciji. Vse gre avtomatično z njihove strani in šele ko je transakcija uspešna, se pojavi v N26 sistemu. Če je transakcija zavrnjena, pri supportu ne vidijo in ne vedo, kaj se je zgodilo in zakaj se je zgodilo. Skratka, od N26 supporta nobene pomoči in cel kup lame nelogičnih izgovorov.
Po 4. ali 5. dneh se je denar ponovno vrnil na slovensko banko (Delavska hranilnica). Edino pojasnilo s strani Delavske hranilnice je bilo, da je bila transakcija zavrnjena s strani banke prejemnice (N26) brez razloga.
Ponovil transakcijo in čez nekaj ur je bil denar na N26 računu.


Imel podoben problem z prvimi nakazili, plačo so na N26 zavrnili in se je odbila. N26 support je bil praktično neuporaben, razlog zavrnitve - "kodo napake" sem zvedel šele od SLO banke.
N26 support bi moral dejansko biti support ne pa golo odgovarjanje z frazami. Ko sem imel kodo napake so se pa kar naenkrat znali zganiti in celo odgovoriti kaj točno je bilo narobe in kje je težava. Pred tem so mi isto trdili da transakcija sploh ni prišla do njih kar je bila čista laž. Support je res pod nivojem.
\"You want us to build WHAT??\" - Ancient Chinese Wall Engineer

perci ::

Se enkrat. Meni kljub trikratnem vprašanju niso odgovorili, kaj je razlog.

Mare in jaz lahko spekulirava, dejstvo pa je, da ne poznava razloga.

          ::

BigWhale je izjavil:

A lahko nehate odgovarjat na "Ej kolk je pa provizija pri N26?" sporocila in pol verizit to k moja mrzla teta pisma srece? Ker je potem tezko brisat taksna sporocila, ker se pobrise se pol stvari. :>


Še dobro, da so ostali uporabniki prijaznejši (in bolj pismeni), da sem izvedel kar sem hotel, brez da bi bral celotno temo.
««
92 / 193
»»