» »

Nakup seat ibiza l.2003

Nakup seat ibiza l.2003

zobnik ::

Zanimam se za nakup ibize l.2003, motor 1.4 16v. Jo je kdo vozil in kako se obnese.
Sedaj imam Hondo 1997, ampak zastarel avto.
  • spremenil: zobnik ()

d4vid ::

Hm... 1.4 16V motor v Golf 4 rad pije olje.
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD

Bizkit45 ::

kot je predhodnik napisal, radi pijejo olje. druga stvar so ap tuljave (cinšpule). zelo rade odletavajo.
takole mi je dejal mehanik in vsi forumi - dokler pije 1L na 5kkm, potem je ok. Če pije 1L na 3k ali manj bo potrebno kaj popravit. se pravi če je ok in ti bo pila 1L na 5k potem je to minimalen strošek 20€ na servisni interval (ZELO malo). res moraš pa redno gledati nivo olja, ne zanašaj se na lučko. enkrat mi je nekdo rekel "ko sveti lučka je že prepozno" - se pravi moraš biti dosleden in spremljati nivo olja preko merilca.
kar se pa tiče tuljav in menjave..1 tuljava je na uradnem servisu 75€. krat 4, do the math. ampak, seveda ne boš šel na uradni servis za 14 let star avto - servis imaš doma ;) odpreš pokrov, snameš pokrov mašine in voila, si pri tuljavah. menjava na eno tuljavo je aprox 10min, če cincaš, se pravi da delaš previdno in ne veš točno kaj delaš :) na ebayu jih imaš pa za 15€ ;) suma sumarum 60€ in imaš vse 4 tuljave nove. simptom za menjavo tuljave je tresenje motorja, saj se 1 cilinder/bat šlepa z ostalimi tremi - ni iskre.
to bo to, kar je blo pri meni. lastnik 4 leta, letnika 2004, iste mašine. pa svečke tud menjaj redno, minimalen strošek, menjava pa isto kot za cinšpulo.
upam da bo kaj pomagalo.

zobnik ::

d4vid je izjavil:

Hm... 1.4 16V motor v Golf 4 rad pije olje.


Po prebranem so pil olje l.98-2001, kasneje so odpravli napako pitje olja.

d4vid ::

zobnik je izjavil:

d4vid je izjavil:

Hm... 1.4 16V motor v Golf 4 rad pije olje.


Po prebranem so pil olje l.98-2001, kasneje so odpravli napako pitje olja.



Nikoli se nisem poglabljal v te motorje, samo kolikor vidim jih je dost melo te težave.
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD

zobnik ::

Sem jo kupil, vredu avto. Avtom.klima, potovalni računalnik, zaenkrat se kilometri kar nabirajo. Nekaj malenkosti sem sam popravil, d.loputa je bla brez 1 tesnila, vrata se niso dobro zapirala, gume menjal, nekaj okol egr popravil.

shadeX ::

Motor, km, €? :)

zobnik ::

1.4 75KM je motor.
Men je super avto...ga je še kdo imel in kakšne težave je imel z njim.

dwinxp ::

Oj

Imel sem enak avto 10let, samo letnik 2005. Prodal, ko je imela nekaj vec kot 210.000km. Bil zelo zadovoljen. Nobenega problema z oljem... redni servisi in to je bilo to :)

shadeX ::

zobnik je izjavil:

1.4 75KM je motor.
Men je super avto...ga je še kdo imel in kakšne težave je imel z njim.


Ni to mal švoh zadeva? Sploh če ima še klimo, bo to kar podhranjena zadeva. Razen, če si eden izmed tistih, ki so potrpežljivi in ne prehitevajo nikoli :)

Sicer pa srečno vožnjo, upam da ti bo dolgo služil in boš z njim zadovoljen. :)

zobnik ::

Ne ni švoh, je pa res če ga tiščim pije 7-8l. Če pa ga vozim brez tišanja, lepo v izzi 5-6l.

GrimReaper ::

shadeX je izjavil:

Ni to mal švoh zadeva? Sploh če ima še klimo, bo to kar podhranjena zadeva. Razen, če si eden izmed tistih, ki so potrpežljivi in ne prehitevajo nikoli :)

Švoh so itak vsi atmosferci do 2.0 in do 200KM, pa tudi 240KM, če upoštevaš še Hondo S2000.
Namreč tudi slednji ne lepi na sedež, tudi slednji je klinično mrtev do 4000rpm, zato je vse en in isti shit, še največ razlike med različno močnimi atmosferci opaziš s štoparico in med prehitevanjem.
Če kdo ne verjame:
https://goo.gl/4YOvps

2.0 je vsaj za prehitevat ok, pa še pri tem se ne da kar tako, če voziš direkt za ritjo, ampak si morš pustit mal prostora, da pridobiš obrate. Ko si enkrat proti 5000, pa padeš mimo.
Moj 2.0 185KM se mi še najbolj zdi poskočen čez naselje pri 50 v 4. prestavi, pa čeprav je samo 2200rpm, tudi v 5. pri 1800rpm se še kaže mal poskočnosti, in to mislim razliko v hitrosti za največ 2km/h in ne neko pospeševanje, pač odziven se zdi. Pospeševanje iz naselja 50-100 v 3. ali 4. je pa porazno, 2. je nekako za silo.

Da je komu atmosferec do 2.0 dovolj hiter pa sam ne morem zastopit. Recimo komentarji tukaj vsi pravijo da je Toyota GT86 počasen avto, ter da je avto brez turba neuporaben:
https://goo.gl/OIwgvq
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

zobnik ::

1.4 16v je z vrha dost za normalnega voznika, poleg tega so zdej pogosti radarji po avtih, tko da bi tud 1.0 motor zadoščal. Če ma pa kdo veselje plačevat 250 evrov kazni vsak teden pa kar naj.
200KM avto, kje ga boš sprobal, ....??? Če se voziš izven naselja te kdo prijavi, po AC so radarji, po naselju pa ob prekoračeni hitrosti za 35 km/h izgubiš vozniško + 1200 evrov kazni +18 pik.

hojnikb ::

meni še vedno ni jasno, kako je vagu uspel dobit samo 75HP iz 1.4 16v :)
#brezpodpisa

shadeX ::

Sej se ne gre za hitrost in da noriš. Gre se za to, da ko pohodiš plin, si mimo avta ki ga prehitevaš. In pa če pelješ po ovinkasti cesti, kjer velikokrat moraš upočasnit in nato nazaj pospešit, da ne prej zaspiš, ko čakaš da avto pospeši nazaj na hitrost s katero povprečno voziš. Še posebno je problem, če dobiš na taki cesti nekoga, ki vozi 40kmh. S 75KM ga boš bolj težko varno prehitel.

Npr primer take ceste: Idrija - Godovič (večinoma voziš v klanec)
Ajdovščina - Col
Solkan - Tolmin,..

gddr85 ::

mogoče pomaga, da daš v nižjo prestavo ;)

d4vid ::

hojnikb je izjavil:

meni še vedno ni jasno, kako je vagu uspel dobit samo 75HP iz 1.4 16v :)


Sej mislim da nima 1.4 16V. Se mi zdi da ma 1.4 MPI motor.
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD

Blinder ::

Je 16V. Isti hod in premer bata kot 100 hp verzija, verjetno isti motor, sam da je ta 75hp zadusen. Navora imajo tudi isto, 126 nm, sam da ga ta bolj svoh doseze 600 rpm bolj zgodaj.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

d4vid ::

Aja vidim ja. Sej MPI je tud 16V ane?
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD

shadeX ::

gddr85 je izjavil:

mogoče pomaga, da daš v nižjo prestavo ;)


Normalno, da pomaga. Ampak še vedno vozi ti po takih ovinkastih cestah 75KM, ali pa npr 140KM TDI :). Pri prvem prideš do ovinka, upočasniš in plin do konca. Še predn pride na hitrost s katero si vozil, je že naslednji ovinek. Povprečna hitrost take vožnje se znatno zmanjša.

Pri drugem, pa ko zdelaš ovinek stopiš na plin in "močan" motor naredi svoje in si v hipu na hitrosti, ki si jo imel pred zaviranjem.

Sicer vsak ima svoj stil vožnje. Nekomu lena vožnja ustreza, meni bolj ne.

In ja. Ko sem še imel 2.0TDI, je bil prehod na 90KM kanto, kar boleč udarec zame. Lohk nižaš prestave kolikor hočeš, to je daleč od vožnje, ki sem jo bil prej navajen :)

Aston_11 ::

Tudi v tej temi se oglašajo otroci, ki jim je 200 KM premalo.

GrimReaper ::

Glede radarjev ne bi komentiral, ker 50 se da vozit s še tako hitrim avtom. V bistvu je ravno kontra, mene zjutraj vedno dohitevajo, ko grem 50 po naselju in 40 mimo šole, ostali z mličnki bi pa vsi vozili 70.

Ti, kot tudi veliko ostalih Slovencev, misliš da je močnejši motor samo hitrejši med pospeševanjem. Tudi to je seveda važno, sploh med prehitevanjem.
Ampak še bolj važna stvar kot pospešek, je prožnost motorja, in tukaj je precej razlike, tudi če ne prekoračiš omejitev.
Nisem pa poizkusil dovolj avtomobilov, da bi lahko zagotovil kateri je dovolj poskočen, ampak enga Citroen/Mini 1.6 THP 155 ali Alfa/Fiat 1.4T 155 mislim da se ne bi noben branil. Med 100 in 150KM pa ne verjamem da je kateri avto posebej poskočen. Že Opel Astra K 1.4T 150 se mi ni zdel nič boljši kot moj 2.0, prej slabši.
Vsekakor pa velja da so pri isti moči turbobencinarji boljši od navadnih, recimo 1.0T je boljši kot 1.4/1.6.
Da je kdo lahko zadovoljen z 1.4, pa tudi če je 1.4 16V 100KM, pa meni ne bo nikoli jasno. Dovolj navora pri atmosfercih dobiš namreč šele s kakšnimi BMW-jevimi 2.5 šestaki.

Za prehitevanje pa itak ne bi bilo treba veliko moči, če bi bili vsi uvidevni do ostalih. Recimo 2 dni nazaj vozim dokaj hitro čez ovinke s svojim Cliom RS, ampak sem že tam opazil, da mi en kombi kar precej dobro sledi.
Ko sem prišel iz ovinkov, se mi je približal, sam dam desni smernik in zmanjšam iz 80 na 50, on pa se mi potem zahvali s štirimi smerniki. Tako bi morali delati vsi, in ne bi bilo problemov s prehitevanji.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

d4vid ::

d4vid je izjavil:

Aja vidim ja. Sej MPI je tud 16V ane?


Od VWja motorjev ne poznam drugac. Vozil sem pa samo polo 6n2 gti. 1.6 motor, 125KM. Avto zivcen nenormalno.

EDIT: zajebal sem. Hotel sem samo popravit prejsnji post pa sem ga citiral. :facepalm:
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: d4vid ()

Aston_11 ::

GrimReaper je izjavil:

Ko sem prišel iz ovinkov, se mi je približal, sam dam desni smernik in zmanjšam iz 80 na 50, on pa se mi potem zahvali s štirimi smerniki. Tako bi morali delati vsi, in ne bi bilo problemov s prehitevanji.
Bravo. Jaz sem tako zadnjič spustil avtobus, ki se je šel neko samomorilno vožnjo pri 80-90 (možnost poledice, pa to).

Blinder ::

d4vid je izjavil:

Aja vidim ja. Sej MPI je tud 16V ane?


8V.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

#000000 ::

Te motorji so imeli (ne vem če vsi letniki) ampak okol 2000 skor gotovo, sem mel golfa s tem motorjem 14. 16v FSI, dročniki ropotali k da je dizel, dokler se ni segrel, potem je bil neslišen, drugač ni bilo problemov z pitjem olja, ga sploh ni pil, edino v klanc je bil precej len.

zobnik ::

Še prvi motorji so imel serijske napake, novejši od lea 2003 so že drugačni brez serijskih napak.

Sam vseeno me skrbi, da ne bo motor žru olja.

zobnik ::

Umirjena vožnja po omejitvah brez klancev je pri tem avtu povprečna 5.3 po potovalnem računalniku.
Če pa se ga tera, sploh v klance pa sem včeraj videl povprečno 9l.
Neka povprečna realna umirjena poraba bi rekel, da je 6l/100km, to je kr vredu za tak motor.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prvi avto

Oddelek: Loža
464307 (3088) bambam20
»

Varčen poceni dokaj dober avtek ki bi se ga v bodoče dalo tudi mal predelati (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
598661 (6670) Unknown_001
»

Kam izginja motorno olje? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5233803 (32042) jalovec09
»

Je kdo vozil vw motor 1.4 16v (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5816498 (15152) AngelOfDeath

Več podobnih tem