» »

Microsoftove novosti: novi Windows 10, Surface Studio, Dial in Book

1
2
»

Motion ::

111111111111 je izjavil:

Motion je izjavil:

111111111111 je izjavil:

3000 samo zato ker lepo zgleda in ima tanek zaslon? Pa ja de. Iste specifikacije dobiš za 1000€ + en hud zaslon za 500€ pa si dal pol manj.

S tako resolucijo, občutljiv na dotik ter DCI P3 podporo? Men ni znano da bi sploh obstajal ekvivalent temu zaslonu.


ZAslona nisem gledal v podrobnosti samo pri taki grafi, kaj ti pomaga dober zaslon? Res pa za 500€ ne bi dobil ekvavilenta, če ekvivalent sploh obstaja.


Stavar ni namenjena igranju iger, ne kakim težkim simulacijam, tako da nevem zakaj 980m nebi bla dovolj.

c3p0 ::

Modri dirkač je izjavil:

Pa ste si pogledal predstavitev? Appla nima trenutno ničesar niti malo konkurenčnega za "likovne" umetnike.
Fancy OLED trak namesto F tipk, yeah right ...


Likovni umetniki so kakšen % trga? 1% ? Touch Oled Fx tipke, prilagodljive trenutnemu programu, yes please!

Han ::

WarpedGone je izjavil:

če ma kdo na lagerju 21" lcd v razmerju 4:3 z 1600x1200 mu dam zanj ledvico...

NEC P212, na voljo v beli in črni barvi.

Doma imam še en Samsung 214T, ki po več kot osmih letih še vedno deluje brezhibno. Drugi, rabljen, malce starejši, je pred kratkim izdihnil. Zamenjal ga je Dell U2415 (16:10 IPS). Z njim sem enako zadovoljen.

BigWhale ::

Hmm, za razvoj je sirok zaslon precej bolj uporaben kot visok zaslon. Glede na vidni kot, ki ga pokrivajo oci je vsekakor bolj prikladna sirina kot visina. Tudi kar se vrtenja glave tice.

WarpedGone ::

Hmm, za razvoj je sirok zaslon precej bolj uporaben kot visok zaslon. Glede na vidni kot, ki ga pokrivajo oci je vsekakor bolj prikladna sirina kot visina. Tudi kar se vrtenja glave tice.


Zato razvoj se levi monitor obrne v Portrait mode, desni je v Landscape, v sredi je pa en 4:3 'normalno'.
Zbogom in hvala za vse ribe

111111111111 ::

Motion je izjavil:

111111111111 je izjavil:

Motion je izjavil:

111111111111 je izjavil:

3000 samo zato ker lepo zgleda in ima tanek zaslon? Pa ja de. Iste specifikacije dobiš za 1000€ + en hud zaslon za 500€ pa si dal pol manj.

S tako resolucijo, občutljiv na dotik ter DCI P3 podporo? Men ni znano da bi sploh obstajal ekvivalent temu zaslonu.


ZAslona nisem gledal v podrobnosti samo pri taki grafi, kaj ti pomaga dober zaslon? Res pa za 500€ ne bi dobil ekvavilenta, če ekvivalent sploh obstaja.


Stavar ni namenjena igranju iger, ne kakim težkim simulacijam, tako da nevem zakaj 980m nebi bla dovolj.


Ker ne bom dal 3k, za neko šity konfiguracijo, pa naj bo zaslon za polizat. :)

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Zato razvoj se levi monitor obrne v Portrait mode, desni je v Landscape, v sredi je pa en 4:3 'normalno'.


Jaz v bistvu gledam mal za ultra wide ekrani, 21:9.

WarpedGone ::

Kr mej jih, še vedno iščem 4:3, 21 colsk monitor.
Zbogom in hvala za vse ribe

Ales ::

Meni gredo na živce predvsem laptopi z 1080px, 1200px in razmerje 16:10 je precej znosnejše, na žalost pa jih ni več.

Na večjih ekranih je vse pod 1200px zame no no, 21:9 ali 16:9 prebavim če je vsaj 1440px. Dodatna širina me potem ne moti.

Je pa seveda vse odvisno od namena uporabe in navad... Zdajle čisto slučajno tipkam pred enim 2048x1152 TFT-jem in je resolucija kar ok, "le" barve so eno sekundo take, drugo drugačne, razen če sem kot kip. No, za Slo-tech še gre. Kako folk cel dan zdrži pred čim takim pa mi ni jasno.

murmur ::

WarpedGone je izjavil:

Kr mej jih, še vedno iščem 4:3, 21 colsk monitor.


4:3, 21, 1600x1200
Eizo FlexScan S2133, NEC MultiSync P212
DE 700/900 eur
SLO 1000/ -

to isces?

mtosev ::

meni je všeč 16:10. tega ima kr dost na izbiro v nemčiji.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro
moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

WarpedGone ::

Jurja za monitor samo zato ker nima debilno neuporabnega razmerja stranic?
Zbogom in hvala za vse ribe

Jst ::

Še en hejter wide zaslonov tu. 21:9, če jih tri postaviš v portrait mode, bi šlo...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

gus5 ::

MrStein je izjavil:

Zakaj bi frekvenca bil pod 60?

Za sinhronizacijo 4k+ monitorja SS z GTX 980M verjetno skrbi tehnologija Nvidie G-sync. Za slednjo je značilno, da grafičnemu čipu omogoči 'ugrabitev' monitorja, t. j. frekvenco osvežitve monitorja prilagaja FPSju grafičnega čipa. S 4k+ monitorjem GTX 980M zelo verjetno ne bo zmogel več kot 40 FPS, raje manj (morda ne bo zmogel niti 30 FPS); tem številkam bo torej prilagojena tudi frekvenca osveževanja monitorja (30-40 Hz). Nižja frekvenca, slabša slika in slabša delovna izkušnja z napravo. Dodaten minus SS: celo 'najmočnejša' verzija nudi le 4GB grafičnega spomina. Skratka, malo muzike za veliko denarja.

murmur ::

WarpedGone je izjavil:

Jurja za monitor samo zato ker nima debilno neuporabnega razmerja stranic?


590 eur v DE brez davka. Ampak ne zdej jokat glede cene, ce ti je to bistveno bos kupil.

MrStein ::

gus5 je izjavil:

MrStein je izjavil:

Zakaj bi frekvenca bil pod 60?

Za sinhronizacijo 4k+ monitorja SS z GTX 980M verjetno skrbi tehnologija Nvidie G-sync.

Ja, če bo igral Crysis.
Desktop in podobno pa vsak zmore na 60 FPS prikazovat.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

gus5 ::

MrStein je izjavil:

Ja, če bo igral Crysis.
Desktop in podobno pa vsak zmore na 60 FPS prikazovat.

Obstajajo bolj zahtevna studijska dela, kot je igranje iger; npr. urejanje video posnetkov, 3D grafik oz. animacij ipd.

Mavrik ::

In nič od tega ne rabi kaj dosti dobrega GPUja.
The truth is rarely pure and never simple.

GupeM ::

Folk na splošno misli da če delaš kaj grafičnega (Photoshop, Illustrator, 3D modelirni programi, celo Autocad ipd), da potem rabiš neko hudo grafično. Od vseh naštetih jo še najbolj potrebuješ pri 3D modelirnikih oz. pri renderiranju če smo natančni. Pa še to samo v primeru, da ti render omogoča uporabo jeder grafične kartice. Folku enostavno ne razume, čemu je grafična kartica namenjena oz. zakaj ti programi ne potrebujejo tako zelo močne grafične.

cekr ::

Videti bi morali, na kakšnih predpotopnih mlinčkih delajo v nekaterih studiih za pripravo tiska.
Pa jim programi delujejo čisto OK.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]

leiito ::

artplant je izjavil:

Če bi epl predstavil kaj podobnega Surface Studiu bi se danes tule vse cedilo od navdušenja .... tako pa razteguje svoj telefon od 4 do 12 col, OS je isti (okej dopolnjen) že celo večnost enako hardver. MS raziskuje naprej z bolj ali manj uspešnim GUI windowsov, hololensom, surface hubom, surfaceom, zdaj z res lepim in po moje ful uporabnim Studiem (sem kreativc) itd. MS zadnja leta zelo miga, le eplfenboji tiščijo glave v pesek in božajo svoje napravice. Napredek ni nikoli delo zadovoljnih ljudi ...


Navijam za Apple, ampak Studio zgleda bolje, kot katerakoli Applova naprava, pak je briljantna ideja, tudi novi MacBook Pro s touch barom je v primerjavi s tem za časom.

c3p0 ::

Za likovne umetnike mogoče, pa kakega arhitekta. Kaj si bo admin, programer, tajnica začel s touch zaslonom in tem gumbom, ne vem. Super izgleda na videih, a to je tudi vse. Pokaži mi enega, ki lahko tako dela 8h, vsak dan, ali ima potrebo po tem, pa ni risec.

Touch bar je imo precej bolj uporaben, ker paše v flow s tipkovnico in ni treba stalno krilit z rokami.

Dizajnersko tudi ni noben presežek, just OK.

xmetallic ::

Machete je izjavil:

mtosev je izjavil:

cool, da bo nova različica windowsa brezplačna. I like this.

Itak, sploh ko ob vsakem manjšem updejtu dobiš nazaj 1424 programov, ki jih nočeš imeti inštaliranih in 135, ki jih sploh nemoreš odstranit.


RS2 prinaša spremembe. Zbrisani programi se ob updejtu ne bodo več nalagali nazaj & lahko boš zbrisal built-in aplikacije.

111111111111 ::

GupeM je izjavil:

Folk na splošno misli da če delaš kaj grafičnega (Photoshop, Illustrator, 3D modelirni programi, celo Autocad ipd), da potem rabiš neko hudo grafično. Od vseh naštetih jo še najbolj potrebuješ pri 3D modelirnikih oz. pri renderiranju če smo natančni. Pa še to samo v primeru, da ti render omogoča uporabo jeder grafične kartice. Folku enostavno ne razume, čemu je grafična kartica namenjena oz. zakaj ti programi ne potrebujejo tako zelo močne grafične.


Kaj pa urejanje videa? Nisem še srečal dizajnerja, ki bi fural samo Photoshop in Ilustrator in se ne bi ukvarjal z videom.

GupeM ::

Tudi pri urejanju videa to huda grafična ne bo kaj dosti prinesla. Oz, da bom povedal pravilno:
švoh grafa, švoh procesor -> PITA
močna grafa, švoh procesor -> malo manj PITA
švoh grafa, močan procesor -> se da delat
močna grafa, močan procesor -> $$$$

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

zeleni ::

Zakaj bi se ukvarjal s filmom nekdo, ki se profesionalno ukvarja z risanjem? Mogoce pri nas, ko moras biti strokovnjak za vse. V tujini se ne.

Je pa i5/i7 dovolj mocan za obdelavo filmov, ce se zeli s tem ukvarjati.

LuiIII ::

Pri telemu Surface Studiju je zaslon + "gumbek" seveda glavni selling point. Kot (nekdajni) uporabnik Wacom Cintiqa, lahko rečem, da me je tam predvsem motila razmeroma nizka ločljivost ekrana. Ko delaš s pisalom, si namreč precej bižje ekranu kot pa če delaš samo s tipkovnico in miško.

Qushaak ::

GupeM je izjavil:

Folk na splošno misli da če delaš kaj grafičnega (Photoshop, Illustrator, 3D modelirni programi, celo Autocad ipd), da potem rabiš neko hudo grafično. Od vseh naštetih jo še najbolj potrebuješ pri 3D modelirnikih oz. pri renderiranju če smo natančni. Pa še to samo v primeru, da ti render omogoča uporabo jeder grafične kartice. Folku enostavno ne razume, čemu je grafična kartica namenjena oz. zakaj ti programi ne potrebujejo tako zelo močne grafične.

Tako je. Kljub hitremu razvoju grafik iz strojnega stališča ter tudi programskega (CUDA, OpenCL) traja, da se velikani, ki razvijajo programsko opremo že desetletja prepišejo za te tehnologije.
Te prepisi so dejansko zelo zahtevni, ker je potrebno obstoječe algoritme čimbolje spraviti v paralelno obliko. Stopnja paralelnosti pa je čisto odvisna od specifike neke funkcionalnosti. Če je ta stopnja prenizka se običajno neke funkcionalnosti ne preprisuje v paralelno obliko ker se ekonomsko ne splača.
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Microsoft predstavil osvežitve družine Surface, vključno z novimi slušalkami in Andro

Oddelek: Novice / Ostale najave
2411845 (9954) Mavrik
»

Microsoft predstavil Surface Laptop in Windows 10 S

Oddelek: Novice / Windows Mobile
187305 (1723) mtosev
»

Microsoft predstavil Hololens VR, Surface 4, nove telefone, prenosnik (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
12841651 (32899) boolsheat
»

Microsoft Surface Pro 3 namesto prenosnika (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Windows Mobile
16448069 (36800) Lonsarg
»

Microsoft je predstavil novo generacijo tablic Surface

Oddelek: Novice / Windows Mobile
4517268 (14641) celada

Več podobnih tem