Prijavi se z GoogleID

» »

AMD Navi - GPU

AMD Navi - GPU

Temo vidijo: vsi
strani: 1 ... 20 21 22 23

Cange ::

Jup, AMD gre nvidi na roke, nakup RTX kartice v tem cenovnem rangu tako dobi smisel za nepoznavalce, problem ostane, za 400e dobiš xx60.. To ni prvič da na ta način bumpajo cene:

FlyingBee ::

Bomo videli.

D3m ::

|Lenovo E575|A6-9500B|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

Jarno ::

HU Tim stestiral image sharpening na Navi.
There lives a zipacna in zugrarna...

tikitoki ::

Hehe, kako dobro kaze za DLSS:)

D3m ::

Dobro v slabšalnem pomenu. :)
|Lenovo E575|A6-9500B|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

Wrop ::

Še preden je DLSS sploh lahko zaživel, bo šel v pozabo. DLSS ima vsaj toliko slabosti, kot ima RIS prednosti.

XLapse ::

D3m je izjavil:


so sad

Wrop je izjavil:

Še preden je DLSS sploh lahko zaživel, bo šel v pozabo. DLSS ima vsaj toliko slabosti, kot ima RIS prednosti.

so sad

tikitoki je izjavil:

Hehe, kako dobro kaze za DLSS:)

si vzel tablete?
alien technology

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: XLapse ()

tikitoki ::

XLaps, jaz nimam shizofrenije, kot ti in jih ne potrebujem. Ko bos spet na zdravilih, bos razumel.

XLapse ::

tikitoki je izjavil:

XLaps, jaz nimam shizofrenije, kot ti in jih ne potrebujem. Ko bos spet na zdravilih, bos razumel.

nimam shizofrenije butec neumen
alien technology

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: camx ()

FlyingBee ::

Upokojili so Radeon VII. Namiguje se, da bodo z Navijem tudi v high end šli.
https://www.techpowerup.com/257319/amd-...

m0LN4r ::

DLSS in RIS imata skupnega tocno 0. Sharpen funkcija v fotosopu obstaja ze ohoho let in ne dela cisto nicesar drugega kot AMDjev post procesing efekt.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

D3m ::

Pa tok si hvalil DLSS. :)

FlyingBee je izjavil:

Upokojili so Radeon VII. Namiguje se, da bodo z Navijem tudi v high end šli.
https://www.techpowerup.com/257319/amd-...


Nič niso upokojili še zmeraj jih delajo. ;)
|Lenovo E575|A6-9500B|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

Jarno ::

m0LN4r je izjavil:

DLSS in RIS imata skupnega tocno 0. Sharpen funkcija v fotosopu obstaja ze ohoho let in ne dela cisto nicesar drugega kot AMDjev post procesing efekt.


Ne bo čisto držalo, RIS in DLSS imata podobne ambicije in sicer renderirati pri nižji ločljivosti in nato prikazati ostrejšo sliko pri polni.
Lahko mi verjameš, da shaderji obstajajo že dolgo, npr. luma sharpen, adaptive sharpening itd., poskusijo pa se lahko z Reshade.
Oba imata verjetno še eno skupno točko: uporabnik ne nadzira določenih parametrov algoritma, tako da je "take it or leave it" zadevščina.
There lives a zipacna in zugrarna...

tikitoki ::

m0LN4r je izjavil:

DLSS in RIS imata skupnega tocno 0. Sharpen funkcija v fotosopu obstaja ze ohoho let in ne dela cisto nicesar drugega kot AMDjev post procesing efekt.


O, wow. So called AI enhanced sharpening, ki se ne obnese bistveno boljse, kljub hudim racunskim zahtevam, je pa sveti gral. Get a grip man.

XLapse ::

tikitoki je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

DLSS in RIS imata skupnega tocno 0. Sharpen funkcija v fotosopu obstaja ze ohoho let in ne dela cisto nicesar drugega kot AMDjev post procesing efekt.


O, wow. So called AI enhanced sharpening, ki se ne obnese bistveno boljse, kljub hudim racunskim zahtevam, je pa sveti gral. Get a grip man.

get a grip kdo se oglaša... take kot tebe je treba zapret.
alien technology

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: klinker ()

tikitoki ::

A se nisi v Polju?

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: camx ()

m0LN4r ::

Jarno je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

DLSS in RIS imata skupnega tocno 0. Sharpen funkcija v fotosopu obstaja ze ohoho let in ne dela cisto nicesar drugega kot AMDjev post procesing efekt.


Ne bo čisto držalo, RIS in DLSS imata podobne ambicije in sicer renderirati pri nižji ločljivosti in nato prikazati ostrejšo sliko pri polni.
Lahko mi verjameš, da shaderji obstajajo že dolgo, npr. luma sharpen, adaptive sharpening itd., poskusijo pa se lahko z Reshade.
Oba imata verjetno še eno skupno točko: uporabnik ne nadzira določenih parametrov algoritma, tako da je "take it or leave it" zadevščina.

Zadeva je tako superiorna, da je slika boljsa od orginal slike ne glede na loscljivost (4k vs 4k+sharpen), no vsaj tako se govori. Potem je samo vprasanje, zakaj ni ta sharpen na always "on" ce je tko supidupi ??
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Mr.B ::

m0LN4r je izjavil:

Jarno je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

DLSS in RIS imata skupnega tocno 0. Sharpen funkcija v fotosopu obstaja ze ohoho let in ne dela cisto nicesar drugega kot AMDjev post procesing efekt.


Ne bo čisto držalo, RIS in DLSS imata podobne ambicije in sicer renderirati pri nižji ločljivosti in nato prikazati ostrejšo sliko pri polni.
Lahko mi verjameš, da shaderji obstajajo že dolgo, npr. luma sharpen, adaptive sharpening itd., poskusijo pa se lahko z Reshade.
Oba imata verjetno še eno skupno točko: uporabnik ne nadzira določenih parametrov algoritma, tako da je "take it or leave it" zadevščina.

Zadeva je tako superiorna, da je slika boljsa od orginal slike ne glede na loscljivost (4k vs 4k+sharpen), no vsaj tako se govori. Potem je samo vprasanje, zakaj ni ta sharpen na always "on" ce je tko supidupi ??

Sej je On ali Off. Če ti ni všeč pa daš na Off oziroma se izprsiš 50€ več pa greš na NV , kjer smo to blamažo že videli..
Ignoranca JS, da poskrbi za lastno pokojnino,
je neodgovorna. Ampak sej veste jamrati po toči je...

Jarno ::

m0LN4r je izjavil:

Jarno je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

DLSS in RIS imata skupnega tocno 0. Sharpen funkcija v fotosopu obstaja ze ohoho let in ne dela cisto nicesar drugega kot AMDjev post procesing efekt.


Ne bo čisto držalo, RIS in DLSS imata podobne ambicije in sicer renderirati pri nižji ločljivosti in nato prikazati ostrejšo sliko pri polni.
Lahko mi verjameš, da shaderji obstajajo že dolgo, npr. luma sharpen, adaptive sharpening itd., poskusijo pa se lahko z Reshade.
Oba imata verjetno še eno skupno točko: uporabnik ne nadzira določenih parametrov algoritma, tako da je "take it or leave it" zadevščina.

Zadeva je tako superiorna, da je slika boljsa od orginal slike ne glede na loscljivost (4k vs 4k+sharpen), no vsaj tako se govori. Potem je samo vprasanje, zakaj ni ta sharpen na always "on" ce je tko supidupi ??


Ker na nek način ne gre za referenčni izris, poleg tega pa razvijalci sami optimizirajo tovrstne zadeve.
Pri upscalingu pa je vedno prisoten blur.
4k zna bit malce poseben, ker je prisotne 4x več interpolacije (beri: spet blurry) napram 1080p in res zna pomagat.
Samo je res zanimivo, da so dokaj "shy" pri AMD-ju. Manjka podpora DX11 pri RIS, DX9/12 in Vulkan pa jo imajo.
Če se bo kdo želel it 4k gaming s kartico, najbolj primerno za 1440p, je vsekakor bolje, da ima takšne opcije.

Osebno me najbolj zanima, če zadeva uporablja texture shaderje (napram fullscreen shaderjem) in morebiti Z buffer edge detection, potem bi res bila superiorna napram reshade rešitvam.

Če se še spomniš nVidiinega patenta za smart texture resizing, ki si ga postal nekaj časa nazaj. Tisto bi v kombinaciji s kakšnim celozaslonskim ostrenjem res sekalo.
There lives a zipacna in zugrarna...

Mr.B ::

Jarno je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Jarno je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

DLSS in RIS imata skupnega tocno 0. Sharpen funkcija v fotosopu obstaja ze ohoho let in ne dela cisto nicesar drugega kot AMDjev post procesing efekt.


Ne bo čisto držalo, RIS in DLSS imata podobne ambicije in sicer renderirati pri nižji ločljivosti in nato prikazati ostrejšo sliko pri polni.
Lahko mi verjameš, da shaderji obstajajo že dolgo, npr. luma sharpen, adaptive sharpening itd., poskusijo pa se lahko z Reshade.
Oba imata verjetno še eno skupno točko: uporabnik ne nadzira določenih parametrov algoritma, tako da je "take it or leave it" zadevščina.

Zadeva je tako superiorna, da je slika boljsa od orginal slike ne glede na loscljivost (4k vs 4k+sharpen), no vsaj tako se govori. Potem je samo vprasanje, zakaj ni ta sharpen na always "on" ce je tko supidupi ??


Ker na nek način ne gre za referenčni izris, poleg tega pa razvijalci sami optimizirajo tovrstne zadeve.
Pri upscalingu pa je vedno prisoten blur.
4k zna bit malce poseben, ker je prisotne 4x več interpolacije (beri: spet blurry) napram 1080p in res zna pomagat.
Samo je res zanimivo, da so dokaj "shy" pri AMD-ju. Manjka podpora DX11 pri RIS, DX9/12 in Vulkan pa jo imajo.
Če se bo kdo želel it 4k gaming s kartico, najbolj primerno za 1440p, je vsekakor bolje, da ima takšne opcije.

Osebno me najbolj zanima, če zadeva uporablja texture shaderje (napram fullscreen shaderjem) in morebiti Z buffer edge detection, potem bi res bila superiorna napram reshade rešitvam.

Če se še spomniš nVidiinega patenta za smart texture resizing, ki si ga postal nekaj časa nazaj. Tisto bi v kombinaciji s kakšnim celozaslonskim ostrenjem res sekalo.

Amd zadeva je open source, enako kot njihovo pospesevanje RT.
Ignoranca JS, da poskrbi za lastno pokojnino,
je neodgovorna. Ampak sej veste jamrati po toči je...

m0LN4r ::

Jarno je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Jarno je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

DLSS in RIS imata skupnega tocno 0. Sharpen funkcija v fotosopu obstaja ze ohoho let in ne dela cisto nicesar drugega kot AMDjev post procesing efekt.


Ne bo čisto držalo, RIS in DLSS imata podobne ambicije in sicer renderirati pri nižji ločljivosti in nato prikazati ostrejšo sliko pri polni.
Lahko mi verjameš, da shaderji obstajajo že dolgo, npr. luma sharpen, adaptive sharpening itd., poskusijo pa se lahko z Reshade.
Oba imata verjetno še eno skupno točko: uporabnik ne nadzira določenih parametrov algoritma, tako da je "take it or leave it" zadevščina.

Zadeva je tako superiorna, da je slika boljsa od orginal slike ne glede na loscljivost (4k vs 4k+sharpen), no vsaj tako se govori. Potem je samo vprasanje, zakaj ni ta sharpen na always "on" ce je tko supidupi ??


Ker na nek način ne gre za referenčni izris, poleg tega pa razvijalci sami optimizirajo tovrstne zadeve.
Pri upscalingu pa je vedno prisoten blur.
4k zna bit malce poseben, ker je prisotne 4x več interpolacije (beri: spet blurry) napram 1080p in res zna pomagat.
Samo je res zanimivo, da so dokaj "shy" pri AMD-ju. Manjka podpora DX11 pri RIS, DX9/12 in Vulkan pa jo imajo.
Če se bo kdo želel it 4k gaming s kartico, najbolj primerno za 1440p, je vsekakor bolje, da ima takšne opcije.

Osebno me najbolj zanima, če zadeva uporablja texture shaderje (napram fullscreen shaderjem) in morebiti Z buffer edge detection, potem bi res bila superiorna napram reshade rešitvam.

Če se še spomniš nVidiinega patenta za smart texture resizing, ki si ga postal nekaj časa nazaj. Tisto bi v kombinaciji s kakšnim celozaslonskim ostrenjem res sekalo.

Ne morem se spomniti, sicer ne to kaj si omenil, ampak ni to ze par let nazaj nekaj bilo predstavljeno s strani (zelenih?) glede ostrenja slike? Ali me spomin vara... Ker "shy" se mi zdi so ravno zaradi tega, ker naceloma je nekaj podobnega obstajalo ze veliko prej, ampak drugace
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Mr.B ::

nv odgovor....
Monster Hunter: World Adding NVIDIA DLSS July 17th, Accelerating Framerates By Up To 50%
https://www.nvidia.com/en-us/geforce/ne...
Sicer z rtx 2060 se vedno 37 fps...
Ignoranca JS, da poskrbi za lastno pokojnino,
je neodgovorna. Ampak sej veste jamrati po toči je...

D3m ::

Crap.
|Lenovo E575|A6-9500B|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

FlyingBee ::

Tudi do nvidie moramo biti popustljivi, šele uvajajo.

Jarno ::

m0LN4r je izjavil:

Ne morem se spomniti, sicer ne to kaj si omenil, ampak ni to ze par let nazaj nekaj bilo predstavljeno s strani (zelenih?) glede ostrenja slike? Ali me spomin vara... Ker "shy" se mi zdi so ravno zaradi tega, ker naceloma je nekaj podobnega obstajalo ze veliko prej, ampak drugace


Saj pravim, da maš že dolgo fulscreen shaderje za image sharpening. Če zadevo integriraš v driverje maš še nekaj dodatnih informacij na voljo in morebiti boljše rezultate.
There lives a zipacna in zugrarna...

Jarno ::

Igor's Labs - dobra reportaža o upscalingu v nemškem jeziku.
There lives a zipacna in zugrarna...

m0LN4r ::

Dejansko tam od 7:25 je zanimivo... DLSS je nek kompromis med pretirano zrnatostjo in mehkobo, medtem ko sta RIS in NVS res prevec zrnati zadevi, slika je ostrejsa pri objektih, ki so malo bolj dalec, ampak je hkrati pregroba zrnatost, kar bi pa rekel je zdaj stvar okusa.
V tem konkretnem TR primeru, je izmed vseh kombinacij DLSS se vedno najboljsi.

Na vojaku pa je DLSS najslabsi, ker je rezultat premehko nastelan.
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Senior Dev ::

Kdo je boljši, AMD ali Nvidia?

FlyingBee ::

Boljši v čem?

Vuli ::

intel UHD Graphics
|Gigabyte Z170X Gaming 7 | Core i5 6500 |
16GB DDR4 RAM G.Skill V 3000 | GigaByte HD 6870 OC | Armor VH6000BWS |

Trier ::

Senior Dev je izjavil:

Kdo je boljši, AMD ali Nvidia?

A je treba sploh vprašat? :)) Novi 5700XT na 7nm papajo 220-230W, komaj parirajo 2060 super, obenem se pa turbina dere kot pri reaktivcu, temperatura pa še vseeno blizu 90, lol! ;((

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: camx ()

c3fizl ::

Trier je izjavil:

Senior Dev je izjavil:

Kdo je boljši, AMD ali Nvidia?

A je treba sploh vprašat? :)) Novi 5700XT na 7nm papajo 220-230W, komaj parirajo 2060 super, obenem se pa turbina dere kot pri reaktivcu, temperatura pa še vseeno blizu 90, lol! ;((


2070 super pa res. Za 100€ manj.

Wrop ::

Pa še čip 251 mm2 vs 445 mm2 (2070). 8 % hitrejša 2070 super 545 mm2 vs 251 mm2. Pol manjši čip konkurira 100 € dražjemu.
Ni čudno, da se Turing toliko slabše prodaja od Pascalov. AMD se lahko samo smeji.

m0LN4r ::

c3fizl je izjavil:

Trier je izjavil:

Senior Dev je izjavil:

Kdo je boljši, AMD ali Nvidia?

A je treba sploh vprašat? :)) Novi 5700XT na 7nm papajo 220-230W, komaj parirajo 2060 super, obenem se pa turbina dere kot pri reaktivcu, temperatura pa še vseeno blizu 90, lol! ;((


2070 super pa res. Za 100€ manj.

Na eni roki lahko prestejes kje...
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

Vuli ::

Wrop je izjavil:

Pa še čip 251 mm2 vs 445 mm2 (2070). 8 % hitrejša 2070 super 545 mm2 vs 251 mm2. Pol manjši čip konkurira 100 € dražjemu.
Ni čudno, da se Turing toliko slabše prodaja od Pascalov. AMD se lahko samo smeji.

končno en, ki zna malo drgač študirat.
|Gigabyte Z170X Gaming 7 | Core i5 6500 |
16GB DDR4 RAM G.Skill V 3000 | GigaByte HD 6870 OC | Armor VH6000BWS |

Trier ::

Wrop je izjavil:

Pa še čip 251 mm2 vs 445 mm2 (2070). 8 % hitrejša 2070 super 545 mm2 vs 251 mm2. Pol manjši čip konkurira 100 € dražjemu.
Ni čudno, da se Turing toliko slabše prodaja od Pascalov. AMD se lahko samo smeji.

Precejšen del turingov je namenjen tensor in rtx jedrom, o katerih lahko rdeči zaenkrat še samo sanjajo; res je zadeva še v povojih, ampak vsako generacijo bo bolje in tisti, ki je prej začel, bo imel tudi v prihodnje prednost. Sicer pa ko bo naslednje leto Nvidia tudi na 7nm, bo spet jok in stok ;(( Aja, pa v toliko igrah, kot je 5700XT blizu 2070 super, je na drugi strani tudi samo na nivoju navadne 2060, tako da ne vlagat buč :))

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: camx ()

FlyingBee ::

Mislim, da AMDju na gpu področju ni do smeha.

Vuli je izjavil:

Wrop je izjavil:

Pa še čip 251 mm2 vs 445 mm2 (2070). 8 % hitrejša 2070 super 545 mm2 vs 251 mm2. Pol manjši čip konkurira 100 € dražjemu.
Ni čudno, da se Turing toliko slabše prodaja od Pascalov. AMD se lahko samo smeji.

končno en, ki zna malo drgač študirat.

Veliko je preštudiral 12nm vs 7nm. Sicer pa obe približno enako W pokurita, kar je slaba napoved, ko bo 7nm Ampere prišel.

Zgodovina sprememb…

Trier ::

5700XT je po perf/watt že zdaj znatno slabši, kaj šele bo ;(( Navadna 5700, ki je bližje frekvenčnemu sweet spotu je še nekako in če bi se dobila kaka solidno hlajena za ene 300-320€ bi še bila kolikor toliko v redu mid-range karta, samo kaj ko bojo custom-ke (vsaj ne-crappy ones) verjetno bližje 400...

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: camx ()

Mr.B ::

Trier je izjavil:

5700XT je po perf/watt že zdaj znatno slabši, kaj šele bo ;(( Navadna 5700, ki je bližje frekvenčnemu sweet spotu je še nekako in če bi se dobila kaka solidno hlajena za ene 300-320€ bi še bila kolikor toliko v redu mid-range karta, samo kaj ko bojo custom-ke (vsaj ne-crappy ones) verjetno bližje 400...

Seveda ti si kar pripoveduj...
https://www.guru3d.com/articles-pages/a...
Rx 5700 je gllavobol za cenovno politiko nv, vkjucujoc s porabo...
Ko pride aib izvedba bos mel samo izbiro rtx 2080 super in ti ali pa rx 5700. Razen ce ne bo amd dal ven se kaj z imenom rx 5600.



Ps sej vem ti gledas prihodnost ti bos igral rt igre ko jih bos lahko... skoda da je teh dones bolj na nivoju tretjerazredne...
Ignoranca JS, da poskrbi za lastno pokojnino,
je neodgovorna. Ampak sej veste jamrati po toči je...

Trier ::

Ahhh - Mr.Bumbar still at his best I see! :D 5700 serija je res strašen glavobol za Nvidio, ja; navadna je na nivoju custom 2060 s prav tako ceno (in porabo 2060 super), XT pa na nivoju custom 2060 super s prav tako ceno (in porabo 2070 super :))), za nameček pa ju trenutno dobiš samo v obupni turbinski izvedbi - citat Steva iz GN: "The blower on the 5700 series is the worst one we've ever worked with!" ;((

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: camx ()

Wrop ::

Trier je izjavil:


Precejšen del turingov je namenjen tensor in rtx jedrom, o katerih lahko rdeči zaenkrat še samo sanjajo; res je zadeva še v povojih, ampak vsako generacijo bo bolje in tisti, ki je prej začel, bo imel tudi v prihodnje prednost. Sicer pa ko bo naslednje leto Nvidia tudi na 7nm, bo spet jok in stok ;(( Aja, pa v toliko igrah, kot je 5700XT blizu 2070 super, je na drugi strani tudi samo na nivoju navadne 2060, tako da ne vlagat buč :))


Saj lahko poveš v procentih. Pa ja ne misliš, da RT predstavlja 50 % čipa?
Rdečim se zaenkrat nikamor ne mudi. RTX kartice se bolj slabo prodajajo, pa iger je še precej malo, da bi se kdorkoli kaj veliko brigal za RT.
Kakšne posebne prednosti ni zaznati. Eden nekaj malega ima, daleč od kaj resno uporabnega. Zgodovina pa uči, da to, da si pri nečem prvi, še ne pomeni, da boš vedno prvi in najboljši. Samo poglej kateri proizvajaci GPU so bili pred Nvidio in Ati, pa niso daleč prišli. Še danes imaš kake bombonče, kot npr G-SYNC, pa mu dve leti prednosti nič ne pomagata, ker ga bo FreeSync slej kot prej potolkel. Enako bo z FPS Blur Boost tehnologijo DLSS, ki bo šla slej kot prej v pozabo.

Ko bo Nvidia šla na 7 nm in hotela obdržati frekvence na istem nivoju ali nekaj več, bo čip še vedno dokaj večji kot Navi 10. Samo poglej, koliko so prihranili na velikosti pri Vega 10 vs Vega 20. 14 nm pri 495 nm2 vs 331 mm2. Tranzistorjev več 6 %, proizvodni proces pol manjši, pa samo za tretjino manjši čip.
Navi 10 251mm2 velik čip pa skoraj dosega zmogljivost 331 mm2 čipa, z več kot 20 % tranzistorjev manj ter z manj energije.
Sedaj pa izračunaj koliko bi bil velik čip nvidie TU104, če ga samo zmanjšajo na 7 nm.

Mr.B ::

Trier je izjavil:

Ahhh - Mr.Bumbar still at his best I see! :D 5700 serija je res strašen glavobol za Nvidio, ja; navadna je na nivoju custom 2060 s prav tako ceno (in porabo 2060 super), XT pa na nivoju custom 2060 super s prav tako ceno (in porabo 2070 super :))), za nameček pa ju trenutno dobiš samo v obupni turbinski izvedbi - citat Steva iz GN: "The blower on the 5700 series is the worst one we've ever worked with!" ;((

Verjetno si pozabil gledati cene....Ampak sej vem ne da bumar nimas za i9 niti za najcenejso 2060 non super nimas.Pa jokas ...
Ignoranca JS, da poskrbi za lastno pokojnino,
je neodgovorna. Ampak sej veste jamrati po toči je...

Trier ::

Cene? Trenutno iz geizhals:
najcenejša 2060 318EUR ZOtac Twin Fan amazon.de
najcenejša 5700 355EUR jasno blower prav tako amazon.de
najcenejša 2060super 400EUR PNY Dual Fan Xitra.de (MSI Ventus 406EUR mindfactory)
najcenejša 5700XT 415EUR blower Comstern.de (420EUR mindfactory)
Me zanima kakšen pristranski bulšit si boš izmislil sedaj? >:D

Aja pa še edinstvena priložnost za najbolj goreče rdečkarje, da dobite 5700 po MSRP-ju od gotovo presrečnega lastnika :))
http://www.bolha.com/racunalnistvo/graf...

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: camx ()

Mr.B ::

Trier je izjavil:

Cene? Trenutno iz geizhals:
najcenejša 2060 318€ ZOtac Twin Fan amazon.de
najcenejša 5700 355€ jasno blower prav tako amazon.de
najcenejša 2060super 400€ PNY Dual Fan Xitra.de (MSI Ventus 406€ mindfactory)
najcenejša 5700XT 415€ blower Xitra.de (420€ mindfactory)
Me zanima kakšen pristranski bulšit si boš izmislil sedaj? >:D

In vse so izven tvojega financnega dosega... sej sem ti rekel 3400G lahk goni cez 100Fps pri 720p....
Ignoranca JS, da poskrbi za lastno pokojnino,
je neodgovorna. Ampak sej veste jamrati po toči je...

gddr85 ::

Trier je izjavil:

Wrop je izjavil:

Pa še čip 251 mm2 vs 445 mm2 (2070). 8 % hitrejša 2070 super 545 mm2 vs 251 mm2. Pol manjši čip konkurira 100 € dražjemu.
Ni čudno, da se Turing toliko slabše prodaja od Pascalov. AMD se lahko samo smeji.

Precejšen del turingov je namenjen tensor in rtx jedrom, o katerih lahko rdeči zaenkrat še samo sanjajo; res je zadeva še v povojih, ampak vsako generacijo bo bolje in tisti, ki je prej začel, bo imel tudi v prihodnje prednost. Sicer pa ko bo naslednje leto Nvidia tudi na 7nm, bo spet jok in stok ;(( Aja, pa v toliko igrah, kot je 5700XT blizu 2070 super, je na drugi strani tudi samo na nivoju navadne 2060, tako da ne vlagat buč :))

..ta precejšnji del je afair cca 15% vseh jeder na čipu

DarwiN ::

Treba je predvsem upoštevat tole:


TSMCjev 12nm proces, na katerem bazira Turing, je v bistvu zgolj rebrandan 16nm proces, oz. so uvedli manjše optimizacije. Kot je razvidno se gostota tranzistorjev ni nič kaj dost izboljšala.

Ampak z Ampere arhitekturo Nvidia prehaja iz TSMC 12nm (16nm) na Samsungov 7nm EUV proces. Gostota tranzistorjev bo kar 3-krat večja. Štala, a ne? Kako bodo tole unovčili? Čip go gotovo precej manjši. Mogoče dvignejo frekvenco na 2300-2500Mhz. Tudi RT jedra bodo skoraj zagotovo podvojili. Kdosigavedi.

p.s.: Mimogrede, ZEN2 in Navi sta izdelana na TSMC-jevem 7nm HPC procesu.
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: DarwiN ()

meho7 ::

c3fizl je izjavil:

Trier je izjavil:

Senior Dev je izjavil:

Kdo je boljši, AMD ali Nvidia?

A je treba sploh vprašat? :)) Novi 5700XT na 7nm papajo 220-230W, komaj parirajo 2060 super, obenem se pa turbina dere kot pri reaktivcu, temperatura pa še vseeno blizu 90, lol! ;((


2070 super pa res. Za 100€ manj.

Z navadno 2070. Super verzija je skoraj 15% hitrejsa

FlyingBee ::

Ja, no, 85% od čipa Turing zmanjšaj na 7nm, če zelo poenostavimo. P/p bo na strani amd, ker morajo market share ohranit ali povečat, 225w pa je za 7nm problem in še večji bo ob izidu 7nm konkurence, to jih tepe že od Ghz edition 7970, ko so moral za primerljiv perf. konkurence naviti gpu in še poslabšati p/W.

Vuli ::

DarwiN je izjavil:

Treba je predvsem upoštevat tole:


TSMCjev 12nm proces, na katerem bazira Turing, je v bistvu zgolj rebrandan 16nm proces, oz. so uvedli manjše optimizacije. Kot je razvidno se gostota tranzistorjev ni nič kaj dost izboljšala.

Ampak z Ampere arhitekturo Nvidia prehaja iz TSMC 12nm (16nm) na Samsungov 7nm EUV proces. Gostota tranzistorjev bo kar 3-krat večja. Štala, a ne? Kako bodo tole unovčili? Čip go gotovo precej manjši. Mogoče dvignejo frekvenco na 2300-2500Mhz. Tudi RT jedra bodo skoraj zagotovo podvojili. Kdosigavedi.

p.s.: Mimogrede, ZEN2 in Navi sta izdelana na TSMC-jevem 7nm HPC procesu.


"bog te usliši" , da ne bo tudi cena double, ne samo RT jedra.
|Gigabyte Z170X Gaming 7 | Core i5 6500 |
16GB DDR4 RAM G.Skill V 3000 | GigaByte HD 6870 OC | Armor VH6000BWS |
strani: 1 ... 20 21 22 23


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

AMD napada grafični prestol z Radeonom VII (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
1518320 (63) Cr00k
»

AMD najavil Radeona RX 5700 XT (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
3387653 (186) FlyingBee
»

Nvidia odgovarja AMDju s karticami Geforce RTX Super (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
1004007 (635) m0LN4r
»

AMD Navi in EPYC 2 prispeta v tretjem četrtletju (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Rezultati
1023066 (520) Mr.B

Več podobnih tem