» »

AMD Vega GPU

AMD Vega GPU

Temo vidijo: vsi
««
66 / 138
»»

Modri dirkač ::

D3m0r4l1z3d je izjavil:

Ko bo Volta v prvi polovici 2018 prišla, kaj misliš, da lahko naredijo? Naj izdajo Vega64 s 450w tdp? Najbolj verjetno bo kar Vega56 x2 izdana, da se bo lahko z gv102 kosala.

Grey-eve mokre sanje, po možnosti v CF. :))
Everybody lies!

FireSnake ::

D3m0r4l1z3d je izjavil:

FireSnake je izjavil:

Zaključimo torej lahko, da ti ne veš, v kaki meri GCN sploh vpliva na zmogljivost in zgolj špekuliraš?

Zaključimo lahko, da enkrat pač morajo nekaj spremeniti, ker so rezultati šrot. Pa saj zdaj me sprašuješ kot, da niso vmes menjali tehnologije. A ni celoten štos v tem, da zamenjaš nekaj kar ne prinaša željenih rezultatov? Mislil, le na perf v igrah, ker itak je gaming gpu izvir vsega.


Ne, ne moremo tega zaključiti.

Ti si rekel:

D3m0r4l1z3d je izjavil:

Z Navi mogoče GCN končno crkne.


Torej sem predvideval, da GCN kriviš za slabe rezultate.

Ko sem si zadevo ogledal nisem mogel priti do zaključka, kako bi lahko GCN vplival na hitrost.
Zato sem vprašal.

Ker se spretno izogibaš izgovoru mi da sumiti, da sploh ne veš, kaj GCN je.
Bom vesel, če me boš prepričal v nasprotno (in končno dal odgovor na izvirno vprašanje, ki je na prejšnji strani).
Če tega ne bo, bom ostal pri tem, kar trenutno menim (da ne veš, kaj GCN sploh je). Saj ne, da je s tem kaj narobe .... debata pač.



Edit:
Aja, sem zdaj videl, kaj si zgoraj poeditiral: ne veš, kaj GCN sploh je. OK, tudi prav.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: FireSnake ()

m0LN4r ::

Tut ce Vega gaina nima veze, folk si je ze pred enim letom nabavil 1070 in 1080ke za igranje, tisti ki so pa cakali pa se morjo sprijaznit z tem polizdelkom in cakat se na normalne cene in zalogo, pa se cakat na driverfixe...
Totalno ista zgodba kot fury.... Na nano in x2 varianto se pa boste tudi nacakali, takrat pa bo NV trkala na vrata z novimi produkti
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

D3m ::

Koliko ste jih prodali?
|HP EliteBook|R5 6650U|

m0LN4r ::

Niti eno
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

D3m ::

m0LN4r je izjavil:

Niti eno


Vzrok?

Ni povpraševanja ali nimate v ponudbi?
|HP EliteBook|R5 6650U|

D3m0r4l1z3d ::

FireSnake, z GCN so dobro začeli a jih je konkurenca prehitela. A bi ti moral narisati? Ja, o GCN ne vem nič več, kot sem iz reviewov razbral, ampak itak tudi ti ne veš kaj dosti več, mogoče Senitel edini izmed ST forumašev zares ve kje so ti globlji problemi.
No, pa mi ti napiši, kaj je problem za slabe rezultate v igrah glede na konkurenco, če ne GCN.
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

Senitel ::

FireSnake je izjavil:

Ni mi jasno, zakaj se toliko pritožujete nad GCN.

Kaj vi razumete pod GCN? In kaj bi se naj, če to opustijo, spremenilo (izboljšalo)?

Zanimivo mi je predvsem zato, ker vsi veliko pišete, kakao to ni vredu hkrati pa nihče ne omeni zakaj.

Koduri je ena izmed največjih glavc na svetu (če ne največja), kar se grafičnih kartic tiče. In kaj je tisto, kar uporabniki na tem forumu vedo več od njega?

Koduri je en tip in ne vem od kje v bistvu ideja, da bo on kar največja glavca na svetu? :)

Težko rečt specifično kaj je problem in pomojem se en kup stvari sešteje v to, da in Fury in Vega ne prideta tako daleč kot ljudje sklepajo iz golih specifikacij. Nekaj stvari:
-Warp: 32 threadov (NV), Wavefront: 64 threadov. AMD-jev CU rabi 4 (vsaj) wavefronte, da je polno zaposlen. To je 256 threadov. Ali 256 pixlov. Ali 256 vertexov. Veliko trikotnikov in teselacija implicira male trikotnike. RX Vega in GTX 1080 sta dejansko dost blizu kar se teoretičnega maxa rasteriziranih trikotnikov tiče (6,9 milijarde na GTX in 6,2 milijarde na Vegi), kolk je pa Radeon efektiven, če je povprečen trikotnik velik 4x4 pixle?
-DCC: RX Vega končno spelje ROP-output čez L2, da ni treba flushat cache-ov, ko render target postane teksutra. Še vedno pa so NV arhitekture merljivo boljše in glede kompresijskega razmerja in glede efektivnega bandwidth-a pri branju.
-Tiling/DSBR: v bistvu ne vemo ničesar o tem kako je to implementirano v Vegi. Torej ne moreš rečt ali je AMD boljši, enak ali slabši. Ampak NV tukaj definitivno ni zanič.
-Async compute kolobocije: AMD konstantno navija za ta feature. In v bistvu morajo (ker drugače ostajata Fury in Vega naizkoriščena). CU-ji lahko delajo sočasno in z grafičnimi shaderji in večimi compute kerneli, kar je nice. Z NV na drugi strani je malo drugače. Tesla je imela dva eksplicitna načina: grafika ali compute (1 kernel). Fermi: grafika ali compute (8 kernelov). Kepler: grafika ali compute (32 kernelov v GK110). Maxwell: grafika ali compute (32 kernelov). Pascal: grafika ali compute (32 kernelov v non GP100 boardih). Maxwell in Pascal odstopata od norme v tem, da lahko na Maxwellu particioniraš SM-e za compute in grafiko (recimo 12 SM-ov za grafiko, 4 SM-e za compute), Pascal pa lahko dinamično rekonfigurira SM-e med grafiko in compute. Hurray async compute! Ampak ne moreš en clock issuat pixel shader warp, drugi clock pa compute warp, SM se bo moral dejansko spraznit in ne dobit novega dela iz svoje trenutne grafične ali compute vrste. Zdej lahko rečeš buhu NV sux, ampak je dober razlog za tem. Compute ima thread group-e in na današnjem hardware-u je omejitev 1024 threadov na group. To je 32x32 pixlov velik blok. Thread groupa je v bistvu zaklenjena na CU/SM. Če je vse kar narediš v pixel shaderju to, da samplaš eno teksturo (kar traja stotine ciklov) in to zapišeš v render target ali je 1024 threadov res dovolj? SM ima 4 TMU-je in 1024 threadov poservira v 256 ciklih (dejansko isto za CU). Not enough, latency je večji kot 256 clockov. Zdej iz debat konzolaških developerjev sem razbral, da v nekaterih pogojih GCN lahko potegne tudi 1536 thread groupo. NV can beat that in graphics mode.
-...
Ampak ja... Rabil bi čas in hardware, da bi razbrskal povsem v detajle kaj se znotraj GCN-ov dogaja.

D3m0r4l1z3d ::

Nvidia introduced tile-based rasterization and binning with Maxwell,[39] and this was a big reason for Maxwell's efficiency increase. In January, AnandTech assumed that Vega would finally catch up with Nvidia regarding energy efficiency optimizations due to the new "Draw Stream Binning Rasterizer" to be introduced with Vega.[40]

It also added support for a new shader stage - primitive shaders.



GCN 6th Generation (Navi
Navi is expected in 2018 and will offer "Next Generation Memory" as well as improved scalability
Shit, compute bo dober, gaming pa povprečen.
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

D3m ::

Ampak ja... Rabil bi čas in hardware, da bi razbrskal povsem v detajle kaj se znotraj GCN-ov dogaja.


Mhm.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

D3m0r4l1z3d ::

D3m je pisal, da bo Vega s tile based ujela nvidio, zdaj pa ima trde prste, lol, p/w je šel v maloro.


:))
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

D3m ::

Boš prilimal moj zapis glede tega?
|HP EliteBook|R5 6650U|

D3m0r4l1z3d ::

D3m je izjavil:

Boš prilimal moj zapis glede tega?

Selektivni spomin ti spet dobro služi.
Ne imeto slabe vesti, tudi na Anandtech so tako mislili.
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

Zgodovina sprememb…

D3m ::

Glede Tiling/DSBR je tvoj dragi Senitel napisal malo višje.

Sam tega zagotovo nisem napisal. Imaš pa možnost me popraviti.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

MaliJanez ::

eni boste res doktorirali tu zraven no...da poenostavimo zadevo, NVIDIA > AMD ..THE END :))

D3m0r4l1z3d ::

D3m je izjavil:

Glede Tiling/DSBR je tvoj dragi Senitel napisal malo višje.

Sam tega zagotovo nisem napisal. Imaš pa možnost me popraviti.

Tole sem najdel v tej temi, bom pa še eno, vem da si še vsaj enkrat prav za Vego glede tiled napisal
gddr85 :: 2. maj 2017, 19:46citiraj
#
580ka clockana na 1450+ bo mal več, kot samo 20w več, že tdp je zvišan, torej o tem, da manj porabi ne bi.. ;)
D3m :: 2. maj 2017, 19:52citiraj
#
Tile based rasterization pa bo poraba padla.

https://slo-tech.com/forum/t679540/1199

Pa še Rejzorju in his face:
Anymal :: 27. apr 2017, 07:07citiraj
#
Noben ne podcenjuje AMD in vsi si želimo konkurenco ergo nižje cene, vendar sorry, če šele 1 leto po izidu 1080 izda amd konkurenčno kartico, nobenemu ne naredi usluge, zato rant.
RejZoR :: 27. apr 2017, 07:23citiraj
#
Sej ne izdaja konkurenčno GTX 1080, ki je stara 1 leto ampak GTX 1080Ti in Xp, ki sta izšle, kdaj že? Aja, mesec nazaj.

D3m je izjavil:

Boš prilimal moj zapis glede tega?

Bam, bam:

D3m :: 3. maj 2017, 20:47citiraj
#
Seveda, saj si že videl uradno predstavitev.

Strinjal bi se s teboj, če bi bila Vega na Polaris aka GCN 4.

Je pa GCN 5, nova arhitektura.

Core clock cca. 1500-1600 Mhz, tile based rasterization za manjšo porabo (tako kot Maxwell, Pascal), itd.
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

Zgodovina sprememb…

D3m0r4l1z3d ::


Saj si imel za maxwella prav, to je res
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

D3m0r4l1z3d ::

Kar je žalostno, saj je Maxwič iz 2014 in na 28nm
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

D3m0r4l1z3d ::

D3m :: 4. maj 2017, 20:25citiraj
#
Njegov problem. Ko bo AMD implentiral rasterization, kot nvidia potlej pa lahko govorimo.

Sicer pa 100w c'mon people.

https://slo-tech.com/forum/t679540/1299
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

Zgodovina sprememb…

Predator X ::

anymal
noda igra svojo vlogo. Zanimivo kako je amd narrdil ryzrna ucinkovitega...
Sej polaris laufa zelo vredu na malce nizjih frekvencah.

Nevem zakaj se sploh spotikamo ob porabo ce vsi navijamo sisteme....

r9 nano je dober primer ucinkovitosti samega cipa.
Ce bi nvidia dala gtx 1060 ven s 2050mhz bu bla kartica tud 225w.

Zgodovina sprememb…

D3m0r4l1z3d ::

Predator X je izjavil:

anymal
noda igra svojo vlogo. Zanimivo kako je amd narrdil ryzrna ucinkovitega...
Sej polaris laufa zelo vredu na malce nizjih frekvencah.

Nevem zakaj se sploh spotikamo ob porabo ce vsi navijamo sisteme....

r9 nano je dober primer ucinkovitosti samega cipa.
Ce bi nvidia dala gtx 1060 ven s 2050mhz bu bla kartica tud 225w.

Oh, daj no, p/w odgovori na tvoja vprašanja, a moramo vse ponoviti. Vsi navijamo, razen latniki FuryX in Vege.

D3m, miško, 2., 3. in 4. maja 2017 si v tej temi pisal kot odgovor na kritike porabe Polarisa in projeciranja tega na Vego, glede tile based rast. in zdaj imamo med Vego64 in 1080FE 119w razlike peak v gamingu.
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

Zgodovina sprememb…

Predator X ::

Imam rx 480 gaming x 8gb, 1100-1150mV 1303MHz na normal boost clocku.
1300MHz dosezem ze s 1025mV(zero crashov).. za full stability zmeraj dodam +25mv = 1050mv.

1265MHz lahko furam normalno s 950-975mV.

Navil sem cip tudi na 1450MHz.

Problem je, da AMD in NVIDIA inovirata... sej poglej keplerja, korak v napacno smer. Z budgetom bi AMD naredil 2 polaris arch cipa, ki bi konkurirala gtx 1080/ti.

Skratka trenutno je za gamerja slaba stvar, cez 5 let bomo pa videli (pa ne za vego, ampak za gcn vs cuda)

D3m ::

D3m0r4l1z3d je izjavil:

D3m :: 4. maj 2017, 20:25citiraj
#
Njegov problem. Ko bo AMD implentiral rasterization, kot nvidia potlej pa lahko govorimo.

Sicer pa 100w c'mon people.

https://slo-tech.com/forum/t679540/1299


To tudi ni.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Grey ::

Fantje to je vse bollocks. nVidia je zapečatila stvar s svojim TWIMTBP programom in nadalje GameWorks paketom candy ass izboljšav od 2013/2014 naprej. Metro je bila igra ki je sledila performansu - Več TFLOPS, več fpsjev. Potem se je zgodil Redux.

Poglejte npr. Metro Last Light vs Metro Last Light Redux, ki je fasal nVidia GameWorks fasado. R9 290 izgubi ogromno performansa. In to je stalnica od takrat naprej za vse AMDjeve kartice - eden od faktorjev za rojstvo mantre "AMD has a lot of DX11 overhead". Konstantno pušijo za 20-30%. Sčasoma je nVidia pogruntala, kako zavirat konkurenta, ker so morali svoje Titane za premium ceno prodajat.

 Levo: Original Desno: Redux

Levo: Original Desno: Redux



nVidia ne izgubi skoraj nič na nobeni svoji seriji kartic. AMD izgubi malo na HD7970 in ogromno, 20 fps, na R9 290 seriji.

Fu*neš čez v Futuremark 3D Mark Firestrike/TimeSpy in Unigine Superposition GameWorks elemente in voila, "AMD has a lot of DX11 overhead". Na drugi strani pa so posamezni dragulji od iger, ki prikazujejo popolno nasprotje - overheada ni.

Če ima kdo R9 290/390 in to igro, bi bilo fino, da to potrdi. Še bolje je, če lahko z Radeon GPUProfilerjem posname proces in posreduje AMD...prvi koraki k odprtju nVidiinega BlackBoxa, da se znebimo tega sranja in da se ugotovi, kaj točno počnejo. Lahko, da GameWorks enhanced igre ustvarjajo latenco za nek določen faktor s kakimi posebnimi načini kompajlanja.

Če je to res...pričakujem pošteno tožbo s strani AMDja, ker je nVidia s tem povzročila ogromno poslovno škodo AMDju. Kot Intel. Daje popolnoma vse anti-trust litigation pogoje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Grey ()

tikitoki ::

SuperVeloce je izjavil:

A ti to resno? Recimo boost 3.0... imaš per voltage point offset, kjer lepo dvigneš frekvence za dano napetost do max. stabilne... Kaj je to drugega, kot "undervolt" pri AMD? V kombinaciji z voltage in TDP limiterjem lahko nastaviš, kar ti srce poželi. Bedak.


Jah, ce si tolk nezumne, da mislis, da je RX 500 blazen napredek. K za tisti mali dodatni boost zrtvovali se dodatno ucinkovitost. Pol pa, res so super zadeli voltazo in frekvence. Ni da ni. Bizgec.

Pa se tolk glup si, da ne dojemas, da folk undervolta tudi pascal in to zelo uspesno z cisto istim namenom, kot se to pocne pri Radeonih.
mogoce je trenutno manjsa potreba, se vedno se jih pa da solidno undervoltat, ce zelis. TOrej ne bluzi.

D3m0r4l1z3d ::

D3m je izjavil:

D3m0r4l1z3d je izjavil:

D3m :: 4. maj 2017, 20:25citiraj
#
Njegov problem. Ko bo AMD implentiral rasterization, kot nvidia potlej pa lahko govorimo.

Sicer pa 100w c'mon people.

https://slo-tech.com/forum/t679540/1299


To tudi ni.

You have been served.
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

D3m0r4l1z3d ::

Zanimo glede Vege:Still, what it means is that those 3.9B transistors are serving a very important performance purpose: allowing AMD to clock the card high enough to see significant performance gains over Fiji.
http://www.anandtech.com/show/11717/the...

Talking to AMD's engineers, what especially surprised me is where the bulk of those transistors went; the single largest consumer of the additional 3.9B transistors was spent on designing the chip to clock much higher than Fiji. Vega 10 can reach 1.7GHz, whereas Fiji couldn't do much more than 1.05GHz. Additional transistors are needed to add pipeline stages at various points or build in latency hiding mechanisms, as electrons can only move so far on a single (ever shortening) clock cycle; this is something we've seen in NVIDIA's Pascal, not to mention countless CPU designs
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

Zgodovina sprememb…

D3m0r4l1z3d ::

Fact:the ceiling for GPU performance is power consumption, so the more energy efficient a GPU can be, the more performant it can be.

The purpose of integrating fast FP16 and INT16 math is all about power efficiency.

As for gaming, the situation is more complex still. While FP16 operations can be used for games (and in fact are somewhat common in the mobile space), in the PC space they are virtually never used. When PC GPUs made the jump to unified shaders in 2006/2007, the decision was made to do everything at FP32 since that's what vertex shaders typically required to begin with, and it's only recently that anyone has bothered to look back.

The biggest obstacle for AMD here in the long-term is in fact NVIDIA. NVIDIA also supports native FP16 operations, however unlike AMD, they restrict it to their dedicated compute GPUs (GP100 & GV100). GP104, by comparison, offers a painful 1/64th native FP16 rate, making it just useful enough for compatibility/development purposes, but not fast enough for real-world use. So for AMD there's a real risk of developers not bothering with FP16 support when 70% of all GPUs sold similarly don't support it. It will be an uphill battle, but one that can significantly improve AMD's performance if they can win it, and even more so if NVIDIA chooses not to budge on their position.
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

Zgodovina sprememb…

D3m0r4l1z3d ::

Skratka, en čip, ki je dober za vse, ni najboljši v ničemer, če lahko tako površno zaokrožim.
Več kot očitno nimajo dovolj resoursov za kaj več, gaming bodo lahko zaenkrat le kot dober marketing prakticirali. So pa cene dobre, glede na to, da je čip največji med gaming grafami, torej če odmislimo gp100 in gp102.
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

meho7 ::

Se ze kaj ve ali bodo 28ga izsle tudi aib verzije vege 56?

FireSnake ::

Senitel je izjavil:


Koduri je en tip in ne vem od kje v bistvu ideja, da bo on kar največja glavca na svetu? :)



O tipu sem marsikaj in tudi marsikje prebral.

Vseh člankov več ne najdem.

Predator X je izjavil:

Z budgetom bi AMD naredil 2 polaris arch cipa, ki bi konkurirala gtx 1080/ti.


Od kje tebi reference, da veš kakšen budget je potreben za razvoj čipa?
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: FireSnake ()

DamijanD ::

Novi gonilniki bistveno pospešijo rudarjenje
https://hothardware.com/news/amd-radeon...

m0LN4r ::

Predator X je izjavil:

anymal
noda igra svojo vlogo. Zanimivo kako je amd narrdil ryzrna ucinkovitega...
Sej polaris laufa zelo vredu na malce nizjih frekvencah.

Nevem zakaj se sploh spotikamo ob porabo ce vsi navijamo sisteme....

r9 nano je dober primer ucinkovitosti samega cipa.
Ce bi nvidia dala gtx 1060 ven s 2050mhz bu bla kartica tud 225w.

Ti si pa tut selektiven kot vreme. Nedolgo nazaj (Fiji) si govoril obratno, da vec nihce ne ocja dandanes xD
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

dolenc ::

DamijanD je izjavil:

Novi gonilniki bistveno pospešijo rudarjenje
https://hothardware.com/news/amd-radeon...


Rešijo problem, ki so ga te grafe imele z višanjem velikosti dag fajla, problem, katerega druge amd grafe nimajo, samo polaris in vega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dolenc ()

m0LN4r ::

TWIMTBP & GameWorks = Chemtrails,
mas se kako teorijo zarote? Ne reci da nisi videl igre brez Gameworksa v katerem je AMD slabsi od konkurence... ker potem slabo gledas.



Gameworks ja
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

D3m0r4l1z3d ::

Market share jih je*e:So for AMD there's a real risk of developers not bothering with FP16 support when 70% of all GPUs sold similarly don't support it.
Gameworks je le posledica.
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

Modri dirkač ::

Seveda, ce pa zadnjih +5 let niso dal nic pametnega od sebe. developerji so pac podprli tisto, kar ima razvojni potencial.
Everybody lies!

D3m ::

D3m0r4l1z3d je izjavil:

D3m je izjavil:

D3m0r4l1z3d je izjavil:

D3m :: 4. maj 2017, 20:25citiraj
#
Njegov problem. Ko bo AMD implentiral rasterization, kot nvidia potlej pa lahko govorimo.

Sicer pa 100w c'mon people.

https://slo-tech.com/forum/t679540/1299


To tudi ni.

You have been served.


Hočeš reči nimaš nič. Trudiš se za brez veze.

Toliko pompa pa nič od tebe. Še moj sakrkazem si limal. *facepalm*
|HP EliteBook|R5 6650U|

MostWanted ::

Modri dirkač je izjavil:

Seveda, ce pa zadnjih +5 let niso dal nic pametnega od sebe. developerji so pac podprli tisto, kar ima razvojni potencial.


končno en pametn.

meho7 ::

D3m0r4l1z3d ::

Glede cen je itak kakor pač veter zapiha. Te, ki jih AMD na začetku objavi, so itak to good to be true, na srečo pa slej kot prej padejo, razen mining uniči to pravilo. Zdaj je itak prezgodaj za padec, se bo pa moral zgoditi glede na performance, kot se pač vedno zgodi.

Začetna od 290x je bila precej višja kot so se potem prodajale, prav tako 390 in 390x, celo Fury X so padle na 400 in Fury na 300, pa ni bilo nadomestka, razen od konkurence. Vse se lepo zgliha, mining očitno edino lahko razvalovi vse skupaj, pa se spet poleže.
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

Zgodovina sprememb…

Predator X ::

Modri dirkač je izjavil:

Seveda, ce pa zadnjih +5 let niso dal nic pametnega od sebe. developerji so pac podprli tisto, kar ima razvojni potencial.


GCN je pametna poteza amdja.

Senitel ::

FireSnake je izjavil:

O tipu sem marsikaj in tudi marsikje prebral.

Vseh člankov več ne najdem.

Sem mislil kaj bolj tehničnega. Recimo kaj v takem smislu. :)

Grey je izjavil:

Če ima kdo R9 290/390 in to igro, bi bilo fino, da to potrdi. Še bolje je, če lahko z Radeon GPUProfilerjem posname proces in posreduje AMD...prvi koraki k odprtju nVidiinega BlackBoxa, da se znebimo tega sranja in da se ugotovi, kaj točno počnejo.

Superb ideja res! 100% sem, da v petih letih še nobenmu v AMD-ju ni padlo kaj takega na pamet! :)) Oh you fucking monkey... :))
Pssst don't tell anyone!!! Stvar je na githubu!! Ne okol govort, da ne bojo skenslal! :))

SuperVeloce ::

lol.
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

D3m0r4l1z3d ::

Raja in njegovih na stotine inženirjev.
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

Grey ::

m0LN4r je izjavil:

TWIMTBP & GameWorks = Chemtrails,
mas se kako teorijo zarote? Ne reci da nisi videl igre brez Gameworksa v katerem je AMD slabsi od konkurence... ker potem slabo gledas.



Gameworks ja

Razloži developerjem, ki so naredili igre v kateremkoli APIju brez bistvenega overheada za AMD GCN kartice, da delajo nekaj narobe. AMD kartica s tako majhnim Pixel Fill-Rateom pač ne more biti enako hitra kot nVidiina, ane? *roll eyes*

A je kje napisan disclaimer/guarantee, da je Beyond3D test suite spisan optimalno za vsako posamezno arhitekturo? Zaradi mene lahko piše kar če na tem grafu, jim moram verjeti na besedo, ker nisem programiral testov. Kdaj je bil nazadnje posodobljen test? Je napisano, da so dodali podporo posamezni arhitekturi?

Da ti vrnem pinkponk žogico nazaj...z Beyond3D strani...

Drivers have built-in mechanisms for recognizing certain games and software, including synthetic benchmarks, and the optimizations kick-in when such recognized games/benchmarks are run.

Kaj preprečuje aplikacijam (tudi posebnim DLLjem), da imajo mehanizem za prepoznavo določenih arhitektur in Vendorjev ter malo skewajo flow kode (ga naredijo manj dobrega ali izkoriščajo kakšno zakonitost konkurenta, ki naredi njihovo kartico za nalašč počasnejšo)?

Sintetični benchmark je dober samo toliko kolikor je optimalno spisana koda za posamezno arhitekturo GPUja. Če je to "vžgi nekaj počez, verjetno bo za vse dobro", to ni to. Mora biti napisano tako, da se pri danem fidelityju na zaslonu odraža čim več TFLOPSov ven iz kartice oz. da se za dani TFLOPS kartice odraža v čedalje večjem fidelityju. TimeSpy CookieCutter Edition to ni. Niti ni to Superposition CookieCutter Edition. Niti ni Heaven. Če jih gremo olupit do strojne kode bomo našli noter veliko inefficiencies za GCN arhitekturo nemara celo direkt GameWorks optimizirane stvari in praktično nobenih konkretnih sprememb/optimizacij v smislu GCN arhitekture.

Relevantni DX11/DX12/Vulkan testi bi morale biti igre, kjer si zmogljivosti kartic sledijo čim bolje na način, ki je optimalen za njih in z uporabo vseh prednosti, ki jih posamezna arhitektura ima. Če predstavljaš v reviewih samo skewed rezultate iger, ki favorizirajo eno firmo brez, da bi reviewer povedal, da v tej igri ni optimiziranega patha za kartico, ki bistveno odstopa od TFLOPS, potem je to biased review. In teh reviewov (brez da bi povedali, da path ni optimiziran tudi za AMD kartice, je bilo ogromno. To ustvari positive feedback loop, ki potem kreira večjo in večjo samopotrditev. Zato smo tu kjer smo. Še bolj hinavsko pa je označiti takšne igre za Cherrypicked.

Per IHV Codepath je nujen za optimalno delovanje trga in konkurenčnosti. Če bi vse kartice v generaciji od obeh podjetij delovale z enakimi optimizacijami, potem bi dejansko bilo eno od teh podjetij AIB drugemu in ne konkurenčno podjetje, al ne? Logika veleva, da trditev drži.

Druga logična trditev pa je, da ne moreš presekati začaranega kroga brez, da se ena od trditev, ki tvori začaran krog, ukloni.

Ni tržnega deleža. Ni optimizacij. Ni kupcev.

Izberi eno in presekaj začarani krog. Katera je tista, ki 100% preseka začarani krog in je realno izvedljiva?

Nadalje, power efficiency...

TFLOPS/Watt je sedaj na strani AMDja. Ko je koda spisana optimalno ima AMD eno bolj Power Efficient arhitektur na trgu (od FPS/Watt se pogovarjajo v vrtcu ljudje, ki ne dojamejo še, da je od optimalnosti kode, ki teče skozi čip odvisno, kakšen bo FPS/Watt; FLOPS/Watt je pa odvisen samo od arhitekture in je intristična lastnost čipa).

R9 390 = 18797 MFLOPS/Watt
GTX 980 = 27657 MFLOPS/Watt
RX 580 = 32031 MFLOPS/Watt
RX 470 = 43008 MFLOPS/Watt
GTX 1080 = 43062 MFLOPS/Watt
GTX 1080Ti = 44072 MFLOPS/Watt
RX Vega 56 = 45448 MFLOPS/Watt
RX Vega Nano = 56888 MFLOPS/Watt

Tako, da mi ne bluzit kako je Pascalov p/W oh in sploh.

D3m0r4l1z3d ::

Tipo je v svojem manifestu na Couse and Effect popolnoma pozabil.
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

Hydros ::


zanimivo tole glede pricing

meho7 ::

jao kaksen fiasco si je AMD privoscil

OverclockersUK-Gibbo: Vega '"MSRP" was actually a launch-only discount price

AMDMatt on the Overclockers UK forum:

"We are working on a statement and plan to issue something in the following days.

Note, the statement won't come from me, I'm part of AMD GCC, it will come from AMD PR."

Surely a simple question regarding what the true price of Vega is, doesn't require days to craft an answer.

For anyone not in the know, in the UK (and other countries) the price of Vega started off at GBP449 but was quickly increased by GBP100. Overclockers stated that this was on the instruction of AMD. They were being subsidised to sell at the lower price only for a limited number of cards.

kasneje popravil post s tem




Gibson's claims are corroborated by an additional source too, as Norwegian tech retailer, komplett.no, also spoke out, telling the site tek.no that the cheaper launch price for RX Vega64 was limited to just 275 cards to allow it to appear more favourable at launch.
https://www.kitguru.net/components/grap...


AIB Partners to GN: Gibbo Was Right About AMD Price Changing
http://www.gamersnexus.net/news-pc/3023...




:O

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: meho7 ()

dexterboy ::

Neverjetno, kako se kartice, ki so razočarale na vseh testih po predstavitvi, prodajajo kot vroče žemljice in nič ne kaže, da se bo trend upočasnil....
Ampak je tako tudi pri zelenem taboru. Na voljo desetine modelov, na prodaj 2 - 3 njih...
Idealno za scenarij globalne teorije zarot :)))
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
««
66 / 138
»»