Forum » Na cesti » Ljubiteljski avto
Ljubiteljski avto
elomat ::
Pozdrav,
rabljeni relativno kvalitetni avtomobili nizkega cenovnega razreda za mestno vožnjo in v večini krajše razdalje (služba, šola, trgovina) so avti tipa: clio, twingo, punto, opel corsa, saxo ipd. To so majhni avtomobili, smiselni nakup za vsakodnevne potrebe.
Bi pa kljub vsemu vprašal, ali po vaše obstaja kakšen tip avtomobila (najrajši coupe), ki izgleda dobro, ima nizke stroške registracije, in je relativno poceni (cca. 3.500), in z njimi ne bo velikih stroškov ko jih bo potrebno odpeljati na servis.
Verjetno je to bolj misija nemogoče. Iščem torej avto ki zgleda dobro in ni kot banja na 4 kolesih ampak coupe ali limuzina in me ne bo stal premoženja. Morda kaj podobnega tem modelom:
Mercedes Benz Coupe
http://www.motorstown.com/imgs/30034-me...
Mazda MX-5
https://www.google.si/search?q=mazda+mx...
Mazda Xedos 6
https://www.google.si/search?q=mazda+xe...
Peugeot 406 coupe
https://www.google.si/search?q=peugeot+...
rabljeni relativno kvalitetni avtomobili nizkega cenovnega razreda za mestno vožnjo in v večini krajše razdalje (služba, šola, trgovina) so avti tipa: clio, twingo, punto, opel corsa, saxo ipd. To so majhni avtomobili, smiselni nakup za vsakodnevne potrebe.
Bi pa kljub vsemu vprašal, ali po vaše obstaja kakšen tip avtomobila (najrajši coupe), ki izgleda dobro, ima nizke stroške registracije, in je relativno poceni (cca. 3.500), in z njimi ne bo velikih stroškov ko jih bo potrebno odpeljati na servis.
Verjetno je to bolj misija nemogoče. Iščem torej avto ki zgleda dobro in ni kot banja na 4 kolesih ampak coupe ali limuzina in me ne bo stal premoženja. Morda kaj podobnega tem modelom:
Mercedes Benz Coupe
http://www.motorstown.com/imgs/30034-me...
Mazda MX-5
https://www.google.si/search?q=mazda+mx...
Mazda Xedos 6
https://www.google.si/search?q=mazda+xe...
Peugeot 406 coupe
https://www.google.si/search?q=peugeot+...
koyotee ::
Sam alfe ne :)
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
HomeEdition ::
Ole,
Lexus IS250 2.5 V6 (gen 2005-2008) ne zadosti vsem tvojim željam (nizka cena in poceni registracija) je pa zelo zabaven za vožnjo, zanesljiv in solidno izgleda...
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai...
lp
Lexus IS250 2.5 V6 (gen 2005-2008) ne zadosti vsem tvojim željam (nizka cena in poceni registracija) je pa zelo zabaven za vožnjo, zanesljiv in solidno izgleda...
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai...
lp
Heavy ::
Alfa GT?
Alfa izgledajo res dobro, a so nezanesljivi.
Ker je kolega rekel, ki ima kolega, ki je imel Alfo... V resnici pa so Alfe kar kvalitetne. Motorji so narejeni v sodelovanju z Fiatom (JTD motorje uporablja tudi Suzuki, Fiat, Lancia, Jeep, Opel in pokojni Saab (za kombije še Citroen in Peugeot). Elektrika je Bosch, najdeš Hella kose...
Malo branim znamko, ko sem videl kako jo eni vozijo. Gonijo hladne motorje in ne vzdržujejo vozil (če trdo goniš bencinarja je poraba olja 1L na polni tank), jih prodajo pa se kupci rabljenega čudijo da kako zanič avto je.
#TeamFelix
hojnikb ::
HomeEdition je izjavil:
Ole,
Lexus IS250 2.5 V6 (gen 2005-2008) ne zadosti vsem tvojim željam (nizka cena in poceni registracija) je pa zelo zabaven za vožnjo, zanesljiv in solidno izgleda...
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai...
lp
Is this Matt Farah's Million Mile Lexus?
#brezpodpisa
HomeEdition ::
HomeEdition je izjavil:
Ole,
Lexus IS250 2.5 V6 (gen 2005-2008) ne zadosti vsem tvojim željam (nizka cena in poceni registracija) je pa zelo zabaven za vožnjo, zanesljiv in solidno izgleda...
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai...
lp
Is this Matt Farah's Million Mile Lexus?
no its my cousins 300000km I like to borrow sometimes Lexus :)
dottor ::
Še jaz bom malo branu alfo (imam 156 1.9 JTD, prej vozu očetovo 145 1.4 TS). Če jo redno vzdržuješ (kot vsak drugi avto) in je ne goniš hladne (kot vsak drugi avto) ti bo zdržala tako kot vsak drugi avto. Edina hiba so roke ampak se da preživet
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
koyotee ::
Kot si rekel, na 156ki se roke menjajo na 20kkm, sem jo imel tudi sam. Sedanja 159 stara 10let ima se vedno original podvozje gor.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
kosta ::
Tastar Audi TT. Posebnih stroškov ne bo, motor je zanesljiv in vzdržljiv, pelje se pa bolje od 90% drugih kupejev. (tudi novejših, ja)
Alfe pa ja, do 2000 so bile odlične, novejših pa meli nismo. Z Alfasud (6 let), 33 (18 let, najboljši avto) in 145 (6 let) ni bilo problemov.
Alfe pa ja, do 2000 so bile odlične, novejših pa meli nismo. Z Alfasud (6 let), 33 (18 let, najboljši avto) in 145 (6 let) ni bilo problemov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kosta ()
loveJDM ::
Tastar Audi TT. Posebnih stroškov ne bo, motor je zanesljiv in vzdržljiv, pelje se pa bolje od 90% drugih kupejev. (tudi novejših, ja)
Alfe pa ja, do 2000 so bile odlične, novejših pa meli nismo. Z Alfasud (6 let), 33 (18 let, najboljši avto) in 145 (6 let) ni bilo problemov.
Res?TTja namesto miate :) ?
krneki0001 ::
porsche 996 cabrio. Vsaj lahko rečeš da je orenk avto.
Res pa cena ni najnižja, nazadnje sem enega gledal v celovcu je bil 9.900 evrov, poštiman in brez poškodb. Mi je bilo kr nalo žal, ker ga nisem vzel.
Res pa cena ni najnižja, nazadnje sem enega gledal v celovcu je bil 9.900 evrov, poštiman in brez poškodb. Mi je bilo kr nalo žal, ker ga nisem vzel.
elomat ::
Tastar Audi TT. Posebnih stroškov ne bo, motor je zanesljiv in vzdržljiv, pelje se pa bolje od 90% drugih kupejev. (tudi novejših, ja)
Alfe pa ja, do 2000 so bile odlične, novejših pa meli nismo. Z Alfasud (6 let), 33 (18 let, najboljši avto) in 145 (6 let) ni bilo problemov.
Audi TT Coupe, izgleda super. Pa še za 4 osebe je:
http://m.avto.net/ad.asp?id=11147180
http://m.avto.net/ad.asp?id=11136733
Me prav zanima kaj pomeni imeti in vzdrževati takšen avto, od letne registracije (z vsemi stroški od zavarovanja do dajatev za ceste), servisiranja, iskanja in kupovanja nadomestnih delov, porabe goriva...itd.
Unknown_001 ::
Obnovljen VW Hrošč
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
harmony ::
Alfa GT?
Alfa izgledajo res dobro, a so nezanesljivi.
Pa Peugeot, pa Citroen, pa Ford, pa Suzuki, pa Kia...
Nezanesljiv je vsak avtomobil, ki se ga ne servisira. Mi govori enkrat mehanik, da je k njemu prisla stranka in hotela v Audi A6 met not najcenejse olje, ker je kao prisel v financno krizo.
A, da bi pa prodal avtomobil, pa ni slo...na koncu bo prodajal Audija kot odlicno ohranjenega...servisiran z rastlinskim oljem.
Goody ::
Alfa GT?
Alfa izgledajo res dobro, a so nezanesljivi.
Pa Peugeot, pa Citroen, pa Ford, pa Suzuki, pa Kia...
Nezanesljiv je vsak avtomobil, ki se ga ne servisira. Mi govori enkrat mehanik, da je k njemu prisla stranka in hotela v Audi A6 met not najcenejse olje, ker je kao prisel v financno krizo.
A, da bi pa prodal avtomobil, pa ni slo...na koncu bo prodajal Audija kot odlicno ohranjenega...servisiran z rastlinskim oljem.
Olje je največji marketinški nateg: če izpolnjuje standarde, recimo 507 00 je povsem vseeno ali kupiš Castrol, Total ali pa kakšno drugo znamko...
dj_uro ::
@cink44
to dopovedat ljudem ...
sam reciva vlivam Ravenola... ker je kvalitetno in dobim ga poceni...
Odzivi ljudi (takih, ki pojma nimajo in gledajo samo reklame, kjer CR7 vliva Castrol) so neprecenljivi =)
to dopovedat ljudem ...
sam reciva vlivam Ravenola... ker je kvalitetno in dobim ga poceni...
Odzivi ljudi (takih, ki pojma nimajo in gledajo samo reklame, kjer CR7 vliva Castrol) so neprecenljivi =)
vw-klub.si
Heavy ::
Olje je največji marketinški nateg: če izpolnjuje standarde, recimo 507 00 je povsem vseeno ali kupiš Castrol, Total ali pa kakšno drugo znamko...
Mogoče, še vedno pa bolj zaupam napisu 'developed with VAG' na kantici olja. Tiste 10€ razlike v ceni pa porazdeliš na 15k km. Druga zgodba pa je prodaja olja pri uradnih servisih - kjer je liter dražji kot če bi kupil malo kantico za dolivanje... na bencinski črpalki.
#TeamFelix
krneki0001 ::
Olje je največji marketinški nateg: če izpolnjuje standarde, recimo 507 00 je povsem vseeno ali kupiš Castrol, Total ali pa kakšno drugo znamko...
Izpolnjevanje standardov je lahko na spodnji ali pa zgornji meji. Če je na zgornji, odlično zate, če je na spodnji je še komaj zadovoljivo.
Če pa veš, da popolno sintetično olje izdelujeta samo 2 firmi na svetu, pa še ti dve sta povezani (mobil in motul), potem veš da je večina napisanega na kanticah ostalih proizvajalcev neresnica ali pa približek popolnem sintetičnem olju.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Heavy ::
Me prav zanima kaj pomeni imeti in vzdrževati takšen avto, od letne registracije (z vsemi stroški od zavarovanja do dajatev za ceste), servisiranja, iskanja in kupovanja nadomestnih delov, porabe goriva...itd.
TT temelji na Golfu 4, dele zanj pa dobiš v vsaki trgovini in niso toliko dragi. Motor standard verzije je 1.8 Turbo - isti kot v Golfu GTI in ostalih avtomobilih VAG grupe. Če voziš normalno po regionalnih cestah je poraba okoli 8, če goniš pa seveda naraste na 15+. Najbolj švoh model ima 150 konjev, srednji 180 (potem so še VR6 z 225 konji).
Za zavarovanje in registracijo pa imaš tule:
https://www.amzs.si/storitve/pregledi-i...
+ stran zavarovalnice.
#TeamFelix
GrimReaper ::
Iz prve roke povem, da je prva dva meseca dobro če imaš na voljo 2000€, ker povsem zrihtanega ne bo noben prodajal. Točno tolk sem dal v dveh mesecih od nakupa za Clia 3 RS 197 2008.
Potem bi pa moralo bit zadost 1000€ na leto, zavarovanje AO + cestnina + tehnični 600€, kakšen servis in kakšna malenkost.
Ostane samo še bencin, po ravni cesti v toku s prometom ter z enim ali dvema prehitevanjema na 50km sam z 2.0 197 pridem na 8l. Ampak ker sem na Gorenjskem, kjer je precej klancev, ovinkov ter počasnih voznikov, ki jih je treba prehitet, je povprečje na tank 13l/100km. Rekord po BC na eno vožnjo imam pa 16,1l, šel sem max 110, ampak vse je v tem kaj delaš med pospeševanji, ker pri max 110 lahko pridem tut na 11l. To je bilo res na polno kolker gre, naselja seveda 50 v četrti.
Itak pa to niso avtomobili za dolge vsakodnevne relacije, tako da poraba ne bi smela bit problem, tistih par daljših voženj na mesec se pa lahko tudi z umirjeno vožnjo odvozi.
Je pa res da če tak avto vsakodnevno voziš z 8l, potem imaš ali prelahko nogo ali pregost promet, v obeh primerih ne vidim smisla nakupa takega avta.
Sam recimo zjutraj v 11km pred sabo srečam 0-5 voznikov, popoldne pa 5-10, tako da tak avto lahko izkoristim. Pa ko je enkrat ogret mi ni noben problem it vsako rajžo do 7200 kjer se mi prižge indikator za prestavljanje.
Tako da glede stroškov, če avto nima nekih hib, zaenkrat ne vidim da bi bilo dosti dražje kot pri navadnem 1.2 (če se dela do 10k km na leto, pri več se seveda veča razlika v strošku porabe). Kaj narobe gre pa lahko pri enem in drugem.
Potem bi pa moralo bit zadost 1000€ na leto, zavarovanje AO + cestnina + tehnični 600€, kakšen servis in kakšna malenkost.
Ostane samo še bencin, po ravni cesti v toku s prometom ter z enim ali dvema prehitevanjema na 50km sam z 2.0 197 pridem na 8l. Ampak ker sem na Gorenjskem, kjer je precej klancev, ovinkov ter počasnih voznikov, ki jih je treba prehitet, je povprečje na tank 13l/100km. Rekord po BC na eno vožnjo imam pa 16,1l, šel sem max 110, ampak vse je v tem kaj delaš med pospeševanji, ker pri max 110 lahko pridem tut na 11l. To je bilo res na polno kolker gre, naselja seveda 50 v četrti.
Itak pa to niso avtomobili za dolge vsakodnevne relacije, tako da poraba ne bi smela bit problem, tistih par daljših voženj na mesec se pa lahko tudi z umirjeno vožnjo odvozi.
Je pa res da če tak avto vsakodnevno voziš z 8l, potem imaš ali prelahko nogo ali pregost promet, v obeh primerih ne vidim smisla nakupa takega avta.
Sam recimo zjutraj v 11km pred sabo srečam 0-5 voznikov, popoldne pa 5-10, tako da tak avto lahko izkoristim. Pa ko je enkrat ogret mi ni noben problem it vsako rajžo do 7200 kjer se mi prižge indikator za prestavljanje.
Tako da glede stroškov, če avto nima nekih hib, zaenkrat ne vidim da bi bilo dosti dražje kot pri navadnem 1.2 (če se dela do 10k km na leto, pri več se seveda veča razlika v strošku porabe). Kaj narobe gre pa lahko pri enem in drugem.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
D3m ::
Alfa GT?
Alfa izgledajo res dobro, a so nezanesljivi.
Pa Peugeot, pa Citroen, pa Ford, pa Suzuki, pa Kia...
Nezanesljiv je vsak avtomobil, ki se ga ne servisira. Mi govori enkrat mehanik, da je k njemu prisla stranka in hotela v Audi A6 met not najcenejse olje, ker je kao prisel v financno krizo.
A, da bi pa prodal avtomobil, pa ni slo...na koncu bo prodajal Audija kot odlicno ohranjenega...servisiran z rastlinskim oljem.
Olje je največji marketinški nateg: če izpolnjuje standarde, recimo 507 00 je povsem vseeno ali kupiš Castrol, Total ali pa kakšno drugo znamko...
Zanimivo, ker na servisu je Golf pil Shell 505.01 bolj, kot pa Castrolov 505.01
Boš razložil?
|HP EliteBook|R5 6650U|
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | Nasveti za nakup avtomobila (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 11640 (7185) | bluefish |
» | Nakup avta do 16000Oddelek: Na cesti | 5206 (3786) | Scaramouche |
» | Manjši družinski avto (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 10660 (8870) | m0LN4r |
» | Iskanje športnega avtomobila (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 23783 (19571) | facepalm |
» | "gokard" za slabe 10k? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 72612 (60951) | Unknown_001 |