» »

KKS > Triera > UPC > Telemach

KKS > Triera > UPC > Telemach

««
230 / 368
»»

Spc ::

FMinus je izjavil:

se ima kdo motnje z netom zdaj zvecer, meni timouta in pl nabija do 100%, rotovz/maribor

Ja nekaj je hudo narobe

http://xi-networks.net:8005/cgi-bin/smo...
 

ziggy89 ::

Spc je izjavil:

FMinus je izjavil:

se ima kdo motnje z netom zdaj zvecer, meni timouta in pl nabija do 100%, rotovz/maribor

Ja nekaj je hudo narobe

http://xi-networks.net:8005/cgi-bin/smo...


Crknla aorta ob 4h zjutraj? Povezava na dunaj right? Kaj je pa 10Gbe SIX?

Spc ::

 

Spc ::

ziggy89 je izjavil:

Crknla aorta ob 4h zjutraj? Povezava na dunaj right? Kaj je pa 10Gbe SIX?

Slovenian Internet Exchange, slovenski promet med ISPji.
 

yoco ::

Meni pa danes že cel dan YT videe oz. druge streaming strani nalaga v večnost! :|

Spc ::

Evo hudi packet loss do tujine:

London:
http://xi-networks.net:8005/cgi-bin/smo...

Italija:
http://xi-networks.net:8005/cgi-bin/smo...

Nizozemska:
http://xi-networks.net:8005/cgi-bin/smo...

70% packet loss trenutno.
 

MisterR ::

Spet rutajo preko *.rs, to je za znoret.

Spc ::

MisterR je izjavil:

Spet rutajo preko *.rs, to je za znoret.

Ja, route preko srbarije zato tudi 70% packet loss.
 

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Spc ()

FMinus ::

Zdaj že četrti da zajebava, vse razn navadnega browsanja je popolnoma neuporabno, pa še to je katastrofalno.

Spc ::

FMinus je izjavil:

Zdaj že četrti da zajebava, vse razn navadnega browsanja je popolnoma neuporabno, pa še to je katastrofalno.

Meni še browsanje ne deluje.
Speedtest mi kaže 0.2Mbit/s do italije, plačujem pa za 120Mbit/s.
 

FMinus ::

saj si bom zdaj dal duška na helpdesku, če ne bo porihtano bom vsaj pri sebi mel mir, da sem enkoga nadrl.

že 1 mesec mi med drugim brni v telefonu, pa mi je včeraj končno tehnik klical, da so nekaj rihtali in naj probam če še brni, pa je blo vse ok, danes je spet isto sranje. Zdaj mi pa še net jebe, da ne morem nič delat. Se bomo pa malo jezili, če bo pomagalo ali ne, ne plačujem 72EUR na mesec za taki kurac. 200/6 leti mi pa maximalno 90/6, samo to mi je tako ali tako bilo jasno.

Spc ::

Na helpdesku takoj prekine linija,
Na helpdesku za "poslovne pakete" pa noben ne dvigne telefona.
 

FMinus ::

meni so dvignli, in je reku, da se zavedajo problema "danes", in ker ta problem zajema celo slovenijo je stvar urgentna. Ko sem mu pa reku, da bi nabija PL do 90% že najmanj 4 dni po 20:00 uri, pa je reku, da o tem nič ne ve, vidi pa nihanje v mojem signalu (lol). Drugač pa nič pametnega, no ETA no nothing ker nimajo povratnih informacij.

Spc ::

Mislim, da bo moral telemach zakupit drug route v tujino, to kar imajo sedaj že 2 meseca nagaja.
Doker tega ne bodo naredili bo tudi tujina vsaki dan nagajala.
 

ziggy89 ::

Če bi znal kdaj kej na spletno stran napisat, da je prišlo do težav bi jim blo mogoče kej lažje na helpdesku...sam "čist nora" ideja.

Cheesus ::

Se končno nekdo spomni me poklicat iz telemacha, povem problem in mi ta osebek pribije "A imate router od tp-link?", mu povem, da ne in njegovo profesionalno znanje "Menim, da je to razlog vaše težave".
Upam, da bote ostali imeli več sreče in ne dobite nekega študenta predšolske vzgoje, da vas nazaj pokliče.

Ampak ja, že celo jutro do zdaj je internet neuporaben za karkoli razen brskanja po stricu googlu.

Spc ::

ziggy89 je izjavil:

Če bi znal kdaj kej na spletno stran napisat, da je prišlo do težav bi jim blo mogoče kej lažje na helpdesku...sam "čist nora" ideja.

Zadnje obvestilo za internet:
http://www.telemach.si/sl/zasebni-upora...

Nadgradnja sistema
05. 02. 2013 internet
Spoštovani!
Zaradi nadgradnje sistema bo 6.2.2013, med 22.00 in 02.00, prišlo do izpada delovanja e-poštne storitve za vse uporabnike e-pošte @telemach.net
Vsa poslana e-pošta v tem času, bo dostavljena po nadgradnji oziroma po vzpostavitvi delovanja storitve.
Za morebitne nevšečnosti se vam opravičujemo in se vam zahvaljujemo za razumevanje.
 

valkyrie ::

Spc je izjavil:

Na helpdesku takoj prekine linija,
Na helpdesku za "poslovne pakete" pa noben ne dvigne telefona.

Če kličeš na 080 poskusi poklicati na direktno številko.

Spc ::

valkyrie je izjavil:

Spc je izjavil:

Na helpdesku takoj prekine linija,
Na helpdesku za "poslovne pakete" pa noben ne dvigne telefona.

Če kličeš na 080 poskusi poklicati na direktno številko.

Sem klical na direktno številko za moj poslovni paket in noben ne dvigne.
 

valkyrie ::

Spc je izjavil:


Sem klical na direktno številko za moj poslovni paket in noben ne dvigne.

B2B ponavadi imajo dodeljenega skrbnika, pokliči ga. Drugače pa probaj 0591 88600 če bo kaj več sreče.

Spc ::

valkyrie je izjavil:

Spc je izjavil:


Sem klical na direktno številko za moj poslovni paket in noben ne dvigne.

B2B ponavadi imajo dodeljenega skrbnika, pokliči ga. Drugače pa probaj 0591 88600 če bo kaj več sreče.

Sem ga klical ampak noben ne dvigne :))
 

strom_15 ::

Lahko bi dali kakšno obvestilo, ne pa takole (to so zadnja obvestila):

http://www.telemach.si/sl/zasebni-upora...

ali

http://www.telemach.si/sl/zasebni-upora...

Spc ::

 

BorutK-73 ::

Za čuda meni dela vse normalno, edino F1 stream od veveričke mi je štekal. Twitch streami iz UK in NL delajo normalno na high Q.
Možno da je problem samo v MB?

Zgodovina sprememb…

Spc ::

BorutK-73 je izjavil:

Za čuda meni dela vse normalno, edino F1 stream od veveričke mi je štekal. Twitch streami iz UK in NL delajo normalno na high Q.
Možno da je problem samo v MB?

Ja sedaj dela normalno ja, prej pa ni od 4. ure zjutraj je bil 70% packet loss v tujino.

Poglej malo grafe, ki sem jih objavil zgoraj..
Slika pove več kot 1000 besed
 

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Spc ()

BorutK-73 ::

Sem gledal. Približno poveš od-do je bil problem.

ps
našel.
Problem je bil do 17 ure. Kot pravim meni je dopoldne YT in Twitch delal normalno.

Zgodovina sprememb…

Spc ::

Route v tujino naprej.
 

Spc ::

BorutK-73 je izjavil:

našel.
Problem je bil do 17 ure. Kot pravim meni je dopoldne YT in Twitch delal normalno.

Tukaj imaš celoten pregled kdaj in kako.

Od 4:00 zjutraj do 17:08:
http://xi-networks.net:8005/cgi-bin/smo...
 

Spc ::

Najlepše pa se vidi tukaj:
http://xi-networks.net:8005/cgi-bin/smo...
 

MisterR ::

Mene še zmeraj ruta prek *.rs . To vidim takoj, ko mi začne chrome prevajat iz cirilice :D

Spc ::

MisterR je izjavil:

Mene še zmeraj ruta prek *.rs . To vidim takoj, ko mi začne chrome prevajat iz cirilice :D

To pa zato, ker je lastnik telemacha srb, in vse spletne strani nastavijo na srpski jezik avtomatsko.
Isto se zgodi z asus.com microsoft.com philips.com ... itd itd
 

FMinus ::

In spet mi zajebava net, kot po urici, po 20:00, packetloss in completeno neuporabni net, niti navadno browsanje.

valkyrie ::

FMinus, vsak dan ob isti uri? Wifi ali kabel? V primeru da wifi, kateri router in samo eden uporabnik? Si že klical na helpdesk od ponudnika?

ziggy89 ::

Meni tut tujina spet šteka - se ful pozna pri streamu. Čez dan je delalo super.

Spc ::

Ja, nekaj se dogaja spet, ampak je kolko tolko normalno danes:
http://xi-networks.net:8005/cgi-bin/smo...
 

FMinus ::

valkyrie je izjavil:

FMinus, vsak dan ob isti uri? Wifi ali kabel? V primeru da wifi, kateri router in samo eden uporabnik? Si že klical na helpdesk od ponudnika?


Ja zdaj že kak tedn dni, od 20:00 dalje net šlepa pa šlepa, nima veze z mojim networkom doma, kabla ali wifi, net dela 20 sekund, pa pade za 20 sekund pa sped dela, itd. Klicano je že bilo, ampak kot vidiš, to ni problem pri meni oziroma moji lokaciji, ampak splošni problem Telemacha.

yoco ::

Dobil sem pogodbo za podpisat, pa me zanima, a jim pošljem nazaj en izvod ali oba? :8)

strom_15 ::

En izvod zadržiš zase enega pa pošlješ nazaj. LP

Spc ::

FMinus je izjavil:

valkyrie je izjavil:

FMinus, vsak dan ob isti uri? Wifi ali kabel? V primeru da wifi, kateri router in samo eden uporabnik? Si že klical na helpdesk od ponudnika?


Ja zdaj že kak tedn dni, od 20:00 dalje net šlepa pa šlepa, nima veze z mojim networkom doma, kabla ali wifi, net dela 20 sekund, pa pade za 20 sekund pa sped dela, itd. Klicano je že bilo, ampak kot vidiš, to ni problem pri meni oziroma moji lokaciji, ampak splošni problem Telemacha.

Probaj pingat par stvari.

Ko se ti to zgodi, probaj prvo pingat svoj router, potem modem, dns server in 10GbE link od telemach-a.
torej:

1. ping 192.168.1.1
2. ping 192.168.100.1
3. ping 213.161.0.10
4. ping 213.161.2.218

Poročaj kje se ustavi ping.
:)
 

yoco ::

strom_15 je izjavil:

En izvod zadržiš zase enega pa pošlješ nazaj. LP

Hvala! :)

FMinus ::

Spc je izjavil:

FMinus je izjavil:

valkyrie je izjavil:

FMinus, vsak dan ob isti uri? Wifi ali kabel? V primeru da wifi, kateri router in samo eden uporabnik? Si že klical na helpdesk od ponudnika?


Ja zdaj že kak tedn dni, od 20:00 dalje net šlepa pa šlepa, nima veze z mojim networkom doma, kabla ali wifi, net dela 20 sekund, pa pade za 20 sekund pa sped dela, itd. Klicano je že bilo, ampak kot vidiš, to ni problem pri meni oziroma moji lokaciji, ampak splošni problem Telemacha.

Probaj pingat par stvari.

Ko se ti to zgodi, probaj prvo pingat svoj router, potem modem, dns server in 10GbE link od telemach-a.
torej:

1. ping 192.168.1.1
2. ping 192.168.100.1
3. ping 213.161.0.10
4. ping 213.161.2.218

Poročaj kje se ustavi ping.
:)



18:35 -

FMinus ::

19:00


21:00


Router sem pravkar patchal z novim firmwarom, čeprav ni bilo nobene potreba, ampak v primeru slučaja, ampak kot je že razvidno z pingom, nima nobenen veze s tem stanjem.

DIGITel ::

Pošlji mi naročniške podatke na ZS, da preverim.

Spc ::

Ja od modema naprej je tema, torej tvoj router deluje odlično.
8-)
 

chucki ::

So to dobre karkteristike za modem?

Power Level: Signal to Noise Ratio:
Channel 1: 2.2 dBmV 35.2 dB
Channel 2: 2.5 dBmV 35.9 dB
Channel 3: 2.5 dBmV 35.9 dB
Channel 4: 2.4 dBmV 35.9 dB
Channel 5: 3.0 dBmV 35.9 dB
Channel 6: 0.0 dBmV 0.0 dB
Channel 7: 0.0 dBmV 0.0 dB
Channel 8: 0.0 dBmV 0.0 dB


Upstream Channels


Power Level:
Channel 1: 49.5 dBmV
Channel 2: 49.5 dBmV
Channel 3: 49.2 dBmV
Channel 4: 0.0 dBmV
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti

Spc ::

Hudi packet loss na vseh DVB-C frekvencah.
Verjetno napaka na optiki / linku iz ljubljane v maribor ?
 

CoreySteel ::

Tudi tukaj težave (Domžale).
Twitter: @CoreySteel_

andy2k13 ::

chucki je izjavil:

So to dobre karkteristike za modem?

Power Level: Signal to Noise Ratio:
Channel 1: 2.2 dBmV 35.2 dB
Channel 2: 2.5 dBmV 35.9 dB
Channel 3: 2.5 dBmV 35.9 dB
Channel 4: 2.4 dBmV 35.9 dB
Channel 5: 3.0 dBmV 35.9 dB
Channel 6: 0.0 dBmV 0.0 dB
Channel 7: 0.0 dBmV 0.0 dB
Channel 8: 0.0 dBmV 0.0 dB


Upstream Channels


Power Level:
Channel 1: 49.5 dBmV
Channel 2: 49.5 dBmV
Channel 3: 49.2 dBmV
Channel 4: 0.0 dBmV


'SNR' je bolj 'svoh' ostalo je pa ok.

Orias ::

Kaki so pa kaj moji parametri ? Je to OK ali ne ?
Power Level: Signal to Noise Ratio:
Channel 1: -5.2 dBmV 40.0 dB
Channel 2: -2.9 dBmV 41.4 dB
Channel 3: -2.9 dBmV 41.1 dB
Channel 4: -3.9 dBmV 40.8 dB
Channel 5: -3.9 dBmV 40.6 dB
Channel 6: -4.2 dBmV 40.6 dB
Channel 7: -5.1 dBmV 39.0 dB
Channel 8: -5.6 dBmV 39.8 dB


Upstream Channels
Power Level:
Channel 1: 42.0 dBmV
Channel 2: 43.2 dBmV
Channel 3: 41.2 dBmV
Channel 4: 40.6 dBmV

delfinus ::

Dobro bi bilo napisati in vedeti, kaksen je dober in kaksen je problematicen podatek za Downstream in Upstream Channels: Power Level in Signal to Noise Ratio.

Kdo je v tem mojster, naj napise prosim.

lp, d.
««
230 / 368
»»