Forum » Na cesti » Število lastnikov avtomobila
Število lastnikov avtomobila
z3ro ::
Zanima me, če lahko na AMZS izvem koliko lastnikov je imel avtomobil, ki ga nameravam kupiti? Imam številko šasije. Mi bodo posredovali to informacijo ali načeloma tega ne počnejo?
Mare2 ::
Lahko tudi tu https://e-uprava.gov.si/javne-evidence/...
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
kloko ::
bambam20 ::
z3ro ::
VIN (št. šasije) imam, št. prometnega dovoljenja in registrsko pa dobim jutri tako da potem preverim.
;-) ::
Seveda tole ni merodajna stevilka, to je v bistvu stevilo prijav in odjav iz prometa. Punca je prva lastnica avta pa ji pise 4
...:TOMI:... ::
Pa tudi, ce je avto iz tujine, si lahko prvi lastnik. Ker se stejejo samo prijave v nasi drzavi.
Tomi
Veron ::
Carfax poznam ampak 10EUR je kar dosti..
Če ti je 10eur veliko pri nakupu avta, potem pa bolje, da ne kupuješ rabljeno.
Nikjer nemores preverit st lastnikov ne placljivo ne nikakor
Od kje pa ta ideja? Preko https://e-uprava.gov.si/javne-evidence/... lahko preveriš, če imaš na voljo številko prometnega dovoljenja in registrske tablice oz. https://www.carfax.si/ če imaš VIN. Obe strani ti pokažeta točno koliko lastnikov in uporabnikov je imel avto. Medtem ko ti še carfax to pokaže časovno, torej datum, kdaj je bil nov lastnik registriran.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Veron ()
msjr ::
z3ro ::
Thuban ::
poglej na carfax. storitev je plačljiva samo je vredna vsakega €.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
z3ro ::
Martin Krpan je izjavil:
Res ?
Kje pa ?
Na spletni strani, kot so mi predlagali zgoraj? Potrebujem pač še reg. številko in pa št. prometne.
R1710 ::
Seveda tole ni merodajna stevilka, to je v bistvu stevilo prijav in odjav iz prometa. Punca je prva lastnica avta pa ji pise 4
V bistvu imaš lastnike in uporabnike vozila. Mogoče je 4. lastnik in 1. uporabnik.
Če kupiš testen avto na leasing, si praktično že 3. lastnik, ampak 2. uporabnik.
Očitno ni prva lastnica, avto je že bil nekje registriran, mogoče v avtohiši.
bambam20 ::
Mehmed ::
Veron ::
To sta dva ločena podatka, uporabnik in lastnik. To ni enako. Avto ima lahko več lastnikov kot uporabnikov. Primer je leasing, ko ga odplačaš, boš 2. lastnik, ampak 1. uporabnik.
;-) ::
Seveda tole ni merodajna stevilka, to je v bistvu stevilo prijav in odjav iz prometa. Punca je prva lastnica avta pa ji pise 4
V bistvu imaš lastnike in uporabnike vozila. Mogoče je 4. lastnik in 1. uporabnik.
Če kupiš testen avto na leasing, si praktično že 3. lastnik, ampak 2. uporabnik.
Očitno ni prva lastnica, avto je že bil nekje registriran, mogoče v avtohiši.
Ne se hecat.daj podatek pac ni tocen to je dejstvo in pri 70% podatek ni pravi zakaj bi se prepriceval da je:)
Mehmed ::
To sta dva ločena podatka, uporabnik in lastnik. To ni enako. Avto ima lahko več lastnikov kot uporabnikov. Primer je leasing, ko ga odplačaš, boš 2. lastnik, ampak 1. uporabnik.
Ja.
En druzinski avto ima pa verjetno bistveno vec uporabnikov kot lastnikov. Zato sprasujem kok je ta cifra sploh lahko realna.
Veron ::
Ne, ni mišljeno kot družinski člani. Ampak kot oseba, na katero je avto registriran (nima veze kolko ljudi dejansko vozi avto). Fora je, če je avto na leasing, je v tistem času lastnik leasing hiša, ti pa uporabnik. Nato ko avto odplačaš, se spremeni lastnik, uporabnik pa ne. Zato imaš Lastnik 2, Uporabnik 1.
;-) ::
Tako je, in tako postanejo vsi podatki ze na zacetku ne verodostojni.
Ce je imel "prvi" lastnik lizing bo banka prvi on drugi in ze je eden vec. Slovenski renaulti, nissani, dacie imajo pogosto enega vec ker jih folk kupuje prejo zaposlenih v revozu (10% skonto takoj) in se isti dan dobi drugega lastnika, isto je pri preprodajah ki delajo z pooblastili je kak premalo...
Pred casom sem za foro pogledal na enem hrvju ki je bil za preprodajo keri lastnik sem reci pisi 1. Avto pa je imel 240.000km pa 10let star
Itak pa na sami strani pise:
Število dosedanjih različnih lastnikov vozila. Možno je, da zaradi uvoza podatkov
iz starega registra vozil ta podatek ni pravilen
Ce je imel "prvi" lastnik lizing bo banka prvi on drugi in ze je eden vec. Slovenski renaulti, nissani, dacie imajo pogosto enega vec ker jih folk kupuje prejo zaposlenih v revozu (10% skonto takoj) in se isti dan dobi drugega lastnika, isto je pri preprodajah ki delajo z pooblastili je kak premalo...
Pred casom sem za foro pogledal na enem hrvju ki je bil za preprodajo keri lastnik sem reci pisi 1. Avto pa je imel 240.000km pa 10let star
Itak pa na sami strani pise:
Število dosedanjih različnih lastnikov vozila. Možno je, da zaradi uvoza podatkov
iz starega registra vozil ta podatek ni pravilen
St235 ::
Še vedno je podatek relavanten. Če lastnik trdi, da je prvi lastnik, iz evidence pa izhaja da je 5 potem mora imet hudičevo dobro razlago. Po drugi strani pa scenarij, ki ga opisujete z leasing hišo ni nikakršen problem dokazat, če je resničen.
Veron ::
Sej zato se pogleda Carfax in takoj veš (oz. sklepaš) kaj se dogajalo. Če pogledaš samo e-uprava, lahko piše recimo 3lastniki, 2 uporabnika. Pa si misliš kaj se dogaja. Pogledaš Carfax in vidiš, da je že takoj drugi dan avto zamenjal lastnika in ti je veliko bolj jasno, da ne gre za menjavo lastnika, ampak samo "mutivuti" s popusti/leasingi/1dnevna registracija itd... Dejansko je pa avto imel zadnji lastnik do 2. dneva dalje. Kar mene osebno ne moti. Tukaj je dodana vrednost carfaxa napravm eupravi.
Pred časom sem imel še XX avto. Pisalo je, da sem 5. lastnik oz. 4. uporabnik. Dejansko sva bila pa samo 2 uporabnika vozila. Zakaj?
- Prvo se je avto kupil na podjetje, leasing. Lastnik 1, uporabnik 1.
- Odplačan leasing. Lastnik 2, uporabnik 1
- Prepis na privat osebo. Lastnik 3, uporabnik 2 (naslednji dan po izteku leasinga)
- Avto dan v račun v avtohiši. Lastnik 4, uporabnik 3
- Kupil avto. Lastnik 5, uporabnik 4 (10dni kasneje kot je bil avto dan v račun)
Če gledaš samo euprava, bi si mislil, da je tukaj neki narobe. Ubistvu ko pogledaš carfax, pa vidiš, da je bila menjava točno po 4 letih (iztek leasinga), nato pa 2 hitre menjave "lastnika" (10dni razlike), ko sem kupil avto od avtohiše.
Pred časom sem imel še XX avto. Pisalo je, da sem 5. lastnik oz. 4. uporabnik. Dejansko sva bila pa samo 2 uporabnika vozila. Zakaj?
- Prvo se je avto kupil na podjetje, leasing. Lastnik 1, uporabnik 1.
- Odplačan leasing. Lastnik 2, uporabnik 1
- Prepis na privat osebo. Lastnik 3, uporabnik 2 (naslednji dan po izteku leasinga)
- Avto dan v račun v avtohiši. Lastnik 4, uporabnik 3
- Kupil avto. Lastnik 5, uporabnik 4 (10dni kasneje kot je bil avto dan v račun)
Če gledaš samo euprava, bi si mislil, da je tukaj neki narobe. Ubistvu ko pogledaš carfax, pa vidiš, da je bila menjava točno po 4 letih (iztek leasinga), nato pa 2 hitre menjave "lastnika" (10dni razlike), ko sem kupil avto od avtohiše.
Mehmed ::
Pomoje se bolj splaca stanju avta posvetit kot stevilu lastnikov, samo dobr, vsak ima svoje muhe.
Markus386 ::
Sej zato se pogleda Carfax in takoj veš (oz. sklepaš) kaj se dogajalo. Če pogledaš samo e-uprava, lahko piše recimo 3lastniki, 2 uporabnika.
Lahko pa ti poenostavi postopek, če recimo piše 1 lastnik, 1 uporabnik, pa ne rabiš gledat tega še na carfaxu in plačevat še tega. Po možnosti pogledaš še datum prve registracije v sloveniji, pa se ujema z datumom proizvodnje, pa veš da ne gre za avto iz uvoza. In vse to zastonj.
R1710 ::
z3ro ::
Preverjam vse - servisiranje (preverjajo na servisu kjer poznam nekoga), zavarovalna agentka bo preverila, če je bil kadarkoli udeležen v kakšni nezgodi. Dejansko stanje avta je preveril tudi kolega, ki obvlada zadeve, vse deluje okej, ohranjen ni ne vem kako ampak kar se tiče motorja, vožnje, podvozja naj bi bilo vse okej. Lastniki me pač zanimajo, ker bi rad preveril čimveč stvari. Še eno vprašanje - na gotovino mi bo prodajalec dal še zastonj 1 letno garancijo (mislim da GSV - opcijo, kjer je pokrito vse). Zanima me samo kako je s tem..kaj komplicirajo v kolikor se pojavi kakšna težava?
St235 ::
Preveri drobni tisk, ponavadi ne gre za garancijo kot jo poznamo iz zakona ampak tako ali drugačno obliko zavarovanja z kupom izjem.
z3ro ::
Sem prebral, ni mi pa jasen del, da imam s podpisom pogodbe pravico do koriščenja 20 ur storitev. Na kak način se to potem "računa".
Izsek iz pogodbe:
Sopogodbenik pridobi s podpisom pogodbe ter ob plačilu pogodbene cene pravico do
koriščenja 20 (dvajset) ur storitev družbe GSV, kar zajema:
1x popravilo motorja: Bati, batni obročki, cilindri, ojnice, ojnični ležaji, glavna gred, ležaji
glavne gredi, pogonski zobnik, glava motorja, tesnilo glave motorja, sesalni in izpušni
ventili, odmična gred, zobnik odmične gredi, dročniki in nihalni vzvodi, oljna črpalka,
sesalna cev (sesalni kolektor), izpušna cev (izpušni kolektor), stikalo za tlak olja, merilnik
masnega pretoka zraka, motor regulacije prostega teka.
1x popravilo ročni menjalnik: Pogonski in odgonski prestavni zobniki, ohišje, vsi
podmazani rotacijski deli, ležaji, sinhroni.
1x popravilo avtomatski menjalnik: Pretvornik navora (wandler), garnitura ventilov,
epiciklično gonilo, ohišje, oljna črpalka; prevzem škode do prevoženih maksimalno
180.000 km.
1x popravilo osni pogon: Vsi pripadajoči mazani deli, vključno z diferencialom, pastorki,
ležaji.
1x popravilo električni sistemi: Alternator, zaganjalnik, motor brisalcev stekel, motor za
centralno zaklepanje vrat, vžigalna tuljava, krmilnik motorja.
1x popravilo naprava za dovajanje goriva: Črpalka za gorivo, črpalka za vbrizgavanje
goriva, regulator tlaka goriva, 1x injektor max. do zneska 300,00EUR.
1x popravilo gredi za prenos moči: Vsi deli, ki so našteti pod rubriko Ročni in Avtomatski
menjalnik z vključenimi omejitvami, vključno s kardanskimi gredmi, nosilci kardanskih
gredi, pogonsko gredjo gonila koles, elektronskimi krmilniki.
1x popravilo volanski sistem: Krmilno gonilo (volanska letev), črpalka hidravličnega
servovolana.
1x popravilo zavorni sistem: Ojačevalnik zavorne sile, glavni zavorni valj, vakumska
črpalka, regulator zavorne sile, omejevalnik zavorne sile, sistem in krmilnik ABS.
1x popravilo hladilni sistem: Hladilnik, termostat, viskoznostni zračnik, hladilnik olja.
1x popravilo klimatska naprava: Kompresor, uparjalnik, kondenzator.
1x popravilo turbo 1 kos (opcija): Turbinski polnilnik, kompresor, hladilnik za polnilni zrak;
prevzem škode do prevoženih maksimalno 200.000 km.
1x popravilo 4x4 (opcija): Razdelilno gonilo, viskozna sklopka.
Storitev vključuje tudi porabo materiala po predhodnem seznamu do vključno 2.000EUR z
DDV. Vse druge ali nadaljnje storitve družbe GSV in porabljen material se obračunajo po
ceniku dodeljene oziroma izbrane pooblaščene servisne delavnice GSV.
Pavšalno plačilo sopogodbenika ob vsakokratnem koriščenju posameznih storitev družbe
GSV znaša 100EUR z DDV oziroma v kolikor gre za popravilo ki je ocenjeno nad 1.500EUR z
DDV, znaša pavšalno plačilo 200EUR z DDV. Prvih 60 dni od sklenitve pogodbe se pavšalno
plačilo ne obračuna.
Izsek iz pogodbe:
Sopogodbenik pridobi s podpisom pogodbe ter ob plačilu pogodbene cene pravico do
koriščenja 20 (dvajset) ur storitev družbe GSV, kar zajema:
1x popravilo motorja: Bati, batni obročki, cilindri, ojnice, ojnični ležaji, glavna gred, ležaji
glavne gredi, pogonski zobnik, glava motorja, tesnilo glave motorja, sesalni in izpušni
ventili, odmična gred, zobnik odmične gredi, dročniki in nihalni vzvodi, oljna črpalka,
sesalna cev (sesalni kolektor), izpušna cev (izpušni kolektor), stikalo za tlak olja, merilnik
masnega pretoka zraka, motor regulacije prostega teka.
1x popravilo ročni menjalnik: Pogonski in odgonski prestavni zobniki, ohišje, vsi
podmazani rotacijski deli, ležaji, sinhroni.
1x popravilo avtomatski menjalnik: Pretvornik navora (wandler), garnitura ventilov,
epiciklično gonilo, ohišje, oljna črpalka; prevzem škode do prevoženih maksimalno
180.000 km.
1x popravilo osni pogon: Vsi pripadajoči mazani deli, vključno z diferencialom, pastorki,
ležaji.
1x popravilo električni sistemi: Alternator, zaganjalnik, motor brisalcev stekel, motor za
centralno zaklepanje vrat, vžigalna tuljava, krmilnik motorja.
1x popravilo naprava za dovajanje goriva: Črpalka za gorivo, črpalka za vbrizgavanje
goriva, regulator tlaka goriva, 1x injektor max. do zneska 300,00EUR.
1x popravilo gredi za prenos moči: Vsi deli, ki so našteti pod rubriko Ročni in Avtomatski
menjalnik z vključenimi omejitvami, vključno s kardanskimi gredmi, nosilci kardanskih
gredi, pogonsko gredjo gonila koles, elektronskimi krmilniki.
1x popravilo volanski sistem: Krmilno gonilo (volanska letev), črpalka hidravličnega
servovolana.
1x popravilo zavorni sistem: Ojačevalnik zavorne sile, glavni zavorni valj, vakumska
črpalka, regulator zavorne sile, omejevalnik zavorne sile, sistem in krmilnik ABS.
1x popravilo hladilni sistem: Hladilnik, termostat, viskoznostni zračnik, hladilnik olja.
1x popravilo klimatska naprava: Kompresor, uparjalnik, kondenzator.
1x popravilo turbo 1 kos (opcija): Turbinski polnilnik, kompresor, hladilnik za polnilni zrak;
prevzem škode do prevoženih maksimalno 200.000 km.
1x popravilo 4x4 (opcija): Razdelilno gonilo, viskozna sklopka.
Storitev vključuje tudi porabo materiala po predhodnem seznamu do vključno 2.000EUR z
DDV. Vse druge ali nadaljnje storitve družbe GSV in porabljen material se obračunajo po
ceniku dodeljene oziroma izbrane pooblaščene servisne delavnice GSV.
Pavšalno plačilo sopogodbenika ob vsakokratnem koriščenju posameznih storitev družbe
GSV znaša 100EUR z DDV oziroma v kolikor gre za popravilo ki je ocenjeno nad 1.500EUR z
DDV, znaša pavšalno plačilo 200EUR z DDV. Prvih 60 dni od sklenitve pogodbe se pavšalno
plačilo ne obračuna.
St235 ::
Da ti pripada 20 ur popravila, od tega lahko naštete segmete popravljaš samo enkrat. Torej se pokvari nekaj na motorju, ti zadevo brezplačno odpravijo (recimo izpušni kolektor) dokler si v kvoti 20 ur, če se pokvari še enkrat (recimo da tokrat oljna črpalka), pa ti popravila ne bodo kriči četudi še nisi porabil 20 ur.
buttplugs ::
Tako je, in tako postanejo vsi podatki ze na zacetku ne verodostojni.
Ce je imel "prvi" lastnik lizing bo banka prvi on drugi in ze je eden vec. Slovenski renaulti, nissani, dacie imajo pogosto enega vec ker jih folk kupuje prejo zaposlenih v revozu (10% skonto takoj) in se isti dan dobi drugega lastnika, isto je pri preprodajah ki delajo z pooblastili je kak premalo...
Škrti so tile Slovenceljni. V tujini dobiš po 30% popuste...
GrimReaper ::
Od kdaj pa na tehničnih zapisujejo stanje km? A ni potem s tem že rešen problem vrtenja km?
Recimo moj primer (sicer mi je jasno da so km realni, ker je pač 2.0 197, poraba 10-14l itd.):
-avto letnik 06/2008
-ob nakupu 66.716km
-eUprava za 26.6.2014 kaže 56.221km
Torej se razvidi da se je z avtom res delalo malo km, zadnji dve leti 5.500km na leto, prvih 6 let pa 9.400km na leto.
Danes je pa na tehničnem tudi pogledal število km, in sedaj na eUpravi kaže 68.245. Škoda edino da brišejo podatke za nazaj.
Glede števila uporabnikov, pa kot je že Veron opisal, eUprava ni dovolj. Meni kaže 4 lastnikov in 4 uporabnikov (ko sem ga že sam kupil), kupljen od avtohiše. Avto se je prodajal kot 1. lastnik, se pravi bi moralo bit 3 lastniki in 2 uporabnika.
Potem s Carfax pa šele dobro vidiš kaj se je dogajalo, avto je bil po dveh mesecih prepisan na ženo (to sem ugotovil, ker je enak priimek v servisni knjižici in na računu AMZS za spremembo lastništva).
Zakaj je avtohiša uporabnik, mi je pa šele sedaj kapnilo, da so šli z avtom popravit sedeže in so moral dat gor preizkusne tablice, tako da tudi to štima.
Tako da mislim da je takih avtomobilov, kjer ti bo pokazalo 1/1, na celem Avto.net zelo malo.
Recimo moj primer (sicer mi je jasno da so km realni, ker je pač 2.0 197, poraba 10-14l itd.):
-avto letnik 06/2008
-ob nakupu 66.716km
-eUprava za 26.6.2014 kaže 56.221km
Torej se razvidi da se je z avtom res delalo malo km, zadnji dve leti 5.500km na leto, prvih 6 let pa 9.400km na leto.
Danes je pa na tehničnem tudi pogledal število km, in sedaj na eUpravi kaže 68.245. Škoda edino da brišejo podatke za nazaj.
Glede števila uporabnikov, pa kot je že Veron opisal, eUprava ni dovolj. Meni kaže 4 lastnikov in 4 uporabnikov (ko sem ga že sam kupil), kupljen od avtohiše. Avto se je prodajal kot 1. lastnik, se pravi bi moralo bit 3 lastniki in 2 uporabnika.
Potem s Carfax pa šele dobro vidiš kaj se je dogajalo, avto je bil po dveh mesecih prepisan na ženo (to sem ugotovil, ker je enak priimek v servisni knjižici in na računu AMZS za spremembo lastništva).
Zakaj je avtohiša uporabnik, mi je pa šele sedaj kapnilo, da so šli z avtom popravit sedeže in so moral dat gor preizkusne tablice, tako da tudi to štima.
Tako da mislim da je takih avtomobilov, kjer ti bo pokazalo 1/1, na celem Avto.net zelo malo.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
GrimReaper ::
Da kar sam odgovorim, km preverjajo od 2016 naprej, odkar je nova stran eUprave. Ker imam shranjeno še od 2015, in tam ni tega podatka.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
kixs ::
Meni so prvic "pobrali" kilometre leta 2002. Menda je bilo takrat testno samo na dolocenih tehnicnih pregledih.
z3ro ::
Da še jaz pristavim svoje...ta portal e-uprava "deluje" bolj bogo, saj sem probal vnesti podatke par različnih avtomobilov pa mi za niti enega ni našlo nobenega podatka (vključno z tem, ki ga kupujem oziroma sem ga kupil). Šel sem na AMZS, kjer podatkov ne dajo brez prisotnosti lastnika, prav tako Upravna enota (sicer ne vem kje je logika, če bi naj na njihovem portalu z ustreznimi podatki dobil informacije).
Mare2 ::
Da še jaz pristavim svoje...ta portal e-uprava "deluje" bolj bogo, saj sem probal vnesti podatke par različnih avtomobilov pa mi za niti enega ni našlo nobenega podatka (vključno z tem, ki ga kupujem oziroma sem ga kupil). Šel sem na AMZS, kjer podatkov ne dajo brez prisotnosti lastnika, prav tako Upravna enota (sicer ne vem kje je logika, če bi naj na njihovem portalu z ustreznimi podatki dobil informacije).
Napiši en primer. Ne samo šimfat. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
Adrijan0 ::
Jaz sem enkrat uporabil carfax. Za avto mi je prikazalo tako čudne podatke, da lastnik ni mogel verjeti. (niso se ujemale niti letnice izdelave) Potem sem pisal na carfax in so mi vrnili denar, ker je pri njih prišlo do napake.
z3ro ::
Da še jaz pristavim svoje...ta portal e-uprava "deluje" bolj bogo, saj sem probal vnesti podatke par različnih avtomobilov pa mi za niti enega ni našlo nobenega podatka (vključno z tem, ki ga kupujem oziroma sem ga kupil). Šel sem na AMZS, kjer podatkov ne dajo brez prisotnosti lastnika, prav tako Upravna enota (sicer ne vem kje je logika, če bi naj na njihovem portalu z ustreznimi podatki dobil informacije).
Napiši en primer. Ne samo šimfat. :)
Kak primer? Pravim samo, da lahko na portalu (e-uprava) dobiš informacije, ki ti jih na upravni enoti nočejo dati saj mora kao biti zraven lastnik. V tem jaz ne vidim logike. Prav tako podatkov ne dajo na AMZS, baje da zaradi varovanja podatkov. No na koncu mi je avto preveril bratranec, ki je policist...imajo več podatkov kot kdorkoli. Tako, da če bo kdo v podobni situaciji in pozna kakšnega policista priporočam, da se obrne na njega.
dunda ::
Sicer malo stara tema, pa vseeno ...
Tisto preverjanje pri policistih je lahko sitno zanj. Vse poizvedbe se namreč beležijo in občasno preverjajo te poizvedbe z notranjo kontrolo.
Vpogled na portalu e-uprava je verjetno dovoljen, ker se predvideva, da imaš lastnika zraven (ali pa si ti lastnik), saj imaš številko prometnega dovoljenja. Res pa je, da bi po tej logiki lahko tudi na UE, AMZS ... tudi dobil te podatke. Mogoče je razlog v tem, da nočejo izgubljati časa s tem :-)
BTW - toplo se priporočam za kakšen vzorec iz Carfaxa (lahko tudi starejši, ni panike). No, vzorec imajo sicer na spletni strani in če je to vse, potem ne potrebujem.
In še ena opazka - zakaj ima tista njihova lisica napisano CarFox, podjetje pa je CarFax? Samo neposrečena pogruntavščina zaradi lisice?
Tisto preverjanje pri policistih je lahko sitno zanj. Vse poizvedbe se namreč beležijo in občasno preverjajo te poizvedbe z notranjo kontrolo.
Vpogled na portalu e-uprava je verjetno dovoljen, ker se predvideva, da imaš lastnika zraven (ali pa si ti lastnik), saj imaš številko prometnega dovoljenja. Res pa je, da bi po tej logiki lahko tudi na UE, AMZS ... tudi dobil te podatke. Mogoče je razlog v tem, da nočejo izgubljati časa s tem :-)
BTW - toplo se priporočam za kakšen vzorec iz Carfaxa (lahko tudi starejši, ni panike). No, vzorec imajo sicer na spletni strani in če je to vse, potem ne potrebujem.
In še ena opazka - zakaj ima tista njihova lisica napisano CarFox, podjetje pa je CarFax? Samo neposrečena pogruntavščina zaradi lisice?
https://www.kacnje.eu
St235 ::
Res pa je, da bi po tej logiki lahko tudi na UE, AMZS ... tudi dobil te podatke.
Bi jih, če bi bil lastnik prisoten. Drugače pa AMZS/UE ne vidi popolnoma nič več kot ti preko portala euprava.
Tisto preverjanje pri policistih je lahko sitno zanj.
ne bi bil prvi, ki bi ostal brez službe zaradi takih neumnosti.
BTW - toplo se priporočam za kakšen vzorec iz Carfaxa (lahko tudi starejši, ni panike). No, vzorec imajo sicer na spletni strani in če je to vse, potem ne potrebujem.
To je bolj kot ne to, jaz sem poskusil njihovo storitev ene dve leti nazaj in testno preveril domače avtomobile. Kljub temu, da so bili servisirani na uradnih servisih ni bilo praktično nič podatkove. Lahko pa mirno naročiš stroitev, pogledaš svoj avto in če ti ni všeč odstopiš od pogodbe. Meni so denar brez vprašanja vrnili.
69charger ::
Jaz sem iz CarFaxa dobil za 93 letnik avtomobil precej podatkov - kdaj se je menjal lastnik, kdaj ni opravil tehničnega pregleda. Ni pa zabeležene nesreče, ker je bila verjetno v prejšnem tisočletju, ko še niso beležili tega v računalnikih.
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Avtolog.si (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 113675 (7742) | starfotr |
» | Preverjanje zgodovine avtomobilaOddelek: Na cesti | 23832 (6389) | starfotr |
» | eUprava - status vozila (v postopku od...)Oddelek: Na cesti | 3205 (2451) | zk_eu |
» | Ali pred nakupom rabljenega vozila preverite njegovo zgodovino preko interneta?Oddelek: Na cesti | 7327 (5821) | Stari maček |
» | Legit oglas?Oddelek: Na cesti | 3272 (2336) | LeQuack |