» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
««
179 / 180
»»

Gregor P ::

... kaj nogo z gasa?!? Kje pa ... do konca dasko in Geronimoooooo:P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

m0LN4r ::

If in doubt flat out.
Collin McRae

@Whale
Hvala za slike, to je uporabna informacija.
Ampak se kr neverjetno. Nobene guzve, omejitve na AC...
Jaz tudi dosegam cez 100kmh iz D dol do Slo, ampak je kr velik delov z 80 in 60 vmes, kjer pa je pol pospesevanja veliko.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

a_borlak ::

gogocak je izjavil:

a_borlak je izjavil:

Jep, dinamična, ki mi upošteva še sončno elektrarno in zna polniti tudi z 22kW, čeprav imam 3x20A priklop. Aja, ne razmišljaj o ničemer drugem, čeprav so dinamične dražje, po možnosti vzemi takšno, ki se jo da programirati za časovne bloke. EV Polnilnice ima kar dober izbor, mirno jih pokliči. Imam Zappija, pred leti je bil odličen izbor, danes so še drugi, podobni, ponujajo celo več za isti denar.


Koliko inas obracunsko moc?
To z soncno elektrarno je koristno dokler ne uvedejo casovne bloke torej se 2 meseca, pol pa tusti, ki nimamo doma baterij, polnimo samo se ponoci, ko bo najbolj ugodno...Ali?


Cena takega Zappija?


Zappi je okoli 1100€, priključno moč imam kot sem napisal 3x20A, se pravi max, kar bi lakho izkoristil iz omrežja je 14kW, ampak če sončna dela recimo 10kW, potem lahko Zappi daje od sebe tudi 22kW. Je pa res, da se bodo taki heci končali z novimi bloki. Čez dva meseca boš polnil ali ponoči na polno ali čez dan v eko načinu, se pravi koristil viške sončne in čim manj ali nič vlekel iz omrežja.

DamijanD ::

Kako pa pametne polnilnice dobijo informacijo o trenutni porabi hiše in o proizvodnji sončne?

BigWhale ::

m0LN4r je izjavil:


Ampak se kr neverjetno. Nobene guzve, omejitve na AC...


Vse to je blo in precej tega se vidi tudi na grafu.

Ce gres pa se kaj prebrati o statistiki, samplingu, povprecjih in tako naprej, bos pa razumel tudi zakaj je graf tak kot je. :)

gogocak ::

DamijanD je izjavil:

Kako pa pametne polnilnice dobijo informacijo o trenutni porabi hiše in o proizvodnji sončne?


verjetno kaka povezava na že obstoječe kable iz omrežja ali sončne? nekaj butnil na pamet:)
Mene bolj zanima ta podatek: a niso vse sončne elektrarne brez baterij vezane na omrežje tako, da ti vedno vso pridelano elektriko oddaš v omrežje in nato vse kar rabiš vzameš iz javnega omrežja??? vsaj meni je bilo to tako rečeno, če poklekne javno omrežje jaz nimam elektrike kljub moji sončni elektrarni.

DamijanD ::

Ja pa ne. Brez obrežja tvoj inverter ne bo deloval (predvsem zaradi varnosti).
Ampak ti oddajaš v omrežje samo kar ne porabiš sam (torej samo višek). Torej elektro števec ne vidi -10 in +2 ampak samo -8

gogocak ::

če je tako, bi res lahko pol viške elekrarne pobiral za polnjenje avta. Koliko stane taka pametna polnilnica?

Reaper ::

m0LN4r je izjavil:

If in doubt flat out.
Collin McRae

@Whale
Hvala za slike, to je uporabna informacija.
Ampak se kr neverjetno. Nobene guzve, omejitve na AC...
Jaz tudi dosegam cez 100kmh iz D dol do Slo, ampak je kr velik delov z 80 in 60 vmes, kjer pa je pol pospesevanja veliko.


Saj tebi bi bilo najbrž neverjetno tudi, če bi sam peljal in imel takšno porabo, takrat bi najbrž bil kriv računalnik, ker računa narobe.

PS, BigWhale je te slike pofejkal z AI, v resnici njegov M3 porabi 11,4 kWh/100 km pri povprečni hitrosti 112 km/h. Ampak te ni želel razdražiti pa je dal tebi bolj prijazne številke. Še vedno neverjetne očitno, ker ni to kar si želel videti oz. si upal, da boš videl. Dodatno hrano za trollanje. Bo očitno kmalu nastopila troll dieta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Reaper ()

Be0nc ::

Tesla še vedno brez rešitve za vse tiste nesrečneže z vibracijami od 80 kmh naprej.

Si ne morem predstavljat - zapraviš 43k+ za avto, zadeva trese do te mere, da ne moreš peljat po pol ure vožnje. In vse kar je Tesla pripravljena naredit je to, da ti še n-tič nacentrira gume. Shitty experience :S Na srečo je takih, ki gredo po pravno pomoč vsak dan več.

Reaper ::

Pravilno, če bi moj tresel bi ga peljal nazaj in ga naj imajo. Je pa res zanimivo, da ne ugotovijo v čem je problem. Moj je imel minimalne vibracijo ob prevzemu in vožnji domov ampak je to bilo od novih gum, avto je stal na ladji nekaj časa. Po nekaj kilometrih je izzvenele in to je bilo to.

Gambino ::

Be0nc je izjavil:

Tesla še vedno brez rešitve za vse tiste nesrečneže z vibracijami od 80 kmh naprej.

Si ne morem predstavljat - zapraviš 43k+ za avto, zadeva trese do te mere, da ne moreš peljat po pol ure vožnje. In vse kar je Tesla pripravljena naredit je to, da ti še n-tič nacentrira gume. Shitty experience :S Na srečo je takih, ki gredo po pravno pomoč vsak dan več.



In kaj se ti sekiraš, saj nimaš tesle, nimaš niti denarja za njo!

Večina, ki jih ima s tem nima problemov!
Avto je pa še zmeraj svetlobno leto pred pol izdelki iz nemčije za ta denar!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gambino ()

Utk ::

Vsake 3 dni napisat "še vedno", in to čez vikend, je tudi najmanj kretensko. Normalno, da se v treh dneh ni kaj dost spremenilo, sploh pa ne v soboto in nedeljo.

teslam2 ::

BigWhale je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Na internetu so ze vedno rekli, pics or it didn't happen.
Si se ti lepo peljal tam povprecno najvec 100


O jezus kristus no ... Daj odrasti ze, cas bi ze bil.

Evo, trip s pravilnimi stevilkami. Povprecna hitrost po AC je bila 113km/h od pocivalisca Jasenovac, do pocivalisca Ogulin. Na prvem pocivaliscu se je jedel sendvic, na drugem se je pila kava. Polnil nisem. Poraba je bila 145kW/km.


kje ti zlozi skupaj tak trip report?

c3p0 ::

Be0nc je izjavil:

Tesla še vedno brez rešitve za vse tiste nesrečneže z vibracijami od 80 kmh naprej.

Si ne morem predstavljat - zapraviš 43k+ za avto, zadeva trese do te mere, da ne moreš peljat po pol ure vožnje. In vse kar je Tesla pripravljena naredit je to, da ti še n-tič nacentrira gume. Shitty experience :S Na srečo je takih, ki gredo po pravno pomoč vsak dan več.


Kaj pa je krivo? Tovarniško zanič optika avta? Se ne da zravnat? Če je to res, je še en epic fail, zraven odsotnosti radarja, ročk za žmigavce, itd.

a_borlak ::

Da, točno tako je. Če ni javnega omrežja, ti sončna brez lastnega baterijskega zalogovnika ne dela.

gogocak ::

a_borlak je izjavil:

Da, točno tako je. Če ni javnega omrežja, ti sončna brez lastnega baterijskega zalogovnika ne dela.


Jp, je pa vsaj to vredu, da ko imas sonce lahko vleces dosti elektrike, razliko plus koliko imas doloceno moč v danem bloku, ne da bi placeval penale. Vsaj nekaj ;)

Ima kdo original tesla zadnjo kljuko za prevoz koles? Me zanima nosilnost.

Hvala

BigWhale ::

teslam2 je izjavil:


kje ti zlozi skupaj tak trip report?


Aplikacija Tessie, mas pa tud druge nacine. Lahko tud sam potegnes podatke s Teslinega APIja.

Reaper ::

gogocak je izjavil:

a_borlak je izjavil:

Da, točno tako je. Če ni javnega omrežja, ti sončna brez lastnega baterijskega zalogovnika ne dela.


Jp, je pa vsaj to vredu, da ko imas sonce lahko vleces dosti elektrike, razliko plus koliko imas doloceno moč v danem bloku, ne da bi placeval penale. Vsaj nekaj ;)

Ima kdo original tesla zadnjo kljuko za prevoz koles? Me zanima nosilnost.

Hvala


Jaz sem vzel kljuko, za novi Model 3 piše 55 kg, za MY pa nekaj čez 70 kg. Tu najdeš vse informacije: https://www.tesla.com/ownersmanual/mode...

gogocak ::

55 kg ni glih dosti, posebej ce imas 3 kolesa. Me zanima, ce das to drugje delat a bi lahko bila nosilnost vecja, ali si omejen na teh 55 kg?

mikhaair ::

Pa saj ima večina avtomobilov tam okrog 50 kg, plus seveda nosilci isto. Ne vem če je kaj dosti nosilcev preko 50 kg.

m0LN4r ::

mikhaair je izjavil:

Pa saj ima večina avtomobilov tam okrog 50 kg, plus seveda nosilci isto. Ne vem če je kaj dosti nosilcev preko 50 kg.

Je to Stützlast? 50Kg majo mali avti ala Polo snemljivo, fix aftermarket pa 75kg, Golf ma 80kg, Tiguan pa ima v prometni napisano 100kg.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

gogocak ::

50 kg imasta ze dve elektricna kolesa sama po sebi, kje je se pol teza nosilca...

gogocak je izjavil:

50 kg imasta ze dve elektricna kolesa sama po sebi, kje je se pol teza nosilca...



Bom moral vse enkrat posteno pretehtat doma :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gogocak ()

mikhaair ::

Kot sem rekel, moraš pogledat tudi specifikacije nosilca. Za električna pa itak baterija ven da prideš na dovoljeno težo.

gogocak ::

A je vedno bila cena tesle 3 SR 40 tisoč, ali je kaka akcija trenutno?

A si vedno omejen za lizing s pologom manj kot 25000? Ker ce bi bila moznost bi dal vec pologa in imel manj lizinga, samo ker nimam s tem izkusenj ne vem. Pol ze bolje vse naenkrat placat...

Reaper ::

Prej je bila cena 42.000 € za SR. Nekaj tednov nazaj so jo znižali na 40.000 €.

Glede lizinga in pologa pa mogoče najbolje direktno kontaktirati Sparkasse Lizing za to informacijo. Poveš, da kličeš glede lizinga za Teslo, ker imajo za njih drugačne pogoje.

Utk ::

Ma kak lizing, vzameš na ekoskladu kredit z več kot pol nižjimi obrestmi.

abazuu ::

Utk je izjavil:

Ma kak lizing, vzameš na ekoskladu kredit z več kot pol nižjimi obrestmi.


Mogoče neumno vprašanje.. Če vzameš kredit preko eko sklada, ti potem še vedno pripada tudi subvencija preko eko sklada?

J.McLane ::

Seveda
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

gogocak ::

Utk je izjavil:

Ma kak lizing, vzameš na ekoskladu kredit z več kot pol nižjimi obrestmi.

Sicer ne vem če so izračuni pravilni, a razlike pri meni bi bilo ca 800 e v prid eko kredita.

Bolj me zanima, če lahko napiše kdo postopek nabave tesle. Prideš tja, se zmeniš-naročiš, plačaš nekaj in čakaš da prispe avto? Ko prispe plačaš v celoti ali to narediš že prej?
Če pa želiš na primer ekosklad kredit: dobiš kake papire od tesle pri naročilu, da jih neseš na ekosklad?

gogocak je izjavil:

Utk je izjavil:

Ma kak lizing, vzameš na ekoskladu kredit z več kot pol nižjimi obrestmi.

Sicer ne vem če so izračuni pravilni, a razlike pri meni bi bilo ca 800 e v prid eko kredita.

Bolj me zanima, če lahko napiše kdo postopek nabave tesle. Prideš tja, se zmeniš-naročiš, plačaš nekaj in čakaš da prispe avto? Ko prispe plačaš v celoti ali to narediš že prej?
Če pa želiš na primer ekosklad kredit: dobiš kake papire od tesle pri naročilu, da jih neseš na ekosklad?


Aja pa še to: dobiš avto nemškega ali kitajskega?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gogocak ()

abazuu ::

gogocak je izjavil:

Utk je izjavil:

Ma kak lizing, vzameš na ekoskladu kredit z več kot pol nižjimi obrestmi.

Sicer ne vem če so izračuni pravilni, a razlike pri meni bi bilo ca 800 e v prid eko kredita.

Bolj me zanima, če lahko napiše kdo postopek nabave tesle. Prideš tja, se zmeniš-naročiš, plačaš nekaj in čakaš da prispe avto? Ko prispe plačaš v celoti ali to narediš že prej?
Če pa želiš na primer ekosklad kredit: dobiš kake papire od tesle pri naročilu, da jih neseš na ekosklad?

gogocak je izjavil:

Utk je izjavil:

Ma kak lizing, vzameš na ekoskladu kredit z več kot pol nižjimi obrestmi.

Sicer ne vem če so izračuni pravilni, a razlike pri meni bi bilo ca 800 e v prid eko kredita.

Bolj me zanima, če lahko napiše kdo postopek nabave tesle. Prideš tja, se zmeniš-naročiš, plačaš nekaj in čakaš da prispe avto? Ko prispe plačaš v celoti ali to narediš že prej?
Če pa želiš na primer ekosklad kredit: dobiš kake papire od tesle pri naročilu, da jih neseš na ekosklad?


Aja pa še to: dobiš avto nemškega ali kitajskega?


na strani od ekosklada piše:

Pridobite predračun za vašo naložbo.
Oddajte vlogo Eko skladu (Vloga se vedno odda Eko skladu).
Prejeli boste kreditno odločbo in obrazce za preverjanje kreditne sposobnosti.
Banka preveri kreditno sposobnost. Ustrezna kreditna sposobnost je pogoj za sklenitev kreditne pogodbe.
Sledi sklenitev in podpis kreditne pogodbe v eni izmed poslovalnic Banke Intesa Sanpaolo najpozneje v treh mesecih po izdaji odločbe.
Po podpisu pogodbe obstaja možnost nakazila do 40 % zneska kredita izključno izvajalcu naložbe.
Po izvedenem nakupu oz. zaključku del oddate zaključno dokumentacijo na banko.
Preostali del kredita (najmanj 60 %) oz. celotni znesek kredita se nakaže izključno izvajalcu naložbe.

BigWhale ::

gogocak je izjavil:


Bolj me zanima, če lahko napiše kdo postopek nabave tesle. Prideš tja, se zmeniš-naročiš, plačaš nekaj in čakaš da prispe avto? Ko prispe plačaš v celoti ali to narediš že prej?
Če pa želiš na primer ekosklad kredit: dobiš kake papire od tesle pri naročilu, da jih neseš na ekosklad?


Na internetu nardis rezervacijo avtomobila, ko ti dodelijo VIN stevilko, se zmenis za predracun, s tem predracunom gres po financiranje, eko sklad ali Sparkasse leasing. Ko pride avto te Tesla obvesti in imas en teden casa za placilo in prevzem avta.

Pri meni je od narocila do dobave trajalo vse skupaj deset dni.

GodoBoy ::

https://www.bloomberg.com/news/newslett...


Robotaxiji samo što nisu...

Be0nc ::

Saga z vibracijami se nadaljuje:


Upam, da čim potencialnih kupcev sliši za to težavo preden se opeče, saj iz dneva v dan postaja jasno, da je prizadet nezanemrljiv delež highlandov. Celo testna vozila vozila vibrirajo.

gogocak ::

Izkušnje lastnikov trojk?

SambaShare ::

Be0nc je izjavil:

Saga z vibracijami se nadaljuje:


Upam, da čim potencialnih kupcev sliši za to težavo preden se opeče, saj iz dneva v dan postaja jasno, da je prizadet nezanemrljiv delež highlandov. Celo testna vozila vozila vibrirajo.


Kaj lahko rečemo za TLDR tega videota? Preveč prenaša vibracije na volan? Feature?

Be0nc ::

To ugotavljajo na nemškem forumu: podvozje je izjemno občutljivo in prnese odziv najmanjših napak na gumah/platiščih/podlagi do voznika. Zato lahko določeni poskusi centriranja celo pomagajo v manjši meri.

Vibracije so morda posledica napake dobavitelja nekega dela, npr damperjev. Najbolj nora teorija bi bila, da je Tesli po nesreči uspelo naredit geometrijo podvozja, ki enostvno pade v resonanco in posledično pride do vibracij pri hitrostih > 80kmh. To je pomoje manj verjeten scenarij, ker potem bi bili prizadeti vsi highlandi.

Za najbolj goreče fane manjše vibracije seveda niso problem. Ker sedijo v Tesli, rade volje žrtvujejo karpalni sindrom, osteoartritis ali kaj hujšega v prihodnosti.

pegasus ::

Be0nc je izjavil:

pade v resonanco in posledično pride do vibracij pri hitrostih > 80kmh.
Hudo dober feature, to bi morali po zakonu imeti vsi avti ... da bi prisilili folk se vozit z optimalnimi hitrostmi ;)

SambaShare ::

Be0nc je izjavil:

To ugotavljajo na nemškem forumu: podvozje je izjemno občutljivo in prnese odziv najmanjših napak na gumah/platiščih/podlagi do voznika. Zato lahko določeni poskusi centriranja celo pomagajo v manjši meri.

Vibracije so morda posledica napake dobavitelja nekega dela, npr damperjev. Najbolj nora teorija bi bila, da je Tesli po nesreči uspelo naredit geometrijo podvozja, ki enostvno pade v resonanco in posledično pride do vibracij pri hitrostih > 80kmh. To je pomoje manj verjeten scenarij, ker potem bi bili prizadeti vsi highlandi.

Za najbolj goreče fane manjše vibracije seveda niso problem. Ker sedijo v Tesli, rade volje žrtvujejo karpalni sindrom, osteoartritis ali kaj hujšega v prihodnosti.


BTW poglejte rant čez software na centrirki pri 33:00 :)).

Zgodovina sprememb…

gogocak ::

Me zanima mnenje lastnikov trojk pa da oni povejo a je pri njih enak problem.
Video sem pregledal samo vožnjo avta in je kar nekaj, enkrat čuti nekaj malega, drugič nič...na koncu pa pove, da je odvisno vse od človeka do človeka, ene moti druge ne (po njegovih reakcijah bi rekel, da njega ne moti). Ko jaz s svojim meganom priletim na drugačen asfalt tudi volan zavibrira pol pa izgine, zelo podobno kot tu.

endelin ::

Zakaj ne vrnete avtov tisti ki jim trese, če je nakup izveden preko interneta?;((

Meni bi se odpeljalo da kupim avto za 50 jurčkov in trese volan:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: endelin ()

BigWhale ::

Jaz z vibracijami nimam tezav. Na sreco.

nejc_nejc ::

Be0nc je izjavil:

To ugotavljajo na nemškem forumu: podvozje je izjemno občutljivo in prnese odziv najmanjših napak na gumah/platiščih/podlagi do voznika. Zato lahko določeni poskusi centriranja celo pomagajo v manjši meri.

Vibracije so morda posledica napake dobavitelja nekega dela, npr damperjev. Najbolj nora teorija bi bila, da je Tesli po nesreči uspelo naredit geometrijo podvozja, ki enostvno pade v resonanco in posledično pride do vibracij pri hitrostih > 80kmh. To je pomoje manj verjeten scenarij, ker potem bi bili prizadeti vsi highlandi.

Za najbolj goreče fane manjše vibracije seveda niso problem. Ker sedijo v Tesli, rade volje žrtvujejo karpalni sindrom, osteoartritis ali kaj hujšega v prihodnosti.

Podvozje brez pravih armotizerjev je občutljivo.
Tesla očitno nekaj_amortizer celo ima, za resno uporabo pri takem denarju, pa ne.

m0LN4r ::

Verjetno ima podvozje navadne prikolice
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

nejc_nejc ::

m0LN4r je izjavil:

Verjetno ima podvozje navadne prikolice

Ja za amer-design, tehnicni, je to verjetno res. Oblika je cool.

Reaper ::

Saj smo že velikokrat povedali, večina nas na Highland modelu nima nobenih težav z vibracijami. Zakaj so le te prisotne pri določenih vozilih pa nimam pojma. Težava s kakšnim delom? Kot celota najbrž avto ni sfaliran, drugače bi imeli težave vsi, pa jih nimamo.

nejc_nejc ::

Po moje pa meter ni enak.

BigWhale ::

nejc_nejc je izjavil:


Podvozje brez pravih armotizerjev je občutljivo.
Tesla očitno nekaj_amortizer celo ima, za resno uporabo pri takem denarju, pa ne.


A lahko nardis kaksno in-depth analizo in primerjavo Teslinih amortizerjev z amortizerji kaksne druge znamke? Ker zgleda, da si strokovnjak za amortizerje. Mene bi taksna stvar kar zanimala.

nejc_nejc ::

Če folk jambra da trese, kaj je potem lahko narobe.
Gume so nacentrirane.
Na torzijo šasija verjetno je odporna.
Zračnih oziroma oljnih amortizerjev, pa kot mi je znano nima.
Torej?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nejc_nejc ()

krucymucy ::

Polosovine so lahko, ali pa homokineticni zglobi.
Skratka vse kar se vrti in ni omejeno samo na tesle.
««
179 / 180
»»