Forum » Na cesti » Tesla 3
Tesla 3
Temo vidijo: vsi
Reaper ::
Falil si bistvo zakaj je priporočilo, da se LFP polni na 100%, to ni zato ker bi bilo za dolgoživost celic vseeno, ampak zato ker imajo LFP skozi večje SOC območje zelo enako napetost in skozi več vmesnih polnjen pride pri računanju (ugibanju) kapacitete vedno do večje napake in se skozi daljše obdobje polnjenja do 80% lahko zgodi, da bo napaka pri prikazu SOC lahko že kar velika. Kako velika je napaka bo pa uporabnik doživel ko bo SOC dovolj nizek da bo BMS po napetosti ugotovil da je SOC nizek, takrat je pa lahko prepozno in ostaneš na cesti.
Tudi LFP bi jaz samo občasno polnil na 100%, recimo enkrat na en ali dva tedna, odvisno koliko imaš voženj.
Mi je popolnoma jasno zakaj se LFP celice polnijo do 100 %. Avto sam priporoča, da se vsaj 1× tedensko napolni baterijo do 100 %. Dolgoročno bo LFP bateriji polnjenje na 100 % škodilo manj kot NCM bateriji, vsaj tako kažejo testi.
GodoBoy ::
Falil si bistvo zakaj je priporočilo, da se LFP polni na 100%, to ni zato ker bi bilo za dolgoživost celic vseeno, ampak zato ker imajo LFP skozi večje SOC območje zelo enako napetost in skozi več vmesnih polnjen pride pri računanju (ugibanju) kapacitete vedno do večje napake in se skozi daljše obdobje polnjenja do 80% lahko zgodi, da bo napaka pri prikazu SOC lahko že kar velika. Kako velika je napaka bo pa uporabnik doživel ko bo SOC dovolj nizek da bo BMS po napetosti ugotovil da je SOC nizek, takrat je pa lahko prepozno in ostaneš na cesti.
Tudi LFP bi jaz samo občasno polnil na 100%, recimo enkrat na en ali dva tedna, odvisno koliko imaš voženj.
Zakaj se pa potem pri nmc ne priporoča enako?
J.McLane ::
Zato ker vsak li-ion degradira, če je stalno napolnjena na 100%, pri NMC je dosti bolj enostavno določit SOC glede na naptetost, zato se preferira 80% za manjšo degradicjo, ker prikaz napolnjenosti bo ne glede na to vedno dovolj točen. Pri LFP je večji "strah" da bo prikaz napačen in se pač preferira to da je ta točen, je pa pri tem seveda res da je LFP bolj trpežna da so dali tako priporočilo.
Takole zgleda krivulja napetosti med NMC in LFP:
Takole zgleda krivulja napetosti med NMC in LFP:
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
kow ::
LFP ima vec uporabnih ciklov, zato je ta tradeoff smiseln. To je bistvo. Se vedno pa v resnici ni smiselno polniti na 100%, ampak samo obcasno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
gogocak ::
Hvala za odgovore,
Ima kdo polnilec, ki omogoča vračanje elektrike iz avta nazaj v hišo?
Sem šel preverit in imam še 3 prosta mesta (3x 16 varovalke), verjetno kakšen dober polnilec ni problem ali?
Bo Mala baterija čisto zadosti, če sem razmišljal o renault 5 pol mora biti zadosti tudi ta. Bi pa razmislil če bi dali veliko baterijo in en motor kot pri y modelu.
Ima kdo polnilec, ki omogoča vračanje elektrike iz avta nazaj v hišo?
Sem šel preverit in imam še 3 prosta mesta (3x 16 varovalke), verjetno kakšen dober polnilec ni problem ali?
Bo Mala baterija čisto zadosti, če sem razmišljal o renault 5 pol mora biti zadosti tudi ta. Bi pa razmislil če bi dali veliko baterijo in en motor kot pri y modelu.
Reaper ::
Vračanje elektrike iz avta v hišo ni odvisno od polnilca ampak v prvi meri od vozila, če to omogoča. Tesla tega nima.
3x16 A je dovolj za 11 kW polnilnico, to je tudi moč s katero se tesla na AC lahko polni. To je OK.
Zaenkrat LR RWD Modela 3 ni, pred kratkim so to dalo v MY. Bo to kdaj tudi v M3? Ne vemo, mogoče, nekoč.
3x16 A je dovolj za 11 kW polnilnico, to je tudi moč s katero se tesla na AC lahko polni. To je OK.
Zaenkrat LR RWD Modela 3 ni, pred kratkim so to dalo v MY. Bo to kdaj tudi v M3? Ne vemo, mogoče, nekoč.
hojnikb ::
LR RWD bo verjetno takrat, k se pucajo "zaloge" oz. je treba prodajne stevilke dosezit.
#brezpodpisa
2dark ::
Bo Mala baterija čisto zadosti, če sem razmišljal o renault 5 pol mora biti zadosti tudi ta. Bi pa razmislil če bi dali veliko baterijo in en motor kot pri y modelu.
Če se odločaš med Teslo SR ( 57 kWh ) in renault 5 Electric 52 kWh , potem slednjega.. nižja poraba, večji izkoristek..
Nižja cena in to konkretno nižja.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
2dark ::
Imo ga v Sloveniji letos ne bo. Je totalen naval.
Naj se ti ne mudi pretirano. najprej moraš zadevo preizkusit osebno, pa videt par testov, kaj vse ni v redu. Ne skakt med prvimi na vlak.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
GodoBoy ::
Ti si res mal smešen, gor predlagaš renault 5, ki ga letos sploh sploh ne bo, nato pa pametuješ kako naj ga ne kupim med prvimi ;)
2dark ::
Ti si res mal smešen, gor predlagaš renault 5, ki ga letos sploh sploh ne bo, nato pa pametuješ kako naj ga ne kupim med prvimi ;)
Jaz ti predlagam, da vzameš nekaj, kar te bo prišlo 25 jurjev. lahko pa vzameš tud osnovno teslo.. pa jo boš težko prodal ,ker ma slab domet.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
m0LN4r ::
Vedno bolj se nagibam k nakupu električnega avtomobila, najprej sem mislil na nekaj manjšega ala renault 5, id 2 oz kar teslo 2 a se mi ne da čakat tako dolgo, ker niti ne vedo kdaj bo to prišlo ven tak da računam še vsaj leto pa pol razen mogoče 5-ka pride prej.
Ker se zanimam najbolj za teslo model 3 SR (LR mi je cena glede na SR previsoka, glede na to da bi se naj baterija polnila do 80% pa ni neke razlike pri daljavi).
Če mi lahko kdo odgovori na ta vprašanja:
-A v zimi pideš 260 km po avtocesti ne da bi polnil (občasno moram odpeljati relacijo MB-LJ-MB)?
-Kako je najbolje da ga polniš doma (navadna 3 fazna doza, ali kakšna polnilnica 11, 22 kw mogoče manj)?
-Kako je s pridobitvijo kredita pri eko skladu-recimo da bi dal polovico v kešu polovico pa vzel kredit? A rabiš najprej kakšno potrdilo od tesle in nato greš po kredit na eko sklad ali? Res nimam pojma kako se to naredi.
-Ste zadovoljni s svojimi teslami in bi jih ponovno kupili?
Hvala vsem za odgovor in lp
Odgovori na vprašanja:
- Jaz sem pri nekaj stopinjah pod ničlo naredil 220 km na AC pri 130 km/h in mi je ostalo še baterije, glede na indikator v vozilu, za dobrih 80 km. Če ni -15°C bi moral biti sposoben narediti to razdaljo pri 130 km/h, po potrebi spustiš hitrost na 120 km/h ali 110 km/h. Odlična stran z realnimi podatki na to temo je EV Database, tam imaš za različne vremenske pogoje naveden domet. Hitrost na AC je upoštevana pri 110 km/h.
- Jaz ga polnim 1-fazno, 16 A, ker 3-faznega priklopa nimam. Drugače pa 3-fazno 11 kW, na veliko se kupujejo kitajske polnilnice, 11 kW dobiš za kakšnih 100 €, izbire je veliko na tem področju. Cena je odvisna od želja, bulletproof varjante so dinamične polnilnice, ki imajo možnost nastavitev časovnih blokov (to kar nas čaka od julija letos dalje).
- Mislim, da moraš oddati naročilo pri Tesli (200 € plačaš rezervacije), potem greš z "računom" na Eko-Sklad in urediš kredit. Pazi, ker Eko-Sklad zna trajati, tudi kakšen mesec ali več. Naročeni avto, ko prispe v SLO in te Tesla obvesti, da je na voljo, čaka do 7 dni, potem ga lahko dajo drugi stranki. Enako velja za vozila iz zaloge. Druga opcija je njihov lizing pri Sparkasse, tam je vse urejeno v roku nekaj dni.
- Zadovoljen in bi se odločil enako, sploh zdaj, ko je 2.000 € cenejša.
Kok pa je bila povprecna hitrost? Ker 130 ni bila povprecna. Povprecna je bila verjetno okol 80-90.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
kow ::
Samo idiot bi kupil Renault 5. Sploh preden vidimo konkurenco. Na trg bo 2025-2026 prislo brdo cenejsih elektricnih avtomobilov in kupovati med prvimi je totalna bedarija.
DamijanD ::
kupiš, ko rabiš - ker drugače lahko čakaš do groba, ker bo vedno nekaj novejšega/boljšega napovedano...
kow ::
kupiš, ko rabiš - ker drugače lahko čakaš do groba, ker bo vedno nekaj novejšega/boljšega napovedano...
Ce rabis, kupis kar je trenutno na voljo in preverjeno. Torej ne Renault 5. Verjetno kar hibrida v tem cenovnem razredu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Reaper ::
Vedno bolj se nagibam k nakupu električnega avtomobila, najprej sem mislil na nekaj manjšega ala renault 5, id 2 oz kar teslo 2 a se mi ne da čakat tako dolgo, ker niti ne vedo kdaj bo to prišlo ven tak da računam še vsaj leto pa pol razen mogoče 5-ka pride prej.
Ker se zanimam najbolj za teslo model 3 SR (LR mi je cena glede na SR previsoka, glede na to da bi se naj baterija polnila do 80% pa ni neke razlike pri daljavi).
Če mi lahko kdo odgovori na ta vprašanja:
-A v zimi pideš 260 km po avtocesti ne da bi polnil (občasno moram odpeljati relacijo MB-LJ-MB)?
-Kako je najbolje da ga polniš doma (navadna 3 fazna doza, ali kakšna polnilnica 11, 22 kw mogoče manj)?
-Kako je s pridobitvijo kredita pri eko skladu-recimo da bi dal polovico v kešu polovico pa vzel kredit? A rabiš najprej kakšno potrdilo od tesle in nato greš po kredit na eko sklad ali? Res nimam pojma kako se to naredi.
-Ste zadovoljni s svojimi teslami in bi jih ponovno kupili?
Hvala vsem za odgovor in lp
Odgovori na vprašanja:
- Jaz sem pri nekaj stopinjah pod ničlo naredil 220 km na AC pri 130 km/h in mi je ostalo še baterije, glede na indikator v vozilu, za dobrih 80 km. Če ni -15°C bi moral biti sposoben narediti to razdaljo pri 130 km/h, po potrebi spustiš hitrost na 120 km/h ali 110 km/h. Odlična stran z realnimi podatki na to temo je EV Database, tam imaš za različne vremenske pogoje naveden domet. Hitrost na AC je upoštevana pri 110 km/h.
- Jaz ga polnim 1-fazno, 16 A, ker 3-faznega priklopa nimam. Drugače pa 3-fazno 11 kW, na veliko se kupujejo kitajske polnilnice, 11 kW dobiš za kakšnih 100 €, izbire je veliko na tem področju. Cena je odvisna od želja, bulletproof varjante so dinamične polnilnice, ki imajo možnost nastavitev časovnih blokov (to kar nas čaka od julija letos dalje).
- Mislim, da moraš oddati naročilo pri Tesli (200 € plačaš rezervacije), potem greš z "računom" na Eko-Sklad in urediš kredit. Pazi, ker Eko-Sklad zna trajati, tudi kakšen mesec ali več. Naročeni avto, ko prispe v SLO in te Tesla obvesti, da je na voljo, čaka do 7 dni, potem ga lahko dajo drugi stranki. Enako velja za vozila iz zaloge. Druga opcija je njihov lizing pri Sparkasse, tam je vse urejeno v roku nekaj dni.
- Zadovoljen in bi se odločil enako, sploh zdaj, ko je 2.000 € cenejša.
Kok pa je bila povprecna hitrost? Ker 130 ni bila povprecna. Povprecna je bila verjetno okol 80-90.
Nimam pojma, nisem pogledal kakšna je bila povprečna hitrost. Ves čas AP na 130 km/h, razen 100 km/h čez tunele, ni bilo gužve.
gogocak ::
Kako dela avtopilot v novi tesli 3? A res fantomsko bremza na avtocesti?
Prepoznavanje znakov in prilagoditev hitrosti? Težave pri delu na cesti? Kako je s tem, seveda osnovna verzija kot radar nic naprednega...
Prepoznavanje znakov in prilagoditev hitrosti? Težave pri delu na cesti? Kako je s tem, seveda osnovna verzija kot radar nic naprednega...
Machete ::
Dečki Plaid ni slabo narejen. Dejansko plastike mnogo manj škripajo od merca in bmwja. Malo je dologočasen noter, o pospeških pa nima smisla govorit (LC = ekstaza).
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Reaper ::
Kako dela avtopilot v novi tesli 3? A res fantomsko bremza na avtocesti?
Prepoznavanje znakov in prilagoditev hitrosti? Težave pri delu na cesti? Kako je s tem, seveda osnovna verzija kot radar nic naprednega...
Standardni AP, ta ki pride z vsakim vozilom, je meni super zadeva, sploh, ker na drugem vozilu nisem imel niti radarskega tempomata ampak samo klasičnega.
Kar se tiče avtoceste za moje pojme vozi super, fantomsko bremzanje sem doživel nekajkrat, to se mi je zgodilo po navadi, ko sem po prehitevalnem pasu prehiteval tovornjak ali kolono tovornjakov, ki pa so na voznem pasu vozili blizu črte, ki loči pasova oz. po njej. Zdaj tako že vem, če je tovornjak blizu črte, da imam nogo na stopalki za plin, da pospešim. Drugače zaenkrat nimam drugih komentarjev, dela to za kar je namenjen.
Omejitve hitrosti so pa hit & miss. Znake prepoznava, to ni težava, ampak ne pozna naših pravil, da recimo krežišče razveljavi omejitev itd. Primer, prideš iz 90 km/h omejitve na 60 km/h, ker je križišče, se odpelješ mimo njega in avto še vedno kaže 60 km/h kljub temu, da je omejitev nazaj 90 km/h. Potem parkrat zapiska, da voziš prehitro in potem neha. Problem so lokalne ceste oz "problem", na avtocesti je manj takšnih situacij. Edino pred tuneli, ko je znak malo pred tunelom, če AP pustiš pri miru priletiš v tunel s 130 km/h. Jaz malo pred tunelom ročno spustim hitrost na 100 km/h.
Najlažje vidiš, da greš na testno vožnjo. Imaš obvoznico v LJ, desni kolešček na volanu dvakrat pritisneš in se bo AP vključil in te peljal. AP na lokalnih cestah ne uporabljam. Tam kjer so črte sledi dobro ampak za moje pojme preveč leze proti sredini cestišča, kultura naših voznikov je pa takšna, da so na črti oz. v ovinkih čez njo in potem bi lahko prišlo do zasilnega zaviranja.
Pa še tale komentar, vsi ti asistenčni sistemi, ki so podobni AP od Tesle imajo kakšne hibe, prav tako fantomsko zavirajo kljub vgrajenemu radarju itd. Da se ne bi razvila debata, da drugje tega ni.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Reaper ()
teslam2 ::
Kako dela avtopilot v novi tesli 3? A res fantomsko bremza na avtocesti?
Prepoznavanje znakov in prilagoditev hitrosti? Težave pri delu na cesti? Kako je s tem, seveda osnovna verzija kot radar nic naprednega...
izven avtocest je prakticno neuporaben, skos zavira in joka, se zgubi med crtami itd... na AC dela ok, v radar tempomat nacinu dela do 150, v "avtopilot" nacinu pa do 140, prenizek limit zame, pa izklaplja se pri menjavi pasu... Ne vem pa kako zgleda, ce doplacas $$$ za polno verzijo.
Reaper ::
Omejitve hitrosti so OK, me ne motijo, avtomatski vklop AP ob menjavi pasu na avtocesti pa lahko rešiš za recimo 150 €. S3XY Buttons, Knob oz. samo njihov Commander je dovolj, da se ta zadeva reši. Je ceneje kot slabe 4.000 € doplačila za Enhanced AP.
gogocak ::
A tega casicnega radarskega tudi ven vrze ob menjavi pasa ali ta ostane aktiven cel cas dokler ga sam ne izklopis?
Ima kdo dinamično polnilnico, ki bi naj glede na ostale porabnike elektrike uravnavala moc polnjenja? Mogoce cena in model?
Lp
Ima kdo dinamično polnilnico, ki bi naj glede na ostale porabnike elektrike uravnavala moc polnjenja? Mogoce cena in model?
Lp
Gregor P ::
Ne razumem čisto, zakaj naj bi radarski tempomat vrglo ven ob zamenjavi pasu?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Reaper ::
Klasičnega radarskega tempomata Tesla nima, ker nima vgrajenega HW-ja, samo kamere.
Ta klasični del po tvoje, ki ni Avtopilot in se obnaša kot radarski tempomat, ostane ob menjavi voznega pasu, izključi se samo AP.
Ta klasični del po tvoje, ki ni Avtopilot in se obnaša kot radarski tempomat, ostane ob menjavi voznega pasu, izključi se samo AP.
BigWhale ::
Kako dela avtopilot v novi tesli 3? A res fantomsko bremza na avtocesti?
Fantomskega zaviranja je dejansko precej. Za moj okus precej vec kot bi bilo se sprejemljivo in bi rekel, da se obcasno zgodi. Trenutno so voznje po AC popolnoma brez fantomskega zaviranja obcasne. Na daljsih voznjah se to veckrat dogaja in je nadlezno do te mere, da pri uvozih na AC ponavadi menjam pas in izklopim avtopilota.
Prepoznavanje znakov in prilagoditev hitrosti? Težave pri delu na cesti? Kako je s tem, seveda osnovna verzija kot radar nic naprednega...
Prilagoditve hitrosti so nekaj kvantnega. Nikol ne ves a bo delal al ne in kako bo delal, avto veckrat nima pojma kaksna bi morala biti omejitev na nekem odseku. Na zalost je to neki na cemer mora Tesla se precej delat. Aja, jaz imam enhanced avtopilota, tko da ne vem kako dela brez tega.
Pa še tale komentar, vsi ti asistenčni sistemi, ki so podobni AP od Tesle imajo kakšne hibe, prav tako fantomsko zavirajo kljub vgrajenemu radarju itd. Da se ne bi razvila debata, da drugje tega ni.
Leaf naceloma dosti slabse sledi cesti in ima tezave v preostrih ovinkih in kriziscih. Ampak nima pa tezavv s fantomskim zaviranjem. Petkrat v petih letih, Tesla pa lahko tud petkrat na dan. :D
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
Reaper ::
gogocak ::
Bigwhale, to je pol velik drek glede voznje po avtocesti. A te to ne moti? Da bi avto zamenjal...
m0LN4r ::
Kolk imas longterm average porabo?
15,7 kWh s tem da imam avto 2 meseca in je bila večina kilometrov narejenih po hladnem.
Prepocas se fijakas, ampak ja tak drag avto, pol je treba pocas vozt, da se splaca.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
BigWhale ::
Bigwhale, to je pol velik drek glede voznje po avtocesti. A te to ne moti? Da bi avto zamenjal...
Mah je tecno v 3pm, ampak se navadis. Ko prides do uvoza na AC se postavis na prehitevalni pas in je vedno ok ali pa izklopis autopilota za tistih nekaj sekund, ce vidis, da se vkljucuje kak tovornjak in ga v miru prehitis.
Ni deal breaker, je pa annoying. Men bi bil recimo deal breaker, ce ne bi imel tipk prev/next track na volanu tako kot jih nimajo Mercedezi :D
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BigWhale ()
BigWhale ::
Kolk imas longterm average porabo?
15,7 kWh s tem da imam avto 2 meseca in je bila večina kilometrov narejenih po hladnem.
Prepocas se fijakas, ampak ja tak drag avto, pol je treba pocas vozt, da se splaca.
Daj ne nakladaj, no.
Pri povprecni hitrosti 116km/h na poti od Zadra do Slovenske Bistrice, je bila poraba 14.5kW/100km. Tempomat je bil nastavljen na 130km/h. Brez postankov za polnjenje. Startal s 100% baterije, domov prisel z mal vec ko 20%.
m0LN4r ::
Na internetu so ze vedno rekli, pics or it didn't happen.
Si se ti lepo peljal tam povprecno najvec 100
Si se ti lepo peljal tam povprecno najvec 100
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
gogocak ::
Torej je problem vec ali manj, ce je nekdo na tvoji desni strani. Pri uvozu je tak vedno problem ce nimas prehitevalni pas prosti, potem ali pospesis do konca ali pa naglo zabremzas, ko vidis da bo nekdo silil na vozni pas, to nebi bil problem za mene. Gledal neke posnetke ko avto kar na lepem bremza na prazni avtocesti, to bi pa bil ze problem.
Kako je z avtomatiko brisalcev? Se aktivira vedno z avtopilotom? Vidim same pritozbe glede brisalcev...
A je res tako zajebano larkirat ko nimas parksenzorjev?
Kako je z avtomatiko brisalcev? Se aktivira vedno z avtopilotom? Vidim same pritozbe glede brisalcev...
A je res tako zajebano larkirat ko nimas parksenzorjev?
bastadu ::
Saj avtopilota ni potrebe ugasniti, samo rahlo stopiš na stopalko "za plin" in avtopilot takrat ne bo (fantomsko) bremzal ...
Reaper ::
Kolk imas longterm average porabo?
15,7 kWh s tem da imam avto 2 meseca in je bila večina kilometrov narejenih po hladnem.
Prepocas se fijakas, ampak ja tak drag avto, pol je treba pocas vozt, da se splaca.
Takšna kot je omejitev toliko je nastavitev na AP. Pa veš kaj je fajn, da jaz 100 % vem kako hitro se vozim ti pa ne in potem malo tipaš... Avto je šparovček, če ga boš kdaj vozil boš videl to tudi sam, če ga ne boš pa tudi ok.
Glede cene pa, po subvenciji pride ravno toliko kot Toyota Corolla 2.0 hibrid v Style opremi.
Torej je problem vec ali manj, ce je nekdo na tvoji desni strani. Pri uvozu je tak vedno problem ce nimas prehitevalni pas prosti, potem ali pospesis do konca ali pa naglo zabremzas, ko vidis da bo nekdo silil na vozni pas, to nebi bil problem za mene. Gledal neke posnetke ko avto kar na lepem bremza na prazni avtocesti, to bi pa bil ze problem.
Kako je z avtomatiko brisalcev? Se aktivira vedno z avtopilotom? Vidim same pritozbe glede brisalcev...
A je res tako zajebano larkirat ko nimas parksenzorjev?
Avtomatske brisalce lahko pri letošnjih verzijah SW-ja izključiš. Avtomatika brisalcev je tako tako, dela ko se mi zljubi je pa k sreči gumb za brisalce na desnem palcu in pritisnem če se mi zdi, da ni obrisal dovolj hitro.
S parkingom pa nimam problemov, se parkira super tudi božični update od lani je popravil natančnost pri bližini objektov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Reaper ()
gogocak ::
Saj avtopilota ni potrebe ugasniti, samo rahlo stopiš na stopalko "za plin" in avtopilot takrat ne bo (fantomsko) bremzal ...
Torej ti imas isto probleme s tem bremzanjem? Kdaj tocno to nastopi?
Si probal kdaj z spremembo nastavitev v avtopilotu, glede obcutlivosti ali pa kar izklopit avtomatsko zaviranje?
Kako avto polnite doma, ima kdo dinamicno polnilnico?
a_borlak ::
Jep, dinamična, ki mi upošteva še sončno elektrarno in zna polniti tudi z 22kW, čeprav imam 3x20A priklop. Aja, ne razmišljaj o ničemer drugem, čeprav so dinamične dražje, po možnosti vzemi takšno, ki se jo da programirati za časovne bloke. EV Polnilnice ima kar dober izbor, mirno jih pokliči. Imam Zappija, pred leti je bil odličen izbor, danes so še drugi, podobni, ponujajo celo več za isti denar.
gogocak ::
Jep, dinamična, ki mi upošteva še sončno elektrarno in zna polniti tudi z 22kW, čeprav imam 3x20A priklop. Aja, ne razmišljaj o ničemer drugem, čeprav so dinamične dražje, po možnosti vzemi takšno, ki se jo da programirati za časovne bloke. EV Polnilnice ima kar dober izbor, mirno jih pokliči. Imam Zappija, pred leti je bil odličen izbor, danes so še drugi, podobni, ponujajo celo več za isti denar.
Koliko inas obracunsko moc?
To z soncno elektrarno je koristno dokler ne uvedejo casovne bloke torej se 2 meseca, pol pa tusti, ki nimamo doma baterij, polnimo samo se ponoci, ko bo najbolj ugodno...Ali?
Cena takega Zappija?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gogocak ()
BigWhale ::
Na internetu so ze vedno rekli, pics or it didn't happen.
Si se ti lepo peljal tam povprecno najvec 100
O jezus kristus no ... Daj odrasti ze, cas bi ze bil.
Evo, trip s pravilnimi stevilkami. Povprecna hitrost po AC je bila 113km/h od pocivalisca Jasenovac, do pocivalisca Ogulin. Na prvem pocivaliscu se je jedel sendvic, na drugem se je pila kava. Polnil nisem. Poraba je bila 145kW/km.
pegasus ::
BigWhale ::
Povprecna hitrost po AC je bila 113km/hTo je kar visoka hitrost. Na svoji 800km relaciji, če je prazna cesta in divjam, občasno dosežem 100km/h povprečno hitrost (=pot opravim v 8h).
Ja, AC je bila generalno precej prazna in na tem odseku ni blo prakticno nobene guzve. Speed graf je kar zlo raven. Je tud mene presenetila ta stevilka.
Pa tudi poraba, ce sem iskren. Nisem pricakoval, da se bom naredil 404km vsega skupaj in domov prisel z vec kot 20% baterije.
bastadu ::
Saj avtopilota ni potrebe ugasniti, samo rahlo stopiš na stopalko "za plin" in avtopilot takrat ne bo (fantomsko) bremzal ...
Torej ti imas isto probleme s tem bremzanjem? Kdaj tocno to nastopi?
Si probal kdaj z spremembo nastavitev v avtopilotu, glede obcutlivosti ali pa kar izklopit avtomatsko zaviranje?
Kako avto polnite doma, ima kdo dinamicno polnilnico?
Kolikor vem imamo vsi problem z fantomskim zaviranjem ... Pri meni še nisem uspel natančno določiti razloga zakaj včasih samodejno zavre, res je včasih, ko greš mimo kakšnega uvoza in se kateri vključuje, ti pa voziš na voznem pasu, ali pa včasih ko greš mimo kakšnih kamionov ... So pa tudi primeri, ko ni v bližini skoraj nikogar, tudi na zaslon pogledam v trenutku, ko fantomsko zavre in ni videti nič, kar bi ga lahko zmotilo preko kamer ... Je pa res to precej nadležna zadeva, takoj ko imaš nekoga za sabo z malce prekratko varnostno je bolje ACC/AP izklopiti ali pa res imeti nogo v pripravljenosti ... v prejšnji BMW 5 sem imel sicer radarski ACC in je bilo fantomsko zaviranje izjemno redko, ampak ni pa bilo čisto 100% brez ...
V takšnem avtu, ki kao podpira FSD, bi pričakoval, da bo tega fantomskega zaviranja bistveno manj ...
Gregor P ::
... še posebej ker se sproti uči prek vseh svojih vozil na cestah
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
feryz ::
A je fantomsko ali je previdnostno?
Ker to je konkretna razlika.
Moj zabremza že če pičiš mimo kamiona in tisti za njim žmigavec da, da bo prehitel. Potem se sicer userje in greš lahko mimo obeh, ampak tudi vsak normalen voznik bi dal v tem primeru nogo z gasa, bližje bremzi.
Ker to je konkretna razlika.
Moj zabremza že če pičiš mimo kamiona in tisti za njim žmigavec da, da bo prehitel. Potem se sicer userje in greš lahko mimo obeh, ampak tudi vsak normalen voznik bi dal v tem primeru nogo z gasa, bližje bremzi.