» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
««
172 / 180
»»

TheBlueOne ::

Drazji so energenti vecji plus je cenejsi avto, ker stojita verjetno en ali drug. Je pa boljse, ce stoji poceni kos opreme.

Meni je najboljsi argument za Teslo M3, da je zanimiva igracka. Tako bi mi ga se kdo lahko prodal.

J.McLane ::

Nobene logike ni da bi država znižala trošarine na gorivo, tudi če bo porabnikov malo. To da se bo elektrika podražila se pa strinjam, ampak do kje lahko gre? Jaz imam v glavi nekje 0,25 €/kWh, kaj dosti več bo težko, ker hitro lahko pahneš revne čez rob, ker elektriko potrebujejo vsi, ne samo za EV. Prej bomo videli, da bodo uvedli letno dajatev na registracijo EV, ki je danes ni.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Gregor P ::

Tako kot sedaj v Teksasu kot je na forumu že nekdo komentiral.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

BlaY0 ::

J.McLane je izjavil:

Nobene logike ni da bi država znižala trošarine na gorivo, tudi če bo porabnikov malo. To da se bo elektrika podražila se pa strinjam, ampak do kje lahko gre? Jaz imam v glavi nekje 0,25 EUR/kWh, kaj dosti več bo težko, ker hitro lahko pahneš revne čez rob, ker elektriko potrebujejo vsi, ne samo za EV. Prej bomo videli, da bodo uvedli letno dajatev na registracijo EV, ki je danes ni.

Cena elektrike je v končni fazi precej fiktivna. V Nemčiji recimo imaš tako "različne" elektrike z različnimi cenami... tisto za polnjenje EV, tisto za ogrevanje, tisto za kuhat in svetit, tisto za bajto razvlaževat... you name it. Vsaka ima na isti položnici drugo postavko. Potem se pa lahko še celo odločiš od kod oziroma iz katere elektrarne bo prišla do tebe. Pa veliko ljudi ki je izstopilo iz katoliške cerkve si zdaj namesto cerkvenih kupuje EKO odpustke... samo odkljukaš "Želim EKO odpustek - 1 EUR/mesec", in si pomirjen ker si naredil dobro delo.

Gregor P je izjavil:

Tako kot sedaj v Teksasu kot je na forumu že nekdo komentiral.

Uh, kje so še zavarovanja etc. To bo šlo vse gor, kar pa ne pomeni, da EV ni prava pot.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Cveto ::

Letno prevozim 30k km. Obdobje 5 let, torej prevoženih 150k km.

Tesla: nakup 38k, prodaja 28k (Tesla Model 3, l. 2019, 150k prevoženih), izguba vrednosti 10k (+2k stroški financiranja= 12k)
Stroški goriva: 4050€ (upošteval porabo 15)
Zavarovanje 5x1500= 7500
Skupni stroški 23.550€

Passat: nakup 25k (Passat l. 2019, DSG dizel, 100k km), prodaja 13k (Passat l. 2014, 250k prevoženih), izguba vrednosti 12k.
Stroški goriva: 15.600€
Zavarovanje + cestnina 5x1200= 6000
Servisi 5x 300 = 1500
Skupni stroški 35.100€

BlaY0 ::

Cveto je izjavil:

Letno prevozim 30k km. Obdobje 5 let, torej prevoženih 150k km.

Tesla: nakup 38k, prodaja 28k (Tesla Model 3, l. 2019, 150k prevoženih), izguba vrednosti 10k (+2k stroški financiranja= 12k)
Stroški goriva: 4050€ (upošteval porabo 15)
Zavarovanje 5x1500= 7500
Skupni stroški 23.550€

Passat: nakup 25k (Passat l. 2019, DSG dizel, 100k km), prodaja 13k (Passat l. 2014, 250k prevoženih), izguba vrednosti 12k.
Stroški goriva: 15.600€
Zavarovanje + cestnina 5x1200= 6000
Servisi 5x 300 = 1500
Skupni stroški 35.100€

Kaj je ta postavka "prodaja" pri Tesli? A je to fiktivno oziroma za koliko pričakuješ da bi jo utegnil prodati?

Cveto ::

Saj piše. Trenutno so pet let stare nekaj pod 30k. Pa tudi če rečemo 25, bo še vedno ok.

BlaY0 ::

Cveto je izjavil:

Saj piše. Trenutno so pet let stare nekaj pod 30k. Pa tudi če rečemo 25, bo še vedno ok.

Ja, OK, ni mi bilo čisto jasno. Pri Passatu je to malo lažje "prebrati" ker prodaš starega in kupiš novega starega. Osnovni kapital (nabava prvega vozila na sploh) verjetno zanemariš?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

deco16 ::

Ne se bat, veliko jih še vedno "računa" da se jim ne splača :D

No ko bodo "zračunali" da se jim splača, takrat se nebo več, žal je tako ;)

J.McLane ::

BlaY0 je izjavil:


Cena elektrike je v končni fazi precej fiktivna. V Nemčiji recimo imaš tako "različne" elektrike z različnimi cenami... tisto za polnjenje EV, tisto za ogrevanje, tisto za kuhat in svetit, tisto za bajto razvlaževat... you name it. Vsaka ima na isti položnici drugo postavko. Potem se pa lahko še celo odločiš od kod oziroma iz katere elektrarne bo prišla do tebe. Pa veliko ljudi ki je izstopilo iz katoliške cerkve si zdaj namesto cerkvenih kupuje EKO odpustke... samo odkljukaš "Želim EKO odpustek - 1 EUR/mesec", in si pomirjen ker si naredil dobro delo.


Tako enostavno pa to ne gre, ker elektrike ne moreš pobarvat tako kot kurilca. Jasno po porabi in načinu te porabe se, da narediti precej točno analizo za kaj je kdo elektriko porabljal, ampak to nikakor ni dovolj točno, da bi lahko glede na to razčlenil ceno elektrike. To kar ti sanjaš da nemci kupujejo ni nič drugega kot marketinški ime paketa, v ozadju je pa samo to koliko pokuriš in kakšno ceno boš imel.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Mato989 ::

J.McLane je izjavil:

BlaY0 je izjavil:


Cena elektrike je v končni fazi precej fiktivna. V Nemčiji recimo imaš tako "različne" elektrike z različnimi cenami... tisto za polnjenje EV, tisto za ogrevanje, tisto za kuhat in svetit, tisto za bajto razvlaževat... you name it. Vsaka ima na isti položnici drugo postavko. Potem se pa lahko še celo odločiš od kod oziroma iz katere elektrarne bo prišla do tebe. Pa veliko ljudi ki je izstopilo iz katoliške cerkve si zdaj namesto cerkvenih kupuje EKO odpustke... samo odkljukaš "Želim EKO odpustek - 1 EUR/mesec", in si pomirjen ker si naredil dobro delo.


Tako enostavno pa to ne gre, ker elektrike ne moreš pobarvat tako kot kurilca. Jasno po porabi in načinu te porabe se, da narediti precej točno analizo za kaj je kdo elektriko porabljal, ampak to nikakor ni dovolj točno, da bi lahko glede na to razčlenil ceno elektrike. To kar ti sanjaš da nemci kupujejo ni nič drugega kot marketinški ime paketa, v ozadju je pa samo to koliko pokuriš in kakšno ceno boš imel.


Nekoč sem slišal da so v Nemčiji enako silili ljudi v TČ s subvencijami itd... pol pa ko jih je dovolj baitnilo so pa spremenili in si moral deklarirat če imaš TČ si dobil elektriko za gospodarski odjem ne več gospodinjskega

Zdaj če to drži naj kdo drug potrdi ampak to se je govorilo.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

Cveto ::

Imaš 25k. Lahko kupiš Passata, ki je star 4 leta in ima 100k km. In ga čez 5 let prodaš za 13k. Izgubil si torej 12k.

2. opcija: imaš 25k. Dodaš 13k, torej skupaj vložiš 38k. Čez pet let prodaš za recimo 28k. Izgubil si 10k in 2k za financiranje.

Matematika deluje, ker trenutno električni avti dobro držijo cene, a tudi če padejo na nivo ICE-jev, ne bo drame.

ICE cene so šle precej gor in recimo Passat (ki je sicer večji avto od Tesle 3) stane praktično enako, kot Tesla.

Težava slovencev je, da gledajo ICE cene za rabljene avte z 100+k km, pri EV pa cene novih.

Mato989 ::

Cveto je izjavil:

Imaš 25k. Lahko kupiš Passata, ki je star 4 leta in ima 100k km. In ga čez 5 let prodaš za 13k. Izgubil si torej 12k.

2. opcija: imaš 25k. Dodaš 13k, torej skupaj vložiš 38k. Čez pet let prodaš za recimo 28k. Izgubil si 10k in 2k za financiranje.

Matematika deluje, ker trenutno električni avti dobro držijo cene, a tudi če padejo na nivo ICE-jev, ne bo drame.

ICE cene so šle precej gor in recimo Passat (ki je sicer večji avto od Tesle 3) stane praktično enako, kot Tesla.

Težava slovencev je, da gledajo ICE cene za rabljene avte z 100+k km, pri EV pa cene novih.


Seveda, ker 50l kanister za benz je po 10 let 50l kanister za benz, baterija pa več ni 100%.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

J.McLane ::

Baterija ni samo gorivo je ključni del pogona, tako kot recimo turbina pri motorju, ali bo motor na notrjanje izgorevanje po 10 letih še vedno tipi topi? Tudi ne bo več, ane?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

BlaY0 ::

deco16 je izjavil:

Ne se bat, veliko jih še vedno "računa" da se jim ne splača :D

No ko bodo "zračunali" da se jim splača, takrat se nebo več, žal je tako ;)

V tem izračunu se verjetno predvideva, da si ravno v stanju za menjavo avta in boš to dejansko tudi storil? Jaz recimo nisem v tem stanju, ker se mi recimo na da s prodajanjem in kupovanjem avtov ukvarjat. Sem pa izračunal po tem modelu stroške za mojega za zadnjih 5 let in prilagodil vse skupaj mojim kilometrom (15k), ter ga prav tako fiktivno prodal in kupil novega starega, rezultat je še vedno 2 jurja minusa. Skratka bom počakal še par let, potem bom pa zamenjal ali pa še bolje, sploh ne bom več avta kupoval.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Mato989 ::

J.McLane je izjavil:

Baterija ni samo gorivo je ključni del pogona, tako kot recimo turbina pri motorju, ali bo motor na notrjanje izgorevanje po 10 letih še vedno tipi topi? Tudi ne bo več, ane?


V osnovi je baterija ekvivalent rezervarja za gorivo... to je primarno vse ostalo je samo dodatno.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

BlaY0 ::

J.McLane je izjavil:

BlaY0 je izjavil:


Cena elektrike je v končni fazi precej fiktivna. V Nemčiji recimo imaš tako "različne" elektrike z različnimi cenami... tisto za polnjenje EV, tisto za ogrevanje, tisto za kuhat in svetit, tisto za bajto razvlaževat... you name it. Vsaka ima na isti položnici drugo postavko. Potem se pa lahko še celo odločiš od kod oziroma iz katere elektrarne bo prišla do tebe. Pa veliko ljudi ki je izstopilo iz katoliške cerkve si zdaj namesto cerkvenih kupuje EKO odpustke... samo odkljukaš "Želim EKO odpustek - 1 EUR/mesec", in si pomirjen ker si naredil dobro delo.


Tako enostavno pa to ne gre, ker elektrike ne moreš pobarvat tako kot kurilca. Jasno po porabi in načinu te porabe se, da narediti precej točno analizo za kaj je kdo elektriko porabljal, ampak to nikakor ni dovolj točno, da bi lahko glede na to razčlenil ceno elektrike. To kar ti sanjaš da nemci kupujejo ni nič drugega kot marketinški ime paketa, v ozadju je pa samo to koliko pokuriš in kakšno ceno boš imel.

To jaz vse vem (tako kot mobilni paketi), samo pravim kako v Nemčiji prodajajo elektriko končnim kupcem in da bo kmalu bo v Sloveniji enako.

Ena varianta je tudi plačevanje po just-in-time borzni ceni in en tak ponudnik za fizične osebe v Nemčiji že obstaja.

delavec44 ::

BlaY0 je izjavil:

delavec44 je izjavil:

Kje imamo v Slo enormno povečanje porabe elektrike? Vedno več je sončnih elektrarn in vedno manj velikih firm. Prav tako so naprave čedalje bolj varčne, ljudi pa čedalje manj. Lahko bi bili samozadostni in imeli še cenejšo elektriko kot prej.

Dobra ja, če bi bili samozadostni... s čim oziroma v čem? A boš elektriko jedel? Mi danes v ničemer ne moremo biti niti S od samozadostnega. Ampak eni bi se pa skoncentrirali še na bolj bizaren balonček:"Ah kje, nam tukaj v Spodnjem Dupleku gre čisto OK, mi ne rabimo nič od teh Nemcev in Kitajcev! Nas poganja veselje do življenja! Pa tut poplav in toče letos nismo mel!"


Ja bolje, da kot sedaj, poceni prodajamo lastno elektriko in drago kupujemo tujo? Ne vem no, meni to zgleda kot slaba šala.

TheBlueOne ::

Cveto je izjavil:

Letno prevozim 30k km. Obdobje 5 let, torej prevoženih 150k km.

Tesla: nakup 38k, prodaja 28k (Tesla Model 3, l. 2019, 150k prevoženih), izguba vrednosti 10k (+2k stroški financiranja= 12k)
Stroški goriva: 4050€ (upošteval porabo 15)
Zavarovanje 5x1500= 7500
Skupni stroški 23.550€

Passat: nakup 25k (Passat l. 2019, DSG dizel, 100k km), prodaja 13k (Passat l. 2014, 250k prevoženih), izguba vrednosti 12k.
Stroški goriva: 15.600€
Zavarovanje + cestnina 5x1200= 6000
Servisi 5x 300 = 1500
Skupni stroški 35.100€


Meni ne izgleda ravno tako. Rabljena Tesla 3 za okoli 30k€ je dual motor z 112.000km:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Nova taka pa je 50k€ brez fensi asistencnih sistemov. Tako, da gres bolj iz 50 na 30, torej 20k€ + visje obresti, recimo 3000€. Torej izgubis nekje celo vrednost tega Passata. Strosek goriva in zavarovanje ti verjamem, ker nimam izkusenj.

Zavarovanje za Passata se mi zdi drago za Slovenijo, strosek goriva pa bo manjsi. Za 30.000km bo nekje na 13.000€. Ce pa vozis tako kakor ti vozis za tako nizko porabo Teslo, ce verjamem sefu koliko njemu kuri na AC, pa bi Passat imel se dosti nizjo porabo. 13.000€ je ce ga na AC nonstop picis 140kmh+ in si vecinoma na AC. To pa je realsno pri 30.000km. Bo bolj na 10.000€.


Tesla: nakup 49990k, prodaja 29990k (Tesla Model 3, l. 2019, 110k prevoženih), izguba vrednosti 20k (+3k stroški financiranja= 23k)
Stroški goriva: 4050€ (upošteval porabo 15)(Bomo polzjo voznjo dodali se Passatu)
Zavarovanje 5x1500= 7500
Skupni stroški 34.550€

Passat: nakup 25k (Passat l. 2019, DSG dizel, 100k km), prodaja 13k (Passat l. 2014, 250k prevoženih), izguba vrednosti 12k.
Stroški goriva: 12.000€(Pa se to je prevec za tvojo Tesla voznjo)
Zavarovanje + cestnina 5x1200= 6000(Ajde naj bo)
Servisi 5x 300 = 1500
Skupni stroški 29.500€

BlaY0 ::

delavec44 je izjavil:


Ja bolje, da kot sedaj, poceni prodajamo lastno elektriko in drago kupujemo tujo? Ne vem no, meni to zgleda kot slaba šala.

Dobro, ampak to nima noben zveze s samooskrbo (ki je itak nismo zmožni v nobenem primeru), to je problem zavožene špekulativne politike nabave, ki je čisto slučajno privedel do tega (tipi niso računali da bo po skokoviti rasti cena potem tudi precej padla, ker se to do zdaj še nikoli v resnici ni zgodilo). Saj mogoče čez 5 let bo pa za naslednjih 5 let ravno obratno... uspelo se nam bo recimo zmenit, da bomo dražje prodajali kot kupovali.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

BlaY0 ::

TheBlueOne je izjavil:


Tesla: nakup 49990k, prodaja 29990k (Tesla Model 3, l. 2019, 110k prevoženih), izguba vrednosti 20k (+3k stroški financiranja= 23k)
Stroški goriva: 4050€ (upošteval porabo 15)(Bomo polzjo voznjo dodali se Passatu)
Zavarovanje 5x1500= 7500
Skupni stroški 34.550€

Passat: nakup 25k (Passat l. 2019, DSG dizel, 100k km), prodaja 13k (Passat l. 2014, 250k prevoženih), izguba vrednosti 12k.
Stroški goriva: 12.000€(Pa se to je prevec za tvojo Tesla voznjo)
Zavarovanje + cestnina 5x1200= 6000(Ajde naj bo)
Servisi 5x 300 = 1500
Skupni stroški 29.500€

Zakaj točno nucaš long range? A dejansko delaš po 300+ km na dan? Pa ja ne zato, ker kao nočeš na slabše kot si bil z dizlom?

deco16 ::

Pa tudi če, pozabil je odštet še subvencijo.... Tko da se skor izide ;)

Pa še zanimivo kako ne lastniki vedo kolk majo porabo lastniki in kako je kao 15kWh polžja poraba ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: deco16 ()

TheBlueOne ::

Cveto je izjavil:


Matematika deluje, ker trenutno električni avti dobro držijo cene, a tudi če padejo na nivo ICE-jev, ne bo drame.


No ja, to pa ni ravno Tesla specifika. Ko smo mi kupovali nasega rahlo rabljene Passata z nekej 20k km, ravno pred tem cudnim obdobjem, ko cene na padajo, smo dali 23.500EUR. Polna oprema 4x4, DSG 200 konjev itn. Po tej noriji bi cez dve leti dobil priblizno enako z 4x toliko kilometri. Ce bi ga prodal, leto kasneje pa je malo cenejsi. Pa ti zato ne bom za prihodnost poracunal, da Passatu skoraj ne pade cena, ker tistemu, ki kupuje danes bo.

Enako ne mores spekulirati, da bo M3 enako drzal ceno, posebej, ker so vedno cenejsi, ker imas nov model itn.

BlaY0 je izjavil:


Zakaj točno nucaš long range? A dejansko delaš po 300+ km na dan? Pa ja ne zato, ker kao nočeš na slabše kot si bil z dizlom?


Ne pravim, da ga potrebujes, samo da je pri kalkulaciji cena novega obicajnega in rabljenega dual motor, long range.

deco16 je izjavil:



Pa še zanimivo kako ne lastniki vedo kolk majo porabo lastniki in kako je kao 15kWh polžja poraba ...


Tu je nekdo pisal, da AC obicajne hitrosti (140kmh) pride na 20kWh+. Podobno pravi edini lastnik katerega poznam.

Zgodovina sprememb…

teslam2 ::

Pokazi, kako si zracunal stroske goriva za 150k km na 4050e.

Drugace longterm poraba tesel pri nas je ~18kwh/100km. Passat pa kuri 5.2L/100, povprecje zadnjih 60k km.

Blinder ::

Cveto je izjavil:


Tesla: nakup 38k, prodaja 28k (Tesla Model 3, l. 2019, 150k prevoženih), izguba vrednosti 10k (+2k stroški financiranja= 12k)


Tesla, ki se danes prodaja za 28k je bila nova pet let nazaj koliko, 50, 60k? Nove Tesle so dozivele ogromen rez pri cenah, kateri se potem pozna tudi pri rabljenih. Razen tistih, ki prodajajo rabljeno za vecjo ceno, kot stane nova (bil link do oglasa nekje na forumu). Hočem samo rečt, bodi previden pri izračunu
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

BlaY0 ::

TheBlueOne je izjavil:


Ne pravim, da ga potrebujes, samo da je pri kalkulaciji cena novega obicajnega in rabljenega dual motor, long range.

Ahh, OK.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Cveto ::

No, vsak ima svojo računico. Moja vsebuje nov LR RWD avto za 43k minus subvencija, poraba 14kWh na 100km in cene rabljenih tesel z prevoženimi 150k km. Avto ranga Passata (Škoda Superb) pa je meni porabil 6,5.

Kako bo s ceno rabljenega bomo še videli, a dvomim, da bodo padale bolj, kot pri ICE.

Tako da razlika seveda ne bo tako velika, a za moje km in to, kar hočem od avta je to to. Edina težava je, da se, odkar je doma ta avto, čudežno nihče noče vozit z ostalimi. Ne samo zaradi stroška, tudi užitek pri vožnji, ne samo zaradi moči pač pa tudi načina, kako se ta podaja, lege na cesti, vožnje z enim pedalom...

Ne vem, meni je zelo kul, seveda pa se vsak odloča zase. Zelo malo jih (vas) tudi je v situaciji, da se toliko (plačano) vozi, kot jaz. Namesto na Petrol dam pač raje več za boljši avto in nekaj elektrike.

Mato989 ::

Ne samo to Cveto, avto se kar sam regenerira, obnavlja, poškodbe se zakrpajo, praktično je EV holy Mary vseh avtov in tehnologija in napredek je končan

Tako eni to tu predstavljate namreč :))
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: BlaY0 ()

BlaY0 ::

Mato989 je izjavil:

Ne samo to Cveto, avto se kar sam regenerira, obnavlja, poškodbe se zakrpajo, praktično je EV holy Mary vseh avtov in tehnologija in napredek je končan

Tako eni to tu predstavljate namreč :))

Sorry, pomotoma stisnil trashbin.

Enako kot ICE. To ni bilo upoštevano v njegovem izračunu ne za ICE, ne za EV, se pa to mirno "pokrajša" v sami enačbi.

teslam2 ::

Kdo zna zracunat, koliko cestnine bojo kasirali za EVje? (trenutno je še zastonj, vendar prihaja sprememba kmalu)

deco16 ::

Seveda vsi glavni servisi in tisti na 15-30k se enostavno pokrajšajo pri tesli ker se menjava samo filter za kabino in olje za zavore na 4 leta.

Mato989 ::

V Texasu bo kr 400 na začetku pol pa 200 na leto zaenkrat

pri nas bo verjetno okrogel jurček...

Jaz bi dal za EVje v EU 5k cestnine zaradi izgube trošarin pa da vidimo pol računice :))
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

Blinder ::

teslam2 je izjavil:

Kdo zna zracunat, koliko cestnine bojo kasirali za EVje? (trenutno je še zastonj, vendar prihaja sprememba kmalu)


odvisno od volitev?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Cveto ::

Okvare so povsod, obraba delov prav tako.

Zadnjih nekaj ICE-jev sem vozil do cca 200k. Kar je stalo izven rednih servisov so bile predvsem zavore (diski+ploščice) in jermena, potem pa okvare: vztrajnik, turbina, vzmet, kompresor klime, injektor v motorju, ključ, senzor, vodna pumpa... EV večine tega nima, razen vzmeti in kompresorja klime, ki pa je gotovo dražji.

Ne rečem, da pride zdaj EV glede tega silno cenejši, a kot berem razne zapise, se ljudje kar vozijo in vozijo. Ok, baterije je vedno manj, a to gre počasneje, kot se je predvidevalo, pro drugi strani pa tudi ICE-ju enkrat poteče rok motorja.

TheBlueOne ::

Cveto je izjavil:



Tako da razlika seveda ne bo tako velika, a za moje km in to, kar hočem od avta je to to. Edina težava je, da se, odkar je doma ta avto, čudežno nihče noče vozit z ostalimi. Ne samo zaradi stroška, tudi užitek pri vožnji, ne samo zaradi moči pač pa tudi načina, kako se ta podaja, lege na cesti, vožnje z enim pedalom...

Ne vem, meni je zelo kul, seveda pa se vsak odloča zase. Zelo malo jih (vas) tudi je v situaciji, da se toliko (plačano) vozi, kot jaz. Namesto na Petrol dam pač raje več za boljši avto in nekaj elektrike.


Ja tako jo morda prodas se meni, ce bi me preprical, da je tako zelo bolj zabavna. :) Pa ni, da me ne malenskost mika, ker bo tako ali tako treba menjati drug avto, samo bolj racunam bolj draga je. :)

Na vsak nacin bi imel dual motor, ker je pri nas fin 4x4 in ce je igracka morajo biti konji.

Torej gledam za Avstrijo...

Cena je 9240 predplacila, potem pet 600EUR mesecno pri max 20k km letno. Ta denar se vrze stran, kar nanese nekje 750EUR/mesec. Po petih letih pa jo lahko odkupim za dobre 20kEUR.

Recimo, da vanjo vrzem 25.000EUR. Pride se vedno ca. 300EUR mesecno, ostane se vedno dobre 20kEUR za placat po petih letih, mesecno poracunano pa je potem ca. 720EUR/mesec.

To malo tezko opravicim v domacem proracunu. :D In glede na to, da je igracka hoces cez pet let novo, tako da potem skoraj lahko racunas na dolgorocen strosek ca. 750EUR samo za lastnistvo.

In bog ne daj, da jo razsujes in dobis obicajno zalost od poplacila.

Zgodovina sprememb…

J.McLane ::

Povprečen avto naredi 12k km in pokuri 7 l, trošarine je 0,5€/l. Torej danes od povprečnega ICE vozila od oka država pobere 400-500€ trošarin.

V malho bo država skušala dobiti isto vrednost, se strinjam, ampak še najmanj 15 let bo levji delež skušala nabrati od ICE voznikov, z večanjem na tej strani. Bo pa verjetno hitro pripravljen teren za neke davke tudi na EV strani, ampak vedno moraš gledat razmerje (ICE vs. EV).
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

TheBlueOne ::

Zna biti prej, ce zacne iti v nos revezem v smislu, da ni fer, da se financno podpira drage igracke. So pa volilna vecina, tako da ne bi bilo problem kaj takega prodati.

Fer in ucinkovito bi bilo, da se podpira majhne in poceni avte. Za mobilnost in za ceste.

Machete ::

J.McLane je izjavil:

Povprečen avto naredi 12k km in pokuri 7 l, trošarine je 0,5€/l. Torej danes od povprečnega ICE vozila od oka država pobere 400-500€ trošarin.

V malho bo država skušala dobiti isto vrednost, se strinjam, ampak še najmanj 15 let bo levji delež skušala nabrati od ICE voznikov, z večanjem na tej strani. Bo pa verjetno hitro pripravljen teren za neke davke tudi na EV strani, ampak vedno moraš gledat razmerje (ICE vs. EV).


Taki izračuni so zelo kompleksni. Koliko bo privarčevala z manj boleznimi dihal npr? Težko izračunat, niso pa nepomembni faktorji zdravja in okolja.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

delavec44 ::

BlaY0 je izjavil:

delavec44 je izjavil:


Ja bolje, da kot sedaj, poceni prodajamo lastno elektriko in drago kupujemo tujo? Ne vem no, meni to zgleda kot slaba šala.

Dobro, ampak to nima noben zveze s samooskrbo (ki je itak nismo zmožni v nobenem primeru)


Po moje bi z JEK2 bili. Pa so raje metali denar v TEŠ6. Zaradi zavožene politike trenutno res nismo samooskrbni, lahko bi pa bili. Lahko smo čez par let ampak s trenutno vlado ne.

J.McLane ::

TheBlueOne je izjavil:

Zna biti prej, ce zacne iti v nos revezem v smislu, da ni fer, da se financno podpira drage igracke. So pa volilna vecina, tako da ne bi bilo problem kaj takega prodati.

Fer in ucinkovito bi bilo, da se podpira majhne in poceni avte. Za mobilnost in za ceste.


NE skrbi zato, bodo kitajci uleteli ko se trg dragih EU avtov razsuje, takrat bo kreganje med EV ali ICE najmanjši problem.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

TheBlueOne ::

Ce hoces res cistit zrak, potem ne bos menjal nekega EURO6 dizla za Teslo, ampak stare zjahane EUROWTF avte katere vozijo bolj revezi na moderne mickene.

BlaY0 ::

teslam2 je izjavil:

Kdo zna zracunat, koliko cestnine bojo kasirali za EVje? (trenutno je še zastonj, vendar prihaja sprememba kmalu)

To je vse čisto nepomembno. Povsem jasno je, da se bodo spremljevalne "storitve" ki jih že poznamo in neprostovoljno plačujemo, začele dražiti, poleg tega pa bodo nastajale nove spremljevalne "storitve", proces same izdelave avta in baterij ter vse kar je povezano s samo logistiko se bo optimiziralo in bodo ceno samega avta lahko "znižali". Pravim lahko znižali, ker če se bodo dražili ICE-ji se bodo naprej dražili tudi EV-ji, bistvo pa je, da bo razmerje med cenama na cesto postavljenega avtomobila v nekem momentu enaka ali skoraj enaka. Kdaj točno se bo to zgodilo pa ne moremo reči, nimamo kristalne kugle.

J.McLane ::

Machete je izjavil:

J.McLane je izjavil:

Povprečen avto naredi 12k km in pokuri 7 l, trošarine je 0,5€/l. Torej danes od povprečnega ICE vozila od oka država pobere 400-500€ trošarin.

V malho bo država skušala dobiti isto vrednost, se strinjam, ampak še najmanj 15 let bo levji delež skušala nabrati od ICE voznikov, z večanjem na tej strani. Bo pa verjetno hitro pripravljen teren za neke davke tudi na EV strani, ampak vedno moraš gledat razmerje (ICE vs. EV).


Taki izračuni so zelo kompleksni. Koliko bo privarčevala z manj boleznimi dihal npr? Težko izračunat, niso pa nepomembni faktorji zdravja in okolja.


Se strinjam, zdravje tu ni upoštevano, ampak ne gleed na to bo država hotela pobrati primerljivo količino kot jo danes.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Mato989 ::

Machete je izjavil:

J.McLane je izjavil:

Povprečen avto naredi 12k km in pokuri 7 l, trošarine je 0,5€/l. Torej danes od povprečnega ICE vozila od oka država pobere 400-500€ trošarin.

V malho bo država skušala dobiti isto vrednost, se strinjam, ampak še najmanj 15 let bo levji delež skušala nabrati od ICE voznikov, z večanjem na tej strani. Bo pa verjetno hitro pripravljen teren za neke davke tudi na EV strani, ampak vedno moraš gledat razmerje (ICE vs. EV).


Taki izračuni so zelo kompleksni. Koliko bo privarčevala z manj boleznimi dihal npr? Težko izračunat, niso pa nepomembni faktorji zdravja in okolja.


Pa je kdo izračunal tudi koliko je to minusa? Ker če je manj bolezni in manj smrti = dalj časa (in več) penzijonerjev ki pobirajo penzije?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

TheBlueOne ::

J.McLane je izjavil:



NE skrbi zato, bodo kitajci uleteli ko se trg dragih EU avtov razsuje, takrat bo kreganje med EV ali ICE najmanjši problem.


Ne bodo, ker kot prvo niso zares poceni, so menda bolj subvencionirani, tako da dolgorocno verjetno ne bo vzdrzen model. Ce pa bodo prodajali pod ceno s ciljem oslabiti lokalno industrijo, pa bodo verjetno dodatne dajatve na uvoz ali kaksna druga podobna hitra resitev.

J.McLane ::

TheBlueOne je izjavil:

Ce hoces res cistit zrak, potem ne bos menjal nekega EURO6 dizla za Teslo, ampak stare zjahane EUROWTF avte katere vozijo bolj revezi na moderne mickene.


Pa kaj ti ni jasno? KAko naj pa revež kupi rablejn EV, ča pa ni obstoječ, ker pač starih EVjev se ni prodalo kaj dosti. Počakaj 5 let da bodo tele Tesle, ki so se letos na veliko prodajale pridejo do takih, ki danes kupujejo nemško dizel premijo z magičnimi 150k km.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

TheBlueOne ::

J.McLane je izjavil:


Pa kaj ti ni jasno? KAko naj pa revež kupi rablejn EV, ča pa ni obstoječ, ker pač starih EVjev se ni prodalo kaj dosti. Počakaj 5 let da bodo tele Tesle, ki so se letos na veliko prodajale pridejo do takih, ki danes kupujejo nemško dizel premijo z magičnimi 150k km.


Pa ne pravim, da vzamejo EV, bolj, da bi drzava morala razbremeniti majhne neluksuzne moderne avte, ne pa igrack. Raja mora menjati ne bogatuni, ker pri raji so stevilke. Recimo avti klase Sandero bi za moj okus morali biti 1x na pet let na druzino brez DDV in morda se malenkost subvencionirani. Srednjni razred do recimo 25kEUR 22% DDV, vse cez pa visje in visje.

Zgodovina sprememb…

deco16 ::

Mato989 je izjavil:


Pa je kdo izračunal tudi koliko je to minusa? Ker če je manj bolezni in manj smrti = dalj časa (in več) penzijonerjev ki pobirajo penzije?


To lahko samo ti izjaviš, me zanima kako se boš obrnil enkrat ko boš ti prišel v leta ;)

J.McLane ::

TheBlueOne je izjavil:

J.McLane je izjavil:


Pa kaj ti ni jasno? KAko naj pa revež kupi rablejn EV, ča pa ni obstoječ, ker pač starih EVjev se ni prodalo kaj dosti. Počakaj 5 let da bodo tele Tesle, ki so se letos na veliko prodajale pridejo do takih, ki danes kupujejo nemško dizel premijo z magičnimi 150k km.


Pa ne pravim, da vzamejo EV, bolj, da bi drzava morala razbremeniti majhne neluksuzne moderne avte, ne pa igrack. Raja mora menjati ne bogatuni, ker pri raji so stevilke. Recimo avti klase Sandero bi za moj okus morali biti 1x na pet let na druzino brez DDV in morda se malenkost subvencionirani. Srednjni razred do recimo 25kEUR 22% DDV, vse cez pa visje in visje.


Ti res ne razumeš kako se tehnologijo razvije in pripelje do masovne proizvodnje. Subvencije so pospeševalec tega razvoja. Od nekje mora priti denar, v preteklosti smo imeli vojne, da se je kaj razvilo, brez vojske verjetno še vedno nebi imeli jedrskih elektrarn.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

TheBlueOne ::

J.McLane je izjavil:



Ti res ne razumeš kako se tehnologijo razvije in pripelje do masovne proizvodnje. Subvencije so pospeševalec tega razvoja. Od nekje mora priti denar, v preteklosti smo imeli vojne, da se je kaj razvilo, brez vojske verjetno še vedno nebi imeli jedrskih elektrarn.


Jaz govorim za Slovenijo. Sploh pa ti b.p. se dodam v model, da so subvencionirani EVji nizkega ranga. Da se bolj prisili proizvajalce delati masovko namesto eksotov.

In zaradi mene lahko bolj bremenis ICE avte visjega razreda. Samo vsaj jaz ne bi dajal odpustkov za igracke, ko je najvecji problem pri raji.
««
172 / 180
»»