Forum » Na cesti » Tesla 3
Tesla 3
Temo vidijo: vsi
Utk ::
Ko bo 70 kwh 28 evrov, tudi 23 litrov nafte ne bo 35 evrov. Če bi bilo tako razmerje, bi se bolj splačalo kurit kurilno olje kot pa elektriko za TČ. To bi bilo tudi že blizu temu, da se bi splačalo delat elektriko doma na generator, če bi še zajel toploto in jo uporabil za ogrevanje.
Mato989 ::
Elektrika se bo letos podražila za 60%.. počakajte, da vsi začnejo vozit EVje :D
Se pravi, da bo 70 kWh stalo 28€. Sedaj stane pa 12 €.
Znanec ima Citroen C-elysse 1.6 traktor.
Povprečna poraba 5,2.
70kWh je tam za ene 450km.
to je 23 litrov dizla. Oziroma 35 EUR.
28€ proti 35€.
30k EUR nakupna vs 40k EUR nakupna ...
No, saj se bodo EV-ji v naslednjih 4-ih letih pocenili za teh 20-30% pa bo. Oziroma, bolj verjetno se bodo ostali avtomobili podražali še za 20%. Ko bo clio bencinar s serijsko opremo stal 30k EUR jasno da bodo vsi EV-je kupovali. Tisti, ki sploh bodo lahko kaj kupili. Ne pozabit - you will own nothing, and you will love it!
Ne pozabit da če se delovna sila podraži se tudi EVji podražijo ali material... ni vse kr samo ICE ICE EV pa 0
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
mugen999 ::
A se samo meni zdi da je dajanje subvencije na drage el. avte ena navadna katastrofa. Mi vsi ki u drzavi placujemo davke, subvencioniramo drage el. avte nadpovprecno bogatim. Kaksna je razlika za nekoga da da za el. avto namesto 45, 40 jurjev. Tisti ki ima 40k za avto ima tudi 45k. Subvencionirani bi morali biti vsi avti ki stanejo do cca 15k eur. Racimo da bi bila potem dacia sandero namesto 14k potem 10k in bi si jo tisti ki nimajo veliko lazje kupili.
2dark ::
Subvencije bi tako bilo potrebno prepovedat. Razen za invalidne osebe. To se je zdaj lepo razpaslo.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
RedDrake ::
Ko bo 70 kwh 28 evrov, tudi 23 litrov nafte ne bo 35 evrov. Če bi bilo tako razmerje, bi se bolj splačalo kurit kurilno olje kot pa elektriko za TČ. To bi bilo tudi že blizu temu, da se bi splačalo delat elektriko doma na generator, če bi še zajel toploto in jo uporabil za ogrevanje.
V nemčiji je to razmerje tam ~ 21 EUR proti 39 EUR.
Z drugimi besedami, 45kkm letno je razlike v "porabi" 1800 EUR. Če tankaš ekskluzivno doma, seveda.
Večja kot bo poraba, višja bo cena.
Več kot bo solarnih, višja bo cena.
ipd ...
Ampak, ja, bodi del problema, ne rešitve.
Utk ::
Nemci so zabluzili na več nivojih, še preden so postavili 1% panelov. Odvisnost od plina tudi ni bila dobra ideja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
2dark ::
Tesla je znižala cene tudi modeloma X iN S in to konkretno.
Vem, da je S plaid stal avgusta okoli 145.000€. Sedaj je samo 109.000€.
Vem, da je S plaid stal avgusta okoli 145.000€. Sedaj je samo 109.000€.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Mato989 ::
Tesla je znižala cene tudi modeloma X iN S in to konkretno.
Vem, da je S plaid stal avgusta okoli 145.000€. Sedaj je samo 109.000€.
Drobižnica ven pa skeširaj, praktično ti ga šenkajo!
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
2dark ::
Tesla je znižala cene tudi modeloma X iN S in to konkretno.
Vem, da je S plaid stal avgusta okoli 145.000€. Sedaj je samo 109.000€.
Drobižnica ven pa skeširaj, praktično ti ga šenkajo!
Ne hvala. Ampak tukaj gre konkretne popuste in smao kaže, koliko fleksibilnosti ima TEsla pri cenah in kakšen nateg je.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
mugen999 ::
kixs ::
Tile bodo naredili čisto izgubo.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
V bistvu ne bodo, ker...
Vozilo je v komisijski prodaji, zato vas naprošamo da se pred prihodom najavite.
Ahim ::
Tile bodo naredili čisto izgubo.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
"Vozilo je v komisijski prodaji, zato vas naprošamo da se pred prihodom najavite. "
Njim je vseeno, poberejo samo provizijo, ce ga uspejo prodat.
2dark ::
Tile bodo naredili čisto izgubo.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
"Vozilo je v komisijski prodaji, zato vas naprošamo da se pred prihodom najavite. "
Njim je vseeno, poberejo samo provizijo, ce ga uspejo prodat.
Kako prodaš rabljen avto za višjo ceno kot novega, ne vem.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()
Gregor P ::
Morda če ga hočeš imeti takoj?
+ ima še parkirne senzorje (vsaj mislim, čeprav nisem prepričan, ali je to to: "sistem za aktivno pomoč pri parkiranju") :-)
+ ima še parkirne senzorje (vsaj mislim, čeprav nisem prepričan, ali je to to: "sistem za aktivno pomoč pri parkiranju") :-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
2dark ::
Morda če ga hočeš imeti takoj?
Ker je teko počakat od konec septembra oz. do oktobra ... To je dober mesec ali dva.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Gregor P ::
Je težko, če ga hočeš imeti takoj zdaj
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
2dark ::
Morda če ga hočeš imeti takoj?
+ ima še parkirne senzorje (vsaj mislim, čeprav nisem prepričan, ali je to to: "sistem za aktivno pomoč pri parkiranju") :-)
Senzorje, če rabiš, si jih dodatno inštaliraš. Ko enkrat voziš vzratno po kameri jih ne potrebuješ.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Gregor P ::
Dodatno si jih instalirqš pri kakšni Toyoti, pri avtu za 100k pa pač pričakuješ, da jih že imajo. Razen pri Mercedesu, ker za 100k dobiš praktično le šasijo z motorjem in moraš doplačati vsaj še 50k dodatne opreme, da dobiš neko spodobno prestižno limuzino (ranga S).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Utk ::
Na dveh avtih imam samo kamero, brez senzorjev, in jih pogrešam nikoli in čisto nič. Za tisto "bližino" kot ti piska senzor, toliko znam tudi sam parkirat brez njih. Če je pa kakšna ovira, ki je ne vidiš, stolpiček ali pa kaj, je pa tudi bolje vidiš na kameri kot s senzorji.
Gregor P ::
Na dveh avtih imam samo kamero, brez senzorjev, in jih pogrešam nikoli in čisto nič. Za tisto "bližino" kot ti piska senzor, toliko znam tudi sam parkirat brez njih. Če je pa kakšna ovira, ki je ne vidiš, stolpiček ali pa kaj, je pa tudi bolje vidiš na kameri kot s senzorji.
Dobro zate Ampak ti nimaš EV-ja, ne? Imaš potem samo eno kamero zadaj pri tvojem avtu, ali jih imaš več? Ker sam recimo zadnji kameri ne zaupam povsem (sploh ko je slabo vreme ipd.); pri zadnjem dolgem pisku pa točno vem, koliko sem še oddaljen od ovire (ker začne piskati vedno pri enaki oddaljenosti; pri tem, da tudi pod razno ne zaupam tem senzorjem pri nizkih ovirah; levo in desno je pa itak tema - recimo kakšen nizek cvetlični lonček ob strani).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
codeMonkey ::
https://insideevs.com/news/685016/tesla...
Ahh.
Malo predalec so sli s tem varcevanjem. Drugo je OK, ampak smernike in smer voznje se preko rocice najlazje uprablja/spreminja
mikhaair ::
Utk ::
Bi reku, da je to brez ddvja ali pa z znižanim. Naroči v Slovenijo pa da vidimo...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
2dark ::
codeMonkey je izjavil:
Drugo je OK, ampak smernike in smer voznje se preko rocice najlazje uprablja/spreminja
Sedaj se najbolj pritožujete čez smernike, ker jih sedaj ves čas vozniki uporabljajo na polno. NOT.
Jaz Smernike uporabljam samo, če grme npr. v Ljubljano, ker je večji kraj. Drugače jih ne.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
codeMonkey ::
codeMonkey je izjavil:
Drugo je OK, ampak smernike in smer voznje se preko rocice najlazje uprablja/spreminja
Sedaj se najbolj pritožujete čez smernike, ker jih sedaj ves čas vozniki uporabljajo na polno. NOT.
Jaz Smernike uporabljam samo, če grme npr. v Ljubljano, ker je večji kraj. Drugače jih ne.
Normalni vozniki jih uporabljajo. Kretenske voznike imas pa povsod, to je res, vseeno pa to ni razlog, da normalno funkcijo ljudem otezis. Bocno parkiranje zna biti tudi zabavno, s tem drsanjem po ekranu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
Kawhi ::
Gregor P ::
Upam, da res nisem prebral tu, da je uporaba smernikov itak odveč v prometu
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
sejalecx ::
za 36k kolikor je cena...subvencije niti ne rabiš
Pa to imajo tudi baltske države pa še kdo drug. So pač ugotovili, da se na enostaven način izogneš ogromni količini birokracije, če subvencioniraš prek redukcije/ukinitve ddv, ne prek raznih ekoskladov. To bi itak moral bit standard.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: sejalecx ()
TheBlueOne ::
Kako pa to izvedejo? Ker naceloma potem ja gredo vsi svoje Tesle kupit tja, kar si mislim, da bi znalo najedati ostalim prodajnim mestom po EU? Ce pa dobis DDV nazaj ob prijavi, pa si mislim, da je birokracija enaka.
2dark ::
codeMonkey je izjavil:
Normalni vozniki jih uporabljajo.
Vidim na avrocesti. Smernike dajejo vozniki v manjšini. Skoraj nihče jih ne uporablja.
Upam, da res nisem prebral tu, da je uporaba smernikov itak odveč v prometu
Brez smernikov se lahko ti normalno voziš. Brez gledanja v ogledala pa ne.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()
Utk ::
TheBlueOne je izjavil:
Kako pa to izvedejo? Ker naceloma potem ja gredo vsi svoje Tesle kupit tja, kar si mislim, da bi znalo najedati ostalim prodajnim mestom po EU? Ce pa dobis DDV nazaj ob prijavi, pa si mislim, da je birokracija enaka.
Ti si mi tudi nek davčni strokovnjak. Kjerkoli v EU kupiš avto, zmeraj plačaš svoj domači ddv.
codeMonkey je izjavil:
Normalni vozniki jih uporabljajo.
Vidim na avrocesti. Smernike dajejo vozniki v manjšini. Skoraj nihče jih ne uporablja.
Upam, da res nisem prebral tu, da je uporaba smernikov itak odveč v prometu
Brez smernikov se lahko ti normalno voziš. Brez gledanja v ogledala pa ne.
Zato pa ljudje sovražijo razne lane assiste in radarske tempomate, ker "stalno nekaj težijo" in nasploh ne dovolijo, da se voziš kot bedak.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
sejalecx ::
Ne vem kaj ste vsi napaljeni na te ročke za smernike. Saj najbrž nimate 80+, da bi bil problem se naučit neke nove veščine. To zame sploh ni dealbreaker pri Tesli.
Dealbreaker je odstranitev ultrazvočnih senzorjev in radar senzorja. To poslabša parkiranje in te vrne nekaj desetletij v preteklost. Klasični radarski tempomat (avtopilot po Teslini) tudi zelo trpi zaradi ukinitve radarja - reviewi, ki niso od fanboyev to odkrito priznavajo. Posledično ima danes vsak Nemec, Francoz za male pare boljši avtopilot.
Dealbreaker je odstranitev ultrazvočnih senzorjev in radar senzorja. To poslabša parkiranje in te vrne nekaj desetletij v preteklost. Klasični radarski tempomat (avtopilot po Teslini) tudi zelo trpi zaradi ukinitve radarja - reviewi, ki niso od fanboyev to odkrito priznavajo. Posledično ima danes vsak Nemec, Francoz za male pare boljši avtopilot.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: sejalecx ()
J.McLane ::
Mene pa ti park senzorji sploh ne ganejo, jih nimam na 7m avtodomu, kamera zadostuje. Sploh mi pa ni jasno kaj ti bodo spredaj, po občutku spredaj vem vsaj na 15 cm natančno, takrat pa park senzorji itak piskajo na fertik in kažejo tisto zadnjo črtico.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
delavec44 ::
Mene pa ti park senzorji sploh ne ganejo, jih nimam na 7m avtodomu, kamera zadostuje. Sploh mi pa ni jasno kaj ti bodo spredaj, po občutku spredaj vem vsaj na 15 cm natančno, takrat pa park senzorji itak piskajo na fertik in kažejo tisto zadnjo črtico.
Ti raven avtodom primerjaš z avtom, ki ima spredaj havbo in ne veš kje se konča. Saj na kamionu in avtobusu tudi ne rabiš sprednjih senzorjev.
Pri avtu te občutek hitro odnese. Še posebej če je spredaj kakšen visok robnik, ki ga ne vidiš več.
J.McLane ::
A ti misliš da se z avtdomom pelem vsak dan na siht? Tudi v avtu za spredaj nimam tezav. Za robnike ti pa tudi senzorji ne pomagajo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Utk ::
Aha, se pravi piskajo zarad robnika, ki ga vidiš v ogledalu, in rečeš, ni panike, saj je samo robnik, to bo šlo čez in gremo še malo, in se zaletiš v stebriček zadaj.
S kamero se ti to pač ne zgodi.
Ali so senzorji, ki vidijo robnik, dobri ali slabi je za debatirat.
S kamero se ti to pač ne zgodi.
Ali so senzorji, ki vidijo robnik, dobri ali slabi je za debatirat.
J.McLane ::
Nisem vedel da "dobri" senzorji lahko "vidijo"
UZ senzor meri samo razdaljo od nejga do objekta v katerega je usmrjen, pri tem seveda meri z nekim "vidnim" kotom, sam senzor pa nima pojma od kje ta ovira prihaja. Tehnično gledano bi lahko naredil svojo linijo senzorjev postavljenih nizko pod odbijačem, ki bi bili dedicirani samo za zaznavanje robnika, in vrsto senzorjev montiranih na klasični višini za ostalo. Ampak ali ima dejansko kdo to tako rešeno?
UZ senzor meri samo razdaljo od nejga do objekta v katerega je usmrjen, pri tem seveda meri z nekim "vidnim" kotom, sam senzor pa nima pojma od kje ta ovira prihaja. Tehnično gledano bi lahko naredil svojo linijo senzorjev postavljenih nizko pod odbijačem, ki bi bili dedicirani samo za zaznavanje robnika, in vrsto senzorjev montiranih na klasični višini za ostalo. Ampak ali ima dejansko kdo to tako rešeno?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
delavec44 ::
Aha, se pravi piskajo zarad robnika, ki ga vidiš v ogledalu, in rečeš, ni panike, saj je samo robnik, to bo šlo čez in gremo še malo, in se zaletiš v stebriček zadaj.
S kamero se ti to pač ne zgodi.
Ali so senzorji, ki vidijo robnik, dobri ali slabi je za debatirat.
Govor je o sprednjih senzorjih.
Nisem vedel da "dobri" senzorji lahko "vidijo"
UZ senzor meri samo razdaljo od nejga do objekta v katerega je usmrjen, pri tem seveda meri z nekim "vidnim" kotom, sam senzor pa nima pojma od kje ta ovira prihaja. Tehnično gledano bi lahko naredil svojo linijo senzorjev postavljenih nizko pod odbijačem, ki bi bili dedicirani samo za zaznavanje robnika, in vrsto senzorjev montiranih na klasični višini za ostalo. Ampak ali ima dejansko kdo to tako rešeno?
Nisem vedel, da se zapenjamo v semantiko.
Moj avto ima le eno vrsto prednjih senzorjev. Če je robnik višji od tega kar avto lahko zapelje preko, ga vidijo. Če je nižji, ne piskajo. Je že nekdo pravilno preštudiral zadeve in postavil pravi vidni kot.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: delavec44 ()
Gregor P ::
Ok sedaj bom malo na pamet, ampak najbrž je teh senzorjev več, tako da približno že ve na kateri strani je ovira, tam kjer jo je zaznal ta prvi senzor. Po spominu ti na zaslonu razdeli avto vsaj na 4 dele in ti na grafičnem izrisu prikaže na katerem delu/kotu/koncu je ovira ter ti potem s številom črt prikazuje oddaljenost od nje. To ima itak vsak proizvajalec malo drugače narejeno.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
TilenS ::
Ne razumete kaj vam hočejo tesla fantje povedat. Če tesla kakšnega featurja nima (čeprav je v vseh teh letih v katerih je bil v uporabi lepo služil svojemu namenu), ne samo da očitno ni več potreben ampak je bil celo iz nekega razloga nevaren zato so ga odstranili, cena nikakor ni razlog za te stvari, vse se gre za boljši user experience ter varnost.
Tukaj je samo nekaj malega izboljšav katere je tesla naredila proti konkurenci:
- Odstranitev matričnih luči oz. njene funkcionalnosti. Če ste slučjno mislili, da so matrične boljše od klasičnih H7 se motite, zato jih je tesla tudi odstranila.
- Odstranitev ultrazočnih senzorjev. Vsi vemo da je lažje ter bolj zanesljivo parkirati brez generiranega 360° pogleda preko kamer ter brez senzorjev z cm resolucijo.
- Odstranitev ročk za luči, brisalce ter prestave. To si lahko privošči samo tehnološko najbolj dovršen avto pri katerem ne samo dobro ampak odlično deluje avtomatizacija teh svari. Sploh dežni senzorji na teslah so baje vsaj 10 razredov boljši kot pri konkurenci, če mi ne vrjamete si preberite UK sekcijo TMC foruma.
- Neobstoječi idikatorji za senzorje mrtvega kota. Jih ne rabiš. Zakaj bi te avto preden hočes zaviti na zaseden pas samo opozoril, ko pa je bolje, da te avtopilot enostavno med zavijanjem na zaseden pas enostavno in sunkovito sam butne nazaj na trenutnega. To jo je recimo vrhunski sistem pa seveda prišparaš na lučki v ogledalih.
- Telsa je edina firma na svetu katera lahko klasično podvozje in amortizacijo prilagodi vsem razmeram. Očitno adaptivno vzmetenje ki se že leta uporablja pri konkurenci ni potrebno, ker očitno ne deluje? Čeprav bi si upal trditi da deluje odlično na mojem avtu ampak kaj pa jaz vem, čeprav sem probal oba sistema, tesla je le leader na tem ppdročju.
Je še veliko drugih izboljšav ampak tisto lahko drugič.
/s
Tukaj je samo nekaj malega izboljšav katere je tesla naredila proti konkurenci:
- Odstranitev matričnih luči oz. njene funkcionalnosti. Če ste slučjno mislili, da so matrične boljše od klasičnih H7 se motite, zato jih je tesla tudi odstranila.
- Odstranitev ultrazočnih senzorjev. Vsi vemo da je lažje ter bolj zanesljivo parkirati brez generiranega 360° pogleda preko kamer ter brez senzorjev z cm resolucijo.
- Odstranitev ročk za luči, brisalce ter prestave. To si lahko privošči samo tehnološko najbolj dovršen avto pri katerem ne samo dobro ampak odlično deluje avtomatizacija teh svari. Sploh dežni senzorji na teslah so baje vsaj 10 razredov boljši kot pri konkurenci, če mi ne vrjamete si preberite UK sekcijo TMC foruma.
- Neobstoječi idikatorji za senzorje mrtvega kota. Jih ne rabiš. Zakaj bi te avto preden hočes zaviti na zaseden pas samo opozoril, ko pa je bolje, da te avtopilot enostavno med zavijanjem na zaseden pas enostavno in sunkovito sam butne nazaj na trenutnega. To jo je recimo vrhunski sistem pa seveda prišparaš na lučki v ogledalih.
- Telsa je edina firma na svetu katera lahko klasično podvozje in amortizacijo prilagodi vsem razmeram. Očitno adaptivno vzmetenje ki se že leta uporablja pri konkurenci ni potrebno, ker očitno ne deluje? Čeprav bi si upal trditi da deluje odlično na mojem avtu ampak kaj pa jaz vem, čeprav sem probal oba sistema, tesla je le leader na tem ppdročju.
Je še veliko drugih izboljšav ampak tisto lahko drugič.
/s
codeMonkey ::
Ima pa marsikaj drugega dobrega. Na koncu je Model 3 dostopen avtomobil za maso. Sicer je nekoliko v visjem srednjem rangu, ni pa to nek premium izdelek, da bi moral imeti vse zivo od opreme. Problem je le v tem, da se nismo navajeni na nove cene, za katere se bo sele cez kaksno leto ali dve razvil obcutek. Za nekaj bolj kvalitetnega bo pac treba odsteti 80-100k.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()