» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
««
168 / 180
»»

bciciban_ ::

Še prevečkrat sem se peljal v 3 in Y.
Ravna dila na katero nabiješ zaslon ni presežek armature. Sedeži so bogpomagi, volan je grd ko pes, senčnika za strešno okno ni,...

Mato989 ::

Nekaj me samo zanima... Tesla 3 je najbolj prodajan avto zato eni pravite da je najboljši... ali je torej ko je CLio bil najbolj prodajan avto bil Clio najboljši?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

valinoratina ::

bciciban_ je izjavil:

Še prevečkrat sem se peljal v 3 in Y.
Ravna dila na katero nabiješ zaslon ni presežek armature. Sedeži so bogpomagi, volan je grd ko pes, senčnika za strešno okno ni,...

V redu je trolček, ignorajte ga, saj se vidi da je poseben program. Tem za trolat imaš ogromno, ne vem zakaj si zbral ravno to.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Ahim ()

bciciban_ ::

valinoratina je izjavil:

bciciban_ je izjavil:

Še prevečkrat sem se peljal v 3 in Y.
Ravna dila na katero nabiješ zaslon ni presežek armature. Sedeži so bogpomagi, volan je grd ko pes, senčnika za strešno okno ni,...

V redu je trolček, ignorajte ga, saj se vidi da je poseben program.


Tesla 3 je jajc, pa če se na glavo postaviš.
Pogon štima in SC omrežje je top.

Vendar lahko samo mentalni revež zagovarja ta avto kot celoto, da je to nekaj česar si želimo in da so spremembe vedno dobre, samo zato ker so spremembe in ker jih je uvedla tesla.

valinoratina ::

Vendar lahko samo mentalni revež zagovarja ta avto kot celoto, da je to nekaj česar si želimo in da so spremembe vedno dobre, samo zato ker so spremembe in ker jih je uvedla tesla.

Mentalni revež ti ti, ne jaz, nikjer nisem rekel da so vse spremembe dobre ali da je Tesla povsem brez slabosti, vsaka stvar ima slabosti, je pa dejstvo da Tesla ponuja daleč največ avta za ta denar. Jajc je tvoj dizel Pasat lol.

Zgodovina sprememb…

bciciban_ ::

valinoratina je izjavil:

Vendar lahko samo mentalni revež zagovarja ta avto kot celoto, da je to nekaj česar si želimo in da so spremembe vedno dobre, samo zato ker so spremembe in ker jih je uvedla tesla.

Mentalni revež ti ti, ne jaz, nikjer nisem rekel da so vse spremembe dobre ali da je Tesla povsem brez slabosti, vsaka stvar ima slabosti, je pa dejstvo da Tesla ponuja daleč največ avta za ta denar. Jajc je tvoj dizel Pasat lol.


Ti tule tumbaš da je tesla3 najboljša.

Jaz pa ti lepo povem, da res ima določene kvalitete ampak je vseeno drek. In še večji drek postaja.

Mentalni reveži pa zagovarjate te spremebe, ker ste kao kul.

valinoratina ::

Ti tule tumbaš da je tesla3 najboljša.

Najboljša za ta denar ki ga plačaš ja. Kateri avto je pa boljši po tvoje? Dizel Passat? :))

Jaz pa ti lepo povem, da res ima določene kvalitete ampak je vseeno drek. In še večji drek postaja.

Spet nabijaš neumosti da me ziritiraš, kot si že zgoraj sam priznal. Pač tipični trolček.

Mentalni reveži pa zagovarjate te spremebe, ker ste kao kul.

Oba dva veva kdo od naju je mentalni revež in kristalno jasno je da to nisem jaz. ;)

Zgodovina sprememb…

2dark ::

Mato989 je izjavil:

Nekaj me samo zanima... Tesla 3 je najbolj prodajan avto zato eni pravite da je najboljši... ali je torej ko je CLio bil najbolj prodajan avto bil Clio najboljši?


Bil je, ker je stal 7- 8 tisočakov. Sej, zdej , ko je 15-16 jurjev ni več. Je treba bit realističen. Prodajal se je , ker je bil poceni. Tesle niso poceni. So pa zaželjene, ker so hitre, odlično opremljene, nizka poraba, visok domet, odlični pospeški visoke hitrosti.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Miki N ::

Inžinirćek, pa nehaj s to Teslo, saj je nimaš. Daj raje daj kako osebno izkušnjo s svojim elektro wagnom čez poletje, kako si filal na postajah, si kero narisal na zadnjih zicih in če si lahko zraven laufal klimo itd. Kaj novega.

Mato989 ::

2dark je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Nekaj me samo zanima... Tesla 3 je najbolj prodajan avto zato eni pravite da je najboljši... ali je torej ko je CLio bil najbolj prodajan avto bil Clio najboljši?


Bil je, ker je stal 7- 8 tisočakov. Sej, zdej , ko je 15-16 jurjev ni več. Je treba bit realističen. Prodajal se je , ker je bil poceni. Tesle niso poceni. So pa zaželjene, ker so hitre, odlično opremljene, nizka poraba, visok domet, odlični pospeški visoke hitrosti.


Jaz sem vprašal nekaj drugega... in sicer ali najbolj prodajan avto == najboljši avto?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

valinoratina ::

Ne nujno. Ključna tukaj sta 2 dejavnika, da je najbolj prodajan in da ni poceni avto za plebejce. Logično je da bolj kot je poceni avto, bolj se prodaja, ker si ga lahko privošči več ljudi. Tesla pa je najbolj prodajan avto na svetu, tudi bolj od Cliota, pa čeprav ta stane več kot 3x več. Da je bilo Tesel Y prodanih več kot pa Toyot Corrol, je dobesedno čudež.

Zgodovina sprememb…

2dark ::

Mato989 je izjavil:



Jaz sem vprašal nekaj drugega... in sicer ali najbolj prodajan avto == najboljši avto?


jaz sem ti pojasnil, zakaj je bil CLIO tako prodajan. Ker je bil poceni. Ker si ga je lahko slovenski delavec kupil novega, pa ni rabu vzet leasing na 5 let.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Mato989 ::

valinoratina je izjavil:

Ne nujno. Ključna tukaj sta 2 dejavnika, da je najbolj prodajan in da ni poceni avto za plebejce. Logično je da bolj kot je poceni avto, bolj se prodaja, ker si ga lahko privošči več ljudi. Tesla pa je najbolj prodajan avto na svetu, tudi bolj od Cliota, pa čeprav ta stane več kot 3x več. Da je bilo Tesel Y prodanih več kot pa Toyot Corrol, je dobesedno čudež.


The Toyota Corolla was the best-selling car model in 2022, topping 1.12 million sales. It was followed closely by another Toyota model, the RAV4.


Torej je bil leta 2022 Toyota Corolla najboljši avto?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

2dark ::

Najboljši avto ne obstaja. Zato ne vem , zakaj se pogovarjate najboljšem avtu.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Mato989 ::

The Toyota Corolla
The Toyota Corolla was the world's best-selling model in 2022, with 1.12 million units sold, followed by the Toyota RAV4, which was the best-selling SUV. The Ford F-Series was the third best-selling vehicle, while the Tesla Model Y was the first all-electric SUV to enter the global sales top five.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

valinoratina ::

Mato989 je izjavil:

valinoratina je izjavil:

Ne nujno. Ključna tukaj sta 2 dejavnika, da je najbolj prodajan in da ni poceni avto za plebejce. Logično je da bolj kot je poceni avto, bolj se prodaja, ker si ga lahko privošči več ljudi. Tesla pa je najbolj prodajan avto na svetu, tudi bolj od Cliota, pa čeprav ta stane več kot 3x več. Da je bilo Tesel Y prodanih več kot pa Toyot Corrol, je dobesedno čudež.


The Toyota Corolla was the best-selling car model in 2022, topping 1.12 million sales. It was followed closely by another Toyota model, the RAV4.


Torej je bil leta 2022 Toyota Corolla najboljši avto?


Ne razumeš. Toyota Corrola je poceni avto za nakup.Tesla pa ravno poceni avto za plebejce in je KLJUB TEMU najbolj prodajan avto na svetu. No tu imamo še zadovoljstvo ljudi ki je največje v celotni avtomobilski industriji, ne glede na znamko ali vrsto pogona. In prav tako imamo tu tudi objektivno primerjanje specifikacij, ki so pri Tesli najboljše kar lahko dobiš za ta denar.

Mato989 ::

2dark je izjavil:

Najboljši avto ne obstaja. Zato ne vem , zakaj se pogovarjate najboljšem avtu.


Zato ker je en user podkrepil da je Tesla the best car, ker je najbolj prodajan v 2023... ampak to pomeni da je v 2022 bil najboljši avto Toyota Corolla ker je bil najbolj prodajan na SVETU.

valinoratina je izjavil:

Mato989 je izjavil:

valinoratina je izjavil:

Ne nujno. Ključna tukaj sta 2 dejavnika, da je najbolj prodajan in da ni poceni avto za plebejce. Logično je da bolj kot je poceni avto, bolj se prodaja, ker si ga lahko privošči več ljudi. Tesla pa je najbolj prodajan avto na svetu, tudi bolj od Cliota, pa čeprav ta stane več kot 3x več. Da je bilo Tesel Y prodanih več kot pa Toyot Corrol, je dobesedno čudež.


The Toyota Corolla was the best-selling car model in 2022, topping 1.12 million sales. It was followed closely by another Toyota model, the RAV4.


Torej je bil leta 2022 Toyota Corolla najboljši avto?


Ne razumeš. Toyota Corrola je poceni avto za nakup.Tesla pa ravno poceni avto za plebejce in je KLJUB TEMU najbolj prodajan avto na svetu. No tu imamo še zadovoljstvo ljudi ki je največje v celotni avtomobilski industriji, ne glede na znamko ali vrsto pogona. In prav tako imamo tu tudi objektivno primerjanje specifikacij, ki so pri Tesli najboljše kar lahko dobiš za ta denar.


Poglej nehaj se vlečt ven in uporabljaj enake vatle... podkrepil si da je Tesla najboljši KER je najbolj prodajan avto trenutno... kar pomeni da če je nek drug avto najbolj prodajan je pač tisti najboljši.

Če pa to ni faktor pa ne vem zakaj vlečeš ven

Saj je lani bil tudi 2nd best selling car RAV4 od Toyote, to pa več ni 15k avto kajne?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

nejc_nejc ::

Utk je izjavil:

Sem napisal že 10x, ampak cvet slotech inteligenze ni sposoben niti pikice abstraktnega razmišljanja. Ne jemljite tesle tako dobesedno. Tesla samo kaže kaj vse se da naredit za kakšen denar od EV in pri tem zaslužit. Komot bi nekdo drug naredil podobne avte, pa naj bojo tudi 3 jurje dražji, in z normalno armaturo, karavanskim prtljažnikom, slabšimi pospeški, ali karkoli vas že vse moti pri tesli, pa bi bil to še zmeraj dober avto.
Ampak na žalost ostali za ta denar niso niti blizu. Ok, razen kitajcev. Ni problem v tesli, ampak v ostalih. Pa tudi če naredijo kaj dovolj blizu, je to v takih količinah, da se čaka na avto eno leto.


Ostali denar mečejo še v klasiko ter tovorni promet.....da be govorim o sponzoriranju športnih oddelkov.

valinoratina ::

Zato ker je en user podkrepil da je Tesla the best car, ker je najbolj prodajan v 2023... ampak to pomeni da je v 2022 bil najboljši avto Toyota Corolla ker je bil najbolj prodajan na SVETU.

Ne, nisem tega rekel da je samo zato. Boš namerno ignoriral en post pred tvojim? To da je avto višjega srednjega do višjega razreda najbolj prodajan avto na svetu ni majhna stvar.

Poglej nehaj se vlečt ven in uporabljaj enake vatle... podkrepil si da je Tesla najboljši KER je najbolj prodajan avto trenutno... kar pomeni da če je nek drug avto najbolj prodajan je pač tisti najboljši.

Če pa to ni faktor pa ne vem zakaj vlečeš ven

Saj je lani bil tudi 2nd best selling car RAV4 od Toyote, to pa več ni 15k avto kajne?

Namerno se delaš bedaka. Ne, NI SAMO zato. Kombinacija več dejavnikov je, dojami že.

Zgodovina sprememb…

Mato989 ::

Torej kako komentiraš dejstvo da je REV4 od Toyote ki ni najcenejši entry model 2nd best selling avto na Svetu 2022? Je tako dober?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

bciciban_ ::

Utk je izjavil:

Sem napisal že 10x, ampak cvet slotech inteligenze ni sposoben niti pikice abstraktnega razmišljanja. Ne jemljite tesle tako dobesedno. Tesla samo kaže kaj vse se da naredit za kakšen denar od EV in pri tem zaslužit. Komot bi nekdo drug naredil podobne avte, pa naj bojo tudi 3 jurje dražji, in z normalno armaturo, karavanskim prtljažnikom, slabšimi pospeški, ali karkoli vas že vse moti pri tesli, pa bi bil to še zmeraj dober avto.
Ampak na žalost ostali za ta denar niso niti blizu. Ok, razen kitajcev. Ni problem v tesli, ampak v ostalih. Pa tudi če naredijo kaj dovolj blizu, je to v takih količinah, da se čaka na avto eno leto.


Se strinjam.

Zares žalostno da so opcije samo slabe in še slabše. Vsaj v nekem cenovnem rangu do 70k€
Meni osebno sta dost kul Ioniq5 in EV6 ampak še vedno ni to to.

Na srečo zadnja 3 leta delam tako malo kilometrov, da bo moj v90 držal še kakih 5 let, vmes pa držim pesti da bo naslednja generacija ioniq5 popravila slabosti trenutne. Ali pa da bo kdo drug presenetil in dal kaj zares dobrega na trg.

valinoratina ::

Kot dejstvo da je avtomobilska industrija zato da so povečali svoje profite skozi svoj marketing prepričala da so SUVji tisto kar ljudje rabijo, ter da je vedno več upokojencev, ki jim je važno samo to "da lahko lažje pridejo iz avta". Lol. Včasih SUVjev ni kupoval nihče. Marketing dela čudeže. Tesla pa je tako dobra da klasičnega marketinga sploh nima.

Zgodovina sprememb…

Mato989 ::

bciciban_ je izjavil:

Utk je izjavil:

Sem napisal že 10x, ampak cvet slotech inteligenze ni sposoben niti pikice abstraktnega razmišljanja. Ne jemljite tesle tako dobesedno. Tesla samo kaže kaj vse se da naredit za kakšen denar od EV in pri tem zaslužit. Komot bi nekdo drug naredil podobne avte, pa naj bojo tudi 3 jurje dražji, in z normalno armaturo, karavanskim prtljažnikom, slabšimi pospeški, ali karkoli vas že vse moti pri tesli, pa bi bil to še zmeraj dober avto.
Ampak na žalost ostali za ta denar niso niti blizu. Ok, razen kitajcev. Ni problem v tesli, ampak v ostalih. Pa tudi če naredijo kaj dovolj blizu, je to v takih količinah, da se čaka na avto eno leto.


Se strinjam.

Zares žalostno da so opcije samo slabe in še slabše. Vsaj v nekem cenovnem rangu do 70k€
Meni osebno sta dost kul Ioniq5 in EV6 ampak še vedno ni to to.

Na srečo zadnja 3 leta delam tako malo kilometrov, da bo moj v90 držal še kakih 5 let, vmes pa držim pesti da bo naslednja generacija ioniq5 popravila slabosti trenutne. Ali pa da bo kdo drug presenetil in dal kaj zares dobrega na trg.



Ja dejstvo je da manjka nekih normalnih avtov budget varianto ki imajo malo porabo soliden izgled(ja ja subjektivno) in soliden prtljažnik...

Izbira je crap, je pa dejstvo da SUV je soliden če pogledaš naše ceste... pa tudi vsest se je notri bolj fajn... to pa ne pomeni da mora bit KRAVA 10x prevelika... recimo en malo večji po prtljažniku (in lepši) Captur bi bil super. po možnosti EV ki ima doseg realnih 300km+ in ceno pod 31k po subvenciji...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

bciciban_ ::

valinoratina je izjavil:

Kot dejstvo da je avtomobilska industrija zato da so povečali svoje profite skozi svoj marketing prepričala da so SUVji tisto kar ljudje rabijo, ter da je vedno več upokojencev, ki jim je važno samo to "da lahko lažje pridejo iz avta". Lol. Včasih SUVjev ni kupoval nihče. Marketing dela čudeže. Tesla pa je tako dobra da klasičnega marketinga sploh nima.


Upam da ne primerjaš ameriških SUV oz. bolj pravilno rečeno tovornajakov z Ioniq5, ki je sicer oglaševan kot SUV, je pa v realnosti za 2 cm dvignjen hatchback.

In V90 je karavan. Ker verjetno si zamenjal z XC in me hočeš obtoževat da vozim SUV-je in pobijam otroke po cesti.

Gregor P ::

Jaz sovražim SUV-je>:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Mato989 je izjavil:

Torej kako komentiraš dejstvo da je REV4 od Toyote ki ni najcenejši entry model 2nd best selling avto na Svetu 2022? Je tako dober?

Da, clio je bil najboljši v svojem razredu, corolla je najboljša v svojem, tesla pa svojem. Cenovnem razredu. Iz katerga cenovnega razreda bo najbolj prodajan avto od vseh pa ni odvisno samo od tega kater je "boljši", ampak koliko kupcev je v nekem razredu. Tesla je privlekla en kup kupcev v razred 40, 50, 60 jurjev, kar do zdaj ostalim ni uspelo.

Čeprav bi komot nekdo trdil, da neko lastnost ima pa polo boljšo od cliota. Naj ima. Ampak ko vse skupaj sešteješ, je rezultat tak kot je.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Ahim ::

2dark je izjavil:

Tesle niso poceni. So pa zaželjene, ker so hitre, odlično opremljene, nizka poraba, visok domet, odlični pospeški visoke hitrosti.

Beremo ze nekaj strani o tej "odlicni opremljenosti", ki ne vkljucuje niti rocice za zmigavce ali stevcev/indikatorjev za volanom, sencnik za streho si pa kupis kar na Aliexpressu :))

Machete ::

Mato989 je izjavil:

Torej kako komentiraš dejstvo da je REV4 od Toyote ki ni najcenejši entry model 2nd best selling avto na Svetu 2022? Je tako dober?


Ne, zelo slab avto. Narejen kot odpadek, vožnja obupna. Imam doma en tanovi model.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Torej kako komentiraš dejstvo da je REV4 od Toyote ki ni najcenejši entry model 2nd best selling avto na Svetu 2022? Je tako dober?

Da, clio je bil najboljši v svojem razredu, corolla je najboljša v svojem, tesla pa svojem. Cenovnem razredu. Iz katerga cenovnega razreda bo najbolj prodajan avto od vseh pa ni odvisno samo od tega kater je "boljši", ampak koliko kupcev je v nekem razredu. Tesla je privlekla en kup kupcev v razred 40, 50, 60 jurjev, kar do zdaj ostalim ni uspelo.

Čeprav bi komot nekdo trdil, da neko lastnost ima pa polo boljšo od cliota. Naj ima. Ampak ko vse skupaj sešteješ, je rezultat tak kot je.


Ne, Tesla je privlekla en kup kupcev v ta razred zaradi:

1. Kvazi bana ICEjev po 2035
2. Trošarin na bencin ne pa na elektriko
3. Subvencij EVjev
4. Subvencij SEjev
5. Subvencij oz. oprostitve plačevanja cestnine ipd...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Zakaj pa to ni uspelo bmwju, vw-ju in ostalim?

bciciban_ ::

Utk je izjavil:

Zakaj pa to ni uspelo bmwju, vw-ju in ostalim?


Ker se tega lotevajo polovičarsko.
Sedijo na dveh stolih.

In žalostno je da imamo slabo opcijo (tesla) in še slabše opcije (ostali). Čeprav kot rečeno Ioniq5 je kar kul, upam da ga v naslednji verziji speglajo.

deco16 ::

1. Avto kupuješ danes, kaj te briga kaj bo čez 12 let, takrat boš že zamenjal.
2. To ni res, poglej na račun od elektrike
3. Da, igra je enaka za vse proizvajalce, ne gremo se kot USA kot sam za svoje to naredimo, ni pa tudi to daleč ko se bo reševalo nemčijo
4. Brez subvencije SE v lastni režiji ceneje postaviš.
5. Spet, igra je enaka za vse proizvajalce.


Torej kaj je zdej problem tesle, da je privlekla en kup kupcev, CENA.

Mato989 ::

deco16 je izjavil:

1. Avto kupuješ danes, kaj te briga kaj bo čez 12 let, takrat boš že zamenjal.
2. To ni res, poglej na račun od elektrike
3. Da, igra je enaka za vse proizvajalce, ne gremo se kot USA kot sam za svoje to naredimo, ni pa tudi to daleč ko se bo reševalo nemčijo
4. Brez subvencije SE v lastni režiji ceneje postaviš.
5. Spet, igra je enaka za vse proizvajalce.


Torej kaj je zdej problem tesle, da je privlekla en kup kupcev, CENA.


1. Seveda nima veze, ampak psihološko pa na koga vpliva
2. Seveda ni na elektriko niti približno toliko trošarin in davka kot na bencin in dizl... še več če bi na benz in dizl bil samo DDV bi bil bencin in dizl cenejši za cca 50 centov... morda celo več nisem na tekočem kako je z trenutnimi trošarinami.
3. Ja tudi če je enaka za vse ne spremeni dejstva da to ne poriva kupcev na EV skozi manipulativne fore kako se splača, plačamo pa ostali.
4. Lahko jo, še vedno pa to manipulativno prepričuje ljudi kako se splača SE postavit in na ene pali
5. Nima veze če je, dejstvo je da EVji enako če ne bolj (zaradi teže) uničujejo kot navadni ICEji plačajo pa nič
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

jernejl ::

valinoratina je izjavil:

jernejl je izjavil:

Ne drži. Citroen košta 35k, osnovna tesla 3 pa 43k. Če upoštevamo še subvencijo, dobiš citroena za 10k manj. In dobiš serijsko ročko za smernike, armaturno ploščo, park senzorje, HUD. Naštete stvari so pri tesli znanstvena fantastika. No, razen armaturne plošče, to se tudi pri tesli da dobit, ampak potem je tesla 95k... za tri citroene.


Seveda drži, Tesla je neprimerljivo boljši avto od enega citroenčka, primerjaj specifikacije in velikost, pa ročka za smernike gor ali dol.
Ravno nasprotno. Bjorn recimo pravi, da je v citroena za 35k spravil več škatel banan kot v teslo 3. Tudi v ID.3 jih je spravil več kot v teslo 3. Ampak glavno da je tesla 3 velika, ostali pa ne :) In glavno da ima tesla 3 boljšo opremo, čeprav ima citroen precej uporabnih reči, ki so za teslo znanstvena fantastika. Tudi za tisto teslo, ki košta preko 100 tisočakov.
Specifikacije pa recimo povedo, da se bo povprečni boomer lažje usedel v cenejšega citroena kot v dražjo teslo.

mugen999 je izjavil:

Če je tesla res tako dobra za slabih 40k, kdo bo potem sploh se kupil hibride(civic, corolla..) kateri ravno tako stanejo slabih 40k.
Četudi bi tesla res bila tako zelo najboljša, kot se nekateri motijo, da je, je tu še vedno 30% ljudi, ki živijo v blokih in imajo težave s polnjenjem. Pa potem še kakih 30% ljudi (večinoma upokojenci), ki prevozijo tako malo kilometrov, da je nakup dražjega električnega avta ekonomsko neupravičen. Pa potem še nekaj deset odstotkov ljudi, ki si finančno ne morejo privoščiti nakupa avta za toliko denarja...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

valinoratina ::

Mato989 je izjavil:

Utk je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Torej kako komentiraš dejstvo da je REV4 od Toyote ki ni najcenejši entry model 2nd best selling avto na Svetu 2022? Je tako dober?

Da, clio je bil najboljši v svojem razredu, corolla je najboljša v svojem, tesla pa svojem. Cenovnem razredu. Iz katerga cenovnega razreda bo najbolj prodajan avto od vseh pa ni odvisno samo od tega kater je "boljši", ampak koliko kupcev je v nekem razredu. Tesla je privlekla en kup kupcev v razred 40, 50, 60 jurjev, kar do zdaj ostalim ni uspelo.

Čeprav bi komot nekdo trdil, da neko lastnost ima pa polo boljšo od cliota. Naj ima. Ampak ko vse skupaj sešteješ, je rezultat tak kot je.


Ne, Tesla je privlekla en kup kupcev v ta razred zaradi:

1. Kvazi bana ICEjev po 2035
2. Trošarin na bencin ne pa na elektriko
3. Subvencij EVjev
4. Subvencij SEjev
5. Subvencij oz. oprostitve plačevanja cestnine ipd...


Trošarine so tudi na elektriko, se vidi da nikoli nisi pogledal na položnico za elektriko in da si mamin sinko ki živi pri mami. ICE dobi veliko večjo subvencijo kot EV, ker kaj pa je plačilo zdravljenja raka in vseh drugih bolezni, ki jih je povzročil njegov avtomobilski izpuh drugega kot subvencija? Strošek tega znaša 12 % BDP (bruto domači proizvod), kar preračunano znaša 6000 € NA LETO na vsak avto. Seveda nekdo ki se več vozi več, nekdo ki pa manj pa manj. Spet tisti ki se več vozi v mestu ranga 100x več kot tisti ki se ne in tako naprej, ampak 6000 € na leto na 1 avto je povprečje. Plača pa tistih bogih 700 € trošarin in davkov na gorivo letno v povprečju..

Lifetime Cost Of Small Car $689,000; Society Subsidizes This Ownership With $275,000
https://www.forbes.com/sites/carltonrei...

"New academic research has calculated that the lifetime cost of a small car—such as an Opel Corsa—is about $689,000, of which society pays $275,000. (A Mercedes GLC costs $1+m over an owner's lifetime.)"

Fossil fuels given $3.1 trillion subsidies at 'staggering' twenty-times level of renewables
https://www.rechargenews.com/transition...

Tudi na splošno fosilni viri prejmejo 20x večjo subvencijo kot obnovljivi viri, tako da glede subvencij sam shut up, ker če že kaj, potem je to argument proti ICE in za EV.

Zgodovina sprememb…

deco16 ::

Mato

Kje je tukaj problem tesle vs drugi proizvajalce z katero od teh 5tih točk?

Če ti karkoli ni všeč si pač kupi EV in boš tudi ti plačeval vse te davke in dobival subvencije oz whatever. Z nakupom EVja se plača več davka kot je subvencije torej se še vedno prispeva v blagajno.

Moj EV je lažji kot večino tapravih SUV pa njim ne govorim da bolj uničujejo cesto.


Ah brezveze se sploh ukvarjat. Jokajte se pe naprej :D

valinoratina ::

4. Lahko jo, še vedno pa to manipulativno prepričuje ljudi kako se splača SE postavit in na ene pali


SE se splača postavit, tudi brez subvencije ki je itak samo tiste 2 jurja. Vračilna doba investicije je cca za naš primer 6 let, brez subvencije bi bila pa 7 let. A življenjska doba elektrarne preko 50 let (30 let je samo garancije ki garantira 86 % proizvodnje po 30 letih. Torej cca 0,5 % upada proizvodnje na leto. Po 50 letih ranga 75 % prvotne proivzodnje). Kar pa ti je DECO hotel povedat je pa to da sončno elektrarno lahko postaviš tudi v lastni režiji, torej sam, vendar potem ne dobiš subvencije, ampak to se ti pa splača ŠE BOLJ kot če ti jo postavi podjetje.

5. Nima veze če je, dejstvo je da EVji enako če ne bolj (zaradi teže) uničujejo kot navadni ICEji plačajo pa nič

Teža je precej podobna, če že kaj, potem uničujejo tovornjaki, tisti pa res. In kot pravim, ni problema plačat tiste 100 EUR cestne takse letno, takoj ko boste vozniki ICE plačali 6000 EUR stroškov zdravljenja bolezni vsako leto ki jih s svojim avtom povzročite (na 1 avto pride 6000 EUR stroška letno). Oprostilo plačila cestnine ni nič drugega kot ukrep za spodbujanje adopcije EVjev, zato da državi v proračunu ostane precej več denarja kot pa če ljudje vozijo ICE.

Zgodovina sprememb…

valinoratina ::

Ravno nasprotno. Bjorn recimo pravi, da je v citroena za 35k spravil več škatel banan kot v teslo 3. Tudi v ID.3 jih je spravil več kot v teslo 3. Ampak glavno da je tesla 3 velika, ostali pa ne :) In glavno da ima tesla 3 boljšo opremo, čeprav ima citroen precej uporabnih reči, ki so za teslo znanstvena fantastika. Tudi za tisto teslo, ki košta preko 100 tisočakov.
Specifikacije pa recimo povedo, da se bo povprečni boomer lažje usedel v cenejšega citroena kot v dražjo teslo.

Okej tole je obvious trolanje s tvoje strani. Število škatel spravljenih v ID3 je cca isto kot pri Tesli 3. Pri Modelu Y je pa višje. Tudi nasploh ima Tesla 3 več placa od ID3, le da zaradi oblike ostane veliko prostora neizkoriščenega ko uporabiš pravokotne škatle. MOrda ima citroen zaslon na armaturki, na mesto na sredini kot Tesla, ampak o ni bistvena zadeva. Moč motorja, navor, hitrost polnjenja, enostavnost polnilnic, nizka poraba, infotaiment sistem, over the air updati in še mnogo drugih ključnih zadev je v prid Tesli. Kar kupci tudi jasno povedo s svojimi dejanji, saj tistega Citroena nihče še ne povoha ne, Tesla pa se prodaja kot vroče žemljice.

Specifikacije pa recimo povedo, da se bo povprečni boomer lažje usedel v cenejšega citroena kot v dražjo teslo.

Če ti je to kako se boomer usede v avto ednino merilo pri odločitvi, potem pa kar brž po tega tvojega citroenčka. In to be honest je izstopanje pri Tesli precej enostavnejše, ker ti isto sekundo ko odpneš varnostni pas elektronika samodejmo umakne volan in sedež bolj stran, tako da lažje izstopiš.

Tole si poglej. :)

Zgodovina sprememb…

valinoratina ::

Easy entry mode is one of my favorite features! #tesla #modely #easyentry

2dark ::

valinoratina je izjavil:

Easy entry mode is one of my favorite features! #tesla #modely #easyentry


BMW ima to serijsko?
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

valinoratina ::

Četudi bi tesla res bila tako zelo najboljša, kot se nekateri motijo,

Motiš se ti, Tesla ponuja največ avta za svoj denar. Obstaja kakšen avto za 200 jurjev ki je boljši? Da, ampak je tudi 4x dražji. Tesla ponuja the best VALUE in to kažejo tudi prodajne številke.

je tu še vedno 30% ljudi, ki živijo v blokih in imajo težave s polnjenjem.

70 % ljudi živi v hiši, 30 % pa v blokih, drži. Ampak če je nekdo v bloku to ne pomeni nujno da ne more filat doma. Dostikrat lahko, za tiste ki pa res ne morejo, bo pa v naslednjem desetletju poskrbela država/občina/elektro podjetja:


Takole to izgleda v praksi, električni avto se lepo fila na domači polnilnici pred blokom. :)




Pa potem še kakih 30% ljudi (večinoma upokojenci), ki prevozijo tako malo kilometrov, da je nakup dražjega električnega avta ekonomsko neupravičen. Pa potem še nekaj deset odstotkov ljudi, ki si finančno ne morejo privoščiti nakupa avta za toliko denarja...

Trenutno je tako da če delaš zelo malo kilometrov se ti finančno ne izplača. Vendar kmalu ne bo več tako, ker že od leta 2027 bo po napovedih strokovnjakov nakup električnega avta cenejši od bencinskega (na dolgi rok skupaj z prihranki na gorivu in servisih je pa cenejši že danes v večini primerov). Tudi obširen trg rabljenih se bo razvil ščasoma. Tako da tudi te dva problema za določen delež ljudi se bosta rešila sama od sebe, tako da kar potrpežljivo. :)

EVs will be cheaper than petrol cars in all segments by 2027, BNEF analysis finds
https://www.transportenvironment.org/di...

Zgodovina sprememb…

bciciban_ ::

https://www.motortrend.com/reviews/2023...

Tesla Y zmaga zaradi SC omrežja ki dela, medtem ko ostali so bolj tako tako.

Medtem ko za samo vozilo je več pozitivnega za Ioniq5.

Čeprav bi si sam želel da mu še porežejo nekaj mase, saj je manjši kot Y in 200kg težji.
Pa 10% manjšo baterijo ima. Skratka upam da popravijo take zadeve do V2 :)

Ali pa če vmes kaka druga znamka naredi spodoben EV.

Zgodovina sprememb…

kgtjera ::

Jebeš Tesle in EV! Upam, da bodo klasični dizlaš in benzinarji na voljo vsaj še toliko dokler bom živ!

Okapi ::

Oldtimerjev ne bodo nikoli prepovedali.

Utk ::

Okapi je izjavil:

Oldtimerjev ne bodo nikoli prepovedali.

Pa ne vem...na Žalah jih je en kup, ki niti niso oldtimerji:)

deadbeef ::

Elektrika se bo letos podražila za 60%.. počakajte, da vsi začnejo vozit EVje :D

2dark ::

deadbeef je izjavil:

Elektrika se bo letos podražila za 60%.. počakajte, da vsi začnejo vozit EVje :D


Se pravi, da bo 70 kWh stalo 28€. Sedaj stane pa 12 €.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: RedDrake ()

gensi ::

2dark ::

Hitrost so omejili na 201 km/H pri obeh modelih.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

RedDrake ::

2dark je izjavil:

deadbeef je izjavil:

Elektrika se bo letos podražila za 60%.. počakajte, da vsi začnejo vozit EVje :D


Se pravi, da bo 70 kWh stalo 28€. Sedaj stane pa 12 €.

Znanec ima Citroen C-elysse 1.6 traktor.
Povprečna poraba 5,2.
70kWh je tam za ene 450km.
to je 23 litrov dizla. Oziroma 35 EUR.
28€ proti 35€.
30k EUR nakupna vs 40k EUR nakupna ...
No, saj se bodo EV-ji v naslednjih 4-ih letih pocenili za teh 20-30% pa bo. Oziroma, bolj verjetno se bodo ostali avtomobili podražali še za 20%. Ko bo clio bencinar s serijsko opremo stal 30k EUR jasno da bodo vsi EV-je kupovali. Tisti, ki sploh bodo lahko kaj kupili. Ne pozabit - you will own nothing, and you will love it!
««
168 / 180
»»