Forum » Na cesti » Tesla 3
Tesla 3
Temo vidijo: vsi
Utk ::
Bmwja ne bi že zarad tega, ker se v njem z ritjo po cesti voziš. Pa nočem niti suva, ampak vse ima svojo mejo. Tudi če zanemarimo to, oba sta dovolj "dobra" in velika zame, tako da bi vzel tistega, ki ima večji doseg/hitrost polnjenja in se bolje vozi sam. Za prvo je boljša tesla, za drugo bi pa to poskusil sam ko bi res kupoval, da se vidi aktualno stanje.
Ne moreš pa tu zanemarit cene. Če je vse drugo enako, ročice za žmigavce pač ne kupim za 25 jurjev eurov.
Ne moreš pa tu zanemarit cene. Če je vse drugo enako, ročice za žmigavce pač ne kupim za 25 jurjev eurov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
bciciban_ ::
Tesla je jajc.
Imamo službene tako da jih občasno vozim.
Edino kjer res nesejo konkurenco je doseg in SC omrežje je še vedno zmaga.
Zame idealni avto bil bila teslina platforma z notranjostvo enega normalnega ICE avta. Pa tudi če bi bla cena zato višja nekaj tisoč EUR.
Imamo službene tako da jih občasno vozim.
Edino kjer res nesejo konkurenco je doseg in SC omrežje je še vedno zmaga.
Zame idealni avto bil bila teslina platforma z notranjostvo enega normalnega ICE avta. Pa tudi če bi bla cena zato višja nekaj tisoč EUR.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bciciban_ ()
nejc_nejc ::
In to
Si ne predstavljam, da bodo elektrificirali komplet vozni park, kar je itak nerealno, z drajsšipami.
Zame idealni avto bil bila teslina platforma z notranjostvo enega normalnega ICE avta. Pa tudi če bi bla cena zato višja nekaj tisoč EURbodo koncne verzije.
Si ne predstavljam, da bodo elektrificirali komplet vozni park, kar je itak nerealno, z drajsšipami.
jernejl ::
And that’s particularly the case when its most direct rival is quickerKot zanimivost je Bjorn nedavno objavil primerjalni video pospeševanja in je i4 M50 (pa tudi Kia EV6 GT) bil nekoliko hitrejši od Tesle 3 Performance.
Je pa res prejšnja Tesla 3 imela večjo končno hitrost, ampak so tudi to zdaj s faceliftom znižali (kolikšna bo končna hitrost Performance izvedbe pa bomo šele videli).
Podobnih primerjav je še veliko. Čisto lahko da v kakšni tudi i4 zmaga, ne rečem da ne, ampak ne verjamem da obstaja test, kjer bi i4 čisto povozil teslo. Čeprav stane 30 do 50% več.Model 3 Performance je bil nazadnje koliko... 55k? I4 M50 imaš na avtonetu s popustom za 65k, torej v praksi je razlika +20%.
Utk ::
Včeraj ste vozili še 150 konjske dizle, danes gledate samo performance variante s 3 sekundami do 100. Money pa itak is not an object...
Only on slotech.
Only on slotech.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
valinoratina ::
Tudi bmw trojka je bila vedno ornk dražja od kakšnega po velikosti od obliki primerljivega forda, Chryslerja, tudi renaulta, opla. Ni zdaj nič drugače. Boljši avti so pač dražji in folk je to pripravljen doplačat.
Inženirček,vem da si nepismen. Naj ti nekdo pomaga. Eqs, eqe konkurenca, ki to pravzaprav ni, sta Tesli le prevelik šrot, naj bi bila s in x. Da t3 primerjaš z egs, tudi eqe je po nov low tvojega debilizma ;)
Oba dva veva kdo od naju je nepismen in kdo piše debilizme in kristalno jasno je da to nisem jaz.;) Napiše se EQS in EQE, ne pa egs, ege lol. Že trojka je dost boljša od EQEja, štrot je tvoj Mercedes, ne pa Tesla. Tudi če primerjamo EQS in model S je Tesla še vedno precej boljša po specifikacijah za mnogo manjšo ceno..
valinoratina je izjavil:
valinoratina je izjavil:
Edini versko blazni tukaj ste teslini bojevniki, kow, inženirček in ti.
Če povemo resnico smo pa že versko blazni? You can't make this shit up! A ne bi ti kolega mogoče se pogledal v ogledalo in končno uvidel da si versko blazen pravzaprav ti sam, (ti si tisti ki vidi zadeve drugačne kot so pa v resnici).
Ostali smo samo skeptični v takšno superiornost Tesle kot jo slikate . Sam sem ti še danes napisal, da če bi/bom danes kupoval avto bi/bom kupil t3 sr...
Podatki črno na belem pravijo da je Tesla superiorna. Tako testi iz prakse, kot samo zadovoljstvo kupcev, ki je najvišje v celotni avtomobilski industriji, ne glede na to ali se gre za EVje ali ICEje:
Tesla owners are more satisfied than any other auto brand's, according to Consumer Reports
https://www.businessinsider.com/tesla-t...
Tesla Has Highest Owner Rating Based On Data From Multiple Sites
https://insideevs.com/news/592600/tesla...
Zakaj misliš da Tesla proda 2 milijona električnih avtov skupaj en Volkswagen pa še za en prdec ne? Če je Volkswagen po tvoje tako dober, za koji kurac ga pol noben ne povoha? Bi mogoče končno primerljal specifikacije kaj ponuja Tesla in kaj drugi in za kakšno ceno? Bi se končno že pogledal v ogledalo in spoznal da si verski blažnež, ki onanira na nemški pleh pravzaprav ti sam?
Pol pa inženirček objavi da je Diess sam izjavil da ima id3 900 evrov margina in ostane živ...
Ne samo da ne znaš razmišljat, si tudi bralno nepismen. Nikjer nisem rekel da je vir za 900 EUR profit margina Diess. Diess je vir za to da Tesla en avto naredi v 3x krajšem času. Še celo skopiral sem ti zapis njegovega govora in ti celo z debelim tekstom odebelil kje je to povedal. Vir za 900 EUR profit margina je pa Reuters (ti piše na sliki od Visual Capitalist spodaj). Ne mi rečt da si spregledal...Ne znaš angleško in je to problem in nisi razumel kaj piše ali v čem je težava?
Pizda, govorili smo o profit margin in odgovarjal si na post o profit margin in ti pol meni o nepismenosti. Če si ti končal strojni faks sem sam fazan...
Še enkrat, ker nimaš 5 pik v buč:
1. Govorili smo o profit marginu ja, ampak NIKJER nisem rekel da je Herbart Diess sam rekel da imajo samo 900 EUR profita po enem električnem avtu česar si me zaradi svoje lastne funkcionalne nepismenosti obtožil ti. To si ti pomešal. Kar sem rekel da je Herbart Diess rekel je to da porabijo 3x več časa da en avto naredijo v primerjavi s Teslo.
2. Da, si funkcionalno nepismen.
3. Da, sem naredil strojni faks z zelo dobrim uspehom (povprečna ocena izpitov 9,5).
4. Vir za 900 EUR profit margina je Visual Capitalist, ki kot svoj vir navaja Reuters.
5. Vse to sem ti že povedal, pa ti sedaj že v drugo razlagam, upam da boš vsaj v drugo poštekal.
9,5 pa brez službe? Vidiš tukaj se vidi, da ti manjka veliko tudi do najnižjega nivoja socialnih veščin. Nisi niti sposoben presoje podanih informacij, ampak navajaš vire kot prvošolček, samo da opravičujejo tvoj argument.
Vprašaj malo voznike Tesel pa ti bodo povedali o tej super izkušnji iz prve roke. Poglej zgodbe ljudi na r/RealTesla. To so stvari za zjokat. Take proizvodne napake se ne bi zgodile tudi najbolj površnim ljudem in podjetjem. Še dobro, da ima Tesla zanasenjake kot ti sicer bi morala pokazat več odgovornosti.
Uporabniki poročajo, da je natančnost parkiranja po ukinitvi parkirnih senzorjev 30-50cm in da si samo želijo, da bi lahko opozorila izklopili za vedno, ker stvar enostavno ne deluje.
V delujoč avtopilot/FSD ne verjamejo več niti največji in najbolj goreči uporabniki na teslinih forumih. Vsak golf ima boljši lane assist.
Sodelavec mi razlaga, da ob nesrečah vsakič znova izgubi živce, ko se ustvari reševaln pas, njegova Tesla pa znori z nešteto opozorili, ker ne vozi več znotraj črt. Poleti se pritožuje, da se od 12-15h cvre na soncu, ker nima niti senčnika in potem vidim reveža kako po aliexpresu in amazonu išče 3rd party polrešitve. Potem ga vidim naslednji teden ko kupuje nek ekranček, ki je približek heads-up displaya, ker noče več odvračat pozornosti od ceste.
In ravno to je poanta Tesel. Gre za iphone prve generacije, ki jih moraš jailbrake-at (beri: dokupovat osnovne stvari), da so pogojno uporabne. Edina razlika je ta, da je je Tesla v tej fazi že 10 let.
,5 pa brez službe? Vidiš tukaj se vidi, da ti manjka veliko tudi do najnižjega nivoja socialnih veščin.
Imam službo. Moje socialne veščine so pretty decent.
Nisi niti sposoben presoje podanih informacij, ampak navajaš vire kot prvošolček, samo da opravičujejo tvoj argument.
Motiš se, seveda sem sposoben presoje podanih imformacij, za razliko od tebe. Navajanje virov pa ni pokazatelj prvošolčka, temveč je osnova forumske in debaterske kulture, ter intelektualizma (by the way, prvošolčki sploh ne navajajo nobenih virov, ta veščina je prisotna predvsem na faksu).
Vprašaj malo voznike Tesel pa ti bodo povedali o tej super izkušnji iz prve roke.
Sem. Pravijo da so super zadovoljni. Ti dam njihov kontakt na ZS?
Poglej zgodbe ljudi na r/RealTesla. To so stvari za zjokat
Iste zgodbe se najdejo tudi za Porsche Taycan, Audi Etron in podobno (audiju skozi charge port pušča voda in pride v baterijo, kar povzroči kratek stik in lahko celo požar, zato je bil vpoklic vozil, Porsche Taycan je imel na nekaterih vozlih pannel gape v rangu najslabšega fička ipd). Tesla ni imela nikoli takšnih obširnih fuck upov, ampak samo zelo redko kakšen primerek ki je imel pannel gape ..
Audi e-tron recalled in the US for fire risk
https://www.drive.com.au/news/audi-e-tr...
Take proizvodne napake se ne bi zgodile tudi najbolj površnim ljudem in podjetjem.
Zgodile so se celo Audiju in Porscheju in to celo pri modeli Taycan za 150 jurjev. Želiš link?
Še dobro, da ima Tesla zanasenjake kot ti sicer bi morala pokazat več odgovornosti.
Očitno je da si trolarski debil.
V delujoč avtopilot/FSD ne verjamejo več niti največji in najbolj goreči uporabniki na teslinih forumih. Vsak golf ima boljši lane assist.
Tole je čista laž. Autopilot Tesle je dokazano precej boljši od ostalih proizvajalcev, sploh pa od Golfovega.
Uporabniki poročajo, da je natančnost parkiranja po ukinitvi parkirnih senzorjev 30-50cm in da si samo želijo, da bi lahko opozorila izklopili za vedno, ker stvar enostavno ne deluje.
Tole je spet laž. Boš dal link?! Seveda ne boš, ker si si stvar preprosto izmislil.
Sodelavec mi razlaga, da ob nesrečah vsakič znova izgubi živce, ko se ustvari reševaln pas, njegova Tesla pa znori z nešteto opozorili, ker ne vozi več znotraj črt.
Autopilot se da zelo enostavno izklopiti, je nesposoben ali je samo še ena tvoja laž več?
In ravno to je poanta Tesel. Gre za iphone prve generacije, ki jih moraš jailbrake-at (beri: dokupovat osnovne stvari), da so pogojno uporabne. Edina razlika je ta, da je je Tesla v tej fazi že 10 let.
Še en ki ni nikoli peljal Tesle.
Tudi i4 v vsakem testu, ki sem ga jaz videl zmaga v občutkih v vožnji, kvaliteti izdelave, kvaliteti notranjosti. T3 pa zmaga, pa ne ravno prepričljivo v porabi in dosegu. Kjer res zmaga so pa polnilnice in pa cena. Zdaj mi ti povej, če ti nekdo zastonj ponudi opremljen i4 ali pa t3 kaj bi vzel? Oziroma kaj bi vzel od teh če ne bi gledal na ceno? Sam bi definitivno i4
T3 zmaga še v vseh ostalem, ne samo porabi in dosegu. Beri za nazaj, ker ne bom še enkrat pisal. Vzel bi T3, brez dvoma.
Better equipped?? More practical? Tle si me pa izgubil ;). Pa ja vidis da je dejansko samo cena v igri...
Pa nisi odgovoril, katerega od teh dveh bi ti, če cena ni vprašanje ?
Prvo kot prvo cena je KLJUČNI faktor. In kot drugo, ne, ne gre samo za ceno.
Tesla je jajc.
Imamo službene tako da jih občasno vozim.
Edino kjer res nesejo konkurenco je doseg in SC omrežje je še vedno zmaga.
Zame idealni avto bil bila teslina platforma z notranjostvo enega normalnega ICE avta. Pa tudi če bi bla cena zato višja nekaj tisoč EUR.
To reče samo nekdo ki si Tesle ne lasti vsaj pol mesceca. Še en boomer ki se ne more navadit malo drugačnega avta in hoče milijon gumbov v kabini. Problem je da imaš službene in jih samo OBČASNO voziš. Če si bi Teslo lastil bi popolnoma spremenil svoje mnenje in ti manjko gumbov ne bi predstavljal nobene težave.
Kot zanimivost je Bjorn nedavno objavil primerjalni video pospeševanja in je i4 M50 (pa tudi Kia EV6 GT) bil nekoliko hitrejši od Tesle 3 Performance.
Je pa res prejšnja Tesla 3 imela večjo končno hitrost, ampak so tudi to zdaj s faceliftom znižali (kolikšna bo končna hitrost Performance izvedbe pa bomo šele videli).
Link? Tesla model 3 Peformance ima 3,5 sekunde do 100 km/h, i4 M50 pa 3,7 sekund..
Model 3 Performance je bil nazadnje koliko... 55k? I4 M50 imaš na avtonetu s popustom za 65k, torej v praksi je razlika +20%.
Kar je ogromno. In Tesla model 3 long range je pa 45k po subvenciji, torej 20k razlike..
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: valinoratina ()
jernejl ::
Včeraj ste vozili še 150 konjske dizle, danes gledate samo performance variante s 3 sekundami do 100. Money pa itak is not an object...To očitno velja zate, ker si sam prilepil primerjavo teh dveh konkretnih verzij tesle in BMWja.
Only on slotech.
Za vse ostale, ki niso poklicni dirkači in se ne vozijo vsak dan na šiht v Hamburg, je tu električni Citroen za 35k. Vse tesle se lahko tako po ceni kot uporabnosti pred njim skrijejo.
jernejl ::
Ja, tudi električni citroen ima volan in 4 kolesa. Tu se pa podobnosti končajo.Res je. Citroen ima še armaturno ploščo, HUD, parkirne senzorje, ročico za smernike in celo nekaj fizičnih gumbov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jernejl ()
valinoratina ::
Za vse ostale, ki niso poklicni dirkači in se ne vozijo vsak dan na šiht v Hamburg, je tu električni Citroen za 35k. Vse tesle se lahko tako po ceni kot uporabnosti pred njim skrijejo.
Ni res, Tesla je neprimerljivo boljši avto od tega tvojega Citroena za 35 k. By the way, za podoben denar dobiš že osnovno Teslo model 3, ki je tehnologško space shuttle v primerjavi z tem Citroenom..
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: valinoratina ()
jernejl ::
Ne drži. Citroen košta 35k, osnovna tesla 3 pa 43k. Če upoštevamo še subvencijo, dobiš citroena za 10k manj. In dobiš serijsko ročko za smernike, armaturno ploščo, park senzorje, HUD. Naštete stvari so pri tesli znanstvena fantastika. No, razen armaturne plošče, to se tudi pri tesli da dobit, ampak potem je tesla 95k... za tri citroene.
TilenS ::
Hehe a resno primerjate EQS proti S? Pa to se taki troli, da že skor ni več smešno. Ja MS je boljši od EQS ker ima boljši pospešek. The end. Fak upam da ste res samo troli pa da resno ne primerjate avte po tem. Tesla nima avta v tem segmetu. Model S je "muscle car" in totalno drug segment vozila kot pa S klasa, BMW serija 7 in podobni. Sploh ne moreš primerjat. Edina stvar v kateri jih lahko primerjaš je res verjetno pospešek. Ampak brez heca še nikol v življenju nisem slišal nikogar primerjat pospeške avtov v tej klasi, koliko ima BMW 7 in S-class do 100s nobenega ne zanima, avti so narejeni za totalno drugo stvar. Ampak sej to vsi vemo, vemo tut da vi to veste ampak vseeno iz nekega razloga trosite te neumnosti po forumih in širite FUD o avtih od OEM-ov. Dejansko res nisem več prepričan ali vam Tesla res ne plačuje za širjenje teh bedarij?
In ja odgovor za par strani nazaj moj 2016 AWD Golf 7 R z 300HP morm rečt mi je trenutno dejansko boljši avto kot model 3. Največji deal breaker je to da nima 5tih vrat. Velik plus pa je 500hp : ) ampak to ne odtehta drugih stvari. Vem eni to ne zastopte kako je lahko en 2016 ICE "boljši" kot pa M3, ja lahko je, boljši je že v tem, da v enega dobim dva MTB bajka v drugega pa ne, kako naj bo potem on v katerega ne dobim MTB bajka "boljši" od onega v katerega dobim dva MTB bajka? Ja ne more bit. In tut ni. Sej je ful simpl za zastopit.
Sem ravno gledal, je odobren razvoj ID2.GTI modela, uf sexy, no tole zna bit moj prvi EV ko pride ven, še raje bi sicer kako AWD "R" varijnato, bomo videli kaj bo. Je točno to kar iščem mali, močen, praktičen hot hatchback. Nimam nič proti tesli ampak pač nimajo dobrega avta, ki bi me zanimal. Edini ki mi zna bit zanimiv je Model 2 ampak kolikor berem zna bit še slabše opremljen od že tako slabo opremljene trojke. No bomo videli mogoče pa zna bit zanimiv, sploh če bo 400+ hp.
Pa ko primerjate avte prosim primerjajte vso opremo in tehnologijo in ne samo moči in pospeškov. Pa zelo je smešno kako že par strani bluzite o nekih parih kilometrih več dosega trojke proti ne vem katerim avtom, če pa v temi o EV-jih spet bluzite, da povprečen slovenec naredi tako malo kilometrov, da doseg nima praktično nobene veze, odločte se že kaj je važno in kaj ni. Pa konc dneva res nima veze al ma en avto 50, 100km več al manj dosega, ker to je še vseeno fail proti ICE kjer z dizlom prideš do 1000km, pa če rabiš to razdaljo ali pa ne, ciljat moramo da pridemo z EV na pariteto z ICE po vseh specifikacijah. 50km več al manj dosega ne bo mel več nobenega pomena ko razširimo polnilno infrastrukturo. Danes imajo lahko dizli tam 1000km dosega js mam z svojim 9-10L porabe tam 500km pa ne gane 0, niti pomislim ne o dizlu. zakaj? Zato ker lahk filam praktično kjerkoli, isto mi bo dol viselo ko bom polnil mojega VW-ja ki bo mogoče imel 50km manj dosega ampak vsaj ne bo špartansko opremljen kot tesla. Pač tako je, ni najboljšega avta sej ga nikoli tut ni bilo, niti golf to ni, pa so ga prodali v miljonih. Je samo najboljši avto za tebe oz. za nek namen oz. znotraj nekih specifikacij ki so tebi važne.
Tesla naj raje neha bluzit kako se trudijo svet prestavit na EV in naj že enkrat dokončno doda to eno vrstico kode in odpre svoje polnilnice za vse CCS avte tako kot so vse ostale polnilnice odprte za tesle. Fak kaki bluzači so to, zato imam tudi ne preveč pozitivno mnenje o Tesli ko se grejo te igrice. Men je tesla dost bolj zanimiva iz vidika "tankštele" kot pa njihovih avtov, tisti mi niso zanimivi, so mi pa zelo koristne njihove polnilnice. Isto mi je zanimiv FSD in njihov robot na katerem delajo ( :) ), avti pa not so much.
In ja odgovor za par strani nazaj moj 2016 AWD Golf 7 R z 300HP morm rečt mi je trenutno dejansko boljši avto kot model 3. Največji deal breaker je to da nima 5tih vrat. Velik plus pa je 500hp : ) ampak to ne odtehta drugih stvari. Vem eni to ne zastopte kako je lahko en 2016 ICE "boljši" kot pa M3, ja lahko je, boljši je že v tem, da v enega dobim dva MTB bajka v drugega pa ne, kako naj bo potem on v katerega ne dobim MTB bajka "boljši" od onega v katerega dobim dva MTB bajka? Ja ne more bit. In tut ni. Sej je ful simpl za zastopit.
Sem ravno gledal, je odobren razvoj ID2.GTI modela, uf sexy, no tole zna bit moj prvi EV ko pride ven, še raje bi sicer kako AWD "R" varijnato, bomo videli kaj bo. Je točno to kar iščem mali, močen, praktičen hot hatchback. Nimam nič proti tesli ampak pač nimajo dobrega avta, ki bi me zanimal. Edini ki mi zna bit zanimiv je Model 2 ampak kolikor berem zna bit še slabše opremljen od že tako slabo opremljene trojke. No bomo videli mogoče pa zna bit zanimiv, sploh če bo 400+ hp.
Pa ko primerjate avte prosim primerjajte vso opremo in tehnologijo in ne samo moči in pospeškov. Pa zelo je smešno kako že par strani bluzite o nekih parih kilometrih več dosega trojke proti ne vem katerim avtom, če pa v temi o EV-jih spet bluzite, da povprečen slovenec naredi tako malo kilometrov, da doseg nima praktično nobene veze, odločte se že kaj je važno in kaj ni. Pa konc dneva res nima veze al ma en avto 50, 100km več al manj dosega, ker to je še vseeno fail proti ICE kjer z dizlom prideš do 1000km, pa če rabiš to razdaljo ali pa ne, ciljat moramo da pridemo z EV na pariteto z ICE po vseh specifikacijah. 50km več al manj dosega ne bo mel več nobenega pomena ko razširimo polnilno infrastrukturo. Danes imajo lahko dizli tam 1000km dosega js mam z svojim 9-10L porabe tam 500km pa ne gane 0, niti pomislim ne o dizlu. zakaj? Zato ker lahk filam praktično kjerkoli, isto mi bo dol viselo ko bom polnil mojega VW-ja ki bo mogoče imel 50km manj dosega ampak vsaj ne bo špartansko opremljen kot tesla. Pač tako je, ni najboljšega avta sej ga nikoli tut ni bilo, niti golf to ni, pa so ga prodali v miljonih. Je samo najboljši avto za tebe oz. za nek namen oz. znotraj nekih specifikacij ki so tebi važne.
Tesla naj raje neha bluzit kako se trudijo svet prestavit na EV in naj že enkrat dokončno doda to eno vrstico kode in odpre svoje polnilnice za vse CCS avte tako kot so vse ostale polnilnice odprte za tesle. Fak kaki bluzači so to, zato imam tudi ne preveč pozitivno mnenje o Tesli ko se grejo te igrice. Men je tesla dost bolj zanimiva iz vidika "tankštele" kot pa njihovih avtov, tisti mi niso zanimivi, so mi pa zelo koristne njihove polnilnice. Isto mi je zanimiv FSD in njihov robot na katerem delajo ( :) ), avti pa not so much.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TilenS ()
2dark ::
Zdaj mi ti povej, če ti nekdo zastonj ponudi opremljen i4 ali pa t3 kaj bi vzel? Oziroma kaj bi vzel od teh če ne bi gledal na ceno? Sam bi definitivno i4
Dobr si, če si prirpavljen plačat 25 jurjev več za manj dometa. Samo tako naprej: Bawarci potrebujejo takšne.
i4 ne more konkurirat Tesli ne po porabi, ne po hitrosti. Da. S Teslo se lahko kurčiš, da gre 250 km/H, eden redkih EV-jev, z I4 se boš pa pelu max. 225 km/H. Za 75 jurjev.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
mugen999 ::
Tisti ki tako zagovarjate teslo 3. A to da si z ritjo v tem avtu 10cm višje od asfalta vas pa ne moti? Ko jih vidim po cesti se mi zdi da se samo se v ferariju sedi nizje. Kako normalen clovek (ne svetovn prvak v atletiki) sploh zleze ven iz te tesle.
Utk ::
Sem napisal že 10x, ampak cvet slotech inteligenze ni sposoben niti pikice abstraktnega razmišljanja. Ne jemljite tesle tako dobesedno. Tesla samo kaže kaj vse se da naredit za kakšen denar od EV in pri tem zaslužit. Komot bi nekdo drug naredil podobne avte, pa naj bojo tudi 3 jurje dražji, in z normalno armaturo, karavanskim prtljažnikom, slabšimi pospeški, ali karkoli vas že vse moti pri tesli, pa bi bil to še zmeraj dober avto.
Ampak na žalost ostali za ta denar niso niti blizu. Ok, razen kitajcev. Ni problem v tesli, ampak v ostalih. Pa tudi če naredijo kaj dovolj blizu, je to v takih količinah, da se čaka na avto eno leto.
Ampak na žalost ostali za ta denar niso niti blizu. Ok, razen kitajcev. Ni problem v tesli, ampak v ostalih. Pa tudi če naredijo kaj dovolj blizu, je to v takih količinah, da se čaka na avto eno leto.
mugen999 ::
Tesle se bojo začele kupovat ko bojo naredil avto velik kot clio, cena 25k, po odbiti subvenciji pa 20k.
Utk ::
Kako to misliš "začele prodajati"? Tesla bo že letos med 3 najbolj prodajanimi avti na svetu, če ne 1. Če grem zdaj čez mesto, je bolj verjetno, da bom srečal teslo kot novega golfa.
kow ::
Tesla Y bo letos najbolje prodajan avto na svetu. Brez veze se prepucavate kako so odlicne ali zanic. Prodajne stevilke pravijo, da prodaja se ni padla. Edino S in X mislim, da je prodaja manjsa kot na vrhu proizvodnje. Sedaj so tudi mocno spustili cene.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Gregor P ::
Da, je polno "veselja" prejšnjih kupcev na internetu zaradi tega
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Mato989 ::
Veste kaj mi je smešno... ko jaz v temi o EVjih izpostavim da je pomemben doseg me napadejo da ni ko je ICE vs EV... zdaj ko pa je EV vs EV pa skoz izpostavljajo doseg
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Utk ::
Ja, to ti je smešno, ker nisi najbolj brihten in nekih stvari ne razumeš.
Doseg pri enem "tanku" ni tako zelo strašno pomemben, je pa pomembno, da se baterija čim hitreje napolni in da boš s tem kolk napolneš čim več km naredu. Za to pa rabiš učinkovit pogon, ker tu je hitro 20, 30% razlike, pa še tolk pri polnjenju, in smo hitro na tem, da se s teslo ustaviš za 15 min in greš naprej, z nekim drugim avtom za isto ceno pa stojiš pol ure, in končaš nazadnje še s segreto baterijo, ki se ne uspe ohladit do naslednjega polnjenja.
Na papirju pa oba staneta enako, imata približno enako baterijo, oba hlajenje in vse to. Samo da je potem praksa malo drugačna. In potem spet nastopijo jokice kot si ti in kričijo kako proizvajalci lažejo. Pa ne lažejo, to vse nekje piše.
Doseg pri enem "tanku" ni tako zelo strašno pomemben, je pa pomembno, da se baterija čim hitreje napolni in da boš s tem kolk napolneš čim več km naredu. Za to pa rabiš učinkovit pogon, ker tu je hitro 20, 30% razlike, pa še tolk pri polnjenju, in smo hitro na tem, da se s teslo ustaviš za 15 min in greš naprej, z nekim drugim avtom za isto ceno pa stojiš pol ure, in končaš nazadnje še s segreto baterijo, ki se ne uspe ohladit do naslednjega polnjenja.
Na papirju pa oba staneta enako, imata približno enako baterijo, oba hlajenje in vse to. Samo da je potem praksa malo drugačna. In potem spet nastopijo jokice kot si ti in kričijo kako proizvajalci lažejo. Pa ne lažejo, to vse nekje piše.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
mugen999 ::
Če je tesla res tako dobra za slabih 40k, kdo bo potem sploh se kupil hibride(civic, corolla..) kateri ravno tako stanejo slabih 40k.
Mato989 ::
Ja, to ti je smešno, ker nisi najbolj brihten in nekih stvari ne razumeš.
Doseg pri enem "tanku" ni tako zelo strašno pomemben, je pa pomembno, da se baterija čim hitreje napolni in da boš s tem kolk napolneš čim več km naredu. Za to pa rabiš učinkovit pogon, ker tu je hitro 20, 30% razlike, pa še tolk pri polnjenju, in smo hitro na tem, da se s teslo ustaviš za 15 min in greš naprej, z nekim drugim avtom za isto ceno pa stojiš pol ure, in končaš nazadnje še s segreto baterijo, ki se ne uspe ohladit do naslednjega polnjenja.
Na papirju pa oba staneta enako, imata približno enako baterijo, oba hlajenje in vse to. Samo da je potem praksa malo drugačna. In potem spet nastopijo jokice kot si ti in kričijo kako proizvajalci lažejo. Pa ne lažejo, to vse nekje piše.
Ampak tank ICEja se še hitreje polni kot katerakoli baterija EVjev... in to za več kot 20% hitreje... bi rekel da za 500% hitreje minimum če ne 15.000%
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
J.McLane ::
Če je tesla res tako dobra za slabih 40k, kdo bo potem sploh se kupil hibride(civic, corolla..) kateri ravno tako stanejo slabih 40k.
Dobro vprašanje, odgovor boš dobil v prodajnih številkah, če ne danes pa čez kako leto dve.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Utk ::
Če je tesla res tako dobra za slabih 40k, kdo bo potem sploh se kupil hibride(civic, corolla..) kateri ravno tako stanejo slabih 40k.
To tudi mene zanima. Včasih je bila razlika 20, 25 jurjev, zdaj je 10 pa še manj.
Ampak tank ICEja se še hitreje polni kot katerakoli baterija EVjev... in to za več kot 20% hitreje... bi rekel da za 500% hitreje minimum če ne 15.000%
Ampak koga to briga od teh, ki bi morda kupili teslo?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
J.McLane ::
Ja, to ti je smešno, ker nisi najbolj brihten in nekih stvari ne razumeš.
Doseg pri enem "tanku" ni tako zelo strašno pomemben, je pa pomembno, da se baterija čim hitreje napolni in da boš s tem kolk napolneš čim več km naredu. Za to pa rabiš učinkovit pogon, ker tu je hitro 20, 30% razlike, pa še tolk pri polnjenju, in smo hitro na tem, da se s teslo ustaviš za 15 min in greš naprej, z nekim drugim avtom za isto ceno pa stojiš pol ure, in končaš nazadnje še s segreto baterijo, ki se ne uspe ohladit do naslednjega polnjenja.
Na papirju pa oba staneta enako, imata približno enako baterijo, oba hlajenje in vse to. Samo da je potem praksa malo drugačna. In potem spet nastopijo jokice kot si ti in kričijo kako proizvajalci lažejo. Pa ne lažejo, to vse nekje piše.
Ampak tank ICEja se še hitreje polni kot katerakoli baterija EVjev... in to za več kot 20% hitreje... bi rekel da za 500% hitreje minimum če ne 15.000%
Ko tankaš ICE moraš stati zraven in držat ročko, telefona vmes načeloma ne smeš uporabljat. A veš kakšen suffer je tankat LPG avto, probaj enkrat, ni vse v hitrosti.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
valinoratina ::
Hehe a resno primerjate EQS proti S? Pa to se taki troli, da že skor ni več smešno. Ja MS je boljši od EQS ker ima boljši pospešek. The end. Fak upam da ste res samo troli pa da resno ne primerjate avte po tem. Tesla nima avta v tem segmetu. Model S je "muscle car" in totalno drug segment vozila kot pa S klasa, BMW serija 7 in podobni. Sploh ne moreš primerjat. Edina stvar v kateri jih lahko primerjaš je res verjetno pospešek. Ampak brez heca še nikol v življenju nisem slišal nikogar primerjat pospeške avtov v tej klasi, koliko ima BMW 7 in S-class do 100s nobenega ne zanima, avti so narejeni za totalno drugo stvar. Ampak sej to vsi vemo, vemo tut da vi to veste ampak vseeno iz nekega razloga trosite te neumnosti po forumih in širite FUD o avtih od OEM-ov. Dejansko res nisem več prepričan ali vam Tesla res ne plačuje za širjenje teh bedarij?
In ja odgovor za par strani nazaj moj 2016 AWD Golf 7 R z 300HP morm rečt mi je trenutno dejansko boljši avto kot model 3. Največji deal breaker je to da nima 5tih vrat. Velik plus pa je 500hp : ) ampak to ne odtehta drugih stvari. Vem eni to ne zastopte kako je lahko en 2016 ICE "boljši" kot pa M3, ja lahko je, boljši je že v tem, da v enega dobim dva MTB bajka v drugega pa ne, kako naj bo potem on v katerega ne dobim MTB bajka "boljši" od onega v katerega dobim dva MTB bajka? Ja ne more bit. In tut ni. Sej je ful simpl za zastopit.
Sem ravno gledal, je odobren razvoj ID2.GTI modela, uf sexy, no tole zna bit moj prvi EV ko pride ven, še raje bi sicer kako AWD "R" varijnato, bomo videli kaj bo. Je točno to kar iščem mali, močen, praktičen hot hatchback. Nimam nič proti tesli ampak pač nimajo dobrega avta, ki bi me zanimal. Edini ki mi zna bit zanimiv je Model 2 ampak kolikor berem zna bit še slabše opremljen od že tako slabo opremljene trojke. No bomo videli mogoče pa zna bit zanimiv, sploh če bo 400+ hp.
Pa ko primerjate avte prosim primerjajte vso opremo in tehnologijo in ne samo moči in pospeškov. Pa zelo je smešno kako že par strani bluzite o nekih parih kilometrih več dosega trojke proti ne vem katerim avtom, če pa v temi o EV-jih spet bluzite, da povprečen slovenec naredi tako malo kilometrov, da doseg nima praktično nobene veze, odločte se že kaj je važno in kaj ni. Pa konc dneva res nima veze al ma en avto 50, 100km več al manj dosega, ker to je še vseeno fail proti ICE kjer z dizlom prideš do 1000km, pa če rabiš to razdaljo ali pa ne, ciljat moramo da pridemo z EV na pariteto z ICE po vseh specifikacijah. 50km več al manj dosega ne bo mel več nobenega pomena ko razširimo polnilno infrastrukturo. Danes imajo lahko dizli tam 1000km dosega js mam z svojim 9-10L porabe tam 500km pa ne gane 0, niti pomislim ne o dizlu. zakaj? Zato ker lahk filam praktično kjerkoli, isto mi bo dol viselo ko bom polnil mojega VW-ja ki bo mogoče imel 50km manj dosega ampak vsaj ne bo špartansko opremljen kot tesla. Pač tako je, ni najboljšega avta sej ga nikoli tut ni bilo, niti golf to ni, pa so ga prodali v miljonih. Je samo najboljši avto za tebe oz. za nek namen oz. znotraj nekih specifikacij ki so tebi važne.
Tesla naj raje neha bluzit kako se trudijo svet prestavit na EV in naj že enkrat dokončno doda to eno vrstico kode in odpre svoje polnilnice za vse CCS avte tako kot so vse ostale polnilnice odprte za tesle. Fak kaki bluzači so to, zato imam tudi ne preveč pozitivno mnenje o Tesli ko se grejo te igrice. Men je tesla dost bolj zanimiva iz vidika "tankštele" kot pa njihovih avtov, tisti mi niso zanimivi, so mi pa zelo koristne njihove polnilnice. Isto mi je zanimiv FSD in njihov robot na katerem delajo ( :) ), avti pa not so much.
Tole je tak horse shit, da se mi sploh ne da debunkat. Ne, tvoj 2016 AWD Golf 7 R z 300HP ni boljši od Tesle, ti petrolhead. Glede koles imaš lahko zadaj 2 naložena na vlečni kljuki brez problema, ne vem zakaj bi jih nujno hotel stlačit notri v avto (pa tudi v Teslo gresta, če odstraniš sprednje kolo in ga potem daš nazaj na cilju.
Tisti ki tako zagovarjate teslo 3. A to da si z ritjo v tem avtu 10cm višje od asfalta vas pa ne moti? Ko jih vidim po cesti se mi zdi da se samo se v ferariju sedi nizje. Kako normalen clovek (ne svetovn prvak v atletiki) sploh zleze ven iz te tesle.
Povsem normalno prideš ven iz Tesle, brez kakršnihkoli problemov. Tesla celo avtomatsko pri izstopanju umakne zic in volan malo nazaj, za lažje izstopanje, kar ne naredi noben avto. Nismo vsi nepokretni invalidi kot si ti..
Tesle se bojo začele kupovat ko bojo naredil avto velik kot clio, cena 25k, po odbiti subvenciji pa 20k.
Tesla se že prodaja, model y je najbolj prodajan avto na svetu v 2023. Tesla za 25k pa baje pride, reče se mu model 2.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: valinoratina ()
bciciban_ ::
Tesla3 je jajc, kakorkoli obračaš.
Službene avte smo imeli tudi druge znamke, ki jih nisem nikoli v življenju vozil pa nisem rabil nobenega privajanja. Sploh pa pri dobrih 30ih mi še malo manjka da bi bil boomer.
Ne bit fan znamke.
Se pohvali kar je dobro, to je pogon in SC mreža
In spljuva kar je zanič, kar je bolj kot ne vse ostalo
Službene avte smo imeli tudi druge znamke, ki jih nisem nikoli v življenju vozil pa nisem rabil nobenega privajanja. Sploh pa pri dobrih 30ih mi še malo manjka da bi bil boomer.
Ne bit fan znamke.
Se pohvali kar je dobro, to je pogon in SC mreža
In spljuva kar je zanič, kar je bolj kot ne vse ostalo
mikhaair ::
Dajmo še kaj reči o predvidevanjih cen goriv v prihodnosti. Porast EV bo cene goriv povečal, bodo vztrajali na podobnem nivoju?
Franclni se bomo morali kotaliti na delovna mesta z nekje istim stroškom in ne večjim, ker če ne ljudje z najnižjo plačo in vožnjo v fabriko lahko samo še za gorivo delajo.
Razmerje cene dizel vs. bencin vs. elektrika? Elektrika nekako ne more iti drastično gor. Kako se bo dobilo razliko EVjev v skupno malho?
Franclni se bomo morali kotaliti na delovna mesta z nekje istim stroškom in ne večjim, ker če ne ljudje z najnižjo plačo in vožnjo v fabriko lahko samo še za gorivo delajo.
Razmerje cene dizel vs. bencin vs. elektrika? Elektrika nekako ne more iti drastično gor. Kako se bo dobilo razliko EVjev v skupno malho?
valinoratina ::
Ne drži. Citroen košta 35k, osnovna tesla 3 pa 43k. Če upoštevamo še subvencijo, dobiš citroena za 10k manj. In dobiš serijsko ročko za smernike, armaturno ploščo, park senzorje, HUD. Naštete stvari so pri tesli znanstvena fantastika. No, razen armaturne plošče, to se tudi pri tesli da dobit, ampak potem je tesla 95k... za tri citroene.
Seveda drži, Tesla je neprimerljivo boljši avto od enega citroenčka, primerjaj specifikacije in velikost, pa ročka za smernike gor ali dol.
Tesla3 je jajc, kakorkoli obračaš.
Službene avte smo imeli tudi druge znamke, ki jih nisem nikoli v življenju vozil pa nisem rabil nobenega privajanja. Sploh pa pri dobrih 30ih mi še malo manjka da bi bil boomer.
Ne bit fan znamke.
Se pohvali kar je dobro, to je pogon in SC mreža
In spljuva kar je zanič, kar je bolj kot ne vse ostalo
Zakaj že dvakrat navajaš povsem isti horse shit?!
Tesla3 je jajc, kakorkoli obračaš.
Službene avte smo imeli tudi druge znamke, ki jih nisem nikoli v življenju vozil pa nisem rabil nobenega privajanja.
Tesla je mnogo boljši avto od tvojega ICE sranja. Pri nekaterih zahteva kakšen teden privajanja, pa kaj pol. Tudi moderni smartphone je za upokojence zahteval nekaj privajanja glede na Nokio 3310 na tipke, pa je jasno da je smartphone po zmogljivostih svetlobna leta naprej od Nokie na tipke.
Ne bit fan znamke.
Se pohvali kar je dobro, to je pogon in SC mreža
In spljuva kar je zanič, kar je bolj kot ne vse ostalo
Motiš se, to ti dokazujejo tako prodajne številke, kot statistike zadovoljstva kupcev, ki je najvišje od cele avto industrije ravno pri tesli, kot tudi vsi testi in vse ostalo. Nisem fan znamke, objektivno povem da je Tesla pač boljša od konkurence. Če bo pa kdaj drugače, bom pa jaz prvi ki bo to povedal.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: valinoratina ()
J.McLane ::
Velikokrat se pljuva čez kakšno stvar, ki je stvar navade in določeni uporabniki nočejo spremembe. To je drugo kot pa čisti design fail, ki te moti tudi ko se na stvar privadiš.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
bciciban_ ::
valinoratina je izjavil:
Tesla3 je jajc, kakorkoli obračaš.
Službene avte smo imeli tudi druge znamke, ki jih nisem nikoli v življenju vozil pa nisem rabil nobenega privajanja. Sploh pa pri dobrih 30ih mi še malo manjka da bi bil boomer.
Ne bit fan znamke.
Se pohvali kar je dobro, to je pogon in SC mreža
In spljuva kar je zanič, kar je bolj kot ne vse ostalo
Zakaj že dvakrat navajaš povsem isti horse shit?!
1) ker ga nisi demantiral
2) da te iritiram
Ni vsaka "inovacija" zares inovacija. Bi ti zagovarjal tudi to, da se obrne vrstni red stopalk, zamenjaš gas in bremzo ? Pač zato, da si drugače in poseben.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bciciban_ ()
valinoratina ::
Porast EV bo cene goriv povečal, bodo vztrajali na podobnem nivoju?
Porast EVjev ne bo povzročil bistvenega povečanja porabe elektrike in s tem cen. V Sloveniji ko bomo vsi vozili električni avto, bomo porabili samo 2400 GWh letno več, kar je samo 17 % več kot elektrike danes porabimo.
ker ga nisi demantiral
2) da te iritiram :))
Sem demantiral, poglej prejšnje poste. Aha, torej si samo trol. Okej, toliko da vem da te ignoriram, ker nisi resen.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: valinoratina ()
J.McLane ::
Dajmo še kaj reči o predvidevanjih cen goriv v prihodnosti. Porast EV bo cene goriv povečal, bodo vztrajali na podobnem nivoju?
Franclni se bomo morali kotaliti na delovna mesta z nekje istim stroškom in ne večjim, ker če ne ljudje z najnižjo plačo in vožnjo v fabriko lahko samo še za gorivo delajo.
Razmerje cene dizel vs. bencin vs. elektrika? Elektrika nekako ne more iti drastično gor. Kako se bo dobilo razliko EVjev v skupno malho?
Manjša poraba nafte pomeni da se zmanjša proizvodnja, z manjšo proizvodnjo ne pride več tako do izraza ekonomija obsega in cena gre gor. Ni nujno, je pa verjetno. Prevoz za delavce v fabriko se lahko organizira z avtobusom, ali car sharingom. To je nekoč čisto lepo funkcioniralo, s pocenitvijo prevoza pa se raje vsak pelje sam, saj je tako bolj udobno. Ni pa to nič drugaga kot razvada, ampak taka razvada ima veliko moč, hitro pride do protestov, ker folk misli da je njihova pravica da se sam pelje v službo, zraven pa vedno pelje še 1,5 t pleha.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
bciciban_ ::
Velikokrat se pljuva čez kakšno stvar, ki je stvar navade in določeni uporabniki nočejo spremembe. To je drugo kot pa čisti design fail, ki te moti tudi ko se na stvar privadiš.
Imaš take in drugačne spremembe. Teslino inoviranje sodi v kategorijo spreminjanja vrstnega reda stopalk.
valinoratina je izjavil:
Porast EV bo cene goriv povečal, bodo vztrajali na podobnem nivoju?
Porast EVjev ne bo povzročil bistvenega povečanja porabe elektrike in s tem cen. V Sloveniji ko bomo vsi vozili električni avto, bomo porabili samo 2400 GWh letno več, kar je samo 17 % več kot elektrike danes porabimo.
ker ga nisi demantiral
2) da te iritiram :))
Sem demantiral, poglej prejšnje poste. Aha, torej si samo trol. Okej, toliko da vem da te ignoriram, ker nisi resen.
Tesla 3 je jajc. Pa se napihuj koliko se češ.
Jajc iz uporabnikovega stališča. Take debilizme lahko samo možgansko mrtvi fanboyi podpirajo.
Pogon, baterija in SC omrežje so top.
Torej Teslina platforma in neka normalna nadgradnja bi bil zmagovalni avto.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bciciban_ ()
valinoratina ::
Kako se bo dobilo razliko EVjev v skupno malho?
Preko nižjih stroškov za zdravstveno blagajno. Študija OECD jasno kaže da je onesnaževanje avtomobilov odgovorno za 12 % manjši BDP evropskih držav, kar za Slovenijo znaša 6000 EUR po enem AVTU VSAKO LETO. Avto pa plača trošarin in davka na gorivo samo ranga desetino tega (ne pozabimo povprečna kilometrina je 12kkm na leto). Torej mnogo več porabi kot plača. Ko EV ne bo več porabil in zato tudi ne bo plačal, v proračunu pa bo precej VEČ danarja, kot ga je sedaj kot ICEji delajo velik minus.
Tesla 3 je jajc. Pa se napihuj koliko se češ.
Jajc iz uporabnikovega stališča. Take debilizme lahko samo možgansko mrtvi fanboyi podpirajo.
Motiš se, prav nič ne napihujem. Debilizem je tvoje nerazumevanje, oba dva veva kdo od naju je debil in kdo je možgansko mrtev fanboy nafte in kristalno jasno je da to nisem jaz. Motiš se, to ti dokazujejo tako prodajne številke, kot statistike zadovoljstva kupcev, ki je najvišje od cele avto industrije ravno pri tesli, kot tudi vsi testi in vse ostalo. Nisem fan znamke, objektivno povem da je Tesla pač boljša od konkurence. Če bo pa kdaj drugače, bom pa jaz prvi ki bo to povedal.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: valinoratina ()
mikhaair ::
valinoratina je izjavil:
Kako se bo dobilo razliko EVjev v skupno malho?
Preko nižjih stroškov za zdravstveno blagajno. Študija OECD jasno kaže da je onesnaževanje avtomobilov odgovorno za 12 % manjši BDP evropskih držav, kar za Slovenijo znaša 6000 EUR po enem AVTU VSAKO LETO. Avto pa plača trošarin in davka na gorivo samo ranga desetino tega (ne pozabimo povprečna kilometrina je 12kkm na leto). Torej mnogo več porabi kot plača. Ko EV ne bo več porabil in zato tudi ne bo plačal, v proračunu pa bo precej VEČ danarja, kot ga je sedaj kot ICEji delajo velik minus.
Vse jasno, to je teoretično vse ok čez desetletja, ko se bo pa našlo kake druge zdravstvene težave. Proračunsko malho pa je treba polnit vsak mesec!
valinoratina ::
valinoratina je izjavil:
Kako se bo dobilo razliko EVjev v skupno malho?
Preko nižjih stroškov za zdravstveno blagajno. Študija OECD jasno kaže da je onesnaževanje avtomobilov odgovorno za 12 % manjši BDP evropskih držav, kar za Slovenijo znaša 6000 EUR po enem AVTU VSAKO LETO. Avto pa plača trošarin in davka na gorivo samo ranga desetino tega (ne pozabimo povprečna kilometrina je 12kkm na leto). Torej mnogo več porabi kot plača. Ko EV ne bo več porabil in zato tudi ne bo plačal, v proračunu pa bo precej VEČ danarja, kot ga je sedaj kot ICEji delajo velik minus.
Vse jasno, to je teoretično vse ok čez desetletja, ko se bo pa našlo kake druge zdravstvene težave. Proračunsko malho pa je treba polnit vsak mesec!
Zdravstvene težave zaradi ICE pogona so tu tukaj in zdaj, ne rabimo nič čakat desetletja. 8,7 milijona ljudi letno umre zaradi onesnaženega zraka glede na znanstvene študije, kar je 20 % vseh smrti med odraslimi. Pa smrti sploh niso edina negativna stvar, tudi imaš še mnogo zmanjšano kakovost življenja tistih še živih (torej tudi tebe)..
Gregor P ::
... oprosti kaj ti držiš? In predvsem pa zakaj?
Ko tankaš ICE moraš stati zraven in držat ročko,
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
bciciban_ ::
Za kakovost zraka bi več naredili z javnim prevozom + kolesi.
Osebni avto je preserancija.
Osebni avto je preserancija.
valinoratina ::
Velikokrat se pljuva čez kakšno stvar, ki je stvar navade in določeni uporabniki nočejo spremembe. To je drugo kot pa čisti design fail, ki te moti tudi ko se na stvar privadiš.
Ja, nekateri ljudje za vsako ceno nočejo nobenih sprememb, hočejo samo tisto kar so že navajeni, pa četudi je mnogo slabše. To so isti ljudje ki so pred dobre 100 leti sveto zatrjevali da avtomobili nikoli ne bodo zamenjali konjev ali pa tisti ljudje ki so uničevali stvatve, pa četudi so pomenile družbeni napredek (ludisti)..pač neki narobe v možganih zvezan očitno.
Za kakovost zraka bi več naredili z javnim prevozom + kolesi.
Kolesa ja, za svoj namen, torej kadar so razdalje ranga 5 do max 10 km v eno smer kadar je na voljo ustrezna infrastuktura, za dalje razdalje še vedno dostikrat rabiš avto. Javni prevoz? Ja, če je ta električen. Dizelski avtobus dejansko porabi VEČ energije kot pa električni avto na potnika (glej Wikipedijo Energy efficiency of transport). Je pa res da dizelski avtobus porabi manj od dizelskega ali bencinskega avta na potnika, to pa. In dizelski avtobus še vedno onesnažuje že tako močno problematičen zrak v mestu, električni avto pa ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: valinoratina ()
bciciban_ ::
valinoratina je izjavil:
Velikokrat se pljuva čez kakšno stvar, ki je stvar navade in določeni uporabniki nočejo spremembe. To je drugo kot pa čisti design fail, ki te moti tudi ko se na stvar privadiš.
Ja, nekateri ljudje za vsako ceno nočejo nobenih sprememb, hočejo samo tisto kar so že navajeni, pa četudi je mnogo slabše. To so isti ljudje ki so pred dobre 100 leti sveto zatrjevali da avtomobili nikoli ne bodo zamenjali konjev ali pa tisti ljudje ki so uničevali stvatve, pa četudi so pomenile družbeni napredek (ludisti)..pač neki narobe v možganih zvezan očitno.
EV pogon je superion ICE. Tu ni dvoma.
Nekateri imamo samo toliko pameti, da rečemo bobu bob in povemo da dela Tesla za en drek poteze kar se tiče uporabniške izkušnje. Drugi pa navijajte za menjvavo vrstnega red stopalk, ker drugačno je ziher boljše!
valinoratina ::
Nekateri imamo samo toliko pameti, da rečemo bobu bob in povemo da dela Tesla za en drek poteze kar se tiče uporabniške izkušnje.
Ja nimate pameti če pa trdite nekaj kar ni res, zadovoljstvo z avtomobilom je pri Tesli večje od vseh drugih znamk, električnih, ali bencinskih ali dizelskih:
Tesla tops the list of most satisfied customers in the entire auto industry
https://electrek.co/2022/06/15/tesla-to...
Tesla currently holds a satisfaction rating of 96, outscoring every other car manufacturer company in Net Promoter Score(R) ratings. Tesla has also claimed the top spot in the Consumer Reports' annual owner satisfaction survey, where 91% of Tesla owners stated that they would buy another Tesla vehicle in the future.
Drugi pa navijajte za menjvavo vrstnega red stopalk, ker drugačno je ziher boljše!
Jaz ne navijam za to. Ostale prednosti tisočkrat prevagajo. Vrstnega reda stopalk pa se navadiš zelo hitro in niti ni problematičen sam po sebi, je samo zato ker si trenutno navajen drugačnega vrtnega reda iz ICE, ne pa zato ker bi bilo z vrstnim redom karkoli narobe. Se boš navadi zelo hitro.
EV pogon je superion ICE. Tu ni dvoma.
100 %. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: valinoratina ()
bciciban_ ::
Tesla3 je jajc. In še večji jajc postaja. Osli pa ploskate temu.
P.S. Jaz ti lahko nalimam članke da je zemlja ravna. Pa to ne pomeni da je res.
P.S. Jaz ti lahko nalimam članke da je zemlja ravna. Pa to ne pomeni da je res.
valinoratina ::
Govoriš neumnosti, očitno je da si trol, kar si tudi sam priznal.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: valinoratina ()
bciciban_ ::
valinoratina je izjavil:
Govoriš neumnosti, očitno je da si trol, kar si tudi sam priznal.
Tesla3 je jajc.
Pa se napihuj kolikor se hočeš.
Pogon in SC omrežja sta top, ostalo pa meh.
valinoratina ::
Motiš se. Model Y je najbolj prodajan avto v 2023. Ne najbolj prodajan električni avto, ampak najbolj prodajan avto nasploh. Prodaja se kot vroče žemljice, če bi bil jajc se ne bi tako prodajal, pa se. Seveda nekemu boomerju ki hoče gumbe in mu je to najbolj pomembno pa bo mogoče jajc, ostalim bo pa superiorno vozilo.
Tesla Model Y Was The World's Best-Selling Car In Q1 2023
https://www.motor1.com/news/669135/tesl...
Oziroma še novice v slovenščini, če angleško slučajno ne razumeš:
Prvič do zdaj: Najbolj prodajan na svetu je električni model
https://www.zurnal24.si/avto/na-strom/p...
Tesla Model Y je prehitel Toyoto Corollo in postal najbolje prodajan avtomobil na svetu v letu 2023
https://sketa.digital/tesla-model-y-je-...
Tesla Model Y Was The World's Best-Selling Car In Q1 2023
https://www.motor1.com/news/669135/tesl...
Oziroma še novice v slovenščini, če angleško slučajno ne razumeš:
Prvič do zdaj: Najbolj prodajan na svetu je električni model
https://www.zurnal24.si/avto/na-strom/p...
Tesla Model Y je prehitel Toyoto Corollo in postal najbolje prodajan avtomobil na svetu v letu 2023
https://sketa.digital/tesla-model-y-je-...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: valinoratina ()
bciciban_ ::
Najbolj prodajan ne pomeni najboljši.
Tudi kliotov se je prodalo vč kot pa audijev.
Tesla3 je električni ekvivalent cliota. Doseg štima, peljše se, ostalo je pa revščina.
Tudi kliotov se je prodalo vč kot pa audijev.
Tesla3 je električni ekvivalent cliota. Doseg štima, peljše se, ostalo je pa revščina.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bciciban_ ()
valinoratina ::
Ni boljšega avta za to ceno kot je Tesla. Tesel modelov Y se je prodalo mnogo več kot Cliotov ali Dacij, pa čeprav gre za ranga 3x dražji avto od omenjenih.
To lahko reče samo trol, ki se še nikoli ni peljal v Tesli. Pojdi trolat kam drugam, tu te ne rabimo.
Tesla3 je električni ekvivalent cliota. Doseg štima, peljše se, ostalo je pa revščina.
To lahko reče samo trol, ki se še nikoli ni peljal v Tesli. Pojdi trolat kam drugam, tu te ne rabimo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: valinoratina ()