» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
««
166 / 180
»»

valinoratina ::

nejc_nejc je izjavil:

no tole si preber, če boš razumel, drgač pa prevajalnik vklopi:

takole izgledajo tvoje ankete o zadovoljnih kupcih, sedaj pa ali govorimo o tesli ali zastavi

https://balkan-school.com/forum/index.p...

jih ne primerjam, da ne bo pomote.


Očitno je da si trol. Anketo je izvjala kredibilna organizacija Consumer Reports, ti pa si prilepil en balkanski forum lol. Sej bi bilo smešno, če ne bi bilo žalostno. Glede razumevanja pa ne skrbi, poskrbi za svoje lastno razumevanje, saj ti ga manjka.

Zgodovina sprememb…

Kawhi ::

Res ne vem kje se skrivate marketing guruji in business znalci da vas ne ukradejo ;)))

nejc_nejc ::

Utk je izjavil:

nejc_nejc je izjavil:

močno dvomim, mislim, da se v tehle bolje voziš:

https://www.mercedes-benz.si/passengerc...

Vse pod EQE je smetje, ki ne bi smelo niti obstajat. EQE in gor so pa kar dobri.


že samo tole prevlada:
https://www.mercedes-benz.si/passengerc...

valinoratina je izjavil:

nejc_nejc je izjavil:

no tole si preber, če boš razumel, drgač pa prevajalnik vklopi:

takole izgledajo tvoje ankete o zadovoljnih kupcih, sedaj pa ali govorimo o tesli ali zastavi

https://balkan-school.com/forum/index.p...

jih ne primerjam, da ne bo pomote.


Očitno je da si trol. Anketo je izvjala kredibilna organizacija Consumer Reports, ti pa si prilepil en balkanski forum lol. Sej bi bilo smešno, če ne bi bilo žalostno. Glede razumevanja pa ne skrbi, poskrbi za svoje lastno razumevanje, saj ti ga manjka.


po "gausu" je rezultat enak, pa če anketo izvaja sam papeš

Zgodovina sprememb…

Kawhi ::

Za inzenirčka: praviš da verjames Consumer reports? Tudi temule poročilu o zanesljivosti Tesle?

https://www.teslarati.com/tesla-placed-...

Če ne bi bilo inženirčka bi ga morali iznajti ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kawhi ()

valinoratina ::

Kawhi je izjavil:

valinoratina je izjavil:

Edini versko blazni tukaj ste teslini bojevniki, kow, inženirček in ti.

Če povemo resnico smo pa že versko blazni? You can't make this shit up! A ne bi ti kolega mogoče se pogledal v ogledalo in končno uvidel da si versko blazen pravzaprav ti sam, (ti si tisti ki vidi zadeve drugačne kot so pa v resnici).

Ostali smo samo skeptični v takšno superiornost Tesle kot jo slikate . Sam sem ti še danes napisal, da če bi/bom danes kupoval avto bi/bom kupil t3 sr...

Podatki črno na belem pravijo da je Tesla superiorna. Tako testi iz prakse, kot samo zadovoljstvo kupcev, ki je najvišje v celotni avtomobilski industriji, ne glede na to ali se gre za EVje ali ICEje:

Tesla owners are more satisfied than any other auto brand's, according to Consumer Reports
https://www.businessinsider.com/tesla-t...

Tesla Has Highest Owner Rating Based On Data From Multiple Sites
https://insideevs.com/news/592600/tesla...

Zakaj misliš da Tesla proda 2 milijona električnih avtov skupaj en Volkswagen pa še za en prdec ne? Če je Volkswagen po tvoje tako dober, za koji kurac ga pol noben ne povoha? Bi mogoče končno primerljal specifikacije kaj ponuja Tesla in kaj drugi in za kakšno ceno? Bi se končno že pogledal v ogledalo in spoznal da si verski blažnež, ki onanira na nemški pleh pravzaprav ti sam?

Pol pa inženirček objavi da je Diess sam izjavil da ima id3 900 evrov margina in ostane živ...

Ne samo da ne znaš razmišljat, si tudi bralno nepismen. Nikjer nisem rekel da je vir za 900 EUR profit margina Diess. Diess je vir za to da Tesla en avto naredi v 3x krajšem času. Še celo skopiral sem ti zapis njegovega govora in ti celo z debelim tekstom odebelil kje je to povedal. Vir za 900 EUR profit margina je pa Reuters (ti piše na sliki od Visual Capitalist spodaj). Ne mi rečt da si spregledal...Ne znaš angleško in je to problem in nisi razumel kaj piše ali v čem je težava?


Pizda, govorili smo o profit margin in odgovarjal si na post o profit margin in ti pol meni o nepismenosti. Če si ti končal strojni faks sem sam fazan...


Še enkrat, ker nimaš 5 pik v buč:
1. Govorili smo o profit marginu ja, ampak NIKJER nisem rekel da je Herbart Diess sam rekel da imajo samo 900 EUR profita po enem električnem avtu česar si me zaradi svoje lastne funkcionalne nepismenosti obtožil ti. To si ti pomešal. Kar sem rekel da je Herbart Diess rekel je to da porabijo 3x več časa da en avto naredijo v primerjavi s Teslo.
2. Da, si funkcionalno nepismen.
3. Da, sem naredil strojni faks z zelo dobrim uspehom (povprečna ocena izpitov 9,5).
4. Vir za 900 EUR profit margina je Visual Capitalist, ki kot svoj vir navaja Reuters.
5. Vse to sem ti že povedal, pa ti sedaj že v drugo razlagam, upam da boš vsaj v drugo poštekal.

Zgodovina sprememb…

nejc_nejc ::

aja na inžinirčkovih anketah bazirajo na temla:
.... zadnjem letu pa so lastnike prosili, naj poročajo o težavah, ki so jih imeli s svojimi vozili....


z lahkoto primerjam s forumom, ki sem ga linkal :))

valinoratina ::

Kawhi je izjavil:


Pol pa inženirček objavi da je Diess sam izjavil da ima id3 900 evrov margina in ostane živ...


Tega nisem nikoli rekel. Boš citiral kje sem to rekel? Dokler ne boš citiral boš ostal bedak.

Kawhi ::

Si že milijonkrat dokazal da si povsem nepismen, sploh ne znaš zadeve prebrati pol se pa z nepovezanimi kilometrskimi litanijami ven vlečeš. Ti res nisi mogel enega izpita na strojnem naresti...

valinoratina ::

nejc_nejc je izjavil:

aja na inžinirčkovih anketah bazirajo na temla:
.... zadnjem letu pa so lastnike prosili, naj poročajo o težavah, ki so jih imeli s svojimi vozili....


z lahkoto primerjam s forumom, ki sem ga linkal :))


S kje si skopiral ta svoj stavek? Ker z mojga linka že ne, ker je v angleščini..

nejc_nejc ::

valinoratina ::

Kawhi je izjavil:

Si že milijonkrat dokazal da si povsem nepismen, sploh ne znaš zadeve prebrati pol se pa z nepovezanimi kilometrskimi litanijami ven vlečeš. Ti res nisi mogel enega izpita na strojnem naresti...


Projekcija much? Nasprotno, ti si že milijonkrat dokazal da si povsem nepismen in da ne znaš zadeve prebrat. Faks sem končal. Še enkrat KJE D FAK SEM REKEL DA JE HERBART DIESS REKEL DA IMAJO SAMO 900 EUR profita po električnem avtu? Imajo 900 EUR profita ja, ampak tega ni rekel Herbart Diess, Herbart Diess je rekel da rabijo 30 ur za proizvest avto, Tesla pa samo 10 ur. SKratka pomešal si kaj je rekel Herbart Diess, lahko da ponesreči, po vsej verjetnosti pa si pomešal zanalaš, zato da lahko trolaš.

valinoratina je izjavil:

Kawhi je izjavil:


Pol pa inženirček objavi da je Diess sam izjavil da ima id3 900 evrov margina in ostane živ...


Tega nisem nikoli rekel. Boš citiral kje sem to rekel? Dokler ne boš citiral boš ostal bedak.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Za vsak primerjalni test, kjer EQB premaga Y, lahk najdem vsaj 5 testov, kjer zmaga Y. Če kdo sploh najde kakega.

Internet je očitno poln verskih blaznežev...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Kawhi ::

valinoratina je izjavil:


Kawhi je izjavil:

Bi rekel da di tale vir pobral na Teslarati ali podobnem pageu. Margin za posamezne modele niso javni, so kar poslovna skrivnost.


Herbart Diess je sam to izjavil, ni nobene teorije zarote tuki kolega. Google it.


Al si butast al nepismen. Če si pa oboje si pa inženirček.

valinoratina ::


Kawhi je izjavil:

valinoratina je izjavil:


Kawhi je izjavil:

Bi rekel da di tale vir pobral na Teslarati ali podobnem pageu. Margin za posamezne modele niso javni, so kar poslovna skrivnost.


Herbart Diess je sam to izjavil, ni nobene teorije zarote tuki kolega. Google it.


Al si butast al nepismen. Če si pa oboje si pa inženirček.


Oba dva veva kdo od naju je butast in nepismen in kristalno jasno je da to nisem jaz. ;) Poglej si zaporedje postov in kaj se na kaj nanaša.


Glede na to da si zmeden pa še enkrat:
1. Herbart Diess je rekel da rabijo 3x več časa za proizvest avto kot Tesla.
2. Da ima Volkswagen samo 900 EUR profita po EVju (pozitivno nulo) pa ni rekel Herbart Diess, ampak Visual Capitalist, ki kot svoj vir navaja Reuters.

Zgodovina sprememb…

Kawhi ::

A za zanesljivost ti oa Consumer reports ni všeč? ;)))

Utk ::

Kawhi je izjavil:

Ti zamalašč pišeš tako da izpadeš čim večji kreten? Imo si ti tak da ne bi smel obstajat ;)

Smo čustveno navezani na kup pleha?

Kawhi ::

Katerga? A zdej sem že pa fan Mercedesa ;)))

2dark ::

Ljubitelji bavarskih kant močno boli. Pa še bolj jih bo.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Kawhi ::

Bi rekel da je kar tvoj življenski cilj da vse ostale proizvajalce dol tlačiš, Tesli pa pišeš slavospeve. ;)

Še posebej imaš piko na nemce (evropejce). Bolelo bo pa vse nas če boš šla evropska avto industrija v kurac...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kawhi ()

Utk ::

Kawhi je izjavil:

Katerga? A zdej sem že pa fan Mercedesa ;)))

Morda ne samo mercedesa, definitivno pa zastarelih kant.
Se vas da pa zlahka preslepit s par led trakovi in usnjem. Ki je poznano že tisočletja. In potem smo vsi drugi versko blazni...

valinoratina ::

Kawhi je izjavil:

Za inzenirčka: praviš da verjames Consumer reports? Tudi temule poročilu o zanesljivosti Tesle?

https://www.teslarati.com/tesla-placed-...

Če ne bi bilo inženirčka bi ga morali iznajti ;)


Tole so testirali modele ki NISO iz berlinske tovarne. Tisti iz berlinske tovarne so bistveno bolje narejeni in bi bili rezultati čisto drugačni.

nejc_nejc ::

Ne vem zakaj, kar avtomatsko vsakega ki podvomi v teslo, enačijo z lastništvom nemškega avtomobila?

valinoratina ::

Dvom je dovoljen, celo zaželjen, ni pa dovoljeno pisat neumnosti in neresnic.

Kawhi ::

valinoratina je izjavil:

Kawhi je izjavil:

Za inzenirčka: praviš da verjames Consumer reports? Tudi temule poročilu o zanesljivosti Tesle?

https://www.teslarati.com/tesla-placed-...

Če ne bi bilo inženirčka bi ga morali iznajti ;)


Tole so testirali modele ki NISO iz berlinske tovarne. Tisti iz berlinske tovarne so bistveno bolje narejeni in bi bili rezultati čisto drugačni.


Lololo, a seveda inženirček, če ti tko praviš da bi bilo ;))

valinoratina ::

Berlinske Tesle so bistveno bolj kakovostno narejene, pozanimaj se, nisem se jaz tega spomnil. Za njimi so po kakovosti tiste iz tovarne v Shanghaju in nazadnje so tiste iz Ameriške tovarne.

Zgodovina sprememb…

nejc_nejc ::

Si še premalo časa na svetu in nimaš osebnega stika z mediji, tako, da ti toplo priporočam, da ne verjameš vsaki stvari, ki jo prebereš.

Kawhi ::

Utk je izjavil:

Kawhi je izjavil:

Katerga? A zdej sem že pa fan Mercedesa ;)))

Morda ne samo mercedesa, definitivno pa zastarelih kant.
Se vas da pa zlahka preslepit s par led trakovi in usnjem. Ki je poznano že tisočletja. In potem smo vsi drugi versko blazni...


Ne vsi drugi, le inženirček, kow (pa še ta bolj nabija ker ga skrbi za delnice) in ti. Pa lejga čuda, noben nima Tesle

valinoratina ::

Sem za razliko od tebe že sedel v Berlinski tesli, pa tudi v Ameriški.

nejc_nejc ::

valinoratina je izjavil:

Sem za razliko od tebe že sedel v Berlinski tesli, pa tudi v Ameriški.

no na tem nivoju :)):))

Kawhi ::

valinoratina je izjavil:

Berlinske Tesle so bistveno bolj kakovostno narejene, pozanimaj se, nisem se jaz tega spomnil. Za njimi so po kakovosti tiste iz tovarne v Shanghaju in nazadnje so tiste iz Ameriške tovarne.


A to pravi kakšna reputable organizacija, recimo Consumer reports ali samo takšni kot si ti po raznih forumih, ki ne enega ne drugega še niste vozili in plačani youtube revjuerji?

valinoratina ::

Kawhi je izjavil:

Utk je izjavil:

Kawhi je izjavil:

Katerga? A zdej sem že pa fan Mercedesa ;)))

Morda ne samo mercedesa, definitivno pa zastarelih kant.
Se vas da pa zlahka preslepit s par led trakovi in usnjem. Ki je poznano že tisočletja. In potem smo vsi drugi versko blazni...


Ne vsi drugi, le inženirček, kow (pa še ta bolj nabija ker ga skrbi za delnice) in ti. Pa lejga čuda, noben nima Tesle

Kot pravim, nisem tip ki kupuje nove avte katerikoli znamke. Čakam še par let da bo cena rabljenih Tesel znosna in potem jo kupim. In resnico o prodajnih številkah Tesle imam pravico povedat ne glede na to da si jo zaenkrat še ne lastim.

Kawhi ::

valinoratina je izjavil:

Sem za razliko od tebe že sedel v Berlinski tesli, pa tudi v Ameriški.


Haha, ti si res zabaven zmedenec ;)))

valinoratina ::

Pa ne samo zadovoljstvo, tudi lojasnost:
Report: Tesla Has The Best Brand Loyalty Of Any Automaker
https://insideevs.com/news/668470/tesla...

Haha, ti si res zabaven zmedenec ;)))

Oba dva veva kdo od naju je zmedenec in kristalno jasno je da to nisem jaz.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Kawhi je izjavil:

Utk je izjavil:

Kawhi je izjavil:

Katerga? A zdej sem že pa fan Mercedesa ;)))

Morda ne samo mercedesa, definitivno pa zastarelih kant.
Se vas da pa zlahka preslepit s par led trakovi in usnjem. Ki je poznano že tisočletja. In potem smo vsi drugi versko blazni...


Ne vsi drugi, le inženirček, kow (pa še ta bolj nabija ker ga skrbi za delnice) in ti. Pa lejga čuda, noben nima Tesle

Mi imamo za sabo uradne specifikacije, neuradne meritve in stotine testov, edini vaš argument do zdaj je bil pa slika armature mercedesa z led lučkami. To naj bi prevagalo nad vsem.
Čeprav se po praktično vseh primerjalnih testih tesla za isti denar kot mercedes tudi pelje bolje, pa bi bil to lahko edini plus za mercedes.

valinoratina ::

Tesla model Y je bila najbolj prodajan avto na svetu v prvi polovici 2023. Ne najbolj prodajan električni avto, ampak najbolj prodajan avto nasploh.
Tesla Model Y Was The World's Best-Selling Car In Q1 2023
https://www.motor1.com/news/669135/tesl...

Oziroma še novice v slovenščini, če angleško slučajno ne razumeš:
Prvič do zdaj: Najbolj prodajan na svetu je električni model
https://www.zurnal24.si/avto/na-strom/p...

Tesla Model Y je prehitel Toyoto Corollo in postal najbolje prodajan avtomobil na svetu v letu 2023
https://sketa.digital/tesla-model-y-je-...

Zgodovina sprememb…

Kawhi ::

Kaj pa zanesljivost?

2dark ::

Nemci majo problem, ker so bili navajeni, da ti vse prodajo pod dodatno opremo. Tega zdaj ne bodo mogli več počet. To boli. Nemci ti gretja sedeževe, voilana, hlajenja sedežev , bezžičnega polnjenja telefona ne da serijsko.

Tudi v sprednjem delu nimajo psotora za prtljago. Napredni so ti nemci.

Kawhi je izjavil:

Kaj pa zanesljivost?


Kako so pa kaj zanesljivi nemški avti? Brez nemških avtov bi večina avtomehanikov zaprla dol .
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 2dark ()

Kawhi ::

Utk je izjavil:

Kawhi je izjavil:

Utk je izjavil:

Kawhi je izjavil:

Katerga? A zdej sem že pa fan Mercedesa ;)))

Morda ne samo mercedesa, definitivno pa zastarelih kant.
Se vas da pa zlahka preslepit s par led trakovi in usnjem. Ki je poznano že tisočletja. In potem smo vsi drugi versko blazni...


Ne vsi drugi, le inženirček, kow (pa še ta bolj nabija ker ga skrbi za delnice) in ti. Pa lejga čuda, noben nima Tesle

Mi imamo za sabo uradne specifikacije, neuradne meritve in stotine testov, edini vaš argument do zdaj je bil pa slika armature mercedesa z led lučkami. To naj bi prevagalo nad vsem.
Čeprav se po praktično vseh primerjalnih testih tesla za isti denar kot mercedes tudi pelje bolje, pa bi bil to lahko edini plus za mercedes.


A da imate ;). Mercedes ne dela bev v istem denarnem razredu kot je t3. EQS je pa boljši avto tako od S kot od X.

Tudi BMW iX je boljši od X

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kawhi ()

valinoratina ::

EQS je pa boljši avto tako od S kot od X.

Prvo kot prvo je BISTVENO dražji. Novinarji oddaje avtomobilnost so mimogrede omenili da tisti model EQSa ki so ga testirali skupaj z vso opremo pride skoraj 200.000 EUR. In kot drugo: imaš kakšen test ki kaže da bi bil boljši? Seveda nimaš. Jaz pa imam teste in podatke o moči motorja, navoru, pospeških in podobno dalje ki jasno kažejo da je slabši. Lahko pa rečeš da je tebi lepši, to bi ti verjel (sto ljudi sto čudi), za vse ostalo pa rabiš podatke (ki na žalost tebi kot verskemu fanatiku nemškega pleha ne kažejo to kar ti hočeš da bi kazali).

Zgodovina sprememb…

valinoratina ::

Tesla je preprosto 5 let do 10 let pred vsemi, to jasno povedo strokovnjaki (od gigacastinga dalje, kar so naredili prvi v celotni avtomobilski industriji, sedaj pa ostali hitijo ponavljati za njimi):
Tesla Engineering Is 5-10 Years Ahead (w/Sandy Munro)

Zgodovina sprememb…

Kawhi ::

Zopet inženirček ;)), izjavi da je Tesla S boljša od EQS, ker ima podatke o moči in navorju ;) ekstremno pomembno pri močeh za avte v normalnen prometu od 350ks navzgor ;)). Eqe je boljši v vsem relevantnem za vožnjo v normalnem prometu od S, da o eqs sploh ne bi.

jernejl ::

Utk je izjavil:

Kawhi je izjavil:

Katerga? A zdej sem že pa fan Mercedesa ;)))

Morda ne samo mercedesa, definitivno pa zastarelih kant.
Se vas da pa zlahka preslepit s par led trakovi in usnjem.
Tu imaš očitno v mislih teslo. Ročica za smernike je precej nespektakularna in ne sveti, LED trak pa, zato so ročico vrgli ven in dodali LED trak. Verniki pa že hitijo odpirati denarnice za nov model :)
Tudi crap "usnje" ponujajo serijsko, potem pa lastniki kupujejo prevleke, ker na sedežih v resnici ni udobno sedeti. Se pa vsaj sliši fancy, če že ni uporabno; enako kot LED trak.

valinoratina ::

Eqe je boljši v vsem relevantnem za vožnjo v normalnem prometu od S, da o eqs sploh ne bi.

Zopet Kawuhek;) Boš razložil kaj naj bi to bilo in po kakšnem ključu si prišel do teh zmotnih zaključkov? En EQE stane 2x več od Tesle 3, bi pričakoval da bo bo svetlobna leta boljši, pa ni, v večini stvari je precej slabši..počasneje se fila, večja poraba, slabša mreža polnilnic, slabši in manj odziven infotaiment sistem, znatno manjša moč, navor in pospeški ipd ipd. Da EQSa, ki je še 2x dražji od EQEja in še vedno slabši po specifikacijah sploh ne omenjamo.

Zgodovina sprememb…

2dark ::

Na hitro, kaj je treba pri npr. BMW-ju i4 doplačat. To je pri Tesli serijsko.




hlajenje sedežev 2.256€ ,
el. nastaviljivi sedeži s spominom 1,289€
brežično polnjenje za samo 1 telefon 215€
asistent za dolge luči 204€
ogrevan volan 290€
ambientno osvetlitev 397€
komfortni sistem dostopa 698€
ogrevana sprednja in zadnja sedeža 816€
parking asistent plus 752€


6.917€ opreme, ki je pri Tesli serijsko.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Kawhi ::

Tudi bmw trojka je bila vedno ornk dražja od kakšnega po velikosti od obliki primerljivega forda, Chryslerja, tudi renaulta, opla. Ni zdaj nič drugače. Boljši avti so pač dražji in folk je to pripravljen doplačat.

Inženirček,vem da si nepismen. Naj ti nekdo pomaga. Eqs, eqe konkurenca, ki to pravzaprav ni, sta Tesli le prevelik šrot, naj bi bila s in x. Da t3 primerjaš z egs, tudi eqe je po nov low tvojega debilizma ;)

Utk ::

Ampak da je bmw 3 boljša od megana bo potrdil vsak primerjalni test. V primeru i4 in modela 3 pa ni to tako jasno.
Tu ima bmw problem. In mercedes. VW pa da ne govorimo.

Fiv3er ::

valinoratina je izjavil:

Kawhi je izjavil:

valinoratina je izjavil:

Edini versko blazni tukaj ste teslini bojevniki, kow, inženirček in ti.

Če povemo resnico smo pa že versko blazni? You can't make this shit up! A ne bi ti kolega mogoče se pogledal v ogledalo in končno uvidel da si versko blazen pravzaprav ti sam, (ti si tisti ki vidi zadeve drugačne kot so pa v resnici).

Ostali smo samo skeptični v takšno superiornost Tesle kot jo slikate . Sam sem ti še danes napisal, da če bi/bom danes kupoval avto bi/bom kupil t3 sr...

Podatki črno na belem pravijo da je Tesla superiorna. Tako testi iz prakse, kot samo zadovoljstvo kupcev, ki je najvišje v celotni avtomobilski industriji, ne glede na to ali se gre za EVje ali ICEje:

Tesla owners are more satisfied than any other auto brand's, according to Consumer Reports
https://www.businessinsider.com/tesla-t...

Tesla Has Highest Owner Rating Based On Data From Multiple Sites
https://insideevs.com/news/592600/tesla...

Zakaj misliš da Tesla proda 2 milijona električnih avtov skupaj en Volkswagen pa še za en prdec ne? Če je Volkswagen po tvoje tako dober, za koji kurac ga pol noben ne povoha? Bi mogoče končno primerljal specifikacije kaj ponuja Tesla in kaj drugi in za kakšno ceno? Bi se končno že pogledal v ogledalo in spoznal da si verski blažnež, ki onanira na nemški pleh pravzaprav ti sam?

Pol pa inženirček objavi da je Diess sam izjavil da ima id3 900 evrov margina in ostane živ...

Ne samo da ne znaš razmišljat, si tudi bralno nepismen. Nikjer nisem rekel da je vir za 900 EUR profit margina Diess. Diess je vir za to da Tesla en avto naredi v 3x krajšem času. Še celo skopiral sem ti zapis njegovega govora in ti celo z debelim tekstom odebelil kje je to povedal. Vir za 900 EUR profit margina je pa Reuters (ti piše na sliki od Visual Capitalist spodaj). Ne mi rečt da si spregledal...Ne znaš angleško in je to problem in nisi razumel kaj piše ali v čem je težava?


Pizda, govorili smo o profit margin in odgovarjal si na post o profit margin in ti pol meni o nepismenosti. Če si ti končal strojni faks sem sam fazan...


Še enkrat, ker nimaš 5 pik v buč:
1. Govorili smo o profit marginu ja, ampak NIKJER nisem rekel da je Herbart Diess sam rekel da imajo samo 900 EUR profita po enem električnem avtu česar si me zaradi svoje lastne funkcionalne nepismenosti obtožil ti. To si ti pomešal. Kar sem rekel da je Herbart Diess rekel je to da porabijo 3x več časa da en avto naredijo v primerjavi s Teslo.
2. Da, si funkcionalno nepismen.
3. Da, sem naredil strojni faks z zelo dobrim uspehom (povprečna ocena izpitov 9,5).
4. Vir za 900 EUR profit margina je Visual Capitalist, ki kot svoj vir navaja Reuters.
5. Vse to sem ti že povedal, pa ti sedaj že v drugo razlagam, upam da boš vsaj v drugo poštekal.



9,5 pa brez službe? Vidiš tukaj se vidi, da ti manjka veliko tudi do najnižjega nivoja socialnih veščin. Nisi niti sposoben presoje podanih informacij, ampak navajaš vire kot prvošolček, samo da opravičujejo tvoj argument.

Vprašaj malo voznike Tesel pa ti bodo povedali o tej super izkušnji iz prve roke. Poglej zgodbe ljudi na r/RealTesla. To so stvari za zjokat. Take proizvodne napake se ne bi zgodile tudi najbolj površnim ljudem in podjetjem. Še dobro, da ima Tesla zanasenjake kot ti sicer bi morala pokazat več odgovornosti.

Uporabniki poročajo, da je natančnost parkiranja po ukinitvi parkirnih senzorjev 30-50cm in da si samo želijo, da bi lahko opozorila izklopili za vedno, ker stvar enostavno ne deluje.

V delujoč avtopilot/FSD ne verjamejo več niti največji in najbolj goreči uporabniki na teslinih forumih. Vsak golf ima boljši lane assist.

Sodelavec mi razlaga, da ob nesrečah vsakič znova izgubi živce, ko se ustvari reševaln pas, njegova Tesla pa znori z nešteto opozorili, ker ne vozi več znotraj črt. Poleti se pritožuje, da se od 12-15h cvre na soncu, ker nima niti senčnika in potem vidim reveža kako po aliexpresu in amazonu išče 3rd party polrešitve. Potem ga vidim naslednji teden ko kupuje nek ekranček, ki je približek heads-up displaya, ker noče več odvračat pozornosti od ceste.

In ravno to je poanta Tesel. Gre za iphone prve generacije, ki jih moraš jailbrake-at (beri: dokupovat osnovne stvari), da so pogojno uporabne. Edina razlika je ta, da je je Tesla v tej fazi že 10 let.

Kawhi ::

Tudi i4 v vsakem testu, ki sem ga jaz videl zmaga v občutkih v vožnji, kvaliteti izdelave, kvaliteti notranjosti. T3 pa zmaga, pa ne ravno prepričljivo v porabi in dosegu. Kjer res zmaga so pa polnilnice in pa cena. Zdaj mi ti povej, če ti nekdo zastonj ponudi opremljen i4 ali pa t3 kaj bi vzel? Oziroma kaj bi vzel od teh če ne bi gledal na ceno? Sam bi definitivno i4

Utk ::

Kawhi je izjavil:

Tudi i4 v vsakem testu, ki sem ga jaz videl zmaga v občutkih v vožnji, kvaliteti izdelave, kvaliteti notranjosti. T3 pa zmaga, pa ne ravno prepričljivo v porabi in dosegu. Kjer res zmaga so pa polnilnice in pa cena. Zdaj mi ti povej, če ti nekdo zastonj ponudi opremljen i4 ali pa t3 kaj bi vzel? Oziroma kaj bi vzel od teh če ne bi gledal na ceno? Sam bi definitivno i4

Če bi nekdo naredu primerjalni test megana in bmw 3, dvomim, da bi našli eno kategorijo, kjer bi bil megan boljši.

Tu imamo pa tako:
Our verdict
The i4 is an impressive machine. It’s fast, comfortable, extremely hushed at higher speeds and features a plush interior with a great infotainment system. So, why doesn’t it win this test? Well, judged as a performance car, it doesn’t quite have the grip, poise or balance to challenge the Model 3. For a car with an M badge on its rump, that’s rather disappointing.

And that’s particularly the case when its most direct rival is quicker, better equipped, more practical and cheaper to buy outright. Factor in its superior range, combined with Tesla’s world-beating charging infrastructure and the Model 3 remains the most compelling electric car you can buy today.


https://www.whatcar.com/news/new-bmw-i4...

Podobnih primerjav je še veliko. Čisto lahko da v kakšni tudi i4 zmaga, ne rečem da ne, ampak ne verjamem da obstaja test, kjer bi i4 čisto povozil teslo. Čeprav stane 30 do 50% več.

Kawhi ::

Better equipped?? More practical? Tle si me pa izgubil ;). Pa ja vidis da je dejansko samo cena v igri...

Pa nisi odgovoril, katerega od teh dveh bi ti, če cena ni vprašanje ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kawhi ()
««
166 / 180
»»